Auteur Topic: ROXANA  (gelezen 4471 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ROXANA
« Gepost op: 15 november 2016, 22:12:40 »
Een paar minuten later kwam er een blonde dame naast me zitten. Een mooie meid om te zien en haar naam is Roxana. Ze heeft een aantal tattoos op haar lichaam, waaronder een zwarte roos op haar schouder, een navelpiercing en een kleine piercing tussen haar borsten. Het viel me gelijk op dat haar Duits erg goed was en later bleek ze ook de Duitse nationaliteit te hebben. In het begin had ik nog niet zo'n interesse in haar, maar naarmate het gesprek vorderde begon ik wel wat te voelen voor haar. Ik heb zeker een half uur, als het niet langer is, met haar in de sofa gesproken. Toen vond ik ook dat ik het niet kon maken om geen kamer met haar te doen. Wel wilde ik eerst nog even weten welke service ze op de kamer verleende. Wanneer ze niet zou tongzoenen, zou de kamergang alsnog niet doorgaan, maar ze gaf aan wel te tongzoenen, dus met haar een sleutel opgehaald bij de Theke.

Op de kamer viel het tongzoenen helaas erg tegen. Het was vlot een paar zoenen uitdelen met alleen het puntje van haar tong. Nee, dat versta ik niet onder tongzoenen... Daarna daalde ze ook al snel af naar beneden, om me een blowjob te geven. Deze was niet slecht, maar ook niet super. Gemiddeld zullen we maar zeggen. Daarna haar in doggie genomen en dat was wel het beste van de hele kamergang. Ze heeft wel een lekker kontje om van achter op te beuken ;) Na de daad, maakte ze snel aanstalten om de kamer te verlaten. We waren amper 20 minuten op de kamer, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weinig trek had om langer te blijven. Haar voor een half uur betaald en gezien het feit dat ik meer dan een half uur met haar in de sofa heb zitten babbelen, vond ik het wel prima. Een herhaling met haar zal er waarschijnlijk niet in zitten. Daar was alles te steriel voor, zonder gevoel. Roxana was overigens mijn 100ste DVP van dit jaar en Living Room mijn 50ste club bezoek.



Naam: Roxana
Nationaliteit/Taal: Duitse / Duits
Leeftijd: 22
Haarkleur/-lengte: Blond
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55 Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 8/10
Aftersales: 4/10
Cijfer: 6,5/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
ROXANA
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2016, 10:07:32 »
Een van de mindere ervaringen in LR.
veel te passief