Auteur Topic: Jessy (Jessie) (Roemeense)  (gelezen 1691 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Jessy (Jessie) (Roemeense)
« Gepost op: 14 april 2011, 22:13:36 »
haarkleur/-lengte: zwart/halflang
ogen: bruin
lengte: 1,66
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits (noties Engels)
leeftijd: ongeveer 24
tatoeages/piercings: vergeten/vergeten
service: PZC, NMC, zoenen, vingeren, beffen, massage
opmerkingen: pijpen monotoon, zoenen niet met enthousiasme en tongzoenen doet ze niet, massage is stevig en goed maar veel te kort, ze belooft voor het kameren GFE maar is PSE maar hyperkinetisch wild (er helemaal over), veel kan maar extreem kort (langer dan enkele minuutjes houdt ze niets vol)  ;).
« Laatst bewerkt op: 16 april 2011, 15:20:07 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
springend-veld x 100
« Reactie #1 Gepost op: 14 april 2011, 22:14:40 »
Ze heeft vroeger nog gewerkt in Golden Time, deze dame. 

Het toeval wou dat zij één van de weinige slanke dames in Living Room was, afgelopen zondag.  Overdag droeg ze een mooi zwart kleedje, ’ s avonds zag ze er nog even mooi uit in een bikini.  Enkel haar haar mocht van mij wat langer zijn maar voor de rest sprak ze me erg aan.  Zij was ook één van de weinige dames die min of meer animeerde en zonder na te denken telkens vriendelijk lachte naar mij. 

Op een gegeven moment lag ze in een tuinzetel naast mij te zonnen.  Het bleef eerst weer bij een lach maar toen ze na een goeie vijf minuten al terug opstapte, vroeg ik haar of ze de zon al zo snel beu was, nadat ik eerst weer lachte en zij vroeg of ik enkel kan lachen.  In de tuin spraken we een paar woorden tegen mekaar.  Ze sprak toen Engels maar later op de avond zou blijken dat ze het Engels eigenlijk niet echt machtig is.

Het was al ongeveer half negen toen ik ze ineens zag zitten in een sofa.  Helemaal alleen.  Ik ging over haar staan, leunend tegen een andere sofa (en lachte maar weer eens lief en zij weer naar mij).  Ik had eigenlijk Alexandra op het oog en nog een andere dame als tweede optie.  Omdat zij allebei weg of bezet waren, ben ik bij Jessy gaan zitten en begonnen met te zeggen dat ik nog wel wat meer kan dan lachen alleen.

Het verkenningsgesprekje werd van haar kant beperkt tot enkele minuten.  Ze deed wel lief en streelde me al wat.  Ze vroeg ook nog wat ik graag doe op kamer.  We kwamen overeen.  Zij houdt van lieve erotische maar toch spontane passionele en speelse seks.  Ik dacht de perfect match gevonden te hebben.

Op de kamer begon het goed!  Ik nog met mijn handdoek rond, zij haar bikini nog aan en ze begon op mij te rijden.  Ze vroeg of ze haar bikini al uit mocht doen maar we hielden het op speelse manier nog even uit met de weinige kledij die we aan hadden.  Ietsjes later zouden we allebei de verrassingen prijsgeven.

Ondertussen had ik al door dat de lieve sensuele seks bij haar maar moet kunnen zonder tongzoenen.  Kussen had ze zelfs liever ook niet maar door voorzichtig aan te blijven dringen, liet ze dat bij wijle wel toe. 
Ik hou van lekker tongzoenen maar heb al leuke sessies gehad zonder tongzoenen.  Het is voor mij een dooddoener als ik het op voorhand weet en als ik de dame niet ken.  Dan zal ik dus niet op kamer vertrekken met zo een dame.  Hier was de afspraak echter anders gemaakt.  Ik had niet expliciet naar tongzoenen gevraagd maar dat hoort toch bij gfe, dacht ik zo.  Omdat het voor mij dus even een mindere verrassing was, werkte dat negatief op de sterkte van mijn oorlogswapen.  Daarbij kwam dan nog dat ze maar meteen wou overgaan op pijpen.  Ik vroeg haar om eerst mekaar nog wat op te winden en te teasen.  Dat hield ze precies 30 seconden vol en dan vroeg ze weer om te mogen beginnen pijpen.  Mijn lid was intussen al terug wat meer gegroeid (dit keer vooral vanwege haar mooie lichaam).  Ze pijpte echter zo monotoon dat het effect wederom niet zo best was.  Ze werd er zelfs ongeduldig bij en ook dat is iets dat mij mateloos stoort als ik dat tijdens een sessie begin te ondervinden.  Ze vroeg dan toch zelf wat ik wél graag heb.  Ik vertelde haar hoe ik graag heb dat er gepijpt wordt.  Afwisselend, diep en met gevoel.  Ze zei dat het maar een vraag was en bediende mij meteen op mijn wenken.  Echter pijpen op sensuele manier is duidelijk niet haar ding en bracht dus ook niet veel aarde aan de dijk.

Nu was het ermee kappen of er nog wat van proberen te maken tezamen.  Het halfuur was nog niet voorbij en optimist als ik ben, opteerde ik dus voor het tweede. 

Plots gaat ze over mij staan en begint wat erotisch (of wat er moest voor doorgaan) voor me te dansen.  Ze speelde zelfs met haar poesje.  Normaal gezien windt mij dit erg op maar ze had me zonet al enkele keertjes teleurgesteld dat het dit keer geen effect meer op me had.  Ze zakte door en begon wat over me heen te kronkelen.  Dit was ineens wel opwindend.  Ze pijpte me ineens ook wat beter en ik mocht terwijl haar behoorlijk bruut vingeren.  Dit wond me duidelijk wel op.  Ze vroeg na even of ze een condoom mocht nemen om te gaan neuken.  Ik twijfelde wat en dat was voor haar blijkbaar het sein om haar wil door te zetten. 

Ze heeft me bereden en zo ben ik klaargekomen, hoewel het zeker geen orgasme was dat vanuit de tenen kwam.  Achteraf bekeken was het misschien nog niet zo’n slecht idee om maar snel het condoom te nemen want voor hetzelfde geld zou het toch weer slapper geworden zijn na een tijdje.  Het rijden op mij deed ze met enthousiasme maar ik moest ze zelf af en toe wel wat duwen omdat ze anders niet diep neerzakte.  Ze sprong wel telkens erg hoog omhoog.  Het gevoel was best lekker.

Nog een groot nadeel van deze dame is dat ze wel zo goed als alles toelaat maar dat ze alles telkens maar heel even laat gebeuren.  Ze eens lekker uitgebreid en lang vingeren bijvoorbeeld is onbegonnen werk.  Zeker ook omdat ze blijkbaar een verdedigingssport heeft gevolgd waardoor ze het jou onmogelijk maakt om jouw wil op te leggen.  Tenminste toch als je ze geen pijn wil doen.

Mijn orgasme kwam na ongeveer 35 minuten.  Ze wou toen stoppen voor 50 euro en niet op vijf minuten kijken.  Ik weet niet meer zo goed waarom maar ik heb dan nog verlengd voor een uurtje.  Eigenlijk hoopte ik stiekem dat we nu mekaar al iets beter kenden en een tweede (en beter) orgasme nog zou kunnen volgen.  Dit was echter helemaal niet het geval.  Er is eigenlijk niet meer gesekst maar enkel gevochten.  Dat is al wel eens leuk maar daar kom je natuurlijk niet in eerste instantie voor op kamer.  Ik heb tussen de plooien door ook nog een massageaanbieding gekregen.  Je voelt dat ze dit wel kan (harde massage) maar ook weer maar enkele minuten en dat was het dan.

Na een klein uur heb ik haar dan 75 euro afgerekend.  Wat haar na service is, weet ik niet want na mij ging ze meteen naar huis.

Tot mij grote spijt moest ik maar weer eens een zoveelste mindere sessie ondervinden in Living Room.  Vandaag had ik me voorgenomen om niet met Leni te gaan, wat me bijzonder goed gelukt is (omdat ze er niet was).

Kortom: Jessy wil lieve seks maar begint te vechten en tongzoent niet, wil te veel te korte tijd en is niet speels maar hyperkinetisch.  Ik heb het graag wild maar dit was er vierkant over.

Ik quoteer niet graag een dame maar wil hier toch een uitzondering maken en haar 6,5/10 geven (op school stond dat gelijk met bijna goed, vandaar)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man