Auteur Topic: In Brussel zevere ze ni mo zievere ze  (gelezen 359192 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #45 Gepost op: 30 november 2011, 18:11:34 »
Het waren er mooie mechelen!
Toch op een keer mijn licht daar is opsteken.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #46 Gepost op: 30 november 2011, 18:26:25 »
De Avenue Louise, inderdaad, dat is een niet-gedoog-tippelbuurt.
Wat dus betekent dat de flikken de meiden daar wegjagen.
Een 10-tal jaar geleden vond je daar minstens honderd meiden, en dat waren letterlijk stoephoeren, in de goede betekenis van het woord dus.
Het probleem echter is dat de hoofdcommisaris daar al enkele jaartjes een jacht heeft geopend, en nu zie je sporadisch dames op en aanlopen, je ziet een wagen stoppen en de dame verdwijnt erin.
De standaard beurt daar is 50 euro, maar dan gebeurt het wel in je wagen, en enkel pijpen en afrukken.
Wil je een iets deftigere service, dan neemt ze je mee naar een louche hotelletje in de buurt, je betaalt 125 euro voor een uitgebreide beurt (pijpen en neuken, halfuurtje) en je betaalt ook 30 tot 50 euro voor de kamer (hangt ervan af in welk hotelletje de meid in kwestie werkt)


De standaard beurt is best wel spannend, je zal niet de eerste zijn die met de broek open en eentje pijpend de schijnwerpers van de flikken op je kop krijgt...
Het enige verweer is dat je kan zeggen: "I DID NOT HAVE SEX WITH THAT WOMAN", al zal dat ook niet veel helpen.
Gevolg dat je tot 3 uur op het flikkenbureel het kan uitleggen, er een pv opgemaakt wordt enz.
goed, ze doen daar nadien niets mee he, maar ze jagen je angst aan, en ik raad iedereen aan goed op te letten.
Het zou niet de eerste keer zijn dat ik daar 3 uur bij mijn vrienden in 't blauw heb doorgebracht en ze behandelen je als een echt crimineel.   



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #47 Gepost op: 30 november 2011, 20:17:46 »
3 u. extra fun  ;).

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #48 Gepost op: 1 december 2011, 00:44:34 »
Roberto is pas terug van zijn uitstap naar de Avenue Louise. ;D Ik spotte de eerste activiteit van dames rond 22.45.

Ik wist niet dat de dames daar pas begonnen om 23.00 uur zoals Mechelen hier al kwam te zeggen. Dat was ook geen punt want het Noordkwartier is niet zo ver. :) In het Noordkwartier vanuit mijn wagen met een muziekje dames bekijken beviel me vandaag wel. Op mijn gemakske de straat afrijden en niet afwandelen. Ja, Roberto krijgt Bourgondische trekken. ;D

Ik was gekomen voor een tippelaarster in plaats van voor een raamhoer. Dus ik reed nog eens naar de Avenue Louise. Ik spotte daar activiteit en parkeerde mijn wagen daar in een van de zijstraten wat verder. Enfin, niet zo ver van Porte de Namur en dus vlakbij de Avenue.

Ik wandelde de straat af en zag wat tippelaarsters. Echt niet veel, ik zag er maar 5. Misschien omdat het pas 23.00 was? Ik weet het niet.

Met 1 van die 5 ging ik het wel kunnen. ;D Ik maakte met haar de afspraak dat ik binnen 10 minuten daar zou zijn en gaf de beschrijving van mijn wagen door. Ik verwachtte eigenlijk niet dat ze er geloof aan zou hechten. Toen ik wat later daar passeerde kwam ze toch te voorschijn.

Mijn wagen in en na wat straten links of rechts kreeg ik een blowjob voor 50 euro. De blowjob op zich was niks speciaals. Toch speelde dat allemaal niet zo'n rol want ik was namelijk ontzettend geil omdat het eens wat anders was.

Enfin, ik was content maar het zal nog wel even duren alvorens ik nog eens tot zoiets over ga.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #49 Gepost op: 1 december 2011, 02:39:06 »
Tippelbuurten, 't is niet meer wat het geweest is. Rond de Koopliedenstraat en de Albert II laan stonden een jaar of acht geleden meer dan 100 dames. De meesten kwamen uit Roemenië en Bulgarijë. Die landen waren toen nog geen lid van de EU en de dames konden hier dus niet legaal werken, ook al omdat in het skw een grote schoonmaak aan de gang was. Ondertussen zijn die landen (en andere) wel EU lid, waardoor het aanbod in tippelbuurten erg mager is. Hoofdzakelijk transen, junks en heel af en toe een redelijk deftige dame, al moet je dus wel geluk hebben.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #50 Gepost op: 1 december 2011, 19:30:44 »
De (florerende) tijd van de tippelzones heb ik helaas niet meer mogen meemaken. >:( :( Ik vind het ook jammer dat ik de tijd van het SKW van voor de opkuis niet meer heb meegemaakt...

Goed, in de Koopliedenstraat staan naar mijn mening nog fatsoenlijke dames. Dus dames die er zeker niet verslaafd uitzien en dus kamerbaar zijn. Uiteraard kan ik niet vergelijken met vroeger.

Ik ga graag naar de stoephoeren. ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #51 Gepost op: 1 december 2011, 23:28:40 »

Ik ga graag naar de stoephoeren. ;D
Pas dan maar goed op. Volgend jaar zijn er weer verkiezingen en toevallig dan worden politiecontroles verscherpt. Vooral rond de Koopliedenstraat : daar zijn enkele straten in principe alleen toegankelijk voor omwonenden. Ga je er toch in (met de wagen dus) riskeer je een boete van 100 euro...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #52 Gepost op: 3 december 2011, 04:16:50 »
De (florerende) tijd van de tippelzones heb ik helaas niet meer mogen meemaken.

't Was ook niet altijd even geweldig zunne. Op de Albert II laan staan nu indrukwekkende kantoorgebouwen, maar begin jaren negentig was dit een gigantische krottenbuurt. Sarajevo na het zoveelste bombardement zeg maar. In de weinige huizen die naam waardig waren ook ramen, en daarrond werd naar hartelust getippeld door hoofdzakelijk junks. Bovendien, in die tijd wemelde het in Brussel van 'vluchtelingen' uit ex-Joegoslavië en die gasten waren nog een pak erger dan de Marokanen van vandaag. Inbreken in wagens terwijl de eigenaar er bij stond...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #53 Gepost op: 3 december 2011, 14:51:03 »
Ja Mechelen maar je kent me nog niet. Ik ben een rare en dat is net wat ik zo geweldig vind. Ik gedij niet echt in chique buurten. Prostitutie moet voor mij samenvallen met een vleugje criminaliteit. Ik vind het dus echt jammer dat ik de tijd op de koning Albert II laan niet heb meegemaakt. Net zoals de tijd van het SKW van voor de opkuis.

Ik kan natuurlijk niet vergelijken en nu is het SKW uiteraard ook zeer mooi. Maar ik denk dat het wel iets had om pas in een half uur rond te zijn dan nu in 10 minuten. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #54 Gepost op: 3 december 2011, 15:16:07 »
Ja Mechelen maar je kent me nog niet. Ik ben een rare en dat is net wat ik zo geweldig vind. Ik gedij niet echt in chique buurten. Prostitutie moet voor mij samenvallen met een vleugje criminaliteit. Ik vind het dus echt jammer dat ik de tijd op de koning Albert II laan niet heb meegemaakt. Net zoals de tijd van het SKW van voor de opkuis.

Ik kan natuurlijk niet vergelijken en nu is het SKW uiteraard ook zeer mooi. Maar ik denk dat het wel iets had om pas in een half uur rond te zijn dan nu in 10 minuten. ;)
Een half uur? Je had er een goed uur voor nodig Roberto, en alles was wat meer gegroepeerd dan ni.
En daarmee bedoel ik dat de buurt rond de malle Babbe en de oudemansstraat en zijstraten bevolkt was met negerinnetjes en transkes, en dat je gewoon overal wel wat vond. Zelfs ver voorbij het ribbetjeskot Amadeus, en rond dat plaintje, en zijstraten, zelfs de straat die aan de Malle Babbe uitkomt was volledig bezet met hoertjes van allerlei afkomst.
Het was heel anders, veel uitgebreider, maar je werd al eens vlugger bedot ook.


Zo ben ik eens in een zijstraat van de Vingerlingstraat bij een negerinnetje geweest (toen was er daar op de hoek een speelhol) en alhoewel ze maar 500 euro kostte, was ik 10500 euro kwijt, ze hadden er namelijk de pak van weg een tweede achter het gordijn te verstoppen en als die ene je het zicht belemmerde, maakte de andere vakkundig je portefeuille leeg. En van zodra die leeg was, was de gezichtsbelemmering (borsten in bek) ook voorbij en werkte de meid je snel af en hadden ze beiden meer dan 5000 euro verdiend.
Ik kan je zo wel honderden verhaaltjes vertellen over de tijd van voor de opkuis, goede en minder goede.
Wat ik wel wet is dat het toen een pak onveiliger was, wel had het ook zijn charmes, en soms denk ik terug aan de tijd dat er vrouwen hun pispot bij regenweer door het raam ledigden vanop verdieping één. Dat moet ongeveer ter hoogte van SS 24 geweest zijn, dat ik dat eens heb meegemaakt.
In die tijd was er geeneens sprake van stromend water op de kamers en deden de dames hun behoeften in een echte pisemmer. Van charmes gesproken. Van een condoom hadden de meesten toen ook nog nooit gehoord, ik heb trouwens de eerste keer van AIDS gehoord en gelezen in de HUMO van 1983, als ik het me goed voorheb, en vooraleer het doorgedrongen was tot de grote massa was het 1985.
Toen sprong uwe pa met u nog over de gracht Roberto   ......    :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #55 Gepost op: 4 december 2011, 01:25:15 »
Ja Mechelen maar je kent me nog niet. Ik ben een rare en dat is net wat ik zo geweldig vind. Ik gedij niet echt in chique buurten. Prostitutie moet voor mij samenvallen met een vleugje criminaliteit. Ik vind het dus echt jammer dat ik de tijd op de koning Albert II laan niet heb meegemaakt. Net zoals de tijd van het SKW van voor de opkuis.

Ik kan natuurlijk niet vergelijken en nu is het SKW uiteraard ook zeer mooi. Maar ik denk dat het wel iets had om pas in een half uur rond te zijn dan nu in 10 minuten. ;)

Misschien niet het juiste topic maar toch : ik heb het skw leren kennen begin 2000. Het gebied was toen idd veel groter dan vandaag, met oa ramen rond de St Paulusplaats en zelfs aan de Godefriduskaai, aan het nu bekende MAS. De Oudemansstraat was zowat de slagader van het skw. Je kon toen nog met wagen erdoor (aanschuiven vooral), er werd al eens gevochten, er sneuvelde al eens een raam, er werd al eens iemand neergestoken... Schieten? Dat ook, maar dat gebeurt vandaag nog...Dat sfeerje had wel iets.
MAAR : voor de dames was het allesbehalve een pretje om er te werken, en daarom alleen al zou ik niet willen dat die tijd terugkomt. Als je je wil amuseren met de meisjes dan moeten zij zelf zich eerst en vooral goed voelen. Dat is dus vandaag wel het geval en toen niet.
In Brussel (dan toch in het juiste topic) zijn ze bijlange zo ver nog niet. De kamers bestaan uit een zetel, een gordijn en daarachter nog een zetel. Dat vind ik dus degoutant en daarom zie je mij niet meer in de Aarschotstraat.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #56 Gepost op: 4 december 2011, 02:12:53 »
Inderdaad mechelen, je hebt een groot punt als je zegt dat "onze" meisjes zich goed moeten voelen op de plaats waar ze werken.
Dat is namelijk ook de eerste vereiste voor een fatsoenlijke service. Hoe dan ook vervlogen tijden komen niet meer terug. We kunnen er wel eens over mijmeren maar de tijd staat (helaas) niet stil.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #57 Gepost op: 4 december 2011, 03:17:55 »
Vannacht was ik op wandel in Brussel. Ik heb er eigenlijk een hele tour gedaan. De Koopliedenstraat, de Koning Albert II laan, het Noordkwartier en de Avenue Louise.

In de Koopliedenstraat was er buiten transen niet veel te beleven. In deze buurt zijn trouwens heel veel transen te vinden. Waarschijnlijk omdat er in Brussel geen transen achter de ramen mogen staan??? Dan op de Koning Albert II laan zag ik een tippelaarster of 7 maar niet mijn smaak. Op de Avenue Louise was het ook niet vet.

Ik reed dus maar terug naar het Noordkwartier. Toch wel een zevental naar mijn normen dan echt knappe dames gezien. Toch koos ik er voor eentje die ik er er al had geklipperd want die maakte mij toen bijzonder geil, zonder eigenlijk goede service te geven...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #58 Gepost op: 7 december 2011, 00:02:47 »
Ik ben deze avond de rue d'aerschot nog eens gaan bezoeken.

Hoewel ik alles behalve een racist ben, had ik vandaag op de weg ernaar toe enorm veel last van de Kabila - tegenstanders. Deze zwarte apen liepen als een horde wilde honden door de Brusselse straten en lieten daarbij niks heel op hun kruistocht. Respect voor andermans spullen is deze lelijkaards totaal vreemd! >:( Ze hebben zeker een wagen of 20 totaal gedemoleerd met hamers ook ruiten van huizen langs de straat moesten eraan geloven! >:( ??? Pure schande!

De slachtoffers waren volgens mij hardwerkende Belgen die maandelijks veel poen afdragen aan deze horde idioten te onderhouden. De politie was aanwezig met groot machtsvertoon! Helikopter in de lucht en waterkanon (zonder water?) bij de hand. Het bleef uiteraard weer bij machtsvertoon van de blauwe  C:-) ! Lees: de negers konden dus vrij hun gang gaan. De hardwerkende Belg onderhoudt dus ook dit stelletje idioten die ZOUDEN moeten instaan voor de veiligheid van de burgers.

Mij hebben ze hardhandiger aangepakt... Schande!

Terug naar de Aarschotstraat nu! Wat een sfeer hangt daar toch. Leuk om te wandelen. Wel met mijn hand in de zak en op de portefeuille. ;) Terug binnen gegaan bij Lorah want die heeft een niet te versmaden uitwerking op mijn leuter ondanks de povere service. Ik ben dus een rare. Hoe dan ook, ik heb me met haar weer kostelijk geamuseerd. Al is het nu wel de laatste keer dat ze me gezien heeft. Allé bij haar binnen toch.

Ook in Brussel wint mijn blauwe C:-) aan bekendheid!

Roberto C:-)
« Laatst bewerkt op: 7 december 2011, 00:04:57 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #59 Gepost op: 9 december 2011, 01:51:42 »
Vandaag was ik aan de wandel met de berto-mobiel op de Avenue Louise! ^-^ Ik had toch de intentie nog een tippelaarster mee te pakken. Door de idioten van papa Matongé  >:( die een sit - in organiseerden aan de Naamsepoort duurde het een hele tijd eer ik werd vrijgelaten op de Avenue! >:( Deze heerschappen moesten een single ticket naar Kabila krijgen! Als elke hoerenloper een week niet naar de hoeren gaat, zijn we er zo vanaf. De Matongéwijk kunnen we dan opwaarderen en er een ramenbuurt van maken. Dat zou nog een winstgevend idee zijn voor de Brusselse stadskas. Door de heren van Matongé draait het daar nu op verlies. :( Roberto for president dus! ;D ;)

Goed, de Avenue was mooi verlicht over de rijvakken met kerstversiering wat op mij een rustgevend effect had. Ik ben de Avenue 10 keer afgereden en heb toch wel verschillende tippelaarstertjes zien staan. Ik heb er eentje opgepikt en we reden naar een afwerkplek waar ik voor mijn 50 euro waar heb gekregen. Het was dus een prima blowjob! :) Neuken hebben we niet gedaan want in mijn krappe wagen gaat dat niet en ik wou niet extra betalen voor een hotel.

Dus weer op een economische manier mijn zaad gedumpt en tevreden huiswaarts gekeerd! :)

In de Aarschotstraat en de Koopliedenstraat ben ik niet geweest. Misschien hebben anderen daar wel iets over te zeggen.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...