Forum > OOST-EUROPA

Praag, Tsjechie

<< < (3/3)

Megaboob:
Ik ben weer in Praag, dus weer even naar Showpark geweest. Toch weer heel wat nieuwe gezichtjes gezien, maar ook weer enkele dames die ik de vorige keer eind September ook zag. Veel redelijke knappe dames die ook zo in een saunaclub zouden kunnen werken. het was wel weer bloedheet in het gebouw, ik zag later in de kamer dat de termometer op 29 graden stond. Niet echt lekke rom bij te neuken. Mag wel wat koeler wat mij betreft, maar als die koudbloedige dametjes wllen het natuurlijk warm hebben. Mara goed, dat is dan ook het enige nadeel.

Wederom dus 290 tjechische kronen entree betaald bij showpark. de kamers waren goed bezet. Helaas weinig dames met grote siliconen borsten. wel een paar naturelle D-cups gespot. Ik spotte echter wederom Roemeense Samira, en ze herkende me zowaar nog van de vorige keer. Dus voor haar geopteerd wederom:

Weer een paar rondjes gelopen, en na enige tijd besloot ik nog een sessie te gaan doen, deze keer met de Roemeense Samira, een zeer lange (ca 1.77m), zeer slanke en knappe dame, uitgerust met licht opgespoten lipjes, en redelijk opgevulde borsten (Maatje E, circa 550CC a 600 CC). Vrij jong, 23. Zeer strak. Zij sprak zeer goed Engels. Zoenen was deze keer wel toegestaan als terugkerende klant. dat was positief, want haar zachte lipjes smaakten naar meer! Eerst even douchen wel uiteraard. Daarna werden eerst mijn tepels verwend door haar (lekker), en daarna haar tepels door mij (zeer lekker). Lekkere zachte siliconen borsten, mooi rond. Na het voorspel werd een rubber geplaatst met haar mond, en er werd gepijpt met lange, diepe halen. Erg lekker deed ze dat weer, en ik stond op volle sterkte. Samira keerde haar kontje en kutje naar me toe, en kon ik heerlijk spelen met haar lekkere jetsers tijden het pijpen. Full access! Heerlijk om ze zo van achteren beet te kunnen pakken! Ze wist nog dat ik haar on top wil. Dus dat deden we. En dat was weer erg lekker! Zeer strakke poes, goed en hoog tempo,ondanks de tropische temperatuur en het zweet bij mij, heerlijk klaar gereden door haar, en weer lekker met haar borsten en tepels gespeeld tijdens de seks. Dat was echt goed. Wel binnen de tijd (20 minuten) klaar wederom. Maar deze keer wat relaxter, een douche achteraf kon vanwege mijn zweet, en we hebben nog even nagekletst.

Weer afscheid genomen met drie zoentjes op de wangen. Tevreden naar buiten gegaan. Er waren zeker 6 dames in showpark de ik had kunnen/willen boeken, dus optisch is er veel te zien. Wat mij betreft is showpark dan ook een aanrader. Er is ook bewaking, en bij eventuele klachten over de dames word men aangemoedigd dit ook te rapporteren, en dan word er bemiddeld (dus een beetje het saunaclub model). Ik had het niet nodig, maar het is en fijne gedachte. Het was niet druk deze keer met mannen (zondag avond). ook was de stripbar niet open (alleen van woensdag tot zaterdag begreep ik.) Het zou wel leuk zijn als er wat meer siliconen-dames in showpark zouden komen. Het nivo ligt wederom tussen de ramen en een saunaclub in. Bij herhaald bezoek lijkt meer mogelijk te zijn. Maar pzc zat er niet in.

Megaboob

T85:
Toch blijft het voor mij apart dat je zelfs in Tsjechiƫ met Roemeentjes opgescheept blijft zitten maar goed mooi verslag verder megaboob.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie