Auteur Topic: Schippersstraat 38/1, Jessica (Roe-avond/nachtshift)  (gelezen 67105 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/1, Jessica (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #15 Gepost op: 26 oktober 2020, 14:17:04 »
Dan moet ik dringend eens naar daar om mijn relatiestatus te wijzigen.... oh neen... wacht... van mij mogen er al 1000 op gezeten hebben....

Anyway, staat toch spoedig na corona op de agenda om te bezoeken (o.a. Transylvanië). Maar voor reisverhalen bestaan andere sites....

Bedenking: zouden er in Roemenië nog veel knappe stoten overblijven waar nog geen 1000 man op zat?  :lol_hitting:
De afgelopen jaren heb ik mogen kennis maken met een aantal familieleden van mijn Roemeense vriendin, en ik antwoord met overtuiging op jouw vraag: JA.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/1, Jessica (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #16 Gepost op: 26 oktober 2020, 14:48:56 »
Ik ken enkel Roemeense waar 10000 man heeft opgezeten :kissass
Dan moet ik dringend eens naar daar om mijn relatiestatus te wijzigen.... oh neen... wacht... van mij mogen er al 1000 op gezeten hebben....

Anyway, staat toch spoedig na corona op de agenda om te bezoeken (o.a. Transylvanië). Maar voor reisverhalen bestaan andere sites....

Bedenking: zouden er in Roemenië nog veel knappe stoten overblijven waar nog geen 1000 man op zat?  :lol_hitting:
De afgelopen jaren heb ik mogen kennis maken met een aantal familieleden van mijn Roemeense vriendin, en ik antwoord met overtuiging op jouw vraag: JA.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/1, Jessica (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #17 Gepost op: 26 oktober 2020, 18:57:04 »
Hoeveel er al opgezeten hebben, is eigenlijk niet van belang. Dat merk je wel aan Jessica. Die haar handeltje draait normaal vrij goed hoor, dus een korte schatting leert dat 1000 wel een understatement zal zijn, en kijk, ze voelt nog steeds super aan. Een engeltje dat je duivels laat genieten.  ;D ;D ;D

Seks is maar seks, en zolang alles veilig gedaan wordt, is het gewoon een job. Als mens, in een relatie, tellen andere skills en karaktertrekjes mee, en wordt de seks hoe dan ook op een heel andere manier beleefd dan bij de 'hobbyseks' die ze aanbieden.