Forum > ANDERE (SAUNA)CLUBS

BY NIGHT - Oedt

<< < (3/12) > >>

brombeerzuid:
Het verschil van een line up!

Aangekomen bij By night, nog eens met een scheef oog naar phg gekeken. :098:
Hop naar binnen bij By night, daar zag ik al Julia zitten, snel omkleden en wat gaan roken , met een goed kop koffie.

Nu over een line up, in bv H7 voor ieders wat wils erg mooie meiden en wat minder mooie.
De line up in By night, Julia voor iedereen en de rest voor niemand. :-\

Toen ik terug kwam van mijn kanker verwekkende sessie, zat Julia met een andere gast te presalen. :098:
Jammer dan als enige altenatief, omdat ik die meid, nouja vrouw al langer ken, dus Sindy.
Met haar ff een vluggertje gemaakt, wel mooi dat ze zelf zei,Ik weet dat ik service geef, maar de meeste hier, nada.
Ze zegt er mee dat er veel meiden jaloers zijn dat zij en Julia veel kamers maken.
Tsja , daar heeft ze gelijk in, kwa service, mogen diverse meiden nog niet eens in haar schaduw lopen.
Op de kamer met haar een stevig potje tz, vingeren, twee vingers in haar en ze geniet.
Fijne bj en on top laten af maken, schade 25/30 euro.

Daarna in gesprek gekomen met een andere bezoeker.
Een echte rakker, kende bijna alle clubs.
Maar was liefhebber van villa Venus.
Ondertussen kwam Sindy nog wat aftersales geven en ook met haar de oude tijden besproken.

Samen met die andere ijsbeer op jacht naar Julia.
Hij bleef steken op een nieuwe 25 jarige vers ingevlogen Bulgaarse en weg was hij. :039:
Ach ja de meiden zullen wel aan het eten zijn, rondje gelopen en kwam die ijsbeer tegen, toen hij van de kamer afkwam.
Hij was niet erg te spreken over die nieuwe, fijn dacht ik dan hoef ik die ook niet.

Twijfel geen Julia, dan toch maar die lange meid, met mooie lange benen.
En gered van de twijfel daar kwam Julia naar me toe, de tijd dringde dus gelijk de kamer op.
Op de kamer haar gevraagt , wat is je naam ,Julia toch, ja zegt ze maar heb twee namen?
Dorina, ah ok.
De sessie starte van onder naar boevn de tietjes van haar overal en een goede tz, man o man wat een lijf heeft ze. :pica
Terug naar onder en BBZtje werd goed verwend, want dat kan ze pijpen als de beste. ;D
Tijd voor de bekende duikvlucht, haar heerlijk gebeft, ze giegelde af en toe.
Weer bj en daarna on top, gevolgt door doggy en met een optie laten afmaken.
Schade 50.-
Haar bedankt en als zoef de haas , naar huis!
Oja net op tijd ,want het liep vol van die onder het ijsberenvel nog gewone kleren mannetjes. :sign0135:

Kwakje:
Zeer aangename budget dag

Omstreeks 12.00 stopte ik op de parking van By Night en er stonden al wat auto's. Eén ijsbeer liep in badjas over de parking om andere gasten te verwelkomen.
De oude ingang was afgesloten en wat later bleek omdat ze daar aan het verbouwen waren.
Inkom was nu via de emergency exit van de bar. Ik werd vriendelijk ontvangen en koos voor een standaard Sauna dagje. Dit houd in 10€ inkom en dan nadien de dame zelf betalen.
Het huidige gangbare starttarief wat de dames vragen is 25€/half uur.

Vermits de verbouwing was het even behelpen met een kleine omkleed ruimte. Douchen kon je gewoon op een kamer doen, er was telkens wel 1 of 2 kamers vrij gedurende de dag.
Met zelf te bedienen kranen wat een zaligheid.

In de disco was het de "All You can Fuck" scene. Bij binnenkomst kon je ook voor deze optie kiezen waarbij je met 3 dames de ganse dag zoveel je wou kon Bumsen. Niets voor mij maar ik vond het wel fun om daar af en toe eens door te wandelen. Wat later nog kennis gemaakt met een Deen die wat tegen de dames hun billen heeft zitten kletsen.
Dames zijn misschien niet de mooiste maar zijn zeker service gericht voor zover ik zag en ik heb de beren die daar voor kwamen ook best tevreden gezien.
Kostprijs was trouwens 70€ vermoed ik en dikwijls met de 3 dames tegelijk. Ik zag daar dan een beer liggen waar de dames als slangen rond gestrengeld waren.

Zelf zocht ik eerst het buitengedeelte op en was blij verrast dat dit nog wat opgeknapt was. De gammele sauna was weg en er was daar nu een BBQ hutje welke later op de middag ook echt gebruikt werdt om wat kippenbilletjes en vleugeltjes te roosteren.
Aan de andere kant van de tuin was nu een nieuwe sauna waar ik prima van genoten heb. Er naast de jacuzzi, die was nog niet helemaal operationeel maar er werdt volop aangewerkt om deze aan het werk te krijgen. Toen ik naar huis ging was die volgens mij ook al bijna in orde. Eén van de dames kon niet wachten en zat er alvast in. Nog koud water maar kon haar niet deren.
Naast de sauna en de whirlpool hebben ze nog een buitendouche wat ook wel fijn was.
Ligzetels, zitbanken en eettafeltjes voeldoende aanwezig en zowel zon als schaduwplaatsen.
Van zowat 11.00 tot 17.00 was er ook een masseur aanwezig, die had redelijk wat klandizie. Ik wou er ook nog gebruik van maken, maar mijn kamergangen en wanneer hij vrij was strookte niet.
Prijs heb ik geen idee van maar ik vermoed wel dat deze schappelijk zal zijn.
Zoals ik al zei was ik in ieder geval blij verrast met de opgesmukte buitenarea.

Gedurende de ganse dag werd er gekuist en afgeruimd en kwam het personeel (steeds vriendelijk trouwens) kijken of we het naar onze zin hadden.
Ze kwamen eens rond met ijslollies en daarna weer met cake.

Ik hoor jullie al denken te goed om waar te zijn. Wel het eten is uiteraard geen luxe maar voor 10€ inkom zou ik eigenlijk niets verwachten.
Als tip aan By night zou ik meegeven dat ze de inkom zo houden maar je bv een Jeton van 5€ kan kopen om dan een vers gemaakte lekkere omelet met groentjes te verkrijgen.
Lijkt mij een win-win, de snelle wippers hoeven hem niet en de blijvenhangers geeft het de optie om wat uitgebreider te eten.
 
Goed, ik zou nog bijna vergeten te vertellen waar we voor kwamen.
De dames dus.

Ik heb tussen 11.00 en 19.00 wel 11 verschillende dames geteld. Hiervan 3 voor de "All You can Fuck" maar die waren ook boekbaar tussen hun orgie/gangbang sessies door.

 
Mijn dag begon met Dorina. Zij werkt er al geruime tijd en ziet er best goed uit en ik had al goede dingen over haar gelezen.
Ik keek eens in haar ogen, we maakten kennis en kozen een kamer uit.
Dorina heeft een mooie body en service was zeer goed te noemen. Met Dorina dus volgende keer zeker weer.
Trouwens geen poging/gezever over extra's.

Wat later zag ik een dame met een zeer mooi figuurtje en ook mooi gezichtje. Type dat je in elke goede club wel tegenkomt en druk geboekt wordt.
In de bar zat Ami op een bankje en normaal ben ik nogal een verlegen schuchter type maar deze keer ging ik recht op doel af. Het gesprek verliep wat stroef omdat we beide weinig te vertellen hadden maar terwijl zij haar ijsje at en ik haar body al strelend wat kon verkennen groeiden we toch naar mekaar toe.
Op de kamer klikte het prima en geheel onverwacht kreeg ik één van mijn beste sessies ooit. Voor deze dame moet ik nog eens snel terug. En dat voor maar 50€/uur met wat extra van mijn zijde uiteraard. 
Van haar kant uit ook geen vraag naar extra's.

Buiten zaten nog 2 aantrekkelijke meiden te kwebbelen. Melanie en Denis. Melanie kende ik reeds vanuit H7 en heb daar met haar ook een goede sessie gehad. Maar iets nieuws trekt me steeds aan dus ik besloot om voor Denis te kiezen. Ze spreekt trouwens behoorlijk Nederlands, 5 jaar in Antwerpen gewerkt.
Best goed op de kamer maar de klik was beperkt. Beetje zoenen en prima blowjob. Ik had zelf niet zo een zin om te neuken en vroeg een handjob welke ze prima deed terwijl ik wat met haar poesje kon spelen.
Even later kon ze het schot nog net ontwijken.
Stiekem denk ik dat de dames dit nog wel leuk vinden als er zo wat zaad door de lucht vliegt, geeft hun toch wat trots in hun job.
Denis probeerde nog iets extra af te troggelen na de sessie maar een simpele nee voldeed.

Ik denk dat ze me daar heel snel nog eens gaan zien.

Kwakje:
De inkt van mijn vorige verslagje over By Night was nog niet opgedroogt of ik stond alweer voor de deur.
Vorige keer zonder verwachtingen binnen gestapt en eigenlijk super dagje gehad. Deze keer dacht ik dat het niet mis kon gaan en dus
doel bewust denkende aan een aantal voorgaande sessies de tent betreden.

Dat was dus een foutje. Op deze maandag 7 dames aanwezig en niets bij voor Kwakje. De "All You Can Fuck" had het wel druk en in elke hoek van de kamer
werd er duchtig op los geneukt. Dames met top inzet maar niet mijn ding.

Saunaatje genomen wat weer uitstekend was. De jacuzzi stond er halfleeg bij, blijkbaar is de reparatie actie dan toch niet geslaagd.

Personeel was weer zeer vriendelijk en met spijt in het hart na een uurtje weer vertrokken.

Wat zou een aanwezigheidslijstje toch aangenaam zijn. En ik hoor sommige al roepen 'bel dan even', maar voor mij is de telefoon het traagste communicatie middel. Duurt namelijk 3 weken vooraleer ik bel.
Dat is zowel voor het bellen om een onderhouds afspraak van mijn wagen, het vastleggen van een tafeltje bij een restaurant, een kameraad opbellen of een informeren bij mijn oude moeder. Ja ik weet het gewoon hopeloos.

In ieder geval rijd ik binnenkort nog wel eens langs bij By Night.

Kwakje:
20/06/2018

Een dag waarop mijn afspraken wat uitliepen en mijn geplande clubbezoek in de war brachten.
Enkele uren later dan voorzien moest ik nog even een B-plan uitwerken want ik had toch nog zin in een wip.
Toch nog maar eens gekozen voor ByNight en omstreeks 15.30 30EUR afgetikt.
De nieuwe omkleedruimte met nieuwe doucheloop zijn klaar. 3 of 4 goed functionerende douches werken dit minpunt van het verleden weg.

De bosphorus ladies bumzden er weer goed op los. Spijtig genoeg niet mijn types want anders deed ik eens graag mee.
Gehoopt om Ami nog eens tegen te komen maar niet gezien die dag (trouwens net vernomen van een andere beer dat ze toch nog aanwezig is in de club).
Dorina was degene die me vandaag een uurtje verwende. Zoals steeds weer meer dan goed.

Buiten zaten wat beren en één van de chinese dames voetbal te kijken. Er werdt weer wat kip gegrild en de bar dames kwamen geregeld onze drankjes bijvullen.
Service dus weer prima.

Sauna tussendoor en hier en daar een praatje met andere vriendelijk mede wandelaars. Voornamelijk Nederlanders in da house vandaag.

Voor het Bosphorus spektakel krijg je een rood bandje en de dames die daar aan meedoen ook. Zo rond een uur of 7 zie ik daar 2 jonge gasten binnenkomen (20jaar ofzo).
Ze vragen in het Engels de weg naar het zwembad aan de theke. Deze snapt er geen snars van en de jongens proberen het opnieuw maar besluiten het dan maar op te geven en bestellen een biertje en nestelen zich aan een tafeltje.
Ze hebben een rood bandje om :). Voel je hem al komen :)?
Ik zie de desillusie in hun blikken en al slurpend aan hun biertje zie ik hun voorzichtig rondkijken. 2 Bosphorus brokken nestelen zich op hun schoot en het angstzweet breekt hun uit.
Toch weten ze de meiden weer weg te sturen.

Nederland? vraag ik aan der heren, Belgie antwoorden ze. Zwembad verwacht? Ja antwoorden ze. Dat is simpel dan vertel ik hen. Jullie zijn 50 meter verkeerd en zitten in de verkeerde club :).
Ik vraag hen of ze weten wat dat rode bandje wil zeggen. Uiteraard niet. Na mijn uitleg ontdoet één van de jonge knapen geschokt zijn bandje.
Moet je gewoon proberen por ik wat, dat wordt nog een mooi levensverhaal om aan terug te denken.
Ze dachten dat ze voor 10EUR in het zak waren gezet want ze moesten 70EUR inkom betalen ipv de door hun verwachte 60EUR.
Bij binnenkomst in By Night vragen ze ook steeds of je 'Party' wil dat is dan live meedoen aan het Bosporus spektakel.

Als hun biertje op is maken ze een nieuwe poging bij PHG. Hopelijk hebben ze nog wat centjes kunnen recuperen omdat ze geen gebruik van de dames hebben gemaakt.     

@ die 2 gasten: Hopelijk lezen jullie dit en schrijven jullie ook een versie van jullie ByNight impressie en vervolg in PHG.

Firehawk:
Vakantie en verveling lieten mij By Night eens bezoeken. De prijzen zien er wel interessant uit en wou wel eens kijken wat je daarvoor krijgt. Al was ik wel een beetje huiverig ervoor dat ik misschien een trollen leger op mij af kreeg, maar dat is gelukkig meegevallen.

Net voor 13:00 uur daar en de entree is €10, en als ik een badjas wou €5 extra. Wou niet als een schooier overkomen en was nu wel het weer voor een badjas dus de €5 extra betaald voor de badjas.
Meiden zouden €25 per half uur kosten zei de theke. Ik kon ook nog een ander tarief betalen voor dat gangbang gedoe, maar daar ben ik niet zo van dus lekker laten zitten.

Lockerruimte was schijnbaar verbouwd hoorde ik later. Zitten nu een paar mooie douches bij en gel en deo stond er ook. Ruime kluisjes al staan ze wel hoog. Nu ben ik niet zo klein maar denk dat er sommige er wel last van kunnen hebben om hun spullen erin te krijgen. Mijn badjas was kapot, even aangegeven en kreeg gelijk een nieuwe.

Ik was er klaar voor om de bar binnen te treden, ik verwachtte veel spoken maar dat viel wel mee. Gelijk zie ik een bekende zitten. Denisa die ik afgelopen zaterdag in H7 hebben leren kennen zat nu hier. H7 was niks voor te haar, te rustig. In By Night had ze schijnbaar al een keer gewerkt en vind ze toch beter. Was wel mooi dat ik nu wat aanspraak had. Waren misschien zo’n 12 meiden daar inclusief de gangbang girls maar die liepen ook door de bar heen. 3 meiden waar ik wel mee zou kunnen kamer. Een paar ok en er zaten toch wat meiden bij die echt niet om aan te zien waren. Maar voor een €10 entree vond ik dit al een goede line-up. Had er aan eentje genoeg die dag.

Met Denisa zitten praten en toen gaan lunchen. Het eten staat in dezelfde ruimte waar het gangbang gebeuren plaats vind. Gelukkig was er nu niks bezig daar, dus lekker met haar daar gegeten. Ik vond er niks mis mee met het eten. Broodjes en voldoende en verschillend beleg en fruit. Ik vind het dik in orde. Bij de bar hadden ze ook koekjes en cake liggen, dus genoeg te eten.

Denisa was al een lange tijd bij mij en zat mij af en toe te trekken aan de bar. En begon zelfs aan mijn pik te likken aan de bar. Toen was het toch wel tijd om naar de kamer te gaan. De kamer zag er goed uit, mooi en nieuw. Zat zelfs een douche op de kamer wat ik wel een groot pluspunt vind. Kamer was goed. Wel gezegd rustiger aan te doen met pijpen, wou niet weer hebben dat mijn dop er half van af gezogen werd. Daarna lekker op de kamer gedoucht.

In de bar kwam Denisa mij ook weer snel vergezellen. Lekker kletsen en rond 15:00-15:30 uur kwam de theke melden dat het eten van de bbq goed is. Wat ik hoorde doen ze 2x bbq op een dag 1x in de middag en dan nog 1x in de avond. Het vlees was gaar en goed te hebben dus heb er niks over te klagen voor mij was het goed.
Het buitengedeelte ziet er nog wel een beetje sfeerloos uit. Wat tafeltjes met stoelen in het zand en wat kiezels. Denisa zei dat er een zwembad gebouwd zou worden of dit waar is weet ik niet. Stond ook een jacuzzi waar wat beren met wat meiden inzaten. Ik had er niet graag bij willen kruipen.

Denisa bleef de hele middag bij me en later na nog een 2e ronde met haar gemaakt. Toen ik terug was in de bar ging zij zich even opfrissen. Ik zat dus even alleen en gelijk komt zo’n kanonskogel mij aanranden. Ik zeg ik kom net van de kamer en ik wacht op haar want ze komt zo. Ik kreeg gelijk die tieten in mijn gezicht en toen wou ze mij zoenen, met alle macht heb ik mij hier tegen kunnen verzetten, al had ze mijn nek in een stevige klem. Dat was echt niet om aan te gluren.
Gelukkig liep er ook nog een mooi Roemeentje rond met een normaal figuurtje. Lange zwarte haren met op het eind grijs/groen in de haren. Dit was wel een lekker ding en ging een beetje dansen aan de paal.
Denisa kwam ook terug en was goed gezind. Kwam even langs mij zitten en ging toen ook de dansen. Kreeg zelfs nog een lapdance van haar. Was wel een beetje onwennig want er waren maar 3 beren in de bar en iets van 8 meiden in de bar. Ik had niets te klagen.
Ik heb haar de hele middag bij mij gehad en koste nog minder dan met haar in H7. Rond 17:30 uur vond ik het wel welletjes geweest en rustig richting huis gegaan.

De theke vroeg nog of alles naar wens was en of ze mij snel terug konden verwachten. Dat zit er wel in heb ik geantwoord.

Is mij 200% meegevallen, dacht dat ik binnen een uur gillend naar huis zou scheuren, maar heb een leuk dagje gehad in By Night. Mede dankzij Denisa die niet van mijn zijde is geweken. De club is ook mooi en schoon en ook aardig personeel. Toen er in de middag bbq was kwamen ze ook nog langs met drinken zodat je niet naar binnen hoeft om het te halen. Was een leuke dag en mij zien ze binnenkort nog wel eens terug.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie