Auteur Topic: Magnum (sfeerverslagen)  (gelezen 369187 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #165 Gepost op: 22 november 2016, 18:34:48 »
Zaterdag 12-11-2016 zette ik koers na duseldorf  en wel na magnum rede was een vrijkaart van RB . om iets voor 16 uur trad ik binnen . en de vrijkaart werd zonder zuchten ge aanvaard . er waren op dat tijdstip niet zoveel dames aanwezig . magnum is een nacht club in mijn ogen . althans dat is tot nu toe mijn beleving . in magnum heb je overigens wel uitstekend eten . in de bar trof ik stella een dame die niet op haar mondje is gevallen . ook een andere Duitse dame kwam zich in het Duits voorstellen . gelukkig ben ik in al die jaren dat ik Duitsland bezoek de Duitse taal aardig onder de knie aan het krijgen . eerst eens rustig de appel  de boom gekeken . maar de appel wou niet uit de boom vallen . dan maar wat gaan eten stak met braatcatoffelen en wat groen voer lekker  maar er werd al gauw 15 euro van mijn kaart geknipt . pret  kempie en durtyhary waren ook aanwezig gezellige bende dus . in de 2e bar trof ik een dame van Roemeense komaf het leek mijn wel wat en zonder al teveel presals haar de sleutel laten hallen helaas haar naam is me ontschoten . op de kamer was madam verbrand door de nieuwe lampen die in het solarium waren geplaatst en ik moest ook nog is oppassen waar ik haar vast pakte ag ja ook ik kies welles een dame uit die een mauw kut is risico van het vak . het buiten zwembad beloof veel goeds in de zomer . omstreeks 21 uur waren er meer mannen als vrouwen en dat hoort zo . echter ik had nog honger en er stond nog maar 5 euro op me knip kaart . pret attendeerde mijn er op dat je voor niks naar villa vertigo kon en daar een nieuwe knip kaart kreeg . dus tegen 21.45 verkaste ik naar vv

vv is mijn beter bevallen als de eerste keer dat ik er was in vv mag je leker dampen en ik trof er niki ex gt het eten in vv was goed

een leuke dag gehad mede mogelijk gemaakt door magnum en rb


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #166 Gepost op: 27 november 2016, 13:48:00 »
Eergisteren ben ik samen met Vendezz voor de eerste keer in 2016 naar Magnum getrokken, van 12u30 tot 22u30.

Hoewel het bijna een jaar geleden was, dat ik nog eens in Erkrath was beland, is dit nog steeds 1 van mijn favoriete clubs. Enkel de voor mij lange afstand en de vele clubs die ik tegen kom op de weg naar Magnum voorkomen frequentere bezoekjes.

Wat kan ik vertellen over vrijdag?

De faciliteiten blijven top. Magnum is 1 van de grotere clubs en het pand straalt nog steeds klasse uit. Alleen jammer van de jacuzzi, die zo vaak "out of order" is, zo ook afgelopen vrijdag. Het buitenzwembad dat aangelegd wordt, is zo goed als klaar. Ik verwacht dat het tegen de lente wel in gebruik zal kunnen worden genomen.

De vroegere papieren drank- en eet knipkaart (die je makkelijk kon verliezen) is vervangen door een polsbandje. Een grote verbetering. Er staat nog steeds 20€ krediet op om à la carte eten mee te bestellen en verder kan je er al je alcoholische dranken mee betalen.

Het personeel, dat overvloedig aanwezig was (al miste ik de eerste uren wel iemand in het penthouse), is overall heel vriendelijk en behulpzaam.

Het drinken: softdrinks, water en koffie zijn gratis. Voor alcohol moet je bijbetalen. Een Warsteiner bijvoorbeeld kost 2€, een Beck's 4€.

Het eten is wat mij betreft 1 van de sterke punten van de club. Er staat voortdurend een buffet opgesteld met gevarieerde, lekkere warme en koude gerechten. Daarnaast kan je ook nog à la carte eten. Ik heb me vrijdag een rundersteak met pepersaus genomen. Het vlees en de saus waren zowel kwantitatief als kwalitatief van restaurantniveau. Top!

De line-up: tot pakweg 16u was de line-up, zoals ik verwacht had, maar magertjes, maar na 16u stroomden de meiden binnen. 's Avonds had ik voor het eerst sinds lang nog eens echte keuzestress :o, zoveel meiden wou ik dolgraag aan kleine piet krijgen. Samen met Samya en GT, was dit (naar mijn smaak) kwalitatief de beste line-up die ik dit jaar al gezien heb.

De sfeer: in de namiddag heel rustig en chill, naarmate de avond vorderde werd het drukker en actiever, zeker in de bar het dichtst aan het restaurant. Ideaal 8)!
 
De mannen stonden open voor een praatje en de vrouwen kwamen weliswaar regelmatig polsen of ik interesse had, maar dat steeds zonder daarom vervelend te worden.

Uiteindelijk heb ik vrijdag 2 keer gekamerd in Magnum: een half uurtje met Bulgaarse Nessi en een uurtje met Thaise Cat.


Nessi
is een KP meisje pur sang. Ze is slechts 1,50m groot en weegt minder dan 40kg. Ondanks haar heel slanke lichaam heeft ze een kleine, maar lekkere poep en een leuke A-cup met van die hele donkere tepels. Nessi is 21 jaar jong, heeft een mooi gezicht, grote donkerbruine kijkers en lang zwart haar. Voor zover ik me kan herinneren, had Nessi noch piercings, noch tattoos.

De presales aan de bar waren lang en leuk: Nessi was gecharmeerd door het mondjevol Bulgaars dat ik spreek en dat leidde tot een leuk gesprek over Bulgarije en haar familie en leven aldaar. De kamervraag beantwoordde ik dan ook positief. Nu, dat had ik sowieso wel gedaan, want deze meid wou ik al neuken vanaf de eerste seconde dat ik haar mooie nimfachtige verschijning gezien had.

De eigenlijke kamergang was oké zonder meer: tongzoenen was heel beperkt. De pijpbeurt was goed, maar werd iets te vaak afgewisseld met het mindere handwerk. Neuken in 3 standjes: reversed cowgirl, missio en hondjes, was wel heel lekker. Probleemloos klaargekomen tijdens doggy ;D.

We hebben na het neuken nog even nagepraat en na zo'n 25 minuten heb ik de kamer overall tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: bestaande, maar dan voornamelijk omwille van Nessi haar voor mij quasi perfecte fysieke verschijning en veel minder voor haar service, die niet echt boven de grijze middenmoot uitsteeg.


Mijn 2de kamergang was dus met Thaise Cat.

Deze kamergang was goed voor 2 primeurs: Kat was mijn eerste Thaise ooit en is ineens ook de oudste meid geworden die ik ooit geneukt heb: 39 jaar 'jong' :-\. Het moet echter gezegd: zoals zo vaak met Thaisen, zag ze er dik 10 jaar jonger uit!

Cat is een kleine, slanke vrouw, heeft een heel lekkere kont en kleine tietjes met van die leuke steektepeltjes. Ze heeft enkele tattoo's, onder andere een tramp stamp en een onafgewerkte tattoo op haar buik.

De presales waren kort, maar dat lag uitsluitend aan mijzelf: ik sukkelde al een uur met keuzestress en wou daar komaf mee maken. Ik ben op een bepaald moment dus gewoon op Cat afgestapt en zei haar dat ik met haar wou kameren. Ik dacht, gebaseerd op alle positieve verhalen die ik al gehoord had: met een Thaise kan het niet mis gaan.

En zo bleek ;D. Dit is 1 van de betere kamergangen van 2016 geworden!

Tongzoenen was uitstekend. De pijpbeurt heel goed. Deepthroat: check. Droogneuken: check. Pussysliden: check! En alles gebeurde met veel enthousiasme :)).

We hebben 2 keer geneukt en het kon niet stevig genoeg voor madame. Wat een uithouding had ze ook!! Ik heb er op een uurtje uiteindelijk 2 orgasmes uitgeperst. Dat gebeurt me niet vaak en was enkel met dank aan Cat haar kwaliteiten 8)!

Na een uurtje spelen heb ik de kamer héél, héél, héél tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: reusachtig groot. Maar... het zal niet simpel zijn Cat nog eens in Magnum aan te treffen, want ze speelt DVP in bijberoep en is slechts om de zoveel weken eens op donderdag en vrijdag aanwezig.


Mijn conclusie na mijn bezoek van afgelopen vrijdag aan Magnum: het is een topbezoek geweest. 1 van mijn leukere clubbezoeken van 2016! Top faciliteiten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend en overvloedig eten en drinken. Een voortreffelijke line-up. En 3 orgasmes met dank aan 2 hele mooie typische KP meiden. 'A dream come true' ;D.

Het zal deze keer zeker geen jaar duren eer ik terug richting Erkrath tuf!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #167 Gepost op: 9 december 2016, 20:36:44 »
Visit of Thursday, December 8th :

Pleasant visit on Thursday in my favorite club  :035:. Arrival at 13:00 and departure around 23:30.

The lin-up was really very good : many pretty girls and several new girls since my previous visit  :showtits1.
 
Approximately 10 girls were present at my arrival and around 45 girls during the evening.

Girls very available to social time during the quiet period (afternoon) and more stressed during the evening when their business is high.

Nora (russian) told me that she can win daily between 800€-1000€.

Good music from 21 :00 by the usual DJ.

I ate an excellent menu with a fish and spinach  :111:.
 
Three excellent sessions during the day : Tatiana (moldavian), Brigitta (bulgarian) and Paula (Poland).


Tatiana (moldavian) :

Bedankt aan mijn vriend Pret for his previous report about her because I remember her name  ;D.

She will leave Magnum next week to go to YY to do a test and maybe after in Babylon.
 
Service : excellent pre-sales and after sales. She’s sweet, sensual and oriented gfe  :happy. The sharing and the feeling were perfect, sex was very pleasant in every positions and the pleasure was guaranteed  :cheer:. She sucks divinely well. Wonderful !!!
 
Appreciation : 9 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Brigitta (bulgarian) :

Profile : 22 yo, 1,55m-1,60m, look of schoolgirl with her glasses, silhouette very slim, some teeth defects  :pica. Excellent social time. Speak good german and english.

Service : She brought me her freshness and a pleasant touch of natural  :happy. Her blowjob was technically perfectible but she kissed very well and showed much energy and enthusiasm to satisfy me. Mention very well  :111: !!!

Appreciation : 8 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 80 %.


Paula (poland) :

I had the pleasure to meet again this woman after our first meeting in August.
 
Profile : 26 yo, 1,65m, black hair rather long, pretty face, nice silhouette with natural forms, some kilos in excess. Fluent in english.
 
Service : I remembered very well our first session. This session was very hot  :cheer:. We had both an … orgasm but not at the same time  ;D!!! I finished in sweat. One of my best sessions last 4 years. Wonderful  :035:!!!

Appreciation : 10 / 10

Price : 100 € / 60 minutes – no extra

Repetition : 100 %.


Summary of the day :

It’s clear for me since a long time, Magnum is my favourite club. Today is just a confirmation  :035:.


So long …. :039:

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #168 Gepost op: 23 december 2016, 14:32:34 »
PN's appointment with nearby resident FK's were recently on a Saturday night for my first visit to the Magnum.
It is impossible to miss the entrance, so I took the steps above to the pretty receptionist in order to ask for entrance. The briefing was accompanied by my "club supervisor", which was arrived at the same time.
Once again steps up to the locker... Stair climbing up and down should be a focus in the next hours Clubbing (a friend said the story to climb he knew only by the Laufhäuser, aha).
The Club also the gentle femininity so widely distributed. Long walk to the bar area, then again a next walk to the winter garden, which easily wintry cold not attracted to many, longtime visits to smoke.
I saw some pretty girls--Martha and Emma?--quite busy. Only I could not quite decide.
So I first enjoyed the excellent cuisine. Delicious fish plate. Another good-tasted coffee drunk at the bar, gefachsimpelt with colleagues about God and the world and very often I took a view to the beauties.
In the evening it getting full and much more noisy in the bar area, approximate conditions as in the Dance-and-Fuck Club (you know which I mean!?).
Wasn't me in the evening after disco, overcrowded charm and slightly tired I left without having an appointment with one of the DL's.
Overall I liked the Club quite well, a further visit in due time is not out of imagine.

See us


vanKees

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #169 Gepost op: 30 december 2016, 22:02:30 »
Wat info voor zij die morgen overwegen oudjaar in een club te vieren:

Entree in Magnum bedraagt morgen gewoon 60€.
Er worden tussen de 30 en 40 vrouwen verwacht.
De club opent morgen om 18u.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #170 Gepost op: 2 januari 2017, 14:16:08 »
Afgelopen vrijdag ben ik neukjaar 2016 gaan afsluiten in Magnum. Ik ben aangekomen in de vroege namiddag en ik heb de club ’s avonds terug verlaten na een bezoek van zo’n 9u.

Het personeel was weer overvloedig aanwezig. De personeelsleden zijn overall vriendelijk en gedienstig. Zeker in het restaurant en in de bar naast het restaurant word je als een koning behandeld.

De hygiëne zit goed: gemeenschappelijke ruimtes, kamers, douches, toiletten… worden allen voldoende gekuist.

Het eten was weer uitstekend: het warme en koude buffet werden voortdurend aangevuld. Er was een grote variatie aan gerechten en wat ik genomen heb, smaakte heel lekker. Qua à la carte heb ik nogmaals de steak met peperroomsaus genomen. Heeft uitstekend gesmaakt!

De line-up was, voor de week tussen kerst en oudjaar, oké. Ik heb een 30-35 verschillende vrouwen gezien, en daartussen zaten voldoende echt mooie vrouwen. Weinig variatie wel: op 3 zwartjes na was de line-up van overwegend Oost-Europese origine.

Er waren afgelopen vrijdagavond eens zoveel mannen als vrouwen aanwezig, maar dat stoorde niet. Er waren immers steeds voldoende mooie vrouwen beschikbaar.

De sfeer: heel rustig in de namiddag. Naarmate de dag vorderde werd het gezelliger, voornamelijk in de bar naast het restaurant en naast de sauna in de overdekte tuin.

Ik heb afgelopen vrijdag 2 keer gekamerd: met Roemeense Raquella (beetje tegenvallend) en met Roemeense Martha (heel goed).

Mijn bezoek aan Magnum is me overall uitstekend bevallen. De club ziet mij in 2017 zeker nog terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Breitling

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 82
  • 1 kut trekt harder,als 10 paarden
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #171 Gepost op: 8 januari 2017, 16:02:42 »
  ondanks het slechte weer gisteren toch afgereisd naar Magnum
na wat bellen en appen met blueeyes toch besloten om te gaan
wij zijn nu eenmaal geen thuiszitters
we hadden afgesproken we kijken even hoe de snelwegen zijn,en gaat het niet dan keren we om.
we hebben de hele rit nergens last van gehad,we hebben 5 minuten langer gereden als normaal
dus dat was wel fijn,het is vanaf mij toch 155 km.

we stappen uit daar en het was spiegelglad op de stoep
loop ik het trapje op bij Magnum ,en ik klets me daar toch op me bakkes,het trapje was spiegelglad
dus wij dat gemeld binnen,en wat denk je ze gingen meteen zout strooien

de vrijkaarten werden zonder pardon geaccepteerd
dus omkleden douchen en naar de bar

er liepen nog maar weinig dames op dit moment
eerst ff een rondje lopen,en wat kijken
er liep al wel leuk jong spul,wat lekker past om je lul

jammer dat het zo kous is in de plaza waar je moet roken
bij het kampvuur kon je niet zitten want daar zaten,al die vervelende sudlanders
dus er zat niets anders op om snel te roken en maar weer naar binnen te gaan
want het vroor in de plaza volgens mij harder als buiten

maar even binnen op een bankje gaan zitten
en ja hoor daar kwam ze aan Lori
ze gaat zitten,vraagt me naam
en meteen erachteraan we go to the room.
ik zeg tegen haar, I fuck you without condom in your butt
ze zegt wat in het Bulgaars en zoef weg was ze
jonghu jonghu ik word daar zo simpel van 1 woord en ze willen naar de kamer

we hadden honger gekregen
dus naar het restaurant
blueeyes had de kip besteld,en ik gambas en die waren heerlijk
dus lekker zitte smikkelen

het werd toch wel tijd om iets te scoren
de jong zaten te springen in munne zak
bij de bar raak ik in gesprek met Manuela
dus even samen op een bankje gaan zitten
wat tong en handwerk gedaan
en na 45 minuten de sleutel late halen
ik lik je helemaal af zegt ze
nou dat mag hoor
man man man wat kan die meid rimmen,gewoon niet meer normaal
en pijpen ook ,ze sloeg werkelijk niets over
het was een supersessie
met een lange tongzoen afscheid genomen
en lekker gaan douchen

nieuw biertje gehaald
en loop ik zo naar achter langs de jacuzzi
zwaat er een dame
ik dacht eerst dat ze me kende maar dat was toch niet zo
dus wat staan kletsen,en later naast haar gaan zitten
ze zegt zullen we in dat nisje gaan zitten met de gordijnen dicht
ik zeg ok,maar ik ga eerst nieuw bier hale,
dus zo gezegd zo gedaan
lekker naast haar gaan zitten op het bankje
ze sprong meteen op me en begon te tongen
en kleine piet werd alweer wakker
ze pakt me hand en duwt die in haar string
kom zegt steek 2 vingers in me poes
ik ben zo geil zegt ze
maar de praatjes kenne we wel natuurlijk
maar naarmate ik haar vingerde begon het toch aardig nat te worden tussen haar benen
kom dieber zegt ze en harder
nou en ff later komt me er toch een vloedgolf het leek wel een tsunami
me telefoon haar tas alles was nat
dat was wel super

weer gaan douchen
en naar blueeyes gaan zoeke maar ik kon hem niet vinden
dus maar ff achter de gokkast gaan zitten met een biertje
en ja hoor daar kwam blueeyes aan
nog ff wat gepraat
en daar komt Vanessa weer aan
en vliegt me om de nek
of ik haar nog een keer een vloedgolf wilde bezorgen
ik zeg ja zometeen tegen haar
tot straks zegt ze en ze verdwijnt on de menigte

omkleden en naar Villa Vertigo
bij de theke gezegd dat we naar Vertigo gingen
en we kregen 2 groene bandjes

nou dit was ons dagje Magnum
het was leuk
en zeker voor herhaling vatbaar
en rond 00.00uur waren we in Vertigo 

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #172 Gepost op: 15 januari 2017, 14:26:54 »
Shakir Clubtour VII: Magnum (06/01) en Acapulco Gold (07/01). (Al de vorige clubtours staan op Hookers). Aftrap van neukjaar 2017!

In mijn neukjaaroverzicht 2016 op Hookers had ik de Prijs van de eigenaardigste club toegekend aan Acapulco, maar vast staat dat Magnum die prijs gaat krijgen voor 2017. Net zoals Acapulco heeft Magnum monsterachtige afmetingen. Actieve beren die niet kunnen stilzitten zijn geruime tijd zoet met alles af te lopen en overal in te kijken. Meestal kan ik na een bezoek van een nieuwe club feilloos een inventaris opstellen en een plattegrond tekenen. Maar van Magnum? Vraag me niet hoeveel kino's, sauna's of thai-massagekamers er waren, ik weet het gewoon niet. Toen ik de club verliet ontdekte ik dat er nóg meerdere verdiepingen waren met extra kino's, kamers en een dakterras! Wat was er dan precies zo vreemd aan Magnum? Gewoon niet te vatten die club, noch mossel noch vis. Let wel dat ik dit een goede club vind, hetzij nogal absurd.

Het duurde een tijdje voor ik doorhad dat Magnum eigenlijk uit twee (of drie?) gebouwen bestaat. Het gebouw van de entree en de kleedkamers heeft meer het uitzicht van een laufhaus. De lockers zijn verspreid over het hele gebouw, genummerd tot voorbij 700! Vervolgens ga je door een laufhaus-achtige lange gang naar het andere gebouw waar de eigenlijke club zich bevindt (jongens, die indeling klopt gewoon niet). Bij de eerste rondgang was ik serieus verward van de kakofonie van alle mogelijke sferen en stijlen. Ode aan de kitsch: Arabische sierkunst cfr. Sixsens, Boeddha beeldjes, namaaklantaarns en tot overmaat van ramp kunstgras in de centrale ruimte. Shakir was in zijn nopjes  :))

Het eten was super en op het niveau van Park Sauna Residenz. Personeel is heel vriendelijk wat wel vreemd overkomt in een onpersoonlijke megatempel als deze.

Er zijn twee bars. De eerste is niet echt gezellig, te donker, en functioneert meer als een doorgang naar het restaurant. Is dit de party bar? Ik zie het er niet snel loskomen (zeker niet zoals in Samya of Living Room), want iedereen is verspreid over het complex. De tweede bar achteraan is meer chill en een pak gezelliger waar ik dan ook het meest van de tijd zat. Ik genoot van de gezellige gloed aan de haard (ook namaak!) terwijl het buiten vroos dat het kraakte.

De centrale ruimte met het kunstgras is een grote veranda en geeft een noch-binnen-noch-buiten-gevoel. Het deed me terugdenken aan van die jaren 80 studio opnames met buitendecors (wie kent er de BRT-reeks "Het pleintje" nog?). Het was er ijskoud. Het gasvuur kon helaas geen gezellig haardsfeertje brengen, want rondom bleef het koud.

De wellness was teleurstellend en de weinige faciliteiten zijn dan nog eens overal verspreid. De jacuzzi staat aan een luidruchtige doorgangsruimte en was defect. Er staat een grote sauna (met boeddha muziekjes) in de centrale veranda. Om af te koelen moest ik eerst 10 min zoeken in dat labyrint voor ik een douche gevonden had.

Begin je stilletjes aan te begrijpen waarom ik er kop noch staart kon aankrijgen? Ik probeer er vooral de humor van in te zien.

Genoeg gelachen, nu de dames. Toen ik arriveerde om 16u30 was er nog niet veel te beleven. Maar daar kwam in de loop van de avond verandering in met een toestroom van veel lekkere meiden. Het gejaag is vrij agressief en mijn badjas werd meermaals van het lijf gescheurd! Ergens rustig zitten? Vergeet het, ik werd langs alle kanten besprongen. Op den duur begon ik genade te smeken: "Help, help!" Of deze: heel de avond door, dezelfde dame met dezelfde zaagstem: "I give good blooowjob, good fuck, good massaaage". Na tien keer vond ik het welletjes en zei ik haar dat ze maar eens op de vismarkt moest gaan staan. De logica van Shakir is best simpel: ja=ja en nee=nee. De logica van de meeste dames gaat als volgt: ja=nee en nee=ja. Daar komen al eens vodden van, ja.

Ik heb me door drie dames in de kamer laten sleuren:

Leonora

De eerste dame van 2017. Eerlijk gezegd heeft zij beslist dat we naar de kamer gaan. Na een stevige blowjob overgaan op neuken maar helaas werd er met het glijmiddel al even kwistig omgesprongen zoals met de mayonaise in de frituur. En toen sloeg het noodlot toe: ik kreeg een slappe tijdens het neuken. Amaai, 't zijn lappe, poepen met ne ... Wtf? Ik heb meer dan 250 km afgelegd, ik zit hier in de meest spraakmakende club van NRW, en er zit hier een mooi jong meisje voor me die alles doet om het naar mijn zin te maken. En dan krijg ik toch wel ne slappe zeker?! Gauw gauw heb ik nog de boel proberen te redden met een fake orgasme om haar niet te kwetsen. Een beetje fake "oeh en aaah" en hop, de lege condoom snel in de vuilbak. Kamer werd afgesloten met een stevige massage.

Prestaties van Leonora waren uitstekend. Shakir daarentegen, dat kan beter kameraad!

Vivianne

Ik was nog maar net van de kamer en ik werd al geschaakt door Viviane. Een mooi maar weinig sympathiek meisje. Ik had deze keer zin in een snelle wip zonder al te veel franjes en kreeg dus waar voor mijn geld. Met haar beperkte inzet schoot ik in een mum van tijd de CD vol (arme Leonora...). Het bewijs dat de inzet van de dame niet recht evenredig is met het genot, een erfenis van mijn raamverleden. Kamerduur: minder dan 10 min. Ik voelde de subtiele dwang om de kamer te verlaten of nog bij te betalen voor de volgende wip. Laat toch maar zo, de goesting was hiermee verschwunden.

Bettina

Ik ben een slimme beer die zich meestal tot twee wippen per clubbezoek beperkt. Maar met een flopwip en vluggertje achter de kiezen kon ik toch moeilijk naar huis gaan? Bettina is een typisch Shakir-meisje: lekker stevig met een flink bos hout voor de deur. Deze meid bezorgde me een GFE van de bovenste plank. De eerste brul van 2017, die ergens diep van binnen kwam, werd hierbij uitgestoten.


Samengevat is mijn eerste bezoek aan Magnum mij goed bevallen. Dit is één van de weinige 60 euro-clubs die het tot op de laatste euro waard is. Deze kitsch megatempel heeft een voldoende hoog absurditeits-gehalte om nog eens terug te komen. Wel kan ik me goed voorstellen dat heel wat beren er zich niet thuis zullen voelen, want de club staat voor alles en niets: het gebouw met de entree lijkt op een laufhaus, maar het is geen laufhaus. Er is een sauna, maar het is geen wellness club. Er lijkt een partybar te zijn, maar er werd niet echt gefeest, de centrale ruimte is noch-binnen-noch-buiten, koud gasvuur,... Ja mannen, wat is het dan nog wel?


PS. Magnum is voor de meesten niet bij de deur. Ik kan je een goedkoop hotel in de buurt aanbevelen voor slechts 45 euro (incl. ontbijt): http://www.waldhotel-unterbach.com/

« Laatst bewerkt op: 15 januari 2017, 15:20:59 door Shakir »

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #173 Gepost op: 15 januari 2017, 14:30:59 »
 :welcome:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #174 Gepost op: 15 januari 2017, 14:36:15 »
 :welcome: op RB Shakir!!! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #175 Gepost op: 22 januari 2017, 19:35:40 »
Deze en volgende recensies hoeven niet te winnen voor de vrijkaartenwedstrijd, ik matig mijn bezoeken en de verhalen zijn allemaal van December 2016. Ik zit in een fameuze winterdip en alles verloopt veel trager.


Tweede club van de maand der herkansingen December
Magnum - My kind of Club today
18 December 2016
 
 
VOORAF: Alleen op dit forum had ik geschreven over mijn bezoekje aan deze enorme club nabij Düsseldorf. Het was na een dubbel verjaardagsfeest in een bruisend Babylon dat ik plotsklaps verliet om hier naartoe te kunnen gaan. Tja, vrijkaartjes. Het bleek niet m'n beste zet en werd nog eens ziek ook op het einde met meer dan 3 uur rijden voor de boeg. Toch slaagde ik er in 3 uur bij elkaar te kameren met 3 meiden in totaal. Daardoor dus kwam ik moeilijker op dreef en kwam ik moeilijker klaar. Pas bij thuiskomst wed de reden geopenbaard als een duiveltje uit een doosje: bronchitis. Voor een tweede maal echter bezoek ik deze club, opnieuw na Babylon, en deze keer overdag op een extreem rustige Zondag, ideaal voor een herkansing voor de club an sich want de kamergangen waren toen ok tot super (Manuela)
 

 
Fazit

 
 ;D Zeer goed eten - steak met pommes en groentjes van hoge kwaliteit.
 ;D Zeer goede sauna en 2 douches dichtbij die ik vorige keer niet vond (ging helemaal naar de lockers)
 ;D DRIE Dames met beter dan verwachte service! Rosalie, Anga, Nessi
 ;) Zwembad in aanleg, ziet er goed uit. Hopelijk krijgt het niet hetzelfde waterprobleem als de Jacuzzi...
 :( Enige minpunt: Jacuzzi buiten gebruik cfr. Babylon. Dit is het clubweekend van de gebroken jacuzzi's...
 :( Weinig meiden maar was te verwachten zo vroeg op een Zondag.
 ;) Veel plekken en hoekjes om je te verstoppen van al dit "Zondaags gejaag"...
 :015: Relaxmogelijkheid was uitmuntend overdag
 :ladyred Geen overdreven gejaag, toch wat mooie dames gezien.
 
 
Reistijd, Aankomst, Ontvangst
 
Vanuit Babylon in Elsdorf is het een kleine 50 minuten rijden. Terug naar huis deed ik daar precies drie uur over op een vlotte baan zonder verkeershinder.
 
Ik wou parkeren waar ik vorige keer stond en raakte gedesoriënteerd...de parking is toch inslaan naast de club en dan een kleine parking op? Nu vond ik die al klein uitgevallen voor zo'n mastodont maar nu is die ook eens verdwenen. Terug gereden in achteruit en op straat geparkeerd. Op zondagmiddag rond 12u kon ik erg dicht bij de ingang parkeren.
 
De ontvangst leek op dat van een hotel en was formeel en vriendelijk. De dame accepteerde de ijsberen-vrijkaart, vroeg de schoengrootte en gaf me een beige ijsberenvel...en vergat de lockersleutel: duidelijk nog niet erg wakker. Ik ook niet want ik was zelf eerst bijna weg zonder.
 
De trappen op naar dezelfde lockerruimte als vorig jaar. Ik zocht nog eerst het toilet op en vroeg het aan een verveeld uitziende blondine bij een balie met handdoeken. Daarna gedoucht. Bij de douches zijn er een paar met drukknoppen en één bij het raam waar je het gewoon kon laten stromen.
 
 
Clubimpressie en de dames
 
Ik verkende daarop de club en trof een verlaten paradijs aan. Onderweg kwam ik Manuela tegen: Manuela, een van de dames met wie ik hier eerder heb gekamerd maar niet meteen heb herkend. Ik had meteen een spontaan gesprek met de goedlachse vriendelijke dame en toen ze haar naam zei, kwamen de herinneringen binnen. Ook bij haar toen ik me verder voorstelde. Ze was nooit echt opdringerig. Later zag ik een zwarte parel, Rosalie, in de bar en ze sprak me wel aan, ook zij was spontaan.
 
Er waren nog weinig dames en minder heren aanwezig. De vorige maal ging ik er op Zaterdagavond, bleef er gans de nacht en het was superdruk. Hoe anders is het nu: ik kon met rustiger gemoed de club verkennen. Ik liep overal rond en zag hier lockers, daar douches, open kamers met douches en wc, verborgen hoekjes en nisjes. De grote lounge waar ik vorige keer lag ziek te wezen was verlaten, de TV was uit en de bar dicht. Ik kon wel het grote dakterras betreden en bewonderde het saaie uitzicht: spectaculair! Je kon nog langs 2 houten trappen naar de kino-ruimte in die eveneens buiten gebruik was. Er waren nog een aantal open kamers en een kleine lounge of zo. Een rust ging als een deken over me heen. Ik was nog moe van een verwarde nacht van gebrekkige slaap en ging terug naar beneden om te relaxen.
 
Ik ging eerst de wellness eens bekijken en tegen beter weten in hoopte ik dat de jacuzzi ok was: niet dus. Ik herinnerde me plots dat bericht van de Duisburg Specialist dat je maar op de knop te drukken had. Inderdaad, het begon te bubbelen. Ik stak mijn hand in het water: helaas koud. Ik sprak er een medewerker op aan en die vroeg het ding weer uit te zetten. De Jacuzzi functioneert maar er schijnt een probleem te zijn met een pomp en met het water dat niet hygiënisch blijkt te zijn. Tot zover de jacuzzi, dit is de 2 club met een jacuzzi dat in onbruik is maar waar niet naar omgekeken wordt. Bij Babylon hoop ik echter dat het gauw veranderd. Hier ook: het zwembad kan dan ook hetzelfde probleem hebben met tijd, valt te vrezen. De sauna lonkte maar ik ging er nog niet in. Ondertussen passeerde een vlotte dame me: Hindoestaans-Roemeense Anga. Met haar geconverseerd en aangegeven dat ik nog niet klaar was om te kameren.
 
Ik verkende nog nissen en zithoekjes en werd benaderd door een Ghanese. Ze was mooi en sexy en al maar ik was toch niet geheel overtuigd van de houding en de presales sprongen af. Mijn treffen met Valerie (Babylon) zat nog te vers in het geheugen en de spontanere Rosalie nog verser. Mijn honger voor zwarte parels bleek hiermee niet gestild en ik zocht Rosalie op. Meer in haar draadje.
 
Je hebt in het hart van de club 2 barruimtes: een waar ook het restaurant is en waar je sneller wordt aangesproken door de hertjes dan eender waar. Een andere is aanwezig bij een oriëntaals geïnspireerde loungeruimte vanwaar je via mooie deuren naar nog een koeler relax-gedeelte met de sauna kon gaan. Ik had het Zondags thuisgevoel en dat in een club dat ik maar een 2e maal binnenging. Ik heb me maar in een van de vele ruime sofa's gelegd, wat gerust en een live-bericht op RB gezet. Net nadat ik met mijn lompe poten op send heb geduwd, kwam de elegante dame, pocket-formaat zou den Kanariepiet zeggen, Anga de loungebar binnen en ging op me af. Ze zette zich naast me en praatte vlot en zette zichzelf op leuke manier in de kijker. "Geen enkele dame biedt de service die ik je zal geven, ze willen alles te snel en zijn arrogant. Ik niet". Ze weet zich te verkopen en het lukte haar ook. Ze is inderdaad niet arrogant. Ze zei me ook dat ze dit jaar nog in Antwerpen heeft gewerkt. Oh nee, toch niet het 'eSKaWee'? Jawel, het 'eSKaWee'! :o En toch: ik zag hier geen typische raamdame met de hurry-hurry mentaliteit naast me zitten. Iets zei me dat het wel ging lukken met die meid. Ik zei haar dat ik eerst naar de sauna wilde en later op kamer wou en ze stemde vlot toe. Eerst wou ze me nog het restaurant tonen al kende ik dat al. Enthousiasme? Ze is er gaan eten later.
 
Ik ging de Sauna in en was aangenaam verrast: open ruimte door de vensters, goed heet, leuke verlichting en mooi Aziatisch sfeermuziekje. Ik zocht daarop de douche op en een Duitser wees me waar de dichtste waren: je kon langs de sauna naar een deur en daar had je 2 douches. De rechtse met een klapdeur en de linkse met toiletten. Er staat een symbool op de deur dat het een vrouwentoilet is maar er was een urinoir aanwezig. Langs de sauna had je haakjes voor je berenvel en een plank voor de brillen op te leggen.
 
Ik wou na de weldadige saunagang Anga opzoeken en ze kwam net binnen om te roken. Ze had gegeten en voelde zich moe. Ik stelde voor dat ze wat uitrust en dat ik nog wat verder ging sauneren en relaxen. Ze vertrok en ik bleef er wat liggen. Hier was het wel koeler dus lang bleef ik niet. Ze hebben een soort vuurtjes bij de sofa's die wat warmte gaven en waar de vrouwen komen roken. De club blijkt verder rookvrij. Anga is inderdaad gaan slapen en maakte zich praktisch onzichtbaar. In deze club kan dat helemaal: gewoon verdwijnen.
 
In de lounge-barruimte wordt op groot scherm voetbal uitgezonden. Tijdens de avond was ik er aan het wachten om te zien of de presales afsprongen van ene Aileen die bezig was met een ijsbeer die meer aandacht had voor het voetbal dan voor haar prachtige lichaam. Aileen leek wat op Larissa van H7 maar het is ze niet. Zelfs geen familie. Maar ze had iets Larissa-achtigs in haar voorkomen. Ik heb deze dame uiteindelijk niet gekamerd jammer genoeg al had ik later de mogelijkheid. Echter besloot ik bij mijn keuze voor Anga te blijven.
 
Terwijl ik op Aileen geilde, en op Anga wachtte mocht ze plots verschijnen, heeft Manuela zich bij mij gevoegd. Fout moment maar hoe kon ze het weten, natuurlijk. We keken samen naar dat voetbal en ze volgde en becommentarieerde de actie en het doelpunt dat ineens werd gemaakt tegen het einde van de match terwijl ze me subtiel streelde. Ik voelde me wat schuldig en vertelde haar toch dat ik op een andere dame wachtte. Het was zelfs geen leugen en dan ging het niet eens over Aileen. Haar  presales sprongen ten slotte toch af en Aileen die al zag dat ik een oogje op haar had was weg met de boodschap terug te keren...en zag ze verdwijnen met een andere klant die haar onderweg heeft geschaakt: Hoertjes, hé... ::)
 
Ik zocht verwoed naar Anga en vond haar terug in een van de vele nissen, gordijntjes toe. Eigenlijk lag ze vlak achter me terwijl ik in de fauteuil naast die van Aileen zat. Ik heb ze niet willen wekken. De dames, steeds dezelfde (een was van de Dominicaanse Republiek) die me zoekend zagen terug keren, zeiden dat ik ze gerust mocht wekken. Ik liet Anga wat doorslapen, bleef er even op kijken. Ze heeft echt een prachtig slank lichaam, even dacht ik zelfs aan Julia terug. Dit is een Pocketroemeentje. Ik sloop weer weg voor nog een Saunabeurt.
 
Toen ik er weer langs ging, lag ze er niet meer en ik zocht haar opnieuw en vond haar eindelijk. We gingen gelijk apart zitten en vervolgens de kamer op. Dat was de beste van het weekend, zie haar draadje.
 

Restaurant
 
Het werd tijd de innerlijke mens te sterken en over het restaurantgedeelte wordt veel lof toegezwaaid. Met recht, de steak met friet en groenten van de self-service smaakten uitmuntend. Het systeem met de kaart was afgeschaft en het was voldoende mijn lockernummer door te geven. Dat is een vooruitgang. Je kan hier tot 20€ spenderen binnen de inkomprijs. Over bier kan ik niks zeggen, ik leefde op water en cola omdat ik nog langs terug moest rijden. Ik zag schuin tegenover me nog een sexy dame met grote borsten zitten, beetje Gothic-achtig. Haar later opgezocht voor een derde kamer maar ze was wat te afstandelijk en teveel met de smartphone bezig en vroeg voor mijn wensen extra geld waar andere dat niet deden. Dan spijt me dat, meid, geen kamer. En het speet me ook echt, wat een knap exemplaar liet ik schieten. De tijd om naar huis te gaand rong maar ik stond nog knap geil. Een Bulgaarse dame sprak me aan. Haar naam was Nessi. Ik maakte maar mijn wensen snel kenbaar samen gingen we een kamer opzoeken. Het werd een Finish&Go-kamer en voor een keertje speet me dat niet. Dame deed het ook goed for the time being, meer in haar draadje.
 
Ik kleedde me bijna om en besloot nog snel een watertje te drinken. 'Snel' is niet zò snel in een grote club als deze. Ik werd aangeklampt door een Duitse dame die een trio wilde, vermoedelijk een Arische jachthond om SFL's dictionaire der DVP's wat aan te dikken. Ik werd zowaar tegen de bar genageld. Ik kon me los worstelen en na goed 15 minuten was ik weer bij de lockers en kleedde me snel om voor de lange rit naar huis, de grootste hindernis na een zalig clubweekend. Wel ben ik steeds blij terug veilig aan de deur te staan.
 
 
Kamergangen

Ik maakte drie kamergangen naar volle tevredenheid:
 
=> Rosalie (****)
 
=> Anga (****3/4)
 
=> Nessi (**1/2)



Conclusie

Het bezoek aan Magnum was verrassend positief, zelfs beter dan aan Babylon de dag ervoor. Het relativeert een en ander. Het toont me ook aan dat ik gewoon wat verslaafd geworden ben zoals sommigen me al zeiden. Wat wil je, ik vind ze allemaal zo lekker. Het is een pijnlijke beslissing wat gas terug te moeten nemen in het volgende jaar tot doorgaans 1x per maand.
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2017, 22:24:28 door Vazkor »

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #176 Gepost op: 23 januari 2017, 20:37:28 »

Op 29 December ben ik mijn verworven vrijkaartje gaan verzilveren bij deze club. Ik wist dat het een groot gebouw zou zijn.
 Toen ik aan kwam lopen was het inderdaad een klein flatgebouw. Het misstaat niet in een kantorenpark.
 De brede trap aan de voorkant op, aanbellen, de deur ging open met het bekende deur-open-knopje van veel bedrijven. De receptioniste heet me welkom. Beleefd lever ik mijn A4tje in. Dart wordt geaccepteerd en verdwijnt meteen in een blijkbaar klaarliggende envelop. Ik mag de trap op naar de eerste verdieping, naar Antonio. 'Oh, een man?'
 Boven gekomen eindelijk club-achtig: een gang met kamers, en een kleine balie met dus Antonio. Ik krijg een korte uitleg, want ik ken de clubs zo hoort A. van me. Badjas en een handdoek.
 Hoek om: 'Ha, een kleedkamer, en douches. Ja, dit is een club'.' Mooie donkere stijlvolle douche, waterstraal met masseerbreedte en -sterkte. Nou ja, wordt je goed wakker van...
 Afdrogen: goh, de handdoek is wel klein. Toch niet in mijn blote tokes een extra gaan vragen, dan nog maar een beetje nat. Zoals Herman Finkers zegt: 'Geeft niet, droogt wel weer op'.
 Wel apart is de open dames WC tegenover de douche zodat je elkaar goed bekijken kunt.

 Als ijsbeer gekleed de gang door achter A. aan die de 1e verdieping aan me laat zien. De club is inderdaad groot: hele einden gang door om de hele verdieping te bekijken. Wel zijn de meeste ruimtes waar het te doen is om elkaar tegen te komen op deze verdieping.

 De grote bar oogt stoer: zou niet misstaan daar lekkere rockmuziek te draaien. Donker, groot. Het ruime zitgedeelte tegenover heb ik de hele avond/nacht niet veel in gebruik gezien. Wel mooie brede fauteuils en banken.
 Handig dat het restaurant meteen hier aan grenst: je komt vaak bij deze bar terug.
 Verder rechtdoor bij de bar is de erg open kino. Standaard films, een aantal banken. Waarvan ik die achterin op een verhoginkje een lekkere bekijk-plek vind.
 Ik maakte meteen kennis met Manuela, een MILFdame, waarover later meer.
 Na de kino in de hoek een gordijntjes-separé. Moet ik nog s een keer induiken met een dame...
 Door naar een gang grenzend aan de grote binnentuin. Onverwarmd, maar met (kunstmatig, dat dan weer wel) houtvuur. Het is leuk daar omheen te zitten, de gesprekken komen vanzelf.
 Verder door rondlopen.
 Kamers, kamers, hier en daar een douche. Uiteindelijk kom je weer in de bar terecht. (Toch?)

 Ik ben uit nieuwsgierigheid de twee verdiepingen hoger nog wezen bekijken: een met voor zover ik kon zien louter kamers, op zolder loungeruimtes waar ik graag s aan de gang zou gaan met een dame... maar daarvoor was het nu niet druk genoeg in de club want ze bleven opvallend op de eerste verdieping.

 Na een koffie en een drankje en wat wervingsactietjes van dames in de banken achterin de kino gedoken. Daar een prachtige jonge Italiaanse geklikt, mijn eerste kamergang, mijn eerste Italiaanse.

 Na haar de sauna in de binnentuin in. Die is niet groot, maar hij was goed warm. Alleen vind ik het niet zo handig dat de kledinghaken voor je kleding vlak tegen de mensen rond het kampvuur aan hangen. Na het zweten is er geen koud dompelbad of koude douche met brede waterstraal, wat jammer is voor het sauna-effect. Wel een gewone douche in de gang net om de hoek.
 Zowel in deze douche als de grote donkere bij de kleedkamer hebben een gemeenschappelijk euvel: geen kleedhaken. Vreemd...

 Warm eten in het restaurant. De ruimte is goed verlicht, tafeltjes strak in de rij.
 Je kon à la carte bestellen, zo vertelde een donkere dame van het personeel me. Ik koos voor de gemüsesuppe.
 Daarna opgeschept uit de aanwezige bakken, dat smaakte ook prima.

 Hierna een koffie, eten laten zakken, en weer rondlopen. Gelukkig heb ik een redelijke conditie, want die heb je hier inderdaad nodig.
 Uiteindelijk voor de Roemeense .... gekozen. Een mooi maar warrig mens, een rare sessie, vooral haar masseren, maar ook mijn ding kunnen doen.

 Naar het restaurant voor een toetje. Het ijs met noten was echt lekker, scheelde niet veel of ik had het nog een keer besteld.
 Het was al een stuk drukker geworden. Maar gezellig druk: er was levendigheid terwijl het aangenaam bleef.
 Na enig rondlopen ben ik bij het kampvuur gaan zitten, waar ik een tijd met een paar Nederlandse ijsberen en hun Engelse kameraad heb zitten praten.
 De Argentijnse MILF streek naast mij neer. Dat werd een lang lollig klets-contact. Het prettige was dat we beiden veel lol hadden aan onze woordspelletjes. Kom je je tijd ook goed door.
 Het was inmiddels middernacht; zo laat ben ik nog nooit in een club geweest, maar ik kon het me nu veroorloven...
 Omdat het gezellig was en zij uiteraard bedreven en ik nog een keer wilde werd Manuela mijn derde en moet gezegd uitstekende kamergang.

 Tegen 0.45 ben ik me uiteindelijk gaan afdouchen. Toen pas de wat vreemd aandoende kledinghaken aan een buis in de hoek van de donkere douche gezien. Maar weer geen gewone kledinghaken... Enfin aankleden, en naar beneden. Ik kon een polsbandje krijgen voor gratis toegang in Villa Vertigo, maar alleen voor die avond... dat ging wat mij betreft dus niet meer...
 Maar uitermate tevreden ben ik gegaan.

 De club is dus groot: de lange gangen brengen je uiteindelijk keurig waar je komen wilt, je moet alleen flinke stukken sjouwen. Stel je daar op in.
 Het restaurant is zonder meer erg goed te noemen. Zowel het à la carte, als de opschepbakken.
 De kamers die ik gezien heb waren schoon.
 Wat ik ervaren heb de gemeenschappelijke ruimtes ook.
 Het bar- en andere personeel was vlot, redelijk tot gewoon vriendelijk. Wel opvallend veel gekleurde mensen, maar dat kan ook toeval zijn geweest.
 Het kampvuur vond ik een leuke zithoek, sfeervol zelfs.
 De sauna aldaar klein maar goed warm. Gezien de plek van de sauna zou ik
 de deur aan de andere kant maken, kun je er makkelijker in. Heb je gelijk handiger hangende kledinghaken. Maar daar heeft de club op de een of andere manier toch een tekort van...

 De dames: zonder meer veel stunners, mooie dames. Worden ze volgens mij - vergelijkbaar als bij GT? - op geselecteerd. Je kunt je ogen flink de kost geven, er valt veel moois te zien.
 Ze jagen ook redelijk tot behoorlijk ,maar daar ben je zelf bij... Twee van drie goede sessies gehad, en de middelste dan vreemd...

 Door de afstand zal ik er niet vaak komen, voor het gebodene zou ik wel willen.
 Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het is als het in deze grote club volle bak is...
 
Laatst gewijzigd door Johan35; 21 januari 2017 om 22:31
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #177 Gepost op: 19 februari 2017, 15:31:29 »
Het was weer is zo ver ; ik als onafhankelijke sauna club bezoeker had in een keer spontaan zin in magnum . magnum is een avond en nacht club ik arriveerde er om 17 uur .en in de bar zag ik maar 2 opties . de laatste tijd ben ik nogal kies keurig vrouwen met een donkere huidskleur vallen af Roemeense dames die jagen vallen af . ik kijk altijd rustig om me heen  . veel dames zien dat als een kans om mijn te verlijden . dat is voor de dames een gemiste kans . ik ben de geen die een dvp verlijd .veel dames proberen dat telkens weer . en dat is voor mijn een no go . de enigste plek waar ik een beetje rust had was de sauna en het restaurant waar het buffet uitstekend was en de stak met aardappel  kroketten super was . de jacuzzi is nog steeds buiten gebruik . opzicht jammer  maar ik kijk nu al uit naar de zomer als het buiten zwembad in bedrijf wordt genomen . het buiten zwembad is niet in de grond geplaatst .  maar zoals een ieder weet moet je de trap nemen om magnum binnen te komen .

ik kijk uit na de zomer en zal dan zeker magnum bezoeken

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #178 Gepost op: 19 februari 2017, 22:01:00 »
Magnum am 18.02.17

Gibt eigentlich kaum was zu berichten, aber ein paar Zeilen möchte ich schon noch beisteuern.

Der Balkon direkt hinter dem Restaurant nimmt konkrete Formen an. Wird bestimmt keine schlechte Sache im Sommer, zumal mit einem schönen Ausblick auf den Außenpool.

Kleiner Kritikpunkt: Raucher und auch Dampfer müssen bekanntlich auf den Wintergarten ausweichen. Die warmen Plätze am Lagerfeuer sind meist belegt, an den Tischen oder an den Liegen ist es eindeutig zu kalt. Müsste doch möglich sein, dort mit Heizpilzen- oder strahlern Abhilfe schaffen zu können. Die Erkältung hab’ ich mir jedenfalls wahrscheinlich genau dort geholt.

Relativ unspektakuläres Line-up mit wenigen Ausreißern nach oben und unten. Traditionell eine gute Handvoll Schokomäuse am Start. Roberta, eine sehr hübsche Griechin oder eine blonde Schönheit (wahrscheinlich Deutsche, habe leider keinen Namen) wären als Optionen in Frage gekommen, ich kam aber irgendwie nicht aus dem Quark bzw. hatte ein ganz schlechtes Timing. Vielleicht fehlte auch wegen Übersättigung der nötige Druck, keine Ahnung.

Womöglich habe ich auch nur auf Dora http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20646.0.html gewartet, die erfahrungsgemäß erst nach Mitternacht aufschlägt. Eine Tagesentjungferung hat ja auch ihren Reiz. Vieles an Dora ist künstlich, natürlich auch ihre gespielte Leidenschaft. Komischerweise stört es mich kaum, es macht sogar richtig Spaß, sie in Action zu sehen. Zwischendurch greift sie mehrmals zum Handy, um einen neuen Musiktitel auszuwählen. Ansonsten alles dabei, auch ZK und Fingern. Wenn sie nach Ablauf der gebuchten Zeit noch eine qualmen will, braucht man sich im Hinblick auf eine weitere Zeiteinheit auch keine Sorgen zu machen. Sehr crazy, die gute Dora.

So, das war’s schon.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Magnum (sfeerverslagen)
« Reactie #179 Gepost op: 25 maart 2017, 10:12:39 »
[attachimg=1]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum