Auteur Topic: Sylvia (Roemeense)  (gelezen 5037 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sylvia (Roemeense)
« Gepost op: 11 juli 2015, 11:25:59 »
[box title=SYLVIA]
Land:             Roemenie
Taal:              Engels
Leeftijd:         30
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            normaal
BH:                B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC Vingeren GFE PSE
[/box]
[box title=extra info]
Heel goede service. Heel uitgebreide presales.
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Sylvia (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 11 juli 2015, 11:29:30 »
Afgelopen donderdag heb ik een eerste keer gekamerd met Sylvia.

Sylvia is Roemeense, 30 jaar jong (maar ik vind haar er max 25 uit zien), leuk gezicht, lang zwart haar, mooie bruine ogen en een schitterende, vertederende glimlach.

Qua figuur zeker geen KP-meisje: ze is ietsje voller (zeker niet dik!) en haar, weliswaar mooi gevormde, kont is niet zo stevig. Sylvia heeft een leuke, echte B-cup met prompte tepeltjes. Boven haar poes heeft Sylvia een klein streepje haar. Sylvia heeft verder een piercing in haar bovenlip en in de navel en 2 tattoos: een hele mooie ter hoogte van de ribben en een trampstamp.
 
Sylvia heeft van ongeveer 17u tem 18u met me gepresaled en ik heb na een klein uur zelf de kamervraag moeten stellen, hetgeen ik heel overtuigd deed, want ik wou deze intelligente meid, ondanks haar voor mij iets mindere fysiek, ondertussen al lang aan kleine Piet rijgen.
 
De kamergang zelf was heel goed. Het tongzoenen had iets passioneler gemogen, maar ala. De pijpbeurt was uitstekend. Neuken in 3 standjes was heel goed: tijdens cowgirl deed Sylvia goed haar best. Missio was lekker intiem en nu werden de tongzoenen iets inniger. Ik moest harder en harder doorstoten van madame. Das altijd een goed teken. Uiteindelijk traditioneel afgemaakt in hondjes.
 
We hebben nog even nagepraat en na geknuffeld en ik heb de kamer uiteindelijk heel tevreden verlaten ;D.
 
Herhalingsgevaar: groot 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum