Auteur Topic: ALICIA (Roe)  (gelezen 5206 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALICIA (Roe)
« Gepost op: 6 december 2016, 16:04:10 »
Uit mijn recensie van 29 november 2016
(http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg89916.html#msg89916)

Bij het binnenkomen en verlaten van de bar had ik nu al een paar keer een (voor mij) nieuwe dame gespot op een bankje. Zat daar maar wat stilletjes en verlegen met een glimlach naar mij te kijken, dus ik dacht, laat ik eens kennismaken. Het bleek Roemeense Alicia, die sinds 4 dagen in Heaven 7 en in het "circuit" actief was. Ik merkte al meteen dat ze erg onervaren was en niet goed wist hoe ze met een eerste contact met een klant om moest gaan. Ze spreekt een beetje Engels (wat mij betreft genoeg) en geen Duits. Toen Kami op een gegeven moment langs kwam greep ze die vast en uit het gesprek kon ik opmaken dat ze duidelijk wat tips vroeg... Na wat bij elkaar zitten en handje vasthouden dacht ik dat ze wellicht meer los zou komen in de privacy van een kamertje, dus vroeg ik haar om een sleutel te gaan halen. Ook op kamer was ze afwachtend en vrij onzeker ... maar ik ben er heel zachtjes en netjes mee omgegaan. Ik vroeg of ze zoende en meteen had ik er eentje te pakken, maar tongzoenen deed ze niet. Toch kwam ze een tijdje later wat meer los en daar kwam ook haar tongetje voorzichtig bij het zoenen meedoen. Nadat ik haar wat verwend had bleek ze toch behoorlijk nat te worden en ook zoenen werd steeds meer met de tong. Ze kan dus in de gunstige omstandigheden wel goed los komen gedurende de sessie en dat is dan weer positief nieuws. Herhalingsgevaar is nog onduidelijk, hoewel ik van de andere kant wel nieuwsgierig ben hoe ze zich in een tweede en misschien derde kamer verder ontwikkelt...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
ALICIA (Roe)
« Reactie #1 Gepost op: 6 december 2016, 21:55:48 »
Ontwikkelen in een donkere kamer toch ? 😎🤘
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!