Auteur Topic: PRATEN MET MEIDEN/RAKKERS - ALLEEN OF MET VRIENDEN NAAR EEN CLUB  (gelezen 50440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PRATEN MET MEIDEN/RAKKERS - ALLEEN OF MET VRIENDEN NAAR EEN CLUB
« Reactie #15 Gepost op: 23 juli 2013, 07:27:05 »
Eindelijk tijd gevonden om een iets langere reactie te schrijven.

Als ik een club bezoek, probeer ik er altijd zo lang mogelijk te verblijven. Dat wil zeggen: liefst van de opening tot aan de sluiting van de club. Dat maakt dat ik gemakkelijk 12u en langer in een club blijf.

Ik ga voornamelijk naar een club om met vrouwen te kameren, wat ik gemiddeld dan ook zo'n 4 keer per clubbezoek doe. Daarmee krijg ik echter 2 à max 3 uur van mijn clubbezoek ingevuld, wat betekent dat er nog vele uren overblijven, waarvoor ik een bezigheid moet zoeken.

Vrijblijvend met DVP's praten... Ik geloof er niet in (al is het uitzonderlijk zeker eens mogelijk). Mijn ervaring is echter dat een vrijblijvend gesprek met een DVP altijd in de kamervraag zal uitmonden. En dan hoeft het voor mij niet. Ik heb voornamelijk na een kamergang nood aan een praatje en het laatste wat ik op dat moment zoek, is een DVP om mee te kameren. Ik wil dan in een gesprek ook geen sleutelvraag krijgen. Verpest het gesprek volledig.

Het is ook een kwestie van: "Ken jezelf".
-het is me al voorgevallen dat ik uit een kamer kwam, een leuk gesprek met een DVP aanging en na enige tijd de sleutelvraag kreeg. Ik hield dan wel even de boot af, maar begaf (omwille van het leuke gesprek) uiteindelijk toch. Gevolg: te snel terug op een kamer beland en een kamergang waar ik niet alles uit haalde wat er eventueel kon inzitten :017:
-het is me ook al voorgevallen dat ik een lang, interessant gesprek heb gehad met een DVP, maar dat mijn lust na het gesprek ver te zoeken was. Ik weet niet hoe dat komt, maar als ik te lang lul met een DVP, verdwijnt mijn zin in sex na een tijdje. Enfin, als ik dan toch nog een sleutel liet halen, kon het gevolg opnieuw een tegenvallende kamergang zijn.

Mijn persoonlijke ervaringen hebben mij dus geleerd, dat ik best niet te lang met DVP's praat. Een korte kennismaking, aanvoelen of er een klik is, sleutel laten halen, spetterende kamersessie en na de kamergang af en toe nog eens een paar woorden wisselen, meer moet dat niet zijn.

En als ik lang met een vrouw wil praten: ik heb er thuis al 1 zitten, die mij de oren van mijn hoofd kan zagen. Waarom zou ik daar dan in een club naar op zoek gaan!? 1 van mijn redenen om naar een club te gaan, is net om daar aan te ontsnappen! ;D 8)

Maar... als ik niet veel met de meiden wil praten, hoe vul ik dan al die uren in de club in!? Ja ik maak uitvoering gebruik van de welness-faciliteiten. Ja, ik nuttig meermaals per dag een maaltijd. Ja, ik neem soms een krant mee... Maar met al die 'activiteiten' krijg ik mijn dag nog steeds niet gevuld. En daar komen de mannen in beeld ;D. Wat kan ik zeggen: ik zever gewoon graag met collega rakkers. Over de club, over de vrouwen, over voetbal, over het weer ;)... Zoals foots eerder al heeft gezegd: die gesprekken zijn voor mij een overvangvangbaar element bij clubbezoeken geworden.

Moet ik de rakkers kennen? Niet noodzakelijk. Ik heb de voorbije 15 maanden zo'n 50 clubbezoekjes op mijn teller staan. Soms ben ik samen met een andere rakker naar een club gereden, soms heb ik ter plaatse met rakkers afgesproken, soms kwam ik ter plaatse bekende rakkers tegen, maar het vaakst kende ik geen enkele van de aanwezige mannen en knoopte ik dan maar gesprekken aan met onbekenden. Als er voldoende andere mannen aanwezig zijn, is dat geen enkel probleem. Dan zitten er altijd wel een paar toffe kerels tussen, waar het leuk mee praten is. Zijn er echter weinige mannen in de club aanwezig, wordt het al moeilijker om een leuke gesprekspartner te vinden.

Samenvattend:
-praten met DVP's? Ja, maar enkel op mijn initiatief en liefst niet al te lang.   
-praten met rakkers? Ja. Uren aan een stuk als het even kan ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
PRATEN MET MEIDEN/RAKKERS - ALLEEN OF MET VRIENDEN NAAR EEN CLUB
« Reactie #16 Gepost op: 23 juli 2013, 21:15:50 »
Vrijblijvend met DVP's praten... Ik geloof er niet in (al is het uitzonderlijk zeker eens mogelijk). Mijn ervaring is echter dat een vrijblijvend gesprek met een DVP altijd in de kamervraag zal uitmonden. En dan hoeft het voor mij niet.

Nu ben ik (nog) geen notoir saunaclubschuimer, ik heb tot nu toe een tiental bezoekjes achter de rug en dan nog 90% zelfs in dezelfde club maar wat Kanariepiet hierboven schrijft daar kan ik mij volledig bij aansluiten.

Een korte kennismaking, aanvoelen of er een klik is, sleutel laten halen, spetterende kamersessie en na de kamergang af en toe nog eens een paar woorden wisselen, meer moet dat niet zijn.

Ik kon het zelf niet beter omschrijven ! :111:

Wat kan ik zeggen: ik zever gewoon graag met collega rakkers. Over de club, over de vrouwen, over voetbal, over het weer ;)... Zoals foots eerder al heeft gezegd: die gesprekken zijn voor mij een overvangvangbaar element bij clubbezoeken geworden.

De dichtsbijzijnde club ligt voor mij op 200 kms enkele reis van mijn voordeur, dus is het altijd leuk om een partner in crime mee te nemen en zo bespaar je natuurlijk ook op de brandstofkosten en dat geld kan ik dan eventueel spenderen aan een FT. ;) Tijdens de recuperatie die bij mij wel wat langer duurt, zever ik dus maar al te graag en het liefst met andere rakkers of bezoekers. In Babylon heb je dan nog den baas Eddy die ook altijd in is voor een grapje of gesprekje aan den bar. Maar hoe later het wordt, hoe slechter ik hem versta. ;D
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PRATEN MET MEIDEN/RAKKERS - ALLEEN OF MET VRIENDEN NAAR EEN CLUB
« Reactie #17 Gepost op: 23 juli 2013, 21:47:14 »
In Babylon heb je dan nog den baas Eddy die ook altijd in is voor een grapje of gesprekje aan den bar. Maar hoe later het wordt, hoe slechter ik hem versta. ;D
Hij zichzelf ook  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PRATEN MET MEIDEN/RAKKERS - ALLEEN OF MET VRIENDEN NAAR EEN CLUB
« Reactie #18 Gepost op: 25 juli 2013, 22:01:53 »
Gezelligheid heb jezelf in de hand.

Klopt als een bus.

Als je niet gemakkelijk contact legt met anderen, is het natuurlijk aan te raden met iemand af te spreken.

Zo is dat maar net.


Zelf heb ik geen problemen met iemand een praatje aan te gaan. Het blijkt wel snel of je ongewenst beslag op iemands (DVP?) tijd aan het leggen bent. Geen punt. Even goeie vrienden.

Ik zou het (voor mij persoonlijk) nog anders willen stellen, zeer zelden knoop ik een gesprek aan met een dame als ik niet van plan ben om met haar naar kamer te willen.  Ze komen meestal gewoon zelf naar mij.  Vanaf dit moment kan ik niet ineens verplichtingen opgelegd krijgen.  Ik voeg er volledigheidshalve wel aan toe dat de dames niet altijd zomaar komen proberen om die eurobiljetjes te pakken te krijgen bij mij.  Subtiele wenken begrijpen de dames maar op één manier terwijl ik vanaf dan een kluwen van spelletjes begint te spinnen.  De clubwereld is nep, utopie... daar kan je dus ver in gaan als je er een spelletje van maakt.  Sommige dames houden niet van spelletjes maar zoals WG al stelde, als de dame vindt dat alles buiten de basics geld verloren is, merk je dat direct; ze spelen niet (lang) mee.

Anderzijds is een gesprek met een DVP ook veelvuldig ontaard in een (uren) durend gesprek van mens tot mens. De DVP verwordt dan van DVP met zakelijke interesses naar individu met zorgen, familie, achtergrond, opleiding, eigen interesses etc. Als er daarna een kamergang volgt heeft dit een onbetaalbare meerwaarde. GFE to the max. Echter we zijn daarna ook wel zonder sex als twee elkaar respecterende mensen uit elkaar gegaan.

Hier doe ik dan tijdens mijn lange pre sales niet aan mee.  Het interesseert mij geen bal van een vreemde persoon welke opleiding ze genoot, welke problemen ze heeft, hoe het met haar familie gaat....  Ik hou het bij small talk, stomme grapjes, (soms voor mij me een beetje kinderlijk amuseren met het nog jonge vrouwtje dat naast me zit).  Je kunnen aanpassen, meegaan in haar beleving is bijna zeker een garantie voor succes op kamer nadien.   

Persoonlijk behaalde resultaten uit het verleden, bewijzen wel dat mijn navolgende tips niet verkeerd zijn.
 
 
o    Douche grondig
(maar hou het voor je zachte huid bij douchen met gewoon water, behalve die ene keer per dag met zeep die je anders thuis ook neemt)
o    Was je haren en kam ze aansluitend
(hoe kan ik nu mijn haar kammen?)
o    Poets je tanden in de club en zorg voor een frisse adem. Breng een reistandenborsteltje mee.
Niet doen!!!  Een veel gemaakte fout.  Lees op soa.be maar eens welke soa's je daarmee kan oplopen of de kans enorm verhoogt door de vele wondjes die je maakt in je mond bij tanden poetsen.  Bij bloedend tandvlees bij het borstelen kan je zelfs HIV oplopen bij het pijpen.  Hou het bij je poetsbeurt 's morgens en 's avonds.
   
Vaak pikken vrouwen dat goedkeurend op als je niet naar de standaard saunaclub douchegel ruikt . Meen je dat nu?

Laat je waardering voor de dames blijken[/u][/b]. Ik neem vaak een doosje bonbons mee en deel die uit. Zo’n serotonineshotje palmt de dames voor je in. Beschouw het als wisselgeld voor de latere kamersessie.
Nog meer garantie krijg je als je kledingssetjes of diamanten voor haar koopt.
 
 Je hoeft heus niet de grappigste entertainer van de avond te zijn, maar luister vooral naar wat de DVP je vertelt en probeer daar een gesprek aan op te hangen.
Doe ik maar ik doe het gesprek van richting veranderen als ik aan kapstokken moet gaan hangen waar miserie van de dame aan hangt.




 
 
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2013, 22:26:36 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
PRATEN MET MEIDEN/RAKKERS - ALLEEN OF MET VRIENDEN NAAR EEN CLUB
« Reactie #19 Gepost op: 3 augustus 2013, 00:32:33 »
Het advies van Wijze Grijze kan ik grotendeels (maar niet 100%) onderschrijven.
Ook dat dat helemaal van je instelling en karakter afhangt.
Ofwel, de een voelt zich daar lekker bij en de ander niet, dat lees je dan ook aan de verschillende reacties.

Zelf heb ik de ervaring dat je best een leuke band kunt opbouwen met een DVP zonder bij elk gesprek naar een kamer te hoeven/willen. Bij de meeste lukt dat niet, die zijn professioneel ingesteld en willen geld verdienen (dat neem ik ze ook niet kwalijk), maar bij anderen lukt dat weer wel. Je krijgt dan de indruk (zeker weten doe je het nooit) dat ze ook even wat anders willen dan kameren.

Mijn ervaring is dat ik met die DVP's, voor zover ze binnen mijn smaakvoorkeur vallen, betere kamersessies heb dan met de professineel ingestelde DVP's. Ofwel: je krijgt wat meer terug dan waar je voor betaalt. En dat vind ik in ieder geval prettig. Betere presales (mag lekker lang duren voordat je eventueel naar een kamer gaat), herkenning (en nog weten wat je wel/niet lekker vond), betere sessie (bijv. langer kameren dan waar je voor betaalt), betere aftersales, en ga zo maar door. Net die kleine extra's die het bezoek aan een club / DVP / kamer (met die DVP) nog aangenamer maken.

De mening van KanariePiet kan ik echter ook voor een deel onderschrijven, namelijk dat je nog meer lol hebt als je tussen de (of het) bedrijven gezellig met wat andere mannelijke gasten kunt kletsen. Ook ik ben er een die redelijk makkelijk kennis maakt met onbekende en ook hier geldt dat het met de een wel en met de andere niet klikt...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...