Auteur Topic: ADELE (Roemeense)  (gelezen 5454 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ADELE (Roemeense)
« Gepost op: 12 september 2015, 03:17:03 »
[box title=ADÈLE]
Land:             Roemenie
Taal:              Duits
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,72m
Model:            Normaal
BH:                C
Kontje:           lekker
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Z PZC NMC GFE PSE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ mooie meid, hele mooie borsten, service voldoet
-  het zoenen was te beperkt
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ADELE (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2015, 14:55:08 »
Mijn eerste kamer gisteren in Magnum was met Roemeense Adele.

Adèle is een hele mooie, 22 jaar jonge Roemeense. Ze is 1,72m groot, is normaal gebouwd en heeft een hele mooie C-cup (beetje hangend). Ik vond haar heupen en haar kont wel iets te breed in verhouding met de rest van haar lichaam. Verder heeft Adèle een mooi gezicht, lang bruin haar, mooie bruine ogen en een innemende lach. Geen tattoos of piercings.

De kamergang was goed. Het tongzoenen beperkte zich tot minimale aanrakingen met de tong, maar mijn grote lust en het kunnen spelen met Adèle haar lekkere borsten, zorgden er voor dat Piet al heel snel op oorlogssterkte kwam.

Adèle merkte dat uiteraard en begaf zich naar beneden voor een uitstekende pijpbeurt: lekker diep en nat en met de nodige aandacht voor de balletjes.

Het neuken vervolgens was goed zonder meer. Adèle deed alles en ze deed alles goed, maar het verliep allemaal mechanisch, er was geen passie (tenzij je een voortdurend oui, oui, oui passioneel vindt...). De seks op automatische piloot en het overmatige gelgebruik zorgden er voor dat een orgasme er niet in zat :017:.

Ik heb de kamergang na 25 minuten dan ook afgesloten zonder gesmeten kwak.

Ik was niet ontevreden, want slecht was de kamergang niet en een mooie meid als Adèle moest ik gewoon eens geneukt hebben, maar een herhaling zit er toch niet meer in.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum