Auteur Topic: KanariePiet  (gelezen 327970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #45 Gepost op: 11 juni 2014, 13:06:12 »
vanavond ga ik weer na de vulkaan  :banghead: ik zeg tegen me zelf ga toch na de vulkaan en ik ga dat noem ik nou zelfdiscipline  :-\
Naar waar ga je dan?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #46 Gepost op: 11 juni 2014, 13:52:10 »
Neen, bannen van een forum zal het probleem niet verhelpen...

Schrijft ie zich daarna gewoon weer opnieuw in, bijv. als roodborstje...
Of pikvogel...  :lol_hitting:

Nee, het zal van zijn zelfdiscipline afhangen...

kunnen we niet met ze alle in therapie  :dance2 zelfdiscipline dat heb ik wel hoor vanavond ga ik weer na de vulkaan  :banghead: ik zeg tegen me zelf ga toch na de vulkaan en ik ga dat noem ik nou zelfdiscipline  :-\

Ik ga ook alleen als ik ECHT wil... anders blijf ik thuis...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #47 Gepost op: 11 juni 2014, 13:56:18 »
Neen, bannen van een forum zal het probleem niet verhelpen...

Schrijft ie zich daarna gewoon weer opnieuw in, bijv. als roodborstje...
Of pikvogel...  :lol_hitting:

Nee, het zal van zijn zelfdiscipline afhangen...

kunnen we niet met ze alle in therapie  :dance2 zelfdiscipline dat heb ik wel hoor vanavond ga ik weer na de vulkaan  :banghead: ik zeg tegen me zelf ga toch na de vulkaan en ik ga dat noem ik nou zelfdiscipline  :-\

Ik ga ook alleen als ik ECHT wil... anders blijf ik thuis...

Waarom geloof ik dat nou niet  :017:  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #48 Gepost op: 11 juni 2014, 14:03:06 »
Neen, bannen van een forum zal het probleem niet verhelpen...

Schrijft ie zich daarna gewoon weer opnieuw in, bijv. als roodborstje...
Of pikvogel...  :lol_hitting:

Nee, het zal van zijn zelfdiscipline afhangen...

kunnen we niet met ze alle in therapie  :dance2 zelfdiscipline dat heb ik wel hoor vanavond ga ik weer na de vulkaan  :banghead: ik zeg tegen me zelf ga toch na de vulkaan en ik ga dat noem ik nou zelfdiscipline  :-\

Ik ga ook alleen als ik ECHT wil... anders blijf ik thuis...

Waarom geloof ik dat nou niet  :017:  :lol_hitting:

Waarschijnlijk ben jij niet zo'n gelovig mens.... want het is toch ECHT waar...

Ik hoef ook geen therapie tegen het te vaak GAAN, maar meer tegen het te vaak WILLEN GAAN... (en te vaak willen KOMEN, dat ook...)  :sex :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #49 Gepost op: 11 juni 2014, 14:31:41 »
vanavond ga ik weer na de vulkaan  :banghead: ik zeg tegen me zelf ga toch na de vulkaan en ik ga dat noem ik nou zelfdiscipline  :-\
Naar waar ga je dan?


de vulkaan staat voor vulkanstrasse duisburg ben na 2 dagen weer helemaal de oude heb geen nate rug gehad van het neuke ma wel een verkoudheid van de airco  :banghead:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #50 Gepost op: 11 juni 2014, 14:43:58 »
vanavond ga ik weer na de vulkaan  :banghead: ik zeg tegen me zelf ga toch na de vulkaan en ik ga dat noem ik nou zelfdiscipline  :-\
Naar waar ga je dan?


de vulkaan staat voor vulkanstrasse duisburg ben na 2 dagen weer helemaal de oude heb geen nate rug gehad van het neuke ma wel een verkoudheid van de airco  :banghead:
Naar waar ga jij dan?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #51 Gepost op: 11 juni 2014, 22:37:50 »
Beste Kanariepiet,




Allereerst ik hoop dat het je goed gaat, want je bent een gezellige peer. Veel geluk in de toekomst en mocht je niet de ideale dame tegenkomen, dan zijn wij er altijd om je aan een surogaat inhuurvriendin te helpen.


1 tip geef ik je wel ter hand, laat je nooit door een vriendin juridisch vast zetten (lees trouwen), het leven is te kort om je beste jaren daaraan te verknallen. Goed die kennis heb je zelf al.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #52 Gepost op: 12 juni 2014, 14:28:16 »
kanariepiet het gaat je goed ik hoop voor je dat het je luk mocht je je ooit bedenken dan weet je mijn te vinden wand ik sta er nog steeds open voor om met je over de vulkaan te wandelen  ;)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #53 Gepost op: 12 juni 2014, 20:46:07 »
Volgens mij heeft Kanarie ons allemaal bij ons pietje en gaat ie nu alleen maar 4 weken voetbal kijken  :017:  :cheer:.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #54 Gepost op: 12 juni 2014, 21:05:44 »
Volgens mij heeft Kanarie ons allemaal bij ons pietje en gaat ie nu alleen maar 4 weken voetbal kijken  :017: :cheer: .
;D
Doet er dan een Kanarie mee?  :035: :blonde
Volgens mij heeft ie naar de openingsceremonie gekeken, Jelo met haar half blote tetten.
Die Braziliaanse had een leuker pakje aan trouwens....


De song, niet op de openingsceremonie trouwens
Pitbull, Jennifer Lopez & Cláudia Leitte Open Billboard Music Awards with We Are One World Cup Song


En toch, ik had liever deze gezien....
Shakira - La La La (Brazil 2014) ft. Carlinhos Brown
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #55 Gepost op: 12 juni 2014, 21:58:46 »
[attachimg=1]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #56 Gepost op: 13 juni 2014, 10:05:37 »
Volgens mij heeft Kanarie ons allemaal bij ons pietje en gaat ie nu alleen maar 4 weken voetbal kijken  :017:  :cheer:.

kon ik dat ma alleen ma 4 weken voetbal kijken ik zou het een hele prestatie van hem vinden  :cheer:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #57 Gepost op: 11 juli 2014, 10:42:03 »
KP is terug 8)! Of toch niet (helemaal) :017:?

Op 10/06/2014 heb ik op dit forum aangekondigd dat ik het clubben voor onbepaalde tijd, mogelijk definitief, voor bekeken zou houden. Amper een dikke maand later :o moet ik op mijn woorden terugkomen en toegeven dat dit (zoals verwacht?) een utopisch voornemen bleek te zijn.
 
Vooraleer ik het over de toekomst ga hebben, keer ik voor de volledigheid nog even terug naar het verleden: waarom wou ik stoppen met clubben en waarom zal dit mij dan toch niet lukken?

Zoals ik eerder al geschreven heb in dit topic, zat ik verleden jaar/begin dit jaar met zware huwelijksproblemen en was ik daardoor heel vatbaar voor verliefdheden. Midden en eind verleden jaar had ik mij binnen enkele maanden tijd 2 keer op héél glad ijs begeven, maar beide keren was ik er in geslaagd de ergste kogels te ontwijken en slaagde ik er in (ontluikende) relaties met een DVP in de kiem te smoren, vooraleer ze al te serieus waren geworden. Een derde keer zou mij dit niet meer lukken... ::)

Het volledige verhaal van ‘mijn relatie met een DVP’, zal ik op een later tijdstip misschien nog wel eens schrijven (momenteel ben ik daar nog niet klaar voor), voorlopig ga ik het er op houden dat ik tot voor heel kort een 2 maanden durende relatie heb gehad met een DVP, een relatie die redelijk snel een absoluut hoogtepunt kende (de betrokken DVP stapte uit de stiel en kwam bij mij inwonen) om al even snel een absoluut dieptepunt te bereiken (samenwonen met een gewezen DVP bleek toch niet je dat te zijn en de relatie kwam daarop dan ook al snel tot een einde).

Ik heb absoluut geen spijt van de ondertussen stukgelopen relatie. Financieel heb ik geen verlies geleden en ik hou er enkele onvergetelijke, positieve herinneringen aan over. De relatie heeft daarenboven mijn ogen nog verder geopend: ik heb op dit moment wel degelijk nood aan liefde in mijn leven, maar ik zal deze liefde niet tegenkomen in een saunaclub.

Tijdens en (de eerste dagen na) de relatie was ik er 100% zeker van dat er niets mooier is dan liefde en een normale relatie (roze bril en zo hé ::)) en dat ik het clubben voor altijd voor bekeken zou houden (ongeacht hoe mijn relatie met de DVP zou evolueren). Eens de relatie voorbij was, de vlinders waren gaan vliegen en de ontnuchtering intrad, begon ik alles echter (uiteraard…) al snel in een ander daglicht te zien.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik meer nodig heb in mijn leven dan alleen maar seks, maar een leven zonder seks, al is dat maar gedurende enkele maanden, kan ik niet aan. Ik ga de komende maanden niet op zoek naar de liefde, maar ik ga de clubs in de toekomst ook niet mijden in de hoop dat ik daardoor mijn kansen om de liefde tegen komen, zal vergroten. De 2 moeten combineerbaar zijn.

Het plan is: enerzijds clubben en mijn seksuele lust bevredigen en anderzijds mijn gewone sociale uitgaansleven onderhouden/verder uitbouwen en wie weet binnen x tijd een nieuwe liefde tegenkomen.

Maw: ik stop toch niet met clubben. Wel ga ik een nieuwe poging ondernemen om mijn clubben stevig ‘onder controle te houden’. Ik heb alvast een budgetje vastgelegd voor de resterende maanden van 2014 en ik heb de data vastgelegd waarop ik in 2014 nog wil clubben. Van deze data + beperkt budget wil ik niet afwijken.
   
Mijn eerder gemaakte voornemens kan/moet ik dus hernemen:

Neuken om te neuken: Ik wil de komende maanden nog een 25-tal mooie vrouwen neuken. ‘Nieuwe vrouwen’. Een klik met de betrokken meid is daarbij van ondergeschikt belang. Ik wil gewoon mijn kwak kwijt raken.

Eerder PSE dan GFE: PSE-ervaringen dragen meer dan ooit mijn voorkeur weg.

Eenzelfde club geen 2 opeenvolgende keren bezoeken: Al mijn komende clubbezoeken voor 2014 staan ingepland. Daar zit geen enkele herhaling in. Meer nog: als alles volgens plan verloopt, bezoek ik geen enkele club in 2014 nog meer dan 2 keer.

Tijdens 1 clubbezoek max 1 keer met een meid neuken: Dit is mijn grootste uitdaging, maar deze wil ik absoluut realiseren.

Beperkt budget meenemen naar een club: Ik heb clubbezoek per clubbezoek alvast een gelimiteerd budget vastgelegd en zal ook enkel deze beperkte sommen meenemen.

Verlaagde frequentie aantal club bezoeken: Ik plan tussen 11/07/2014 en 31/12/2014 nog 9 clubbezoeken, oftewel gemiddeld eens om de 3 weken (met weliswaar om te beginnen 2 clubbezoeken binnen de week: op 17/07 en 25/07).

Mijn normaal sociaal leven niet laten lijden onder het clubben: Héél belangrijk! En daartoe heb ik de voorbije weken al meerdere stappen ondernomen.

Conclusie: Ik ga opnieuw proberen enkel onder de bovenstaande voorwaarden te clubben, om het clubben (financieel) binnen de perken te houden en om te vermijden dat ik opnieuw gevoelens zou krijgen voor een DVP.
Mijn normale sociale leven zal meer dan ooit voorrang krijgen op mijn clubleven. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat enkel dan een eventuele nieuwe, normale liefde + relatie er in de toekomst nog in zal ziten.
Gaat dit me lukken? Daar doe ik geen uitspraak meer over. We zien wel wat de toekomst brengt.

Wat het schrijven op forums betreft: ik zal in de toekomst op onregelmatige tijdstippen nog bijdrages leveren, maar niet meer zo veel als voorheen. Ik stak de voorbije maanden immers veel te veel tijd in de forums en kreeg op een zeker moment zelfs het gevoel dat ik ging clubben om toch maar weer een ‘mooi’ verhaal te kunnen schrijven. Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Maar… Jullie zijn dus zeker niet volledig verlost van ‘KP, de schrijver’ ;) 8).

Voilà. Ik heb mijn hart nog maar weer eens gelucht. En wat de toekomst brengt, tja, dat brengt ze hé :-P 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #58 Gepost op: 12 juli 2014, 08:14:18 »
Onze Kanariepiet ging door een emotionele rollercoaster en vind zijn gedachten nu weer terug. Gelukkig veel sneller dan ik een maand geleden dacht.


Erg wijs om op een gezonde manier te clubben, het is maar een hobbie en niet een "begeisterung" die alles opslokt. Het is en blijft wel een leuke hobbie, maar net als met drinken van alcohol liefst met mate.


Ik wens je vele goede avonturen en veel plezier en zeker met je nieuwe inzicht zal "clubben" ook leuker zijn ook als je niet 5 dagen per week daar bent.


Groet, Foots  O0


P.S. Ik zelf weet donders goed mijn gevoelens voor dames volledig uit te schakelen en daardoor kan ik geheel risicoloos betreffende verliefdheid clubben. PSE is dan inderdaad beter meestal in de hand te houden dan GFE. Beperkt de lengtes van GFE tot de "mechanische interactie" en ook dan is het risico minder. Genoeg slachtoffers, hier in de Filipijnen zie ik echt niets anders dan liefdescrashes.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #59 Gepost op: 11 oktober 2014, 15:16:44 »
Update van het overzichtje van de locaties (wandelen + ijsberen) waar ik het hoerenlopen de voorbije jaren bedreven heb :


'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Aken


'Privaat' clubs:
All In (Diegem)
Ella's Place (Sint-Truiden)


'Ijsberen':
Show Park (Tsjechië, Praag)
Ying Yang (Roermond, Nederland)
Sixsens (Vaals, Nederland)
Golden Time (Bruggen, Duitsland)
Living Room (Kaarst, Duitsland)
PT Xanten (Xanten, Duitsland)
FKK Van Goch (Goch, Duitsland)
Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland)
Freude 39 (Bochum, Duitsland)
Haus Panthera (Ratingen, Duitsland)
FKK Sharks (Darmstadt, Duitsland)
Paradise (Stuttgart, Duitsland)
Golden Dreams (Schuttdorf, Duitsland)
Heaven 7 (Willich, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland)
Babylon (Elsdorf, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Planet Eden (Merzenich, Duitsland)
Samya (Keulen, Duitsland)
Mondial (Keulen, Duitsland)

Staan dit jaar nog op de planning: eerste bezoeken aan Rayna, Magnum, Luder Lounge, Finca Erotica en Oceans.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum