Auteur Topic: KanariePiet  (gelezen 327941 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #60 Gepost op: 11 oktober 2014, 15:37:14 »
Je gaat erg hard, KanariePiet, je gaat erg hard  :douchen
Geniet er vooral van en wij vinden het hanna-heerlijk om mee te kunnen genieten van je belevenissen  ;) :dance2 :pica22
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #61 Gepost op: 26 november 2014, 18:21:22 »
Met het einde van het jaar in zicht (en met het oog op het maken van nieuwe voornemens :-P), is het tijd om mijn in juli gemaakte voornemens even onder de loep te nemen:


Neuken om te neuken: Ik wil de komende maanden nog een 25-tal mooie vrouwen neuken. ‘Nieuwe vrouwen’. Een klik met de betrokken meid is daarbij van ondergeschikt belang. Ik wil gewoon mijn kwak kwijt raken.

=> Ik heb sinds midden juli om en bij de 35 nieuwe meiden geneukt. Missie geslaagd maw ;D. Een emotionele klik heb ik, op een paar uitzonderingen, niet gehad met deze nieuwe meiden. Mijn kwak ben ik bijna elke keer kwijtgeraakt ;D 8)


Eerder PSE dan GFE: PSE-ervaringen dragen meer dan ooit mijn voorkeur weg.

=> Het merendeel van mijn kamergangen was eerder PSE dan GFE getint. Maar... Ik heb ook enkele GFE-kamergangen gehad (+-10%). Ik kan me perfect vinden in deze verhouding.


Eenzelfde club geen 2 opeenvolgende keren bezoeken: Al mijn komende clubbezoeken voor 2014 staan ingepland. Daar zit geen enkele herhaling in. Meer nog: als alles volgens plan verloopt, bezoek ik geen enkele club in 2014 nog meer dan 2 keer.

Dit is niet gelukt. Ik heb veel vaker clubs bezocht, dan ik in juli gepland had. En Samya heb ik sinds juli al 10 keer bezocht. Maar ja... Die club moest maar niet zo leuk zijn hé 8). Wat wel gelukt is, is te blijven afwisselen. Naast Samya heb ik de voorbij weken oa LR, GT, Mondial, LuLo, Magnum, ACA, Rayna, Babylon... bezocht. Ik roest maw zeker niet vast ;).


Tijdens 1 clubbezoek max 1 keer met een meid neuken: Dit is mijn grootste uitdaging, maar deze wil ik absoluut realiseren.

Dit is me bijna gelukt... Slechts 1 meid is er in geslaagd me tijdens 1 clubbezoek 2 keer op kamer te krijgen (Natali Samya). En dat is haar zelfs 3 keer gelukt :o. Ze was dan ook zo lief meneer :-P ;).
Maar... kamergangen met haar zijn ondertussen, omwille van een tanend service-niveau, langere tijd off limit, dus ik heb er goede hoop op dat ik herhalingen dezelfde dag de komende weken weer zal kunnen vermijden 8)


Beperkt budget meenemen naar een club: Ik heb clubbezoek per clubbezoek alvast een gelimiteerd budget vastgelegd en zal ook enkel deze beperkte sommen meenemen.

Dit wil maar niet lukken... :o Ik neem steevast te veel geld mee naar een club. En als ik dan eens minder geld meeneem, pin ik gewoon extra geld in de club of verlaat ik de club zelfs om ergens buiten te gaan pinnen :-\. Groot werkpunt!!


Verlaagde frequentie aantal club bezoeken: Ik plan tussen 11/07/2014 en 31/12/2014 nog 9 clubbezoeken, oftewel gemiddeld eens om de 3 weken (met weliswaar om te beginnen 2 clubbezoeken binnen de week: op 17/07 en 25/07).

Big fail. But I don't care. 1 keer clubben per week is perfect voor mij. Meer dan dat (zoals verleden week) wil ik wel blijven vermijden.


Mijn normaal sociaal leven niet laten lijden onder het clubben: Héél belangrijk! En daartoe heb ik de voorbije weken al meerdere stappen ondernomen.

Ondanks het vele clubben, heb ik mijn normaal sociaal leven de voorbije maanden niet laten lijden onder het clubben. Integendeel: ik ga weer vaker op stap met kameraden en collega's. Ik hoop deze lijn door te kunnen trekken 8)!


Conclusie: Ik heb niet al mijn voornemens kunnen waarmaken, maar overall ben ik dik tevreden met mijn huidige manier van clubben. Enkel het aantal centjes dat ik gemiddeld per clubbezoek uitgeef, zou ik wel omlaag willen/moeten krijgen. Dat is dan ook het werkpunt voor de komende maanden 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #62 Gepost op: 26 november 2014, 21:42:15 »
 :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Kerel, ik ben trots op je ...

Je bent er nog niet helemaal, maar je bent wel al ver gekomen...

En gelukkig is het binnenkort weer tijd voor goede voornemens in het kader van het komende nieuwjaar, dus dan kun  je je weer focussen op de openstaande verbeterpunten...

Ga zo door! (ik hou je in de gaten)

 :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #63 Gepost op: 9 december 2014, 10:33:54 »
Met het einde van het jaar in zicht en gezien mijn verwachting dat ik dit jaar geen nieuwe clubs meer zal bezoeken, bij deze nog eens een update van het overzichtje van de locaties (wandelen + ijsberen) waar ik het hoerenlopen de voorbije jaren bedreven heb:


'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Aken


'Privaat' clubs:
All In (Diegem)
Ella's Place (Sint-Truiden)


'Ijsberen':
Show Park (Tsjechië, Praag)
Ying Yang (Roermond, Nederland)
Sixsens (Vaals, Nederland)
Golden Time (Bruggen, Duitsland)
Living Room (Kaarst, Duitsland)
PT Xanten (Xanten, Duitsland)
FKK Van Goch (Goch, Duitsland)
Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland)
Freude 39 (Bochum, Duitsland)
Haus Panthera (Ratingen, Duitsland)
FKK Sharks (Darmstadt, Duitsland)
Paradise (Stuttgart, Duitsland)
Golden Dreams (Schuttdorf, Duitsland)
Heaven 7 (Willich, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland)
Babylon (Elsdorf, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Planet Eden (Merzenich, Duitsland)
Samya (Keulen, Duitsland)
Mondial (Keulen, Duitsland)
Luder Lounge (Dortmund)
Magnum (Erkrath)
Rayna (Moers)
PHG (Tönisvorst)


Staan volgend jaar op de planning: eerste bezoeken aan Finca Erotica, Villa Venus, Sakura en Oceans.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #64 Gepost op: 31 december 2014, 14:34:23 »
Mijn neukjaar 2014 zit er sinds gisteren op, dus het is tijd voor een overzicht:
 
Ik heb in 2014 82 saunaclubbezoeken gepleegd. Hieronder een overzicht van de saunaclubs die ik in 2014 bezocht heb, met per club de vermelding van het aantal bezoeken. Al deze saunaclubs komen in 2015 opnieuw in aanmerking voor een bezoek:
 
 Ying Yang (Roermond, Nederland) => 7 bezoeken
 Sixsens (Vaals, Nederland) => 7 bezoeken
 Golden Time (Bruggen, Duitsland) => 4 bezoeken
 Living Room (Kaarst, Duitsland) => 4 bezoeken
 Haus Panthera (Ratingen, Duitsland) => 27 bezoeken
 ACA (Velbert, Duitsland) => 2 bezoeken
 Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland) => 2 bezoeken
 Babylon (Elsdorf, Duitsland) => 2 bezoeken
 PSR (Lohmar, Duitsland) => 1 bezoek
 Planet Eden (Merzenich, Duitsland) => 3 bezoeken
 Samya (Keulen, Duitsland) => 17 bezoeken
 Mondial, (Keulen, Duitsland) => 1 bezoek
 Luder Lounge (Dortmund, Duitsland) => 1 bezoek
 Magnum (Erkrath, Duitsland) => 2 bezoeken
 Rayna (Moers, Duitsland) => 1 bezoek
 PHG (Tönisvorst, Duitsland) => 1 bezoek
 

MIJN TOP 5 QUA CLUBS IN 2014:
 
Op de vijfde plaats: GOLDEN TIME
 
Golden Time is de 2de saunaclub die ik ooit bezocht heb en de saunaclub die ik in mijn ‘ijsbeer carrière’ het vaakst bezocht heb. 2 jaar lang kon je me er minimaal eens om de 2 weken vinden, vaak zelfs frequenter.
Andere clubs hebben GT de voorbije 2 jaar uit mijn top 3 verdrongen en bezoeken aan de neukfabriek zijn vaker en vaker een wisselend succes, maar toch handhaaft deze club zich ook dit jaar zonder al te veel moeite in mijn top 5.

De line-up blijft hun sterke troef, maar daarnaast scoren hygiëne, eten, drinken en vriendelijkheid van het personeel ook nog steeds heel hoog.
 
Ook in 2015 zal ik GT een handvol keren ‘verblijden’ met mijn aanwezigheid. En traditioneel zal ik neukjaar 2015 ongetwijfeld ook weer in GT afsluiten.


Op de vierde plaats: YIN YANG
 
Yin Yang. De eerste saunaclub die ik ooit bezocht heb en de club die ik tijdens mijn eerste clubjaren, naast GT ook heb vaakst bezocht heb.

In se heeft deze club de potentie mijn absolute nummer 1 te zijn (dichtbij, lekker eten, uitstekende welness, goede line-up…) en toch staat YY pas op de 4de plaats. Waarom? Ik heb er in de loop der jaren teveel wisselende dagen en teveel tegenvallende kamergangen gekend. Dat heeft een negatieve indruk nagelaten en het zal nog vele uitstekende bezoeken duren eer dat negatieve spoor volledig uitgewist is.
 
Hoe dan ook: YY ziet me zeker terug in 2015 en het zou me niet verbazen, moest de club in 2015 terug mijn top 3 binnendringen!
 

Op de derde plaats: MAGNUM
 
Ik heb Magnum in heel mijn saunaclub carrière nog maar 1 keer bezocht, maar de club heeft toen zo’n overweldigende indruk op me gemaakt, dat ze probleemloos een plaats in mijn top 3 heeft veroverd. Deze club is werkelijk perfect voor mij: groot, maar met toch voldoende knusse en gezellige plaatsjes, lekker eten, uitgebreide drankenkaart, een mooie line-up, . Enige nadeel: het is een kleine 200km rijden voor mij.
 
Magnum zal mij in 2015 regelmatig terugzien!
 

Op de tweede plaats: LIVING ROOM
 
Living Room ken ik ondertussen al 3 of 4 jaar. Dit is gewoon een topclubje. Niet groot, maar toch net groot genoeg. Supervriendelijk personeel. Voldoende welness faciliteiten. Lekker eten. Een goede line-up. En vooral: ik heb er nog nooit 1 tegenvallende kamergang gehad!!
 
Dit jaar heb ik LR slechts 4 keer bezocht, maar ik vermoed dat die frequentie in 2015, ondanks de verhoging van de prijs voor een uur kameren, gevoelen omhoog zal gaan.
 

Met stip op de eerste plaats: SAMYA
 
Dit jaar heb ik Samya (her)ontdekt en tja, dit is de club die mij de voorbije maanden veruit het beste lag. Zeker op vrijdagavonden hangt er in de club een party-sfeer, waar ik enorm van kan genieten. Daarnaast zijn de line-up, het eten, de hygiëne, de sfeer en de vriendelijkheid van het personeel troeven die Samya op enkele maanden tijd gekatapulteerd hebben naar nummer 1.
 
Ik plan Samya de komende maanden iets minder frequent te bezoeken dan de voorbije maanden, maar ik vermoed dat deze club desondanks nog lang mijn nummer 1 zal blijven.
 

De club die ik in 2014 het vaakst bezocht heb: HP, komt niet voor in mijn top 5 van favoriete clubs van 2014. Dit heeft uiteenlopende redenen: het vertrek van mijn favorietjes (Evelina, Corina, Christina en Nadia...). De mindere sfeer die maandenlang in de club hing. Maar bovenal: ik voel me tegenwoordig gewoon beter thuis in clubs met een grotere, mooiere line-up en een drukkere sfeer à la YY, LR en Samya.

Tot mijn grote spijt heb ik mijn favoriete club all times: FKK Sharks in 2014, voor het tweede opeenvolgende jaar niet kunnen bezoeken. Dat zal me in 2015 niet meer voorvallen!
 
In 2014 heb ik verder ook nog de All-in te Diegem, Ella’s Place te Sint-Truiden en de Bar Love Story te Brustem (2 keer) bezocht.

 

DVP’s in 2014:
 
Ik heb in 2014 217 :o keer gekamerd.
 
Ik heb in 2014 met 77 verschillende vrouwen geneukt:
- Met 21 vrouwen waar ik vóór 2014 al minimaal 1 keer mee gekamerd had
- Met 56 vrouwen waar ik in 2014 voor de eerste keer mee op een kamer belandde
 

Ik ga eindigen met een top 5 van mijn favoriete vrouwen, maar in 2013 heb ik uiteraard ook een paar teleurstellende kamergangen gehad. 3 daarvan schieten er in negatieve zin bovenuit:
 
Een sessie in Samya met Melly:
 
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15553.msg54480#msg54480
 
Een sessie in SS met Roemeense Anna-Maria:
 
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10899.msg51534#msg51534
 
Een sessie in Sixsens met Roemeense Janina (al was het hier niet de sessie, maar de financiële afhandeling die teleurstellend was):

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11883.msg47226#msg47226
 

En om af te sluiten: Mijn top 5 van favoriete vrouwen voor 2014:
 
Op de vijfde plaats: Roemeense Patty (LR):
 
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=16301.msg54140#msg54140
 
Op de vierde plaats: Roemeense Manuella (PHG):
 
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=16608.0
 
Op de derde plaats: Bulgaarse Bria (Samya):
 
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=14979.msg54943#msg54943
 
Op de tweede plaats: Roemeense Delide (Samya):
 
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=14895.msg54941#msg54941

Mijn onbetwiste nummer 1: Bulgaarse Hannah (Samya, ex-Nadia HP)
 
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=15089.msg55571#msg55571
 

En toch nog een speciale vermelding voor mijn all time favorite en nummer 1 van 2013: Aïda/Lorena (Aarschotstraat/ACA). Zij is jammer genoeg volledig uit mijn top 5 verdwenen. In 2014 heeft zij op haar 29ste levensjaar immers voor het moederschap gekozen en heeft zij haar string (definitief?) aan de haak gehangen. Ik heb me bijna 10 jaar lang ontelbare keren uitstekend met haar geamuseerd en ik ga haar missen, maar ik gun haar uiteraard het allerbeste met haar nieuwe, ‘normale’ leven!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #65 Gepost op: 18 januari 2015, 12:26:14 »
Het jaar is nog jong, en toch is het al tijd voor een belangrijke 'wandel' update 8)

'Wandelen':
Brussel
Brustem
Gent
Antwerpen
Seraing
Aken
Duisburg


'Privaat' clubs:
All In (Diegem)
Ella's Place (Sint-Truiden)


'Ijsberen':
Show Park (Tsjechië, Praag)
Ying Yang (Roermond, Nederland)
Sixsens (Vaals, Nederland)
Golden Time (Bruggen, Duitsland)
Living Room (Kaarst, Duitsland)
PT Xanten (Xanten, Duitsland)
FKK Van Goch (Goch, Duitsland)
Villa Vertigo (Grefrath, Duitsland)
Freude 39 (Bochum, Duitsland)
Haus Panthera (Ratingen, Duitsland)
FKK Sharks (Darmstadt, Duitsland)
Paradise (Stuttgart, Duitsland)
Golden Dreams (Schuttdorf, Duitsland)
Heaven 7 (Willich, Duitsland)
ACA (Velbert, Duitsland)
Dolce Vita (Dusseldorf, Duitsland)
Babylon (Elsdorf, Duitsland)
PSR (Lohmar, Duitsland)
Planet Eden (Merzenich, Duitsland)
Samya (Keulen, Duitsland)
Mondial (Keulen, Duitsland)
Luder Lounge (Dortmund)
Magnum (Erkrath)
Rayna (Moers)
PHG (Tönisvorst)


Staan dit jaar op de planning: eerste bezoeken aan Finca Erotica, Villa Venus, PCB en FKK Oceans.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #66 Gepost op: 16 februari 2015, 12:41:02 »
Naast voetbal en mooie vrouwen, heb ik nog een derde passie: Carnaval! En vandaag is het weer zover: Carnaval in Sint-Truiden! Sintruin Alaaf! ;D

Citaat
Wol hee zen fee en fee zen hei, we zen wir arout,
Ve moake plezier, da zit in os bloed
Want we vie-re, Carnaval en Sintruin.

Wol hee gon fee en fee gon hei, we zen wir op gank,
Gef nen toernei, lang leve den drank,
Want we vie-re, Carnaval en Sintruin.

Ref.
En alaaf en alaaf, en alaaf en alaaf,
En alaaf en alaaf, altèd alaaf,
Want ve vie-re, Carnaval en Sintruin.

Blèf zoe ni ston en loot oech gon,
Kom duu bee ’t oos mie, geef mer kletsier, dzje weit wee et gie,
Want we vie-re, Carnaval en Sintruin.

Ik denk dak morgen weer koppijn ga hebben :-P 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #67 Gepost op: 16 februari 2015, 17:22:10 »
Alaaf!!!!! ;D ;D ;D ;D Pintjes vloeien euh... talrijk. Morgen werken met heeeeeel veel hoofdpijn ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #68 Gepost op: 16 februari 2015, 19:07:28 »
Alaaf!!!!! ;D ;D ;D ;D Pintjes vloeien euh... talrijk. Morgen werken met heeeeeel veel hoofdpijn ;) 8).

Hahahaha speciaal voor jou gevonden in Maastricht en vanaf woensdag in HP  ;D

[attachimg=2]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #69 Gepost op: 21 februari 2015, 12:15:50 »
Bon. Na 2 maanden lang weer bijna elk vrij moment in een club te hebben doorgebracht, gebiedt het gezond verstand me om opnieuw even op de rem te gaan staan (door prive-omstandigheden word ik daar ten andere ook toe gedwongen).

Morgen en volgende week vrijdag ga ik nog eens alles geven, maar vanaf maart moet en zal ik het clubben gevoelig afbouwen: dan zal je me nog slechts eens per 2 weken aantreffen in 1 of andere saunaclub. Benieuwd hoe lang ik dat weer zal volhouden... ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #70 Gepost op: 21 februari 2015, 13:25:44 »
Morgen en volgende week vrijdag ga ik nog eens alles geven, maar vanaf maart moet en zal ik het clubben gevoelig afbouwen: dan zal je me nog slechts eens per 2 weken aantreffen in 1 of andere saunaclub. Benieuwd hoe lang ik dat weer zal volhouden... ;) 8)

Voor jou een vraag, voor ons een weet ?  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #71 Gepost op: 21 februari 2015, 13:33:48 »
Morgen en volgende week vrijdag ga ik nog eens alles geven, maar vanaf maart moet en zal ik het clubben gevoelig afbouwen: dan zal je me nog slechts eens per 2 weken aantreffen in 1 of andere saunaclub. Benieuwd hoe lang ik dat weer zal volhouden... ;) 8)

Voor jou een vraag, voor ons een weet ?  :lol_hitting:

Wacht maar: ik ga jullie allen nog enorm verrassen!!! 8)

En zeker van zodra SM mij volwaardig als Admin aan het werk zet, zal er gewoon niet veel vrije tijd meer overblijven om te clubben :-\ :cry ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #72 Gepost op: 21 februari 2015, 13:49:27 »
Morgen en volgende week vrijdag ga ik nog eens alles geven, maar vanaf maart moet en zal ik het clubben gevoelig afbouwen: dan zal je me nog slechts eens per 2 weken aantreffen in 1 of andere saunaclub. Benieuwd hoe lang ik dat weer zal volhouden... ;) 8)

Voor jou een vraag, voor ons een weet ?  :lol_hitting:

Wacht maar: ik ga jullie allen nog enorm verrassen!!! 8)

En zeker van zodra SM mij volwaardig als Admin aan het werk zet, zal er gewoon niet veel vrije tijd meer overblijven om te clubben :-\ :cry ;).

Ach KP, jou kennende vind jij wel een gaatje ...  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #73 Gepost op: 21 februari 2015, 13:55:58 »
Ach KP, jou kennende vind jij wel een gaatje ...  ;D

Waarschijnlijk ;). Dat is dan ook 1 van mijn grote evensdoelen: gaatjes zoeken, gaatjes vinden en gaatjes vullen. En dan nog bij voorkeur Roemeense gaatjes ;D. Gisteren was, met 3 gevulde Roemeense gaatjes, dan ook weer een heel geslaagde dag! :)) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #74 Gepost op: 21 februari 2015, 14:09:34 »
[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...