Auteur Topic: 'Huwelijken minder standvastig'  (gelezen 861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Huwelijken minder standvastig'
« Gepost op: 20 oktober 2010, 10:31:06 »
Relaxxxe Rakkers,
 
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7974162/___Huwelijken_minder_standvastig___.html?sn=binnenland,buitenland
En wat denk je zelf ? Vroeger horde je het nooit, nu elke dag. Zelf geloof ik geen bal van deze cijfers en ik denk dat de waarheid een heel stuk minder " rooskleurig" is.
 
En het CBS is de spreekbuis van de NL overheid die dit graag predikt dat het allemaal nogal meevalt. De overheid is namelijk gebaad bij huwelijken, dan hoeft met zelf minder uitkeringen te betalen door de alimentatieplicht, die met steeds meer middellen wordt binnengehaald door ex minister Donner.
 
Mijn vraag wie betaalde dit onderzoek en welke boodschap wilde de " klant" uitdragen naar de buitenwereld. Ik mijn ogen loopt zeker meer dan de helft in 20 jaar niet meer hand in hand, kijk naar oh oh Cherso en je weet genoeg zou ik zo zeggen. Aangezien losbandig gedrag troef is moest het CBS zeker "voorzichtig"  de boodschap brengen en zeker niet de meute wakkerschudden met de werkelijke cijfers.
 
Groet, Foots  ;D
« Laatst bewerkt op: 20 oktober 2010, 10:35:14 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.