Auteur Topic: Kapsalons dekmantel illegale prostitutie  (gelezen 1205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Kapsalons dekmantel illegale prostitutie
« Gepost op: 26 oktober 2010, 19:15:45 »
Relaxxxxe rakkers,
 
Een keer een serieus bericht van Foots:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8032634/__Kapsalons_dekmantel_prostitutie__.html?p=39,1
 
Helaas heeft het legaliseerbeleid dus een volledig tegengestelde werking, dat wordt niet gezegd, maar dat blijkt wel.
De legalisatie is alleen gebruikt voor het innen van belastinggeld en opleggen van onzinnige regels.
 
Duidelijk alleen in het belang van de overheid en natuurlijk nu verbaasd zijn dat het verkeerd werkt en dan zijn de hoerenlopers in een keer goed genoeg om de misstanden aan de kaak te stellen.
Nee, de NL overheid maakt meer kapot dan je lief is en de politie is zeker niet je beste vriend.
 
Groet, Foots  >:(
 
P.S. ik ben uiteraard wel benieuwd welke ideeen er onder de leden zijn, niet voor de belasting te innen, maar hoe je de dvp werkelijk een beter arbeidsmilieu kunt gaan bieden zodat ook zij een fatsoenlijk leven kunnen opbouwen.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Kapsalons dekmantel illegale prostitutie
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2010, 19:33:40 »
Wat een achterlijk zooitje... .
Ik heb aan de Nederlandse politici en beleidsmensen maar één boodschap, en dat is de volgende;
Ga eens een dagje naar de Duitse saunaclubs, en trek dan je conclusies.


Neen, het is niet allemaal rozengeur en maneschijn, maar alles beter dan het klimaat zoals er nu eentje heerst in Nederland (EN Belgenland).


Over het aangeven van mishandelingen en nog van dat moois ...  ja zeker, we gaan eens een beetje het werk van de flikken opknappen, terwijl zij lekker naar de hoeren kunnen????  ::)
Begrijp me niet verkeerd, ik ben tegen vrouwenhandel, tegen iedere vorm van mishandeling, tegen tegen tegen .... maar ik ben VOOR prostitutie, voor vrijheid en voor vooruitgang, en tegen een heksenjacht op hoertjes en hoerenlopers.


Hoe je een hoertje een beter arbeidsmilieu bieden en een toekomst? Moeilijker dan het lijkt, 90 percent van de meiden heeft nooit gestudeerd, dus het enige dat ze kunnen is snel veel poen pakken om het nog sneller terug door ramen en vensters te gooien, op welke manier dan ook.
Hoertjes hebben al evenmin een toekomst dan de te verslaafde hoerenloper, al is er één groot verschil, de hoer zal bij gebrek aan geld neuken, de hoerenloper niet meer.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal