Auteur Topic: Vrouwen vinden het leven te saai  (gelezen 1533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vrouwen vinden het leven te saai
« Gepost op: 12 november 2010, 20:32:26 »
Relaxxxe rakkers,
 
Vrouwen vinden het leven te saai
http://www.nu.nl/werk-en-prive/2377691/vrouwen-vinden-leven-saai.html
 
Wellicht moeten ze " het leven" wel proberen en dan kunnen ze avontuur, sexpret en hun onzekerheid over hun uiterlijk kwijt.
Tegenwoordig is het een gewoon beroep en zo kunnen ze ook eens af en toe een spannend setje kopen, ook leuk voor thuis die werkkleding.
 
Groet, Foots (bloedserieus deze keer)  8)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vrouwen vinden het leven te saai
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2010, 21:07:31 »
Relaxxxe rakkers,
 
Ook in de telegraaf dit bericht:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/8200147/__Merendeel_vrouwen_vindt_leven_saai__.html?p=29,2
 
Het enige verschil tussen een vrouw en een hoer is dat een vrouw maar 1 klant heeft, awel dat zei ooit een prins van Engeland. Helaas voor de heren, volgens Rolly gaat ook deze vlieger niet meer op. Alleen de melkboer en de bakker komen niet meer langs de deur ! Dus de vrouwen van tegenwoordig moeten een rijbewijs, een auto en natuurlijk een simplele navi om die hunk van internet te kunnen vinden. Kijk eens naar de programma's op tv en het ligt er duimendik bovenop. De vrouwen van nu zijn hoeren met een lange termijn afbetaling in de vorm van alimentatie.
 
Doe uw ogen open heren en trouw nooit met zo'n hebzuchtig westers kreng die feministische taal uitslaat. De scheidingswet is nog altijd voorzien op 1 situatie en dat is dat de man vreemd gaat en financieel een poot uit moet worden gedraaid. Echter, ik heb geen CBS cijfers, maar ik ben er vrij zeker van dat bij de huidige huwelijken de vrouw net zo vaak, of vaker vreemd gaat en ook dan blijft het zo dat de meneer betaald.
 
Goed noem me een vrouwenhater of een extreme idioot, maar mocht je trouwen en eens komt de dag dat je deze woorden zult herinneren. Dan is het te laat, maar laat me gerust jullie ervaring of mening horen, ook als die anders is.
 
Groet, Foots  8)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
Vrouwen vinden het leven te saai
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2010, 21:32:52 »
Ja ja, wrijf het er nog maar eens goed in !  Eikel !