Auteur Topic: Waarom vrouwen geen slipje nodig hebben  (gelezen 1823 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Waarom vrouwen geen slipje nodig hebben
« Gepost op: 13 mei 2012, 13:12:35 »
http://nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20120512_044


Ik werd vooral geinspireerd door:
Het geeft je seksualiteit een enorme boost; je voelt je extra vrouwelijk en ondeugend. Ben je single, dan heb je zonder slipje wellicht het lef om een man aan te spreken. Seksuologe Ava Cadell omschrijft het als volgt: 'Als je de barrière wegneemt die je intieme zone afschermt, raak je in met je innerlijke seksualiteit.’
Zo voel ik het namelijk ook als ik zonder onderbroek slaap >:D  !Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Waarom vrouwen geen slipje nodig hebben
« Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2012, 20:03:07 »
Ik werd vooral geïnspireerd door:

Jullie kunnen makkelijker vrijen op een spannende plek. Zeker als je een rokje draagt. Je hoeft het gewoon naar beneden te trekken als je vreest dat iemand jullie zal betrappen.


Het deed me denken aan een Turkse schone (ondertussen gestopt) die ik meermaals gepookt heb (in privé-ontvangst). Het ging natuurlijk niet over betrappen maar op een zwoele zomerdag had ik een date geboekt. Toen ze de deur opendeed had ze een kort, sexy, aansluitend jurkje in één stuk aan en mooie naaldhakjes. Bij het tongzoenen in de kamer gleden mijn handen onder haar jurkje en geen slipje te bespeuren. :) Bloedgeil werd ik er van, dat ik haar met het jurkje wat opgestroopt achterwaarts in de poes pakte. :D
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck