Auteur Topic: Vanderdoncktdoorgang 17, Elli  (gelezen 34510 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 17, Elli
« Gepost op: 17 september 2013, 01:16:14 »

 
[box title=ELLI]
Land:             GRIEKENLAND
Taal:              ENGELS, GRIEKS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC  Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=extra info]
Avondshift.
[/box]

Offline boyke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 17, Elli
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2013, 18:50:49 »
Een van m'n wandelingen in Gent bracht me bij dit lieverdje en ja hoor, het was een schot in de roos ! :sign0098:

Superlief en ze deed best veel moeite om het me naar m'n zin te maken .
Is wel zeer professioneel, over de prijs viel er zeker niet te onderhandelen en over de tijd al zeker niet .
Er kan best wel veel maar alles met respect, ze heeft wel een kinky kantje zo maar is niet direct mijn voorkeur en heb dat dan ook niet afgetast .Ze toont lief aan hoever je kan gaan trouwens .

PMC was best wel lekker maar kort gezien m'n junior direct paraat was, zeer kort missio en doggy en dan nog zeker 15 min the girl on top . M'n handen waren overal ...bijna tegelijkertijd wow "Superlekker" !

Er dreigt wel een gevaar " verslavingsgevaar" , ik moet zeggen, het valt me zwaar om voorbij te lopen .
Ik heb namelijk een zwak voor mooie ogen die me lief aankijken ..en geloof me ze weet hoe te doen !

Ik was er een paar keer nu en iedere keer voor 100 euro , en ik denk iedere keer op de seconde juist 30 min te zijn binnengeweest .
Ze vroeg me wel iedere keer om langer te blijven en vroeg me ook om een trio met haar vriendin die er ook zeker mag wezen !! I need the money zei ze maar kvroeg me stilletjes af .. wie niet ?

Boyke  :035:

"It's better to be hated for who you are , than loved for who you are not."