Auteur Topic: Schepenenvijverstraat 02 Bar Unique, Samantha  (gelezen 31805 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 02 Bar Unique, Samantha
« Gepost op: 4 juli 2010, 21:20:00 »
De nood was afgelopen vrijdagavond nogal hoog en zodoende even een ommetje gemaakt langst ****enkwartier. Het aanbod was er niet zo denderend en uiteindelijk gekozen voor Samantha. Ze zit in het voorlaatste raam. Prijs nogal stug afgesproken, mss had ik dan al moeten doorgaan, maar dus toch maar naar boven gegaan.
Het leek wel of ze er tegen haar zin was, zonder iets te vragen kwam er geen woord uit. Enfin, ze begon wat te strelen en daarna te pijpen, wat nog best meeviel, na korte tijd begonnen met te neuken, eerst de gewone positie en daarna in doggy. Toen ik me in deze doggy positie wat anders wou positioneren zei ze dat dat niet mocht want ik had al 2 standjes gedaan. En je hebt nog 3 minuten zei ze erbij en je bent precies al klaargekomen ook.
Ben er mee gestopt en gezegd dat het op die manier niet hoeft voor mij waarop ze zei dat dit overal zo was. Zonder nog een woord te wisselen omgekleed en buitengestapt. Gelukkig betaal ik de eerste keer nooit meer dan 50 euro.

« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 23:27:59 door mechelen »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schepenenvijverstraat 02 Bar Unique, Samantha
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2013, 22:17:03 »
Denk niet dat deze dame er nog werkt; weet iemand anders meer over deze dame ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !