Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

Laufgast stelt zich voor

(1/6) > >>

Laufgast:
Hoi allemaal. Na lang zitten twijfelen heb ik me hier ook aangemeld na een tijd lang actief te zijn geweest op andere fora.
Ik zelf ben zoals mijn naam het zegt een regelmatig bezoeker van de Laufhausen in Duitsland oa. Duisburg en Oberhausen. Ook ben ik actief bezig geweest in het prive ontvangst gebeuren. Omdat het de laatste jaren nogal tegenvalt in het Laufhaus en prive gebeuren heb ik vorig jaar januari besloten om de Duitse saunaclubs te bezoeken en dat bevalt me tot nu toe stukken beter.
Ik hoop via dit forum wat interessante info in te kunnen winnen en zelf ook een bijdrage te kunnen leveren door het delen van mijn ervaringen op dit forum.

sexmachine:

--- Citaat van: Laufgast op 15 maart 2018, 19:11:03 ---Hoi allemaal. Na lang zitten twijfelen heb ik me hier ook aangemeld na een tijd lang actief te zijn geweest op andere fora.
Ik zelf ben zoals mijn naam het zegt een regelmatig bezoeker van de Laufhausen in Duitsland oa. Duisburg en Oberhausen. Ook ben ik actief bezig geweest in het prive ontvangst gebeuren. Omdat het de laatste jaren nogal tegenvalt in het Laufhaus en prive gebeuren heb ik vorig jaar januari besloten om de Duitse saunaclubs te bezoeken en dat bevalt me tot nu toe stukken beter.
Ik hoop via dit forum wat interessante info in te kunnen winnen en zelf ook een bijdrage te kunnen leveren door het delen van mijn ervaringen op dit forum.

--- Einde van citaat ---
Je bent nogal DOM je te registreren met een emailadres HERMAN VAN DEEST, waar je ook op google recensies uithaalt naar de fora, en nadat je jezelf als Willem profileert met je emails naar SixSens  .....
Dezelfde persoon die blijft emails sturen naar SixSens, iedere 4 maand een nieuwe poging ....

Het ergste voor jou  is dat je nu eenmaal zelfs zo achterlijk en dom bent dat je je schrijfstijl geeneens kan aanpassen, dus vanaf posting numero 1 val je door de mand
Indien je dan nog zo OERDOM bent je te registreren met hetzelfde emailadres waarmee je ons en ybf en hookers aanvalt op google rec, nadat je dae dag voordien weer een achterlijke email had gestuurd naar SixSens ... ai ai ai

Geband en blijf nu toch eens weg
Zoek een andere hobby, ga bospoepen, ga met de legoblokjes spelen of ga wat dan ook doen ..

Maar HIER ben je NIET welkom.

[attachimg=1]

de vulkaan spesjalist:
ik heb er geen andere woorden aan toe te voegen . verder houden wij het hier gezelig   :adult

brombeerzuid:
Die eikel heeft wel erg veel wraakgevoelens tegen de 3 pay6 fora's.
Dus doei, en ga eens langs een psychiater!
En laat je gelijk opnemen op de gesloten afdeling.

LellebeL:

--- Citaat van: brombeerzuid op 15 maart 2018, 20:56:44 ---Die eikel heeft wel erg veel wraakgevoelens tegen de 3 pay6 fora's.
Dus doei, en ga eens langs een psychiater!
En laat je gelijk opnemen op de gesloten afdeling.

--- Einde van citaat ---
Op IJBF was ie de laatste tijd weer als hardone actief
 Zelden iemand met zoveel slap gelul op het forum gezien.
Daar werd ie nog een paar maanden geduld , mooi dat SM die sukkel gelijk bant.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie