Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

Laufgast stelt zich voor

<< < (3/6) > >>

Sexmaniak:
Emilija Mihailova.
De grote ster van DSDS 2018. Heel Duitsland loopt weg met haar. Geen wonder want was is het toch een enorm lekker ding.
Mij komt zij bekend voor. Jullie? Denk allemaal is even goed na.
Ik moet me godverdomme toch wel erg vergissen of ik heb haar 2 jaar geleden geneukt in Golden Time. Of het is haar tweelingzus of ze lijkt verdomd veel op de meid die ik destijds te grazen heb genomen daar in dat tentje. Zij stond destijds altijd links van de bar op klantenjacht. Iemand die haar herinnert?[attachimg=1][attachimg=2][attachimg=3]
Emilija Mihailova zegt afkomstig te zijn van Macedoniƫ. Toevallig de meid met wie ik toen was zei ook afkomstig te zijn uit Macedoniƫ. Een land dat een groot leverancier is van hoertjes.
Deze immens lekkere kandidate van DSDS vertelt tijdens de intro doodleuk dental assistent te zijn. Jaja wie gelooft het? Die Duitsers kunnen zeggen wat ze willen maar no way is zij tandartsassistente. Daarvoor heeft ze gewoon het IQ niet deze ontzettend lekkere pop. Let maar eens op haar gedrag en haar communicatieve kwaliteiten. Met haar overige mondelinge, lees, orale kwaliteiten zal het wel goed zitten aangezien het juist erg opvallend de 2 mannelijke juryleden waren Mousse T en Dieter Bohlen die haar een ticket gaven voor Zuid-Afrika met als doel natuurlijk daar nog even lekker te kunnen stoeien met deze lekkere stoeipoes. Zij neukt haar weg wel omhoog let maar op.

sexmachine:
On my radar, both  ;D

sexmachine:

--- Citaat van: sexmachine op 18 maart 2018, 19:01:57 ---On my radar, both  ;D

--- Einde van citaat ---

En geband, der Puffmeister .....
Blijf nu toch eens gewoon weg, idioot
Of verander je schrijfstijl tenminste, domme kwispel ................. ow en Emilija haar IQ? minstens 100 punten hoger dan het jouwe  ;D

Shakir:

--- Citaat van: sexmachine op 18 maart 2018, 19:08:22 ---En geband, der Puffmeister .....

--- Einde van citaat ---

Die kerel wil van geen wijken weten C:-)

Hoeveel jaar blijft hij hier nog zo rondspoken?   :bud :sleepy: :lol

sexmachine:

--- Citaat van: Shakir op 18 maart 2018, 19:21:16 ---
--- Citaat van: sexmachine op 18 maart 2018, 19:08:22 ---En geband, der Puffmeister .....

--- Einde van citaat ---

Die kerel wil van geen wijken weten C:-)

Hoeveel jaar blijft hij hier nog zo rondspoken?   :bud :sleepy: :lol

--- Einde van citaat ---

Hij is nu via Vendezz bezig, Shakir, en hij is zoveel dingen van me te weten gekomen via diezelfde Vendezz dat hij enkele mensen zoekt om samen dit forum offline te halen ......  ;D ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie