Auteur Topic: VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT  (gelezen 64844 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #15 Gepost op: 18 januari 2014, 23:34:54 »
VIP list of niet, ik rij zelfstandig.

Kost me nog net geen 1,5 uur vanuit Maastricht (volgens de ANWB routeplanner).
Via station Lommel is dan een behoorlijk stuk langer.
En van het gezelschap kan ik ook ter plekke genieten...

Mocht zich vanuit mijn werkzaamheden ergens een catastrofe voordoen (liever niet natuurlijk), dan kan ik ook zelfstandig terugrijden en mocht mijn goesting bovendien tot recordhoogte zijn gestegen (we zijn tenslotte op een vulkaan), dan kan ik op de terugweg altijd nog ergens binnen gaan wippen en wellicht een panthertje verschalken... 

Ge wittet moar nooit...

N.B. Misschien wel een handige optie voor KanariePiet want die mag binnenkort een tijdje niet meer zelfstandig rijden. Overigens wel op Corina maar dan moet ie eerst in Düsseldorf zien te komen...  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #16 Gepost op: 18 januari 2014, 23:50:58 »
Geef mij maar twee, da's zeker ver weg van vijf want anders  :021: :douchen
Gelukkig, ik liever achter jou dan jij achter mij, je weet maar nooit dat ik de onweerstaanbare dwang/drang krijg onderweg  ;D :censored
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2014, 00:02:04 »
VIP list of niet, ik rij zelfstandig.
Dat geldt voor mij ook. Ik ben alibi-afhankelijk  :censored
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #18 Gepost op: 2 februari 2014, 21:28:29 »
Ik schrijf mij bij deze uit.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #19 Gepost op: 9 februari 2014, 13:41:11 »
Waar blijven die inschrijvingen :017: De activiteit gaat enkel door als er een 10-tal leden deelnemen en daar zitten we nog lang niet aan. Komaan mannen!!

Vendezz? Jaco Gillongo? Laurent74? ...

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #20 Gepost op: 9 februari 2014, 14:01:58 »
We hebben nog geen datum en het gaat zeker door. Voor eerdere wandelingen door het SKW hadden we rond de 10 leden, maar dat is geen eis.
Zodra de winter voorbij is prikken we de datum.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #21 Gepost op: 9 februari 2014, 14:31:47 »
We hebben nog geen datum en het gaat zeker door. Voor eerdere wandelingen door het SKW hadden we rond de 10 leden, maar dat is geen eis.
Zodra de winter voorbij is prikken we de datum.


Groet, Foots

Het criterium van 10 deelnemende leden is eerder in dit topic aangehaald, vandaar mijn opmerking.

Maar top dat het sowieso doorgaat. Ik kijk er al naar uit! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #22 Gepost op: 9 februari 2014, 18:02:16 »
We hebben nog geen datum en het gaat zeker door. Voor eerdere wandelingen door het SKW hadden we rond de 10 leden, maar dat is geen eis.
Zodra de winter voorbij is prikken we de datum.


Groet, Foots

Het criterium van 10 deelnemende leden is eerder in dit topic aangehaald, vandaar mijn opmerking.

Maar top dat het sowieso doorgaat. Ik kijk er al naar uit! ;D 8)


Ik heb beloofd dat ik bij 10 of meer deelnemende leden iets extra's ga doen en daar ga ik me uiteraard aan houden. Aangezien ik niet flauw ben zal ik bij 9 leden niet zo strak de lijn trekken.


Wij zijn bekend geworden van het feesten destijds, ook Licky's feestje ben ik behoorlijk door mijn eigen lint gegaan, maar Relaxxxboard staat voor een bussel leuke vrienden die zich graag vermaken.


Oh er was nog een lid die zich druk maakten dat we met 20 man "en-groep" achter de Vulkaan spesjalist aan moeten lopen, maar dat is helemaal geen verplichting. We maken de speurtocht zo dat je ook alleen zelf of met een klein groepje de buurt kan verkennen.


Uiteraard mis je dan wel de tips van de Vulkaan spesjalist, en wanneer je ergens naar binnen wil, dan zijn wij de allerlaatsten die je tegenhouden, tenslotte is wandelen in een ramenbuurt bijna een van de meest ongedwongen en relaxxxte bezigheden, zowel alleen als met vrienden.


We komen er nog uitgebreid op terug zelf denk ik ergens aan eind maart, maar wie weet ligt en dan wel sneeuw, dus we kijken het nog gewoon even aan.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #23 Gepost op: 9 februari 2014, 19:46:43 »
Heel maybe, als de tijd en datum het toelaten ga ik graag mee om onder deskundige begeleiding het raamparadijs te ontdekken. Ben wel toe aan iets nieuws ;)

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #24 Gepost op: 10 februari 2014, 17:25:44 »
er zijn een aantal leden die niet in een groep willen lopen en daarom niet mee gaan ag daar is ook wat voor te zeggen .heb daar respect voor ik stel dan ook voor na de kwis om te splitsen en mekaar dan weer te ontmoeten in eros 26 mischien onder elkaar wat lappen om de danspaal te laten gebruiken door een stripper ma dan een vrouwelijke . de beste datum om te gaan is denk ik va half maart tm begin april nu is het wat rustig op de vulkaan terwijl het tijdens de kerst en nieuw jaar beter bezet was  heb geen medelijden met me wijze grijze was zaterdag nog onder de indruk en er zitten er nog 200  :017: en voor mijn altijd wel een nieuw poppetje als ik wil[ iedere week  ;D/b]

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #25 Gepost op: 10 februari 2014, 17:47:31 »
Citaat
er zijn een aantal leden die niet in een groep willen lopen en daarom niet mee gaan ag daar is ook wat voor te zeggen .

Alle begrip daarvoor. Maar zoals je zelf zegt, kunnen we de wandeling in groep aanvatten en na een tijdje opsplitsen. Zo deed ik deed vroeger ook met mijn kameraden in Brussel: we vertrokken in groep, gingen na een tijdje individueel op zoek naar een meid en spraken na onze kamergangen terug af op cafe. 8) Altijd dikke pret gehad. Zowel de momenten samen als de momenten apart! :))
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #26 Gepost op: 10 februari 2014, 18:04:04 »
Het is echt heel erg gemakkelijk:


Iedereen die ingeschreven is mag meedoen aan de kwis en tombola.
Niemand is verplicht iets van drinken of eten te gebruiken dat ik meebreng, dat staat volledig vrij.


Kwis mag individueel of in groepjes opgelost worden. De hoofdprijs delen moet je wel in overleg met de dame hahahahahah.
Niemand is verplicht achter wie dan ook aan te lopen, lijkt me ook helemaal niet leuk een polonaise van trap op en trap af.


Alleen voor de uitslag van de kwis/tombola moet je even aanwezig zijn in Eros26 op een afgesproken uur. Uiteraard er is niets verplicht en het enige wat we je aan raden is om mee te doen en te genieten van van jij zelf wil.


Zowel de Vulkaan spesjalist als ikzelf proberen het een leuke avond van te maken met wat extra's en wensen iedereen veel succes bij de ( pittige !!) kwis. Ik weet dat heren niet zo goed kunnen denken als ze tussen de mooie vrouwen lopen, dus let op de vragen in plaats van  :movingtits .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #27 Gepost op: 10 februari 2014, 18:25:39 »
Ik doe uiteraard mee aan de kwis, maar ik weet bij voorbaat al dat ik niet zal winnen. Als ik omringd ben door vrouwelijk schoon, stroomt al mijn bloed naar Piet en blijft er niks over voor mijn hersenen  ;)

Maar zoals mijne nonkel zaliger vroeger altijd zei: lekker neuken is belangrijker dan spelletjes winnen ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #28 Gepost op: 10 februari 2014, 18:38:59 »
Ik doe uiteraard mee aan de kwis, maar ik weet bij voorbaat al dat ik niet zal winnen. Als ik omringd ben door vrouwelijk schoon, stroomt al mijn bloed naar Piet en blijft er niks over voor mijn hersenen  ;)

Maar zoals mijne nonkel zaliger vroeger altijd zei: lekker neuken is belangrijker dan spelletjes winnen ;D 8)
de kans dat je wat win is groter dan je denk ik doe niet mee voor de prijzen  :017:

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VOORJAARSUITSTAP RELAXXXBOARD ---> VULKAANSTRAAT
« Reactie #29 Gepost op: 10 februari 2014, 19:10:25 »
Ik doe uiteraard mee aan de kwis, maar ik weet bij voorbaat al dat ik niet zal winnen. Als ik omringd ben door vrouwelijk schoon, stroomt al mijn bloed naar Piet en blijft er niks over voor mijn hersenen  ;)

Maar zoals mijne nonkel zaliger vroeger altijd zei: lekker neuken is belangrijker dan spelletjes winnen ;D 8)

Jouw nonkel zaliger was zeker een Chinees?

Want die zeggen dat ook allemaal (daarom zijn er ook zoveel)... :lol_hitting:

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...