Auteur Topic: Erospark 26 K 603, ARIELA  (gelezen 9706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 603, ARIELA
« Gepost op: 27 april 2014, 12:05:05 »
haarkleur/lengte          donkerblond ; tot iets over de schouders
lengte dammen           1.75-1.80
postuur / cupmaat        slank ; grote B van nature
nationaliteit/taal         ; Duits  '' Duits Engels
leeftijd                      ;26
tatoeages / piercings   ;ja   
service                       ; 30 euro 20 minuten pmc nmc   (pijpen zonder 20 euro extra)

zo nu en dan zie je toch wel weer nieuw talend op de vulkaan verschijnen en dat dan ook van eigen bodem (dutseiland) .vellen zullen wel bij zich zelf denken Duitse dames zijn profjes ik zal eerlijk bekennen dat ik geen 1 slechte dvp van Duitse komaf ooit heb ontmoet niet in dutseiland en ook niet in Nederland ma goed dit ter zijde  :mistress

ariela zag ik al vrijdag al toen ik op weg was na mijn auto om richting Nederland te gaan ze had gelijk mijn aandacht gewonnen zonder wat te zeggen en zonder dat ik wat kon zeggen zo mooi was ze ik wist gewoon mijn woorden niet te vinden  :lol_hitting: helaas was ze daar door snel weer weg met een andere kandidaat imidels was de klok van 2 al overschreven en toen het deurtje zo rond de klok van 3 open ging en ik dacht bingo besloot ze een pauze te nemen  :-\   teleur gesteld ma niet ontpopt ging ik na huis  :steeringwheel: ik had een lange weg voor me een weg waar ik steeds aan die mooie verschijning moest denken . er zat ma 1 ding op en dat was de volgende dag weer na Duisburg in de hoop dat ze er is  :adult en bij aankomst konstateerde ik dat ze er was wel bezet ma dat mag de pret in ieder geval niet drukken  :017: bij de vip kamers is een afdak waar je droog onder kan staan en op en neer kan lopen na een poosje stond ze daar in haar mooie witte lingerie en ze sprak mijn nog meer aan als de volgende dag . na een kort praatje kwam ik er al achter dat dit geen domen dvp is ze spreekt ook nog is vloeiend Engels . en ik stond al gauw over de drempel deze dvp  weet je te verwennen in haar standaard pakket zit wel geen pz ma dat heeft ze ook zeker niet nodig  en ook met het intieme is er niks op aan te merken alle standjes waren mogelijk  :amazone in missionaris zelfs de beentjes in de lucht . na afloop werk ze je niet snel de deur uit mijn ziet ze zeker terug    

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ariela eros 26 Kamer nr 603
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2014, 12:07:03 »
dit is de laatste werk dag van deze dvp ze gaat er een 10 dagen tussen uit om na die tijd weer terug te komen  :cheer:

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ariela eros 26 Kamer nr 603
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2014, 17:49:52 »
vanaf 27 mei weer aanwezig van een wel verdiende vakantie ik zal de eerste klant zijn die haar bespringt vouwwagen zet ik dinsdag om 10 uur op kratje heineken mee barbecue  8)   

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
ariela eros 26 Kamer nr 603
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2014, 12:58:58 »
vanaf 27 mei weer aanwezig van een wel verdiende vakantie ik zal de eerste klant zijn die haar bespringt vouwwagen zet ik dinsdag om 10 uur op kratje heineken mee barbecue  8)   

helaas nog niet aanwezig  :017:

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 603, ARIELA
« Reactie #4 Gepost op: 7 juni 2014, 11:31:22 »
en weer aanwezig tot mijn grote vreugde  :bud

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 603, ARIELA
« Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2014, 10:17:19 »
deze dame is met vakantie terugkomst is onbekend ma ik meld het als ik haar weer zie