Auteur Topic: Carla (Roemeense)  (gelezen 11271 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Carla (Roemeense)
« Gepost op: 19 april 2015, 10:28:27 »
Afgelopen vrijdag een eerste keer gekamerd met Carla;
 
Ik vroeg me tijdens een zoveelste wandeling doorheen de club af wat ik er eigenlijk nog aan het uitvreten was, tot Roemeense Carla me aan de locker plots staande hield. Ik kreeg de kans niet om 2 woorden te zeggen, want ze sleurde me zonder boe of ba mee naar de kino. 22 jaar jonge Carla is een heel mooie meid, dus ik protesteerde niet, ook al omdat ik anders toch maar verder zou verzinken in apatisch ronddwaalgedrag.

 In de kino heb ik Carla onder het tongzoenen ff grondig bestudeerd: mooie meid met lang, zwart haar, een mooie A-cup, iets vollere, maar heel lekkere kont. Geen tattoo’s of piercings. Carla is zo'n 1,65m groot.

Tijdens de schermutselingen in de kino vertoonde Piet tekenen van leven, dus ik maar weer op kamer. Die kamer, dat zou voor de derde keer eergisteren kamer 43 worden. Waarbij ik plots besefte dat mijn laatste 6 kamergangen in PHG in deze kamer hebben plaatsgevonden. Wat een toeval!

 De eigenlijke kamergang was goed tot heel goed. Lekker tongzoenen, lekker met elkaar spelen, een heel goede pijpbeurt. Alles verliep uitstekend, tot mijn apathische gemoedstoestand weer de bovenhand kreeg en Piet het kopje een beetje liet hangen.
 
Nu had ik 2 keuzes: ik zou voor de tweede keer eergisteren niet neuken op kamer of ik vermande en verhardde me. Het is dat tweede geworden. Ik liet Carla met haar mooie, natte poes spelen en bracht Piet ondertussen terug op oorlogssterkte. Condoompje eromheen en neuken maar: missio en hondjes. Beuken, beuken en daar was dan toch dat tweede orgasme van de dag. Oef! Carla heeft me vervolgens nog een leuke massage gegeven en ik heb de kamer tevreden verlaten.

 Herhalingsgevaar: bestaande. Het was een goede kamergang, maar het was niet top. Dat lag echter meer aan mij dan aan Carla, dus ze verdient zeker nog een herkansing 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Carla (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 6 juni 2015, 09:06:16 »
Karla is een lieve slanke Roemeense meid van 22 jaar met bruine ogen. Ze heeft lang zwart haar, cup 75b en is 1.60m groot. Ze heeft geen tattoos of piercings. Ze werkt nu sinds 3 maanden in PHG en heeft daarvoor 3 dagen in Acapulco gewerkt. Vingeren behoort ook tot haar servicepakket. PZC was goed. TZ was prima. Haar heerlijk geneukt in cow en missionaris positie. Heerlijk tijdens dit laatste standje klaargekomen. Karla is een mooie lieve naturel meisje. Waar vind je ze nog, zonder tattoos of piercings, al maakt het mij ook niet uit wanneer ze die wel hebben. Het namelijk om de inhoud van het meisje.