Auteur Topic: Vanderdoncktdoorgang 11, Emmy/Emma  (gelezen 2089 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 11, Emmy/Emma
« Gepost op: 4 juli 2010, 21:28:50 »
Deze week langsgeweest bij Emmy/Emma. Vrij grote negerin met zwarte make-up lijn rond de lippen die zit net rechts voor je de trappen naar de galerij opgaat. Zegt dat ze uit Kameroen komt maar sprak mj aan in het Engels (spreekt echter ook Frans en enkele woorden Nederlands).
50 euro voor p&n, maar kleedde zich om te beginnen al niet uit. Pijpen was matig, wel vlotte prater. Matig neuken doggy style. Bij het buitengaan vroeg ze om haar BH achteraan vast te maken (achteraf natuurlijk verdacht aangezien ze die zelf niet wou uitdoen), waardoor ze tussen mij en mijn kledij in stond. Een half uur later merk ik dat er 60 euro uit mijn broekzak verdwenen is. Ik ga terug, confronteer haar, natuurlijk is het allemaal niet waar. Pooier en collega van in de galerij worden er bijgehaald (wschl. de collega die in een andere recensie hier in een triootje ook de klant zijn portefeuille hebben leeggehaald).
Zijzelf wordt hysterisch wanneer ik mijn 60 euro terugvraag, haalt een stok boven en dreigt mij klappen te verkopen. Uiteindelijk wordt ik door haar buitengeduwd (ik vond het niet opportuun om zelf te beginnen duwen en trekken).
Kortom : zeer matige seks maar vooral : schaamteloos bestolen !!! Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen : deze "dame" is absoluut te mijden.

« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 23:29:29 door mechelen »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !