Auteur Topic: MELISSA  (gelezen 36272 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Gepost op: 3 september 2013, 17:15:34 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MELISSA
« Reactie #1 Gepost op: 23 oktober 2013, 00:14:36 »
Ik vond ze maar donkerblond als je het mij vraagt. Nu inmiddels 22 jarige Duitse en de confectie maat 40 zal toch wel wat krapjes zijn schat ik zo in, doe maar 42 (of ik durf het bijna niet te zeggen, maar 44 leek mij eerder het geval)


Na een koffie en een cola bij en stevige Duitse Melissa wat gepraat en zij beweerde liefhebber te zijn van de orale kunsten. Duidelijk niet mijn gewichtsklasse, maar er waren zeker veel dames die niet de ragfijne lolita's type waren. Veel stevigere onderstellen en sommige zelfs met deftig heupwerk waar ze Anton Geesink zo gemakkelijk mee konden vloeren. De Duitse pakte het rustig aan, de goede service in woorden, dus ik naar boven.

Op de kamer was ze voornemens om er een ruime tijd over te gaan doen, met massage, maar daar kom ik niet voor. Kussen deed ze uiteraard, was geen wouw, maar ok. Pijpen was wat slapjes, zeker niet de Freude kwaliteit uit de omgeving van haar woonplaats. Maar op het moment supreme nam ik kleine Foots ter hand en toen maakte ze er een geweldige FT van, dat moet gezegd worden, de FT in perfectie uitgevoerd, met spetteren op de tong en dan deftig nazuigen met schroef. Sessie een 4 en de FT een 9, maakt samen een 5,5 want de sessie telt zwaarder. Geen herhaalgevaar.

Ik had ze gewaarschuwd dat er veel zou komen en ze bleef ook voldoende lang zuigen. Meteen daarna begon ze over sperma asperges en ananas, iets wat je hier vel vaker leest. Tja ze hoeft mij niet te vertellen dat Footssap redelijk aan de zoute kant is, dat weet ik allang, vandaar dat ik er d vergoeding voor geef. Het was net binnen de 20 minuten, dus dan is de schade 30+25=55 euro en zo geschiedde. Naservice hoef ik niet, bleek ook maar goed ook.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.