Auteur Topic: WK Voetbal 2010!  (gelezen 11716 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
het vliegtuig naar Schiphol
« Reactie #15 Gepost op: 23 juni 2010, 20:09:18 »

Pak hetgeen, waar wij al jaren recht op hebben.
Het vliegtuig naar huis als ze de eerste serieuze ploeg op hun weg tegenkomen  ;D :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Helderziende inktvis kondigt nieuwe Duitse WK-zege aan
« Reactie #16 Gepost op: 29 juni 2010, 17:41:17 »
Een inktvis heeft zich sinds de start van het WK voetbal razend populair gemaakt in Duitsland.
'Paul' voorspelde tot nu toe alle wedstrijden van de Mannschaft correct, de nederlaag tegen Servië in de groepsfase incluis... :o

http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-voetbal-2010-in-Zuid-Afrika/article/detail/1126609/2010/06/29/Helderziende-inktvis-kondigt-nieuwe-Duitse-WK-zege-aan.dhtml

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Helderziende inktvis kondigt nieuwe Duitse WK-zege aan
« Reactie #17 Gepost op: 29 juni 2010, 18:08:09 »
Een inktvis heeft zich sinds de start van het WK voetbal razend populair gemaakt in Duitsland.
'Paul' voorspelde tot nu toe alle wedstrijden van de Mannschaft correct, de nederlaag tegen Servië in de groepsfase incluis... :o

http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-voetbal-2010-in-Zuid-Afrika/article/detail/1126609/2010/06/29/Helderziende-inktvis-kondigt-nieuwe-Duitse-WK-zege-aan.dhtml

Inktvissen zijn kleurenblind, zien het verschil niet tussen zwart en blauw. Zaterdag gaan ze ten onder, het staat in de sterren geschreven, de sterreen Messi en Maradona  :o ;D 
Helaas voor de Duitsers heeft een inktvis maar 8 armen, en om Messi te stoppen zaterdag heeft ie er 10 nodig   ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
zwak Brazilië, zwak Nederland
« Reactie #18 Gepost op: 2 juli 2010, 17:55:31 »
Zwak Nederland wint van een nog zwakker Brazilië  ::)
Messi of Xavi zullen de Hollandse dagdroom wel stukknallen...
De kant van de tabel waar wel goede ploegen inzitten, we gaan nog lachen...  ;)
Het wordt alleen maar erger, hoe dichter bij die Beker, hoe groter de klap zal zijn  ;D


sexmachine - Hup Holland Hup  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
WK Voetbal 2010!
« Reactie #19 Gepost op: 4 juli 2010, 13:20:42 »
Sexmachine,
 
Je had duidelijk de verkeerde outfit gekozen gisteren, met je Argentijnse kleuren.  De goden zijn ook naar huis gespeeld, en hoe ?!
 
Remember, in een voetbalmatch heeft elke ploeg evenveel kans, en op het einde wint Duitsland !
 
't Zal toch niet waar zijn zeker dat die Nederlanders kampioen gaan worden ?! 
 
Dan is er voor jaren geen houden meer aan !
 
 

guest13

  • Gast
Nederland naar halve finale
« Reactie #20 Gepost op: 4 juli 2010, 15:59:54 »
 
Ok Junther, we waren misschien wat kritisch op de chat over de match Nederland-Brazilië.... daarom deze fotoreportage als goedmakertje   ;D
 
http://blogs.denverpost.com/captured/2010/07/02/the-game-the-netherlands-beats-brazil-2-1/

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
SPANJE BEZORGT ORANJE NA 117 MINUTEN NIEUW TRAUMA
« Reactie #21 Gepost op: 12 juli 2010, 06:06:25 »
Spanje heeft zich voor het eerst in zijn geschiedenis tot wereldkampioen gekroond. De 'Furia Roja' sloeg diep in de verlengingen toe via uitblinker Iniesta (0-1). Daarvoor lieten zowel Nederland via Robben als Spanje via Villa en Fabregas uitstekende kansen onbenut. Geen derde keer goede keer voor Nederland dus, dat na de finales in 1974 en 1978 ook op deze zondag 11 juli 2010 in Johannesburg in het gras bijt. Oranje, dat diep in de verlengingen Heitinga verloor met rood, is een WK-trauma rijker. Opnieuw zo dicht bij de opperste voetbalglorie, maar weer 'slechts' zilver...

 http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-voetbal-2010-in-Zuid-Afrika/article/detail/1131861/2010/07/11/SPANJE-BEZORGT-ORANJE-NA-117-MINUTEN-NIEUW-TRAUMA.dhtml


guest13

  • Gast
WK Voetbal 2010!
« Reactie #22 Gepost op: 12 juli 2010, 10:12:52 »
Beste Noorderbuur-rakkers,
 
Mijn oprechte deelneming bij het verlies gisteren van de derde WK-finale.   Jammer maar helaas, het mag blijkbaar niet zijn !  Het wordt nog echt een trauma.
 
Te veel gele kaarten, vuile fouten, ...  en die Robben, die zal nog wel een paar nachtjes wakker liggen denk ik.
 
Zo blijven wij zuiderburen alvast gespaard van 4 jaar onnodige overmoed en staat heel Nederland weer terug met de voetjes op de grond.
 
Groeten,
Jabber

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Spanje, verdiend, oververdiend....
« Reactie #23 Gepost op: 12 juli 2010, 15:47:08 »
We hadden Duitsland en Nederland. En al de rest was niks.
Zo beleefde ik het WK bij de Nederlanders en de Duitsers.
 
Volgens mij hadden we Spanje en Chili, en ook Duitsland. En dan hield het volledig op... .
Spanje, de enige ploeg die, tesaam met Duitsland, atteractief efficiënt voetbal heeft gebracht. Met als terechte winnar Spanje. Geen mens die dat kan afstrijden.
Duitsland, tja, ze hebben me aangenaam verrast toen ze mijn aboslute favo ploegske op een hoopje speelden. Toen dacht ik dat Duitsland zich een weg naar de Beker zou banen, zonder stoppen, als een pletwals... .
Chili, tja, die ploeg vedient de absolute schoonheidsprijs. In verloren situaties attractief en aanvallend voetbal blijven brengen, achter of voor staan, met 11 of met 10, het maakte hen allemaal niet uit. Voor mij tesamen met Duitsland en Spanje DE ploegen van dit WK.
 
En dan hadden we uiteraard NL. Wat wil en kan ik daarover kwijt, buiten dat ze in mijn ogen het spelletje voetbal geen eer hebben aangedaan. Een ganse maand hoorde ik: "Enkel die cuupt telt, we pakken waar we al lang recht op hebben, op welke manier heeft geen belang, enkel de beker telt."
Het berekende Oranje dus, wiens spelletje lukte, met het nodige geluk, tot 4 minuten van strafschoppen in de finale. Helaas brachten ze niets, maar dan ook niets van wat we in 74 en 78 zagen. Ik betreur dit ten zeerste.
Berekend voetbal is niet mijn ding, zeker niet als je voetballers hebt rondlopen als Elia, Robben, Wesley, VdVaart en anderen, die allen op wereldniveau bij hun team presteren.
Oranje was verplicht voetbal te spelen OF die beker te pakken. OF. Oranje opteerde voor optie 2, en wou met zo weinig mogelijk voetbal die cuup pakken. Geen mooie wedstrijden, geen voetbal waar ik van genoten heb.
In 2008 was ik Oranjes grootste supporter, zelfs toen ze met attractief voetbal onderuit gingen tegen Rusland. Gevoetbald, aangevallen, gestreden voor wat ze waard waren en verslagen. Dat waren de helden van 2008.
Het Nederlandse team was zelfs geen schim van 2008. Beredeneerd voetbal, waar je als neutrale kijker niet warm van wordt. Spelen op resultaat, terwijl je spelers hebt die met een bal kunnen goochelen, die mij kunnen doen genieten van het spelletje voetbal.
Helaas, driewerf helaas, had Nederland maar aanvallend gespeeld tegen het grogte Brazilië, dan had niemand valse hoop gekoesterd, maar waren ze in schoonheid en voetballend EN met opgeheven hoofd naar Nederland teruggekeerd.
Vannacht heb ik ruim de wedstrijd bekeken (tijdens de finale werd ik platgemangeld door Mandy en Dani, volgens mij Spaanse furies ;D ), het siert de voetballers van Oranje niet. Een ordinaire schoppartij voor dat ene ultieme doel, die beker. Als een ploeg beter voetbalt dan jezelf, probeer dan fair mee te voetballen, hadden ze er waarschijnlijk 4 om de oren gekregen, maar hadden ze met opgeheven hoofd naar huis kunnen vliegen.
 
Ik blijf van oordeel dat oranje, indien ze voetbal hadden gespeeld, er misschien wel uitgelegen zouden hebben tegen Brazilië, maar heel misschien hadden ze ons ook een mooie finale kunnen schenken, en dan hadden ze mijn respect. En wie weet hadden ze wel de ploeg om die beker wel te pakken met aantrekkelijk voetbal. Helaas hebben ze zelfs dat niet eens geprobeerd. Die vraag zal me bijblijven: "Was Nederland niet bekwaam voetballend iets te halen, of wilden ze het gewoon te graag, en gooiden ze alles overboord?" Helaas moet je dan wel die beker pakken, of er blijft enkel een enorme kater na afloop... .
Nu zal ik Oranje anno 2010 herinneren als de ploeg die niet wou voetballen, enkel om de beker te pakken.
En laat dat nu net niet zijn waarom ik van het spelletje houd. Ga ervoor, strijd ervoor, en pak er dan naast.
 
Zakelijk voetbal heeft gelukkig verloren tegen aanvallend voetbal. Dat is bijna het enige dat ik van dit WK onthoud. En dat is voor mij DE positieve noot van dit WK. hopelijk zien we binnen 4 jaar een attractief spelend Oranje, dan kunnen ze er iets moois van maken, met Duitsland, Spanje, Brasil, .... .
 
Weg met het zakelijk voetbal, voetbal (zoals Maradona het spelletje bedoelde) heeft gelukkig overwonnen.
 
Proficiat aan de Spanjaarden, en aan de Nederlanders: Gooi die zakelijke eiikel in maatpak eruit, en haal Maradona binnen  :o ;D
 
sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Messi: 'Villa heeft zich allang bewezen en Fàbregas mag ook komen'
« Reactie #24 Gepost op: 14 juli 2010, 15:15:36 »
Lionel Messi kijkt uit naar de komende voetbaljaargang. De steraanvaller van Barcelona is zeer te spreken over de komst van David Villa naar het Camp Nou.
Arsenal-captain Cesc Fàbregas mag van Messi ook komen. "Natuurlijk, ik ken hem goed uit onze periode bij Barcelona. Hij kent de club als geen ander."

Messi feliciteerde Spanje met haar wereldtitel van afgelopen zondag. "Ze hebben een geweldig toernooi gespeeld." Voor Argentinië was het WK reeds in de kwartfinale voorbij.
"We hadden ons er meer van voorgesteld. Nu moeten we weer opnieuw gaan bouwen." Diego Maradona? Ik hoop dat hij blijft, maar de keuze is aan hem. Alle spelers willen graag langer met Maradona werken."

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=112621

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WK Voetbal 2010!
« Reactie #25 Gepost op: 14 juli 2010, 22:00:55 »
Citaat
Proficiat aan de Spanjaarden, en aan de Nederlanders: Gooi die zakelijke eiikel in maatpak eruit, en haal Maradona binnen   


Maradonna naar Nederland...dat komt helemaal niet goed met die man hier....al die vrij verkrijgbare drugs in de coffeeshops hier. Loopt hij er misschien na 2 maand helemaal uitgedost als clown.....en dan...de Nederlandse handbalploeg is volgens mij al dik tevreden met hun huidige trainer....en 2 nationale handbalploegen kan volgens mij ook niet volgens de statuten van de internationale handbalbond ;D ;D :D

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Iker Casillas küsst seine Freundin Sara Carbonero
« Reactie #26 Gepost op: 14 juli 2010, 22:12:14 »