Auteur Topic: What would BrianBoitano do  (gelezen 30550 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
What would BrianBoitano do
« Gepost op: 24 oktober 2013, 20:52:18 »
Hi mensen, Brianboitano hier.

Ik kom graag in het duisburgse en heb recentelijk de saunaclubs ontdekt. Als ik inspiratie heb wil ik nog wel eens een stukkie tikken over mijn belevenissen. Wie wat er nog allemaal uit mijn toetsenbord vloeit  8)

groet,

BrianBoitano

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
What would BrianBoitano do
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:16:20 »
Welkom op Relaxxxboard BrianBoinato!

 
:welcome:



Zoals je wellicht weet hebben wij tombola's, aarzel niet om je in te schrijven!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
What would BrianBoitano do
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2013, 00:19:51 »
welkom barinbitano ik ben blij dat we er weer een duisburg vanaat bij hebben. duisburg bied veel eigenlijk meer als wat voor sauna club ook  :bud .alleen je moet er zelf wat van makken niks is in duisburg van zelf sprekend zoenen niet pijpen zonder miet anaal niet en de klik niet .ma als je de weg weet zal een ieder het na zijn zin hebben .je moet niet te lui zijn van trappen lopen houden en goed kunnen beoordelen .er zit voor ieder wat wils ik kan je een ding verklappen duisburg is de achter tuin van LR  :kissass

LR wordt ook wel de gezeligste huiskamer genoemd dat is omdat je er geen numer ben er is altijd wel een rondlijding door 1 vd damens .in LR werken ook veel damens  uit verschillend landen. GT is de moeder club van LR GT is een echte grens club er kommen veel bellgen fransen en uit luxenburg ook wij NL zijn er in groote aantallen aanwezig. zelf vin ik gt een zomer club en dat is omdat het in de winter va donderdag tm zaterdag veel te druk is gt is wel ruimer dan LR en de welnis is er beter althans nieuwe  :douchen

ik ben blij dat er een lotgenoot is gekomen voor het duisburse eindelijk iemand die ook zijn mening geef. veel plezier op dit forum onthoud wel we houden het graag hier gezellig het is hier geen hookers  :lol_hitting: 
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2013, 00:25:49 door de vulkaan spesjalist »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
What would BrianBoitano do
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2013, 01:03:48 »
Ook van mij een warm welkom  :welcome: :49:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
What would BrianBoitano do
« Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2013, 01:50:10 »
Nee we zijn hier geen hookers of Provla zeer zeker die laatste niet.
We proberen hier het leukste en mooiste board te maken van de Benelux en geruzie of schelden daar houden we helemaal niet van.


Wij zijn hier meer een grote vriendengroep die een leuke hobby met elkaar delen en wij begroeten iedereen die leuke bijdragen (en dat mag ook kritisch zijn hoor, zeer zeker ook dat).


 :welcome: BrianBoitano en voel je vrij om te schrijven ik denk dat we hier hele gewone gedragsregels hebben en ook is er geen taboe om andere fora te noemen bij naam. Zelf ben ik een fan van clubs en GB, maar ieder mag hier zijn eigen smaak of mening of voorkeur hebben, ook als je er zelf heel anders over denkt. We houden wel heel er van leuke plaatjes posten, want text fora vinden we maar een beetje saai, maar ook dat mag je geheel zelf weten.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.