Auteur Topic: Nieuw  (gelezen 25527 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Nieuw
« Gepost op: 25 november 2013, 15:38:58 »
Sinds kort met 'eerste stappen op het wandelpad' gezet en zo ook op dit forum gekomen. Zal graag mijn bijdrage leveren en jullie mijn ervaringen delen. Heb tot nu toe vooral in NL gewandeld maar de Duitse clubs lonken.....

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuw
« Reactie #1 Gepost op: 25 november 2013, 20:53:57 »
:welcome:  Asterix,


Nou wij vinden je ervaringen in NL zet zo belangrijk als elders, want ook genoeg mensen die daar wandelen en die willen we ook graag goede informatie bieden, dus houd je niet in en brand los.

Duitse clubs zijn heel ideaal vooral voor vrijgezellen die een hele dag kunnen en willen genieten van de dames, het eten, de drank en de gezelligheid. Genoeg "lotgenoten". Helaas zijn getrouwde heren vaker meer gebonden aan tijd en is het voor hun wat lastiger te realiseren. Het is voor iedereen zeker van harte aan te bevelen, daar zijn de meesten hier wel over eens.

Trouwens ik zie er zelf een beetje uit als Obelix, alleen sjouw ik niet zo graag stenen op mijn rug. Wel ben ik gek op everzwijnen  :cochon  en als je geluk hebt krijg je die ook in Duitsland voorgeschoteld. (Tot op heden alleen in PHG gegeten).

Ook als je over NL schrijft kun je bij de tombola's vrijkaarten winnen van Duitse club, dat kan hier allemaal.

Groet, FootO0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.