Auteur Topic: wandelaar54  (gelezen 24618 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline beertje66

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
wandelaar54
« Reactie #15 Gepost op: 29 september 2014, 11:45:10 »
W54

Wens je een spoedig en volledig herstel da's nu het belangrijkste, van bil gaan kan daarna ook nog jaren. Hopelijk komt het in orde zonder operatie.

beertje66

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
wandelaar54
« Reactie #16 Gepost op: 29 september 2014, 16:03:05 »
Dank je beertje, het doet me bijzonder veel genoegen dat je met me begaan bent. We kunnen van meningen verschillen, maar we blijven wandelaars.
Kijk dat weet ik natuurlijk al lang, maar als je in de sores zit ken je je echte vrienden

dank


Wandelaar54

P.S. Note Foots eigen privacy niet schenden door voornaam te gebruiken op het forum, via im is dat geen punt

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
wandelaar54
« Reactie #17 Gepost op: 29 september 2014, 16:23:50 »
Dank je beertje, het doet me bijzonder veel genoegen dat je met me begaan bent. We kunnen van meningen verschillen, maar we blijven wandelaars.
Kijk dat weet ik natuurlijk al lang, maar als je in de sores zit ken je je echte vrienden

dank


Wandelaar54
Ik wou je een Duitse stoot aanbevelen, namelijk Kesha in Babylon, ze gaat je rug niet genezen, maar je gaat je rug niet voelen als ze aan je kleine wandelaar hangt  ;D :cheer:
Alle gekheid op een stokje, vanuit hier ook veel beterschap toegewenst, en voor je het goed en wel beseft spring jij terug met Ellake of een andere geile stoot van je de gracht over en lig je weer te flikflooien in de weide, alvast is het dat wat ik je toewens.


Veel beterschap gewenst


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal