Auteur Topic: Licky Luke, aangenaam...  (gelezen 33169 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Licky Luke, aangenaam...
« Gepost op: 12 november 2013, 18:27:40 »
Na al een redelijk lange tijd lidmaatschap van dit forum, daarbij nadrukkelijk de vruchten plukkende (letterlijk en figuurlijk), en een wandelcarrière (mag je dat zo noemen?) van bijna 10 jaar, is het toch wel enigszins beschamend dat ik me nog niet een het gros heb voorgesteld. Eerlijk gezegd heb ik dat ook nooit nodig gevonden, ik tref bijna altijd wel een collega ijsbeer in de een of andere club waarmee ik aan de praat kom, voornamelijk omdat bescheidenheid in de zin van verlegenheid niet zo erg aan mij besteed is, daarbij echter wel duidelijk stellende dat ik voor iedereen (nou ja, nagenoeg iedereen) respect heb, inclusief de DVP's die mij sporadisch ten deel vallen.

Profiel:

Ondergetekende is een geboren Limburger, nee nog erger, Maastrichtenaar ("sjeng" voor de ingewijden onder ons). Woont nog steeds in de directe nabijheid van deze mooie bourgondische stad en gebruikt zijn huidige woon- en werklocatie als uitvalsbasis voor de nodige uurtjes ontspanning in een saunaclub aan deze en (veel meer) gene zijde van de zeer nabij liggende grens (met Duitsland wel te verstaan). Rookt niet, spuit (en slikt) niet, snuift niet enzovoorts, drinkt een beetje (en soms iets te veel), hetgeen betekent dat zijn wandelbudget des te meer spek heeft om van te genieten. Wandelen is, in tegensteling tot de meeste overige zonden, goed voor de gezondheid, zowel de fysieke als de psychische variant en voor mijn gezondheid heb ik nu eenmaal veel over...

Inmiddels de leeftijd van Abraham naderend, getrouwd geweest en weer gescheiden (die ervaring hebben we dus ook al weer gehad), twee prachtige kids rijker en nu dus weer in de vrijgezelige staat met de (part time) vrijheid die daar conform het overeengekomen co-ouderschap bij hoort. Levensgenieter eerste klas, met daarbij toch nog het nodige plichtsbesef om niet al te losbandig gedrag te vertonen, alles met plezier en tevens met mate(n). Zoals Beppie graag zingt: "Geneet vaan het leeve..." en "Och wat is ut leeve sjoen...". En soms, afhankelijk van de gekamerde dame: "Iech bin zoe verleef...". Fellow-Maastrichtenaren / Limburgers weten wat ik bedoel...

Meer (ja echt veel meer!) info kun je krijgen als we elkaar ontmoeten en ik je de oren van je kop klets, daarbij grappige anekdotes afwisselend met serieuse levensfilosofieën en wat dies meer zij. Als ik je de keel uithang vlucht je gerust met de DVP naar een kamer of stopt mij er een in mijn armen zodat ik mijn mond voor andere activiteiten kan/moet gebruiken... We zien wel.

Wat club-ervaringen mijnerzijds:

- SixSens is voor mij nog net geen half uurtje rijden dus dat zit altijd wel goed, ook op doordeweekse dagen.

- Acapulco ben ik nog nooit geweest, dat is ook al weer een stuk verder. Wel al goede verhalen over gehoord, o.a. over de line-up.

- Babylon heb ii ook nog een vrijkaartje voor en bovendien ben ik daar al beter bekend (en naar ik meen ook bij enkele dames geliefd)...

- Haus Panthera vind ik ook een gezellige club, ook daar heb ik goede (kamer) ervaringen.

- Park Sauna Residenz heb ik nu twee keer op een zondag bezocht en dat viel me erg tegen, althans qua (vrije) dames, zeker niet qua accomodatie en eten.

- Freude 39 heb ik een keer bezocht i.v.m. een dame die daar werkte en die ik in SixSens heb leren kennen, prima sessie gehad maar voor de rest vind ik het niet zo de moeite waard om zo ver te rijden... (zo'n 2 uurtjes)

- Planet Happy Garden ben ik lang geleden eens geweest, sprak me (o.a. qua drukte) niet ereg aan, kan natuurlijk al weer allemaal anders zijn na zo'n tijd

- Golden Time idem dito, fick fabriek in niet echt mijn ding

Verder moet ik nog heel veel clubs ontdekken, het liefst in gezelschap van een of meer forumcollega's die me er enigszins wegwijs willen maken...

Mijn voorkeuren voor een club-beleving:

Ik ga meestal voor de gehele club-ervaring, dus ook voor de gezelligheid, het eten en drinken, de collega-beren waar ik mee kan kletsen, de spass met de dames (dus ook pre- en aftersales), en uiteraard een paar kamersessies. Op de kamer zoek ik voornamelijk een GFE ervaring, zodat ik naast het recht-toe-recht-aan neuken een flink stuk intimiteit en gezelligheid beleef, anders vind ik het maar saai. Ik maak geregeld sessies zonder klaar te komen omdat dat van mij niet altijd hoeft en zeker niet aan het begin van mijn bezoek, dan is de lol er namelijk snel vanaf en heeft een langdurig bezoek weinig zin meer. Maar dat is nu eenmaal mijn smaak... ik ben meer een genieter en niet zo zeer een spuiter, dat laat ik aan de jongere generatie over ;-)

Tenslotte:

Ik ben altijd benieuwd naar een keer samen een club bezoeken en kijken hoe gezellig we het daar kunnen maken.
Alle tips en suggesties (inclusief suggestieve tips) zijn welkom!

Groet,
Licky Luke
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Licky Luke, aangenaam...
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2013, 15:14:34 »
Aangenaam  :dance2 :pica
je bent dus gewoon een varkentje, en varkentjes moeten ooit eens in Living Room geweest zijn....


Het zit daar vol varkentjes meestal, en de sfeer is meestal (ik ben een zaterdagganger, geen doordeweekse) goed tot zeer goed te pruimen.


Steeds wel volk aanwezig dat je kent....


Alleen is dat geen pre-sales of after-salesclubbie.
De presales beperken zich tot samen naar kamer tsjokken en de aftersales tot afrekenen, maar dat vind ik meer dan goed  ;D


Dolce is ook een leuke club, maar daar zou ik toch met enkele mannen naartoe gaan, en nooit alleen, ik kan dan ook niet aarden alleen tussen vrouwen, dan loop ik gillend weg  ;D


Babylon: ook met meerdere mannen, zodat je niet opgesloten zit tussen alleen maar tongzoenende stoten en een gezellig-zatte Ed  :lol_hitting:


Haus Panthera zou ik wel alleen naartoe durven, gezellig gewoon.


Golden Time? Ik kom er niet, maar kan best gezellig zijn, als je wat mensen kent, de stempel fickfabriek komt trouwens van Foots, die heeft die term geïntroduceerd.


PSR: goed om uit te buiken, ook eens interessant om Foots' eerste posting daarover terug te lezen, hij omschreef het als een freetschuurparadijs voor oudere mannen met soms een Playboymodel
In PSR heb ik zeer goede zondagen beleefd, maar dan eerst wel Living Room de dag ervoor aangedaan, zodat je niet zonodig naar kamer moet. Ook in PSr vind je altijd wel een meid naar je gading...


PHG: daar zit nog altijd de hoer der hoeren, namelijk Loredana/Shakira, en die alleen is al de inkom waard, in plats van aapjes kijken is het Loredana kijken voor mij. De ganse dag daar te kunnen zitten en naar die griet te mogen kijken is HEERLIJK.




MAGNUM vergeten? Magnum is volgens mij een zeer goede club, daar heb je dan ook alles in één. Rust en drukte, die whirlpool is heerlijk en dat overdekt terras. Verder is de freet goed te doen, als je die homo meehebt... anders ben je geschoren ha ha...


Voila, dat waren zo losjes uit de pols enkele suggestieve, maar vooral subjectieve bevindingen.


groet


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Licky Luke, aangenaam...
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2013, 16:52:16 »
Voila, dat waren zo losjes uit de pols enkele suggestieve, maar vooral subjectieve bevindingen.

Ik zal je subjectieve suggesties ter harte nemen.

Je hoort of leest wel in welke volgorde...

Living Room en Acapulco staan in ieder geval op de todo lijst... :steeringwheel: :pica22

Thanx!  :douchen :cochon
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Licky Luke, aangenaam...
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2015, 13:28:44 »
Zondagochtend mijmeringen...

Soms kun je jezelf veel wijsmaken, wetende dat je jezelf voor de gek houdt en toch doen alsof je neus bloedt. Zo kun je jezelf wijsmaken dat je niet gek bent op die ene dame, die je heeft verrast zoals je dacht niet meer verrast te kunnen worden... tegen jezelf zeggende dat alles slechts illusie is maar toch altijd blijven twijfelen waarom het soms toch zo anders voelt... Een onbewust en ongewild verlangen waardoor je zo vaak aan die dame en die eerste sessie(s) moet denken en er het liefst naar terug wilt rijden met een snelheid waarbij je het risico op een ontzegging van je rijbewijs haast voor lief neemt...

Gewoon van je afschudden, zoals altijd... Gewoon naar een andere club, een andere dame, liefst een waarvan je zeker weet dat je er altijd een geweldige kamer mee hebt. Gewoon een andere kant uit denken en dan gaat het vanzelf weer over. Thuis eerst even nagenieten, dan de vlinders weer plat meppen en over tot de orde van de dag. Totdat je je ogen bij het knipperen iets langer dan normaal sluit en haar opeens op je netvlies hebt. Haar weer ruikt, proeft, bijna voelt, alsof ze weer bij je is.... Damn, toch niet alle vlinders te pakken gekregen... misschien bewust er naast gemept?

Natuurlijk sta je als zeer ervaren ijsbeer en doorgewinterde rakker stevig in je schoenen en je geeft er niet aan toe, wetende dat er geen plaats is voor dit gevoel en dat het je alleen maar een hoop geld gaat kosten, maar hoe makkelijk is dat niet goed te praten met de gedachte dat je er ook zo veel moois voor terug zult krijgen?

Ik zie het contact met een dame die mij raakt altijd als een soort van vakantie, daar verheug je je vooraf op, het heeft een begin, het geeft een einde, en na afloop heb je nog altijd je mooie herinneringen (en sommigen de foto's). Volgende keer kom je misschien terug voor een zelfde vakantie, maar vaak genoeg kies je eens een andere bestemming, een ander duur, een andere soort vakantie. Met weer een begin, een einde en mooie herinneringen.

In de praktijk gaat het vaak zo anders met clubs en dames: clubs stijgen of dalen in populariteit, dames idem dito, soms verkassen ze en soms verdwijnen ze compleet van de radar. Ik lees het ene na het andere verdrietige relaas van collega's op dit en andere forums, soms inclusief de noodkreet om informatie waar hun lief toch heen is gegaan... Ik zie het allemaal als iets tijdelijks, waardoor ik weet dat ik ervan moet genieten als het er (nog) is, dat ik de dag moet plukken (of een bloemetje, zoals hasta la pasta zegt). Er volop van genieten maar tevens bereid zijn de banden los te laten in afwachting van het volgende moois dat zich weer zal aandienen...

Dat betekent echter niet dat ik nooit met twijfels loop... immers, over deze materie denken en praten blijkt een stuk makkelijker dan wanneer de genoemde situatie zich daadwerkelijk voordoet. Zo ga je eens een keer met een nieuwe dame op kamer, en voor je het weet klikt het onverwachts en ben je al een heel eind over de grens heen die je jezelf ooit gesteld hebt ... en in sommige gevallen zij ook... zoals mij al een aantal maal overkomen is... Daar sta je dan, nogmaals, soms allebei, een beetje verbaasd tegen elkaar aan te kijken, compleet verrast met wat er zonet gebeurd is... In elkaar verstrengeld, zo intiem dat je je samen één voelt, zo veel van elkaar aanvoelende zonder te hoeven praten, alsof je elkaar al jaren kent maar nog nooit eerder hebt gezien .... Een heerlijke tijd op de kamer en daarna ... tja, wat daarna? Elkaar blijven opzoeken (onder het mom van aftersales), geen gesprek kunnen voeren zonder regelmatig de horizon af te speuren naar elkaar, versnelde hartslag als je elkaar ziet, niet tegen kunnen houden om elkaar even aan te raken als je toevallig passeert...

Nu krijg ik natuurlijk weer de nodige reacties en commentaren van de doorgewinterden onder ons die me maar al te graag duidelijk willen maken dat het allemaal illusie is, allemaal gespeeld, allemaal met het doel mij mijn geld te ontfrutselen.... ik ken die reacties en commentaren dus spaar je de moeite maar. Iedereen denkt wat ie wil en ik dus ook. Zelfs als het inderdaad 100% illusie is kan ik er toch nog steeds van genieten. Een goede film of toneelstuk is ook slechts illusie maar daarom hoef ik er nog niet van af te zien om er heen te gaan. Ik ben echt niet de verliefde gek die achter de eerste de beste dame aanloopt omdat ik me er ook van bewust ben dat de kans op een toekomst samen (als ik die überhaupt al zou willen) minimaal is (zeg nooit nooit). Ik wil alleen maar duidelijk maken dat er meer is dan de compleet andere kant kiezen en dus niks met dit gevoel te doen. Ik ben meer voor de gulden middenweg: ik probeer er intens van te genieten maar tegelijkertijd ben ik me er van bewust dat er ooit een einde aan komt... Immers, van een vakantie kan ik ook heel erg genieten... en de wetenschap dat er een einde aan komt hoeft niet te betekenen dat ik er dus ook maar niet aan moet beginnen, al weet ik dat het einde misschien wel een pijnlijk moment kan zijn.

En dat is dan ook meteen een van de meest belangrijke lessen die ik in het laatste jaar heb geleerd, nota bene in deze wereld van illusies: geniet waar en wanneer het kan en wees ervan bewust dat alles tijdelijk is, weet dat er een einde komt maar laat dit vanzelf verschijnen zoals ook het begin een verrassing voor je was... maar wees er niet constant mee bezig want dat staat het genieten alleen maar in de weg... En last but not least: bedenk dat elk einde een nieuw begin kan zijn...

 :douchen :cochon






Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...