Auteur Topic: JOS IS DE KLOS  (gelezen 8744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jos DB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
JOS IS DE KLOS
« Gepost op: 12 februari 2015, 08:16:49 »
OPLETTEN VAN CRYSTAL BAR!!!!!!!!!!!!!!

DIE STELEN ALS RATTEN!!!!

VOORAL EEN ZEKERE ERIKA.

(GAAT ZOGEZEGD MOOI JE JAS WEGHANGEN)
DAARIN ZAT M'N PORTEFEUILLE EN MIJN IPHONE

IN MN PORTEFEUILLE ZAT EEN BANKCHEQUE AAN TOONDER VAN 5500 EUR VOOR AANKOOP VAN WAGEN DIEIK NET WAS GAAN HALEN IN DE ING BANK VERDEROP, EN ONDERWEG EFKES BINNEN GESPRONGEN IN DIE BAR.
 BANKKAARTEN, ALLES KWIJT. OOK NIEUWE IPHONE 6 IPHONE

DE SEKS WAS NIET GOED MAAR TOCH VOLDAAN GING IK WEG, DEED MN JAS TERUG AAN, EN GING NIKSVERMOEDEND BUITEN.
DE SLEUTELS VAN MN OUDE WAGGEN ZATEN ER WEL NOG IN , DUS VERTROK NIKSVERMOEDEND.

NET IN MN AUTO VIEL MN FRANK , TASTTE IN MN ZAKKEN, ALLES WEG.
IK STOND IETS VERDEROP IN DE BRABANDHAM.

IK SPURTTE DIREKT TERUG MAAR ER SCHEURDE EEN AUTO WEG, INCLUSIEF DE DAMES VAN DE DAGDIENST.

ALS VENT, GETROUWD , GA JE NIET NAAR DE POLITIE OM BEGRIJPELIJKE REDEN.
DAN MAAR ZEGGEN AAN DE VROUW DAT IK ALLES VERLOREN WAS.
**********************************************************************
**********************************************************************
ERIKA (ZO NOEMT ZE ZICH TOCH) KLEIN GESTALTE, BLOND HAAR MET EXTENSONS, PAAR ROTTE TANDEN VOORAAN. IS VAN HONGAARSE AFKOMST ZEI ZE.

ALSTUBLIEFT MENSEN, ZET DAAR NOOIT EEN STAP BINNEN!!!!

IK BEN NOG TERUG GEWEEST, MAAR MADAM WAS NIET MEER TE BESPEUREN.
IK HEB EEN VERMOEDEN DAT HAAR COLLEGA'S HEEL GOED MET HAAR MEEDOEN, WANT CRYSTAL BAR WAS LEEG NA DE WEGSCHEURENDE AUTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALSTUBLIEFT, GOEIE RAAD, ZET NOOIT EEN STAP BINNEN BIJ DIE ERIKA!!!!!!!!! EN HEEL DIE CRYSTAL BAR.
IK ZWEER DAT IK NOOIT MEER NAAR DE HOERENBUURT VAN GENT GA, IK HEB MIJN LESJE GELEERD.

EN JA, IK BEN DOM GEWEEST. WIST IK OOK ACHTERAF.

DUS OPGELET VOOR CRYSTAL BAR, DIE JATTEN ALS RATTEN!!!!!!!!!!!!!!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ZE ZULLEN EEN MOOI FEESTJE HEBBEN GEHAD.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
JOS IS DE KLOS
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2015, 08:39:39 »
Beste Jos DB,

Je zit in een verkeerd draadje.
Crystal, Erika en ook geen andere dames hangen mijn jas weg........ ;D in Saunaclub Sixsens.

Nieuw hier? Kan mij voorstellen dat je even je weg moet vinden....


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
JOS IS DE KLOS
« Reactie #2 Gepost op: 12 februari 2015, 09:30:45 »
Beste Jos DB,

Je zit in een verkeerd draadje.
Crystal, Erika en ook geen andere dames hangen mijn jas weg........ ;D in Saunaclub Sixsens.

Nieuw hier? Kan mij voorstellen dat je even je weg moet vinden....
[/quote
Oh nee knak,bij mij hangt Crystal wel mijn jas weg,oeps was op
de kamer,niet echt hetzelfde,is dan een badjas. :035: :039:
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JOS IS DE KLOS
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2015, 11:57:37 »
Jos,


Allereerst welkom op Relaxxxboard, je had je een andere binnenkomer gedroomd toch.


Ik begrijp echter enkele dingen niet goed, ze hangen je jas weg, met je iphone6, met je portefeuille, met je bankkaarten, en jij .......


Moet je niet betalen, of ga je eerst afrekenen, en dan je geld in je portefeuille steken die je in je jas steekt die ze dan weghangen en leegratten?


Verder zou ik eens willen zien dat ik geen klacht zou indienen, indien er één jota van ej verhaal klopt ga je toch naar de politie en dien je klacht in.




En ik kan me moeilijk voorstellen dat ze met je iphone6, wat zakgeld en een cheque van 5500 euro voorgoed verdwijnen, de bar achterlaten, wegscheuren, de zaak sluiten, .....


Zou jij niet de volgende dag teruggaan, en eens om uitleg vragen, MET politiebegeleiding .....


Indien die cheque geïnd is kan je ook te weten komen waar.... video's op de bank .... enz enz enz .....
Het is geen cash geld, een cheque toch....


Ik snap er de sikkepit van, maar ik lees graag meer ...


EN ZET DIE CAPS LOCKTOETS UIT, schreeuwen helpt je geen millimeter verder.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Jos DB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
JOS IS DE KLOS
« Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2015, 15:19:01 »
Jos,


Allereerst welkom op Relaxxxboard, je had je een andere binnenkomer gedroomd toch.


Ik begrijp echter enkele dingen niet goed, ze hangen je jas weg, met je iphone6, met je portefeuille, met je bankkaarten, en jij .......


Moet je niet betalen, of ga je eerst afrekenen, en dan je geld in je portefeuille steken die je in je jas steekt die ze dan weghangen en leegratten?


Verder zou ik eens willen zien dat ik geen klacht zou indienen, indien er één jota van ej verhaal klopt ga je toch naar de politie en dien je klacht in.




En ik kan me moeilijk voorstellen dat ze met je iphone6, wat zakgeld en een cheque van 5500 euro voorgoed verdwijnen, de bar achterlaten, wegscheuren, de zaak sluiten, .....


Zou jij niet de volgende dag teruggaan, en eens om uitleg vragen, MET politiebegeleiding .....


Indien die cheque geïnd is kan je ook te weten komen waar.... video's op de bank .... enz enz enz .....
Het is geen cash geld, een cheque toch....


Ik snap er de sikkepit van, maar ik lees graag meer ...


EN ZET DIE CAPS LOCKTOETS UIT, schreeuwen helpt je geen millimeter verder.


sm

ja, ik heb eerst afgerekend, zoals ze vroeg, 50 euro voor een kwartiertje.

en ja, let jij op je vest met je broek vol goesting?? ik ben enorm ter goeder trouw geweest en goedgelovig, dat is m'n fout geweest. Aub mensen, laat u dat niet overkomen!!!!

Erika? zegt ze dat ze heet,  was zo vriendelijk (dacht ik) m'n jas netjes gaan weghangen ergens aan de bar, ook m'n gilet en sjaal.  het is naief maar heb echt zover niet gedacht dat het zo ging aflopen.

euhm, klacht indienen, wat zou m'n vrouw daarvan zeggen dat ik eens een uitstapje heb gemaakt?? ik ben mijn huwelijk niet beu.

ja, de auto scheurde weg, elk gordijntje was dicht. Alles was vast. niemand meer te horen of te zien.
Ja, ik ben gauw weg gegaan, ja eerlijk gezegd uit schrik, want het is een heel rot wereldje! ze hebben er al voor minder omver gelegd. dat is het me niet waard.
je weet niet wat die mannen met je van plan zijn.
zeg gerust dat ik een broekschijter ben maar ben m'n leven én huwelijk echt niet beu.
dus is het wel duidelijk dat ik geen politie heb ingeschakeld, hoe moest ik dat gaan uitleggen?????

ik moet zeggen, het was m'n 1ste  keer dat 'k in het glazen straatje beland ben , weet niet hoe het er eigenlijk aan toe gaat en dacht gewoon dat ze galant was. Ja, ik moest m'n kwakje kwijt en wie vergeet dan zn vest , gilet en sjaal  niet?????  Ik ga er alvast nooit meer heen. Nooit meer.
Ik weet dan ook niet of die crystal bar nog open is  of niet en of braaf Erikaatje daar nog werkt???
Mij zien ze daar nooit meer, ik ben m'n leven echt niet beu.
Toen ik binnen ging bij Erika was er een beer van een vent aanwezig, je mag hem dik noemen, een jaar of 50-55, ook Hongaars-achtig. Ik dacht dat het een klant was , zei hallo en is weggegaan. Ik durf hem dan ook niet te beschuldigen of hij het was die met de auto scheurde. Het kon ook iemand anders zijn geweest, en hij alleen een klant.

In alle geval , mij zien ze nooit meer in het glazen straatje, het is daar levensgevaarlijk.
nogmaals, er zijn er al voor veel minder omver gelegd!

Ik wou dit hier alleen maar duidelijk maken en eens zeggen, zodat er nog niet meer slachtoffers zijn.
Maar k geloof niet dat ik de eerste en enige ben geweest, en zal zijn,  kan echt niet hé.
Die mannen zijn echt wel goed geroutineerd!

Welke getrouwde vent met gezin gaat dit zeggen en zn huwelijk en gezin op het spel zetten om wat centen. dus gewoon gezegd dat ik het verloren was. de minste miserie.

Dus politie, no way en ja van die pooiers heb ik eerlijk waar schrik. die deinzen klaarblijkelijk toch voor niks terug hé!!!  En om te beginnen onderzoeken heb je dus de politie nodig hé.
Die wil ik er om het welzijn van mijn huwelijk dus absoluut niet bij.

Heren, jongens, mensen , alstublieft, let goed op. ik zeg dit hier maar voor het goed hoor.
Ik ben er echt niet trots op, integendeel, enorm beschaamd. maar wil iedereen voor zoiets behoeden. dit wens ik niemand toe.

het zijn maar centen, wat geld en een cheque aan toonder, makkelijk om af te halen toch. ja , ik ben héél stom geweest maar wie dekt dit in hemelsnaam?????
 m'n leven is me meer waard. ik ben geleerd, in gent zien ze me nooit ofte nimmer meer terug. Ik heb ondervonden dat het een échte bende gangsters is. ze jatten je zakken leeg waar je bijna letterlijk bijzit, ligt. Zo'n krapuul zou directement op de vlieger terug moeten worden gezet richting Hongarije, Polen, Roemenië of wat-dan-ook.

Ik hoop echt dat onze blauwe broeders daar in de buurt eens grondig onderzoek doen en kuising houden.

Ik zeg het hier voor t goed, willen jullie gaan, veel succes en plezier!!!!! van harte.
maar jullie liever dan ik.

Misschien was het een flinke straf van hierboven omdat ik m'n vrouw (en gezin) bedroog.
zo neem ik het op.
Ja, ik geef het toe, ik ben een brave huisvader die toch es het straatje wilde verkennen en ja, me liet verleiden door het blonde meiske met rotte tanden. Wat heb ik eigenlijk in haar gezien vraag ik me nu af.
Tja, de rotte tanden zag ik maar goed toen ik al binnen was en dan ben ik niet diegene die terug keert en zo iemand affronteert.
Maar heb ik het spreekwoordelijk deksel op de neus gekregen.
 
Dus heren, let op voor al wat je lief is!!!!
groeten. 


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JOS IS DE KLOS
« Reactie #5 Gepost op: 12 februari 2015, 15:56:07 »
Jij laat je dus "doodleuk" rollen voor pakweg 7.000 euro en je denkt dat ze jou gaan omleggen?
Indien ze er met je Iphone, je portefeuille, je bankkaarten en met je "cheque aan toonder" vandoor zijn is dat erg.
Dat je getrouwd bent of niet doet niet terzake, zeker niet indien je klacht ingaat dienen.
Geen kat bijd e politie die er nog maar aan denkt je vrouw te gaan inlichten.


Misschien toch eens even nadenken, want hier kreeg ik geen antwoord op ......


Die cheque aan toonder is dus een "gedekte cheque" die niet op naam staat, right?
Die kan dus geînd worden, maar dan moetenz e een ID achterlaten, waar een kopij van genomen wordt, en de inner van deze cheque is geïdentificeerd.
Waarom loop je tenminste niet even bij de bank binnen en laat je ze opzoeken door wie deze cheque is verzilverd, ik kan me moeilijk voorstellend at ze ermee naar je garagist gegaan zijn en de auto hebben opgepikt  :017:


Dat je bang bent voor je huwelijk kan ik begrijpen.
Dat je er niet meer heen durft begrijp ik niet, ze gaan je heus niet neerleggen, zij hebben je spullen gestolen, is nog wat anders dan iemand neerleggen.
Je hebt een perfecte beschrijving van de dievegge, en ofwel is die cheque verzilverd ofwel niet.
In het eerste geval heb je bewijzen tegen de dieven.
In het tweede geval ben je je 5.500 euro niet kwijt en beperkt de schade zich tot een Iphone6 (en geen kat die die rommel van Apple wil buiten Knaktuut  ;D ) en je bankkaarten en wat cash.
Akkoord, een pak werk om dat terug te krijgen, maar ik veronderstel dat je alle bankkaarten/creditkaarten onmiddellijk hebt geblokkeerd.


Ik ben benieuwd ... over je cheque en hoe je dit gaat aanpakken, ik kan me moeilijk voorstellen dat je dat "uitstapje van 50 euro dat eentje van 7.000 euro werd" zomaar over je heen laat gaan.
Bang of niet, je hebt het recht aan je zijde en maak er gebruik van. Of mogen ze een hoerenloper dan ongestraft bestelen van je, omdat je een hoertje bezocht?


En ik zal je even antwoorden:
Ja, ik let op mijn vest met mijn broek vol goesting, zeker als daar een cheque van 5.500 euro en een mobieltje van 700 euro inzit plus mijn portefeuille.
Anderzijds hoop je dat de politie daar eens grote kuis houdt, en je weet neit of die bar nog geopend of dicht is.
Als iemand me voor 7 zakken besteelt, tja, dan zou ik de volgende dag toch wel weten of die zaak dicht is en indien ze open zou zijn (wat zo wel zal zijn)
En dan start ik eigenhandig de sloop.... gesloten wegens renovatie (en ik ben geen dikke Hongaar)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Jos DB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
JOS IS DE KLOS
« Reactie #6 Gepost op: 12 februari 2015, 16:23:52 »
Jij laat je dus "doodleuk" rollen voor pakweg 7.000 euro en je denkt dat ze jou gaan omleggen?
Indien ze er met je Iphone, je portefeuille, je bankkaarten en met je "cheque aan toonder" vandoor zijn is dat erg.
Dat je getrouwd bent of niet doet niet terzake, zeker niet indien je klacht ingaat dienen.
Geen kat bijd e politie die er nog maar aan denkt je vrouw te gaan inlichten.


Misschien toch eens even nadenken, want hier kreeg ik geen antwoord op ......


Die cheque aan toonder is dus een "gedekte cheque" die niet op naam staat, right?
Die kan dus geînd worden, maar dan moetenz e een ID achterlaten, waar een kopij van genomen wordt, en de inner van deze cheque is geïdentificeerd.
Waarom loop je tenminste niet even bij de bank binnen en laat je ze opzoeken door wie deze cheque is verzilverd, ik kan me moeilijk voorstellend at ze ermee naar je garagist gegaan zijn en de auto hebben opgepikt  :017:


Dat je bang bent voor je huwelijk kan ik begrijpen.
Dat je er niet meer heen durft begrijp ik niet, ze gaan je heus niet neerleggen, zij hebben je spullen gestolen, is nog wat anders dan iemand neerleggen.
Je hebt een perfecte beschrijving van de dievegge, en ofwel is die cheque verzilverd ofwel niet.
In het eerste geval heb je bewijzen tegen de dieven.
In het tweede geval ben je je 5.500 euro niet kwijt en beperkt de schade zich tot een Iphone6 (en geen kat die die rommel van Apple wil buiten Knaktuut  ;D ) en je bankkaarten en wat cash.
Akkoord, een pak werk om dat terug te krijgen, maar ik veronderstel dat je alle bankkaarten/creditkaarten onmiddellijk hebt geblokkeerd.


Ik ben benieuwd ... over je cheque en hoe je dit gaat aanpakken, ik kan me moeilijk voorstellen dat je dat "uitstapje van 50 euro dat eentje van 7.000 euro werd" zomaar over je heen laat gaan.
Bang of niet, je hebt het recht aan je zijde en maak er gebruik van. Of mogen ze een hoerenloper dan ongestraft bestelen van je, omdat je een hoertje bezocht?


En ik zal je even antwoorden:
Ja, ik let op mijn vest met mijn broek vol goesting, zeker als daar een cheque van 5.500 euro en een mobieltje van 700 euro inzit plus mijn portefeuille.
Anderzijds hoop je dat de politie daar eens grote kuis houdt, en je weet neit of die bar nog geopend of dicht is.
Als iemand me voor 7 zakken besteelt, tja, dan zou ik de volgende dag toch wel weten of die zaak dicht is en indien ze open zou zijn (wat zo wel zal zijn)
En dan start ik eigenhandig de sloop.... gesloten wegens renovatie (en ik ben geen dikke Hongaar)

right over de cheque. Maar wie gaat zeggen dat ik het haar/hen niet gaf????
Maar je hebt gelijk, ik ga toch navraag doen bij de bank. bedankt voor de tip.
van doe oosterse bendes zou ik zeker niet schrikken dat ze inderdaad auto's of wat dan ook zouden opkopen. Nogmaals, wie gaat zeggen dat ik hen die cheque niet gaf voor bewezen diensten?? Ik heb niet echt zin om er een juridisch steekspel van te maken, temeer omdat m'n vrouw dan wel zeker weet dat ik hiermee te doen heb gehad.
Voor m'n huwelijk ben ik heel erg bang.
Ja, de boel slopen, makkelijk gezegd hoor.
Maar ik ga er toch proberen iets aan te doen, efkes luisteren bij de bank.
Ik wou de bezoekers toch waarschuwen voor t goed niet in dezelfde val te lopen.
da's alles.
Alleszins zal deze hierboven wel zorgen dat ze er geen chance mee hebben, zeker weten.

weet jij hoe ik me van deze site kan uitschrijven aub?????????????????????????

die hoerenboel hangt me echt de keel uit, je begrijpt wel waarom zeker hé, ik ben er echt gewoon ziek van, temeer omdat ik het moét voor mezelf houden en opkroppen of m'n huishouden is om zeep. Ik wil er echt efkes van bovenop geraken.
ik ben van de jongste niet meer en kan het heel efkes niet meer aan.
Mij zie je nooit of te nimmer nog in een rot hoerenkot, al heb ik me er laten aan vangen, 1 keer, 1 keer teveel. Ik schaam me gewoon steendood.

bedankt voor de goeie raad hoor, naar de bank gak zeker en vast, merci!!!
ik vond deze site en vond dat ze m'n ervaring beter wisten, in geval van.

groetjes en bedankt,
Jos.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JOS IS DE KLOS
« Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2015, 16:47:13 »



Wij wachten op wat er met die cheque is gebeurd, want dat willen we allen graag weten van je Jos  ;D
En misschien moeten we je ook nog leren dat je Iphone een identificatienummer heeft, en zo kan getraced worden .... maar ja, wie zegt dat je het niet als geschenk gegeven hebt voor bewezen diensten  :lol_hitting:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal