Forum > LEELA THAI MASSAGE

SAKURA

(1/4) > >>

jinnii:
Sakura, meerdere malen bezocht en telkens word ze beter en beter. Haar massage, de body to body de afwerking nooit ervaren als bij haar. hoe zij zich over mij ontfermt heb ik nog nooit meegemaakt. Altijd een hartelijke ontvangs daar in sweet eye niet alleen door de dames die me begeleiden oh nee zeker niet vooral door de lieve aangename zachte Sakura. Baby you see me again friday!!! rak khun ;)

mechelen:

--- Citaat van: jinnii op 25 februari 2014, 19:03:31 ---Sakura, meerdere malen bezocht en telkens word ze beter en beter. Haar massage, de body to body de afwerking nooit ervaren als bij haar. hoe zij zich over mij ontfermt heb ik nog nooit meegemaakt. Altijd een hartelijke ontvangs daar in sweet eye niet alleen door de dames die me begeleiden oh nee zeker niet vooral door de lieve aangename zachte Sakura. Baby you see me again friday!!! rak khun ;)

--- Einde van citaat ---

Hee welkom op Relaxxxboard Jinnii!


 :djparty:

KanariePiet:

--- Citaat van: mechelen op 25 februari 2014, 19:13:02 ---
--- Citaat van: jinnii op 25 februari 2014, 19:03:31 ---Sakura, meerdere malen bezocht en telkens word ze beter en beter. Haar massage, de body to body de afwerking nooit ervaren als bij haar. hoe zij zich over mij ontfermt heb ik nog nooit meegemaakt. Altijd een hartelijke ontvangs daar in sweet eye niet alleen door de dames die me begeleiden oh nee zeker niet vooral door de lieve aangename zachte Sakura. Baby you see me again friday!!! rak khun ;)

--- Einde van citaat ---

Hee welkom op Relaxxxboard Jinnii!


 :djparty:

--- Einde van citaat ---

+1!  :welcome: ;D

foots:
idem  :welcome:  Jiinnii


En wellicht ben je ook geinteresseerd in Thaise dames in het wild te gaan zoeken, want we hebben ook goede info over Thailand. Veel (schrijf)plezier !


Groet, Foots  O0

de vulkaan spesjalist:
jinnii ook de vulkaan in duisburg staat open voor jouw schrijf je zelf in voor het voorjaarsuitstapje na de vulkaan en laat je verassen of geef me een keer een pm als je van plan ben te komen de vulkaan bied net zoveel foto modellen als gt

jinnii van harte welkom op dit o zo relaxte forum schrijf er op los en schrijf je ook in voor de tombolas deel je ervaring met de rakkers

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie