Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464670 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #45 Gepost op: 1 april 2013, 19:59:44 »
Je schreef:
Maar 1 handdoek ? Ik begrijp het niet zo goed en als ik de site van Panthera bekijk, zou je bij binnenkomst een badmantel, een handdoek en een sauna-badhanddoek krijgen.


Ik maakte dan ook duidelijk TIJDENS HET FEEST. Normaal zal het zeker zo zijn, maar blijkbaar hadden ze een handdoeken tekort of verwachten ze er misschien te kort te hebben. Zoals ik ook al zei, het werd door Satanic keurig opgelost en voor mij valt dit in de categorie details.


Bij vrijwel elke club kun je een handdoek pakken uit het rek of bij de theke krijgen. Dat zal hier normaal ook niet anders zijn.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #46 Gepost op: 1 april 2013, 20:19:15 »
Bij de douche heb je ook van die genummerde haakjes; ik ging er altijd vanuit dat ze zunig waren en hing mijn handdoek bij mijn nummertje op... zo kun je net als thuis gewoon wat langer met dezelfde handdoek doen. Al gaat mijn voorkeur toch ook uit naar makkelijk bereikbare handdoeken die je naar eigen goeddunken kunt pakken.


Je schreef:
Maar 1 handdoek ? Ik begrijp het niet zo goed en als ik de site van Panthera bekijk, zou je bij binnenkomst een badmantel, een handdoek en een sauna-badhanddoek krijgen.


Ik maakte dan ook duidelijk TIJDENS HET FEEST. Normaal zal het zeker zo zijn, maar blijkbaar hadden ze een handdoeken tekort of verwachten ze er misschien te kort te hebben. Zoals ik ook al zei, het werd door Satanic keurig opgelost en voor mij valt dit in de categorie details.


Bij vrijwel elke club kun je een handdoek pakken uit het rek of bij de theke krijgen. Dat zal hier normaal ook niet anders zijn.


Groet, Foots  O0

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #47 Gepost op: 1 april 2013, 20:39:11 »
Goed hier heb ik nog een Panthera fotoheadlines met plaatjes die ik over had uit mijn ruime selectie. Te leuk en jammer om die niet te posten:


Haus Panthera heeft een hometrainer en ik vreesde dat dit kwam door onderstaande Panthers.


[attach=1]


Gelukkig bleek dit ook bij geen enkele dame het geval. Ook niet bij dames waar geen foto's van op de website staan.




Foots overweegt een Panthera souvenier aan te schaffen ik twijfel tussen:


[attach=2] [attach=3]




De topattractie van Panthera was voor mij de:


[attach=4]




Ik las in SS bericht nog een lesbo show gemist te hebben, waarschijnlijk tijdens mijn sessie met Alina, het geluk lachte me dus toe wat dat vind ik helemaal niets. Ik weet dat ik "anders" ben als je niet tegen beffen, 69 en lesbo shows kan.


[attach=8]


En over het handdoek misverstand kan ik niet laten om toch ook een leuk plaatje in te voegen. Ik had het speciaal vermeld om aan te geven wat en hoe onbelangrijk ik het detail vond, toch zeker als dat zo mooi wordt opgelost met die goed Duits sprekende kwiebus van een SS


[attach=5]




Sinds ik Evelina met haar poes op de dansvloer heb zien draaien is er eigenlijk nog maar 1 ding wat in mijn brein gebrand staat:


[attach=6]




Ook vond ik voor jullie nog een foto van Foots uit zijn jongere jaren uit een oude schoendoos:


[attach=7]




Zo en nu heb ik toch wel genoeg gelult nu ga ik weer wat doen. Ik ga mijn sletjes uitlaten:


[attach=9]




Groet Foots  O0


P.S. oh ik was nog vergeten om mijn cijfertjes uit te delen voor het bezoek


Parkeren 10
Club 7
Eten 8
Live Band 9
Internet voorziening en whirlpool, turks stoombad en bibliotheek 0
Voetbadjes, hometrainer, diverse kino's en terrassen 12


Dames optick wisselend per dame  :lol_hitting:
Dames geillheid 10


Stripshow 11
Haus Panthera Duitsland sfeer douze points


Fazit gemiddeld een 9, een topclub tijdens een feest  :dance2
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #48 Gepost op: 2 april 2013, 12:45:21 »
Vrijkaartjes of niet, deze club verdient duidelijk een eigen plaatsje in de kijker op de forumindexpagina.
Voor SEF, op de boardindex  :017: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #49 Gepost op: 2 april 2013, 21:46:56 »
Laten we de handdoekkwestie maar snel vergeten.  Valt inderdaad in het niets ten opzichte van de zalige tijd die ik die dag in de club kon doorbrengen en nog inderdaad was het bij mijn vorige bezoek geen probleem om aan een handdoek te geraken.  Echter als je twee saunarondjes wil doen, kom je niet toe met 1 of 2 handdoeken.  Een om je middel, 1 op het houtwerk van de sauna, afdrogen.  Had men gewoon bij binnenkomst gezegd dat je zuinig moet zijn met je handdoeken dan organiseer je het zelf ook anders en smijt je je handdoek niet zo snel weg.  Ik begrijp dat heel goed maar communicatie vooraf kan wrevel op een bepaald moment vermijden.  De dame aan de handdoeken deed me niet de uitleg en hield het bij dat slechts 1 handdoek in de prijs inbegrepen was en dat ik er al 3 had gekregen en dus geen meer kreeg.  Da's eigenlijk al  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline BOU

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #50 Gepost op: 3 april 2013, 09:22:23 »
Kleine tour met enkele collega's deze zaterdag op Panthera, de eerste keervoor mij, zeer goed onderhouden club, en een klein maar prima line-up. Meestal de service, zowel voor, na als tijdens de kamers is goed ingevuld.
Prachtig installatie voor een club van een lokale dimensie en de dranen en het buffet waren van goede kwaliteit.
Wat mij betreft, goede avond, met twee sessies .
Zeer goed met Andrea, Roemeens, 24 jaar, lang zwart haar, + / _ 1 m 65, slank , borsten A - B , een uitgebreid programma, een beetje moeilijk te volgen op het eerste, probeert wat snel te gaan maar uiteindelijk een goede uur sessie (DFK, blowjob zonder met DT - proberen om de CIM te krijgen zonder te vragen en volgens info zou anaal accepteren)

Uitstekend sessie bij KIKI Duitse 36 jaar, 1 m 60, slank A borst, lang bruin rood gekruld haren (zie club photo) , zeer uitgebreide service en met veel passie. Totaal bijna 1 uur en 30 uur.

Conclusie: ik zal hier terugkomen

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
En deux mots
« Reactie #51 Gepost op: 3 april 2013, 21:17:39 »
Une party au panthéra.

Je me demandais ce que cela pouvait donner. Assez de monde? Trop de monde? J'étais curieux et aussi un peu inquiet. Cela fait en effet quelques semaines que je casse les oreilles à tout le monde en parlant du Panthéra : " C'est bien, les filles sont sympas, on y mange bien... Tout cela à un prix raisonnable."
Qu'allaient penser les amis venus pour la première fois suite à mon invitation ? Thémistocle, Marc63 et Bou.

Finalement, il n'y avait aucune crainte à avoir, nous avons passé une superbe journée. Tous, sans exception, en sont sortis ravis. Par le club, par les filles, le buffet, l'ambiance.

Parlons-en de cette ambiance particulière. J'étais au bar depuis à peine 5 minutes que déjà trois filles me maquillaient en "Bunny". Le ridicule ne tue pas et il faut participer à la bonne humeur générale mais je me décide rapidement à aller prendre une douche. A mon retour, l'ami Thémistocle était déjà parti en chambre avec la plus efficace des chasseuses du club, Andréa.  Je l'avais pourtant averti qu'elle était redoutable. Elle attrapera plus tard dans ses filets l'ami Bou ainsi que Marc63 (deux fois).

Le déroulement de la journée a déjà été détaillé par Foots et d'autres. Difficile d'être plus précis.

Je retiens cependant  les moments agréables à discuter avec les "rakkers "  présents tels que Foots et Seksenfun, Satanic Surfer ainsi que le sympathique Rivéra. Mais aussi avec les francophones présents ( 6 ou 7, dont Silver et cadenassurlibido de youppie)

Nous sommes repartis vers 03h00 du matin. Thémistocle m'attendait avec impatience alors que j'étais occupé une dernière fois en chambre, une heure durant, avec la douce Alina.

La journée avait commencé avec Simona (voir son fil) et Aby (mais là, c'est la force de l'habitude).

Voilà, nous serons de retour au Panthéra samedi avec Marc63 et Thémistocle. Comme dirait G. Clooney "Panthéra. What else"    :great:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #52 Gepost op: 3 april 2013, 23:59:14 »
Wat je met een taalknop (rechtsboven) al niet kunt ontdekken.
Allereerst kan ik het Frans van Laurent vertalen en begrijp ik zo ongeveer wat hij bedoeld.


Maar het meest opmerkelijke is dat "Foots" vertaald wordt naar "betaald" ik vond dat grappig en ook wel toepasselijk. Die Fransen weten zelfs meer over mij dat ik van mezelf wist, hhahaha


Er waren inderdaad veel Franstaligen, helaas heb ik ze niet allemaal persoonlijk even ontmoet, want ik vind het altijd leuk om een gezicht bij een nickname te hebben.


Misschien de volgende keer.


Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #53 Gepost op: 4 april 2013, 00:02:33 »
In 't Afrikaans ben je gewoon grappig foots  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #54 Gepost op: 4 april 2013, 09:14:19 »
Voor mij wordt "Foots" vertaald als "Bezinkselolie". :lol_hitting:

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #55 Gepost op: 4 april 2013, 19:46:53 »
Wat je met een taalknop (rechtsboven) al niet kunt ontdekken.
Allereerst kan ik het Frans van Laurent vertalen en begrijp ik zo ongeveer wat hij bedoeld.
De vertaling Frans ==> Engels is misschien beter.

Hoe Foots kan "betaald" worden? Dat begrijp ik niet  :banghead:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #56 Gepost op: 4 april 2013, 20:04:45 »
@SM
Ik ben in elke taal grappig


@Themistocle
Dat bezinkselolie heb ik ook al eens in een vertaling gezien.

@Laurent
Ik vind de Franse vertaling van Foots werd erg toepaslijk en leuk, zo zie je maar.

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #57 Gepost op: 5 april 2013, 16:02:38 »
Hinweis für die vielen Panthera-Fans: Am Geburtstag oder bis sieben Tage später wird freier Eintritt geboten.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #58 Gepost op: 5 april 2013, 16:30:38 »
Hinweis für die vielen Panthera-Fans: Am Geburtstag oder bis sieben Tage später wird freier Eintritt geboten.


Vielen dank Rivera, aber eine fur mir wichtige Frage:
1 Guckt die Theke zu dein Passport und ist es dann ok, oder
2 wird da ein kopie von das Passport gemacht fur die Administration ?


Mit 1 kann ich leben aber mit nummer 2 nicht.


Grusse, Foots  O0





Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #59 Gepost op: 5 april 2013, 16:35:28 »
Hinweis für die vielen Panthera-Fans: Am Geburtstag oder bis sieben Tage später wird freier Eintritt geboten.


Vielen dank Rivera, aber eine fur mir wichtige Frage:
1 Guckt die Theke zu dein Passport und ist es dann ok, oder
2 wird da ein kopie von das Passport gemacht fur die Administration ?


Mit 1 kann ich leben aber mit nummer 2 nicht.


Grusse, Foots  O0

Passport reicht, es wird KEINE Kopie gemacht.