Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464674 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #90 Gepost op: 18 mei 2013, 11:04:25 »
Rechtzeitig vor dem CL-Finale wird kommende Woche eine Leinwand installiert (an der Wand hinter dem dann zu verlegenden Arbeitsplatz von DJ Sunny). Somit ist vom gesamten Theken-/Clubbereich aus eine freie Sicht gewährleistet.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Vrijdag 17/05
« Reactie #91 Gepost op: 18 mei 2013, 11:59:11 »
Ce vendredi, en consultant le planning du site (www.hauspanthera.de), je constate que 25 filles sont présentes! Je saute dans ma voiture. Direction Ratingen.
Arrivé au bar, je salue notre ami Rivera, attablé avec d'autres Allemands. Il y a beaucoup de monde? J'apprends qu'il y a une réunion des membres d'un forum allemand (Rheinforum?). 

Les filles sont nombreuses mais souvent occupées en chambre.

Je commence avec une nouvelle. Jofana ou Alisa (?? à vérifier la semaine prochaine) est Moldave, c'est son premier jour. Elle n'est plus toute jeune (30-35?) , grande. Plein de tatouages. Elle a travaillé à Bochum. Bon service mais rien d'exceptionnel.

Ensuite, j'ai opté pour la sécurité avec Sabrina. Toujours excellent.

J'ai discuté avec quelques clients dont un sympathique Néerlandais, habitué des lieux.

Les filles reviennent peu à peu de vacances. C'était le grand retour de Alina. Si Délia et Veronika pouvaient revenir, je serais comblé...

Vivement la semaine prochaine.






Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #92 Gepost op: 18 mei 2013, 12:17:17 »
Na jaren van afwezigheid op dit forum (admin: zie datum van laatste inlog  :017:), zal ik weer eens rapporteren aan het Rakkersgenootschap.

Mijn laatste bezoek aan Panthera in April 2013 was mijn duurste ooit; twee sessies met een Roemeense met allerlei prijsopslagen, en nog één met een andere Roemeense.
Bei beide dames gevaarlijke GFE's ondervonden, en voor het eerste in mijn P6-Werdegang kon ik een telefoonnummer krijgen, indien ik dat wenste, voor privé-afspraken. Ik heb vriendelijk bedankt; daar ligt voor mij nog ergens een grens. Hoeren blijven hoeren, met al hun nukken, hoe leuk en sympathiek ze ook (kunnen) zijn.

Vandaag wederom naar Panthera (ik moet nog vertrekken), want eigenlijk staan er nog twee dames op mijn lijst. Evelien, de Bulgaarse, spelende, uitdagende, dansende, gekmakende vakhoer, MOET ik namelijk nog uitnodigen voor de kamergang. De laatste keer had ze me al zot en geil gemaakt, met haar prima geilspel, maar mijn geld en sperma waren op...Een hoerenloper moet kunnen rekenen en doseren.

En dan is daar nog een zwarte, slanke parel, die ik tijdens genoemd bezoek slechts éénmaal heb mogen 'blikken'; ze was continu geboekt (of vroeg weggegaan).
Vandaag endgültig:  :040:  :amazone  :pica

Ik groet de gemeenschap; jullie rakkers, en die met 'hun', die wij zo graag zien.
Gemeenschap is goed.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #93 Gepost op: 18 mei 2013, 17:02:46 »
Junther onze verloren zoon,


wieder da !!! wieder da !!!wieder da !!!

We hebben het nog heel vaak over je gehad, maar je leek van de aardbodem verdwenen. Vaak heel vaak hebben we nagedacht over hoe we Relaxxxboard zouden vormgeven, welke dingen hoerenlopers interesseren en ja ja wat is ons Unique Selling Point.
Awel we hebben na 3 jaar zo ongeveer bereikt wat we destijds van plan waren, maar we wilden toen niet zeggen wat er uniek zou moeten zijn of worden, maar vandaag voor onze Junther doe ik het toch bijzonder graag even kort uit de doeken.


1. Allereerst wilden we een gezellig forum van vrienden, met een sfeer waarin iedereen andere meningen mag hebben en verkondigen en waar we het niet met elkaar eens hoeven te zijn, maar waar we niet iemand anders een bepaalde mening willen opdringen.

 :08:

2. Hier wordt daarom ook vrijwel niet geveegd, op privacy info en wat kleinigheden na. Hier vind je dus de "eerlijke" info zoals de rakker het heeft beleefd en niet een opgeschoonde versie van mods die mindere ervaringen van sponsorende clubs met hun geveeg in de vuilbak gooien. Nee dat blijft hier netjes staan, staan er onwaarheden dan zullen er genoeg mensen zijn die het corrigeren in latere posts.

no - :sign0103:

3. We hebben hier fotoselectoren van diverse clubs, zodat je geen namen en paspoortjes hoeft te onthouden, maar waar je gewoon rechts in een oogopslag alle dames van de club kunt zien. Als je op de dame haar foto klikt kom je in haar topic met paspoortje, foto's en de recensies over deze dame.


[attach=1]


Dit is werkelijk uniek dit heeft geen enkel ander forum. Trouwens punt 1 en 2 ook niet. Wij zijn hier met recht zeer trots op, kijk bv maar in Babylon, Samya, Dolce Vita, Saskia Farell Panthera, Heaven 7 Pauchal Bochum Mc Sex en ook je geliefde Acapulco zijn we mee bezig. Ook in Belgie met Massage81 en House of senses en the devils Den in Thailand en Teazerz in NL hebben fotoselectoren. Alle eer gaat daarvoor naar Sexmachine, de uitvinder, de maker en de onderhoudstechnicus at your service.

 :PDT_Armataz_01_37:

4. Misschien heb je al gemerkt dat we deftig zijn gegroeid, ook dat klopt. Niet alleen met Nederlanders en Belgen, maar ook Duitsers en Fransen schrijven hier lustig mee. Waarom ? Nou heel simpel we hebben rechts boven een taalknop waar je de taal van je keuze kunt selecteren en zodoende kan een Franstalige met 1 druk op de knop ALLES in het Frans zetten, ook de recensies, de hele zwik. Niet alleen Frans, maar ook Duits, Engels, maar ook Zuid Afrikaans, Roemeens Bulgaars, Filipijns etc.

[attach=2]

Als wij Nederlands selecteren dan worden Franse, Engelse en Duitse of welke taal dan ook recensies voor mij zelfs leesbaar. Het is schrikken hoe goed het werkt, niet perfect, maar zeker zeer zeer handig. Test Zuid Afrikaans en lees de recensies van Seksenfun en je lacht je te barsten.


 :sign0098:


Verder hebben we andere zaken die andere fora ook hebben maar veel beter en handiger, zoals een supersnelle chat, vrijkaarten van diverse clubs met eerlijke open redenen voor winnaars en iedereen die kan winnen (vergeet dus niet de tombola's Junther) en een superoverzichtelijke en gemakkelijke kalender. Ook leden kunnen gemakkelijk foto's en video clips invoegen, het is daarom in onze ogen technisch het beste forum / board en qwa populatie is het zeker de leukste.

 :d030:

Wellicht had je destijds gedacht aan een eendags vlieg met wat rebellie of wat gepruts. Helaas we zijn in zeer korte tijd enorm gegroeid, maar nog altijd zijn we gebleven wat we al waren en dat is de gezelligste groep hoerenlopers die je kunt vinden in de Benelux. Feesten kunnen we daarom ook nog als de beste en ik wil Junther (en alle anderen) van harte uitnodigen op ons 3 jarig jubileumfeestje dat we dit jaar op 25 mei organiseren in Panthera. Zie de lopende banner  boven. Ook dit jaar hebben we een heel leuk volksspelletje en een tombola waarmee je van alles kunt winnen.

 :06:

We hopen dat je ons weer af en toe komt voorzien van Duitse killer qwoots en special voor jou wil ik je attenderen op Grauerwolf en Rivera die ons regelmatig nieuwe Duitse woorden leren in hun fabelhafte recensies.


Welkom terug Junther, :welcome:


Groet, Foots  O0




Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #94 Gepost op: 18 mei 2013, 20:08:53 »
Jünther, nu weet ik het, EUREKA, je bent herrezen.


Ik dacht dat ze je begraven hadden in ACA, of dat je een lief gevonden had, maar ZO DOM zal je nu ook wel niet zijn.


Welkom terug, en als je binnen enkele jaren nog eens komt kijken, zullen we alweer met een factor gegroeid zijn.


Jij in HP? Ik dacht nog dat je navigatiesysteem in je hoofd vastgeroest stond op ACA  :017: :111:


En bevuil Eveline niet, want ook ik wil haar bespringen, ze is niks voor jou, ze is een sm-meissie, haar kont is niet dik genoeg voor je  :lol :blonde :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #95 Gepost op: 18 mei 2013, 21:01:12 »
Ons Junther ging heel vroeger meer dan 3 jaar geleden al voor de eerste keer naar Haus Panthera.
Evelina is voor Junther zeer zeker aan de te magere kant.


Laat hopen dat ze terug is voor de party van 25 mei.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline rmjhexe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #96 Gepost op: 18 mei 2013, 22:23:23 »
Ons Junther ging heel vroeger meer dan 3 jaar geleden al voor de eerste keer naar Haus Panthera.
Evelina is voor Junther zeer zeker aan de te magere kant.


Laat hopen dat ze terug is voor de party van 25 mei.


Groet, Foots  O0
door flori is mij verteld dat ze niet terugkeert(bij Roemeense weet je het nooit)

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #97 Gepost op: 19 mei 2013, 11:39:59 »
Dat feessie volgende week zal ik over moeten slaan, omdat ik dan ergens in Bayern zit, wat me te ver weg is. Maar gisteren wel even mijn kans waargenomen:

De pinksterzaterdag maar eens naar Haus Panthera gegaan. Was alweer een tijdje geleden. Is een leuke dag geworden, er waren veel forummers aanwezig, dan heb je wat te kletsen tussen de bedrijven door. Is toch gezelliger. Al hadden er wel wat meer dames mogen zijn, de barruimte oogde op sommige momenten wel erg wit.

De eerste was dan wel de knapste, maar ze leverde wel meteen weer het bewijs dat schoonheid vaak omgekeerd evenredig is aan prestatie. Ik had dus beter even de paspoortjes gelezen, maar dacht dat dat in Panthera niet nodig was, hm. Silvia is een mooi meisje, met prachtige borsten, en ook wel vriendelijk. Maar op de kamer niet bepaald een servicekanon. Tongzoenen heel voorzichtig, het mag geen naam hebben. Net genoeg om de slogan ‘bei uns küssen alle Girls’ in stand te houden, je kunt niet zeggen dat ze het niet doet, maar ook echt niet meer dan dat. Pijpen redelijk, maar ook niet dat je zegt: dat is het nou. Wel weer goed geneukt, maar vanwege dat terughoudende kussen geen herhaling. Met deze zoentechniek gaat ze in HP geen enthousiaste klantenkring opbouwen. Functioneringsgesprekje?
 
De tweede was optisch dan wel niet te vergelijken met de eerste, maar Melissa pakte me aan de bar al meteen vol op de bek. Zakte vervolgens door de knieën en zoog de paal voor driekwart naar binnen. Kijk, das andere koek. Dan maar een vetribbeltje, dan maar een dikke reet, dan maar hangerige tieten. Liever niet natuurlijk, maar de combinatie van schoonheid en geile sex is niet altijd even makkelijk te vinden schijnt het. Naar boven met die griet. Na een lekkere zoensessie verdween junior tussen die volle zwoele lippen. Aan andere dingen zijn we niet eens toe gekomen, want ze doet sinds kort aan Aufnahme. Het eindigde nogal glibberig. En volgens haar ook best smakelijk. Waarop we nog een zeer verhelderend gesprek hebben gehad over deepthroat pijpen, wat niet iedere vrouw kan, vanwege iets met de amandelen. Dat wist ik dan weer niet. En over de smaak van sperma. Geen koffie drinken als je gaat clubben, maar ananas en kiwi’s eten. Dat wist zij dan weer niet. Allebei weer wat wijzer geworden gingen we afrekenen, en de verdere dag kreeg ik in het voorbijgaan nog een paar keer die tong tussen mijn tanden gestoken, de aftersales zijn bij Melissa dus ook prima op orde.
 
De derde kwam in beeld, na ruim de tijd genomen te hebben voor een paar saunabezoekjes, waarna ik me het menu goed liet smaken. En wat bijgepraat met de collega’s. Intussen werd het vrouwentekort merkbaar. Ik was al een paar keer een lange vrouw met veel tattoos tegengekomen, die naar eigen zeggen van club naar club hopt. Is dat nou een goed teken? Ik schoof maar eens bij haar aan op een bankje. Eerst rustig wat gebabbeld zonder sleuteldruk. En aangegeven dat het hem zonder goed kussen echt niet gaat worden, maar dat was voor haar heel vanzelfsprekend. Dus naar boven met Joanna, die weliswaar behoorlijk profi is, maar toch een uitstekende performance heeft neergezet. Gedegen sex met alles erop en eraan.
 
De vierde werd meteen de laatste, je moet het ook niet overdrijven. Nog even een tortilla besteld, waarbij Flori tegen me aan kwam hangen. Flori is wel wat plakkerig, niet iedereen stelt dat op prijs, maar ik vind dat niet erg. En ik was ooit een keer met haar naar boven geweest en dat was eigenlijk helemaal niet verkeerd. En als je na wat gekroel aan de bar niet met haar gaat, geloof ik ook niet dat ze er een punt van zal maken. Nadat die gevulde pannenkoek weggewerkt was, kwam ze weer bij me. Ik zat dan wel te twijfelen om nog een keer te gaan, maar die lekkere tongzoenen aan de bar en die harde tepels tegen me aan, en mijn handen om die fraaie billen hadden wel als effect dat al gauw er iets hards tussen haar benen door stak. Vanuit mijn ooghoek zag ik dat Sabrina het grinnikend aanzag. Maar Flori moet ik nageven dat ze er na een stevig potje sex toch zonder al te veel moeite een vierde schot uit wist te krijgen.

Inmiddels tien uur in de avond, het was mooi geweest, dus met een goed gevoel weggereden. Maar niet voor het laatst denk ik zo. Alleen volgende keer even wel de paspoortjes doornemen, en me wat meer op de toppertjes concentreren, dan ben ik hier noglangnietuitgewandeld.
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2013, 15:10:35 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #98 Gepost op: 19 mei 2013, 12:09:32 »
Na 3 weken Duitslandonthouding was het gisteren nog ns van dattum, ss onderweg op deftig geasfalteerde wegen en toegekomen in Ratingen omstreeks 15 uur, en aldaar sloeg een  reeds enkele maandjes geanticipeerd angstbeeld toe. De parking was semivol te noemen, een 18-tal wagens waaronder 9 gele nummerplaten en nog enkele Belgische ook, dat belooft weinig goeds... En inderdaad, nadat de entreeplichtplegingen waren voldaan en een verkwikkende douche de revue was gepasseerd was er sprake van een rakkersoverheersing van heb ik je daar, en helaas veel GT-gangers, ramenbuurtgozers etc. Prima gozers en gezelligheid troef hoor ongetwijfeld, pinten pakken vanaf de vroege namiddag etc., no problemo. Inherent aan deze evolutie is uiteraard dat het damesgild zich "aanpast" aan de clienteelcarroussel, een 6-tal nieuwe dames waarvan 1 algeheel weinig opbeurendskon (zie recensie confrater Riv, ook bevestigd door enkele andere Duitse connecties), 1 géén TZ in het gamma heeft ( een première in HP), één meubilairstuk uit GT dat recent is overgewaaid ondersteund door een stevige nalentebries, en voorts nog 3 dames waarvan Anastasia gans de dag werd opgeeist door een LiebesKasperSyndroomslachtoffer en 2 dames die ik niemals zou kunnen boeken, tja...Veel nieuwe strapatsen waren dus snel uitgesloten, s'avonds kwam er nog een nieuwe dame binnen met passende werknaam, én verhip nog aan toe, dit bloedjemooi meisje vond TZ blijkbaar ook geen evidentie, nouja, zoals al eerder aangegeven, de kentering lijkt ingezet, de tijd van de "eyes closed certainty" op tenminste een goede tot zéér goede sessie lijken niet alleen voorbij, ze zijn het ook... Wil ik daarmee bedoelen dat het geen prettige club is, of dat er geen topdames rondhangen, welneen, algeheel niet, maar zoals geanticipeerd is het veranderend klantenbestand (on)rechtstreeks de dameskwaliteitquote aan het sturen, dus wat dat betreft heb ik het gehouden bij een gesprekje met Kollege Noglangnietuitgewandeld die me een rits Nederlandstaligen voorstelde waaronder enkele rakkers ( Kanariepiet en nog enkelen), maar eerlijkheidshalve voelde ik me meer op m'n gemak bij enkele Freiercafékollegen en ook een boel in m'n uppie in een sofa gehangen aangezien ik voor de afwisseling weer ns hondsmoe was van de hektische tijden de laatste maand.

Eten was ok, een smakelijke pasta, maar door vergetelheid slechts één schoteltje binnengesmikkeld. Ilaria rende zich de beentjes onder het lijf bij momenten om de witte muur voor de bar te bedienen bijwijls, rauchen op het terras alwaar het ondanks de frisse temperaturen druk was meestal. Opvallend veel FC-kollegen s'avonds, opvallend véél Nederlandstaligen dus, veelst te veel zoals ik ook meedeelde aan de wenkbrauwenfronsende heren zelve, tja, excusi, ik ben niet zo van het blad voor de mond, niet persoonlijk hoor... Maar het is algeheel geweten dat het doorgaans de aanzet tot nefaste evoluties is in clubs, dus wat dat betreft geen Hossanna's vanuit de krochten van de hel voor deze evolutie. S'avonds speelde djSunny ten dans, doch weinig tot geen dansmoves gezien, niet dat de beste man daar schuld aan had, maar het damesgild is simpelweg veranderd, de sfeer is minder of geforceerd, er zijn merkbaar spanningen waar te nemen, en voorts was er sprake van opvallend veel Turkse bezoekers (een 6-tal), dus wat dat betreft is de trend ook ingezet lijkt me, geen problemo voor mezelf, maar je merkt dat the times aan het changen zijn...

Opvallend fenomeen doorheen de dag, een overmacht aan mannen in de barzone, niet dat er zoveel mannen waren, simpelweg té weinig dames in de bar, mublic action was te verwaarlozen, het meerendeel van de dames was quasi continu bezet, ook de matige dames, grappig dat enkele no-go-dames me werden aanbevolen door eredivievolgers, maar dankuwel, wat dat betreft diende ik enkele keertjes behoorlijk m'n lach in te houden, different background, different opinions, different scales, different level denk ik dan maar. Niet böse gemeint hoor, maar je merkt dat het grenssfeertje er aan het insluipen is, damned...Bijwijlen 2 à 3 dames in de bar, een doodse sfeer bijna, een heleboel dames urenlang bezet door LKS-lobbessen, sessies van 3/4 uur geen rariteit, naja, dolletjes. Gelukkig was s'avonds een fijne dosis geestverruimende middelen voorhanden in m'n toiletzakje, veel gelachen en me de pleuris verbaasd over de gang van zaken vanuit lalaland. Vele dames waren quasi onbereikbaar wegens stammi-overload, de niet-tongzoenende enclave kamerde desondanks frequent ( oh boy, attention...) en voorts was het een fijn gekkebekkentrekkengevecht tussen ss en Nadja die een bevriende Toni alle kanten van de club liet zien...

Egal, qua dames geen gekkigheden en dus 2 sessies met oude bekenden tot algehele tevredenheid, beiden excellerend zonder meer. Tussendoor één tevredenstellende sessie zonder meer die al bijna vergeten is as we klavierteisteren, dus no heroics wat dat betreft. Het hield niet over qua dames ditmaal, gelukkig 2 toppers kunnen strikken wegens verledenvoordeel gok ik zomaar, mét eentje weer ns de presalsezoenbattle overleefd waarvan akte, voorts weinig opbeurends te melden qua damesgild en helaas pindakaas nog weiniger opbeurender over het herengild... Da club is achanging, I hate so say I told you so, allright... Los daarvan zal ik er nog af en toe ns opduiken, maar het vizier wordt langzamerhand behoorlijk verruimd gok ik zomaar...
Peace out!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #99 Gepost op: 19 mei 2013, 12:40:38 »
Ook ik was gisteren in HP. 4 keer gekamerd (2 keer Roxana, 1 keer Elena, 1 keer Sabrina) en mij tijdens elke kamergang uitstekend geamuseerd. Los daarvan moet ik Satanic Surfer en NogLangnietUitgewandeld 100% gelijk geven: er waren te weinig vrouwen en, nog erger, veel te veel mannen aanwezig.

Ik heb HP zelf nog maar recent ontdekt, en vond het een interessant alternatief voor clubs als GT en LR, maar gisteren is de algemene beleving me toch redelijk tegengevallen (ondanks het kennismaken met enkel toffe Vlaamse en Nederlandse ijsberen).

Ik ben zwaar tegen mijn gewoonte al om 21u huiswaarts getrokken. Dat is nooit een goed teken.

Ze zien me zeker nog terug in HP, maar eerst ga ik de komende weken nog eens een paar andere clubs bezoeken. Als het dan toch druk moet zijn, verkies ik een club waar het mede druk is door de vele aanwezige mooie vrouwen (Sharks, GT, VV...).

HP: tot later!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #100 Gepost op: 19 mei 2013, 13:24:38 »
Rakkers,

Foots  :king: bedankt voor de uiteenzetting met de USP's van RB. De fotoselector is goed.
De taalknop is idd handig; de knop 'oogt' echter niet lekker, vanwege het google-logo en het andere lettertype, maar dat zal wel moeilijk aanpasbaar zijn.
Inhoudelijk gewoon een dankbare service, hoewel het hakkige computervertalingen blijven.

En ja, ik had korte tijd een lief. ACA daar kom ik nog regelmatig, zo ook in PSR.
En HP lijkt de 'Aufschwung' van mannen, niet altijd te kunnen counteren.
Gisteren, zoals vermeld door andere rakkers, wederom een te groot mannenoverschot.

Heeft iemand Pistol al opgetekend in HP. Laatste keer dat ik hem trof in PSR zou hij een keer afreizen.

Ik vind het forum overzichtelijk met inderdaad unieke functies.
Comlimenten aan de Machine achter het Nuttige.  :king:  :king:  :bud



Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #101 Gepost op: 19 mei 2013, 16:01:40 »
Rakkers,

Foots  :king: bedankt voor de uiteenzetting met de USP's van RB. De fotoselector is goed.
De taalknop is idd handig; de knop 'oogt' echter niet lekker, vanwege het google-logo en het andere lettertype, maar dat zal wel moeilijk aanpasbaar zijn.
Inhoudelijk gewoon een dankbare service, hoewel het hakkige computervertalingen blijven.

En ja, ik had korte tijd een lief. ACA daar kom ik nog regelmatig, zo ook in PSR.
En HP lijkt de 'Aufschwung' van mannen, niet altijd te kunnen counteren.
Gisteren, zoals vermeld door andere rakkers, wederom een te groot mannenoverschot.

Heeft iemand Pistol al opgetekend in HP. Laatste keer dat ik hem trof in PSR zou hij een keer afreizen.

Ik vind het forum overzichtelijk met inderdaad unieke functies.
Comlimenten aan de Machine achter het Nuttige.  :king: :king: :bud


Bedankt Junther,


Een groter compliment kunnen we als Relaxxxboard niet krijgen. Wij vonden de taalknop grafisch ook niet het mooiste, was idd niet aan te passen, maar het werkt en het hakkelige is beter dan niets.

Ook punt 1 en 2 zijn uniek Junther, jou nieuwe koning zou het authentiek noemen, haha.

Ik geef het schouderklopje ook door aan de Sexmachine, of misschien dat je het persoonlijk wil doen op 25 mei in Panthera.
Groet, Foots  O0


P.S. Junther je vroeg hoelang je niet meer ingelogd was, maar dat was toen je opnieuw inlogde weg, wel zag ik dat je laatste post van juli 2011 was. Grofweg een 2jaar aldus.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #102 Gepost op: 26 mei 2013, 13:02:44 »
Zo, de niet-aangemelden voor de party zullen één der eersten zijn voor een verslagje ervan, hoplapa, niet te lang twijfelen dus en met de vuisten vooruit een verslag van de Relaxxxboardparty gister in Panthera. Aankomst exact om 13 uur, doorgesmokkelde code vermeld bij de entree en dus aan gereduceerd tarief toegang verkregen. Al enkele rakkers aanwezig, al enkele dames waarbij wederom enkele nieuwe dames in vergelijk met vorige zaterdag. Enkele BlueNote dames waren "overgeheveld", enkele nieuwe dames waaronder eentje ex-Sharks, voorts weinig aanlokkelijk qua looks naar m'n smaak. Me met dichtgemetselde oogjes op het terras geïnstalleerd in het ravissante gezelschap van modLaurent&Bou, klimgeit VJ en voorts nog enkele viespeuken, m'n eerwaarde Kollegen Rivera&Grauerwolf waren ook vroeg van de partij, en laatstgenoemde kreeg er nog net een hallo uitgekraamd alvorens alvast ns te gaan stengelen, 3 sessies op 5 uur alvorens te verkassen richting Dortmund voor de CL-finale. ss deed het traditiegetrouw rustiger aan, lamlendig nietsnutten tot in de puntjes uitgevoerd al zeg ik het zelf, de toestroom van rakkers was in volle gang, en enkele heren waren weinig opgezet met het ontbreken van- of leeggeroofde ontbijt. Ok, zelve had ik geen honger rondom dat tijdstip, maar kan me voorstellen dat het voor sommigen sneu was.

Plotseling doemden Foots&Sexmachine op die naast een halve boomstam ook een winkelkarretje Leffe en fruitige cocktailingrediënten binnensluisden, naja, hulde daarvoor. Er slingerden ook al enkele porno-dvd's rond, hmmm, ss zag de bui al hangen en het was duidelijk dat niet enkel m'n Duits&Roemeens zou worden bijgespijkerd. Petje af voor de inspanningen van het forum en haar verantwoordelijken, geen inspanning werd gespaard, tombola etc., jammer voor de organisatoren dat de club zelve zich ietwat minder had ingespannen qua inkadering of aanvulling van het normale programma. In tegenstelling tot normaliter bij feestjes was er ditmaal geen buffet, doch de normale à la carte voorziening. Voor mezelve prima, heb s'namiddags een schnitzel in m'n molen geslagen en tijdens de eerste helft van de CL-finale een pastaatje, beiden lekker etc., snel bereid zelfs, maar hoorde wederom enkelen/sommigen/velen wat klagen over het feit dat ze "slechts" 2 menu's konden bestellen, dat de frietjes op waren etc., hierbij mag men toch melden dat de club zich weinig efficiënt had ingesteld op de te anticiperen herendrukte, maar alla, nogmaals, buffet is makkelijker bij een grote toeloop van heren, maar alla, mij persoonlijk heeft het weinig gestoord, voldoende vitamientjes, af en toe een Leffe tussendoor en voorts holde Ilaria zich weer de beentjes van onder het lijf om iedereen as soon as possible van drankje of eten te voorzien, én zoals in m'n vorige post vermeld, vrijdag/zaterdag lijkt een extra thekekracht geen overdreven luxe, maar tja, ik heb er weinig last van ondervonden, doch wederom vermeldenswaard.

Voorts was de club in effect zoals de laatste tijd, ontvangst en personeel vriendelijk, alles sauber, eten (voor mij persoonlijk prima en snel bereid op haat miraculeuze wijze, dus toch een complimentje aan Marianna) lekker en voor mezelf voldoende voorhanden. Extra handdoek in de locker, dat vond ik wel lachen. Andere opmerkelijke verbetering, een klaterwaterkwaliteitbeeldscherm voor de uitzending van de CL-finale, dat dient vermeld, mooie extra asset voor de club. djSunny speelde ten dans, doch weinig tot geen gedans gezien, corresponderend met vaststellingen van vorige week, de club is in staat van transformatie qua dames&bezoekers, wederom dien ik helaas herhalen dat de hoogtijdagen voorbij zijn sinds enkele maandjes, de tendens is tanend, en ook qua damesperformances zoals wederom duidelijk werd bij commentaren van enkele hochgeschatzte Kollegen...Tot 19 uur vooral met m'n Deutsche buddies gekletst, tussendoor enkele onbekende heren begroet en wederom vastgesteld waarom ik niet zo gek ben op Nederlandstaligen in clubs in groten getale, zoals al voorgaand neergepend is het geen goed teken doorgaans, excusi... Opvallend was dat bijvoorbeeld PistolPete meer dames van de nieuwkomers kende dan eigenlijk goed was, reden duidelijk, ex-Heaven7 enzo, leuk voor hem, doch indicatief voor de veranderingen in Ratingen...Van de nieuwe dames kwamen er 2 an sich in aanmerking, een rankjeslankje uit Sharks die afviel na wat feedbackinfo van bekenden én een blonde ietwat oudere dame die offensief jaagde in de wandelgangen, maar op één of andere manier de boot afgehouden, no idea voorts.

Enkele rakkers wat damestips gegeven, maar quasi traditioneel zijn de échte toppers lastig te boeken, en ter uitbreiding had eentje weinig "zin" in werken, was eentje urenlang geboekt, en door eigen "bad timing" misliep ik ditmaal Lori, naja, dat wordt wel ns gecompenseerd... Ook enkele dames die aangemeld waren op de AWL waren er niet, jammer...Dus allesbeschouwd een 25-tal dames waarvan 5 optioneel, ruim voldoende voor mezelf gezien ik het bij 2 sessies hield. Tevens kan ik bijna een blauwdrukje maken bij het veranderend presalegedrag, bijna géén public action, opvallend hoe het veranderd bezoekerspatroon zich doet voelen qua damesaanpak, geen vergelijk met de situatie voor 5 maanden toen het zowat het Walhalla was qua pre- en aftersales als vaste regel.

Doorheen de dag met Nadja eigenlijk een allerprettigste onschuldige connectie gehad, s'middags wat keuvelen, s'namiddags wat spijkerminimassage en gelal bij het respectievelijk sigaretjesroken op het overdrukke terras ondanks de barre buitentemperatuur. Dit resulteerde rondom 18 uur in een sessie van halfuurse factuur na degelijke presaletijd in de sofa die qua TZ weinig slechts deed vermoeden. Goed tot zéér goed halfuur volgde op de kamer, TZ/PZC/NMC, geen zwaktepunt gevonden, geen overmatig excellerende kamergang, zéér degelijk en tot dikke tevredenheid. Geen prioriteit, maar sowieso herhalingsvatbaar bij gelegenheid. Aan Nadja kan men zich geen buil vangen, dat staat als een heipaal boven water...

CL-finale op groot scherm, eerste 25 minuten met Alina wat liggen kijken, pastaatje besteld en dat binnengsmikkeld in m'n uppie ergens afzonderlijk om de goeierd niet onder te smossen gezien m'n bedenkelijke eetgereibeheersing. Tijdens de pauze na 45 minuten interessant voetbal een sigaretje gaan rauchen, en erna een sofa opgezocht naast het beeldscherm om van dichterbij te kunnen toeschouwen. Nou is die Alina wel een voetbalfan, maar er dienen centen verdiend te worden ook... Nou, succulente tongzoenen galore, én gezien ze al in de smiezen heeft dat ss de laatste tijd wel erg veel met L. optrekt deed ze er een behoorlijk schepje bovenop, noumoe, tongzoenbattlen en na wat dissen en onderwatersteekjes besloot ze maar wat reclame voor zichzelf te maken aangezien toch half de toko naar het voetbal zat te kijken. Het gebruikelijke frontale PZC-werk ter opleuking van de ietwat saaiige 10 minuten na de pauze, hèhè, gezellig... Op de kamer een zoals gebruikelijk prima sessie met één van m'n oogappeltjes, naja, topklasse as ever...WDG: klaro!

Zo, qua dames dus wederom weinig te mopperen voor mezelve, wat wel een tikkie vervelend is dat er steeds vaker nieuwe dames opduiken met matigere commentaren, wat tijdsinterpretaties etc., pfff. Voorts niet onbelangrijk om nog te vermelden voor de club zelve die zich met het in voege zijnde rookverbod toch ns zou dienen te vergewissen van de staat van het optrapje richting terrasje naarst de bar, één dame schoof letterlijk onderuit en hield er wat schaafwonden aan over, nog enkele dames gleden quasi neer, toch een aandachtspuntje lijkt me...

Fazit: puike inspanningen van Foots&SM met leuke extraatjes voor de talrijk opgedaagde rakkers, jammerlijk dat de club zelve niet eenzelfde dadendrang vertoonde, wederom een heleboel Nederlandstaligen (ditmaal logisch), ih herhaal m'n woorden van vorige keer: Té veel. Ook enkele heren die ik liever niet tegenkom in de club maar alla, dat heb je niet te kiezen. Voorts werden bij enkele kennismakingen de verschillen tussen ss en een boel rakkers duidelijk, for me no problemo, ik kijk nou eenmaal anders tegen de zaken aan, en meld overal wat en hoe en waarom, egal of het nou in m'n favotoko is of niet, en bij sommige uitspraken lag ik toch compleet (inwendig, om niet voor stennis ofte "discussies" te zorgen) ondersteboven van het lachen, dus dank daarvoor. Ook op te merken, ondanks dat het géén visdag was enkele ruggengraatlozen gezien, dolletjes...en toch damestips geven, wat een vriendelijk jochie is die ss toch... Peace out kiddos!

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #103 Gepost op: 26 mei 2013, 13:46:23 »
Rond 13:30 kwam ik samen met mijn wandelmaatje 'Horny Harry' aan op een inmiddels op 1 plekje na volstaande parking. De club zelf ligt aardig afgelegen tussen de kleine straatjes, zou ook geen idee hebben waar je je wagen kwijt moest mocht de parking vol zijn.

In plaats van welkom te worden geheten door een clubje lekkere chicks, schok ik me de tering toen het halve forum management de parking op gelopen kwam om ons welkom te heten. Vervolgens moest er een complete wagen worden uitgeladen met dozen vol cocktails, Belgisch bier, sterke drank en tombola prijzen.

Als laatste wist SM samen met Foots nog 2 enorme boomstronken tevoorschijn te toveren, waarme de tendens voor de dag gezet was: 'De Rakkers konden de boom in!'. Binnengekomen tien pleuro van de entree afgedongen met het extra geheime wachtwoord en aangezien de badjassen van SM en Foots al klaar lagen, kreeg ik dus een XXL maatje mee richting de lockers, samen met 1 handdoek die je moest koesteren, ware het je eigen tokus zelfe...

Na een reis van 2 uur en al een ochtend in de sportschool gezeten te hebben, begin je de dag graag goed met een lekker vers ontbijtje. Vreemd genoeg, was dit al compleet leeggeplunderd, er was geen broodkruimel of beleg meer te bekennen na 13:00. Later hoorden we van 1 van de managers, dat het ontbijt er normaal veel langer is, maar op is op. Blijkbaar was de club niet op de hoogte dat als er 5x zoveel mannen zouden zijn als op een normale dag, er ook 5x zoveel ontbijt zou moeten zijn.

Ondertussen deden mijn ogen pijn van het zien van al die blote lichamen, maar goed, SM had sexy lingerie, body paint en kinky outfits beloofd, dus we zouden nog wel even wachten alsvorens de lust tot viezigheden zou beginnen. Omdat ik inmiddels duizelig werd van het gebrek aan voer, met veel moeite de etenskaart uit de klauwen van Pistol Pete weten te rukken en wat lekkers geprobeerd te bestellen. Aangezien ik trek in vis had, besloot ik maar om een visschotel te bestellen, ondanks dat er in het Duits iets stond van 'Nur am freitag'. Achteraf bleek dat te vertalen als 'Iedereen kan vis bestellen behalve S&F'.

Die arme jongen moest het dan doen met een schnitsel, salade en frietjes, wat er eigenlijk beter uitzag dan de visschotel. Helaas was er geen ketchup te verkrijgen... Na tevergeefs wachten op het bestelde dessert, maar de club besloten te verkennen met tourguide Sick Satan himself die alle duistere plekjes goed wist te vinden. Vervolgens de tuin in gedoken waar cocktailmeister SM de aanwezige Rakkers goed dronken aan het voeren was met de vele alcoholische versnaperingen.

Samen met het stijgende alcoholpromillage, begonnen de aanwezige vrouwen er langzaam ook wat beter uit te zien, hoewel de eerlijkheid mij gebied te zeggen dat ik in nuchtere toestand niet in staat zou zijn geweest om met het aanwezige aanbod te gaan kameren, afgezien op de 'clubmoeder' na, die als enige een transparante lange jurk droeg. Door haar heb ik me dan ook maar vakkundig laten afwerken, waarbij we meerdere kamers hebben gebruikt. Dit is pas plinten slopen geweest in het kwadraat, een ouderwetse topsessie!

Afgepijgerd, afgedouched en mijn gerecycelde handdoek weer aan het juiste haakje ophangende, terug de bar in gekropen om verder de sterke verhalen van de aanwezige Rakkers te horen en te delen. Inmiddels waren ook de volksspelen begonnen, waarbij het de bedoeling was om een spijker in een boom te rammen, met een janettenhamertje die kleiner was dan menig pielemans van de aanwezige smeerlappen. Geen idee wie er heeft gewonnen, ik hoop de Rakker die het eerst zijn duim doormidden sloeg ipv de spijker.

Behalve het ontbreken van het ontbijt, was er ook geen gebak te vinden en ook later op de avond geen pizza. Na alle inspanningen en overmatig drank gebruik, begon mijn maag weer behoorlijk te knorren namelijk. Terwijl de meeste Rakkers zaten te kwijlen naar 22 mannen in korte broekjes, die achter een balletje aan het huppelen waren, poogde ik samen met S&F een tweede poging om wat voedsel te scoren.

Helaas waren de meeste gerechten al op of nog maar half verkrijgbaar, maar gelukkig was de visschotel nog wel te krijgen... Dit keer lukte het zelfs om nog een klein stukje appeltaart als dessert te scoren dat zeer goed binnen te houden was. Inmiddels was mijn wandelmaatje al toe aan zijn schoonheidsslaapje en aangezien we nog 2 uur terug moesten rijden, besloot ik maar afscheid te nemen van de aanwezigen en hoop dat ze nog een lange leuke avond hebben gehad.

Het forum management heeft zijn uiterste best gedaan om er een leuke dag van te maken, hoewel ik niet het idee heb dat de club ook maar iets extra's heeft gedaan en juist veel minder bood dan op een normale clubdag. Je kan natuurlijk niet denken dat je met evenveel eten voor 10 man 40 man kunt voeden, ook het aanwezige personeel moest regelmatig veel te veel stressen omdat ze handen tekort kwamen om de bar te bedienen.

Fazit, voor Anja kom ik zeker nog een keer terug, maar dan pak ik een niet FKK dag, met een lege meeting point lijst. FKK dagen en feestjes is de club gewoon net een maatje te klein voor qua softwarematige indeling. Het gebouw zelf is overigens wel groot genoeg om de mensenmassa aan te kunnen, alleen moeten de horeca faciliteiten ook meegroeien met de drukte.

//Disclaimer, volgende alinea is fictie en enkel een zieke fantasie.  :censored
Later die nacht op een afgelegen nichtenparking langs de 52. Een auto seint een keer met grootlicht en uit de tegenover geparkeerde wagen stapt een man in een lange regenjas met een hoed die kuchend op de 1e auto afgelopen komt. Als het raampje open wordt gedraaid, is er in een vaag dialect het volgende te horen 'Bedankt voor de grote opkomst, zonder jullie zouden we nooit van het Paardenvlees van Willie Selten en de vissticks uit Fukushima afgeraakt zijn. Ook hebben we zo een groep meiden weer lekker van de straat gehouden en tussen het rouleren in de Partytreffs een dubbele shift geboden.' Vervolgens wordt er een tas vol €500 biljetten naar binnen geschoven en rijden beide wagens weer achteruit de duisternis is.
//End Disclaimer
« Laatst bewerkt op: 26 mei 2013, 13:53:01 door The Joker »

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #104 Gepost op: 26 mei 2013, 18:36:03 »
Weken hadden we naar het feestje van Relaxxxboard uitgekeken in Panthera. Nadat Tom Kroes me had op gepikt in het mooie Brabant,snel richting Duitsland. Na anderhalfuur kachelen aangekomen bij Panthera.

De parking stond lekker vol,geparkeerd en naar binnen.
Staan we bij de theke en wat denk je zijn we alle twee het wachtwoord kwijt. Gelukkig stond Wijze Grijze daar om ons een handje te helpen met het wachtwoord en zo kwam het toch nog goed.

Snel omkleden en naar binnen. In de lange gang kwam ik PP tegen die op weg was naar de kleedruimte om richting huis te keren,dus volgende keer maar ergens ff bijkletsen met PP.

Dan maar naar de bar snel 2 bier besteld want ik had dorst gekregen van de lange reis. Even de dames in me opgenomen geen super lineup maar el liep wel wat lekkers tussen. Gezwaaid naar alle bekende beren en naar buiten om te roken wat een kutzooi zeg dat buiten roken,het was ijsberenkoud daar op het terras ,dus Bob een paar kachels was niet overbodig.

Zit ik daar te roken springt er een kleine roemse op me slip en begint me helemaal op te vreten. Maar dat vond ik niet erg,ik vond het zelfs lekker om met haar te tongen. Maar me buurman zei hier doet ze alles en boven op de kamer is het niets,ik zei ok bedankt voor de tip.maar liet ze nog ff lekker doorgaan.

Wezeiden kom we gaan party maken binnen. Maar toen kwamen we bedrogen uit,weer dat kut voetbal dat roet in het eten gooide.

Dan eerst maar wat eten Tom Kroes had een lekkere snitsel voor me besteld en die smaakte goed ,heb ik maar opgeeten tijdens het voetbal kijken.
0-1 BM later een penalty 1-1 en wat was ik blij dat Robben in de 89 minuut 1-2 maakte dus geen verlenging gelukkig.
Ik zeg tegen sunny kom jonge gas op de lolly en de muziek aan,feesten.

Zijn we aan het feesten komt Foots weer vervelen met zijn tombola,maar dat mag de pret niet drukken en zeker als je dan ook nog een mooi geil dvdtje wint van Saskia Farell.
Een gratis kamergang zat er niet in voor mij.

Maar wat gaat de tijd snel het is meteen laat.
Nog ff inde kino gelegen met een roemse met bril weet haar naam niet meer maar ze was wel gewillig.
Alleen jammer dat ze voor dat even op de bank zitten €40 wilde hebben,ik zeg we gaan naar boven en dan wilde ze weer €40 hebben,dus mooi niet.

Tom Kroes had de hele dag gewerkt en head het helemaal gehad,hij zegt zullen we gaan. Ik zei we blijven nog even,hij zei nee we gaan ik wil naar bed.
Wat denk je rijden we verkeerd en komen we langs Penelope in Essen zijn we daar nog maaar ff naar toe gegaan en waren we om 6.30 uur thuis vanmorgen

Relaxxxboard als nog van hartegefeliciteerd en bedankt voor de mooie en geile gezellige avond
Doe wat je moet doen.