Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464669 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #105 Gepost op: 26 mei 2013, 19:14:35 »
 25.05.13: Championsleague finale Borussia Dortmund – Bayern München en Relaxxxboardjubileumfeestje in Panthera. Grote gebeurtenissen wierpen al weken lang hun schaduw vooruit. Valt goed te combineren zoals bleek door de grote opkomst van rakkers.
Tijdens mijn binnendoor ontdek je plekje ritje door de Ratinger woonwijken, met alleen maar rechts voor links kruispunten, moest ik plotsklaps vol in de remmen vanwege een bestuurder die blijkbaar nog nooit van deze voorrangsregels had gehoord. Een van links komend gepimpt sportautootje had me helemaal niet gezien en vervolgde onverstoord zijn weg. Ook nog een Nederlands kenteken? Rijdt precies die straten in waar mijn navigatiesysteem me ook heen leidt? Het zal toch niet?
En ja hoor, vlak voor het pand van Panthera wilde deze Nederlander zijn auto in het parkeerverbod neerzetten, waardoor ik hem kon inhalen en de Wijze Grijsbolide op de eerste (overdekte) parkeerplaats bij de ingang kon parkeren. Voor de Nederlander bleef een plekje helemaal achteraan over. Het bleek Pistol Pete te zijn die helemaal geladen van het testosteron snuivend aan kwam lopen. “I smell pussies”
Samen de entree en de borg afgerekend en gewapend met een badjas en een handdoek kregen we een korte rondleiding en instructie. De douche bestaat uit een in het midden geplaatste paal waaraan zich 4 douchekoppen bevinden. Watertemperatuur is individueel instelbaar en de doucheinterval is royaal afgesteld. Daarna word je geacht je handdoek aan een haakje met het nummer van je locker op te hangen. Hier kun je hem dan laten drogen, totdat je hem de volgende keer weer nodig hebt. Een beetje vreemd ritueel. Echter steeds als ik een nieuwe handdoek ging vragen aan de receptie kreeg ik zonder problemen een nieuwe uitgereikt. Ze doen er wel heel spannend over, want een nieuwe handdoek wordt uit een afgesloten kast tevoorschijn gehaald.

Dan maar eerst eens lekker ontbijten.
Welk ontbijt?
“Alles is op en als je iets wilt eten dan kun je een maaltijd laten bereiden.”
”Maar wisten jullie dan niet dat er vandaag meer bezoekers verwacht werden? En desnoods zijn er toch nog winkels open?”
Geen commentaar en er werd nogmaals op de menukaart gewezen. Als ontbijt dus maar de pastaschotel genomen zodat ik tenminste op die manier mijn koolhydraten binnenkreeg. Na de Thekejuffrouw nogmaals aan mijn bestelling herinnerd te hebben, kreeg ik dan na 40 minuten mijn eten. Klein foutje in de logistiek; het zij haar vergeven.
Inmiddels waren ook Foots en Sexmachine gearriveerd met tassen vol met vloeibare ravitaillering in de vorm van cocktails en Leffe biertjes. Er werd voor vertier gezorgd in de vorm van spijker timmeren Ook een dame mocht meedoen en zij werd meteen de winnaar.

Behalve aan de gezelligheid, moest er ook aandacht besteed worden aan het vrouwelijke schoon. De eerste die wat serieuzer in aanmerking kwam, was Andrea.
Naam : Andrea
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik, tot op schouders
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 54 Kg maat 34/ slappe B-cups
 Service: PZC, NMC, 69, TZ, COB,
 Voordelen: Rollenspel. Rimmen. Rookt niet
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 + 30 + 30min.
 Prijs : EUR 40,= + 40,= + 40,=
 Extra’s bij het bezoek:

2 x een Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10 en 1 x een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Een gouden greep, want uiteindelijk ben ik die dag 3 maal met Andrea op de kamer geweest. Het begon met een ongedwongen gesprekje buiten. Andrea rookt niet. Een absoluut pluspunt bij het zoenen. Al snel stelde ze voor om naar binnen te gaan om ons nog wat nader te leren kennen. Ik was me er eerder nog niet van bewust geweest, maar het fijne van de Panthera inrichting zijn de vele verdekt opgestelde bankjes, waardoor je heerlijk kunt presalen, zonder dit meteen in het volle zicht van de overige bezoekers te doen. We zijn dan ook een beetje afzijdig in een minikino in de barruimte beland. En dat presalen heeft hier inderdaad een extra dimensie. Andrea nam uitgebreid de tijd om me op te warmen, zowel fysiek als verbaal.
“Oh, look, your dick is crying” zei ze quasi onschuldig en ze begon met lange halen het voorvocht van Wijze Stijve af te likken.
”Is there more of that sweet juice in it for me?” en ze begon Wijze Stijve helemaal in haar mond te nemen. Net geen deep throat.
“And how do you like this?” terwijl haar handje helemaal onder aan m’n perineum begon te kriebelen. Haar grote ogen bleven me onschuldig aankijken.
“Do you want to fuck me right here?”, terwijl ze haar malse poesje open spreidde en zich helemaal aan me presenteerde. Er stond een bed naast ons.
Laten we dat maar niet doen, maar naar een kamer gaan. Een kamer met een fauteuil. Andrea gebood me plaats te nemen en dook meteen tussen m’n knieën. Een heerlijke blowjob volgde. Na een tijdje trok Andrea me verder naar voren en spreidde m’n benen. Haar tongetje daalde af naar m’n ballen, en dieper en dieper en dieper. Uiteindelijk voelde ik dat haar warme tongetje m’n sterretje begon te strelen. Wow, deze sensatie had ik lang niet meer ervaren.
Trots keek Andrea me aan en vroeg super onschuldig en plagerig: “Did you like my surprise?” Dat was genoeg om Wijze Stijve te laten berubberen, hetgeen ze trouwens met haar lippen doet. Hierna volgde een onstuimig potje matrassenworstelen, waarbij ik me uiteindelijk gewonnen gaf en een heerlijk verlossende blowjob volgde, waarbij een halve keukenrol eraan moest geloven om alle DNA sporen op onze lichamen enigszins uit te wissen. Dit had me zo goed bevallen, dat ik haar ter plekke beloofde er later een vervolg aan te geven. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Dat vervolg zou 2 uurtjes later plaatsvinden. Andrea kwam op me af terwijl ze een banaan in haar hand hield en er wellustig aan begon te likken. Met haar wijsvinger gebaarde ze me naar haar toe te komen. In de grote kino werd de banaan uitvoerig betrokken in het tongspel en aldus kreeg ik vandaag ook nog een extra portie vitamine B toegediend. Gedurende deze tweede opwarmronde had Andrea nog een andere verrassing voor me in petto. Tijdens de niet-FKK dagen had ze een onschuldig schoolmeisjes uniform aan. Wat als ze dat voor mij nu eens zou aandoen? Konden we een lekker meester/stout schoolmeisje rollenspel gaan doen. Top, ik kon het nauwelijks afwachten. En dan duren 5 minuten anticiperen lang. En daar verscheen ze:



Met een pruillipje en een vinger in haar mond vroeg ze me mee naar boven. Daar opende ze m’n badjas en vroeg of ze m’n grote Chupa Chup lolly mocht hebben. Ze hield zo erg van likken….. Ga vooral je gang, meid.
Daarna ging ze op bed knielen en bood me haar malse spleetje aan. Onschuldig draaide ze haar hoofd naar me toe en vroeg: “Do you like what you see? Look how wet it is!”en haar vingers openden haar glinsterende lipjes voor me. Tegelijk wiebelde ze met haar kontje heen en weer. Een lekker stevige doggyrit volgde, waarbij Andrea er ter verhoging van de illusie ook nog steeds opwindende taal bij uitsloeg. “Oh please be careful, This feels so good. After this I’m going to lick you everywhere again. Please let me suck you more”.Zo gespeeld als dit natuurlijk is, zo veel effect had het anders wel. Ik gooide haar dus op haar rug, plaatste een beentje op mijn schouder en liet al mijn bronstige wellust op haar los. En het onschuldige tienertje veranderde op slag in een kleine vamp. Het is maar goed dat ik me thuis nergens voor hoef te verantwoorden want enkele lichte striemen van krassende nagels op mijn rug lijken me toch moeilijk aan het thuisfront te verklaren. Ook hier bewees Andrea aansluitend weer op uitstekende wijze haar orale kwaliteiten door me overal met haar tongetje te verwennen. Gefinisht met een heftige sperma explosie waardoor ook voor deze sessie een Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10

Toen werd de avond onderbroken voor het voetbalduel. Lekker rustig, dus voor mij tijd om m’n tweede menu te laten klaarmaken. Schnitzel! Dit was binnen 10 minuten klaar. Één opmerking hierover, het was wel een schnitzel, echter van separator vlees. Dat is zo’n schnitzel dat je niet hoeft te snijden, maar waar je met je vork een stukje vanaf kunt breken i.t.t. een gepaneerd stukje echt vlees (een hamlapje is hiervoor OK). Technisch gezien inderdaad een schnitzel, maar kwalitatief niet hoogstaand. Je bespaart hiermee wel op je inkoopkosten, maar als club geef je hiermee wel een bepaald signaal af. Jammer.
Na de wedstrijd was er een korte tombola, waarbij ondergetekende een DVD van de Saskia Farell gang bang studio won.
Na dit intermezzo werd het tijd om nog eens een derde sessie met Andrea door te brengen. We verkasten weer naar de kleine kino om Wijze Stijve weer eens lekker ouderwets op te kracht te laten pijpen. Key, please.
Alle kamers waren blijkbaar bezet en we belandden in een kleine massageruimte die aan de bovenkamt open was. Ernaast was duidelijk hoorbaar, ook een koppel bezig. Niet geweldig, maar laten we van de nood maar een deugd maken. Nu wil ik alleen maar genieten zonder me te hoeven inspannen, niks onstuimigs, I just want to relax and enjoy your oral skills. En ook het talent om een man puur te verwennen, bezit Andrea. Deze derde kamer van vandaag met Andrea scoort een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Uiteindelijk hield men de club nog een uurtje langer dan gebruikelijk open. Dus om 03:00 huiswaarts gereden.
Wijze Grijze sexapproval™ voor Panthera vandaag: 7,0/10

Wijze grijze

  • Gast
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #106 Gepost op: 26 mei 2013, 19:21:46 »
 [font=]25.05.13: Championsleague finale Borussia Dortmund – Bayern München en Relaxxxboardjubileumfeestje in Panthera. [/font][font=]Grote gebeurtenissen wierpen al weken lang hun schaduw vooruit. Valt goed te combineren zoals bleek door de grote opkomst van rakkers.[/font]
[font=]Tijdens mijn binnendoor ontdek je plekje ritje door de Ratinger woonwijken, met alleen maar rechts voor links kruispunten, moest ik plotsklaps vol in de remmen vanwege een bestuurder die blijkbaar nog nooit van deze voorrangsregels had gehoord. Een van links komend gepimpt sportautootje had me helemaal niet gezien en vervolgde onverstoord zijn weg. Ook nog een Nederlands kenteken? Rijdt precies die straten in waar mijn navigatiesysteem me ook heen leidt? Het zal toch niet? [/font]
[font=]En ja hoor, vlak voor het pand van Panthera wilde deze Nederlander zijn auto in het parkeerverbod neerzetten, waardoor ik hem kon inhalen en de Wijze Grijsbolide op de eerste (overdekte) parkeerplaats bij de ingang kon parkeren. Voor de Nederlander bleef een plekje helemaal achteraan over. Het bleek Pistol Pete te zijn die helemaal geladen van het testosteron snuivend aan kwam lopen. “I smell pussies” [/font]
[font=]Samen de entree en de borg afgerekend en gewapend met een badjas en een handdoek kregen we een korte rondleiding en instructie. De douche bestaat uit een in het midden geplaatste paal waaraan zich 4 douchekoppen bevinden. Watertemperatuur is individueel instelbaar en de doucheinterval is royaal afgesteld. Daarna word je geacht je handdoek aan een haakje met het nummer van je locker op te hangen. Hier kun je hem dan laten drogen, totdat je hem de volgende keer weer nodig hebt. Een beetje vreemd ritueel. Echter steeds als ik een nieuwe handdoek ging vragen aan de receptie kreeg ik zonder problemen een nieuwe uitgereikt. Ze doen er wel heel spannend over, want een nieuwe handdoek wordt uit een afgesloten kast tevoorschijn gehaald. [/font]
[font=] [/font]
[font=]Dan maar eerst eens lekker ontbijten. [/font]
[font=]Welk ontbijt?[/font]
[font=]“Alles is op en als je iets wilt eten dan kun je een maaltijd laten bereiden.”[/font]
[font=]”Maar wisten jullie dan niet dat er vandaag meer bezoekers verwacht werden? En desnoods zijn er toch nog winkels open?”[/font]
[font=] [/font]Geen commentaar en er werd nogmaals op de menukaart gewezen. Als ontbijt dus maar de pastaschotel genomen zodat ik tenminste op die manier mijn koolhydraten binnenkreeg. Na de Thekejuffrouw nogmaals aan mijn bestelling herinnerd te hebben, kreeg ik dan na 40 minuten mijn eten. Klein foutje in de logistiek; het zij haar vergeven.
[font=]Inmiddels waren ook Foots en Sexmachine gearriveerd met tassen vol met vloeibare ravitaillering in de vorm van cocktails en Leffe biertjes. Er werd voor vertier gezorgd in de vorm van spijker timmeren Ook een dame mocht meedoen en zij werd meteen de winnaar. [/font]
[font=] [/font]
[font=]Behalve aan de gezelligheid, moest er ook aandacht besteed worden aan het vrouwelijke schoon. De eerste die wat serieuzer in aanmerking kwam, was Andrea. [/font]
[font=][smg id=6038][/font]
[font=] [/font]
[font=]Naam : Andrea
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik, tot op schouders
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 54 Kg maat 34/ slappe B-cups
 Service: PZC, NMC, 69, TZ, COB,
 Voordelen: Rollenspel. Rimmen. Rookt niet
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 + 30 + 30min.
 Prijs : EUR 40,= + 40,= + 40,=
 Extra’s bij het bezoek: [/font]
[font=]2 x een Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10 en 1 x een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10[/font]
[font=] [/font]
[font=]Een gouden greep, want uiteindelijk ben ik die dag 3 maal met Andrea op de kamer geweest. Het begon met een ongedwongen gesprekje buiten. Andrea rookt niet. Een absoluut pluspunt bij het zoenen. Al snel stelde ze voor om naar binnen te gaan om ons nog wat nader te leren kennen. Ik was me er eerder nog niet van bewust geweest, maar het fijne van de Panthera inrichting zijn de vele verdekt opgestelde bankjes, waardoor je heerlijk kunt presalen, zonder dit meteen in het volle zicht van de overige bezoekers te doen. We zijn dan ook een beetje afzijdig in een minikino in de barruimte beland. En dat presalen heeft hier inderdaad een extra dimensie. Andrea nam uitgebreid de tijd om me op te warmen, zowel fysiek als verbaal. [/font]
[font=]“Oh, look, your dick is crying” zei ze quasi onschuldig en ze begon met lange halen het voorvocht van Wijze Stijve af te likken. [/font]
[font=]”Is there more of that sweet juice in it for me?”[/font][font=] en ze begon Wijze Stijve helemaal in haar mond te nemen. Net geen deep throat.[/font]
[font=]“And how do you like this?” [/font][font=]terwijl haar handje helemaal onder aan m’n perineum begon te kriebelen. Haar grote ogen bleven me onschuldig aankijken. [/font]
[font=]“Do you want to fuck me right here?”[/font][font=], terwijl ze haar malse poesje open spreidde en zich helemaal aan me presenteerde. Er stond een bed naast ons.[/font]
[font=]Laten we dat maar niet doen, maar naar een kamer gaan. Een kamer met een fauteuil. Andrea gebood me plaats te nemen en dook meteen tussen m’n knieën. Een heerlijke blowjob volgde. Na een tijdje trok Andrea me verder naar voren en spreidde m’n benen. Haar tongetje daalde af naar m’n ballen, en dieper en dieper en dieper. Uiteindelijk voelde ik dat haar warme tongetje m’n sterretje begon te strelen. Wow, deze sensatie had ik lang niet meer ervaren. [/font]
[font=]Trots keek Andrea me aan en vroeg super onschuldig en plagerig: “Did you like my surprise?” Dat was genoeg om Wijze Stijve te laten berubberen, hetgeen ze trouwens met haar lippen doet. Hierna volgde een onstuimig potje matrassenworstelen, waarbij ik me uiteindelijk gewonnen gaf en een heerlijk verlossende blowjob volgde, waarbij een halve keukenrol eraan moest geloven om alle DNA sporen op onze lichamen enigszins uit te wissen. Dit had me zo goed bevallen, dat ik haar ter plekke beloofde er later een vervolg aan te geven. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10[/font]
[font=] [/font]
[font=]Dat vervolg zou 2 uurtjes later plaatsvinden. Andrea kwam op me af terwijl ze een banaan in haar hand hield en er wellustig aan begon te likken. Met haar wijsvinger gebaarde ze me naar haar toe te komen. In de grote kino werd de banaan uitvoerig betrokken in het tongspel en aldus kreeg ik vandaag ook nog een extra portie vitamine B toegediend. Gedurende deze tweede opwarmronde had Andrea nog een andere verrassing voor me in petto. Tijdens de niet-FKK dagen had ze een onschuldig schoolmeisjes uniform aan. Wat als ze dat voor mij nu eens zou aandoen? Konden we een lekker meester/stout schoolmeisje rollenspel gaan doen. Top, ik kon het nauwelijks afwachten. En dan duren 5 minuten anticiperen lang. En daar verscheen ze:[/font]
[font=] [/font]
[font=][smg id=6040][/font]
[font=] [/font]
[font=]Met een pruillipje en een vinger in haar mond vroeg ze me mee naar boven. Daar opende ze m’n badjas en vroeg of ze m’n grote Chupa Chup lolly mocht hebben. Ze hield zo erg van likken….. Ga vooral je gang, meid. [/font]
[font=]Daarna ging ze op bed knielen en bood me haar malse spleetje aan. Onschuldig draaide ze haar hoofd naar me toe en vroeg: “Do you like what you see? Look how wet it is!”en haar vingers openden haar glinsterende lipjes voor me. Tegelijk wiebelde ze met haar kontje heen en weer. Een lekker stevige doggyrit volgde, waarbij Andrea er ter verhoging van de illusie ook nog steeds opwindende taal bij uitsloeg. “Oh please be careful, This feels so good. [/font][font=]After this I’m going to lick you everywhere again. Please let me suck you more”.[/font][font=]Zo gespeeld als dit natuurlijk is, zo veel effect had het anders wel. Ik gooide haar dus op haar rug, plaatste een beentje op mijn schouder en liet al mijn bronstige wellust op haar los. En het onschuldige tienertje veranderde op slag in een kleine vamp. Het is maar goed dat ik me thuis nergens voor hoef te verantwoorden want enkele lichte striemen van krassende nagels op mijn rug lijken me toch moeilijk aan het thuisfront te verklaren. Ook hier bewees Andrea aansluitend weer op uitstekende wijze haar orale kwaliteiten door me overal met haar tongetje te verwennen. Gefinisht met een heftige sperma explosie waardoor ook voor deze sessie een Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10[/font]
[font=] [/font]
[font=]Toen werd de avond onderbroken voor het voetbalduel. Lekker rustig, dus voor mij tijd om m’n tweede menu te laten klaarmaken. Schnitzel! Dit was binnen 10 minuten klaar. Één opmerking hierover, het was wel een schnitzel, echter van separator vlees. Dat is zo’n schnitzel dat je niet hoeft te snijden, maar waar je met je vork een stukje vanaf kunt breken i.t.t. een gepaneerd stukje echt vlees (een hamlapje is hiervoor OK). Technisch gezien inderdaad een schnitzel, maar kwalitatief niet hoogstaand. Je bespaart hiermee wel op je inkoopkosten, maar als club geef je hiermee wel een bepaald signaal af. Jammer. [/font]
[font=]Na de wedstrijd was er een korte tombola, waarbij ondergetekende een DVD van de Saskia Farell gang bang studio won.[/font]
[font=]Na dit intermezzo werd het tijd om nog eens een derde sessie met Andrea door te brengen. We verkasten weer naar de kleine kino om Wijze Stijve weer eens lekker ouderwets op te kracht te laten pijpen. Key, please.[/font]
[font=]Alle kamers waren blijkbaar bezet en we belandden in een kleine massageruimte die aan de bovenkamt open was. Ernaast was duidelijk hoorbaar, ook een koppel bezig. Niet geweldig, maar laten we van de nood maar een deugd maken. Nu wil ik alleen maar genieten zonder me te hoeven inspannen, niks onstuimigs, I just want to relax and enjoy your oral skills. En ook het talent om een man puur te verwennen, bezit Andrea. Deze derde kamer van vandaag met Andrea scoort een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10 [/font]
[font=] [/font]
[font=]Uiteindelijk hield men de club nog een uurtje langer dan gebruikelijk open. Dus om 03:00 huiswaarts gereden. [/font]
[font=]Wijze Grijze sexapproval™ voor Panthera vandaag: 7,0/10[/font]

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #107 Gepost op: 26 mei 2013, 19:39:00 »

Staan we bij de theke en wat denk je zijn we alle twee het wachtwoord kwijt. Gelukkig stond Wijze Grijze daar om ons een handje te helpen met het wachtwoord en zo kwam het toch nog goed.



Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk  :-\  ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #108 Gepost op: 26 mei 2013, 19:46:40 »
25.05.13: Championsleague finale Borussia Dortmund – Bayern München en het Relaxxxboardjubileumfeestje in Panthera. [/font][font=]Grote gebeurtenissen wierpen al weken lang hun schaduw vooruit. Valt goed te combineren, zoals bleek door de grote opkomst van rakkers.
 
 Tijdens mijn binnendoor "ontdek je plekje" ritje door de Ratinger woonwijken, met alleen maar rechts voor links kruispunten, moest ik plotsklaps vol in de remmen vanwege een bestuurder die blijkbaar nog nooit van deze voorrangsregels had gehoord. Een van links komend gepimpt sportautootje had me helemaal niet gezien en vervolgde onverstoord zijn weg. Ook nog een Nederlands kenteken? Rijdt precies die straten in waar mijn navigatiesysteem me ook heen leidt? Het zal toch niet?
 En ja hoor, vlak voor het pand van Panthera wilde deze Nederlander zijn auto in het parkeerverbod neerzetten, waardoor ik hem kon inhalen en de Wijze Grijsbolide op de eerste (overdekte) parkeerplaats bij de ingang kon parkeren. Voor de Nederlander bleef een plekje helemaal achteraan over. Het bleek Pistol Pete te zijn die helemaal geladen van het testosteron snuivend aan kwam lopen. “I smell pussies”
 
 Samen de entree en de borg afgerekend en gewapend met een badjas en een handdoek kregen we een korte rondleiding en instructie. De douche bestaat uit een in het midden geplaatste paal waaraan zich 4 douchekoppen bevinden. Watertemperatuur is individueel instelbaar en de doucheinterval is royaal afgesteld. Daarna word je geacht je handdoek aan een haakje met het nummer van je locker op te hangen. Hier kun je hem dan laten drogen, totdat je hem de volgende keer weer nodig hebt. Een beetje vreemd ritueel. Echter steeds als ik een nieuwe handdoek ging vragen aan de receptie kreeg ik zonder problemen een nieuwe uitgereikt. Ze doen er wel heel spannend over, want een nieuwe handdoek wordt uit een afgesloten kast tevoorschijn gehaald.
 
 Dan maar eerst eens lekker ontbijten.
 Welk ontbijt?
 “Alles is op en als je iets wilt eten dan kun je een maaltijd laten bereiden.”
 ”Maar wisten jullie dan niet dat er vandaag meer bezoekers verwacht werden? En desnoods zijn er toch nog winkels open?”
 Geen commentaar en er werd nogmaals op de menukaart gewezen. Als ontbijt dus maar de pastaschotel genomen zodat ik tenminste op die manier mijn koolhydraten binnenkreeg. Na de Thekejuffrouw nogmaals aan mijn bestelling herinnerd te hebben, kreeg ik dan na 40 minuten mijn eten. Klein foutje in de logistiek; het zij haar vergeven.
 
 Inmiddels waren ook de twee gastheren Foots en Sexmachine gearriveerd met tassen vol met vloeibare ravitaillering in de vorm van cocktails en Leffe biertjes. Er werd voor vertier gezorgd dmv een partyspelletje: spijker timmeren Ook een dame mocht meedoen en zij werd meteen de winnaar.
 
 Behalve aan de gezelligheid, moest er ook aandacht besteed worden aan het vrouwelijke schoon. De eerste die wat serieuzer ervoor in aanmerking kwam, was Andrea.
 
[smg id=6038]
 
 Naam : Andrea
 
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik, tot op schouders
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 54 Kg maat 34/ slappe B-cups
 Service: PZC, NMC, 69, TZ, COB,
 Voordelen: Rollenspel. Rimmen. Rookt niet
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 + 30 + 30 min.
 Prijs : EUR 40,= + 40,= + 40,=
 Extra’s bij het bezoek:
 2 x een Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10 en 1 x een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Een gouden greep, want uiteindelijk ben ik die dag 3 maal met Andrea op de kamer geweest. Het begon met een ongedwongen gesprekje buiten. Andrea rookt niet. Een absoluut pluspunt bij het zoenen. Al snel stelde ze voor om naar binnen te gaan om ons nog wat nader te leren kennen. Ik was me er eerder nog niet van bewust geweest, maar het fijne van de Panthera inrichting zijn de vele verdekt opgestelde bankjes, waardoor je heerlijk kunt presalen, zonder dit meteen in het volle zicht van de overige bezoekers te doen. We zijn dan ook een beetje afzijdig in een minikino in de barruimte beland. En dat presalen heeft hier inderdaad een extra dimensie. Andrea nam uitgebreid de tijd om me op te warmen, zowel fysiek als verbaal.
 “Oh, look, your dick is crying” zei ze quasi onschuldig en ze begon met lange halen het voorvocht van Wijze Stijve af te likken.
 ”Is there more of that sweet juice in it for me?” en ze begon Wijze Stijve helemaal in haar mond te nemen. Net geen deep throat.
 “And how do you like this?” terwijl haar handje helemaal onder aan m’n perineum begon te kriebelen. Haar grote ogen bleven me onschuldig aankijken.
 “Do you want to fuck me right here?”, terwijl ze haar malse poesje open spreidde en zich helemaal aan me presenteerde. Er stond een bed naast ons.
 
 Laten we dat maar niet doen, maar naar een kamer gaan. Een kamer met een fauteuil. Andrea gebood me plaats te nemen en dook meteen tussen m’n knieën. Een heerlijke blowjob volgde. Na een tijdje trok Andrea me verder naar voren en spreidde m’n benen. Haar tongetje daalde af naar m’n ballen, en dieper en dieper en dieper. Uiteindelijk voelde ik dat haar warme tongetje m’n sterretje begon te strelen. Wow, deze sensatie had ik lang niet meer ervaren.
 Trots keek Andrea me aan en vroeg super onschuldig en plagerig: “Did you like my surprise?” Dat was genoeg om Wijze Stijve te laten berubberen, hetgeen ze trouwens met haar lippen doet. Hierna volgde een onstuimig potje matrassenworstelen, waarbij ik me uiteindelijk gewonnen gaf en een heerlijk verlossende blowjob volgde, waarbij een halve keukenrol eraan moest geloven om alle DNA sporen op onze lichamen enigszins uit te wissen. Dit had me zo goed bevallen, dat ik haar ter plekke beloofde er later een vervolg aan te geven. Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 Dat vervolg zou 2 uurtjes later plaatsvinden. Andrea kwam op me af terwijl ze een banaan in haar hand hield en er wellustig aan begon te likken. Met haar wijsvinger gebaarde ze me naar haar toe te komen. In de grote kino werd de banaan uitvoerig betrokken in het tongspel en aldus kreeg ik vandaag ook nog een extra portie vitamine B toegediend. Gedurende deze tweede opwarmronde had Andrea nog een andere verrassing voor me in petto. Tijdens de niet-FKK dagen had ze een onschuldig schoolmeisjes uniform aan. Wat als ze dat voor mij nu eens zou aandoen? Konden we een lekker meester/stout schoolmeisje rollenspel gaan doen. Top, ik kon het nauwelijks afwachten. En dan duren 5 minuten anticiperen lang. En daar verscheen ze:
 
[smg id=6040]
 
 Met een pruillipje en een vingertje in haar mond vroeg ze me mee naar boven. Daar opende ze m’n badjas en vroeg of ze m’n grote Chupa Chup lolly mocht hebben. Ze hield zo erg van likken….. Ga vooral je gang, meid.
 Daarna ging ze op bed knielen, spreidde haar beentjes en bood me haar malse spleetje onder dat minirokje aan. Onschuldig draaide ze haar hoofd naar me toe en vroeg: “Do you like what you see? Look how wet it is!”en haar vingers openden haar glinsterende lipjes voor me. Tegelijk wiebelde ze met haar kontje heen en weer. Een lekker stevige doggyrit volgde, waarbij Andrea er ter verhoging van de illusie ook nog steeds opwindende taal bij uitsloeg. “Oh please be careful, This feels so good. After this I’m going to lick you everywhere again. Please let me suck you more”.
 Zo gespeeld als dit natuurlijk is, zo veel effect had het anders wel. Ik gooide haar dus op haar rug, plaatste een beentje op mijn schouder en liet al mijn bronstige wellust op haar los. En het onschuldige tienertje veranderde op slag in een kleine vamp. Het is maar goed dat ik me thuis nergens voor hoef te verantwoorden want enkele lichte striemen van krassende nagels op mijn rug lijken me toch moeilijk aan het thuisfront te verklaren. Ook hier bewees Andrea aansluitend weer op uitstekende wijze haar orale kwaliteiten door me overal met haar tongetje te verwennen. Gefinisht met een heftige sperma explosie waardoor ook voor deze sessie een Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 Toen werd de avond onderbroken voor het voetbalduel. Lekker rustig, dus voor mij tijd om m’n tweede menu te laten klaarmaken. Schnitzel! Dit was binnen 10 minuten klaar. Één opmerking hierover, het was wel een schnitzel, echter van separator vlees. Dat is zo’n schnitzel dat je niet hoeft te snijden, maar waar je met je vork een stukje vanaf kunt breken i.t.t. een gepaneerd stukje echt vlees (een hamlapje is hiervoor OK). Technisch gezien inderdaad een schnitzel, maar kwalitatief niet hoogstaand. Je bespaart hiermee wel op je inkoopkosten, maar als club geef je hiermee wel een bepaald signaal af. Jammer.
 
 Na de wedstrijd was er een korte tombola, waarbij ondergetekende een DVD van de Saskia Farell gang bang studio won.
 
 Na dit intermezzo werd het tijd om nog eens een derde sessie met Andrea door te brengen. We verkasten weer naar de kleine kino om Wijze Stijve weer eens lekker ouderwets op te kracht te laten pijpen. Key, please.
 Alle kamers waren blijkbaar bezet en we belandden in een kleine massageruimte die aan de bovenkamt open was. Ernaast was duidelijk hoorbaar, ook een koppel bezig. Niet geweldig, maar laten we van de nood maar een deugd maken. Nu wil ik alleen maar genieten zonder me te hoeven inspannen, niks onstuimigs, I just want to relax and enjoy your oral skills. En ook het talent om een man puur te verwennen, bezit Andrea. Deze derde kamer van vandaag met Andrea scoort een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 Uiteindelijk hield men de club nog een uurtje langer dan gebruikelijk open. Dus om 03:00 huiswaarts gereden.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Panthera vandaag: 7,0/10

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #109 Gepost op: 26 mei 2013, 20:10:45 »
Drei Jahre Relaxxxboard

Meine erste Teilnahme an einer Relaxxxboard-Party, zudem in einem meiner Lieblingsclubs. Ein paar Gesichter kannte ich ja schon, einige neue kennengelernt. Viele nette Jungs und gute Stimmung! Zuzüglich der normalen Tagesgäste also recht volle Hütte.

Der Club war ganz gut gerüstet. Knapp 30 Mädels, darunter paar aus dem Schwesterclub Blue Note, boten ein sehr gutes Line-up. Fast alle Topacts vor Ort.

Als erstes schnappte ich mir die hübsche Bulgarin Barbara, die den ersten Tag im Panthera war. Ziemlich durchschnittliche Nummer, Einzelheiten siehe hier:
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11255.0 Später noch eine Highlightnummer mit der grandiosen Lori.

Leider hatte ich nur ein Zeitfenster bis 19:30 Uhr. Bis dahin nette Gespräche, viel gelacht, schöner Tag! Ich gehe mal davon aus, dass alle noch viel Spaß hatten. Großes Dankeschön an die Forumsleitung für die sicherlich zeitaufwendige Organisation der Party und an das Panthera für die Ausrichtung!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #110 Gepost op: 26 mei 2013, 21:05:22 »
Ik keek er naar uit en regelde op privévlak nog wat om er bij te kunnen zijn.  Ik heb er geen moment spijt van gehad ondanks het vreemde handelen van de club zelf.

Samen met dupke en de ket omstreeks 13:15 aangekomen.  We werden erg vriendelijk ontvangen en toen ik een extra handdoek vroeg, was dat geen probleem en vertelde men mij gelijk dat als ik een handdoek nodig had er gewoon maar een moest komen vragen, zoveel ik wou.  Is dat nu veranderd in Panthera en heeft m'n ingezien dat besparen op handdoeken de algemene hygiëne niet ten goede komt of herinnerden ze mij nog van vorige keer?  Ik heb het niet gevraagd en zal het dus nooit weten.  Vanwege de goedgeorganiseerde party door de mods bezocht ik maar één keer de sauna (van overigens maar 80° C) en benodigde ik vandaag nog maar één extra handdoek, die ik zomaar kreeg.  Ik hoorde echter van Dupke dat m'n zuchtte toen hij een nieuwe handdoek vroeg. 

De theke vroeg of ik een rondleiding wou geven aan mijn twee kompanen.  Ik wou dat graag doen maar kreeg daarvoor geen extra korting op de inkomprijs.  Ik nam toch een deel van hun taak over, niet?  No prob, overigens.  Zo'n rondleiding geven duurt ook niet lang in Panthera gezien de ronde gang je zelf overal naartoe leidt.  We wilden dan maar meteen gaan ontbijten.  Het was half twee en er lagen enkel nog wat kruimeltjes voor de vogeltjes.  Dit bleek al sinds 13:00 zo te zijn.  Later op de avond kwam ik nog te weten dat het ontbijt klaargezet wordt en dat als het druk is het gewoon rapper op is en op is op, amen en uit.  Slagen ze dan niet wat extra broodjes en sneetjes kaas in als ze veel meer volk verwachten?  Zou niet mogen.  Ik zou juist uitpakken op een dag dat vele nieuwe mannen (en mogelijk stamklanten in de toekomst) een bezoekje aan mijn club zouden brengen en ze extra verwennen en ze zeker niets te kort laten komen zodat ze geen puntje van kritiek gaan leveren en graag zo snel mogelijk terugkomen.  Vanaf twee uur zou er warm gegeten kunnen worden.  Enkele dagen voor het feestje lieten de clubeigenaars nog weten aan de mods dat er geen buffet zou zijn.  Je kan dan verwachten dat er voldoende à la carte eten zal aanwezig zijn natuurlijk.  Je kan dan ook verwachten dat je dan ongelimiteerd (zonder wreetvarken te moeten zijn) kan bestellen.  Temeer er geen fruittussendoortjes zijn en geen cake of taart als tussendoortje.  Dat was niet het geval.  Je mocht maar twee maaltijden bestellen.  Het is te zeggen: 1 x soep, 1 x dessert en 2 x een hoofdschotel.  Zelf heb ik voldoende gegeten als ik 's middags een lekkere brunch heb gehad, een soepje, dessertje en een warme maaltijd.  Zelden (ook niet in PSR) eet ik twee warme schotels.  Vandaag kreeg ik echter mijn soep niet, was er geen ontbijt, kreeg ik mijn dessert voor mijn schnitzel en toen ik 's avonds dan na heel wat gedoe toch een visschotel** kreeg en ik laat op de avond nog een beetje trek had en een pasta bestelde, kreeg ik die niet want ik had al twee keer gegeten.  Dat ik geen ontbijt had gehad en de soep er niet door was gekomen kon de theke niet deren en den baas ook al niet.  Over klantvriendelijkheid gesproken als het om centjes uitgeven gaat.  Ik heb er mijn bedenkingen bij.  Eigenlijk was er van de club uit alleen maar minder (en minder inspanning) voor het feestje dan wat je zou kunnen verwachten, wat extra's.  Bovendien moesten de mods zelf de cocktails bekostigen en het Belgische lekkere Leffebier.  Nu ja, ik neem aan dat dat een afspraak was waar de mods geen graten in zagen.  Dat je dan amper glazen krijgt om je cocktails in uit te schenken, tja....  Mij kwam het op den duur voor als dat de club extra inkom heeft gecashte om te cashen en verder nog wat extra ging besparen. 
Je kon tot 22:00 eten bestellen, daarna zetten ze nog soep met Frans brood.  Gelukkig toch nog dat want de rakkers wisten niet allemaal dat je maar tot 22:00 kon eten en bleven gedeeltelijk op hun honger zitten als ze nog wat wilden eten na de voetbal (Jeank bijvoorbeeld).  Het stond ook nergens aangegeven.  Gelukkig was Joker het te weten gekomen en kon ik dus nog bestellen.  Bleek dat ruim voor tien uur de lekkere schnitzelschotel gereduceerd werd tot een lap vlees met een broodje er bij (wegens de rest was al op).
** Ik bestelde om 14:15 vis en Ilara wees er mij op dat dat enkel op vrijdag was.  Toen zag ik het ook staan.  Iets anders dan, het staat er, ik kan ook lezen, geen probleem.  Ilara kroop echter van schaamte weg toen ze een visschotel naast mij afzette voor Joker en ik haar vroeg wat dat was.  Later op de dag at iedereen vis.  Toen ik dat 's avonds weer vroeg, kreeg ik weer als antwoord dat het enkel op vrijdag was.  Even duidelijk gemaakt dat ik de hele dag doorheen de gehele club vis had geroken, gezien en zelfs een beetje geproefd.  Toen kreeg ik een visschotel ineens, de laatste.  De man na mij nog kreeg weer de laatste.  Beetje vreemde gang van zaken daar toch.

De mods hadden gelukkig alle inspanningen geleverd om er een dag vol ambiance van te maken!  's Avonds werden ze echter weer voor een voldongen feit gesteld.  De clubleiding vond het nodig om de voetbal in volle bar op reuzescherm uit te zenden met een volume dat bijna gelijk stond met een Yin Yang volume.  Tombola, paintball... was dus niet meer mogelijk.  Waarom gaven ze de voetbal niet uit in de kinoruimte die nu ongebruikt bleef.  De dames vloekten op de voetbal en slechts een handjevol Duitsers was geïnteresseerd in de voetbal.  De sfeer ging er helemaal uit en de DJ kon er na de voetbal ook niets meer aan verhelpen.  Ik zie de ambiance van het paasfeest nog zo voor me.  Vele dames leefden zich vrolijk en geil uit op de muziek van de DJ op de dansvloer, aan de danspaal.  Ze hadden er nu duidelijk geen zin meer in.  Je moet dat maar voor mekaar krijgen.  Het is ook een kunst.
De tombola vond dan blijkbaar later toch nog plaats maar toen zat ik op kamer.  Toen ik van kamer kwam, kreeg ik het leuke nieuws dat ik een DVD gewonnen had.  Mooi zo!  Op andere feestjes al geweten dat als je toevallig er niet was, ze je prijs gewoon doorgaven aan een ander.

Gelukkig heb ik me toch erg goed geamuseerd op de relaxxxboardparty in Panthera.  Je moet het zelf natuurlijk ook wat maken.  Een saunaatje rond de avond.  Op dat moment was het vollen bak muziek, ambiance en drukte in de bar.  Het was even een verademing om helemaal alleen in de sauna en saunabereik te zitten.  Afkoelen deed ik op het dakterras dat best mooi ingericht is.  Een stukje overdekt, wat goed gezien is in onze regio.  Het langwerpige terras beneden aan de bar is ook best o.k. en ook half overdekt.  Er stond een BBQ.  Ze zullen soms dus ook BBQ doen in Panthera.  Als die even lekker smaakt als het eten à la carte is dat een mooie troef.  Spijtig dat er geen verwarming is op het terras.  Het was leuk vertoeven op het terras met de rakkers maar frisjes.  Zelfs ik moest een badjas aandoen.  Met wat volksspel (hamerslaan) kreeg ik het nog best warm en ook de Leffes, de cocktails en later Sue hielpen daar een een handje aan.  Na een poos kwam Sue ook mee hamerslaan.  Eerst in haar weinige kledij, daarna in monokini en daarna in nixkini.  Ze gaf een showke en bleef nagels in de boomstam slaan tot ze het op een goede 2" kon.  Ze leerde snel en ondertussen genoot ik vooral van haar schoonheid.  Ze zou als winnares (van de dames) ook nog een prijs winnen voor haar enthousiasme.  Ze mocht een man van het forum uitkiezen om mee naar kamer te trekken.  Ze pakte het tactisch aan en zei dat ze vandaag geen zin had om te werken en enkel om met de rakkers fun te beleven.  Ze maakte geen keus en ik liet nonchalant even vallen dat ik wel haar slachtoffer wou zijn.  Ze liet me wel effe weten dat ze niet zoent.  Dan was mijn uitnodiging ook meteen niet meer geldig, liet ik haar fijntjes weten.  Ze herpakte zich door te zeggen dat ze niet "aldoor" wil liggen zoenen en tongzoenen.  Grapte ze nu maar wat en wou ze eigenlijk nog maar eens zeggen dat ze enkel lol wou maken en met een vaste klant wou gaan die haar voor de nodige uren het nodige geld zou geven voor die dag of meende ze het.  Ook met een dame die "maars" achter het zoenen zet, ga ik niet.

Barbara dan.  Ze kwam ineens naar mij.  Ik voelde dat ik haar moest kennen....  Ik liet mijn antwoord een beetje blauw - blauw toen ze vroeg of ik haar nog kende en kon gelukkig snel inpikken toen ze vrij snel zei dat ze van Sharks kwam.  Nu herinnerde ik het me weer ineens, zei ik haar.  Zie je wel, toch niet van hier.  Ze was hier voor haar eerste dag en was vrij zeker dat ze niet zou terugkeren naar Sharks.  Of dat ook betekent dat ze in Panthera zal blijven is nog maar net de vraag.  Eigenlijk kon ik me niets meer van haar herinneren.  Ik stelde een sessie dan ook nog maar wat uit, om te beginnen, hoe lief ze ook was, hoe ondeugend ze ook deed.  Als ik het niet meer herinner is het meestal niets bijzonders geweest maar ook geen fiasco.  Tegenwoordig ga ik echter niet meer voor de middenmoter.  Later op de avond kwam ze bij me zitten, aten we samen soep maar er was geen sprake van uitbundigheid, spontaniteit... van haar en ze bleef "op een ietwat veilige afstand" naast me zitten.  Wat uitdaginkjes van mijnentwege konden haar enthousiasme niet doen oplaaien.  Ik wou best wat proberen te forceren maar omdat mijn mederakkers moe waren, zag ik een mooie gelegenheid om af te bouwen.  Ze was een beetje teleurgesteld, merkte ik. 

Sylvia, haar had ik al van in het begin van dag in het snuitje.  De line up was voor mij niet verkeerd in Panthera maar ook niet uitmuntend.  Ik ben snel tevreden, ik hoef geen tientallen babes om me heen te zien.  Op dat vlak kon ik in Panthera gisteren zeker niet klagen.  Ik vond dat er ook voldoende dames aanwezig waren voor het aantal heren.  Wij mannen zien graag evenveel vrouwen als mannen of zelfs meer vrouwen dan mannen maar jongens, zo werkt het niet.  Ik schat een 23-tal dames voor een dubbel aantal mannen door de dag heen gemiddeld genomen.  Met Sylvia had ik een toch nog onverwacht goede sessie helemaal naar het einde toe.  SM vond dat ze niet goed pijpte, ik vond dat ze dat juist heel lekker deed.  Van zoenen (laat staan tongzoenen) houdt ze helemaal niet.  Ze had dus geluk dat ik nog eens een keer door haar schoonheid verblind was en het niet vroeg voor we naar kamer gingen.  Bovendien dacht ik toch dat er op de site van Panthera in koeienletters staat dat alle dames zoenen.  Het verbaasde mij dan ook dat ze op kamer niet wou zoenen.  Ik drong aan maar subtiel.  Zoenen kwam er dan aan te pas maar totaal ongeïnteresseerd en dan hoeft het voor mij ook niet meer.  De sessie verliep dus in mineur totdat ze na een stomme woordenwisseling ineens liet vallen dat ze met veel plezier ... met me wou verwezenlijken.  Wat een toeval dat een erg mooie dame met erg mooie natuurlijk B - C - cup mij daarnaar kan doen verlangen.  Ik liet haar begaan en kon ik nog spetterend eindigen met haar.

Denisa kon ik vandaag niet laten ontsnappen en ik kan het me zeker niet beklagen.  Een heerlijk uurtje met haar beleefd.

Proficiat aan het relaxxxboard bij deze dat jullie na drie jaar al zo'n prachtig forum hebben weten uitbouwen, proficiat voor al het initiatief dat jullie gisteren namen, blij dat ik er bij kon geweest zijn.  Ik heb er geen moment spijt van gehad.  Toch lijkt het mij voor de hand te liggen dat een feestje organiseren van relaxxxboard beter niet meer gebeurt in Panthera want ik vermoed dat ze daar in de grond dat liever niet hebben.  Als ik dan zie wat een ambiance en vrolijkheid, uitbundigheid en fun er gemaakt wordt door de dames bij het minste geringste dat er iets speciaals is (verjaardag dame...) bij de jonge prachtige club Sixsens....  Ik ben er zeker van dat daar de ambiance door de clubleiding zou aangemoedigd worden en niet doorbroken (door voetbal die hard klinkt door heel de bar en lounge).  Ja, je verstaat het goed, mijn inzien is dat een erg mooi alternatief (maar nog geen sponsor hier helaas)  :douchen         
« Laatst bewerkt op: 26 mei 2013, 21:26:10 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VOETBAL IS GEEN FEEST
« Reactie #111 Gepost op: 26 mei 2013, 21:50:32 »
- vriendelijke ontvangst
- de vis is op
- zelf een ijskast ingepalmd
- eerste deel van de dag verliep bijna zoals gepland
- cocktails waren niet lekker maar ik wist ze wel te verkopen
- Su is een geil wijf, en knettergek
- enkel vis op vrijdag
- Lady Di is even gek, ook knetter en een puur pornobeest, Coco/Carmen moet de duimen leggen. SM cijfer: 9.5/10 voor service
- ontbijt op, en buffet afgeschaft, in de plaats was er wel een projector, wat uiteraard belangrijker is voor feestvierende hoerenlopers
- 2 gangen zonder ontbijt, dat had ik zelfs niet verwacht, en kan niet
- onze gasten moeten kunnen eten zoveel ze willen, daarom ook had ik eerst gambafeest voorgesteld (op onze kosten)
- van 1.7 seconden tot 29.5 seconden, Der Hammer beslist
- Su slaat 40 percent van de voorraad nagels (spijkers) erdoor, eerst gekleed, en al strippend tot helemaal naakt
- Su en Lady Di zijn grappig en zeker geen 40 euro-girls (dus H7 lovers, brute pech)
- er is geen vis meer
- Lori is godverdomme een lekkere stoot, en zo geil als boter
- glazen voor cocktails zijn schaars, duur en dus ook heel moeilijk verkrijgbaar
- Barbara, liefje SEF is leuk, een LR-zesje
- Sylvia is ook leuk, een LR-vijfje
- bodypaint bleef de ganse dag in AH-zak in locker nummer 63
- Robbe is mijn held, en ik haat die kortarmige mongool in normale omstandigheden
- Vis enkel op vrijdag, behalve als SEF in da house is, dan krijgen andere gasten wel vis
- The Joker de grappiste rakker ooit
- opstand onderdrukt, maar rebelleren mag op dit forum
- voetbal gooit danscontest in de war
- stripster zat helaas in Bulgarije
- voetballers in geel en wart of wit en rood gebodypaint
- dames slim, en geen zin omdat er een scherm hangt
- stamgasten boeken alle kamers van 23u tot sluitingstijd
- Tom Kroes lijkt meer op verslaafde roker
- geen vis op zaterdag
- plakplaatjes ook populair bij sommige rakkers, wie zou hun poot zijn?
- ik ben redelijk teleurgesteld, Su en Lady Di maakten veel goed
- klagende rakkers, ga jullie gang
- wij blijven een onafhankelijk forum
- de vis is op
- mijn excuses aan allen voor de voetbaluitzending, ik trek mijn conclusies
- mijn schnitzel was wel een kalsflapje, moest het snijden met een mes
- madame met witte laarzen is een verdomd geil wijf
- line-up viel dus best mee; Su, Di, Lori, Barbara, Denise, Nadia
- kleefteef Veronica heeft zware concurrentie, deze is een agressieve stoephoer
- bodypainten, stripshow en miss-verkiezingen zijn we jullie nog schuldig
- geen vis op zaterdag
- tongzoenen (alhoewel het mi niet interesseert) mag best van de Panthera-website af, want je zet er het enkel op als het daadwerkelijk zo is
- servicegranaten volgens mij ook de knapsten (Lori, Su, Lady Di), maar geen 40 euro-girls, helaas voor de H7-lovers
- meiden wisten geeneens van feestje af
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
laat maar komen foots
« Reactie #112 Gepost op: 26 mei 2013, 22:26:47 »
En ik wacht op de spijkerkloppende Su-fotoreportage vanaf de Ipad van foots, dus laat maar komen die foto's, die maken heel wat goed.
Ow, BTW, SSS, ik heb de grootte van Sylvia opgenomen op kamer, die griet is dus 1.62m groot  :111: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline benijsbeer

  • have as much fun as possible
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
  • 100+ dagen in clubs per jaar.Een leuke dure hobby
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #113 Gepost op: 26 mei 2013, 22:36:17 »
Mijn derde bezoek aan Panthera. Wijze grijze had me uitgenodigd op dit club feestje want we hadden nog het een en ander te bespreken over de ervaringen van de laatste tijd mbt. mijn bezoekjes aan Thailand, Dominicaanse Republiek en Roemenië.

Maar nu eerst Ratingen.

Ik wist de laatste parkeerplaats te bemachtigen op de binnenplaats van panthera. Ik vreesde al of het een goed idee zou zijn om hier binnen te gaan. Toch maar gedaan.

De inkom was vriendelijk en mijn vrijkaart werd probleemloos geaccepteerd. Ik wist de weg nog zo'n beetje en ik kon mijn kleren met gemak in de grote locker kwijt.

Bij binnenkomst zag ik al de nodige bekende gezichten. Niet bij de dames deze keer maar bij de gasten. Dat had ik ook niet anders verwacht want er waren al de nodige NL en B kentekens op de parkeerplaats te zien geweest.

Toch kreeg ik niet echt de kans om een gesprek aan te knopen. Ik werd gelijk dusdanig afgeleid door Karina?. Een lekker ding met net 19 lentes en herkenbaar aan haar tattoo van een blauwe dolfijnen op haar rechter borst. Ze werkt normaal in een privé club in Wuppertal.

Ik ben verschrikkelijk slecht in het onthouden van namen dus wellicht klopt de naam niet. Iemand korrigeert misschien.

Het zou de eerste en verreweg de beste sessie van in totaal 9 kamergangen worden. Recordverdacht in deze club. Voor mij in ieder geval voor panthera.

De beide eerste keren in Panthera waren zeer lauwtjes geweest met slechts vier aanwezige ongeïnteresseerde meiden. Gelukkig was dat nu anders. Je moet ook niet door de weeks op bijna onmogelijke tijden komen. In de ochtend tot de middag is het wel een heel erg rustige club. Tenminste vorig jaar juni en augustus. Beide op een donderdag ochtend. Toen waren er maar 4 meiden.

Deze zaterdag is duidelijk beter voor gasten en voor de meiden. Keus genoeg.

Terug naar de eerste kamergang:
Ik kreeg van haar een blowjob die me weer lang zal heugen.

Ik ben een heel lastige bij het pijpen. Meestal wordt het helemaal niks, maar zij verraste me met deep throats en heerlijk spelen met mijn pik in haar mond, likken van mijn ballen en allerhande andere lekkere details die ervoor zorgden dat mijn hoofd op hol sloeg en ik voor het eerst in vele maanden weer eens klaar kwam bij het pijpen en heerlijk haar mondje vulde.

Daarna verwende ik haar en liet haar ook klaarkomen. Ze kroop helemaal tot bovenaan in het bed. Ze viel uiteindelijk van genot bijna uit bed. Heerlijk zo'n natte poes. Daarna nog eens een heerlijk stevig nummertje geneukt en zo waren mijn eerste anderhalf uur voorbij voor we er erg in hadden.

Ik kwam weer terug in de bar na te hebben gedouched en kon eindelijk een beetje bijpraten met iedereen totdat mijn oog weer viel op de volgende meid. Ik kende er niet eentje van en wilde zelf mijn oordeel vellen over de kwaliteit. Ik vroeg niet naar de kwaliteiten en had ook geen paspoortjes bekeken vantevoren.

Ik stapte dus naar haar toe en begon een gesprekje. Pre sales doen ze hier goed en ik heb er ook niet eentje ontmoet met taalproblemen. Allemaal spreken ze Engels of Duits.

Na een poosje heb ik haar meegenomen. Bad pritt vertelde me dat hij van haar niet gecharmeerd was geweest.

Jammer BP maar ik vond haar wel heerlijk kussen en meegaand in alles wat ik wilde. Wellicht had het ermee te maken dat ik haar verraste met (puur toevallig ook 25) chocolaatjes die ik haar aanbood voor haar 25e verjaardag. Je moet altijd iets leuks en of lekkers bij je hebben.

Ze deed vreeselijk haar best maar ik miste de passie van haar voorgangster.

Dat had ik eigenlijk de rest van de dag steeds. Ze doen vreselijk hun best maar echte passie is er niet bij. Het zijn geen vriendinnetjes. Dat moet ik nog verdienen hier blijkbaar.

Vreemd dat ik dit wil terwijl ik bewust naar clubs ga om GEEN vriendinnetje te krijgen (ik ben getrouwd). Duidelijk dubbel maar als veelneuker wordt je verwend en ook nog behoorlijk selectief.

Ook met haar heb ik leuke sex gehad. En ook haar wist ik naar haar hoogtepunt te brengen maar zoaks bij mij zo vaak bleef het bij het spelletje met haar.

Dat herhaalde zich eigenlijk met allemaal de meiden. Hongaars, Pools, Roemeens of Bulgaars ze waren allemaal goed maar op de een of andere wijze niet geweldig.

Ik geef toe dat je dat voor een eerste keer met de meid ook echt niet kunt verwachten. Ik moet dus echt weer terug komen hier.

Mijn tweede prijs bij het nagels in het houtblok meppen helpt daar zeer zeker bij. Foots nogmaals hartstikke bedankt voor dat vrijkaartje zodat ik nog een terug zal kunnen komen.

Al met al is het een club voor een specifiek publiek.en ook een club die ik ondertussen ontgroeid ben vermoedelijk.

Ik ben heerlijk aan mijn trekken gekomen die dag. Ik was ca. ieder uur op de kamer. En vaak ook lang. Alle sessies waren goed en als de meiden me beter kennen zou dit vast en zeker een stamclub kunnen worden voor de meeste rakkers.

Met mijn aantal kamers is het dan wel een duur grapje. Ik was bijna Euro 600 kwijt en daarmee viel ik bij bijna alle danes in de smaak. Ze wisten mij te vinden en ik hun.

Toch wil ik meer als een beetje mechanische sex en moet ik hun beter leren kennen.

De meiden zien er eigenlijk allemaal goed uit. Naar maatstaven van pauschalclubs heel goed zelfs.  Gewone en leuke meiden, en geen of weinig neus-omhoog meiden.

Het eten was goed maar ik heb al eens een betere schnitzel in een club gegeten. De weinige vers getapte pilsjes die ik gedronken heb smaakten ook dus dat is ook een plus.

Mijn eerste contact met de forumleden van dit forum was ook heel goed en zeker voor herhaling vatbaar.

Al met al zou ik deze club een 7/10 willen geven.

Alle meiden, m.u.v. nummer 1 krijgen van mij een 7/10
Mijn dolfijntje krijgt een 8/10

Ook omdat ze het een tweede keer voor elkaar kreeg dat ik klaar kwam. Ze was daarmee dan de eerste en negende waarmee ik naar de kamer ben gegaan.
« Laatst bewerkt op: 26 mei 2013, 22:56:07 door benijsbeer »
Behalve in enkele andere forums vind je meer info over mij en mijn activiteiten op www.facebook.com/ben.ijsbeer

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #114 Gepost op: 26 mei 2013, 23:49:51 »
Er zal veel geschreven worden dus hier even wat specifieke punten:


Het spijkerkloppen
We wilden zoals we vroeger bij ons feestjes in LR hadden weer eens een spelelement invoeren waarmee we kamergangen en vrijkaarten op een leuke manier konden verdelen onder de leden. Destijds hadden we een goaltje en een bal en deze keer hadden we het Duitse traditionele spijkerkloppen bedacht en daarvoor hebben we een in Belgie opgegroeide stamboom omgezaagd en zijn we met verse Brico spijkers richting Panthera getogen.

[attach=1]

Nu kun je het spijkerkloppen op verschillende manieren spelen, met zo weinig mogelijk slagen of tegen de tijd. Het eerste kan in groep, maar meestal zwerft iedereen ergens rond en doorgaans kun je individuele eigenzinnige gasten maar moeilijk in een groepje bijelkaar harken. Het werd dus tegen de tijd en Dupke was de eerste klopper en die sloeg gelijk goed raak en met een scherp tijd van 2,7 seconden ramde hij de spijker tot de kop in het hout. SLIK !


Vele heren volgden en Benijsbeer die officieel nog geen Relaxxrakker was (maar dat wel plechtig beloofde snel te worden) mocht van de sportieve jury ook meedoen en zowaar klopte deze met 2,3 seconden de spijker in de stronk. Zo dat was pas een strakke tijd ! De strijd ging door en er moest een professionele timmerman aan te pas komen, maar Neukie 123 sloeg de spijker in 2,2 seconden in het hout en daarmee werd de eindstand:


1. Neukie 123 met een gratis kamergang met een dame naar keuze in Panthera.
2. Benijsbeer met een vrijkaart Panthera


De dames competitie
Het spijkerkloppen sprak de dames overigens ook aan. Su wilde ook eens meppen en uiteraard zou Relaxxxboard niet Relaxxxboard zijn en gretig gaf ik Su een spijker. Waar alle heren rakkers gelimiteerd waren aan 1 spijker mocht Su er gezien de tevreden gezichten er van mij wel meer. Ze vroeg wat tips en sommige kwamen met dat ze dichter bij de rand moest, maar gelukkig kwam ik op het lumineuze idee om haar veel meer bewegingsvrijheid te bieden als ze wat overbodige kledij af zou nemen. Su was het roerend met mijn suggesties eens en het werd een waar natuurtalent die de ene na de andere spijker op verbluffende wijze in het hout sloeg. Het publiek was flabbercasted.

[attach=2]

Ik vroeg Sexmachine om het fototoestel te halen, maar die had geen zin. Gelukkig had ik mijn Ipad bij de hand voor de timing en daar mocht ik ook wat foto's mee maken, alleen zonder herkenbaar gezicht en privacy is hier het grootste goed. Er waren nog wat meer dames die wilden meppen en het spijkerkloppen op het terras werd alom gewaardeerd. Bijna alle rakkers keken begeisterd toe. Flori wilde perse ook diverse snelheidspogingen doen om de snelste tijd te kloppen maar ze kwam niet onder de 3,2 seconden.


Aangezien we een go go contest voor de dames hadden voorzien was mijn spontane ingeving om ook de beste damesinspanning te belonen en voor mij was het overduidelijk dat Su op de meest charmante wijze de spijkers kon kloppen en zij mocht daarom op kosten van Relaxxxboard een half uur met een rakker naar keuze gaan kameren.

[attach=3]

Echter Su bleek de rest van de avond geen rakker leuk genoeg te vinden. Jammer dan, dus deze gratis kamergang heb ik dan maar met de tombola verloot. Grauerwolf mag nu zelf een dame naar keuze gaan kameren.



Het handdoeken debakel
Bij binnenkomst kreeg ik denk ik een badjas en een handdoek, ik ben een badjasdrager, dus ik wilde me eerst douchen. Ik liep door de voor mij erg donkere gang en wilde mijn handdoek ophangen, maar ik kreeg het witte lusje niet om het dikke stevige ophangknop heen. Ook kon ik geen ander ophanglusje ontdekken, dus ik liep maar terug naar de kleedkamer voor wat licht. Daar bleek dat er wel degelijk een ook blauw lusje aan het midden van de korte kant van de handdoek zat en dat ik geprobeerd had om de handdoek aan het waslabel op te hangen. Ik pleit daarom voor beter licht in de gang en witte ophanglusjes, om verwarring en desorientaties te voorkomen.

[attach=4]

Of ik een handdoek in mijn locker heb gekregen, tja dat weet ik niet, ik let niet op dingen die me niet interesseren en ik vergeet alles wat me niet interesseert dan ook meteen. Ik heb doorgaans aan 1 handdoek wel genoeg, mij maakt het niets uit. Wel liep ik rond 23:00 naar het toilet en ik zag toevallig de poetsdame alle handdoeken van het rek halen waar ook mijn handdoek hing. Toen ik na de 2e kamer me wilde douchen heb ik bij de receptie een andere handdoek gevraagd en gekregen.
En ja ik geloof dat ze de handdoeken in de kast bewaren achter slot en gendel  :017:  .


Dessert
Later bleek echter dat Foots gewoon toe is aan een leesbril. Na mijn eet-bonnen voor de soep en de 2 maaltijden te hebben verteerd, de vis was echt heerlijk, vroeg ik naar het dessert. Keurig werd mijn naam en sleutelnummer genoteerd, want figuren als Boy69 met 3 desserts dat gaat hier geen waarheid zijn. Nadat ik het dessert had gekregen liep ik parmantig en in het trotse bezit van een dessert naar het terras om met volle teugen te gaan genieten. Het dessert wat Su beschreef als dessert XXL kon ik overigens amper zien liggen op mijn bord met de grote vork prikte ik deze er gelijk raak en na een hap verdween deze ook in mijn holle kies. Het was een lekker dessert en het blijft ook lekker als je er niet te veel van krijgt, dat zei mijn oma vroeger ook altijd.

De voetbal
Tja na het spijkerkloppen in de middag hadden we voor de avond ook plannen voorzien met Bodypaint, gogo contest en stripshows.  We hadden met DJ Sunny net als met het paasfeest een dansvloer vol met vele dansende vrouwen voor ogen, echter dat liep geheel onverwacht heel anders. We hadden de bodypaint al voorbereid en met de schilderkunsten van Sexmachine die de dames willde kleuren in voetbalkleuren of wat ze ook maar wilden hebben. Daarna wilden we besluiten met de hele korte tombola voor de prijzen uit te reiken, want sommige gasten zouden wat later komen (Tom Kroes en Koos Alberts).

Echter de voetbal heeft behoorlijk wat roet in het eten gegooid. Niet de grote ruime kino, maar de hoofdruimte van de bar werd met een uitklapscherm van voetbalbeelden voorzien en verbouwd tot waar een voetbalstadion met een geweldig volume. De dames waren NOT AMUSED en gingen buiten op het terras zitten, want de Duitsers gaan dan toch niet op kamer en dan konden ze alleen werkeloos toezien. Hierdoor viel ons avondplan compleet in duigen.

[attach=8]

Groot was opluchting toen Arjan Robben ervoor zorgde dat er geen verlenging kwam. Zoals gebruikelijk gingen de Duitse stammgasten kameren en hierdoor konden we alleen nog de tombola doen. Deze heb ik dan maar zo kort mogelijk gehouden.

Tombola
Op het einde van de voetbal nog wat prijzen uitgereikt, de aanwezigheidslijst uitgeprint, in stukken geknipt en in een schaal gedaan die ik in de gang van Panthera vond. Ik vroeg Sunny voor het trekken van de lootjes, maar Sunny kwam met het idee van een geluksfee. De geluksfee werd Flori en ze deed waar ze het beste in was, dat is de prijswinnaars trekken en dan moest ze deze (verplicht) kussen. Echter Flori daar kom ik nog op terug.

De winnaars van de Bukkake DVD werden SeksenFun, Rudi_NL, Wijze Grijze en Koos Alberts.
De 2 vrijkaarten Panthera gingen naar Bou en sorrie weet ik niet meer
De hoofdprijs de gratis kamergang ging naar Grauerwolf, de envelope met de prijs aan Satanic Surfer gegeven die me uiteraard plechtig beloofde om de prijs over te dragen aan reeds afwezige rakker. Maar je blijft dan wel gewoon meedoen in de tombola uiteraard.

De Citrone des Monat
Goed waar komt Foots nu mee zul je zeggen, tja er moet me toch nog iets van het hart. Als onrechtvaardige rechter hoef ik me nooit te verantwoorden voor mijn oordelen en net als de rijdende rechter zeg ik "daar zult u het mee moeten doen". Na de dames competitie kwam Flori dan ook klagen dat ze niet had gewonnen. Mijn woorden dat het bij de dames niet om de snelste ging, viel blijkbaar niet in goede aarde en ook Einzelganger en SeksenFun werden door haar op mij afgevuurd om mij op andere gedacht te brengen en een ander oordeel te vellen. Sorrie heren, maar ik heb dat redelijk resoluut afgekapt.

[attach=5]

Dat net Flori ook de geluksfee was bij de tombola en wederom meende dat zij daarom iets moest winnen. Helaas dat was ook niet het geval. Ik begrijp het was niet haar dag.


Rond 03:00 toen ik weg wilde gaan werd ik wederom door Flori aangevallen. Wat rakkers waar ik afscheid van nam, zoals VJ en Wijze Grijze werden door haar gekust, maar ik kreeg nog een preek. Want ik had haar niet gekamerd en ze had niets gewonnen, dus geen kussen voor Foots. Geen probleem ik wil en hoef die ook helemaal niet. Echter daar bleef het niet bij. Terwijl ze de andere kuste, schopte ze mij als een kwaaie pony achteruit, een keer of 4 of 5. Goed voor mij geen punt, maar ik geef haar daarom nu de SS titel " Citrone des Monat".

[attach=6]

In iedere club heb je nu eenmaal een mindere dame en ik hoop dat Flori nog lang in Panthera blijft. Waarom zou je dan denken, nou heel gemakkelijk dan weet ik wie ik in ieder geval niet ga kameren, meestal vergeet ik dat redelijk snel, maar gezien haar gedrag zal ik deze niet licht vergeten in de toekomst.


Kamers
Ik had bijzonder graag met Su gekamerd. Al met het paasfeest had ik naar haar foto's gekeken, maar toen was ze continue bezet. Ook de zaterdag dat ik er was ter voorbereiding van dit feest had ik ze slechts een kwartiertje gezien in de bar en deze keer viel ik helemaal in katszwijm door haar bijzonder leuke en spontane hamer kloppen. Een heerlijke meid, typisch een dame waar ik in een club op val. Helaas had Su geen zin meer door de voetbal en was ze samen met Gosia haar tijd aan het vullen met onnozelheden en frustraties. Er was voor Dupke, maar ook voor Foots en Sexmachine niets mee aan te vangen en ze liet een andere gast die ze al had afgesproken ook gewoon in de gang achter.

[attach=7]

Goed ik had prima ervaring al met Sabrina en die heb ik gekamerd. Sabrina deed voortreffelijk balzuigwerk en geloof het of niet maar kleine Foots werd kei- en keihard. Als een hamer ! Heb je Viagra op vroeg Sabrina ? Ik zei nee, maar je doet het voortreffelijk en dan word hij zo hard. Vorige keer niet gevingerd, maar nu wel en zo strak, ik had zin om haar op me te laten rijden. Dit is redelijk zeldzaam en na een zeer korte rit, werd ik overwelmd door mijn sterke dadendrang en vroeg haar stil te blijven zitten. Door de heerlijk strakke doos was Foots fantasie echter niet meer te stoppen. Stilletjes ging ik gewoon over het kookpunt en mijn melk kookte dan ook spontaan over, niet te stoppen.


Na de tombola en Rudi_NL kwam Sabrina nog even bij mij terug, gewoon voor wat post sales en ze had helemaal geen plannen om mij geil te maken. Echter ik had wel weer gruwelijk zin in Sabrina en na wat kussen en tongen vroeg ik haar ten kino. Daar nog even genoten van wat pijpwerk (wat ik al ken, maar het is te lekker zo'n voorafje). Ook zag ik in mijn ooghoek Gosia bezig en geloof me die kan het nog veel beter dat had ik al meteen gezien.


Ik liep weer met Sabrina op haar typische wijze arm in arm naar boven en na kamer Belvedere belande ik nu in de kamer Bolera. Egal, ze zou nu veel harder moeten werken want de 2e keer is kleine Foots minder fijngevoelig en waarom weet ik niet, maar op een of andere manier maakte ze er een snelheidswedstrijd van. Met hardhandiger handwerk lag ik op mijn rug en zag ik de "bui" al aankomen. Het regende dan ook even kleine Footsjes in de lucht, dus ik hield mijn oogjes dicht en snaveltje toe. Slaap lekker !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #115 Gepost op: 26 mei 2013, 23:53:10 »
Benijsbeer is intussen al lang rakker, benrakker namelijk  :lol_hitting: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #116 Gepost op: 27 mei 2013, 00:20:05 »
Met Su was zeker iets aan te vangen, beste Foots, alsook met Gosia.
Alhoewel ik niet op Gosia (Lady Di) val, was de sympathie van de meiden zo groot dat ik haar omstreeks half twee toch een sleutel heb laten halen. hun humor en gevoel voor humor alleen al, en hoe ze XXL uit Su's bevallige mondje viel, heerlijk. I'm in love  :douchen :shakekontje
Maar daarover meer in Lady Di's topic, een sessie die me bij zal blijven als een 9.5, enkel overtroffen ooit door onze quattro met Nunzia en Nilo.
Nilfisk Nicky en Coco volgen op respectabele afstand, die geef ik graag (kwa kameren welteverstaan) een dikke 8.5. Ik hou van cijfers  :-\
Een ganse namiddag in het gezelschap van uiterst grappige meiden zoals Su en Gosia, tja, een feest kan niet beter beginnen.
Ik schrik nog steeds als ik mannen als jij en dupke zie afhaken, risico nemen is jullie vreemd, meiden lezen nog erger. Alhoewel ik me kan inbeelden dat dupke met Su niet de tijd van zijn leven zou hebben, maar jij wel.
Net hetzelfde geldt voor Gosia, een dominante stoot, die de volledige controle houdt over de gebeurtenissen op kamer, zij bepaalt, en wat ze doet, doet ze perfect.
Ze leest haar rakkers met sprekend gemak, en voelt precies aan wat jij lekker vindt, en steeds met dat dominante gedrag. Laurent weet perfect wat ik bedoel.
Hebben die twee grieten ook een GFE-knop? Eerlijk gezegd kan dat me geen zak schelen en hoop ik van niet. Perfect zoals ze zijn.


En dat ze ook beiden sfeer konden maken, dat is ons bekend na gisteren, we hebben ons kapot gelachen buiten op het terras met hen, heerlijke grietjes.


Dat Su iemand laat staan? Het is een hoertje, en ze had heel andere plannen gisteren, haar broodje was namelijk al gebakken vooraleer ze toekwam, geloof me.
Indien ik het uit de voeten moet doen?
Ze is geen 40 euro-meissie (dat zei ze high five klappend), ze doet geen halve uurtjes en kiest haar klanten er zorgvuldig uit.
Door de voetbal wist ze al van haar Duitse gast af, en geloof me vrij, dat zal geen kamergang zijn geweest van kwart voor elf tot kwart over twee voor 200 euro, nope. En het zijn ook mijn zaken niet.
Su heeft voorheen trouwens in Magnum gewerkt, maar ze voelt zich beter in Panthera. Zal wel veel te maken dat ze hier de mooiste is van de klas end at ze hier meer rust heeft en eigenlijk gewoon haar zin doet.


Voor mij is Su, samen met Gosia en Lori de meiden die hoog op mijn verlanglijstje staan. Heerlijke grieten die gewoon porno verkopen en die het gepeupel vakkundig van zich weghouden door hun arrogante, heerlijke houding.


Met deze meiden moet je gewoon het risico nemen, is dan ook mijn bescheiden mening, het is zoals met Loredana, alleen al met een van die grieten de kamer op gaan is al meer dan je geld waard.


En mijn gevoel zegt dat ook Su heel erg goed is, net zoals Gosia, en als ik verklaar dat ook Lori een beest is op kamer, zal ik niet ver van de waarheid verwijderd zijn.
Deze drie meiden doen me trouwens denken aan de meiden in LivingRoom ten tijde van onze wekelijkse bezoekjes, en ze zouden zeer goed passen in het rijtje Dunya, Vannessa, Carmen, Nilfisk Nicky, Lori, en al die andere stoten die ons 9 maanden hebben vermaakt.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #117 Gepost op: 27 mei 2013, 00:27:34 »
Wijze grijze had me uitgenodigd op dit club feestje....

Hey Ben, welkom hier in deze community.
Vrijwel precies één jaar geleden (28.05.12) werd ik door jou tijdens een ontmoeting in McSex1 (dat waren nog eens tijden) op het bestaan van dit soort fora geattendeerd en maakte ik me lid op "dat andere forum". Een nieuwe wereld ging open en het werd het begin van vele volgende  clubbezoeken.
Leuk om te zien dat de cirkel nu rond is.
Have fun

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #118 Gepost op: 27 mei 2013, 00:40:51 »
Hallo heren,

Ik was al zwaar onder de indruk van de vele kamers van WG, soms 7 stuks ik dacht dat is niet normaal. Kom ik gisteren een heel bescheiden meneer tegen die me doodleuk verteld dat hij er eens 24, ja ja 24 dames heeft gekamerd. Ook gisteren had hij er al 6 op de teller toen ik hem sprak en nu lees ik 9. Ik geloof dat ze daar ook een titel voor hebben en dat noemen ze hier een veelpoeper  :pompe .

Groet, Foots O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline benijsbeer

  • have as much fun as possible
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
  • 100+ dagen in clubs per jaar.Een leuke dure hobby
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #119 Gepost op: 27 mei 2013, 01:09:18 »
Yep.

24 kamers van 10:00 t/m 05:00
In de avond kwam er de tweede groep van meiden waardoor ik nog eens op ondekkingstocht ging.
Alles heb ik met mijn ipad gedocumenteerd.
Dat was in harem in Erkrath ca 2 jaar geleden.
Helaas is dat nu penthouse geworden en met ander systeem.

Tja tijden veranderen.
Ik vooralsnog niet.
Behalve in enkele andere forums vind je meer info over mij en mijn activiteiten op www.facebook.com/ben.ijsbeer