Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464676 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #120 Gepost op: 27 mei 2013, 01:18:47 »
Waar ik vooral in geïnteresseerd ben, en uit nieuwsgierigheid, I admit, is het privéclub-gedeelte waar in de wandelgangen wordt over gesproken.
Volgens sommige bronnen zou de reden zijn dat sommige dames zo weinig in de bar aanwezig zij, het feit zijn dat stamgasten een deel van de club kunnen bezoeken waar de gewone gasten niet mogen komen.
Geruchten dus, ik heb hier geen enkel bewijsmateriaal voor.


Maar één en ander houdt wel steek, ik las hier eens van Laurent dat hij op een ganse dag twee meiden zag in de club, en ik hoorde dat een je een soort luxe-service kan krijgen. Van anderen hoorde ik dan weer dat ze Su in totaal 5 minuutjes hebben gezien op een ganse dag, en als ik haar gedrag goed interpreteerde gisteren, doet ze het liever rustig aan dan de ene na de andere te chambreren, raar dus dat ze soms ganse dagen niet te bespeuren is, terwijl ze wel aanwezig is... .


Indien het waar is, hadden ze ons gisteren daar mogen toegang toe geven, en ons enkele grieten daar ter beschikking stellen. Dan had ik alvast geen visgerecht besteld en onze arme SEF op zijn honger laten zitten  :douchen


Indien hier iemand meer van weet, dat mag gerust gedeeld worden, want ook dat is eens iets apart om mee te maken, denk ik.
ik droom al van in de geheime gangen te mogen verkeren met Su, Gosia, Lori en een lekker Marokkaans geil sletje
 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
wandelgangen
« Reactie #121 Gepost op: 27 mei 2013, 02:01:46 »
Zelf opgezocht en niet eens geheim, dan is het ook minder spannend  :sex


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #122 Gepost op: 27 mei 2013, 02:08:40 »

Tombola
Op het einde van de voetbal nog wat prijzen uitgereikt, de aanwezigheidslijst uitgeprint, in stukken geknipt en in een schaal gedaan die ik in de gang van Panthera vond. Ik vroeg Sunny voor het trekken van de lootjes, maar Sunny kwam met het idee van een geluksfee. De geluksfee werd Flori en ze deed waar ze het beste in was, dat is de prijswinnaars trekken en dan moest ze deze (verplicht) kussen. Echter Flori daar kom ik nog op terug.

De winnaars van de Bukkake DVD werden SeksenFun, Rudi_NL, Wijze Grijze en Koos Alberts.
De 2 vrijkaarten Panthera gingen naar Bou en sorrie weet ik niet meer
De hoofdprijs de gratis kamergang ging naar Grauerwolf, de envelope met de prijs aan Satanic Surfer gegeven die me uiteraard plechtig beloofde om de prijs over te dragen aan reeds afwezige rakker. Maar je blijft dan wel gewoon meedoen in de tombola uiteraard.



De vergeten vrijkaart was voor VJ, nu weet ik het weer.


De winnaars veel plezier met de prijzen en vergeet niet dat we graag jullie avonturen hier allemaal graag lezen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
wandelgangen
« Reactie #123 Gepost op: 27 mei 2013, 06:42:04 »
Le panthera fonctionne aussi comme une "privehuis". Le client entre, des filles lui sont présentées et il prend la direction d'une chambre située près de la réception avec jacuzzi.
On retrouve le même fonctionnement au Blue Note.
C'est plus discret pour quelqu'un qui habite dans le voisinage ...

Zelf opgezocht en niet eens geheim, dan is het ook minder spannend  :sex


[attachimg=1]

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Partybericht vom Wolf
« Reactie #124 Gepost op: 27 mei 2013, 07:50:03 »
Vorab gilt mein Dank Foots. Er hat die belgischen und holländischen Kollegen beschäftigt, so dass ich mich um die Mädels kümmern sollte ;D. Das war dann auch 2 mal super und leider einmal sehr durchschnittlich.

Es hat mich wirklich gefreut, einige von mal persönlich getroffen zu haben. Ich nagel  (anderes Wort für ficken in der Umgangssprache) ja gerne und oft. Aber einen Metallstift habe ich in einem Club auch noch nicht versenkt. Ein coole Idee, auch wenn ich wohl zu lange gebraucht habe.
Auch schön , den Versuchen von Su zuzugucken ;D, wobei ich mehr auf ihren Arsch gesehen habe. Schade, dass sie Plastiktitten hat. Ansonsten kommt sie topp rüber.
Das belgische Bier ( das dunkel) hat mir auch geschmeckt. Von den Cocktails habe ich die Finger gelassen. 

Lucy:
Nach meinem Eintreffen habe ich nur kurz 2 Kollegen begrüßt und wollte mir nur schnell einen Kaffee holen. Das stand Lucy neben mir. Sorry Junx, jetzt müsst ihr erstmal ohne mich auskommen. Ich gehe ja nicht zum Labern in einen Club.
Konversation mit Lucy ist nur auf Englisch möglich. Das Küssen klappt bereits auf der Couch sehr exzellent und per zärtlicher Handmassage wird der kleine Wolf zum Leben erweckt.

Dann geht’s ab aufs Zimmer. Lucy ist da sehr penibel. Sie hat 4 Handtücher dabei, die sie exakt aufs Bett legt. Ich störe sie dabei, indem ich von hinten meine Sperrspitze an ihrer Muschi reibe. ;D
Im Stehen wird dann erstmal ausgiebig geknutscht. Lucy hat Öl dabei und fängt mit einer gekonnten Handmassage an. Das hat sie wirklich richtig gut drauf. Ich revanchiere mich einer Leckeinlage, die sie wohlwollend zur Kenntnis nimmt. Schnappe mir ihr Öl und saue sie damit ein. Unsere ölverschmierten Körper gleiten ineinander. Mein Finger sucht den Weg in Lucys Hinterausgang. Im Scherengriff wird sie von mir bearbeitet. Ich schieb einen ihrer Finger in Richtung meines Anus und bitte um Massage.FO scheint nicht so ganz ihre Sache zu sein. Das macht in dem aber auch nicht wirklich was. Gevögelt haben wir dann im klassischen Dreistellungskampf.
Reiter, Missio und Doggy.

Für die Nummer gab es selbstverständlich einen Tipp. Allerdings musste ich 10 Minuten duschen, um das Öl weg zu bekommen.  :-\

Kurzübersicht:

ZK: tief und nass
EL: nicht gemacht
FO: nicht gemacht
Handmassage: da hat sie unheimlich Gefühl in ihren Händen
Lecken: mag sie sehr
Fingern: Scherengriff
GV: Missio, Doggy und Reiter

Wiederholung: gibt es auf jeden Fall



Anastasia:

Nach einigen netten Gesprächen sah ich an mir bis dato unbekannte Schönheit an der Theke.

Name: Anastasia
Herkunft: Polen, aber seit 17 Jahren in Deutschland
Alter: 19
Größe: 1,70 cm
Cups: 75 B
KF: 34
Blonde Haare
Zuvor angeblich 5 Monate im Magnum


Optisch allererste Liga, stellte ich mich neben sie und wir hatten eine amüsante Konversation. Sie flüsterte mir allerlei Schweinerein ins Ohr. „Wenn du rasiert bist, lecke ich deine Eier und werde sie schön einsaugen“ „Ich will das du mich leckst, da werde ich immer sofort nass“
Und kraulte mir dabei die Eier. Derweil die Sinne vernebelt gab es für mich kein zurück. Allerdings hatte sie sich etwas zu Essen bestellt und bat mich doch ihr dabei Gesellschaft zu leisten
Der Bitte kam ich gerne nach. Auch dabei sehr netter Smalltalk.
Was mich dann etwas stutzig machte. Sie wollte partout keinen Schlüssel für ein Zimmer holen, sondern in eines der Massagezimmer im Wellnessbereich. (Für die braucht man keinen Schlüssel an der Theke zu holen)
Die Zimmer verfügen ebenfalls über ein Bett, sind aber deutlich kleiner. Mir war es in dem Augenblick egal. Allerdings gingen doch einige Alarmglocken bei mir an. Unbemerkt machte ich die Stoppuhr meines Handys an.
Sie sagte dann zu mir, wir haben es 4 Minuten nach halb. Ich nehme die Zeit an 5 Minuten nach halb und schenke dir eine Minute. Wie edelmütig von ihr.
Die Zungenküsse waren dann auch welche aber ohne wirklich gut zu schmecken. Nach einer Handeinlage stand der der kleine Wolf ich durfte mich dem stakkato artigen FO erfreuen- Mitteltief und ohne Variation. Sie schmatzte dabei. Ihr angekündigtes Eierlecken war mehr als bescheiden.

Ich wollte die dann lecken. Nachdem sie dann 5 Minuten regungslos über hat ergehen lassen,( oh das war aber geil sagte sie dann noch zu mir ::))  wollte ich dann nur noch poppen. Nachdem das Gummi drüber war, klingelte ihr Handy in voller Lautstärke und sie ließ es klingeln. Irgendwann verstummte es dann. Ich hatte noch nicht eingelocht und ich hatte einen Hänger. Also bitte um Handbetrieb, dann in der Missio eingelocht und es zu Ende gebracht. Ich war noch nicht aus der Muschi raus, da griff sie beherzt zum Handy um nachzusehen, wer denn da angerufen hat.
Ich ging nach unten und schaute aufs Handy. Exakt nach 26 Minuten war ich untern am Spind und holte 40 Euro raus.

Sie war dann auch eingetroffen und ich überreichte ihr im Gang den Lohn. Drehte mich um und verschwand wieder in der Umkleide um mein Mundwasser zu holen.

Da ertönte eine Stimme: „Wir waren aber eine Stunde auf dem Zimmer“ :-\
Ich noch ganz ruhig: „Du hast doch eben selbst auf die Uhr gesehen und mir die Uhrzeit gesagt“
„Neee das war eine Stunde . Ich bekomme noch 40 Euro“
Leider hatte ich mich dann nicht mehr ganz unter Kontrolle und sie erhielt einen verbalen Einlauf von mir. Danach schob sie ab.

Wie kann ich mich als CDL nur so dämlich verhalten. Allerdings wird sie bei der Optik sicherlich genug Zimmer machen.

Kurzübersicht:

ZK: ja aber sehr monoton
EL: ja
FO: mitteltief, viel zu hektisch und zu hart
Lecken: komplett regungslos
Fingern: nicht gemacht
GV: Missio

Wiederholung: Nein!!!


Später als mein Ärger verraucht war, sah ich Jacky. Frisch aus dem Urlaub zurück
Toll, nachdem Zimmer hatte ich wieder gute Laune. Jacky ist ein absolut tolles Mädel. Zum Zimemr selbst schreibe ich nicht viel, da es eine Wiederholung war.
Nur liebes Panthera- Team. Macht endlich mal neue Fotos von ihr oder löscht die alten.
Sie sieht viel, viel besser aus, als auf den aktuellen Fotos. Danke.

Zweimal topp, einmal Flop.
Nach Flops genießt man die guten Nummern und korrekten Mädels umso mehr.

Es hat mir mit euch Spaß gemacht. Man sieht sich wieder!
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2013, 08:10:43 door grauerwolf »

Offline BOU

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #125 Gepost op: 27 mei 2013, 09:23:57 »
Hallo Rakkers,

Bij deze mijn verslag van de driejaar birthday party van Relaxxxboard  :06:

Aankomst  :pica rond 12 uur waar ik mijn vriend Laurent74 al ten plaatst vond
tot 14 uur, kwamen de rakkers stillekes aan en de dames kwamen stillekes ook uit de douche.   bad26

Altijd plezierig om de dames te zien in andere omstandigheden.

Dan kwamen de twee gasten aan, die dit forum op een perfekt manier ontworpen en levende houden. Nogmals bedankt aan hun, voor hun inspanningen, hun inzet, en de voorbereiding van dit birthday party.

Ik lees hier en daar, iets minder punten, inderdaad dit klopt, maar in mijn ogen waren er meer plus punten dan min punten. Er valt altijd iets of wat te verbeteren (en gelukkig anders waar zouden de mensen naartoe streven) en vervolgs mijn ervaring, de party dagen zijn altijd drukker, sommige dames veranderen van gedrag, de clubs hebben bijna altijd iets te kort, te lang, te weinig en blablabla.

Maar dat weten wij of zouden moeten weten.

Voor de rest, super entertainment van Foots en SF, kennis gemaakt met sommige prima collega's van de forum en zoals altijd heel veel plezier gevonden om maten zoals Dupke en Satanic Surfer te zien.

Een big up
- voor de tombolas,
- de spelletjes,
- de cocktails  :party0036: ,
het lekker eten (met vrije kort wachttijden alhoewel de club meer dan goed vol was)  koch

De extra ambiance op de terras iets voor de match samen met SU, Gosia, Andrea en Nadia.   :whipbeer

Spijtijg de voetbal op groot scherm, alhoewel dit was wel pleasent samen met Nadia er naar toe te kijken toen wij even onze adem terugnamen tussen twee langtongzoenen sessie.  bab7

Zij heeft mij een superb time en een superb kamer gegeven.

Rondom 3 uur, was het tijd voor mij om terug de weg te nemen naar Belgie en te gaan rusten  :bedtime2:

Ik kijk ernaaruit om nog op pad te gaan  :pica :steeringwheel: en jullie in clubs tegen te komen  :13:

Let's Go for 4

 :103: :djparty: :gtgal

and again a good day with good people
« Laatst bewerkt op: 27 mei 2013, 09:29:47 door BOU »

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #126 Gepost op: 27 mei 2013, 10:19:40 »
Na alle lappen tekst houd ik het maar even kort want ook mijn belevenissen bij Panthera waren weinig glorieus.

Allereerst bedankt Relaxxxboard voor de organisatie.
En mijn excuses dat ik deze klub heb voorgesteld maar ik dacht dat Bob en Panthera de uitdaging wel zouden oppakken, niet dus !

Ik kwam tegen 20 uur aan met Koos en het viel me al meteen op dat er weer weinig vrouwen in de barruimte waren.
Een manco bij Panthera dat ik op drukke vrijdagen en zaterdagen al vaker gezien heb en nu was het nog drukker dan normaal.Zou die Bob daar nietb op geanticipeerd hebben op 30 extra bezoekers, nee dus. :021:

Wat een ander manco is aan de Panthera dames ze zijn blijven uren plakken aan 1 kerel en zijn de hele avond min of meer bezet, voor 1 handvol kamergangen verkopen ze hun maagdelijkheid en zijn ze onbeschikbaar.

Verder zijn er vele pannekoekende gasten en de hele avond zijn er hooguit een handvol beschikbare dames...toch wel een HEEL GROOT MANCO bij Panthera.

Lucy, Gosia, Jacky, Lori ( de hele avond niet gezien was er wel hoorde ik), Su, Diana ( pas een glimp van gezien bij het weg gaan dus 4 a 5 gepannekoekt) ..ea ze hebben er allemaal een handje van.

Resultaat: de hele rumte gevuld met kerels, het bekende homocafe en van de dames slechts een handvol beschikbaar.

Sfeer, niks , nada, niente.

Eten was matig voor Panthera begrippen, de pasta was een bak groenvoer, de pute die ik had was njet goed doorbakken dus te rauw van binnen, de kok liet vandaag wat steekjes vallen. Was ook een andere dan de 2 koks die ik altijd tref daar.
Wachttijden waren wel aceptabel.

Wat ook erg slecht geregeld was , was de bediening, Ilaraia werkt zich kapot en die andere vrouw doet niks, bediening was vaak erg langzaam.

Line up: niet echt hele erg goed, wel oke maar de weinige beschikbare vrouwen maken dat ik het waardeer als SLECHT
Ook een paar optisch erg aan de onderkant opererende modellen. Sommigen kunnen ook best wel wat geld wegleggen voor een boobjob zoals Andrea die alleen wat slappe hangtietjes geklopt werd door de lelijkste vrouw van de avond, die Koos Albers weer eens uitkoos, hoe krijgt de man het voor elkaar - ik houd het toch op het bier- dat zijn beoordelingsvermogen terugzet naar basale niveau's.


Ook heel jammer dat de lekkere mils van "the bue note"" er niet waren.

Ik deel het kommentaar van Seksenfun: je merkte aan NIKS dat de klub blij was dat er een relaxxxboard feestje was en je merkte aan niks dat de klub dit zag als een mogelijkheid om eens een uithangbord op te hangen.Verder merkte je ook aan NIKS dat de klub er op geanticipeerd had.

Dom en een gemiste kans voor Panthera.

Ik verveelde me stierlijk, en omdat Koos zich wel vermaakte heb ik het maar op zijn beloop gelaten, samen uit samen thuis, maar op een gegeven moment was ik er helemaal klaar mee en heb ik Koos weggetrokken bij miss hangtiet Roemenie en hebben we ons uit het stof gemaakt.

Beetje onbevredigd en ondanks een druk programma voor beiden zijn we toch in Penelope geland en eerlijk is eerlijk dat was echt top. De saaiste klub ever, maar wat een fucking goede line up, daar zou geen enkele grote NRW klub zich voor schamen. 2 super leuke en goede  dates ( met 1 top pse date een van de beste sinds heel lang met een roemeense blonde schoonheid uit een hessense klub die verdwaalt was in Penelope en met de big girl Andrea die ik goed ken uit H7 en waar de klik heel goed mee is) verder was ik Panthera weer ruimschoots vergeten, en het gaat even duren voor ik er weer kom. Ben een beetje afgeknapt opde klub, zo wordt dem onverzorgste belg sinds Freddy Maertens, onze SS surfer weer op zijn wenken bediend, minder ollanders in Panthera wat onze SS is nu eenmaal een deutschhlad fanboy.

En ik ga nooit meer op een vrijdag of zaterdag naar Panthera, sorry Sunny ligt niet aan jouw.

Mijn konklusie:
Panthera is een klub, die over de hele breedte, de dames incluis,  met niet meer dan pak em beet 20 bezoekers kan omgaan. Daarboven wordt het heel snel heel veel minder allemaal.


« Laatst bewerkt op: 27 mei 2013, 10:35:49 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #127 Gepost op: 27 mei 2013, 18:19:22 »
Relaxxx feest Panthera

Na de vrijdag te hebben verbracht met enkele geile service donders in Dortmund, zou het een hele taak worden voor de Panthera dames om bij te blijven… maar zelfs al mocht dat niet helemaal lukken, dan zijn er altijd de Rakkers nog :o… nou ja Leffe is ook mooi.

Lekker vroeg en volstrekt katerloos – geen bier in Neby – naar het S bahntje gekuierd en irritant lang over het tamelijk simpele tripje gedaan; is daar bij de moffen toch een stukje achteruit gegaan sinds de jaren 40. In een relaxed zonnetje verder gefietst naar het hotelletje en na de incheck plichtplegingen, die laatste paar honderd meter naar de club. Bij binnenkomst riep ik meteen Foots! en kreeg als dank maar een extra handdoek mee.

Tja eerst de randverschijnselen: bij mij nog wel een paar broodjes voor het ontbijt en de latere curry schotels zijn beide goed bevallen… ik moet toegeven dat de rest van de gerechten me ook niet echt aantrokken. De kok had ook nog lekkere taartjes gemaakt die ze kwam ronddelen. Drankjes waren prima – nog steeds geen fanta - en ik had het idee dat Ilaria het inmiddels allemaal een stuk vlotter afhandelt; zowel bij eten als drinken alleszins acceptabele wachttijden… misschien ook omdat ik voor de leffe’s naar de koelkast van Foots en Sexmachine kon. Van de club uit inderdaad weinig gemerkt van extra feestinspanningen. Welness kan ik kort over zijn: nul gebruik van gemaakt. Het tuintje buiten was wel een lekkere hangplek overigens.

Dan het belangrijkste: de andere rakkers ;D. Een behoorlijk bataljon aan veelschrijvers, zowel Frans-, Nederlands- als Duitstalig. Namen die me bijstaan: WG, SS, Laurent, PP, SEF, Rivera, Grauerwolf, Dupke, RudiNL, etc… en dan nog een hele trits gasten waar ik geen nick van heb kunnen achterhalen. Hoerenlullen op niveau dus… mwoah :kissass.

Qua dames best wat leuke meiden, maar optisch natuurlijk niet helemaal op het niveau van de wat grotere clubs. Helaas ook wat werkweigeraars, maar die zorgden dan maar voor andersoortig vermaak. Su is bij tijd en wijle overigens gewoon een 40 euro meisje… al is de kans dat het 80 of meer wordt aanzienlijk ;).

Eigenlijk had ik helemaal niet zo veel zin om te neuken, maar na een paar uurtjes socializen in de ‘tuin’ stond ik aan de bar ineens te tongzoenen met Flori. Nou ja, waarom ook niet. Even een stukje verderop in een bankje gaan zitten… toevallig staat daar ook een bed… en nog wat gezoend, gevingerd en even later naar dat bed verhuisd. Of ik ‘verlegen was’, vroeg ze nog even, maar eigenlijk heeft het wel wat om zo half in de bar te liggen neuken.

Afhankelijk van je referentiekader een redelijke tot goede kamer. Weinig terughoudend bij het tongzoenen, maar ik werd er ook niet heel warm van… maar misschien gebruik ik wat oneerlijk vergelijkingsmateriaal. Bijvoorbeeld vele malen beter dan die drie dames in PHG een paar weken geleden. Pijpen was ok, maar niks speciaals. Vingeren was geen probleem, neuken best leuk. Best aardige sessie, maar herhaling zal er niet snel inzitten denk ik. Wel aardig dat ze bij het langlopen nog wel eens een tongzoentje komt geven, en als lieftallige tombola-assistente ‘VJ’ trok voor een vrijkaartje Panthera :happy.

Na bier, curry en spijkerblamage… had ik Sylvia’s kontje weer eens tegen me aan rijden. Het was niet de eerste keer en uiteindelijk meer met hoop dan hersens naar een bankje gegaan; want wat een lekker ding zeg. Een minuutjes of tien een lapdansje, met wat zoentjes en haar poesje gleed zelfs al wat over de piemel. Bij de kamervraag eerst een ‘echte zoen’ gevraagd, maar dat bleek niet in het servicepakket te zitten. Tamelijk ongebruikelijk om dit zo direct te horen in Panthera ::). Dan geen zimmer he, en vriendelijk splitsten onze wegen… ook later bleef ze vriendelijk en ’s avonds liet ze dat kontje (en de tieten) lekker schudden.

De taak van tweede kamerdame viel nu op het bordje van Alina. Iets afgevallen, waardoor ze er super uit zag…maar de nicotine aanslag op haar tanden lijkt ook steeds erger te worden. Wel een schatje en terwijl ik eigenlijk alleen een babbeltje kwam maken, werd al snel wat freestyle getongzoend… zij zittend en ik staand er overheen gebogen. Tijdens het verdere bankvoorspel kwam er plotseling een dubbele schaduw over ons heen hangen… waren de tetten van Sylvia – waarschijnlijk inmiddels dolblij dat ze me was ontlopen :-P – die kwam melden dat Alina’s eten er was. Ridderlijk als ik ben, haar rustig haar maaltijd laten nuttigen en zelf nog eens een Leffe genomen. Na de maaltijd weer een bankje en het nog eens dunnetjes over gedaan voor we naar een kamer vertrokken.

Tja een zachtaardig schatje, maar op de kamer is ‘stevig’ een behoorlijke understatement. Tongzoenen super, pijpen met allerlei soorten deepthroath, hammerheaden, eierlecken en whatever een chick nog meer kan met haar mond. Nog eventjes geil pussyliden (kan ze ook beter dan de meesten)… en op de een of andere manier zat ik daarna op mijn knieën haar mond te neuken :017:. Lekker dat GFE-en. Romantisch, met geluiden die je meestal in de wat ranzigere pornofilms hoort. Weer eens wat anders. Wel vermoeiend en met al dat geneuk eerder en mijn gebrek aan conditie, gooide ik na een half uurtje het bijltje erbij neer :king:. Wel lullig om met zo een topmeid ongepopt van de kamer te gaan. Dat gaan we de volgende keer niet laten gebeuren.

Weer terug in de bar verder geluld met Rakkers, waarbij bepaalde onderwerpen toch regelmatig terugkomen… is er een rubbertekort in Duitsland of zo? Gezellig allemaal en toen het voetbal begon kwam de Hongaarse Karina (dat zei ze tenminste, en niet de Karina op de site, want normaal werkt ze in een privehuis) tussen mij en RudiNL inzitten. Volgens mij vond ze Rudi leuker, maar gedurende de eerste helft kon ik haar toch een beetje mijn kant op krijgen… ik was nog steeds niet echt geil, maar ze zag er zo schattig uit met haar dolfijntjes, en dus gingen we in de rust maar even naar de kino.

Leuk meisje van 19, behoorlijke kont, maar wel een lekker stevig lijfje, dolfijn tattoo op haar borst, leuk snoetje en een hele open uitstraling; bambiesque giechelteeny om het kort te zeggen. Tongzoentjes begonnen voorzichtig – tongpiercing was op de bank nog niet waargenomen – en werden regelmatig onderbroken door wat gegiechel. Ze gooide een beentje op mijn schoot, waardoor een vingertje makkelijk naar binnen glipte… ze was wel nat, maar toch was mijn eerste indruk dat zo overacteren niet echt nodig was 8), maar bij de eerstvolgende tongzoen was er van terughoudendheid geen sprake meer: gulzig, nat en wild.

Wat ondoordacht sleepte ze me uit de kino mee om een sleutel te halen… de ontvangstadame was even bezig, dus zoenend en giebelend gewacht tot ze een sleutel kwam overhandigen… en ik werd langs de keuken weer de bar ingesleept op weg naar de trap; eerder was Sexmachine daar nog kordaat weggestuurd toen ie achter een kutje aanhuppelde :)).

Op de kamer een ontzettend geile boel. Staand al tongen, pijpen, vingeren, met de piemel onder de poes door… en daarna het bed opgerold (geen laken of handdoek, maar op de een of andere manier boeide dat me niet zo). Pijpen doet ze leuk en goed, tongzoenen nat en intens, neuken niet aan toegekomen (tot haar chagrijn) omdat de pula er steeds de brui aan gaf bij conti-installage…maar me voornamelijk een driedubbele tennisarm gevingerd. Meestal doe ik dat toch wat rustiger, maar die versnelling was geblokkeerd bij deze dame. Ze neukte zich hard op mijn vingers, die duidelijk niet lang genoeg waren voor madame… als ik mijn hand weer even voor mezelf wilde, werd deze binnen een paar seconden weer naar de gewenste bestemming gedirigeerd…1, 2, 3 kein Problem! Als ze na zich een tijdje te hebben laten gaan, de grote grijns op mijn bakkes zag, giechelde ze steevast heel verlegen dat ik niet zo moest kijken. Zo een ruim uurtje druk bezig geweest met zowaar een wederzijds hoogtepunt (ik zet alleen geld in op dat van mijzelf 8)).

Beneden nog even een onregelmatigheid bij het afrekenen… ik weet niet of ze haar de juiste uurprijzen hebben medegedeeld :017:, maar de normale prijs vond zij een veel te ruime tip bevatten. Later op de avond nog even tegen haar aan gedanst, waarbij mijn handen over haar tieten werden geleid en opvallend snel weer bij haar poesje zaten… vreemd genoeg was plotseling mijn badjas weer los en gleed mijn piemel weer tussen haar benen door… ben maar even een luchtje gaan scheppen en liet Karina nog wat verdienen aan die Duitser die wel heel geinteresseerd had staan kijken.

Haar versie: “Kwam die bezopen hollander nog eens onritmisch tegen me aan rijden, die hond zette zijn biertje niet eens even weg; maar lekker direct geweest, zodat ie snel wegvluchtte en ik gewoon een kamer kon bijschrijven.”

Na deze kamer de eer om meteen een vrijkaartje te mogen ophalen bij de tombola en onder vele filosofische verhandelingen, de rest van de leffe blond (en ook enkele biertjes van Ilaria) tot me genomen.

Een leuk dagje Panthera, waarbij de club nou niet echt mee leek te doen aan het feestje. Gelukkig deden enkele dames dat wel en hadden de heren van het organisatorisch comité voor de nodige party invulling gezorgd. Rest mij nog de vraag: Hoe krijgen we die kleine uit die hut in Wuppertal, en vast op de aanwezigheidslijst van Panthera?

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #128 Gepost op: 27 mei 2013, 18:21:52 »
Headlines aanwezigheidslijst Relaxxxboard feest



Benijsbeer mocht meedoen van de aardige Relaxxxboard jury en sleept met een 2e plek gelijk een vrijkaart binnen.  :welcome: Welkom ook voor alle andere ijsberen  :111:
Bou won een vrijkaart bij de tombola  :08:

Dupke sloeg de spijker op zijn kop, eenmaal met de hamer, andermaal met zijn scherpe analyse

Einzelganger vond namens Flori geen gehoor bij Foots  :sorry:

Flori van timmervrouw, via geluksfee naar kwaaie pony  billenklets

Gosia kreeg Sexmachine in plaats van Prins Charles  :king:

Grauerwolf lovend over hamerspel, alleen hij vergat de voetbalfans mee te nemen. Desondanks de hoofdprijs in de tombola, van harte !

Horny Harrie was in schril contract op stap met moderne Marokkaanse hanekam

Jeank was zeer tevree met zijn schnitzel en kreeg nog een bussel overgebleven Leffe mee naar huis om deze weg te spoelen

Koos Alberts had wederom een biertje in de rechterhand en alle dames rond zijn nek  :pica . Foots overweegt een kale knikker en wat plakplaatjes

Laurent74 was weer de rust zelve, helemaal zen  O:-)

Mechelen kon helaas niet aanwezig zijn

Neukie 123 zette zijn vakmanschap om in de hoofdprijs, het had nog sneller gekund. Heeft hij nog wel een dame gevonden om zijn prijs te besteden ?

Pistol Pete vond H7 dame en bakte zijn pannekoeken bruin op het terras

RMJhexe sloeg de spijker mis en de ladykiller heeft idd veel concurrentie van Koos Alberts :-\

Rivera kamerde zijn zongebruinde dochter  :lol_hitting:

Rudi_NL won de Saskia Farell Bukkake DVD met de meester in actie, de volgende keer DVD wordt "Rudi und die kleine geile Fickmause" :xrated

Satanic Surfer kwam onverwachts plots terug van het werk in het buitenland. Het was hem zichtbaar niet in de koude kleren gaan zitten :sign0065:

Seksenfun, was boven bij de voetbadtjes op zoek naar vissen  :017:

Sexmachine afgerost door Gosia, het wordt tijd voor een grondige revisie

Stephan had absoluut de mooiste badjas  :bud

Su benoemd tot erelid Relaxxxboard, ze mag bij Foots alle schilderijen op komen hangen

The Joker kamerde met oma en beleefde een happy ending :lostit

Tom Kroes verkrachtte zijn slogan "hoeren neuken en nooit meer werken"

VJ  "Vrijkaarten Jongen" :dance:

Wijze grijze vond een dame in schoolmeisjes uniform, ze was stout en kreeg straf op de kamer van de grootmeester

[attach=1]



Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #129 Gepost op: 27 mei 2013, 19:40:59 »
Verder zijn er vele pannekoekende gasten en de hele avond zijn er hooguit een handvol beschikbare dames...toch wel een HEEL GROOT MANCO bij Panthera.

Lucy, Gosia, Jacky, Lori ( de hele avond niet gezien was er wel hoorde ik), Su, Diana ( pas een glimp van gezien bij het weg gaan dus 4 a 5 gepannekoekt) ..ea ze hebben er allemaal een handje van.

Resultaat: de hele rumte gevuld met kerels, het bekende homocafe en van de dames slechts een handvol beschikbaar.

Sfeer, niks , nada, niente.
Ik zei tegen een dame : "Ik heb vandaag jouw vriendin weinig gezien. Zij werkt goed".

Haar antwoord : "zij werkt niet, zij blijft liever in de kleedkamer, veel dames zijn het beu met de party's".

Beide dames zijn in de lijst van TK

Ik was toch verbaasd  :banghead:


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #130 Gepost op: 27 mei 2013, 19:43:51 »
Verder zijn er vele pannekoekende gasten en de hele avond zijn er hooguit een handvol beschikbare dames...toch wel een HEEL GROOT MANCO bij Panthera.

Lucy, Gosia, Jacky, Lori ( de hele avond niet gezien was er wel hoorde ik), Su, Diana ( pas een glimp van gezien bij het weg gaan dus 4 a 5 gepannekoekt) ..ea ze hebben er allemaal een handje van.

Resultaat: de hele rumte gevuld met kerels, het bekende homocafe en van de dames slechts een handvol beschikbaar.

Sfeer, niks , nada, niente.
Ik zei tegen een dame : "Ik heb vandaag jouw vriendin weinig gezien. Zij werkt goed".

Haar antwoord : "zij werkt niet, zij blijft liever in de kleedkamer, veel dames zijn het beu met de party's".

Beide dames zijn in de lijst van TK

Ik was toch verbaasd  :banghead:
Ze wisten dat Tk kwam, hij was namelijk aangemeld  :-\ ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #131 Gepost op: 27 mei 2013, 20:44:32 »
En Sexmachine maar beweren dat de dames van niets wisten......


Groet, Foots  O0


P.S. Dat is ook een van de redenen waarom ik van professionele en commerciele vakvrouwen houd.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #132 Gepost op: 27 mei 2013, 20:47:48 »
En Sexmachine maar beweren dat de dames van niets wisten......


Groet, Foots  O0


P.S. Dat is ook een van de redenen waarom ik van professionele en commerciele vakvrouwen houd.
De dames zullen het niet geweten hebben, dat van Tommeke was maar een grapje, maar het leek wel of het management niet op de hoogte was van onze komst   :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #133 Gepost op: 27 mei 2013, 20:51:02 »
Verder zijn er vele pannekoekende gasten en de hele avond zijn er hooguit een handvol beschikbare dames...toch wel een HEEL GROOT MANCO bij Panthera.

Lucy, Gosia, Jacky, Lori ( de hele avond niet gezien was er wel hoorde ik), Su, Diana ( pas een glimp van gezien bij het weg gaan dus 4 a 5 gepannekoekt) ..ea ze hebben er allemaal een handje van.

Resultaat: de hele rumte gevuld met kerels, het bekende homocafe en van de dames slechts een handvol beschikbaar.

Sfeer, niks , nada, niente.
Ik zei tegen een dame : "Ik heb vandaag jouw vriendin weinig gezien. Zij werkt goed".

Haar antwoord : "zij werkt niet, zij blijft liever in de kleedkamer, veel dames zijn het beu met de party's".

Beide dames zijn in de lijst van TK

Ik was toch verbaasd  :banghead:

Heb ze allemaal gezien behalve Lori dus ...
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #134 Gepost op: 27 mei 2013, 21:03:09 »
Zoals in m'n bericht al gemeld, en geanticipeerd tijdens de toenmalige poll waar het Verjaardagsfeestje best kon plaatsvinden is Panthera niet de geschikte club (zeker niet op zaterdag), en ter uitbreiding op de avond van de finale ChampionsLeague... Dat sommigen dit als een dooddoener van de "sfeer" neerzetten vind ik toch behoorlijk kortzichtig... een boel clubs promoten de CL-finale tussen 2 Duitse teams, de club had een excellent beeldscherm aangevoerd wat een prima asset was, en voor degenen die het simpele feit over het hoofd zien dat Ratingen nogal dicht bij Dortmund ligt, en het voor Duitse clubbers wel zeer interessant was om de finale in een club te bekijken, tja, die kan ik toch enkel als realiteitsontziend inschatten ditaangaand. Dat de club zelve weinig extra inspanningen heeft gedaan klopt als een busje, jammer doch niet onverwacht. Gelukkig waren vele zaterdagstammi's min of meer op de hoogte van het forumfeest, en viel hun aantal redelijk mee, want zoniet waren er nog meer dames langduriger onbeschikbaar geweest dunkt me.

Voorts ingaand op de opmerking, de club voerde geen pizza's etc. aan en verdere eetproblematieken, naja, ergens logisch, als ze daarmee gaan beginnen, 2 ruime eetschotels, gratis bier, voor 30E, echt cashen zou ik dat niet noemen... Men zou het ook langs de andere kant kunnen bekijken, door de vele biertjes en free cocktails werd er quasi geen cocktail bij het huis zelf besteld, dus al te zeurderig zou ik persoonlijk niet zijn aangaande de verzorging.. De return voor 30E was toch degelijk in orde, met alle respect. Maar voorts kan ik dus enkel vaststellen dat de geuitte waarschuwing toendertijds tijdens de poll redelijk is uitgekomen, dus no surprises voor mezelf, maar toch enigszins redelijk blijven... zelfs met klaarblijkelijk armtierig of ontbrekend ontbijt waren er nog steeds 2 menu's naar keus, wat hapjes tussendoor etc...veel meer kan je toch ook niet verwachten.. De club heeft naar m'n aanvoelen geen of amper meer inkomsten gehaald door het feestje, ik schat dat sowieso een 10-tal van de aanwezigen aanwezig zouden hebben getekend ongeveer aan 10E meer, ze zouden extra inkomsten hebben gehaald uit de sporadische cocktails, en voorts zijn een boel stammi's afgehaakt door de te anticiperen drukte, dus in the end klopt vooral de geuitte angst dat velen een "verkeerde" indruk kregen van de club, en dat schiet weinig op uiteraard...