Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464676 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #150 Gepost op: 16 juni 2013, 10:08:40 »
Goh, wat een drukte op de snelweg richting Duitsland, kommer en kwel té over onderweg voor ongeduldige lui achter stuurwielen, ss trok zich daar als lamlendige loebas uiteraard geen moer van aan en zette het op een autozeteldansen in de file wat voorvermelde ongeduldigaards merkbaar irriteerde, naja, wat vind ik het heerlijk om het mes nog wat in de wonde te roeren desbetreffend. Autoradio volle bak, airdrummen, shagje rollen, wat rauchen tussendoor, een propje papier met groteske smileys met de katapult richting bullebakken schieten die continu van rijstrook denken te moeten wisselen om aldus 11 seconden pure winst te maken, en uiteraard bij het eerste het beste ferme mokkel in een belendende wagen een propje opgeschreven vunzigheden door het raampje mikken wat hen dan weer aanzet tot raampjesluiten. Tengevolge de raampjes gesloten, airco aan, en dus hoger verbruik van de wagen wat m'n Exxonaandelen dan weer een boostje geeft, tsjonge toch, allesbeschouwd vermaakte ik me prima in de enkele kilometertjes file richting Ratingen, maar dat wil niet betekenen dat ik gaarne ook simpelweg aan 130 per uur kachel richting cluppie, dus na die quasi stilstaande gekkigheden toch probleemloos richting Panthera getuft en rondom 15 uur me aangemeld in bedenkelijk vrijetijdsplunje dat niet betaamt, maar alla...Ontvangst verliep vlekkeloos, en alsof de duivel hemzelve ermee gemoeid was stonden 2 seminaakte deernes te wachten aan de balie, oopsie. Eentje zoende me kuisjes gedag, de andere nieuwelinge propte haar tieten in een rood corsetje ter opleuking van de foto's die oogwenken nadien van haar zouden worden genomen boven ter opleuking van de website. Prachtig zwart krullend haar, bleke huid, prachtige ogen, en ze bekeek dit loslopend stukje onbenulligheid ietwat kolderiek nog alvorens ik een zinsnede uit m'n muil had laten vaporiseren, naja, dat beloofde alvast weinig goeds voor een eventueel later gesprekje dacht ik toen...Nah, nonsens natuurlijk, ze keek vriendelijk en dacht in haarzelf, die heeft een fashioncoach nodig, en wel without any further adue  ;D... egal.

Redelijk veel automobielen op de parking, maar toen ik na omkleding en douchen in de bar trippelde bleek het erg rustig te zijn, zeker voor een vrijdag feitelijk. Een 20/25-tal dames tekenden present, en op geen enkel moment werden ze outnumbered. Weinig Duitse bekannten, een leuke Nederlander, voorts een praatgrage Amerikaan die z'n Europees vakantieschema al aan het omgooien was om nog ns wat Roemeens/Bulgaarse cultuur te komen verkennen in Ratingen komende maand, en voorts baadde de club in een rustig sfeertje. 4/5 nieuwe snoetjes qua dames, 2 me bekend uit andere clubs voorheen. Beiden stonden erop niet te worden vermeld met naam ende verleden aangezien ze er nog niet uit waren of ze terug wilden of niet, okidoki, to be respected dus. Tijdens een babbeltje met één van hen wist ze me mede te delen dat het exact 3,5 jaar geleden was dat ze me de eerste maal zag in een cluppie, naja, eigen schuld moppie, had je maar niet net eergister moeten verhuizen qua neukhol... De line-up was prima naar m'n aanvoelen, enkele dames wieder da, enkele dames vertrokken met de Noorderzon, elke dame was desgewenst boekbaar zonder probleem, opties té over feitelijk, Qual der Wahl...

Lori zat rustig een maaltijd binnen te smikkelen, ss vriendelijk van inborst als ie is even gedag gaan zoenen en ondersteunend uit de hoek gekomen bij het verorberen der spijzen. Dat werd geapprecieerd, en dixit de olijkerd werkt tongzoenen appetijtbevorderend onderwijl, en idd, dat kan ik achteraf terugblikkend enkel beamen, dus diëtisten kunnen maar beter notities nemen ditaangaande alvorens ss met een boekwerkje zal uitpakken vol anti-dieettips van heb ik je daar die de verkoopslijst zal domineren tot in de late nazomer, maar alla, laat ik geen scribent van importantie zijn, dus om plausibele redenen zal ik me niet wagen aan zulke gekkigheid. Back to Lori dus die logischerwijs sessiegenote nr 1 zou blijken te worden, wat een mokkel is ze toch. Tophoer in bijberoep, furie van nature en bovenmatig excellerend qua vakdame in haar gebied... Na overmatig gezellig presalen as ever in de kino beland voor een openingssessie der er wezen mocht. Bestendiging van haar halve godinnenstatus without a doubt... een sporadische dame waarvan ik durf te opperen: niet goed, geld teruggarantie... Bij gute chemie een onvervaste topper without a doubt. Zéér lastig om aan haar voorbij te komen zoals steeds, én wel om simpele redenen: topservice.

Recuperatie was benodigd en waar beter dan op het gemoedelijke terras, bordje binnensmikkelen dat prima van kwaliteit was, prettig gekeuveld met enkele heren, enkele dames onderwijl wat opgewarmd wegens nét ietsje te frisjes voor de tijd van het jaar. Vermeldenswaard de aanwezigheid van enkele voyeuristisch ingestelde bezoekers, ééntje spande de kroon en ging tot vervelens toe om het hoekje gluren waar er gepoppt werd, geen notie ofte respect, wat een sukkel met achtervolgingswaanzin bovendien aangaande één dame die enkele keren richting ss kwam gevlucht om van die bezopen stumperd af te raken... naja, dan offer ik me gaarne op als reddingsboeitje dat benodigd was, wan meneer de oelewapper leek maar niet te begrijpen dat dames sommige doorzopen beertjes zonder Ahnung ook mogen weigeren, niet elke dame verlaagt zich tot zulke hufters voor wat Euroflappen, het is hier geen neukfabriek jochie, dus ik kan hem enkel een ticketje richting andere clubs aanraden voor komende weken...

Tussendoor was voornoemde melkhuidige krullenbol naast me komen zitten in de rauchsofa, een Nederlandse connectie had met haar gekamerd en was ondanks mismatch toch tevreden, naja, wat ik daarmee aanmoest wist ik ook niet zo goed? Egal, deze ietwas forsere dame bleek een prettige kwebbelgenote en doorstond de presalebabbeltest vol rondstuiterende hersenkronkeluitingen van ondergetekende met brio, geen tuttebelletje van 13 in een dozijn; welneen, een intelligente en ad remme dame die niet op haar mondje is gevallen en zich ontpopte toch lichtjes knuffelachtige gezelschapsdame. Dat nam toch alras een halfuurtje in beslag, nog een menuutje besteld en mejuffer bleef ondanks geklets dat waarlijk onsamenhangend was toch knap volhoudend bijzitten, respect  :))... Naar een sofa inside verhuisd en aldaar wat intiemer kennisgemaakt, mejuffer wou naar de kino want daar had ze nog niet gestengeld, okidoki, als dat echt moet dan :adult... Relaas en omschrijving kunnen geïnteresseerden desgewenst lezen onder het aangemaakte topic Maria... Een aanwinst voor HP naar m'n bescheiden mening, en jammerlijk genoeg werd de kinosessie enkel ontsierd door een voyeur die minutenlang recht tegenover het bed plaatsnam in een sofa, nog net niet onder z'n badjas zat te rommelen, maar wel ter straffe een endeldarmview van ss in z'n maag kreeg gesplitst, en dat met de bereidwillige medewerking van Maria waarvoor dank. Wel lachen dat ze nog alvorens we de kino uitstrompelden richting betaling werd aangeklampt door een kerel die blijkbaar in de deuropening had staan toekijken. Ze was hiermee niet volledig opgezet leek het wel, en ss lachte ns in z'n vuistje toen ze 20 minuutjes later na 2 opfrissingen triomfantelijk lachen kwam mededelen dat ik de quickie in de kino had gemist  ;D, dolletjes.

Gedurende de dag vaak met Alina zitten kletsen zonder dat ze daarbij aanstuurde ter kamergang, ze werd dus quasi gestalkt door een rondwandelend bierflesje met een stumperd eraangelijmd die nonsens rondstrooide, en ss was "redder in nood" somtijds, naja gerne moppie. De gecumuleerde social time nam doorheen de avond angstwekkende proporties aan, en het één leidt tot het ander zoals het volgens mij ook betaamt, namelijk consumeren potdorie... Naja, over deze Roemeense schattebol zal ik u voorts niet vervelen, al vaak genoeg vermeld wat voor servicevlees u in de kuip heeft met haar... Toppie.

Zo, onderwijl werd het middernacht, eens roker altijd roker, dus daar veranderd een etmaalovergang nou ns werkelijk geen moer aan; dus ss zat als een verstopte kachel wat te rauchen temidden andere potentiële longenverknoeiers, en Maria vond dit blijkbaar een reden om ns naast me te komen zitten. Goh, via wat gekkigheden converseren waar ik somtijds al weg ns een handje van weg werd het een knuffelfestijn dat er mocht wezen. Tongzoentjes gleden feilloos over in vortere tongverstrengelingen en na overmatig zoengedrag te hebben geëtaleerd vond Maria het rondom 1.15 u toch wel ns tijd om een gesloten ruimte op te gaan zoeken alwaar er ditmaal zonder pottenkijkers zou kunnen worden gekamerd... Naja, geen verzet aangetekend en daar rijkelijk voor beloond geweest. Ronduit prima sessie die uitmondde in een semi slijtageslag, alle hoeken van het bed benut, deze dame is belastbaar en nodigt uit tot gekkigheden somtijds, naja...

Fazit: topdagje in Panthera met een redelijk impressionante line-up, enkele opties moeten laten links liggen met spijt in het rakkershartje, Evelina auch wieder da wat velen verblijdt. Eten lekker, personeel vriendelijk, ss voelde zich als een visje in het water. Niet veel "touristen", weinig Duitse bekenden wat de pret ietwas drukte, doch voorts vooral té veel plausibele damesopties, erg hé... 2 favo's as expected, beiden excellerend as usual en voorts een onbekende dame die potentieel heeft om diezelfde status te bereiken bij bestendiging van haar performantie und ein bisschen Luft nach oben vielleicht, dan zit ss nog meer gebeiteld dan voorheen. Hoogsttevreden terugblikkend groet u vanuit de krochten van de hel: ss.  Peace out!

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #151 Gepost op: 29 juni 2013, 17:35:28 »
Heeft iemand ervaring met Pantera op zondag ?
wat kan men verwachten ?

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #152 Gepost op: 29 juni 2013, 17:43:47 »
Heeft iemand ervaring met Pantera op zondag ?
wat kan men verwachten ?

Zeer rustig (10-15 dames)
Pas op, de planning van de website is op zondag (bijna) nooit up-to-date.
http://www.hauspanthera.de/pantheragirls/pantheragirls.html

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #153 Gepost op: 29 juni 2013, 19:10:27 »
Zondag is an sich een prima dag, geen overmatige drukte, relaxxxte sfeer... toppers zijn doorgaans niet urenlang bezet door stammies zoals op do- tot zaterdag wel ns vaker durft voor te vallen...samen met woensdag één der leukere dagen voor een bezoekje lijkt me...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #154 Gepost op: 29 juni 2013, 19:37:04 »
Zondag is an sich een prima dag, geen overmatige drukte, relaxxxte sfeer... toppers zijn doorgaans niet urenlang bezet door stammies zoals op do- tot zaterdag wel ns vaker durft voor te vallen...samen met woensdag één der leukere dagen voor een bezoekje lijkt me...
Jij bent niet boy69, tegenpolen zelfs, panthera op zondag is m.i. niet geschikt voor boy69, not at all :111:



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #155 Gepost op: 29 juni 2013, 19:39:16 »
Allen bedankt voor de info.

Ik wil er eens wen kijkje nemen, en mijn vrijkaart besteden.
Is het niets voor me, jammer dan en dan zal ik verkassen

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #156 Gepost op: 29 juni 2013, 23:40:02 »
Goede vraag boy69 en groot gelijk dat je gewoon gaat wil ik je toch nog wat tips bij de hand doen.


Ik ken je intussen al wat jaren en ja je houd best wel van wat meer sfeer en daardoor kan de zondag in Haus PAnthera wellicht je wat te rustig zijn. Sommige gaan namelijk voor de rust en wat relaxxxen en de presales en de service van de dames en een goed stukje voer en in die categorie valt zeker een persoon als SS maar ook een VJ of NLNU. Daar is niets mis mee, het is gewoon een observatie van wat ze vaak zelf omschrijven wat ze weten te waarderen in een club en vandaar dat ze ook regelmatig over HP schrijven.


Er is ook een categorie barhangers, feestneuzen of 18+ discogangers die de voorkeur geven aan drukte, veel meiden, uitgelaten sfeer en iets minder belang hechten aan het eten of de wellness. Op een gezellige avond zoeken ze zelf wel een geschikte dame en gaat het vooral ook om met een groepje vrienden bijelkaar te zijn. In deze categorie zit Sexmachine, ikzelf zei de gek, maar ook Dupke bv. Deze schrijven over LR op zaterdagen en komen ook doorgaans ook allemaal graag in Samya.


Uiteraard zijn er vele categorieen van mensen op dit forum, dus zeker meer dan die 2, maar ik geef je de tips waarvan ik denk dat ze prima bij jou passen en meer in de 2e categorie.


Haus Panthera is voor jou (en mijzelf bv.) het beste op een feest, het is er dan wel drukker, maar voor mij geeft HP dan net een unieke leuke sfeer en ondanks dat je inderdaad niet elke dame zomaar te pakken kan krijgen (want daar heeft SS groot gelijk in) denk ik dat de feestjes het best passen. Vaak hebben de dames dan ook lingerie aan, iets wat sommige net als jou en mij prefereren.


Verder denk ik zeker dat je de menu's zal waarderen, voor mij het beste op vrijdagen want dan kun je ook vis kiezen, niet vanwege mijn religieuze achtergrond want die is niet bestaand, maar vanwege dat ik erg graag ook af en toe een visje eet. Goed dat weet ik niet of Boy69 graag vis lust, het was maar een tip.


De beste tip die ik je altijd kan geven is dat je de menu's zeker zou moeten proeven, want ze zijn lekker en vers bereid, echt een uitstekend punt die ik bij al mijn bezoeken heb ervaren, wel is jou maag wat groter dan de 2 menu's die je standaard krijgt voor je inkom, maar je kan er tegen bijbetaling (geen idee hoeveel eigenlijk) wel een uitstekend menu bijkopen. Zoals gezegd is een feestje bij Haus Panthera voor jou op dit punt ook het best, ze hebben dan buffet en dan kun je wel ongegeneerd bunkeren want niet iedereen krijgt in PSR 4 menu's en 3 desserts weg, ik ken je Boy, je bent op dit punt zels mij de baas (respect uiteraard voor zo'n freetvarken)


Op een feest is echter vaak een verhoogde inkom en laat daar net een vrijkaart niet voor gelden (misschien wel met de opleg van het verschil, maar dat weet ik zelfs niet eens).


Voorts heb ik nog 1 damestip voor Boy69 en dat is ga niet met Florie. Ik weet dat ik niet de meest diplomatieke figuur ben en ik ondanks dat ik deze dame 1 maal heb gekamerd tot ontevredenheid was ze met het feest dermate vervelend dat ze het bij sluitingstijd nodig vond om mij als een pony achteruit te gaan trappen. Nu ken ik Boy69 en bij deze de tip om deze dame te mijden, ben er 100% zeker van dat het bij jou tot nog dramatische eindes kan aflopen.


De allerlaatste tip is neem een vriend mee zoals Dupke, die heeft ook nog een vrijkaart van HP en dat is altijd leuker dan alleen. Deze tip zal overigens volledig overbodig zijn, want jullie hebben elkaar al jaren gevonden, dus mijn excuses voor deze zeer waarschijnlijk overbodige tip.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #157 Gepost op: 30 juni 2013, 11:51:36 »
Gisteren lang getwijfeld waarheen te gaan. Had ’s morgens nog wat werk, mocht dat uitlopen dan was van Goch nog wel een optie vanwege de korte afstand, en het feit dat ik er wel een paar toppers ken. Anders evt. de stewardessenparty in de Happy. Alleen zijn party’s me vaak te druk, en het ene meisje dat me interesseert moet er dan net maar zijn. Dan was er nog Haus Panthera, waar je in ieder geval wel de zekerheid hebt van goede sessies. Het werd dus HP.

Weer veel nieuwe gezichtjes sinds de laatste keer. Ik had al half besloten om maar eens een meid met zwart haar aan te spreken, toen me bij het volgende rondje een ander zwartharig meiske opviel, die in een handdoek gewikkeld was. Hansdordt merkte het ook al op, dit leek wel de nieuwe dresscode te zijn, want er liepen er meer zo rond. Het bewuste meisje was jong, knap en aardig, dus zochten we een achterafbankje op. Paula was Bulgaarse, sprak een beetje Engels, en ontpopte zich al snel als een lieve aanhalige knuffelmeid. Begon lekker diep te zoenen, er kwamen een paar stevige B tietjes onder de handdoek vandaan, hier moest sex van komen. Dat kwam er ook van. Toen de handdoek wegviel bleek de rest van het lichaam ook perfect geschapen, slank middel en mooie ronde billen, de handen goed vol. En een verrukkelijk half uurtje genoten van dit botergeile schatje. Zo maak je ze niet vaak mee. Het gebeurt niet vaak dat ik op één dag tweemaal met dezelfde ga, maar Paula was zo lekker geweest dat het tweede rondje ook voor haar was. Met deze jongedame heeft HP goud in huis gehaald mag ik wel stellen. 

Verder was het wel een gezellige dag, er waren een paar landgenoten aanwezig om wat mee te kletsen. Uitstekende maaltijd genoten en een goede saunagang gehad. Van muziek heb ik weinig koek gegeten, maar Sunny draaide ’s avonds goede muziek, niet te luid, prima. En het laatste rondje met Flori gedaan. Flori geeft standaard goede service, al heb ik het idee dat ze aan een beetje vakantie toe is. Tegen tienen vertrokken, maar erg lang zal het niet duren voordat ze me hier weerzien, ik ben noglangnietuitgewandeld in Panthera.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #158 Gepost op: 1 juli 2013, 10:59:33 »
Voor mijn triprapport over Azie had ik hier een vrijkaartje voor HP gekregen, nog voor ik goed en wel terug in Belgenland was.

Gisteren was één van de laatste dagen dat dit nog geldig was en na de teleurstelling op het Relaxxxfeestje speelde ik met het idee van dit kaartje maar te laten verlopen en niet meer naar HP terug te gaan.

Ik had al vernomen dat Boy69 ook een kaartje gekregen had bij de collega's dus zaterdag afgesproken in Livingroom dat we zondag samen een kijkje zouden nemen in HP rond 13u30 en dat we naar lr zouden doorrijden indien het daar tegen viel.

Stipt om 13u30 draaide ik de parking op en stond Boy me al op te wachten.

Vriendelijk onthaal en onze badjassen in ontvangst genomen in ruil voor het vrijkaartje.
Een beetje gelogen dat dit voor beide ons eerste bezoek was, maar meer dan een aanwijzen waar de kleedruimtes waren zat er als uitleg niet in.

Samen met Boy de bar in gelopen en onmiddellijk had Andrea zo iets van herken je me niet meer...
 :lol_hitting:

Ik ga met m'n eerste cola er heen en sla me dood, ik herinner me die meid niet... Ze zegt alléén in HP gewerkt te hebben en dat ze me van daar kent.

Voor zover mijn geheugen me toe laat ben ik maar 1x tijdens ons feestje in HP geweest en toen ben ik met Flori op kamer geweest en niet met haar, maar ze geeft niet af. Verwart ze me met een ander ( laurent74?) of speelt je dit zo overtuigend.. geen idee.

Ik ontsnap met moeite aan haar met de melding dat Boy nieuw is en dat ik hem nog moet rondleiden.
Ze probeert nog van de rondleiding direct richting kamer te organiseren maar ik geef niet toe.

Een terug  in de overigens zeer zeer rustige club ( een 10 tal meiden en een paar heren) richt ze weer haar pijlen op mij en een kleine blonde opdonder (michaela?) beslist dat ze boy moet lastig vallen.

Andrea wordt handtastelijker en handtastelijker en de meiden vinden het blijkbaar hilarisch als ze mijn neus gaan het betere orale werk begint te onderwerpen.

Ik zeg haar dat ze een meter te hoog zit, maar als ze door de knietjes wil gaan zeg ik ... shower first...

Dan wil ze dat ik ga douchen... maar dat stel ik nog even uit.

Nog een tijdje zitten dollen met de meiden, dan gaan douchen en met Andrea op kamer.  :censored
Sessie tot grote tevredenheid mogen afronden.

Daarna zie ik dat Boy een lekkere steak aan het binnen steken is dus ga ik ook maar eentje bestellen.

Na het eten blijken de dames weer chocolade monsters te zijn, en zo kabbelt de dag aangenaam verder.

Terug in de bar wil ik even mijn smsjes checken maar al snel ben ik m'n gsm kwijt want er staat een app op met een baby waar je tegen kan spreken en die alles herhaalt.

De meiden gaan door het lint als andrea die app alle mogelijke schunnige roemeense uitspraken laat spreken.

Nog voor 18 uur lig ik in de bar in het afgezonderde bedje opnieuw met Andrea te krikken.  :seks

Dit terwijl ik normaal geen 2 keer met dezelfde meid dezelfde dag op kamer ga, maar je dit was geen kamer dus dat telt zeker niet ...


Na nog wat dollen buiten waarbij Boy zijn gsm bijna richting Roemenië verhuist gaan we nog een hapje eten.  Het mag gezegd, het eten is uitstekend, zeker als de dames het dessert als een baby aan je beginnen te voeren.... nog een lepeltje voor mama....  Andrea ging een beetje te veel in die app met de baby op blijkbaar.

Heel de dag bleef het extreem rustig in de bar en meer dan 10 vrouwen heb ik volgens mij niet gezien.
Aantal bergen was in evenwicht met de dames of minder, maar ondanks de lege club heb ik me goed vermaakt.

Boy was al met Aura op kamer geweest en was vol lof dus later op de avond toen enkele meiden begonnen te smsen naar hem begon het spel om te verkassen naar lr, maar zoals altijd.. dames laten altijd op zich wachten en we hadden afgesproken niet te vertrekken voor we bevestiging hadden dat ze in LR aangekomen waren.. Zoals altijd met die 2 , veel en veel te laat dus .

Ik had al besloten dat het voor dat uurtje niet meer de moeite was om naar lr te trekken en Boy had hetzelfde gevoel erbij..  Hij on echter geen 2e pino vinden en vertrok rond 21 uur naar huis? of toch LR.. ik weet het niet.

Ik ging nog met Aura rond 21u30 uur op kamer en een uurtje later kwam ik gesloopt van kamer.. man is dat een goed wijf...

Tevreden terug naar huis met een ander, beter beeld van HP.  De enige twijfel die overblijft is dat als ik daar alleen gezeten had het me veel en veel te rustig zou geweest zijn.







« Laatst bewerkt op: 1 juli 2013, 11:07:49 door dupke »

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #159 Gepost op: 14 juli 2013, 23:31:28 »
2 bezoekjes aan Haus Panthera de laatste maand, dat noopt tot het schrijven van een berichtje alvorens de rapen gaar zijn want enige frisse rauwheid betaamt bij deze lichtjes tropische temperaturen dunkt me. Nou ben ik een chronologisch bepaald onaangepast joch met vervelende nukken en trekjes, doch zal me de moeite getroosten om het toch enigszins overzichtelijk neer te pennen.

bezoek 1: sla me dood welke dag dat ook weeral was, ik peins een vrijdag effe geleden  :-[. Aankomst rondom 15 uur ofzo zonder noemenswaardige hinderpalen. Ontvangst vriendelijk as ever, verzorging prima, menu's lekker dus gesmikkeld als een vermetele van de lekkere creaties van de kokkin. Een 22-tal aanwezige dames ongeveer, een 4-tal nieuwe snoetjes. Weinig spek voor ss z'n bek dabei, doch dat is uiteraard subjectief. Voor een vrijdag erg kalmpjes, continu een damesoverschot leek het wel, opvallend veel Nederlanders, minstens een 8-tal ofzo. Te vermelden de aanwezigheid van een 4-tal Amerikanen die op P6-holiday zijn en in het nietige Ratingen verzeild waren geraakt, 1 van hen me bekend en met deze interessante gozer lange tijd gequatscht, leuk. Ook een Duitse kollege die de eerste maal in Panthera was en ss een scoutingsopdracht had toevertrouwd anwesend, dus behoorlijk wat damestips dienen rond te strooien, naja, een parttime-job die dag, godbetert. Chill out dagje voor de rest waarbij ik wederom excellernd nietsnutte met onderscheiding zoals betaamt voor een luilak van jewelste. Voor 19 uur hadden dames aan me een kwaaie ter kamergangverleiding, maar logischerwijs lieten de meesten die dat onderhand wel weten me vlotjes met rust waarvoor dank. Duitse kollege kamerde ietwat driftiger, en was telkenmale uiterst in z'n nopjes met de aanbevelingen, naja, scoutopdracht volbracht, dus maar ns lekker zelf kameren leek me nadat ik een visschotel had binnengecaprioleerd.

EVELINA: Bulgaarse frohnatur met rather ravissante looks, tanzmaus en immer gutgelaunt, zulke meisjes kun je d'r maar bijhebben lijkt me op een voortkabbelende dag. Uitdagend en teasend als steeds, en op het terrasje werd ss langzaam doch uiterst pienter in haar verleidingsweb verstrikt waarbij enige zin tot potentieel verzet werd gesmoord door tongzoenen die weinig aan de verbeelding overlieten. Op de kamer een prettige verderzetting der gekkigheden met allroundservice boven clubgemiddelde zeg maar, TZ goed, PZC goed, NMC goed, naja, veel valt daar niet over te mopperen. Eerder een offensief meisje qua sessieintensiteit, niets voor overmatige knuffeldiertjes. An sich weinig op aan te merken dus, aan haar kan men zich hoegenaamd geen buil vangen. Erg mooie en leuke meid, in voor een dolletje en steeds übervriendelijk en goedgemutst. Bovengemiddelde clubsessie waarvan akte, doch aangezien het nét onder toplevel bleef mezelf kennende zal het in de toekomst eerder weinig waarschijnlijk zijn dat "we" nog vaak tezamen op afgesloten clubkamers worden gesignaleerd na deze tweede sessie. Leuk en goed, en sporadisch zomaar een optie, doch geen prioriteit...

Enigerlei recuperatie was benodigd en met een boel bekenden aanwezig was dat ook allerminst een straf, gezellig gekwaakt met enkele heren en somtijds een knuffelachtig ingestelde dame die dat bruut kwam verstoren, naja, een mens moet wat. Opmerkelijke binnenkomst van een drietal kwibussen met enigerlei toxische spullen die door de aderen leken te gieren, naja, hufters zeg maar. Een favo kamerde (naja kamerde, kino-de) met één van hen, en kwam na 10 minuutjes lichtjes geagiteerd terug, bleek dat die kerel een handje weg had van ondermatig betalingsverkeer nadat ie té snel happy werd bij beschermd geslachtsverkeer. Een discussie bij de entree hield gelukkig in dat betreffende dame haar centen kreeg, en voorts werd die kerel (en z'n 2 buddies) vertikaal geclasseerd. Tengevolge zat ik dus rustig te zitten met een lichtjes mistroostig meisje in de armen, overmatig rauchgedrag tussendoor en maar zo rustig mogelijk wat zitten semiknuffelen als ze daar behoefte toe voelde, naja, ss kan ook empathisch uit de hoek komen ongeacht lichtjes duivelachtige karaktertrekken die me worden toebedeeld door jochies die me niet of amper kennen, egal. Zo liep de eierwekker ras een dik uur verder alvorens er wat meer knuffel- en zoenactiviteit werd vastgesteld, doch ditaangaand was ik generlei de initiator, lief hé.

ALINA: Roemeense frohnatur met rather ravissante looks, von Tag 1 een favo in Ratingen, en wel fookin' terecht. Exellerende presales as ever waarbij enige schroom ontbreekt zoals betaamt feitelijk. Prima sessie as ever waarover weinig onvertogens dient te worden vermeld. TZ zéér goed, PZC dito van de hardere variant, naja, geen klungelaarster dienaangaand, welintegendeel. Pussysliding uit het boekje, knoerthard skullfucken zonder verpinken en per uitzondering ditmaal een eerder forse neukbeurt, naja. Herhalingsgevaar is na -tig sessies een understatement, los daarvan generlei opeisgedrag ofzo, bovenmatig correcte dame ook die nog een tijdje wou kletsen erna op kamer zonder gevolgtrekkingen waarvan akte, coulante afrekening uiteraard en voorts een bis nächtstes mal wenn du bock hast... onder de kopieermachine die handel en rap een beetje...een verademing in het clublandschap zulke dames, en uiteraard zoals voorheen goud waard voor de club.

Tussentijdse Fazit over eerste verblijfje: chill-out dagje met leuk gezelschap, 2 sessies zonder enige nood tot kritiek, verzorging prima, enkele gezellige Kollegen, en in tegenstelling tot zaterdag die erop volgde toen het volgens "intimi" zeer druk was een gezellig voortkabbelend dagje dat enkel werd verstoord door 3 stumperds en 1 gek die een dame zowat 10 uur meende te moeten entertainen en een portie bullshit kwam buyen waarmee ie wel een halfjaartje verder kan lijkt me, egal, leuk voor hem veronderstel ik...

bezoek 2: sla me ditmaal niet dood want ik weet nog exact welke dag dat was, namelijk eergisteren  :great: , aankomst rondom 16 uur ofzo, ontvangst vriendelijk etcetera en het bleek een soort van Gourmetfeestje te zijn, dus ditmaal was de entree 50E. Geen menu's dus ditmaal, want er werd gegrilld op het terras ter opleuking en aansterking. BBQ-feestje had een betere omschrijving geweest maar alla, niets speciaals doch lekker, vers groentenbuffetje dat steeds werd aangevuld, een handvol vleesopties waarbij vooral het kieken me kon bekoren op de één of andere niet te linken wijze aub  :103:. Mariana was zoals steeds goedgemutst en bereidde het bakvlees prima naar wens tot in de late uurtjes. Voorts vriendelijke barbediening etc., gezellig dus. Enkele vielpoppende Hollanders getroffen bij binnenkomst die er al respectievelijk 2 en 4 sessies hadden opzitten op dat onchristelijk uur, hun helse tempo stokte wel opvallend want ze klokten uren later af op beiden 4 sessies, naja, bezige namiddagbaasjes die 2 die ook bakjes snoep, chocola en parfum meebrachten dixit henzelve somtijds, naja, ieder z'n ding, egal. 18-tal aanwezige dames, wederom een 4-tal nieuwe snoetjes dacht ik, het verloop der dames beging toch eerder snel te worden zoals geanticipeerd, maar zo is het leven. djSunny speelde ten dans  :djparty:, naja, gezellig en de dames shaketen hun booties, ss bleef er onbewogen bij uiteraard. Voor 18 uur uiteraard weer niks zinnigs uitgestoken, noblesse oblige ditaangaand. Enkele geachte Kollegen maakten hun opwachting later op de avond, erg gezellig, maar wederom was het hoegenaamd geen koppenlopen in Panthera helaas voor de aanwezige dames. Te melden, 2 donkere dames ditmaal, één Freude-transfer, en voorts enkele dames van de AWL die zich hadden afgemeld wegens ziekte jammer genoeg. Opvallend de aanwezigheid voorts van 2 rondborstige zusjes.

PAULA: Bulgaarse tiener die op de één of andere manier iets lichtjes deviants uitstraalt. Lichtjes mysterieuze oogopslag somtijds, geen talenwonder maar alla. Mooi meisje zonder meer, niet té slank, lange sluike haren, A/B-cup (fest), ontluikend zeg maar. Presales zijn ok zonder te excelleren, een eerder snelle sleutelvraag meestal leek me, na een 10-tal minuutjes ofzo na gezellig te hebben staan tongzoenen  :-P, ok dus. Op de kamer meer van die gekkigheid, TZ goed, PZC goed, lecken/fingern niet zo haar ding lijkt me, pussysliden daarentegen wel, NMC goed. Veel onvertogens dient daar niet over te worden gezegd, al had die handymuziek nou niet bepaald gehoeven voor me, doch storend was het ook niet hoor. An sich een goede tot zéér goede sessie, bovengemiddeld clublevel ohne frage, het zal me benieuwen hoe een tweede sessie met haar zal uitvallen, want vroeg of laat lijkt een herhaling me geenszins uitgesloten... Kan men zich überhaupt geen buil aan vangen, steady aanwinst voor Panthera die na een maandje ofzo haar weg lijkt te hebben gevonden en snel een boel stammies aan zich zal kunnen binden. HHG: 80%

Hoppa, wederom BBQ vreten naar believen en wat Chris-pesten op onschuldige wijze die vastgekleefd leek aan een geërde Kollege, dolletjes. Een allervriendelijkste verleidingspoging van Christina zo kuis en kies mogelijk afgewimpeld wat haar lichtjes leek te verdrieten, en voorts één der tietenzusjes in de smiezen gehouden tijdens haar presales, een mens moet wat... Nadat de maag zich weer had gesetteld maar ns aan sessie2 beginnen te peinzen, want wegens het ontbreken van m'n favodames was het improviseren voor ss ditmaal... Uiteindelijk na een potje twijfelen van heb ik je daar een wandeling richting dachterras waar het gezellig toeven was, en onderweg tegen Joana opgelopen.

JOANA: Roemeens dansmarieke, bleekhuidig, 1m60, roodbruine lange gladde haren, ietwat voller figuur, B/C-cup naturel (licht hangend), piercing&tattooloos. Wel grappig dat enigerlei presales woordenloos verliepen, tongzoenen zonder verwijlen op 2 verdiepen alvorens de sleutelvraag werd gesteld, wederom sneller dan gebruikelijk naar m'n aanvoelen voor een aantal maanden, opvallend die "trend", ook qua teruglopend "openbaar" gestengel, public blowjobs etc. zijn eerder afnemend qua aantal etc., naja egal. Op de kamer een eerder bumpy start, TZ als een mallemolen en PZC-aanval uit de kniehoek zoals betaamt  ;D, niet terughoudend te noemen dit meisje. TZ goed tot zeer goed, PZC goed tot zeer goed, NMC ietwat bumpy en gehaast somtijds, geen terughoudendheid en flink doorstengelen betaamt dixit haarzelve, naja ok dan... Bovengemiddelde clubservice ohne frage, nét onder toplevel doch aufbaufähig lijkt me bij deze leuke dame die lichtjes terughoudend overkomt in de barruimte enzo, doch op de kamer absoluut niet zal teleurstellen voor het overgrote meerendeel van de bezoekers dunkt me. Kan men zich geen buil aan vallen ohne frage. Herhalingsgevaar is net als bij Paula een geval van hoge waarschijnlijkheid, ietwat meer GFE-getint en mits bijsturing ook best een knuffeltante lijkt me...

Fazitje bezoek 2: chilled out dagje met BBQ-vreet, 2 "nieuwe" dames die beiden hoegenaamd niet ontgoochelden, maar me nu ook weer niet van de sokken bliezen dat een pertinent spoedige herhaling prioritair is, doch beiden zeker wiederholungsfähig, naja, dan mag men hoegenaamd niet mopperen. Voor mezelve jammer dat favo's uitblonken qua afwezigheid, voorts was de line-up ok, doch ook niet meer dan dat.

Peace out!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #160 Gepost op: 18 juli 2013, 13:52:48 »
Zijn er rakkers die volgende week dinsdag naar Haus Panthera gaan? Ik kan er dan een ganse dag, van begin tot einde, verblijven, maar vrees dat het mij op een dinsdag te rustig gaat zijn als er niet een paar toffe collega-rakkers aanwezig zijn!   
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #161 Gepost op: 23 juli 2013, 06:01:10 »
Straks toch maar naar Sixsens. Heb daar met een collega rakker kunnen afspreken. En op 9/08 ga ik naar Panthera. Dan neem ik 2 vrienden mee die er nog nooit geweest zijn.

Hopelijk worden het 2 leuke uitstapjes! :pompe
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #162 Gepost op: 29 juli 2013, 14:24:17 »
Afgelopen zaterdag me vrijkaart wezen verzilveren van Relaxxxboard  samen met broeder Tom Kroes. Onderweg ff gebeld of we daar de vrijkaart uit konden draaien want daar waren we nog niet aan toe gekomen.Geen punt zei Bob kom maar gewoon hier heen,dus we hoefden geen andere plannen te maken.We draaiden rond 17.15 uur de parking op. Die stond dus echt helemaal vol. Aan de balie bij de theke ff ingelogd nummer controleren en omkleden.
Komen we daar op de gang weer een oude bekende tegen jahoor Claudia ex H7, ff wat bij geklets want die hadden we vanaf februari niet meer gezien.
En snel naar het bier want daar was het goed weer voor,lekker met een koude rakker naar het terras een sigaretje roken. Daar bij een paar hollanders gaan zitten en samen met TKhet vrouwelijk schoon bewonderen. Ik zeg ik sterf van de honger dus lekker wat eten besteld,en het smaakte zeer goed de rumpsteak complimenten aan de kok. Later ff geprobeerd een gratis kamergang te winnen op de gokkast,helaas geen geluk deze keer al me geld weg €5,00 om precies te zijn.
Later naar het dakterras vertrokken,en wat zag Koos alberts daar een koelkast met ijs en ijskoud bier erin heerlijk. Anderhalf uur later was de koelkast leeg er stond alleen nog vergif in,alcoholvrij dus bah bah. TK was ondertussen naar de kamer vertrokken met een lekker geil sletje,maar ik weet de naam niet meer.
Weer beneden beland tussen een paar roemse meiden zitten auwehoeren,maar het klikte niet genoeg voor een kamergang.
Zitten we beneden op het terras wat bier te drinken en wat te ouwehoeren, en ik vraag aan een meisje wil je voor mij ff 2 flessen bier halen Becks als het kan,is goed zegt ze. Ze komt met 2 halve liters terug 1 geeft ze aan mij en de andere zet ze in de koelkast,want beneden in de koelkast staat alleen zoutloos bier,die is voor jou zegt ze.
Ik ga ff urineren kom terug,wil me fles bier pakken en wat denk je weg fles bier,en daar kan Koos alberts niet tegen.
Ik zie daar een duitser met me bier zitten,ik zeg wat denk je ervan zelf halen he, en ik praatte gewoon hollands maar hij wist goed wat ik bedoelde die k.tduitser. Ik zeg tegen hem je kunt snel een nieuwe voor me halen met je arogante kop,maar hij zei niets terug de pipo. Hij stond op en ging hij zag het niet zitten om tegen 2 van die hooligans aan de gang te gaan met die kale koppen. En wat denk je 5 minuten later komt hij me netjes een halve liter becks brengen. Ik zeg bedankt en nooit meer me bier afpakken.
Toen nog maar een rondje eten gedaan wat kletsen met de meiden.
TKwas niet bij Claudia weg te slaan maar een kamergang zat er niet in. Met claudia wat over H7 zitten kletsen en over wat meiden uit die tijd.
En ja hoor daar kwam Evelina aan ik had ze de hele avond niet meer gezien das ff een praatje aangeknoopt,het klikte leuk.
Niet veel daarna gingen we met 3en naar het dakterras,maar dat ging dicht dus maar naar de kino. Daar was het zo bekeken TK die ging want ik zat teveel te kleffen met Evelina. Niet veel later met haar naar kamer 8 vertrokken. Het was een super date van een uur. Kom ik beneden is TK 1 minuut voor 2 naar boven gegaan,ik zeg en nu kan ik binnen wachten. Maar dat was geen probleem iedereen moest eruit behalve Koos alberts Samen met Evelina buiten op het terras gaan zitten,ze had lekker 2 whiskey en 2 cola gehaald heerlijk.
Nog wat zitten babbelen met haar tot broer TK kwam rond 02.45 uur. Afscheid genomen met een lekkere tongzoen,en aankleden.
Het was een leuk avondje panthera.
En nu snel naar huis zegt TK want ik moet om 10.00 uur op me werk zijn,ik zeg ok gas op die lolly. Rijden we richting duisburg,en zien we die grote groene verlichte mast staan of wat het ook is.
TK zegt zullen we snel een kort rondje doen ik zeg ok ik heb de tijd.maar het werd een langrondje we reden rond 6 uur weg in duisburg.

Relaxxxboard bedankt voord de vrijkaart het was een gezelig avondje.
( op naar de volgende vrijkaart)
Doe wat je moet doen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #163 Gepost op: 29 juli 2013, 15:10:39 »
Bedankt voor je recensie Koos en ik wil je complimenteren voor je uitstekende dames smaak.
Evelina is mijns inziens een van de leukste dames van heel NRW. Helaas had ik nog niet het genoegen, maar dat komt zeker.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline BOU

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #164 Gepost op: 30 juli 2013, 16:30:40 »
Met een beetje vertragging, bij deze mijn verslag van mijn bezoek samen met Lautent74 bij Hauspanthera op de 1 ste Juni waar ik ook gebruik heb kunnen maken van mijn vrije kaart gewonnen tijdens de Relaxxxboard  feest  :111:. - Nogmaals bedankt hiervoor.
Dus op de 1 ste Juni, de heel dag daar doorgebracht met super sympatieke momenten met Laurent en verschillende dames op de terras. Te noteren, steeds super lekker eten.
 :pica
Voor mijn part een super geile sessie met Nadia +/- 2 of 3 uren (weet ik niet meer juist). super GFe met af en toe , PSE momentje wanneer ze zich echt laat gaan. :douchen :censored