Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464673 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #180 Gepost op: 17 augustus 2013, 21:52:27 »
Gisteren (vrijdag) had ik met eagelke afgesproken in HP en het was er weer heel gezellig. Jammer alleen dat eagelke 's avonds nog moest werken en dus niet lang kon blijven.

Dan moest ik 's avonds maar alleen zien rond te komen tussen al die mooie lieve dames... oh ja, en nog wat beren waar ik nog kennis mee heb gemaakt..

Ik was er eerder dan eagelke en heb al heel wat gezellige ontmoetingen gehad toen ik met een pilsje aan de bar zat, dat maakt HP erg gezellig vind ik. Zelfs als je begroet wordt met een flinke tongzen is dit nog altijd vrijblijvend en geen verplichting voor een kamergang. Als je bedenkt dat ik vorige week vrijdag de eerste keer was (mijn dank nog aan de "inwijding" door KanariePiet) en nu dus pas de tweede keer, en dat ik nu al op een dergelijke manier door een aantal dames begroet werd.... dat belooft veel goeds voor de toekomst!

Intussen was eagelke gearriveerd en toen we na een tijdje met wat dames op het terras zaten werden we regelmatig bediend van drank en genoten we van het (vrouwelijk) gezelschap. Bij een paar keer rondkijken bemerkte ik dat we van menige beer (en sommige dames) nogal wat bekijks hadden, dat was voor mij weer een bevestiging dat wij het erg gezellig hadden.. en zo hoort het ook!

Op het terras werd ik letterlijk bestormd door Morena toen ze mij zag, want ik had haar niet vooraf verwittigd dat ik zou komen (waarop ik wel een klein standje kreeg want ze had me haar mobiele nummer toch zeker niet voor niets gegegeven?). Ze bleef daarna de hele tijd kort bij mij in de buurt, waarbij ze niet echt plakkerig werd maar steeds weer met lieve knuffels en kusjes ergens opdook. Zelfs toen zij plaats nam naast een andere beer die duidelijk interesse in haar had, kwam haar hand achter zijn rug om naar mij toe om wat te flikflooien. Toen die beer dat ontdekte keek hij haar vragend aan en haalde zij haar schouders op, ten teken dat zij niet zo zeer in hem maar meer in mij geinteresseerd was... Arme beer...

Ik ben wat Morena betreft intussen gewoon mijn weg gegaan, zonder de hele avond bij haar te blijven plakken (die weg gaan we namelijk zeer zeker niet op!).

Gezellig gekletst met eagelke, lekker geflirt met dames als Andrea, Maria, en ik heb er ook weer wat bij naam leren kennen, zoals Aura, Beatrice, en Flori.

Eagelke en ik hebben met Andrea en Maria gegeten, was ook erg gezellig. Maria is een heerlijke verschijning die opvallend veel aandacht voor mij had (ik heb haar immers pas een keer gezien en nog nooit met haar gekamerd). Ik denk dat ze o.a. met Morena en Andrea gepraat heeft en dat mijn "aanpak" op de kamer haar wel aansprak...maar die vermoedens worden bij mijn volgende bezoek waarschijnlijk pas bewaarheid...  Ik heb eind van de avond nog een paar flinke zoenen en knuffels van haar gekregen toen ze met een klant aan het afrekenen was (die keek dus wel even raar, hihi) en heb haar moeten beloven dat we volgende keer gaan kameren.

We hebben onder het eten nog wat Roemeense woordjes van de dames geleerd en hebben serieuze pogingen gedaan om hen ook wat Nederlandse/Vlaamse woordjes bij te brengen. Dat laatste was behoorlijk moeilijk maar we hebben beloofd er de komende weken steeds weer aandacht aan te besteden... Overigens ging het converseren mijnerzijds niet erg gemakkelijk omdat Andrea mij bleef voeren met haar frietjes en de (volgens haar) te pittige kippenvleugeltjes... Wat zeggen ze er ook al weer over als een dame haar beer voert? Daar heeft de een of andere psycholoog toch vast wel iets over geschreven? Afijn, ik heb dus braaf mijn bordje leeg gegeten terwijl de spanning steeg omdat ik tussen de frietjes en kippevleugeltjes ook regelmatig een dikke tongzoen kreeg met de boodschap dat ik straks ook nog "muschi" moest gaan eten... deze dame had namelijk al haar web geweven en haar plannetjes gemaakt, zo zou ik later merken!

Na het eten is eagelke met Maria naar een kamer gegaan (volgens hem zeer succesvol en dat geloofde ik graag toen ik zijn "recensie" hoorde).

Ik heb heerlijk met Andrea gekamerd, zowel GFE als PSE ervaring, waarbij ze een massagekamer met whirlpool uitzocht (je moet daar minstens 1 uur op verblijven maar dat was voor mij geen probleem). Daar liet ze het bad vollopen en zette allemaal kaarsjes op de rand van het bad, waarna ze alle lichten doofde... erg romantisch!

Anderhalf uur later was ik dan ook moe maar voldaan... Top dame die Andrea!

Later op de avond heb ik nog met Morena gekamerd, eerst op het dakterras en daarna op kamer, en het was weer erg gezellig. Wat is het toch een mooie en lieve meid... als ik jonger (en naïever) was geweest had ik er op verliefd kunnen worden... Fijn om te weten dat ik van mijn eerdere ervaringen toch nog wat geleerd heb...

Omdat het feestje rond 22:00 uur een beetje stil viel (veel dames op kamers denk ik, dj Sunny kreeg vooralsnog nog niemand de dansvloer op), en ik toch wel wat vermoeidheid merkte, ben ik mij gaan omkleden om naar huis te gaan. Overigens onder protest van zowel Andrea, Maria en Morena, die ik in de buurt van de lockers allemaal tegenkwam... tja, dan ga je toch weer twijfelen... Maar gezien mijn budget voor die avond helaas ook al was opgeraakt en ik geen zin had om naar een pinautomaat te rijden voor meer geld, heb ik mijn verstand laten spreken (er zat inmiddels weer voldoende bloed in mijn hoofd) en alsnog afscheid van de dames genomen. Overigens wel op een heel leuke manier, zoals dat hoort. Waarop de gast die met Morena moest afrekenen haar vroeg of ik soms haar man was, gezien de manier waarop ze mij omhelsde terwijl hij nog zijn geld aan het tellen was. Idem met Maria die haar gast (ook onder het afrekenen) even in de steek liet om mij innig te omhelzen en afscheid te wensen. Toen Andrea daarna ook nog eens zeer intiem afscheid nam wist ik dat ik vannacht wel zeer goed zou gaan slapen en wellicht heel mooie dromen zou hebben...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #181 Gepost op: 21 augustus 2013, 10:57:29 »
Ondanks het heel oprechte voornemen langere tijd uit HP weg te blijven, gisteren toch weer in de club beland. Ik was de dag om 11u begonnen in Sixsens en had het daar eigenlijk uitstekend naar mijn zin, maar tegen 16u heb ik een berichtje ontvangen van Paula met de vraag om naar HP te komen. Ik heb nog 2 uur aan de lokroep kunnen weerstaan, maar om 18u kon ik het dan toch niet meer houden en ik dus naar HP.

Na een uurtje rijden, draaide ik om 19u de parking op. Er stonden daar toen hoop en al 5 wagens geparkeerd. Licky Luke, die gisteren net als ik in Sixsens aanwezig was en met wie ik daar weer gezellig heb zitten praten, zou me een uurtje later vervoegen in Panthera.

Toen ik de centrale ruimte van de club betrad, was er maar 1 andere ijsbeer in de ruimte aanwezig (zoals ik had vermoed, gezien de weinige geparkeerde auto's). Geen jarige Andrea aanwezig (vreemd om haar niet onmiddellijk rond je nek te hebben hangen), maar wel Morena, die me bij binnenkomst een leuke knuffel en zoen gaf en Elena, die terug is van vakantie en die mij weer onmiddellijk charmeerde met haar mooie, vriendelijke glimlach ;D.

Ik was dus echter gekomen voor Paula. Die viel tussen 19u en 20u jammer genoeg nergens te bekennen. Ik heb me dan maar rustig in de tuin gezet, heb een paar pintjes gedronken, en heb de aankomst van Licky afgewacht. Licky is rond 20u aangekomen en we hebben snel na zijn aankomst een maaltijd besteld: lekker als altijd!!

De tijd tikte ondertussen verder en nog steeds geen Paula te zien. Later zou blijken dat ze een gast had die haar voor de hele avond geboekt had :o. Aangezien ik haar niet had geantwoord of ik gisteren al dan niet naar HP zou gaan, had ze me dat niet meer laten weten. Daar stond ik dus mooi...

Enfin. Tegen 20u45 kwam ze plots drinken halen aan de bar voor zichzelf en haar gast. Ze ziet me, maar er kan geen knuffel, woord, glimlach of wat dan ook van af . Ze verdween even snel als ze gekomen was, en liet mij verbouwereerd achter in het gezelschap van Licky. Ik had ondertussen al behoorlijk wat pintjes verzet en besloot mijn verdriet dan maar verder te verdrinken (dat is niet de oplossing, ik weet het :lol_hitting:). Gelukkig was dat buiten Licky gerekend. Hij wist dat ik op dat moment geen nood had aan bier, maar wel aan sex.

Hoe het precies is gebeurd, weet ik niet meer (de reeds vele geconsumeerde pintjes, remember), maar plots had ik (dankzij Licky?) een kamergang met Dea aan mijn broek.
En toen ging het snel. Deze kamergang zou gevolgd worden door een kamergang met Claudia en een afsluitende pannekoekensessie met Evelina. Tussen de kamergangen door heb ik zo goed als geen pauzes genomen (ik heb eigenlijk voortdurend op kamers gezeten van ongeveer 21u15 ten 0u30) en op de kamers was het telkens dolle pret, waardoor Paula langzaam maar zeker uit mijn gedachten verdween. Vooral de memorabele sessie met Evelina zal ik niet snel vergeten :pompe. Wat een topvrouw is me dat!!

Na al dat gekamer heb ik nog een half uurtje met Evelina en later ook Licky aan de bar doorgebracht. We waren op dat moment de laatste aanwezigen. Dat was nog een gezellige afsluiter van een leuke dag. Evelina heeft me aan de bar nog veelvuldig verwend met zoentjes en knuffels! De barvrouw deed om 1u05 teken dat het echt wel tijd was om naar huis te gaan, en gehoorzame jongens als Licky en ik zijn, zijn we dan maar opgestaan en hebben we ons naar douches begeven.

Ik moest de financiële kant van mijn kamergang met Evelina nog afhandelen, waardoor ik Licky even uit het oog ben verloren, maar om 1u15 stond ik dan toch, samen met Morena en Evelina onder de douche (je kan het op dat moment veel slechter treffen! 8)). Ik dacht, ik ga als een volkomen gelukkig man naar huis, maar wie kom ik tegen bij het verlaten van de douches? Paula natuurlijk. Haar zien deed me op dat moment eigenlijk niets meer (waar een beetje stomende sex toch allemaal niet goed voor is hé ;)) en we hielden het bij het uitwisselen van licht ongemakkelijke blikken.

Ik begaf me naar de kleedkamers, waar Licky ondertussen op mij aan het wachten was en wou me omkleden. En wie komt plots de kleedkamer binnen gewandeld? Goed geraden: Paula! Ze vliegt me rond mijn nek en begint me te zoenen. Ze verontschuldigt zich voor het feit dat ze heel de avond met een andere klant is bezig geweest en zegt dat ze hoopt dat ik het haar kan 'vergeven' :-P. Ik was weer aan het verzinken in haar veel te mooie ogen, maar kon het beeld, waarbij ze me eerder op de avond totaal negeerde, gelukkig voor ogen houden en daardoor lukte het mij vrij makkelijk om mijn emoties onder controle te houden. Ik heb het als afscheid uiteindelijk maar gehouden op: "Geen probleem. Ik heb me uitstekend geamuseerd zonder jou. Volgende keer beter." Ik was zo trots op mezelf! ;D ;)

Is Paula bij deze volledig uit mijn hoofd en hart verdwenen? Ik denk het niet, maar het vele neuken met andere vrouwen gisteren, was toch zeker al een grote stap in de goede richting! Op naar de volgende kamersessies!

Bij deze weet ik ook, dat ik de komende weken niet uit HP moet wegblijven voor Paula en aangezien ik mijn kamergang met Evelina héél snel wil herhalen, zal het niet lang duren eer ik er terug sta!

Sixsens gisterennamiddag was leuk, maar HP was top! 1 kanttekening (die ik al vaker gemaakt heb): niet dat ik er veel last van heb gehad, aangezien ik meestal op een kamer zat, maar er waren gisterenavond echt wel veel te weinig mannen aanwezig.
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2013, 13:49:36 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #182 Gepost op: 22 augustus 2013, 10:58:44 »
Op dinsdag (20 aug) ben ik weer, geheel onverwachts zoals dat vaker gaat, in HP terecht gekomen... ik vraag me vaker af hoe dat kan maar omdat ik achteraf nooit spijt heb laat ik het maar gewoon gebeuren...  ;D

Deze keer een dik uur na KanariePiet aangekomen, zo rond 20:00 uur. We waren voorheen samen in SixSens maar hij had, zoals hij dat zelf verwoord "goesting naar HP" (ra ra hoe kan dat?) en om hem een beetje in de gaten te kunnen houden ben ik er maar achteraan gegaan. Zonder tegenzin overigens, want HP staat inmiddels in mijn top 3...

Daar aangekomen vond ik KanariePiet in de bar, waar hij Evelina aan het verkennen was (of was het andersom?). Hij had netjes op mij gewacht om samen te eten dus dat deden we dan maar. Evelina moest maar even wachten, die kreeg (zo bleek later) nog meer dan voldoende aandacht van hem...

Het eten was, als vanouds, weer prima (chef terug van vakantie) en de bijkomende biertjes smaakten er goed bij! We werden beide weer door diverse dames welkom geheten (KanariePiet wat meer dan ik, maar dan trekken we nog wel recht bij mijn komende bezoekjes).

Het was er niet erg druk qua beren (normaal voor een dinsdagavond?), de dames stonden soms een beetje verveeld bij elkaar in afwachting van een verzoekje om samen te zitten. Dat was op zich wel een beetje zielig, maar je kunt ze nu eenmaal niet allemaal tevreden stellen op één avond, toch? Goed dan, KanariePiet heeft zijn uiterste best gedaan, zelfs nadat hij in SixSens al gekamerd had, maar voor mij zat er hooguit 1 a 2 kamergangen in en dan was het op voor vandaag. Ik had immers al een heel goede sessie in SixSense gehad (lees elders) en dat had al de nodige energie gekost...  :fuck

Al pratende aan de bar kreeg ik opeens enkele warme kusjes in mijn nek en toen ik spontaan "Hallo" zei en me daarna pas omdraaide zag ik dat het Morena was. Ze kwam even heerlijk knuffelen terwijl ik nog in gesprek was met KanariePiet. Best wel moeilijk om je aandacht dan te verdelen, maar gelukkig bouwde KanariePiet was pauzes in toen ik eventjes mijn aandacht voor hem verloor en de draad iets later weer oppakte... Bedankt KanariePiet!  :great:

Toen KanariePiet even later met Dea naar de kamer trok heb ik maar eens even de sauna gaan verkennen. Daar was ik tot op heden nog niet geweest, behalve voor een korte blik. Hier was alles zoals overal weer mooi afgewerkt en vooral clean, iets wat me in Panthera zeer charmeert. Ik heb de sauna gebruikt (prima!), de koude douches gebruikt (prima, brrr...) en afgerond met een voetenbad (prima). Saunagedeelte is hiermee naar mijn normen dus goedgekeurd!  :PDT_Armataz_01_37:

Toen ik later weer in de bar was kwam Dea naar me toe en vroeg me "wo ist denn dein Freund?" (waarmee ze uiteraard KanariePiet bedoelde) waarop ik haar aangaf dat die al weer met de volgende (Claudia) naar de kamer was. Toen ze (terecht) verbaasd keek verklaarde ik dit met "Er braucht heute abend nun mal viel Liebe ...". Ik vroeg haar nog of ze lief voor hem was geweest waarop ze dat bevestigde en zei dat ze net zo lief voor mij kon zijn... en om een lang verhaal kort te maken, lag ik even later met deze heerlijkheid op de kamer... (recensie zie elders)...

Weer later, teruggekeerd in de bar, trof ik KanariePiet alweer aan, nu in de armen van Evelina, die moeiteloos zijn gevoelige snaar (of snaren?) bespeelde. Ik zag de bui al hangen en liet ze maar vrolijk begaan, hij had het immers hard nodig... :pompe

Zelf liep ik weer (zonder tegenzin) in de armen van Morena waar ik eigenlijk geen kamerplannen mee had maar die mij met een zeer goede presales wist over te halen... De kamergangen met haar worden telkens beter, alsof ze de tijd nodig heeft om los te komen en vertrouwen te winnen..  :happy

Time flies if your having fun, zo luidt het gezegde, en dus kwam ik op een gegeven moment terug in de bar waar Evelina nog druk doende was met haar aftersales bij KanariePiet. Als ik het goed gezien heb waren we inmiddels nog de enige beren in Panthera, wat het vermoeden bracht dat het rond sluitingstijd was, en dit bleek geheel te kloppen. Ik heb KanariePiet nog meermaals moeten manen om de dames letterlijk en figuurlijk "los te laten" om zich te gaan douchen en omkleden, anders had hij er nu nog gezeten... Op het laatst heb ik hem gedreigd dat hij anders de volgende dag voor alle dames het ontbijt moest maken maar of dat nou zo'n goed argument was.... goed, ik was inmiddels wel moe dus vergeef mij mijn dwaling...

Uiteindelijk hebben we de club ruim na sluitingstijd alsnog verlaten en na wat te hebben bijgekletst op de parkeerplaats tegenover Panthera zijn we beiden moe maar voldaan huiswaarts gereden. Wederom een zeer gezellige avond bij Panthera, dus: tot de volgende keer!  :039:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #183 Gepost op: 22 augustus 2013, 16:24:56 »
Gisterenavond met me broeder bij Panthera beland. Ik had nog een vrijkaart van het forum, daarvoor nog mijn dank. De parking stond aardig vol toen wij aankwamen,maar er was nog een plaatsje vrij voor de batmobiel. Snel geparkeerd en naar binnen. Me vrijkaart aan de theke gegeven en die werd zonder problemen geaccepteerd,ijsberenvel en handdoek mee en omkleden.

Ik loop bij de sigarettenautomaat al meteen tegen Bianca aan,dus meteen lekker tongen en elkaar begroeten,loop is door zegt me broeder,ik wil me omkleden. Maar dat was het niet hij wilde Bianca tongen en gelijk heeft hij. Nou maar snel omgekleed en naar de bar. Ik zeg schatz geben sie mir eine warsteiner. En zij zoeken in die koelkast,en wat denk je geen warsteiner meer. Dan maar becks uit de fles,ook lekker. Maar het mooiste was dat Bob het opving,en zich kwam verontschuldigen dat er geen warsteiner bier meer was. Ik zeg Bob dat mij mij niets uit want ik drink bijna alle bieren,als er maar alcohol inzit. Want dat zoutloos bier dat zie ik niet zitten.

Is wel altijd daar dat de bekende dames je allemaal ff komen begroeten met een kus. Met me biertje in de hand buiten op het terras beland,en bij Claudia aan tafel gaan zitten. Want we moesten ff een tolk hebben om naar bulgarije te bellen. Dus met de phone van me broeder naar bulgaria gebeld ff het 1 en ander aan het desbetreffende meisje gevraagd via de phone,en toen wisten we zo hoe het zat. Nog wat met Claudia zitten buurten en weer naar binnen om eten te bestellen want we rammelden van de honger.

Even over de kaart heen gekeken om te kijken wat er te eten was vandaag. Het was intussen 21.00 uur dus we bestelden maar meteen een dubbele portie,en ook dat was geen probleem. Me schatje Evelina riep of ik even naar buiten wilde komen,want ik had haar de vorige keer wat beloofd,en belofte maakt schuld. Ze kwam lekker op me schoot zitten,en wat zitten buurten en elkaar betasten heerlijk. Het is echt een toppertje die Evelina.

Toch maar weer naar binnen gegaan,want het eten zou wel zo komen zei me broeder. Nog een lekkere koude becks besteld,en jahoor daar kwam het eten. Het zag er super uit 2 grote stukken vlees op onze bord heerlijk. Ik zat ook goed vol toen me bord leeg was. Maar me broeder die vond het te weinig,maar hij kreeg gelukkig nog een bakje konijnevoer, al zal dat ook niet veel vullen. Bianca vroeg of ik mee ging roken op het dakterras dus wij naaar boven 2 trappen omhoog,komen we daar aan is het dakterras al dicht,jammer maar helaas. Dus maar weer in de tuin beneden gaan zitten.

Er zaten een stuk of 6 roemse bij elkaar en het leken wel oude mertwijven,die zaten zo hard te praten gewoon niet normaal. Het was zo erg dat een beer het bij de theke ging melden,later was het ook zo afgelopen nadat de theke er iets van had gezegd.

Ik moest nog ff een telefoontje plegen naar een beer. Ik zeg tegen me broeder ik ga ff bellen in de kino,want daar is het lekker rustig. Dus zo gezegd en zo gedaan. Zit ik daar rustig te bellen komt er een meisje naast me zitten,wat later bleek dat het een spaanse was,ze was 3 dagen in Germany. Ze sprak geen woord duits of engels dus het praten ging niet zo lekker. Maar daar tegen over stond dat ze wel lekker kon kussen,en met de kleine Koos spelen. Haar mondeling met de kleine Koos dat was wel super, me nek haren kwamen recht overeind. Ze maakt haar benen open doet haar string uit gaat liggen, pakt me hoofd en duwt haar poesje omhoog tegen me mond aan. Dan maar ff likken, oh wat was die meid nat niet normaal,het leek wel een waterval het bleef lopen. Een natte plek op de bank gewoon niet normaal. Nog lekker met haar liggen spelen. Later ben ik maar een handdoek gaan halen want het hield niet op alles was nat heerlijk. Ik haar ff duidelijk gemaakt dat ze bier voor me moest halen,nou dat deed ze,ze komt terug met me bier. Ik pak een slok ze geeft me een kus en gaat. En ik heb haar de hele avond niet meer gezien.

Ik zat nog ff na te genieten,en ben maar naar buiten gelopen om een peukie te doen, naast Evelina beland. Wat buurten met haar ze vertelde dat ze een Audi had gekocht in Dortmund,en dat ze daar mee naar huis ging over 3 maanden. En of ik dan mee wilde rijden,dat maakt mij niet uit ik ga wel. Me broeder zegt tegen haar kijk uit wat je zegt want hij is gek en rijd zo met je mee,geen probleem zegt ze.

Ondertussen was me broeder bij Bianca beland en zaten samen lekker te kussen,een lekker stel om te zien het leken wel man en vrouw. Ze waren ok heel snel naar boven die 2. Toen ben ik maar ff bij een ander forum lid gaan zitten,en daar ff mee zitten praten,over koetjes en kalfjes.

Ik shit me telefoon gaat dus maar weer naar de kino,want daar kun je rustig belle,als je niet besprongen word door een mokkel.
Wat dus wel het geval was,ik weet alleen haar naam niet meer. Al vaker met haar zitten buurten maar voor mij is de klik er niet en dat kan ik haar niet uitgelegd krijgen,want ze blijft terug komen. Koos werd een beetje pissig, ik zeg opzouten en nooit meer naar mij komen toen snapte ze het. Ben er later nog ff naar toe gegaan om uit te leggen dat dat zo niet de bedoeling was, en dat het nooit iets word met haar en mij.

Ondertussen was me broeder ook in de kino beland,en we zaten wat te praten over zijn date met Bianca,he was een super date zei hij. Dat had ik wel verwacht want het leken wel 2 tortelduifjes voor dat ze naar boven gingen.

Lena was ondertussen ook in de kino bij ons komen zitten, we zaten wat buurten met haar en langzaam ging haar handje onder de handdoek van me broeder. Ze zaten wat zoenen en te kleffen,ze maakte een gebaar kom doe ook mee. Nou dat hoef je tegen mij maar 1 keer te zeggen. Ik met me handen over har benen aan het strelen , en ze gingen steeds verder open. En me broeder maar tongen met haar. Ze pakt me hand en duwt die op haar poesje,ik denk daar moet een vingertje in. Oh wat had ze een lekker soppig poesje en ik haar vingeren,ze was niet meer te houden. Ze begon haar klitje te strelen,wat een geil gezicht. Ik heb het maar van haar over genomen met me tong. Ik op me knieen ervoor en maar likken,ik leek lassie wel 200 likslagen per minuut. En geloof me die meid kwam echt klaar ze lag helemaal te trilen,me broeder moest ze gewoon vast houden,anders schoof ze van de bank. Heerlijk zegt ze mar het was ondertussen 2 uur dus we waren een uur met haar bezig geweest de theke had al 3 keer gezegd frei abend. Ze had zo genoten zei ze dat ze geen geld wilde.

Maar zoals altijd waren we dus weer het laatste. Wij leren het nooit om vroeg weg te gaan
Ook nog ff met Bob staan te praten over de wifi,hij vroeg wat ik er van vond dat er nog geen wifi was ik zei het is makkelijk maar niet noodzakelijk. Hij zei officieel mag je geen handy hebben in de club,alleen bij de kluisjes. Dus ik ben niet van plan om wifi aan te leggen in de club. Ikzeg als dat zo is dan moet je dat ook niet doen. Dus voorlopig of helemaal niet geen wifi in panthera. En dat is ook beter anders zit iedereen de hele tijd met zijn phone te spelen inclusief de dames.

Aangekleed en met een rotgang nog naar de vulkan,dat hadden we beter niet kunnen doen want alles was bijna leeg of lag te slapen.
Daar was het echt rustig,en toch maar rondjes blijven lopen en een paar flessen warsteiner gedronken,toen was het toch weer 7 uur vanmorgen dat ik me hoofd te rusten legde.


Note Foots: Koos ik heb je forum naam naar Koos gecorrigeerd
Doe wat je moet doen.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #184 Gepost op: 27 augustus 2013, 18:45:59 »
Vandaag. 17u30:

Vandaag voor de derde opeenvolgende dinsdag in HP beland. Enkele dagen geleden viel een afspraak, die ik vanavond had, plots weg, dus ik dacht: laten we dan dinsdagavond nog eens een saunaclub bezoeken hé. Het zal immers al weer een week geleden zijn.

Qua neuken heb ik vandaag geen grote ambities, aangezien ik de voorbije dagen veel en hard heb moeten werken, ik veel te weinig geslapen heb (gemiddeld amper zo'n 3 uur per nacht) en aangezien er nu vrijdag een eerste bezoek aan PSR gepland staat, waar ik mijn krachten (lees Piet) wat voor wil sparen.

Vandaag zou de keuze dus vallen op een club, waar ik lekker kan eten en drinken, waar niet veel gejaagd wordt door de meisjes en waar een algemene rustige, relaxte sfeer hangt. Lang moest ik daar niet over nadenken: op naar HP!

Onderweg een bevriende ijsbeer opgepikt en om stipt 16u30 de parking opgereden. Itt verleden week stonden er nu meer wagens geparkeerd: een 12-tal. En toch heb ik tot nu toe in de club hoop en al 3 andere mannen gezien. Lekker rustig dus, en daar kwam ik vandaag ook voor.

Daarnet hebben mijn kameraad en ik onze eerste portie eten besteld (zo kan die rustig verteren en kunnen we straks onze tweede portie ook nog meepikken). Die maaltijd gaan we zo dadelijk rustig buiten opeten aangezien het zonnetje momenteel nog prominent aanwezig is. Daarna gaan we een paar pintjes drinken en gaan we een beetje relaxen. Ideaal om te bekomen van al dat zware werken.

En we zien wel of er straks een kamergang in zit of niet. No stress today!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #185 Gepost op: 27 augustus 2013, 21:26:03 »
Vandaag. 17u30:

Vandaag voor de derde opeenvolgende dinsdag in HP beland. Enkele dagen geleden viel een afspraak, die ik vanavond had, plots weg, dus ik dacht: laten we dan dinsdagavond nog eens een saunaclub bezoeken hé. Het zal immers al weer een week geleden zijn.

Qua neuken heb ik vandaag geen grote ambities, aangezien ik de voorbije dagen veel en hard heb moeten werken, ik veel te weinig geslapen heb (gemiddeld amper zo'n 3 uur per nacht) en aangezien er nu vrijdag een eerste bezoek aan PSR gepland staat, waar ik mijn krachten (lees Piet) wat voor wil sparen.

Vandaag zou de keuze dus vallen op een club, waar ik lekker kan eten en drinken, waar niet veel gejaagd wordt door de meisjes en waar een algemene rustige, relaxte sfeer hangt. Lang moest ik daar niet over nadenken: op naar HP!

Onderweg een bevriende ijsbeer opgepikt en om stipt 16u30 de parking opgereden. Itt verleden week stonden er nu meer wagens geparkeerd: een 12-tal. En toch heb ik tot nu toe in de club hoop en al 3 andere mannen gezien. Lekker rustig dus, en daar kwam ik vandaag ook voor.

Daarnet hebben mijn kameraad en ik onze eerste portie eten besteld (zo kan die rustig verteren en kunnen we straks onze tweede portie ook nog meepikken). Die maaltijd gaan we zo dadelijk rustig buiten opeten aangezien het zonnetje momenteel nog prominent aanwezig is. Daarna gaan we een paar pintjes drinken en gaan we een beetje relaxen. Ideaal om te bekomen van al dat zware werken.

En we zien wel of er straks een kamergang in zit of niet. No stress today!

Het is nu al 21:21 uur en het is nog steeds stil daar in Panthera... lange sessie misschien?
Of in slaap gevallen?
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #186 Gepost op: 28 augustus 2013, 09:17:11 »
Bij deze zullen we Licky Luke zijn nieuwsgierigheid dan maar bevredigen hé ;) ;D!

Zoals gezegd in mijn onderstaand bericht, hadden mijn kameraad en ik tegen 17u15 eten besteld. Amper 10 minuten later stond het al voor onze neus. We hebben elk nog een frisse pint gekregen van Nadine (de theke) en hebben ons in het zonnetje geïnstalleerd. Terwijl we daar zaten te genieten van onze lekkere maaltijd, zijn oa Andrea, Claudia en Paula goeiedag komen zeggen en een paar happen van ons bord komen stelen :017:. Sabrina en Helena zaten ondertussen iets verder gezellig te praten.

Andrea wou de chocolade die ik voor haar had meegebracht natuurlijk onmiddellijk hebben, maar ik heb haar gezegd dat ze toch nog even zou moeten wachten, tot mijn eten op was. Met een reusachtige pruillip is ze dan maar afgedropen. Die pruillip werd uiteraard ingeruild voor een reusachtige glimlach op het moment dat ik haar niet veel later toch haar chocolaatjes gaf ;)!

Nadat we ons eten hadden laten zakken, hebben mijn kameraad en ik ons terug naar de bar begeven. En vreemd genoeg was er daar tussen 18u en 19u werkelijk niemand (meer) te bekennen. Geen mannen, maar ook geen vrouwen. Af en toe passeerde er wel eens een dame, maar lang bleven ze nooit hangen.

Wegens geen andere interessante vrouwen aanwezig (heb ik gisteren niet gezien: Maria, Beatrice, Aura en Flori (nochtans alle aangekondigd), Dea en Bianca, Morena (sinds enkele dagen met vakantie), Evelina is pas 's avonds laat opgedaagd…) ben ik rond 19u dan toch weer in Paula haar armen beland ::). We hebben kort even gepraat over ons verrassende afscheid van bij mijn vorige bezoek en daarna hebben we ons buiten in een zeteltje geïnstalleerd voor een half uur durende knuffel- en kussessie (kiss and make up heet dat 8)).

Na dat half uurtje pre-salen heb ik Paula een sleutel laten halen en … ik zou de komende 4 uur de kamer niet meer verlaten :-\. Pas rond middernacht, na een leuke afsluitende, gezamenlijke douchesessie, zijn we uiteen gegaan. Paula moest toen nog 1 uur privé gaan met een andere klant. Terug aangekomen in de bar, trof ik mijn kameraad aan. Hij had ondertussen blijkbaar met Helena en Evelina gekamerd, uiteraard tot zijn zéér grote tevredenheid en was, met een laatste pint voor zijn neus, nog een beetje aan het nagenieten.

We hebben nog tot 1u aan de bar gehangen (en net als in de vooravond hebben we zo goed als geen andere personen gezien. Evelina was in de tuin nog aan het aftersalen met een ijsbeer en 1 andere ijsbeer zou rond 0u15 met Andrea én Helena nog naar een kamer vertrekken. Een mij onbekende DVP zat in een zeteltje troosteloos voor zich uit te staren en dat was het…

Ik heb, wegens reuzehonger (ik ben door mijn lange kamergang nooit aan mijn tweede portie warm eten toegekomen :017:), tegen 0u30 de laatste restjes soep binnengelepeld en ik moet zeggen dat die soep deze keer tegenviel. Ze had een heel vreemd smaakje. Ik kan zelfs niet zeggen wat voor soep het was.
 
Om 1u, na de zoveelste koffie, besloten mijn kameraad en ik dat het tijd was om naar huis te gaan. We hadden nog een lange rit voor de boeg en ik moest vanmorgen om 5u30 alweer uit de veren.

Net voor we de kleedruimte gingen verlaten kwam Paula me nog snel goeienacht wensen (het is precies of ze altijd ruiken dat je gaat vertrekken hé! :017:). Na nog een paar lekkere zoenen en stevige knuffels, merkte ik dat mijn kameraad zich een beetje ongemakkelijk voelde. Dus maar snel afscheid genomen van Paula, onze 10€ waarborg gerecupereerd en héél tevreden naar huis vertrokken ;D.

Het was weer een leuke, ontspannende avond, al weet ik niet zeker of ik dat ook had gevonden als ik niet zo lang met Paula op de kamer was geweest. Gisteren was het immers echt wel héééél rustig in de club.

Enfin. HP (Paula): tot de volgende 8)!
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2013, 16:02:56 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #187 Gepost op: 28 augustus 2013, 11:50:15 »
Dacht ik het niet ....  :happy :adult  :censored

Zoals ze vroeger in de reclame van Croma al zeiden: "Je moet er wel even bij blijven, voor het beste resultaat". En ben je er even niet bij, dan gebeurt dit... nog even en je hebt gebakken peren...  :17:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #188 Gepost op: 28 augustus 2013, 12:50:03 »
 billenklets  ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

RickDeckard

  • Gast
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #189 Gepost op: 30 augustus 2013, 11:12:20 »

Na dat half uurtje pre-salen heb ik Paula een sleutel laten halen en … ik zou de komende 4 uur de kamer niet meer verlaten :-\. Pas rond middernacht, na een leuke afsluitende, gezamenlijke douchesessie, zijn we uiteen gegaan.


Ik heb deze dame ook al een tijdje op het oog. Gebaseerd op jouw feedback en van enkele anderen lijkt het mij volledig mijn type van DVP te zijn. Misschien moet ik bij mijn volgende bezoekje aan Panthera toch maar eens de sprong wagen.

Is het eigenlijk mogelijk om met Paula over de prijs van zulke marathonsessies te onderhandelen, of worden er dan gewoon 8 halve uren aangerekend?
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2013, 11:21:38 door RickDeckard »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #190 Gepost op: 30 augustus 2013, 11:22:54 »
 :welcome:   RickDeckard,


We denken er nu serieus over om Panthera te hernoemen naar Paulanthera, want blijkbaar zijn er opmerkelijk veel Paula fans  ;) . Heel veel lees en schrijf plezier.

Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #191 Gepost op: 30 augustus 2013, 12:54:07 »
We denken er nu serieus over om Panthera te hernoemen naar Paulanthera
Dan passen we ook maar het logo van Panthera aan...


"LEADERS IN WILD CAT CONSERVATION"  :dance2


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NIEUW LOGO EN NIEUWE FOTO EVELINA
« Reactie #192 Gepost op: 30 augustus 2013, 13:19:30 »
We denken er nu serieus over om Panthera te hernoemen naar Paulanthera
Angezien er een nieuwe foto is verschenen van Evelina, is er dan ook net daarna een neiuwe banner verschenen..


Wij van RelaxxxBoard willen jullie dit uiteraard niet onthouden...


EVELINA


[attachimg=1]


LOGO


[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #193 Gepost op: 2 september 2013, 21:43:49 »
Standaard Panthera

Vrijdag weer eens naar Ratingen afgezakt en lekker op tijd mijn sleuteltje opgehaald. Door de gangen liepen wat dames te föhnen, in pyjama rond en soms zelfs nog met de dekbedden in de armen. Gezellig de douche in met Sabrina, Claudia en Elena… nou ja klinkt wat spannender dan het was, want de dames waren nog half in slaap de haarlijntjes aan het bijwerken.

Kort door de bocht:
Natje: koffie lekker, nog steeds geen fanta en koud bier van de tap.
Droogje: ontbijt wat karig (vroeger was er toch tomaat en komkommer?), beide avondmaaltijden erg lekker, soep ook best ok.
Wellness: weinig mee gedaan, maar op het dakterras scheen een lekker zonnetje ;).
Mannen: wat Duitsers, Fransen en een behoorlijk aantal Nederlanders (maar niet zo een meerderheid als een paar weken geleden). Best gezellige landgenoten overigens.
Vrouwen: voor een vrijdag wat aan de lage kant (en ik miste wel een paar meisjes), maar de meeste dames waren al behoorlijk vroeg aanwezig… al was dat in sommige gevallen voornamelijk op de kamer :-P. Voor de meeschrijvers:
Bulgaria: Paula, Evalina, Claudia, Veronica
Romania: Andrea, Flori, Sabrina, Elena, Milena (of is ze echt Spaans?) en om 22.30 kwam Bianca nog wat te eten bestellen.
Anders: Sunny, Shila, Lucy, Diana...blonde Wit Russische en Laura was beloofd, maar heb ik niet gezien.
Nederland :-\: Jade en Catalina

Seks: drie meisjes, waarvan slechts een enkele herhaling. Drie maal uitgebreid tongzoenen in de bar; drie maal nog uitgebreider zoenen in de kamer; drie maal vingeren gewenst; drie maal pussysliden en droogneuken naar wens; drie maal goed zacht pijpen met aandacht voor de knikkers erbij; en nul keer ook maar iets dat op flutschi leek gezien. Proost! Blijkt wederom niet echt een kleuterclub te zijn daar :)).

De eerste ronde met een verder tamelijk druk geboekte Aura (vooral in de namiddag uren weg). In de tuin zitten kletsen en tongzoenen, om daarna naar een kamertje te verhuizen. Inmiddels algemeen bekend dat je het slechter kunt hebben op de kamer. Veel tongzoenen, zacht en langdurig ooraal geweld… wel ietwat droog, maar na een minuut of twintig tongzoenend pussysliden was dat wel weer verholpen. Een tijdje stevig geneukt, waarbij ze eigenlijk iets te strak is… maar inspanning wordt beloond en dus een gevuld rubbertje. Leuk uurtje weer.

Inmiddels wat bekenden en een tijdje met het groepje vrolijke Bulgaartjes :017: in de tuin gezeten (buiten Paula dan, want die is op een gokkwartiertje in de vroege middag na de hele dag bezet geweest met een stuk of 4 pannekoeken… af en toe zag je haar een sleutel wegbrengen of met een kerel tongzoenen in de douche, maar dat was het dan wel). Vooral Evalina was in een goede bui en leek van plan te zijn met alle aanwezige Hollanders te willen kameren (en daar is ze nog behoorlijk bij in de buurt gekomen).

Voor de tweede ronde meegedaan aan deze recordpoging, met eerst natuurlijk het nodige voorspel in de bar. Even gaan douchen en ze kwam al met een sleutel aan; terwijl ik me afdroogde pijpte ze me al een beetje warm: gezellig 8). Op de kamer iets te druk naar mijn smaak, maar natuurlijk wel volop tongzoenen en al die andere meuk die ik eerder al op heb geschreven. Buiten dat ook een hele leuke en grappige meid, die ook na het eindschot lekker gezellig op de kamer leuk blijft liggen doen. Zeker wel een half uurtje waard, al is het alleen maar omdat ze zo leuk en lekker is.

Inmiddels waren de meeste Hollanders alweer afgetaaid en na eerst een uurtje gedeeld handjes te hebben vastgehouden met Veronika een kamertje opgezocht. Weer een complete sessie met deze boomlange dame (1,78), alleen merkte ik dat het met neuken niet meer zou lukken. Ik dacht eigenlijk richting een FT (pijpen is super), maar toen ging ze nog even een stukkie lager likken :o…verdomde lekker en geil, dus met behulp van de hand er een rotzooi van gemaakt. Netjes bij de afrekening en  wederom een ontzettend sympathiek meisje.

Inmiddels best rustig en Andrea besloot een frontale aanval te plegen; meteen duidelijk gemaakt dat ik niks ging doen…pff makkelijker gezegd dan gedaan. Zoenen in nek, tongetje in je oor, tongzoentjes die niet echt te ontlopen zijn… maar op de een of andere manier weet je dat dit wel kan met haar. Toen dan duidelijk werd dat ik echt niks ging doen, gooide Sunny de manele op en moest ik bij gebrek aan Laurent ;) maar met haar dansen… voel het nog in mijn rug. Wel leuk natuurlijk.

Nog even gaan polsen hoe het met die twee Nederlandse meiden zat en ik moet zeggen dat het heel leuk kwebbelen is met Catalina. Tamelijk groen in het clublandschap, wat je van mij niet meer echt kan zeggen ‘kuch’. Later kwam nichtje Jade er ook nog even bij. Leuke meiden en eigenlijk had ik pas door hoe laat het was, toen Catalina zei dat ik zo wel naar mijn hotel zou gaan. Ik ben benieuwd naar de service en heb of FC al een aardig positief bericht gelezen (ze schijnen trouwens Braziliaanse roots te hebben).

Een nogal typische dag in Panthera… ben nu wel echt benieuwd naar die Paula. Bij het omkleden kwam ze weer in pyjama met haar dekbed langs gelopen en wipte nog even naar binnen om een nachtzoentje geven.
« Laatst bewerkt op: 2 september 2013, 22:11:53 door VJ »

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #194 Gepost op: 3 september 2013, 20:10:24 »
Gisteren samen met me broeder zijn vrijkaart wezen verzilveren,van de beste recensie. Ik was nog volop aan het werken toen me telefoon ging,het was me broeder. Of ik even de BP mobiel wilde komen starten met startkabels,ok ik kom eraan. Maar de BP mobiel was niet aan de gang te krijgen. Dus me broeder maar naar huis gesleept. En toen kwam het ik heb zin om ergens naartoe te gaan ik zei ik ook,waar gaan we heen. Naar Panthera natuurlijk daar heb ik een vrijkaart van zegt BP. Ik zeg ok ik ga me zooi opruimen,en pik je op ff snel langs mij,het zweet van me ballen afwassen en dan kunnen we gaan. De bus thuis neer gepleurd naar binnen,shaven wassen,en met de snelle bolide van me vader richting Ratingen

Onderweg gaat het natuurlijk nergens anders over,als over clubs,vrouwen en auto's maar niet heus. Het was lekker rustig op de duitse autobaan,dus we hebben de eerste 100 km constant 180 kunnen rijden,dat schiet teminste op. De afslag Ratingen kwam snel in zicht gelukkig. BP was niet meer te houden,hij stond immers ook al 2 dagen droog.

We draaiden de parkeerplaats op en daar stond het bordje vorbehalten Batt Pritt / Cannabis dat had Bob ff goed geregeld. Dus geparkeerd en naar binnen. De vrijkaart werd zonder moeite van de telefoon afgelezen,sleutelgeld betalen en naar de omkleedruimte. Kleertjes uit en berenvel aan,wat een heerlijk gevoel om weer beer te zijn.

Ik had een droge mond gekregen van het rijden,dus maar een lekker koud flesje bier besteld heerlijk koud altijd bij Panthera de flessen bier. De bekende dames kwamen even allemaal kussen,en aan de kleine cannabis voelen. Eerst maar is ff kijken wie er nog meer aanwezig zijn van de dames. Ook een nieuwe uit Hongarije ik daxht dat ze nicky heette,maar weet het niet zeker. Ze zit al 5 jaar in het vak dus een fullpul prof,en daar houd cannabis niet van dus ik was er snel klaar mee. Wel een mooie meid omte zien met een stuk of 5 tattoos,dus makkelijk herkenkbaar.

Ik ga buiten op de bank zitten naast Bianca en samen een peukie doen. Mooi wat buurten met haar,maar ze zat al snel met haar kleine handjes onder me handdoek te voelen. Ze begon me lekker te zoenen op me borst en in me nek. Kom kus me zeg en ze begint lekker te zoenen met me. Een beetje verkennen wat het allemal lijden kon,bij haar borsten pakken en steeds een beetje lager,nar har genotsknobbeltje. De beentjes gingen steeds verder open,lekker toch. Maar het klikte niet zoals het moet klikken voor een kamergang. Dus ik heb dat netjes tegen haar gezegd naar een uur. Ze zegt maar we gaan hier gewoon door met kussen,en pijpen ik zeg ok maakt mij niets uit. Nig wat over koetjes en kalfjes zitten praten,en toe was het etenstijd.

Me broeder had eten voor me besteld,heerlijk 2 stukken rundvlees met een hele lekkere saus erover heen en wat frietjes en salade. Jammer dat de friet zo zout was,maar dat mag de pret niet drukke. Een lekkere koude fkes bier erbij,super gewoon. Die nieuwe nicky kwam toch weer naast me zitten,en begon me wat te strelen nu vind ik dat niet erg,maar ik wist dat het een fullpul prif was,dus ik heb netjes bedankt,zo ben ik dan ook.

Toen ben ik maar naar binnen gelopen,ik kom binnen en zie een beer zwaaien ik denk wie is dat toch,tienwas het the joker uit het verre Belgie. Even elkaar de hand geschud,en hij wilde weten wie er goed was,dus ik zeg Anja voor massage. Ja zegt ie daar kwam ik speciaal voor want die zou er vandaag zijn,wat denk je had ze afgebeld ze was ziek. Tja zegt nu heb ik 2 uur voor niets gereden,ik zeg kom op joker er zijn vrouwen genoeg,en allemaal gewillig hier. Is dat zo zegt ie,zeg ja dat is zo,ga maar snel op jacht.


En ja hoor daar kwam ze aan me schatje Evelina,ze was vrij vandaag maar zag ons en kwam toch ff buurten. Kom zegt ze gaan we sanen naar het dakterras,ok is goed en wij naar boven. Daar mooi samen op een bedje neergestreken,ze had 2 lakens meegenomen,lekker samen naakt onder de lakens met whiskey cola en bier. Ze maakteme zo heet auper gewoon. We hebben mooi samen anderhalfuur liggen kletsen,maar niet heus het was super. Ze was moe en wilde gaan slapen ,ok dan gaan we naar beneden,mooi samen hand in hand naar beneden gelopen en bij de bar afscheid genomen.

Dan nog maar een biertje bestellen,en daar zat Lena aan de bar met een beer,maar ik stond naast haar en aaide eens lekker over haar billen,dat kon ze wel waarderen . Daar kwam haar hand en ze pakte de kleine cannabis lekker vast. Ze begon me overal te kusen,en die duitser die bij haar zat die wist niet hoe hij moest kijken,en vluchte met zijn lul tussen zijn benen weg. Ik dacht mooi nu is ze van mij,en wij naar de kino. Daar lekker wat liggen rommelen,jongens wat is die meid ECHT geil niet normaal . Dus maar snel naar boven gegaan. Om het 1 en ander af te maken,ik had en super date met Lena echt super. Na de sessie lekker samen douchen,en daar gaf ze me nog ff snel een pijpbeurt en lekker nog een keer in haar mondje gekomen,en ze knoeide helemaal niets. Elkaar nog maar is een keer inzepen,daarna afspoelen en afdrogen.

Nog ff wat met een paar beren staan te praten,en toen maar weer gaan roken,ja je moet iets als je 2 keer lekker bent gekomen.
Maar tussen 2 roemse ingaan zitten en dat waren Beatrice en Bianca ze begonnen me met 2en heerlijk op te geilen,ik zeg ik ben net 2 keer klaar gekomen,dan kun je nog wel een keer zegt Beatrice,dus met 3en maar weer naar de kino op het bed gaan liggen,en ze begonnen me lekker te verwennen met 2en. Ik zeg ik neuk niet ik wil alleen verwend worden,en jullie likken. Ok ni problem zegt Beatrice. Dus dat geburde ook,wat kan die Bianca pijpen zeg heerlijk. Nu ik dit zit te tikken heb ik weer zin om te gaan. Na een uur met die 2 lekkere meiden in de kino te hebben gelegen,hield ik het voor gezien,ik zeg we gaan douchen met 3en. Goed idee zegt Bianca. Ze zeepten me lekker in met 2en ,dus schoon was ik wel gisteravond.

Het was ondertusen 00.45 uur dus het zat er weer bijna op k.tzooi,echt jammer. Komt Lena aan en zegt ze gaan we nog een trio doen,maar me broeder zat met Bianca te auwe hoeren ondertussen,die had nergens geen tijd meer voor. Jammmer zegt Lena ik had zin in een trio,ik zeg dan gaan we samen naar de kino,ok nit problem. Daar met haar op een bankje neergestreken en flink aan de gang. Maar we lagen precies in de kijker kom zegt ze we gaan op bed liggen,ik zeg dat is beter ja. En zewas weer beregeil,het was net een waterval het zeikte er zo uit,en nee het was geen zeik. En zo nog mooi tot 02.00 uur liggen rommelen. Dat moet ik zeggen in Panthera daar zullen ze niet snel zeggen dat je er uit moet,en zo was het gisteren dus ook weer niet 1keer tegen ons gezegd of dat we wilden gaan omkleden. Maar weer samen douchen met Lena,en later met een hartstochtelijke tongzoen afscheid genomen.

Me broeder lag nog met Bianca in de kleine kino,ik zeg wat denk je ervan collega,zullen we is een keer gaan omkleden. Hij zegt ok ik kom eraan,maar dat duurde nog 15 minuten,dus ik heb er nog snel een halve liter ingewerkt,voordat we gingen vertekken.
Snel het Ed Hardy pak aan,sleutel inleveren en naar de auto

Het was een superdagje Panthera wij zijn daar weer snel te vinden.

Houdoe.
Doe wat je moet doen.