Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464674 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #210 Gepost op: 10 september 2013, 21:05:51 »
Handig dat je via de fotoselector op het draadje van de dames terecht kan komen.  Ik wist dat ook niet  :douchen .


Dat meen je niet he ....  :dance2 :lol_hitting: :cochon :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #211 Gepost op: 10 september 2013, 22:54:09 »
Handig dat je via de fotoselector op het draadje van de dames terecht kan komen.  Ik wist dat ook niet  :douchen .


Dat meen je niet he ....  :dance2 :lol_hitting: :cochon :douchen

Onbegrijpelijk...  :-[
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #212 Gepost op: 11 september 2013, 19:51:00 »
Ik heb dat nu al veel gebruikt, in die korte tijd.  Echt een fantastische uitvinding  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #213 Gepost op: 11 september 2013, 21:03:58 »
Ik heb dat nu al veel gebruikt, in die korte tijd.  Echt een fantastische uitvinding  :douchen !


"presales" noemen wij dat SEF, je mag overal aanzitten, je mag ze bepotelen en er eens goed mee spelen, en je krijgt ze dan in alle pracht met al haar kenmerken te zien. Goh, het enige wat er dan niet gebeurt is een kamergang  ;D
Maar we zijn blij, dus klikken maar, ik kondig trots aan dat we momenteel meer dan 30 aanklikbare fotoselectoren hebben, en er komen er iedere dag bij.


Voor, door en van leden, en wij helpen jullie het zo aangenaam mogelijk te maken  :111: :dance2


sm - "uitvinder" van de fotoselectoren  :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #214 Gepost op: 29 september 2013, 12:24:53 »
Met een vrijkaartje van relaxxxboard voor Panthera op zak was het gisteren na een paar uurtjes werken (dat werk is toch wel een behoolijke verstoring van je vrije tijd   :banghead:) en wat sociale verplichtingen was het dan aan het einde van de middag toch zover dat ik reis naar Ratingen kon aanvangen.

Omdat wegenbouwend Duitsland een stukje oerdegelijke betonbaan op de A3 tussen Duisburg en Düsseldorf aan het vervangen is door een asfaltweg duurde de rit iets langer dan gepland, maar dit kon de pret niet drukken. Net voor het begin van de avond vond ik een parkeerplekje bij de club.

Vanaf dit weekend was er Bayerische Woche aangekondigd ter ere van het Oktoberfest in München. De dames bij de ontvangst (en naar later bleek ook de aantrekkelijke dame achter de bar) waren dan ook gekleed in Dirndls. Tegen inlevering van het vrijkaartje en 10 euro "Schlüsselgeld" mocht ik een sleutel, handdoek en badjas in ontvangst nemen. Hé vorige keer had de club toch witte jassen? Of was het toch geen ijsberenclub maar een bruine beren club?

Ondertussen kwam de thematische muziek je al tegemoet. (al was de playlist wel wat kort, naar later bleek herhaalde zich zo ongeveer ieder uur dezelfde set van liedjes zich).

Na het omkleden en douchen maar eens een kijkje nemen in de barruimte. Er waren redelijk wat dames aanwezig en ogenschijnlijk niet zo heel veel heren. De andere mannelijk gasten bleken allemaal wel in witte badjas gekleed, dus ik was de enige grizzlybeer in een ijsberenreservaat?) Na een drankje aan de bar vond ik het tijd om eerst maar eens de sauna te gaan proberen. Deze was heerlijk warm en de Aufguss met mint geur was ook goed. Eenmaal in de sauna kwam er een donkerharige dame voor de glazen deur staan die me wilde verleiden tot een kamersessie. Met enige moeite kon ik haar toch overtuigen dat ik eerst maar een rustig in de sauna wilde zitten en misschien later.... Toen ze eenmaal weer weg was, pakte ik even een koude douche om weer op normale temperatuur te komen, maar daar was de volhardende dame weer. Ondanks mijn verweer dat ik toch echt even rustig aan wilde doen na de sauna was ze daar nog niet echt van overtuigd en in de doucheruimte volgde al de nodige handtastelijkheden en zoenen. Uiteindelijk deze dame die Sara bleek te heten en uit Roemenië kwam toch kunnen overtuigen dat het voor mij nog wat te vroeg was.

Na het douchen de voetjes even in het belendende voetenbad. (en nu heb ik niet de kortste benen - grizzlyberen hebben niet veel kortere achterpoten dan ijsberen...- , maar de bak zit eigenlijk net wat te laag of de bank is te hoog om comfortabel te zitten, zonder dat de voetjes continu bungelen....).

Beneden was het ondertussen om de maag wat te vullen. Ik koos voor kalkoenschnitzel met rijst en groentje. Het duurde uiteraard even voordat deze zou worden geserveerd. In de tussentijd had Sara me weer ontdekt en deed nogmaals een poging om me tot een kamergang te verleiden. Dat kon ik echter richting de kok niet maken, dus eerst maar even wachten op wat hij er van zou maken, en niet zonder resultaat wat er lag een heerlijk stukje (of eigenlijk twee stukjes...) vlees op het bord, aangevuld met een bergje rijst en een mix van wortel, broccoli en bloemkool. Ondertussen bleef Sara maar proberen en aangezien ik haar toch wel aantrekkelijk vond beloofde ik haar na het eten te vergezellen naar een kamer op de bovenverdieping.

Na het eten volgde dus een kamersessie met deze kleine Roemeense. Begonnen met een herhaling van het nodige strelen en zoenen, waarna ze naar beneden afdaalde met haar mondje. Eenmaal op het bed ging het verder met strelen, zoenen en Franse verwenning (zc), waarna ze een rubbertje monteerde en ik bovenop plaats mocht nemen. Al zoenend maakten we het zo ook af. Daarna was er nog wat tijd over voor wat massage van rug en schouders (ik eerst bij haar, waarna de rollen werden omgedraaid).

Sara:
Herkomst: Roemenië
Taal: Engels en een klein beetje Duits (en met collega's Roemeens, maar dat spreek ik dan weer niet...)
Leeftijd: 25 jaar
Postuur: Slank, ca 1,65 - 1,70
Borsten: A of B, wel wat hangend
Haar: Donker, gekruld, tot aan de schouders
Vriendelijkheid: Uitstekend:
Uiterlijk: Goed
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, beffen, aftrekken, pijpen (zc), neuken (mc) en achteraf nog een lichte massage

Eenmaal weer fris gedoucht aan de bar eens rondgekeken wat er verder allemaal nog zo rondliep. Vooral dames van Zuid-Oost-Europese afkomst met donkere haren (met uitzondering van bijvoorbeeld een Oekraïense blonde). Degene die binnen deze groep echt opviel was natuurlijk de dondere schone Shila. Misschien dat ik daar nog maar eens een sessie aan moest wagen  ;).

Eerst echter nog maar even wat pauze in de sauna. Deze keer geen dames voor de deur....

Na nog wat meer pauze was het dan toch tijd om eens kennis te gaan maken met Shila. Na wat verkenning over en weer stelde ze voor om een plekje met iets meer privacy en iets minder lawaai op te zoeken (ondertussen was DJ Sunny begonnen met het draaien van muziek, waarbij het thema van eerder die avond niet echt meer vastgehouden werd).

Shila is Zambiaanse, maar spreekt vloeiend Duits omdat ze het grootste deel van haar leven al in Duitsland woont. Na een tijdje verruilden we onze bank voor een nog rustiger plekje op een van de kamers. Boven volgde een supersessie die begon met strelen en zoenen, en overging op het bed in een Franse verwenning waarbij ook de balletjes niet werden vergeten en deepthroat niet geschuwd werd. Daarna draaiden we de rollen om en "moest" ik aan het werk. Daarna was het weer tijd voor een rubbertje en nam Shila bovenop. Na een intense rit was het dan zover. Omdat er ook nu nog wat tijd over was, bood ze aan om nog een massage te geven, iets wat ik natuurlijk niet weigerde.

Shila:
Herkomst: Zambia
Taal: Duits en Engels
Leeftijd: 22 jaar
Postuur: Normaal, ca 1,70 - 1,75
Borsten: B
Haar: Donker, tot op de rug
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, beffen, aftrekken, pijpen (zc) incl. deepthroat, neuken (mc) en achteraf nog een lichte massage

Na twee sessies besloot ik dat het langzamerhand tijd werd om het bruine berenvel weer te verruilen voor mijn straatkloffie. Met het werk was de dag immers al vroeg gestart. Eenmaal gedoucht nog heel even kijken in de bar en een drankje. Ondertussen kwamen de dames wat beweging op de dansvloer. Een "klein opdondertje" die ik verder niet gesproken had was niet onverdienstelijk aan de paal, maargoed het was dus tijd om rustigaan weer naar huis te gaan.

Na het omwisselen van mijn sleuteltje voor een tientje vertrok ik dan ook weer.

Relaxxxboard en Panthera, hartelijk dank voor het vrijkaartje.....


In de auto liet ik de dag even de gedachten passeren en vergeleek ik het bezoek met mijn eerdere bezoek in dezelfde club alsmede met een aantal andere saunaclubs.

Ten opzichte van het eerdere bezoek aan Panthera op een zondagavond was dit bezoek me beter bevallen. De sfeer was nu meer levending en de dames probeerden wat meer te animeren. In beide gevallen was het aantal mannelijke gasten relatief laag. Een voordeel van deze avond was ook dat het FKK-tag was (dan valt er zittend aan de bar nog wat te zien tussendoor....)

Ten opzichte van bijvoorbeeld mijn laatste bezoek aan Golden Time vond ik deze club wat meer geschikt voor een korter bezoek (een paar uurtjes), waar Golden Time net wat meer ruimte biedt en meer ontspanningsmogelijkheid tussendoor (een whirlpool of iets dergelijks ontbreekt in Ratingen) en dus ook voor een langer verblijf geschikt is. Het eten is in beide gelegenheden goed. In Golden Time vond ik ook het gemiddelde uiterlijk van de dames beter, met natuurlijk ook een veel grotere selectie. Daartegenover staat uiteraard dat Panthera met 40 euro entree, zonder vrijkaartje 20 euro goedkoper is dan GT en ook de kamersessies zijn per 30 minuten 10 euro goedkoper. Beiden zullen me nog wel eens zien, afhankelijk van de beschikbare tijd en de stemming.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #215 Gepost op: 29 september 2013, 13:26:15 »
Was er gisteren ook, van ca 1330 u tot 1830 u en is me best bevallen en zal in de toekomst deze zaak meer bezoeken ter afwisseling van Babylon.
Wat me vooral opgevallen is in deze zaak, dames zeer vriendelijk en blijven dit ook na een afwijzing (je kan tenslotte niet iedere meid nemen).
Interieur zeer degelijk en goed onderhouden (toiletten,douches,kleedkames)
Voorspel op de bank door bijna alle dames.
Roken gebeurt buiten, dus geen last van stank in de bar en andere ruimtes.
Aantal dames OK voor een zaterdag.
Supersessie met Flori, normale sessie met Andrea.
Misschien één minpuntje, slechts 1 dame achter de bar - wat me iets te weinig leek.
Herhalingsgevaar zeer groot ;)

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #216 Gepost op: 30 september 2013, 21:23:05 »
Na anderhalve maand afwezigheid vorige weken tot tweemaal toe Panthera bezocht, telkenmale slechts een halve dag wegens beperkt Zeitfenster dezer maanden, dus al te veel luilakken zat er helaas niet in. Eenmaal werd me kostenloos eintriit toegestaan dankzij een alhier gewonnen vrijkaart waarvoor dank uiteraard. Voorts verliep de ontvangst telkenmale uiterst vriendelijk as ever, al werd de eerste keer toch ns gepolst waar die ss had uitgehangen tijdens de lange afwezigheid. Antwoord: de dierentuin uiteraard en voorts werd ss meteen gecounterd door een snuggere Roemeense die m'n nickname von elders kent, dus die gaf me meteen een corrigerende tik op de neus; oopsie. Naja egal, doch het maakt het schrijven er somtijds niet makkelijker op als men in club(s) geout is als schrijver, doch zolang de dames performen naar wens is er uiteraard geen vuiltje aan de lucht  :111:.

De club zelve presenteerde zich beide malen goed naar gewoonte, barbediening met de glimlach, sauna prima, rauchterrasje fris doch gemoedelijk, eten naar m'n smaak bovengemiddeld goed, en de kokspersoon willigt een lichte afwijking van het menu desbevraagd gaarne in, dat vind ss wel leuk uiteraard. Voorts tijdens beide bezoeken opvallend veel Nederlanders, tijdens beide bezoeken ook enkele "bevriende" FC-kollegen waarmee ik doorgaans aan het quatschen was, somehow liggen die heren en hun bevindingen qua clubben me toch een pakje beter doorgaans, dus gezellig. Dames weten onderhand wel dat die ss een ongemanierde loebas is die niet van je 123 in een kamer te loodsen is, dus overmatig geanimeer viel me niet te beurt wat me prima uitkwam.

Line-up tijdens eerste bezoek niet jé dat, slechts enkele opties voorhanden, en dus uitgekomen bij een dame die er al maanden rondhangt, doch nog geeneens ter kameren in aanmerking was gekomen, weet ik veel om welke reden ditmaal wel, egal. MORENA dus, Roemeense girl next door met erg mooi snoetje, normaal figuur, lange gladde mooie haren, presalen verliep vlotjes, ss caprioleerde een schotel binnen en Morena zat hoogstwaarschijnlijk te denken: vreet nou ns wat voort jochie  ;D, doch ter spijsverteringsbevordering kauwde ik er op los zodat een onberispelijke stoelgang zonder brokjes de volgende dag tot stand kwam, dit ter neveninfo uiteraard. Onderhand was het overmatig geknuffel en verkennend tongzoenen niet uit de lucht, dus zoals betaamt een kamer opgezocht ter calorieverbranding.

Sessie met MORENA was an sich ok te noemen, niet meer, niet minder. TZ degelijk zonder te excelleren, PZC dito, lecken/fingern möglich, NMC degelijk, fijne sfeer, weinig terughoudendheid doch somehow werd de benodigde extra gear niet gevonden en bleef het een safe journey en niet de verhoopte roadrally, doch zo gaat dat somtijds. Desondanks een uitgesponnen sessie die meteen voor mezelf duidelijk maakte dat er niet al te veel herhalingen zullen inzitten, het lijkt me dat ze haar best deed, en daar is weinig op aan te merken, doch niet van dien aard om nou ondersteboven van in de touwen te hangen, zeker gezien de concurrentie van enkele favo's. Viel er wat te mekkeren: neuh, niet echt. Leuke aftersales, ok sessie, fijn meisje dat haar best deed, maar niet het potentieel qua serviceskills bezit om me meermaals voor het blok te zetten lijkt me. Standaard clubservice zonder manco's, veel meer kan ik er niet van maken. HHG: klein.

Hoppa recupereren maar, en dit in het immer allerolijkst gezelschap van MARIA die m'n antwoord van 7 minuutjes qua sessieduur met Morena niet naar waarheid inschatte, de snoodaard had effe gecheckt hoe dat wel zat, wat is ze toch een deugniet. Naja egal, met haar kan ik het prima vinden, en gezien dat vorige sessies telkenmale hoogstsuccesvol waren stond er weinig in de weg van een verderzetting hiervan na uitermate fijn rauchquatschen mit Kollegen dabei, en voorts voorproefjes qua tongzoenen en dergelijke ter appetizer, een mens moet wat...

Sessie met MARIA was zoals steeds prima te noemen, een dame zonder scrupules, intelligent en fijnbesnaard, TZ prima, PZC zeer goed, lecken erwünsscht, NMC prima, naja, veel slecht kan ik zo niet meteen voor de geest halen aangaande deze ervaren dame met immer gute laune. We get along fine en voor degenen die geen pondje-meer-fobie hebben kan ik haar enkel warm aanbevelen. Uitgesponnen sessie die eveneens de 7 minuten overschreed, prima aftersales, wat is het een dotje en goud waard voor de club dunkt me... HHG: klaro...

Bezoekje 2, free entry, pas laat gearriveerd, en qua damesambitie liep ss niet over van gekkigheid, doch eerder Pflichtbezoek  8) wegens terugkomst van my since day1-favourite ALINA die na lange afwezigheid weer present tekende. De goeierd had daar melding van gemaakt, en dreigde met lijfstraffen mits niet opdagen van ss, naja, daar had ik wel gans andere ideeën over: lijfstraffen no prob moppie  :happy. Na binnenkomst kwam al snel een dame toegehold dat A. wieder da war, naja, ok dan. Braaf als een keurige burger me geïnstalleerd in een sofa met een frisdrankje, opplooipingpongtafel en mini-paardenmolen om andere dames af te schrikken, want voor je het weet zit een of ander sessiegeil mokkel je oor uit te likken als de beoogde dame binnenwandelt. Geen dame te bespeuren in ss z'n nabijheid dus gedurende het eerste halfuur, zalig toch als men moe is want godbetert, wat was ik moe.

Alina kwam binnengedrenteld en werd eerst platgeknuffeld door een bardame en door een ontvangstdame, noumoe. Deze verstokte rookster wou pardoes het terras instappen, doch niet alvorens me met een kleine glimlach ook tot roken in haar nabijheid aan te zetten met lichtjes zweepslagen simulerende accenten; oopsie. ss kroop vantussen de miniatuurpony's en pingpongpaletjes onderuit en liet de mallemolen maar achter richting terras waar er bovenmatig werd gepresaled en getaterd als een stel ouwe viswijven. Weinig ontsnappen mogelijk, kameren was onontkoombaar: jippie...

Sessie met ALINA: naja, herhalen is saai hé, doch niet met deze verwenkameleon die somehow wel telkens extra gears weet aan te spreken, hogeschoolverwennerij met skills en de ganse rimram, het hoeft geen betoog dat de 7 minuten ook ditmaal werden overschreden. Herhalingsgevaar: klaro met deze topper die nou onderhand onmogelijk over het hoofd valt te zien door die geboefte...einfach top, veul meer kan ik er niet van maken, en na -tig sessies weten we onderhand wel wat we aan mekaar hebben, symbiose somtijds, en zoniet lijfstraffen; pfff...

Fazit: veul slechts kan ik niet melden behoudens iets te veel herengepeupel dat ik liever voltijds in andere clubs zie, doch egal. Fijne ongedwongen relaxxxte sfeer, telkenmale een goede mix voor mezelf tussen chillen en quatschen, overmatig goede pre- en aftersales en in 2 van de 3 gevallen exquise sessies, de andere goed zonder meer, doch niet meteen prioritair ter herhaling. Voorts tijdens laatste bezoek 2 mooie nieuwe dames gespot die wél testprioritair zijn waarvan akte, doch dan dient m'n zeitfenster iets ruimer te zijn, doch ik voorzie redelijk viel arbeit tijdens een volgend bezoek in Ratingen. Desbetreffend zal ik uiteraard berichten zoals betaamt, en vrolijk gemutst vertrok ss met een pingpongpony onder de arm richting adventures oversea...

Peace out!

Offline sunny

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #217 Gepost op: 7 oktober 2013, 12:59:12 »
Da bei der Verlosung am Samstag leider nicht mehr alle Gewinner im Haus waren, hier noch einmal die Gewinnmitteilung. Die Gewinner möchten sich bitte im Haus Panthera melden, um ihren Gewinn einzulösen.

Die Gewinner unserer großen Tombola vom Samstag, 05.10.:

Platz 1: Nr. 555, 1x freier Eintritt
Platz 2: vor Ort übergeben, 1x Massage mit 1 Dame nach Wahl
Platz 3: Nr. 557, 1x Flasche Champagner

Und zur Feier des Tages haben wir noch einen oben draufgelegt!

Ebenfalls ein 1. Preis (1x freier Eintritt) geht an die Nr. 579.

Herzlichen Glückwunsch allen Gewinnern!

Euer
Haus Panthera

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #218 Gepost op: 11 oktober 2013, 11:30:17 »
Het is niet mijn gewoonte om het licht uit te doen in een club, sterker nog gisteravond was de eerste keer in mijn carrière. Ik ben meer iemand die overdag zijn ding doet. Maar gisteren liep het werk nogal uit bij die klant in Düsseldorf. En aansluitend een paar weken naar Zuidduitsland, met de kans dat die vrijkaart verloopt. Dus toch om half negen Panthera binnengestapt. De parkeerplaats stond behoorlijk vol. In de bar was het dan weer opvallend rustig. Kan maar een ding betekenen, dat er boven geneukt wordt bij het leven. Drankje gedaan, de krant doorgenomen, paar rondjes gelopen. Op een of andere manier hou ik het vaak bij meisjes die ik al ken en waarvan ik weet dat het goed zit. Alhoewel het in Panthera eigenlijk bij alle meiden wel goed zit. Toen aan de bar Flori getroffen. 

Floortje is wel wat pusherig, en neemt niet snel no for an answer. Als daarbij de service matig zou zijn, dan was ik er gauw klaar mee, maar daar kan ik niet over klagen, integendeel. Frisse mond viel me op deze keer, schijnt toch dat ze de kritiek opgenomen heeft. De eerste wip van de week, en het was al donderdag, dus zo geil als een beer. Paar keer moeten stoppen om wat tijd te rekken, maar er was geen houden meer aan en veel te snel naar mijn zin afgeschoten in dat lekkere doosje. Gebeurt me niet vaak, zegt dus wel iets over het meisje.

Iets gekozen van de menukaart en terwijl ik daar op zat te wachten werd ik aangeschoten door een meid die ik wel kende van gezicht, maar waar ik geen naam aan wist te koppelen. Bij vorige bezoeken had ik haar altijd afgewimpeld vanwege de slappe tietjes. Bleek dus Sarah met het brilletje te zijn. Nu viel me pas op wat een mega lekkere billen ze heeft. Saartje stond de hele tijd tegen me aan te rijden, gaf een paar lekkere tongzoenen weg en had me intussen alweer een stijve bezorgd. En probeerde me de belofte te ontfutselen om na het eten te gaan kameren. Zou ik anders wel gedaan hebben, maar ze had pech, want over haar schouder zag ik ineens Paula de bar binnenkomen. Dat was toch wel de ontdekking van het jaar geweest. Dus liet ik Sarah nog even lopen, maar die staat alvast wel op de nominatie. De kip in mangosaus weggewerkt, met Paulaatje naast me en vervolgens een heerlijk half uurtje van deze girl next door genoten. Ongekunstelde girlfriendsex, nog altijd onhandig met het condoom, hier doe jij dat maar. Langzaam opgebouwd en knallend geeindigd.

Na een saunagang eens gaan kijken of het met Sarah wat zou kunnen worden. Maar ik zag haar net vertrekken met een collegaatje. Wederom pech. Voor haar dan. Want zelf liep ik er een tegen het lijf waar ik goede herinneringen aan had. Voor wie van exotische meisjes houdt is Shila zeker een aanrader. Hele lieve zachte meid, sympathiek in de omgang en vooral oraal heel begaafd. Eerst even samen douchen, waarbij we elkaar insopten en glibberend van de zeep in elkaars armen stonden. In tegenstelling tot haar voorgangsters errug strak, heel voorzichtig, en uiteindelijk maar met het mondje en het handje verder. Maar het was weer verrukkelijk met Shilaatje.

Inmiddels over half een, sommige meiden waren al aangekleed, eigenlijk best even wennen om ze in de kleren te zien als je ze alleen maar naakt of bijna naakt kent. Precies in tegenstelling tot de vrouwen in het dagelijks leven. Al ben ik daar in veel gevallen niet nieuwsgierig naar. Als een van de laatste gasten de deur achter me dicht getrokken. Maar als ik weer in de buurt ben, kom ik zeker nog een keer langs, want ik denk de hele tijd aan die zachte volle lippen van Shila, die plagerige zoenen van Paula, dat glibberige tongetje van Flori. En die Sarah die gaat er vast ook nog wel een keer aan, dat heeft ze wel verdiend na die zoenpartij aan de bar. Kortom, ik ben noglangnietuitgewandeld in Haus Panthera, waar je tenminste niet iedere lik van tevoren moet uitonderhandelen.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #219 Gepost op: 13 oktober 2013, 08:39:32 »
Gisteren nogmaals naar Panthera geweest na een positief bezoek voor 2 weken. Gisteren namiddag was het drukker met ijsberen dan 2 weken geleden. Heb nu toch een aantal minpunten ontdekt die me niet meer zo snel naar Panthera zullen leiden. De topdames zijn moeilijk te boeken. Ze richten zich in de eerste plaats op de stamgasten en zitten daar geruime tijd mee te praten.
Het eten kan er best wel OK zijn maar vind dit systeem zeer slecht. Vanaf 1400 u kan er eten besteld worden en zie je de theke doorlopend met eten lopen door de barruimte. Ik heb op een gegeven moment meer dan 5 minuten aan de bar gestaan, voor een drankje, en de theke was alleen maar druk bezig met eten op te schrijven en eten weg te brengen. De glazen voor de frisdrank zijn zeer klein en zouden in dit geval wel wat groter mogen zijn.
Als je dan toch het geluk hebt om een toppertje te zien die vrij is, zit ze te wachten op haar eten.
Ik had weer een vrij goede,langere sessie met Flori maar wou achteraf toch nog enkele andere dames proberen maar dit lukte niet.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #220 Gepost op: 13 oktober 2013, 20:25:53 »
Kan onderstaand bericht van mederakker Victor deels beamen aangaande z'n bezoek gister. Daarover verder meer, eerst maar om de chronologische gang van zaken te respecteren terugblikken om een voorafgaandelijk bezoekje toen er minder "problemen" waren ditaangaand. Zoals steeds ontvangst vriendelijk etc., eten nog steeds prima naar m'n aanvoelen, en voorts no prob.

Sessies met:

Sabrina: al lang geleden, maaanden geleden een best goede tot zeer goede sessie met deze dame, en de herhaling onlangs bracht eigenlijk weinig anders, TZ, PZC, lecken/fingern möglich, NMC, alles op degelijk tot zéér goed niveau, niet terughoudend, bovengemiddelde clubservice die onder het level van m'n favootjes ligt, dus een eventuele volgende sessie zal hoogstwaarschijnlijk slechts voorvallen bij ontbreken daarvan...Voorts niets te mopperen, leuke dame, leuke sessie, veul meer valt daar niet over te melden...

Veronica: al lang geleden, toendertijds 2 goede tot zeer goede sessies met deze dame, en de herhaling onlangs bracht een zeer goede sessie die als zéér goed kan worden bestempeld. Ondanks het maandenlang links laten liggen van deze dame een smoothe wederkennismaking, TZ, PZC, lecken/fingern möglich, NMC: alles op degelijk tot zéér goed niveau. Ietwat relaxxxe sessie, veeleer at ease en rustigaan, niks mis mee op z'n tijd. Een eventueel volgende sessie zal normaliter sneller voorvallen als het betaamt als mejuffer daar ook zin in heeft. Niets te mopperen, leuke dame, zéér goede sessie: nice...

Julia: eerste sessie met dit Roemeense veulen, sinds een maandje in HP, doch sinds laatstleden zondag verhuisd naar een andere club, mal gucken of ze nog terugkeert, eerder niet gok 'k maar alla...Erg mooi figuur, referentietieten en kont, communicatief solala, Engelskennis basic, Duits beroerd, maar alla. Presalen ok zonder te excelleren, kwartiertje dus met overmatig knuffelen en wat zoentjes, doch public action leek me niet zo haar ding, tja. Sessie zelve: TZ matigjes, nicht nennenswert eigenlijk en dus onder de meetlat limboënd, sneu. PZC matigjes met handinzet, ietwat variabelere versies vielen me al ten beurt, doch ok, slechtere ook al... Lecken möglich, Fingern niet zo gewenst leek me. NMC degelijk. Standaard sessie die in andere clubs zou betamen, in HP dus niet. Haar tijdens haar voorlopig laatste Ratingen-werkdag onverwacht vrolijk en goedgemutst getroffen, danstte vrolijk, teasede behoorlijk, en zowaar wat tongzoenen tussendoor, wat kletsen in de wellnesszone, doch herhalen zag ss toch niet bepaald zitten...Jammer want mits lichte opwaardering van haar service zou ze een meerwaarde hebben kunnen bieden in HP, mal gucken hoe het haar vergaat in haar huidige werkomgeving...

Zo, dat hebben we ook weer achter de rug, één standaard sessie onder gemiddelde, één goede en één zeer goede sessie: een degelijk bilan van een fijne dag, doch generlei Hosanna's benodigd. ss vermaakte zich wel, was moe en voorts heb ik me prima gedragen en met 2 woorden gesproken enzo zoals betaamd...

Overgaand dan maar naar bezoekje van gister: aankomst rondom 14.30 uur, nog plek op de parking die kort erna werd overbevolkt door Nederlandstaligen, noumoe. Wat ss al maanden met lede ogen zag aankomen is helaas pindakaas realiteit. Niet dat ik niet gaarne eens wat Nederlands spreek of hoor hoor, maar een overmatig aantal lieden uit de lage landen is een garantie op downward spiral qua clubbeleving, dat lijkt me nogal wiedes, je moet maar ns kijken hoe het in da grensclubs gesteld is, tja, en die evolutie sluimert dus ook al effie in Ratingen, doch nog nooit was ik zelve getuige van deze excessieve gang van zaken. Opvallend veel eerstbezoekers want de ontvangstdame leidde om de haverklap bezoekers rond en ik hoorde wat heren anderen inwijdden in de ins en outs qua dameskwalitiet, oops, daar had ik toch herhaaldelijk een geheel andere opinie over maar alla, zal wel aan mij liggen  ;D

Kan zoals bovenstaand geschreven dus enkele observaties van Victor beamen: bijwijlen lange wachttijd aan de bar voor een drankje, er waren erg veel heren die honger hadden blijkbaar want er circuleerden veel borden bijwijlen; en hier en daar liep wel iets fout qua timing gok 'k, want ik kreeg zelve m'n enige bestelling ongeveer 4 minuten na bestelling voor m'n kanis terwijl ik net zat te kletsen met Veronica die dat toch ook wel lichtjes vreemd vond. Naja, bordje binnengecaprioleerd en het smaakte, en een volgend maal misgelopen wegens overmatig sessiewelbehagen later wat maakte dat ss té laat terug was in de bar om daar hoegenaamd nog aan toe te komen. Kan de thekedame weinig kwalijk nemen voorts, er was simpelweg een onderbevrouwing achter de bar, en voorts veel smulpapen had ik de indruk. Toen ss rustig zat te chillen naast een Nederlandse kennis die z'n pasta zat op te slurpen zaten er rondom ons 7 Hollanders te vreten, en aan de bar nog een drietal, plus een viertal Franse bezoekers, wat een gekke boel. Enkele Freiercafé-kollegen waarmee ik doorgaans aan de babbel was doorheen de dag vonden het ook zeer bevreemdend, compleet het tegenovergestelde van voor 9 maanden ofzo toen je anderstaligen met een vergrootglas moest zoeken, naja, het is een sluimerend proces met z'n neveneffecten die ik al meermaals heb vermeld, en ik vrees dat zelfs blinden dat zullen onderkennen, maar alla.

Gek genoeg was er ondanks het grote aandeel heren generlei sprake van veel kamerdrift, veel dames zaten werkloos te zitten, een rist GT-heren als ik hun conversaties zo kon volgen, naja, ik diende somtijds toch m'n innerlijke bulderlachen te kanaliseren om geen ambras te krijgen met 50% van de club gok 'k. Drukdrukdruk dus in de barzone, veel gelal en gebral, veul bierverbruik doch damesconsumatie not a priority leek het wel stellig. Al dien ik meteen te melden dat ss ook pas rondom 19.30 uur actief werd qua kameren, en dat met m'n number one uiteraard want noblesse oblige in haar geval. Uitmuntende sessie dus met Alina waarover ik u niet ga vervelen: traumhaft lijkt me indicatief genoeg... Voorts waren er 2 nieuwe dames die voorheen werkzaam waren in Stuttgarter clubs, eentje redelijk communicatief doch niet zo m'n gading, eentje rankjeslankje en best interessant doch die kwam met de sublieme verleidingspogingaanzet: na schatzi: wolltst du spass haben? Naja: ss beet op z'n lip, checkte Googlemaps om te confirmeren dat ie niet in Bruggen zat en liet haar vrolijk die openingskennismakingsvraag herhalen elders... En verhip nog aan toe, daar ving ze wel snel bot en seconden later toog die oelewapper uit de Polder met haar naar de kamer om een 20-tal minuutjes slenterend terug de bar in te wandelen met een laten we het eufemistisch stellen licht ontgoochelde gezichtsuitdrukking: naja kerel: wat had je dan verwacht??  ::) Pfff, erg vrolijk werd 'k er desondanks niet van, maar alla, ieder moet maar doen waar ie zin in heeft. Houdbaarheidsdatum van beide dames lijkt me niet overmatig hoog, net als die van de meesten de laatste tijd helaas, mal gucken...

Gekamerd dus, en dat liep nogal uit, en bij terugkomst in de bar was er sprake van een compleet veranderd beeld, het overgrote meerendeel der heren was vertrokken  ( keuken was dicht wss  ;D) en voorts helaas ook enkele hoogdronken kerels aanwezig waar men niet vrolijk van werd. Mir egal, doch echt bevorderlijk zijn zulke bezopen types toch niet in clubs. Quatschen met kollegen en ook behoorlijk wat in m'n uppie chillen, sauna was overigens prima van temperatuur, daarvan doorheen de dag uitgebreid gebruik van gemaakt. Heb me an sich wel vermaakt, één exquise sessie van jewelste die overmatig uitliep, doch toch ook veel ergernis omtrent een behoorlijk percentage van de bezoekers, Hetgeen angstig werd geanticipeerd is helaas realiteit, en voorts vind ss dat overmatig sneu en ik voorzie dan ook weinig gemiddelde serviceprogessie, welinfuckingtegendeel zoals al enkele maanden aan de gang is, maar alla, dat is dan maar zo. Vooralsnog kom ik louter voor enkele favo's die helaas beperkt worden qua aantal, maar alla, het is nog altijd pakken beter dan elders hoor  :040:

De observaties van collega Victor kan ik dus deels beamen, drankglaasjes zijn idd redelijk klein, redelijk veel heren, doch weinig tot geen dames waren s'namiddags onboekbaar. Sabrina werd ditmaal grotendeels opgeeist door een Nederlander, dat klopt. Diana was drukgeboekt, doch dat is altijd wel zo doorgaans, maar was mits enige moeite makkelijk te stekken te krijgen, voorts was elke dame beschikbaar volgens mij...Maar kan me dus nogmaals bij een aantal bevindingen aansluiten, doch dat hoort blijkbaar bij sommige zaterdagen als de touristenstroom groteske proporties aanneemt... Hopelijk wordt er een extra thekedame ingecalculeerd voor zulke dagen in de toekomst (zoals het het geval was voor enkele maandjes), en voorts kan ik enkel hopen op een lichte afname der grensclubgroupies richting clubs waar het goed toeven is, want de uitwassen nemen uiteraard recht evenredig met het bezoekersallooi toe of af zoals u wenst te interpreteren... Peace out!
« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2013, 20:32:43 door satanic surfer »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #221 Gepost op: 21 oktober 2013, 15:59:45 »
Er staan een pak nieuwe meiden/foto's op de website van Haus Panthera...
Ik giet deze vanavond in onze fotoselector..... voor onze leden  :111: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #222 Gepost op: 26 oktober 2013, 17:46:58 »
Na een afwezigheid van 2 maanden, ben ik gisteren, vrijdag 25/10, nog eens in HP beland. Het kriebelde al een tijdje en toen bleek dat er 2 bevriende forumberen (Licky Luke en Vendezz) aanwezig zouden zijn en een andere forummer me zijn hier gewonnen vrijkaartje aanbood (waarvoor uiteraard heel veel dank! 8)) wegens: zelf niet in de mogelijkheid er gebruik van te maken, besloot ik de lange rit naar HP nog maar eens te maken.

Ten gevolge van rugproblemen waren mijn laatste 2 clubbezoeken (GT en SS) op het vlak van sex jammer genoeg geen hoogvliegers: ik had geen enkele keer gekamerd :017:! Ik hoopte uiteraard die 'negatieve spiraal' gisteren in HP te kunnen doorbreken.

Om 12u reed ik de parking binnen. Vroeg, en dus was het nog rustig in de club. Bij binnenkomst in de bar vlogen Maria en Andrea wel al onmiddellijk rond mijn nek. Een heel hartelijke ontvangst :)) en ik wist onmiddellijk dat ik de goede keuze gemaakt had door gisteren voor HP te kiezen. Naast Andrea en Maria waren er gisterenmiddag al een 6-tal andere vrouwen in de bar aanwezig. 6 voor mij nieuwe gezichten, waarvan Roemeense Amalia mij het meest intrigeerde. Werd later vervolgd.

Ik haalde me buiten een flesje bier en installeerde me aan de bar. Na enkele minuten daagde Vendezz ook op en konden we ons strijdplan voor de dag bespreken.

Vendezz en ik hebben een hele tijd aan de bar gehangen, waar we af en aan het gezelschap kregen van Andrea, Maria, Beatrice, Evelina... die allen verwoede pogingen ondernamen om ons mee op een kamer te krijgen. Sorry meisjes: we zijn nog op een andere collega ijsbeer aan het wachten en moeten die andere behoefte: onze honger, nog stillen, vooraleer we überhaupt aan sex kunnen beginnen denken.
Andrea is er in de kino het dichtst bij geraakt me tot een vroege kamergang te verleiden, maar ondanks een overvloed van tongzoenen en streeltjes, wist ik een kamergang op het laatste moment af te wijzen. Daarvoor heb ik wel heel hard op mijn tanden moeten bijten. Ik zou gisteren uiteindelijk weer niet met Andrea kameren. Maar ooit komt dat er zeker eens van 8)!

Om 14u30 kwam Licky Luke ook aan. Aangezien we ondertussen allen razende honger hadden, hebben we onmiddellijk ons eten besteld. We namen alledrie de rundsteak met frietjes: het was heel lekker, zoals altijd :))!

Na het eten bleven we nog een beetje aan de bar hangen en wie kwam me daar na enige tijd gezelschap houden? Juist ja. Mijn grote zwak: Paula.

Het daaropvolgende uur ontspon er tussen Paula en mij in de club een spel, waarbij ze me de ene moment opgeilde en me de volgende moment negeerde (als ik weer iets te veel naar haar zin rond Evelina had gehangen ::)). Enfin. Dat spelletje kon niet blijven duren en tegen 16u ben ik dan ook weer met Paula op een kamer beland.
Ik had mijn collega ijsberen beloofd max een uur weg te blijven, maar het zijn er uiteindelijk 2 geworden. Sorry mannen!

Over de kamergang zelf ga ik kort zijn: het was speciaal en bevredigend als altijd. Van opkomende gevoelens van verliefdheid is gelukkig geen sprake meer, maar voor Paula zal ik blijkbaar toch altijd een zwak hebben en ze zal altijd een speciaal plekje in mijn hart hebben. Moet kunnen 8).

Na een douche heb ik me tegen 18u30 terug naar de bar begeven, waar ik de toorn van mijn kameraden over me heen kreeg :o: 2 uur met Paula op de kamer!? Heeft ze je weer vast in haar web ja :banghead:?? Rustig mannen: het was leuk, maar vandaag zal ik niet meer met Paula kameren. En nee: ik zal de controle over mijn gevoelens voor haar niet weer verliezen. 2 blikken van ongeloof waren mijn deel ;), maar mijn kameraden lieten het er toch maar bij.

Vendezz en Licky Luke hadden ondertussen blijkbaar weer honger gekregen, dus bestelden we onze 2de maaltijd van de dag. Mijn collega's namen de hamburger en ik de pasta. Het smaakte weer uitstekend ;D!

Na het eten bleven we aan de bar hangen, waar Vendezz eindelijk zou toegeven aan Beatrice haar verleidingstrukjes. Ze was al de hele dag aan het proberen hem mee op de kamer te krijgen. En kijk: de aanhoudster wint! Vendezz heeft het zich niet beklaagd. Beatrice is dan ook een schat van een meid 8).

Vlak voor Vendezz richting kamer vertrok, kon hij het niet laten Amalia te vertellen dat ik vond dat ze heel mooie borsten heeft. Het gevolg: ik had enige tijd later haar tong in mijn mond zitten :o en niet veel later hadden we een stomende sessie in de kino  :pompe (zie haar topic).

Na mijn sessie met Amalia keerde ik terug naar de bar, waar ik Vendezz, die ondertussen zijn kamergang met Beatrice had beëindigd, en Licky Luke terug aantrof. Licky zou niet veel later met Paula naar een kamer trekken. Vendezz en ik hebben nog een beetje nagepraat over onze kamergangen met Beatrice en Amalia en ondertussen konden we genieten van Maria en Jacky, die een geile paaldansact weggaven (wat een lekker lichaam heeft die Jacky toch hé!), waarna Vendezz rond 22u naar huis ging. Hij was donderdag ook al in HP geweest en zijn bobijntje was af.

Niet veel later keerde Licky Luke terug van zijn kamergang met Paula en vatten we de laatste uren van ons clubbezoek aan. Ik had rond 22u30 plots nog zin in een 3de kamergang, maar de combinatie van opkomende vermoeidheid en het op dat moment mankeren van die meiden die mij interesseerden (Evelina, Maria, Jacky) zorgde er voor dat ik gisteren niet meer op een kamer zou belanden.

Dus... geen kamergang meer. Wat dan te doen :017:? Tja. Van 22u30 tem 0u45 heb ik dan meer veelal bij Paula gezeten: knuffelen, zoenen, uitgevraagd worden over mijn avontuurtje met Amalia... Het was weer gezellig :)). Maar tot een kamergang met haar zou het niet meer komen.

Iets na middernacht was er nog een klein feestje voor Jacky. Ze verjaarde blijkbaar. De champagne en taart werden rondgedeeld en iedereen gaf Jacky 3 dikke zoenen. Ze genoot van de aandacht ;D.

Tussen 23u en 1u waren er voortdurend meiden aan het dansen :pica (ik heb samen met Paula ook een paar schuchtere danspogingen ondernomen, maar ik ben blijkbaar toch nog altijd veel beter in neuken dan in dansen ;)). Iedereen amuseerde zich de hele tijd rot!

Om 0u45 heb ik afscheid genomen van Paula en heb ik nog even nagepraat met Licky Luke. Hij zou uiteindelijk tot bijna 3u in HP blijven :-\.

Mijn bobijn was af, dus ik nam snel nog een douche en kleedde me om. En ja hoor, wie liep ik nog tegen het lijf, vlak voor ik de club verliet: Paula! :o Die meiden ruiken dus echt wanneer je op het punt staat te vertrekken hé. Na een paar laatste knuffels en zoenen heb ik nog snel mijn 10€ gerecupereerd en ben ik heel tevreden naar huis getrokken 8).

Het was een super leuke dag geweest en, zeker nu ik mijn gevoelens voor Paula onder controle heb gekregen, zal het dit keer absoluut geen 2 maanden duren eer ik terugkeer naar HP!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #223 Gepost op: 27 oktober 2013, 16:05:00 »
Halloween-Party Part 1 am 26.10.13 im Panthera

Nach längerer Zeit gestern wieder mal eine Party in Ratingen besucht.

Ca. 25 Mädels waren am Start (die meisten im mottogerechten Outfit), verstärkt um Ewa, Marina und Bryana aus dem Schwesterclub BN. Der Parkplatz war am Nachmittag bereits sehr gut gefüllt, starker Besucherandrang. Übervoll wirkte der Club jedoch nicht.

Line-up war eigentlich ganz okay, nach meinem Dafürhalten hat das Panthera aber sicher schon bessere Zeiten gesehen. Hochkarätige Abgänge wie z. B. Lori oder Su konnten noch nicht adäquat ersetzt werden. Derzeit eindeutig zu viele RumBuls der Beliebigkeit, die sich mehr schlecht als recht durchs Tagesgeschäft wursteln.

Buchung 1: Jacky, Bulgarien

Ich nutzte endlich die Gelegenheit, die hochgelobte Bulgarin Jacky näher kennenzulernen. Jacky ist bereits seit einem guten Jahr im Club und spricht mittlerweile auch ganz brauchbares Deutsch. Nachdem sie vor einiger Zeit deutlich abgespeckt hat, präsentiert sie nun einen Hammerbody, der keine Wünsche offen lässt.

Jacky performt einerseits sehr zärtlich und phantasievoll verspielt und auf der anderen Seite mit einer technischen ausgereiften Finesse. Verspielte ZK, engagiertes gekonntes Gebläse, aber einstudiert rüberkommend. Eine ausgedehnte und gefährliche Schlittenfahrt bildete den Übergang zu einem ambitionierten Poppfinale im Reiter- und Doggy-Zweistellungskampf.

Fazit:
Jacky macht eigentlich alles richtig, sehr ausgereifter Service gepaart mit toller Optik. Vielleicht etwas zu professionelle Ausrichtung, deshalb fehlte mir der letzte Kick, um von einem echten Highlight sprechen zu können.

Kurzübersicht Jacky

BG, 24
Lange gelockte braune Haare, KF 34/36, A/B-Cups (fest)
Ca. 165 cm, passables Deutsch


FO: Technisch hochwertig, gefühlvoll und abwechslungsreich
EL: Siehe FO
Augenkontakt: Klar, hat sie bestens drauf
ZK: Durchaus innig und gefühlvoll
Lecken: Jacky geht gut mit, lässt sich jedoch nicht aus der Reserve locken
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter und Doggy in hohem Tempo
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Sehr hübsche Bulga mit Hammerbody
Illusionsfaktor Nähe: Gegenseitige Sympathie, deshalb wohl auch etwas mehr als professionelle Nähe


Buchung 2: Sol, DomRep

Etwas fülliger und deshalb nicht zwingend in mein Beuteschema passend kommt der Exotinnen-Neuzugang Sol sympathisch und natürlich rüber. Leider kaum Verständigung möglich, da sie weder Deutsch und Englisch spricht.

Auf dem Zimmer dauerte es zunächst geschlagene fünf Minuten, weil ich ihr irgendwie klarmachen musste, wie lange ich denn bleiben wollte. Als das geklärt war, fiel sie mit recht unorthodoxen ZK über mich her und widmete sich sodann ohne Umschweife anderen Körperstellen. Leider alles hektisch, unkoordiniert und sehr fahrig, was den Genuss eindeutig schmälert und Illusion erst gar nicht aufkommen lässt.

Dadurch ließ meine Gefechtsbereitschaft mehr und mehr nach und ich dachte schon an Abbruch. Nicht jedoch mit Sol, sie bestand auf einen ordnungsgemäßen Absch(l)uss, den wir dann auch irgendwann mit viel Mühe und Not hinkriegten.

Im Übrigen lässt sie (fast) alles mit sich machen, z. B. hartes Zupacken oder Fingern vorne und hinten überhaupt kein Problem, vielleicht sogar erwünscht. Insoweit würde ich sogar ein Stück weit Naturgeilheit konstatieren.

Fazit:
Eine etwas andere, schwer einzuordnende Nummer. Sol bietet hohe Servicebereitschaft, performt jedoch äußerst fahrig und unkoordiniert. Praktisch keine verbale Verständigung möglich, was das Ganze nicht einfacher macht.

Kurzübersicht Sol

DOM, 27
Lange glatte schwarze Haare, KF 38/40, B-Cups (fest)
ca. 160 cm, kein Deutsch/kein Englisch


FO: Hektisches Rauf und Runter, sehr stürmisch
EL: Dito
Augenkontakt: No
ZK: Ungestümes Züngeln
Lecken: Ausgefallen
Fingern: Überall problemlos
GV: Doggy und Reiter, beides recht intensiv
GF6-Faktor: Nicht vorhanden
Porno-Faktor: Mittel
Professionalitätsfaktor: 40%
Illusionsfaktor Optik: Etwas dralle, hübsche Exotin
Illusionsfaktor Nähe: Nicht einzuordnen


Hier noch paar Ausführungen zu Michelle anlässlich des letzten Besuchs vor einer Woche: seit zwei Wochen im Club, neben Anja die einzige Deutsche.

Mir fiel Michelle auch deshalb auf, weil sie offensichtlich nicht auf schnellen Profit aus ist, sondern sich auch viel Zeit für Konversation nahm. Michelle ist eine lustige (Kohlenpott-)Maus, immer mit einem lockeren Spruch auf den Lippen. Ziemlich hübsch, toller Body mit formschönen A/B-Motoren und einem festen Arsch.

Zu den Granatenbläserinnen gehört sie (für meinen Geschmack) leider nicht, zumal sie, abgesehen von geilen Zungenschlägen, doch recht mechanisch performt. Ansonsten fast alles recht unspektakulär: alibimäßige ZK, oralen Freuden steht sie ziemlich emotionslos gegenüber (kommt jedoch ohne künstliches Stöhnen aus) und im mehrteiligen Stellungskampf sehr belastbar, ohne jedoch eine Miene zu verziehen.

Fazit:
Michelle ist von einem Highlight so weit entfernt wie von einem Flop, also im soliden, aber letztlich belanglosen Durchschnittsbereich anzusiedeln. Viel falsch machen kann mit ihr nicht, Wunderdinge sind jedoch nicht zu erwarten. Optisch zweifelsohne eine Bereicherung für den Club.

Kurzübersicht Michelle

GER, 24
Lange leicht gelockte braune rotbraune Haare, KF 34/36, A/B-Cups
Ca. 165 cm


FO: Nicht sehr tief und recht monoton; Abwechslung brachten nur geile Zungenschläge
EL: Ja, auch im Programm
Augenkontakt: Ab und an
ZK: Mitteltief und alibimäßig
Lecken: Angenehm, ohne jedoch etwas auslösen zu können
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter und Doggy, Michelle zeigt sich sehr belastbar
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Hübsche deutsche Amazone, Typ Friseuse
llusionsfaktor Nähe: War vorhanden und auch nicht vorhanden

Sehr gutes kalt-warmes Buffet ab ca. 15 Uhr. Bis zum frühen Abend dem Grunde nach normaler Clubbetrieb, die eigentliche Party begann, als Frajos Drumland loslegten.

Fazit:
Die Party ist sicher als gelungen zu bezeichnen, obwohl die Stimmung schon mal ausgelassener war. Der um zehn € höhere Eintritt ist durch die erweiterte Verpflegung und die Live-Band gerechtfertigt. Ich sehe jedoch die Gefahr, dass der Club mit zu vielen Parties überdreht (Part 2 folgt am 31.10.), andererseits geben ihm die Besucherzahlen bei solchen Events (noch) Recht.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #224 Gepost op: 27 oktober 2013, 21:04:01 »
Even kort... ik dacht al dat er vrijdag een aantal RB collegas aanwezig waren... maar kennelijk is er weer een 'fotowedstrijd' en is SEF kennelijk inmiddels medemod geworden (gefeliciteerd!)... moest dus even dit draadje zoeken om de leuke verslagen te lezen. Of er voor de rest nog iets interessants gepost is zal Joost weten.

Afgelopen woensdag en vrijdag hier geweest. Een paar keer leuk en actief met Evalina; een paar keer knuffelen met vaste schatje Amalia; een zeldzame slechte sessie met Marianna.

Vrijdag was wel een ontzettend leuke party sfeer. Vooral de 'paringsdans' met Evalina, voordat ze me naar het bed daar in de bar sleepte en later de 'rondedans' met een hele groep meiden en een paar gasten (met Ilaria en Bianca in het midden). Super feest!