Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464673 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #225 Gepost op: 28 oktober 2013, 11:04:44 »
Na de tip van mijn mede ijsbeer KanariePiet en zijn smeuiige verhalen over dit paradijs eindelijk getogen naar Ratingen op donderdag.
Aangekomen op de plek van bestemming eerst vreemd opgekeken van de locatie met betrekking tot de parkeerplaast. Na een rondje gereden te hebben toch de parkeerplaats opgereden en geparkeerd.
Na een hartelijk verwelkoming van de theke mijn beremantel handdoek en sleutel gekregen. De theke was verbaasd dat ik nog eerder hier was gezien mijn relaxte houding en mijn babbel duits.
Dus na een snelle rondleiding douches wc kleedkamer mij snel in het panthera beremantel getogen.

Na de douche van binnen verkend en genoten te hebben richting de bar getogen. Alle dames in ffk outfit met hier en dan wat frutsels en wat netpakjes, jamjam de goesting begon te borrelen. Maar ik moest panthera nog eerst verkennen alvorens andere inspecties te gaan doen.
Bij een kopje koffie een mede beer getroffen uit het belgische..
Tijdens het gesprek kwam de roemeense maria zich tussen ons in nestelen, wow wat een geile mens is dat. Als iedere  dvp daar zo zou zijn, dan is t paradijs.

Vendez liet zich dit geile toneelstukje bevallen, maar liet de keuze aan onze belgische beer over.
Na nog een kopje koffie wat door de bar gaan wandelen, leuke zitje, zelfs een tv hoek. meteen kwam het voetbalspel te samen met een ander balspel..
Vendezz ging zich opnieuw melden bij de bar om zich strategisch op te stellen en zich verdekt te genieten van de sfeer.
Na enige tijd viel mijn oog op de flori,

Goddelijk lichaam en mooie borsten. Daar konden mijn ogen niet meer vanaf blijven. Flori had zich al enige tijd de blik van vendezz gevoeld en begaf zich naar mij toe..
Meteen een innige omhelsing en tongzoen. ik weet door mijn jarenlange ervaring dat een nieuweling meteen voor de bijl zou gaan. Ik wilde nog genieten beneden, van flori en toch straks wat panthera verkennen.
Flori nestelde zich als aangenaam gezelschap op mijn schoot waar we nog meer naar elkaar toe vleiden. Na enige tijd wilde ik toch panthera helemaal ontdekken.. flori wilde mij wel rondleidden, ik wist wel dat er uiteraard meer uit zou komen maar liet mij qausi gewillig mee leidden.
Bij het einde de sauna  ontdekt , Flori had t niet op warmte, wel op wat anders warms. Ze zette haar zoenen en strellen voort. Mijn sabel liet zich gelden. Flore zette haar handen er om en ik kreeg nog meer zin in haar. Daar heb ik haar kunnen mij verleidden toch een blowjob die zeker een 15 minuten duurde.
Hierna heb ik Flori een sleutel laten halen en zijn we daar verder gegaan.

flori is oraal goed onderlegd, pijpt lekker diep, neemt de balletjes uiteraard mee, en schuwt er niet voor om speels dr vinger in je gaatje te doen als t je bevalt.
Tijdens het 69en werd zij door het beffen steeds natter en natter, ik moest verschillende keren mijn gezicht droogmaken.
Zelf een vinger mag er dan in .. ik ben tot 4 vingers tegelijk mogen komen. Na dit orale geweld en pijpkunst, zijn we tot het neuken gekomen.. Flori is divers in verschillende standjes en ben op het einde met een mega knal in dr klaargekomen terwijl ik haar staande neukte en haar door het lichte gewicht zo opkon tillen..
Mijn panthera ontmaagding was gedaan!!!!

Nu moest ik bijkomen van dit geweld. Vendezz had een hamburger met frietjes bestelt.... Dit smaakte super lekker en vers.

ondertussen had Vendezz een samenzijn aan de bar gekregen met maria en andrea. Als man zijnde is t ultiem twee vrouwen links en recht aan je hals en oor te voelen zoenen en op een gegeven waren met zijn drieen tegelijk aan het zoenen.
Andrea wilde mij in dr web laten belanden. Maar vendezz had nog niet gegeten...
Tijdens het eten was Vendezz de thaise lucy opgevallen.
Een iets oudere dame, maar vendezz heeft iets met thais, en begon trek te krijgen in een heerlijk massage.
Na eerst wat het eten te hebben laten zakken gebabbeld met Lucy.
Deze dame is wat asertiever, maar toch wel geil als je op aziaatjes valt. En Vendezz wilde massage.

Ik heb ook heerlijk 1.5 uur met dr weggeweest, een lange massage gehad met veel geil kriebelen en op t einde heerlijke orale sessie en diep in dr klaargekomen in cowgirl.Altijd geil om te zien als zon kleine aziatische dame je sabel zo diep in dr voelt stoten.

Na het samenzijn met lucy wat uitgeteld op de bank. ondertussen had KanatiePiet naar mijn eerste ervaringen hier geinformeerd. Deze meldde de volgende dag naar panthera te gaan. Nu had ik de keuze om nog een keer te gaan en de dag er na maar niet of naar huis te keren en morgen met KanariePiet hier onze lusten weer te uiten.

de keuze is op het laatste gevallen.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #226 Gepost op: 28 oktober 2013, 17:59:43 »
Vrijdag was wel een ontzettend leuke party sfeer. Vooral de 'paringsdans' met Evalina, voordat ze me naar het bed daar in de bar sleepte en later de 'rondedans' met een hele groep meiden en een paar gasten (met Ilaria en Bianca in het midden). Super feest!

Dan weet ik bij deze ook hoe jij er irl uitziet VJ :)). Ik heb je paringsdans met Evelina van op de eerste rij mogen meemaken ;). Ik zat op dat moment een metertje verder samen met Paula in een zeteltje. We konden onze ogen niet van jullie afhouden! ;) ;D (allez, ik kon ze niet van Evelina afhouden ;) 8)).

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #227 Gepost op: 28 oktober 2013, 19:43:35 »
(allez, ik kon ze niet van Evelina afhouden ;) 8)).

Daar zal ons Paulake dan wel weer van genoten hebben ...  :lol_hitting:

By the way, waar was ik toen...??
Op mij heb je blijkbaar niet zo goed gelet... (weet het zelf echt niet meer...)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #228 Gepost op: 28 oktober 2013, 20:02:39 »
(allez, ik kon ze niet van Evelina afhouden ;) 8)).

Daar zal ons Paulake dan wel weer van genoten hebben ...  :lol_hitting:

By the way, waar was ik toen...??
Op mij heb je blijkbaar niet zo goed gelet... (weet het zelf echt niet meer...)

Paula kon mijn interesse voor Evelina inderdaad maar matig appreciëren ::). Ach, wat doen we er aan ::) ;)

Jij stond op het moment van de 'paringsdans' met Andrea aan de bar. Je was het met haar aan het 'goed maken', remember! :58: :-*
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #229 Gepost op: 30 oktober 2013, 16:30:24 »
Gisteren ben ik met Licky Luke, Vendezz, 007 en Eagelke naar HP getrokken. Dit bezoek viel, in tegenstelling tot mijn bezoek van afgelopen vrijdag, behoorlijk tegen. Ik heb me kostelijk gemauseerd met mijn collega rakkers, maar daarbuiten was het maar een dooie boel in de club. Bijna voortdurend waren wij 5 quasi de enige aanwezige mannen, op de occasioneel verdwaalde ijsbeer na :017:. Na 20u zijn er een handvol ijsberen bijgekomen, maar eigenlijk bleef het de hele tijd extreem rustig in de club.

In de vroege namiddag lieten de 'vaste meiden', zoals Andrea, Evelina, Paula... het gebrek aan mannen niet aan hun hart komen en konden we veel plezier met hen maken, maar naarmate de dag vorderde, werden ze triester en triester (wegens geen centjes te verdienen) en verdween het laatste beetje plezier uit de club. Het werd ronduit saai.
De nieuwere meiden (Amalia en co) zaten er al van 's middags lusteloos en droevig bij. Ik heb hen zelden zien lachen. Ik kreeg niet bepaald zin om (met hen) te kameren als ik naar hen keek :017:.

Het was me enkele maanden geleden al meermaals opgevallen dat het in HP op een doordeweekse dag veel minder leuk vertoeven is dan op een vrijdag of zaterdag, maar gisteren was het wel heel extreem tegenvallend. Jammer.

Conclusie van het bezoek: ik heb veel gezeverd en plezier gemaakt met mijn collega rakkers, we hebben allen 1 of meerdere keren gekamerd, we hebben lekker gegeten en gedronken, maar... de club voelde gisteren veel te doods en te saai aan, waardoor onze lust tegen de avond verdween en plaats maakte voor verveling. We zijn dan ook alle 5 relatief vroeg vertrokken. Ik was om 22u30 al de laatste om in mijn wagen te stappen :o.

Mij zal je in de toekomst op een doordeweekse dag niet meer aantreffen in HP. Als ik op zo een dag zin en tijd heb om naar een club te gaan, trek ik wel naar GT of LR.
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2013, 16:55:24 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #230 Gepost op: 1 november 2013, 08:46:48 »
Tales of Panthera, part 3 8).
 
Na een superleuk bezoek aan Panthera afgelopen vrijdag en een tegenvallend bezoek afgelopen dinsdag, ben ik gisteren voor de 3de keer in 6 dagen naar HP getrokken. Het was FKK-dag en Halloween Party, dus ik hoopte op een leukere dag dan dinsdag.
 
Ik had ter plaatse afgesproken met Vendezz, die met 4 HP bezoeken in 7 dagen nog ‘beter’ deed dan ik. Enkele kilometers voorbij de afrit Brüggen reed ik hem voorbij, waarop hij zich in mijn 'gat nestelde' en we samen verder naar HP reden. We kwamen om 13u aan en betraden de club met hoge verwachtingen. Op dat moment waren er al behoorlijk wat vrouwen aanwezig, maar nog maar 2 andere mannen. Oh oh, dit zou toch geen herhaling van dinsdag worden zeker :017:!?
 
Tussen 13u en 17u hebben Vendezz en ik voornamelijk buiten zitten lullen, drinken en plezier maken met zowel DVP’s als andere ijsberen. Het was ouderwets gezellig, zonder dat er iets van een party sfeer in de lucht hing. Het aantal mannen bleef beperkt.
 
Tegen 16u30 een eerste keer van het buffet genoten. Het eten was heel lekker, zonder het uitstekend te willen noemen. Geef mij in HP toch maar het à la carte menu van op de gewone dagen.

Nadat ik mijn bord braafjes had opgegeten, vond ik het tijd worden voor een eerste kamergang. Paula was gisteren afwezig (ze werkte samen met oa Bianca in Bob’s Privat Club), dus ik kon ongestoord kiezen uit de aanwezige vrouwen ::).. Ik twijfelde voor mijn eerste kamergang tussen Evelina en Michaela, en de keuze is op Evelina gevallen. Als die meid je komt opvrijen, kan je simpelweg niet nee zeggen :pompe. Nu geen probleem: Michaela zou later nog aan de beurt komen ;D!

Ik dus naar de kamer voor een sessie met Evelina. De sessie was uitstekend als altijd en na meer dan 2u verscheen ik uitgeput, maar heel voldaan terug in de bar. Vendezz zat er ook. Hij was ondertussen blijkbaar nog eens met Beatrice naar de kamer geweest.
 
Nu (na 19u) waren er meer mannen in de club aanwezig, zonder van echt grote aantallen te willen spreken. Sunny was ondertussen ook muziek beginnen spelen, maar van een party sfeer was er geen sprake. Vendezz en ik lieten het niet aan ons hart komen. We hebben nog eens lekker gegeten en hebben ons buiten lange tijd met een groepje Nederlanders geamuseerd.
 
Michaela was ondertussen al een paar keer bij me komen zitten en ik had haar aangegeven dat ik wel eens met haar naar een kamer wou gaan. Om 20u45 was het dan ook zo ver. We trokken naar boven. We hadden dat kamertje met het kleine bed (nummer 1 of 9?) gekregen, maar dat zou de pret niet kunnen drukken. Aangezien ik nog vermoeid was van mijn kamergang met Evelina, ben ik maar voor een half uur gegaan, maar dat is een uitstekend half uur geworden. Ik ben met een knal klaargekomen en ik ben heel tevreden terug naar beneden gegaan ;D.
 
Beneden aangekomen, viel nogmaals op dat er wel wat volk aanwezig was, maar dat er heel weinig sfeer in de club hing. Andrea bevestigde mijn aanvoelen: ze klaagde dat er maar weinig mannen aanwezig waren voor een party-dag, dat er geen sfeer was en dat de mannen enkel aan eten dachten en niet aan neuken. Ik zei haar dat dat mogelijk kwam omdat HP de laatste tijd wel heel veel party’s heeft georganiseerd. Overdaad schaadt. Andrea vond dat je nooit teveel party's kan hebben. Daar verschilden we duidelijk van mening 8)!

Paula was ondertussen, net als Bianca, ook in HP aangekomen. Het was blijkbaar serieus tegengevallen in de Privat Club. Geen mannen, enkel eten… Het zou gisteren niet meer tot een kamergang met Paul komen. Mijn bobijn was af na mijn kamergangen met Michaela en (vooral) Evelina.
 
Vendezz is tot zijn tevredenheid nog gaan kameren met een nieuwe Colombiaanse DVP. Ze oogde interessant , maar ze praatte enkel Spaans. Voor mij is dat een serieus minpunt. Vendezz zou de club iets na de tienen verlaten. De sfeer bleef immers aan de matte kant en hij had het na 4 HP bezoeken op 7 dagen wel even gezien.

Ik zou nog tot iets na middernacht in de club blijven hangen: ik heb nog een beetje gepraat met enkele Nederlanders, nog 2 keer gegeten, niks gewonnen met de tombola, een paar colaatjes dedronken... maar feesten :pica, nee, dat zat er gisteren niet in.
 
Om 0u30 heb ik de deuren van HP achter me dichtgetrokken. Het was een leuke dag geworden, maar zeker geen topdag. Afgelopen vrijdag was veel leuker geweest. Waarom viel de sfeer gisteren tegen, ondanks het feit dat er toch nogal wat mannen en vrouwen aanwezig waren en dat het party was? Ik zou het echt niet weten.

Nu is het tijd om HP weer enkele weken links te laten liggen. En de volgende keer dat ik ga, trek ik terug op een vrijdag naar daar. Dat blijft voor mij veruit de leukste dag om in de club te vertoeven!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #231 Gepost op: 2 november 2013, 08:06:40 »
Gisteren nog eens naar Panthera geweest. Was in eerste instantie van plan om naar Babylon te rijden maar toen ik zag dat Maya slechts vanaf 2100 u aanwezig zou zijn mijn route alsnog gewijzigd. Om 1245 u toegekomen en was slechts de derde bezoeker.  In deze club komt het zeer traag op gang en de dames komen ook maar met mondjesmaat naar beneden.  Enkele nieuwe dames gezien waaronder Carmen en Alexandra. Carmen is van de Dom Rep en niet meer van de jongste. Alexandra daarentegen, Roemeense, ziet er zeer goed uit en komt van Planet Eden. Na wat twijfelen en enkele oogcontacten kwam Shila bij mij zitten. Normaal ga ik nooit met donkere dames maar dit keer kon ik niet weerstaan aan haar charmes en prachtig lichaam. Bovendien spreekt ze Duits wat me beter bevalt dan Engels zoals bij de meeste andere dames in Panthera. Na wat opwarming naar de kamer vertrokken waar ze mij een super sessie bezorgde. Afgerekend met een klein extra, wat ze in eerste instantie wilde teruggeven maar ik zei dat dit was voor de goede service. Was eigenlijk ook een test om te zien of ze zelf initiatief zou nemen om wisselgeld te geven gezien hierover ook een discussie was en zo het tarief stilaan naar 50/half uur zou gaan, wat door sommige beren gevreesd werd. Na een douche en een drankje me in de nabijheid van Denisa gezet…. Ik had over Denisa al enkele goede recensies gelezen maar tot nu toe was ik bij mijn vorige bezoeken nog niet met haar in contact kunnen komen.  Inmiddels was het drukker geworden en ze bleef  alsnog alleen zitten…tussendoor enkele vriendelijke glimlachjes in mijn richting maar geen initiatief van haar kant. Na een kwartiertje weer een glimlachje en deed ik teken dat ze bij mij mocht komen zitten wat ze ook onmiddellijk deed. Na de gebruikelijke vraagjes van naam en van waar kom je…..begon ze met tongzoenen waarbij ze zich verontschuldigde dat ze net koffie had gedronken,tussendoor nam ze een mondspray om de koffiesmaak te verdringen. Na een tiental minuten naar kamer 4 vertrokken waar ik een uur door haar verwend werd zoals ik het graag heb.  Bij het afrekenen hetzelfde als bij Shila, ook Denisa wou wisselgeld gaan halen wat ik ook bij haar afwees omwille van de uitstekende service. Na het douchen kwam ze nog enkele keren uitgebreid knuffelen in de bar. Topmeid !
Met Denisa zal ik in de toekomst nog uitegebreide sessies hebben.
Rond 1630 u was het aantal ijsberen toegenomen maar had de indruk dat er vele komen om te eten en te drinken en om de dames te animeren ipv andersom. Moet hier SS gelijkgeven en de vrees bestaat dan ook dat het niveau van deze club snel zal dalen naar het niveau van de grensclubs. Ik zag er ook verschillende ijsberen die ik vroeger regelmatig tegenkwam in Babylon en blijkbaar nu ook de weg naar Ratingen gevonden hebben.
Sunny, als je meeleest hier, spreek er met de leiding eens dringend over om een tweede thekefrau aan te stellen vanaf 1500 u. Hoe goed zij ook haar best doet, alleen kan zij het niet aan. Overigens, de thekefrau van gisteren was heel vriendelijk. Mag ook eens gezegd worden. :clap:



Offline sunny

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #232 Gepost op: 2 november 2013, 14:31:27 »
++++++++++Sunny, als je meeleest hier, spreek er met de leiding eens dringend over om een tweede thekefrau aan te stellen vanaf 1500 u. Hoe goed zij ook haar best doet, alleen kan zij het niet aan. Overigens, de thekefrau van gisteren was heel vriendelijk. Mag ook eens gezegd worden. ++++++++++++++++++++++++++++++

Natürlich les ich hier mit  :-\

Ich weiss nicht, wie lange Du gestern da warst, aber zumindest als ich gegen 19 Uhr ankam, war schon eine neue seeehr hübsche und nette Thekenkraft am Arbeiten und hat unsere Ilaria bis Feierabend tatkräftig unterstützt  :))

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #233 Gepost op: 2 november 2013, 14:49:48 »
++++++++++Sunny, als je meeleest hier, spreek er met de leiding eens dringend over om een tweede thekefrau aan te stellen vanaf 1500 u. Hoe goed zij ook haar best doet, alleen kan zij het niet aan. Overigens, de thekefrau van gisteren was heel vriendelijk. Mag ook eens gezegd worden. ++++++++++++++++++++++++++++++

Natürlich les ich hier mit  :-\

Ich weiss nicht, wie lange Du gestern da warst, aber zumindest als ich gegen 19 Uhr ankam, war schon eine neue seeehr hübsche und nette Thekenkraft am Arbeiten und hat unsere Ilaria bis Feierabend tatkräftig unterstützt  :))
De theke was vermomd als Evelina, maar dan vermomd als Evelina-zelve  :lol_hitting: :111: ;D :dance2


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #234 Gepost op: 7 november 2013, 16:10:14 »
Ondanks het eerder uitgesproken, oprechte voornemen, Panthera niet meer te bezoeken op een doordeweekse dag ben ik er gisteren toch weer beland… ::) 8)
 
Ik had gisteren de hele dag vrij en was al sinds afgelopen weekend aan het piekeren in welke club ik me het best zou amuseren op een woensdag. Na heel veel lezen en mailen, bleven er uiteindelijk 3 opties over: naar Sixsens met Ropo, naar Ying Yang met rcop27, of naar HP+ACA met Vendezz.

Al was HP me de voorbije bezoeken een beetje tegengevallen, met Vendezz kan je je altijd amuseren :)), dus heb ik uiteindelijk toch maar weer voor HP gekozen. Het feit dat ik gisteren voor de afwisseling zin had in rust/een rustigere club en geen grootse neukambities had (ik had eergisteren nog een héél stevig avontuurtje beleefd met mijn laatst overgebleven favorietje uit de A-straat in Brussel), deed me finaal besluit nog eens naar HP te trekken.
 
Vendezz en ik wilden er een hele lange dag van maken. We reden de parking van Haus Panthera al binnen om 11u15. Tot onze verrassing waren we niet de eerste aanwezigen. Er waren reeds 3 andere mannen aanwezig, onder wie een Ier, met wie we later nog leuke gesprekken zouden voeren.

Vendezz en ik installeerden ons met een pintje op het buitenterras en maakten het voornemen de kat rustig uit de boom te kijken en aan te kijken wat de dag ons zou brengen. Andrea, Maria, Evelina, Mariana en Bianca kwamen ons af en aan een beetje gezelschap te houden, zonder aan te dringen op een kamergang. De meiden zouden zich eigenlijk de ganse dag gedeisd houden. Ze namen gisteren weinig initiatief om ons tot een kamergang te bewegen.
 
De meiden die bij mij het meest hun best deden waren Evelina en Bianca. Ik had me echter voorgenomen Evelina eens een keertje over te slaan. Zij komt binnenkort heus nog wel eens aan de beurt. Bianca daarentegen stond al een tijdje op mijn to do list en gisteren, na haar zoveelste ‘verleidingspoging’ ben ik eindelijk overstag gegaan :pompe. Zie haar topic.

Vendezz en ik hebben om 14u en om 19u onze 2 warme maaltijden genuttigd: Vendezz 2 keer de schnitzel, ik 1 keer de rumsteak en 1 keer de pasta. Het smaakte allemaal uitstekend.
 
Achter de bar werd er een nieuwe dame opgeleid. Ze had een ‘braaf’ uiterlijk en voelde zich niet geheel op haar gemak, maar naarmate de dag vorderde, kwam ze toch meer en meer los en op het einde van onze bezoek aan Panthera viel er al goed mee te zeveren.
 
Van 11u tem 16u was het, zoals verwacht heel rustig, in Panthera. Ik ben rond 16u een uurtje met Bianca op kamer geweest en hoopte dat het na mijn terugkeer in de bar toch iets gezelliger zou worden. Ik had immers wel zin in een rustig dagje, maar ik had wel geen zin om aan een winterslaap te beginnen. Helaas… Het bleef weer extreem rustig in de club.
 
We hebben het na mijn terugkeer van de kamer nog tot 20u gegeven, maar de club zakte dieper en dieper weg in haar winterslaap. Vendezz en ik hebben ons nog geamuseerd met onze Ierse vriend, die de ene vodka na de andere vrouw verslond, en met Evelina en Bianca, die ons beiden nog tot een kamergang probeerden te verleiden, maar tegen 20u besloten we dat het goed was geweest en dat we ons verdere geluk gingen beproeven in ACA.
 
Bianca is nog met ons meegegaan naar de kleedkamer en heeft daar op een innige manier afscheid van me genomen (wat een lieverdje is het toch :))). Bij een volgende bezoek aan HP ga ik ongetwijfeld wel eens met haar op herhaling.

Nu was het dus echter tijd om HP te verlaten en om nieuwe horizonten te verkennen. We hadden 's morgens gekozen voor een rustige start in een rustige club en dat hadden we ook gekregen. We hebben ons van 11u15 tem 20u goed geamuseerd in HP, maar overall moet ik toch dezelfde conclusie trekken als na mijn vorige 2 bezoeken aan HP: eigenlijk is het op een doordeweekse dag echt té rustig voor mij in HP. Als je er met een collega ijsbeer naar toe kan trekken, kan je je wel amuseren, maar alleen zou ik me op een doordeweekse dag ongetwijfeld doodvervelen in HP.

Nu volgde er nog een ritje van zo’n 30 minuten, vooraleer we ACA zouden betreden. Voor het verdere verloop van de avond, zie aldaar.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #235 Gepost op: 7 november 2013, 16:15:00 »
Ik heb 'm twee keer gelezen, maar echt ... geen woord over Paula... tsss... :017:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #236 Gepost op: 7 november 2013, 16:23:43 »
 :)) Klopt. Ze was er, en we hebben wel een beetje contact gehad, maar ze is ondertussen gewoon 1 van de velen geworden. Er viel dus niks over te schrijven. Maar goed ook 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #237 Gepost op: 9 november 2013, 18:20:41 »
Allereerst een welgemeende merci aan m'n gerespecteerde collègue Champollion die z'n elders gewonnen vrijkaart voor HP wegens drukke stengelagenda elsewhere niet kon benutten en zo onbaatzuchtig en vriendelijk was om mezelve die entreekaart aan te bieden, je vous remercie L.

Binnenkomst verliep dus freewheelend vrijdag rondom 17 uur, ontvangst hoogstvriendelijk, en gelukkig checkte de ontvangstdame wegens strategisch mime-spel van ss de datum niet al te heftig want die was al 4 dagen verlopen  :111:, jaja, een snugger plan hé  :king:. Voorts te melden dat de parking ei zo na vol was, de helft gele nummerplaten en redelijk wat Belgen as well, l'histoire se répète. Nederlands de voertaal dus, een stamgast had een halve supermarkt meegebracht, yoghurt, pralines, koekjes en nog een rek of 17 zoetigheden, naja, degelijk ontbijten heeft z'n voordelen neem 'k aan want de beste man "kamerde" viermaal, iets wat van dit ongeschoren geboefte niet kon gemeld worden...

Eten was wederom prima te noemen, doch wegens eigen dommigheid slechts 1 bordje opgesmuld, wel ter compensatie een halve chickenwing vantussen Alina haar tanden meegegritst tijdens haar eetpauze  :)), beter kauwen meisje... Sauberheit en hygiëne enzo goed, barbediening erg vriendelijk enzo, doch ietwat onderbevolkt bijwijlen, somtijds moet men effie geduld oefenen, no prob. Twee dames waren jarig en hen netjes happily birthday gewenst en passant, voorts speelde DJ Sunny ten dans en was de sfeer gemoedelijk te noemen.

Line-up was numeriek (té) hoog: 25+ dames schat ik in, wederom een 4-tal "nieuwe" dames, opvallend dat van de "vorige" 4 toen nieuwe dames er 3 alweer verdwenen zijn. Kwantiteit was nooit een issue, laat staan essentieel voor de tevredenheid, doch het lijkt er stellig op dat er (té) veel dames worden toegelaten, op rustige dagen lijkt me dat er voor een heleboel dames weinig tot niets te rapen valt, en dat heeft z'n neveneffecten uiteraard. Tot 20 uur was het best rustig te noemen, erna kortstondig erg veel rakkers had ik de indruk, doch plots weer een groot damesoverschot, erg bevreemdend allemaal. De meeste dames weten onderhand wel dat ss niet zo gediend is van allerhande verleidingspogingen, zal zelf wel bepalen met wie en vooral wanneer het me eventueel zinnens is te gaan gekkigheden uithalen, dus behoudens enkelingen kon ik lekker relaxxxt nietsnutten, jaja, men moet zich aan z'n kundes en kwaliteiten vastklampen denk ik dan maar. Van de nieuwe dames kwam er overigens geenéén in aanmerking ter eventuele kamergang anyway, doch dat terzijde.

1 sessie, en wel met de hoofdreden der aanreis zoals wel vaker de laatste maanden: Alina. Pas laat gearriveerd as usual, en na haar eerste sessie kwam 'k haar pardoes tegen in de gang richting umkleide en gek genoeg liepen onze lippen tegen mekaar, naja, soms zit het niet mee. Gezellig wat kletsen tussen een boel Hollanders op het lichtjes killige terrasje waarbij sommigen toch iets drukker zijn dan echt benodigd is doch alla, ieder z'n ding. Knus liggen niksen, madame had eten besteld dus dat kwam goed uit, chillende ss buiten, krachten opdoende Alina binnen en onze wegen kruisten zo rond de voorlaatste chickenwing die ik dan maar half opvrat. Naja, voorts lichtjes tongzoenen enzo en voorts take it easy. Op de kamer een lichtjes exquise uitgesponnen sessie die ss lichtelijk sloopte en na veulst te lang fix und fertig de bar binnengestruikeld net voor middernacht, pfff.

No surprises dus zoals min of meer gepland, jammer dat de line-up niet je dat is, veul optionele dames waren er niet. Erg veel Nederlandstaligen, bijna geen stammies meer uit de tijden van voor 1 jaar ofzo, en ik meen te kunnen stellen dat na het nakende afscheidsfeesje van Alina er ook voor ss weinig pertinente redenen meer zijn om regelmatig richting Ratingen te kachelen. Daarvoor is het onderscheid met voor 6/9/12 maanden simpelweg té groot aan het worden. De compensatie qua numbers kan generlei opwegen tegen de niveaudaling, en met wederom een vertrekkende parel wordt het er uiteraard niet beter op...

Peace out!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #238 Gepost op: 17 november 2013, 12:42:16 »
Vrijdag 15/11 zijn Vendezz en ik voor de zoveelste keer in een paar weken tijd in HP beland. Door omstandigheden zal het nu vele weken duren eer we nog eens samen een club onveilig kunnen maken, dus onze voorlopig laatste gezamenlijke strooptocht moest memorabel worden :pica.
 
Verleden week woensdag was de combinatie: rustig starten in HP en stevig eindigen in ACA, ons uitstekend bevallen. We dachten: wat goed is op een woensdag, moet dat zeker zijn op een vrijdag en zo kwam het dat we eergisteren om 11u05 de parking van HP weer binnen reden. Dit keer waren wij de eerste aanwezigen.
 
Na de noodzakelijke plichtplegingen begaven we ons naar de bar en uiteraard was het nog heel rustig in de club. Tussen 11u en 15u waren er nogal wat vrouwen in de club aanwezig (tegenover een heel beperkt aantal mannen). Op Andrea, Shila en Flori na waren het echter allemaal nieuwe gezichten en jammer genoeg zat er voor mij niks visueel interessants bij. De aanwezige vrouwen zaten er daarenboven heel lusteloos bij. Het was dus al snel duidelijk dat een vroege kamergang er absoluut niet zou inzitten. Enige enigszins interessante nieuwe DVP: Corina, een vriendinnetje van Andrea. Zou later vervolgd worden  :adult.
 
Vendezz en ik installeerden ons dan maar op het buitenterras waar Bob op dat moment een werkman verwarming liet installeren tegen de muur naast de deur, op gezichtshoogte (de grote mobiele terrasverwarmers wou Bob niet meer gebruiken, omdat een ijsbeer 1 van die branders een tijdje geleden onder het glas van het dak van het buitenterras had geplaatst, met de nodige barsten in het glas tot gevolg).

De nieuwe verwarming gaf veel hitte af, maar er was 1 probleem mee: de verwarming gaf niet alleen veel warmte af, maar ook veel licht, waardoor we verblind werden als we in de zeteltjes zaten. Dit was duidelijk ook geen goede oplossing :017:. Bob en zijn werkman hebben zich vervolgens nog een uur het hoofd gebroken over een alternatief, maar ze kwamen er niet uit. Tot… Vendezz een lumineus idee had: en wat als je je mobiele terrasverwarmers met een paar vijzen vastschroeft aan de vloer? Dan kunnen ze niet meer verplaatst worden! Zo gezegd zo gedaan en 5 minuten later stond de verwarmer vast. We hoefden geen kou meer te lijden!
 
Het vervolg van de namiddag kan ik heel kort samenvatten: weinig volk, weinig sfeer, weinig interactie met de vrouwen, ik die voortdurend gestoord werd door mijn werk omdat daar nogal wat problemen waren :o… Niet echt de start van de dag die we in gedachten hadden. De namiddag kabbelde rustig verder en zou voornamelijk opgevuld worden met pintjes drinken en veel met elkaar zeveren.

Rond 16u kwam er eindelijk een keerpunt. Ik had net mijn eten besteld en was ondertussen aan de praat geraakt met Corina. Hoe dit verder zou lopen, kan je lezen in Corina haar topic. Hier ga ik kort samenvatten: Van 16u tem 17u heeft Corina gepresaled, van 17u tem 18u30 ben ik met haar op de kamer geweest (Vendezz heeft ondertussen met Shila gekamerd) en van 19u tem 21u heeft Corina nog uitstekend geaftersaled.
 
Ik amuseerde me met Corina, maar in de club bleef de algemene sfeer tegenvallen. Het wou maar niet goed op gang komen. Vendezz wou zo snel mogelijk richting ACA vertrekken, ik twijfelde nog: nog eens kameren met Corina (en collega Vendezz aan zijn lot overlaten in een veel te rustige club 8)) of toch maar richting ACA vertrekken. Het is het tweede geworden. Corina komt later nog wel eens aan de beurt.
 
Rond 21u hebben we HP verlaten. En moesten we dezelfde conclusie trekken als na zoveel voorgaande bezoeken: we hadden ons geamuseerd, we hadden lekker gegeten en gedronken, we hadden beiden een goede kamergang gehad, maar, moesten we elkaars gezelschap niet gehad hebben, hadden we ons bij momenten waarschijnlijk doodverveeld.
 
Desalniettemin. HP: tot later!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #239 Gepost op: 17 november 2013, 15:55:43 »
Gisteren mijn gewonnen vrijkaart gaan verzilveren. Allereerst nog danke aan het forum hiervoor.
Toegekomen rond 1415 u, iets later dan verwacht door 2 ongevallen in Liessel. Vrijkaartje werd zonder problemen aanvaard. Ik had de eerste locker in de umkleide zodat ik min of meer in het zicht stond en al vlug zag ik Flori die net van de kamer kwam en de sleutel ging terugbrengen, iets later stond ik ook al oog in oog met....Denisa die ook van de receptie kwam. Na het douchen snel de bar in en mij een plaats gezocht in een zetel. Ik kreeg al snel het gezelschap van Shila die me kwam begroeten en vroeg of ze erbij mocht komen zitten. Ik sloeg dit af omdat ik zogezegd nog maar net was toegekomen en nog een half uurtje op adem moest komen na een lange rit. Geen probleem, ze ging terug naar haar plaatsje. Iets later kwam Flori bij mij zitten voor een praatje omdat het alweer 4 weken geleden was dat ze me gezien had. Vorige keer toen ik er was, was zij voor een weekje in Roemenië. Van het één kwam het ander en wie Flori kent zal wel weten wat er gebeurde. Ik zei haar echter dat ik deze keer laat zou blijven en dat ik haar later op de dag wel zou roepen. Ze nam daar tot mijn verbazing genoegen mee en ging roken. Het was inmiddels 1445 u geworden en daar kwam dan eindelijk Denisa in de bar. Eerst wilde ze alleen plaatsnemen op een vrije bank maar toen ze me zag zitten lachte ze en kwam naar me toegestapt. Ze begroette me nogmaals hartelijk en nam naast mij plaats. Na wat lekker geknuffel gingen we hoch ins zimmer. Heerlijk uurtje met haar doorgebracht; Daarna terug in de bar om de batterijen wat op te laden en wat rond te zien wie het zou worden voor de tweede ronde.  Toen ik een drankje ging halen aan de bar hoorde ik Nederlands praten en vroeg achteraf of hij Nederlander was in de hoop om met Hansdord kennis te kunnen maken maar het bleek een Belg te zijn uit Limburg. Gesprek aangeknoopt en wat clubervaringen uitgewisseld waarna we eten bestelden. Tijdens het wachten op ons eten wees ik hem Veronica aan en ging hij naar haar toe en zat ik daar alleen te wachten op mijn eten. Eten kwam vrij snel en was prima. Intussen was er ook een nieuwe hilfe begonnen achter de theke en wat voor één....
in mijn ogen een knappe jonge Duitse.....Anna genaamd. Hopelijk blijft die daar nu een tijdje want de rest van de dag was zij druk bezig, zeer vriendelijk en zeer attent.
Bij haar moest je niet lang wachten op een drankje. Na het eten wat gaan uitbuiken op een bank doch al vrij snel kreeg ik het gezelschap van Denisa die inmiddels ook eten had besteld en absoluut wou dat ik bij haar bleef zitten tijdens het eten. Na het eten terug beginnen knuffelen wat dan weer uitmondde op een kamergang van een uur. Daarna terug in de bar nog een gesprek aangeknoopt met mijn landgenoot en gevraagd naar zijn ervaring met Veronica. Was zeer lovend over haar maar helaas was ze voortdurend bezet zodat er voor mij geen kamergang met haar in zat. Verder had hij ondertussen nog een kamergang met Rebecca maar dit was ondermaats volgens hem.
Intussen ook Flori nog kort gesproken en ze vond me een "bad man" omdat ik twee keer een stunde met een andere,en dezelfde, meid op de kamer was geweest. Zo zie je maar weer hoe ze alles in het oog houden. Uiteindelijk rond 2000 u maar besloten om het pand te verlaten temeer daar er veel mist hing wat uiteindelijk nog meeviel.
Al bij al weer een geslaagde namiddag in Panthera.