Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464674 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #270 Gepost op: 16 december 2013, 15:45:41 »
Haha, Licky Luke war schneller als ich  :-\

Ist ja auch HOT NEWS ...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #271 Gepost op: 18 december 2013, 12:01:10 »
Normaal gezien ging ik op maandag 16 december, zwaar tegen mijn principes, naar HP. Zwaar tegen mijn principes, want ik heb me vroeger zelden tot nooit in een club geamuseerd op een maandag (in de meeste clubs is het mij die dag veel te rustig) en ik heb die dag van de week daarom de voorbije maanden ook vakkundig gemeden. Het vooruitzicht dat Licky Luke en Knaktuut in HP zouden zijn en de wetenschap dat mijn 2 huidige favoriete meiden ook present zouden tekenen, deden me echter besluiten die vervloekte maandag toch nog eens een kans te geven.

Tot... een telefoontje van het werk: ik moest maandagavond absoluut op een vergadering aanwezig zijn en kon mijn clubplannen opbergen :017:. Knaktuut is dan maar naar PT Xanten getrokken (tot zijn grote voldoening, zie zijn recensie aldaar) en Licky Luke is thuis gebleven en heeft zijn zaad en zijn centjes gespaard voor enkele aankomende clubbezoeken.

Voor mij echter geen afstel, maar enkel uitstel en zo kwam het dat ik gisteren tegen 17u toch weer de parking van HP binnen reed. Bij mijn aankomst stonden er amper 4 wagens :o. Dat beloofde weer niet veel goeds…

Ik had gisteren geen grootse neukplannen (ik ga Babylon en PSR nu vrijdag en zaterdag voor de eerste keer bezoeken en ik wou die bezoekjes niet hypothekeren), maar wou gewoon enkele uurtjes ontspannen en ontstressen. Ik had me ook voorgenomen eens niet met Corina te kameren (dat gebeurt immers iets te vaak de laatste weken, ik wil toch een beetje afstand bewaren), maar om mijn pijl(en) op Bianca, Mélanie of op de meisjes van het gesloten Blue Note, die sinds maandag (tijdelijk) aanwezig zijn in HP, te richten. Voornemens zijn er om niet waargemaakt te worden, maar dat verhaal komt later ::).

Bon. Ik om 17u naar binnen met een grote doos chocolade onder de arm. Braafjes 50€ betaald, mijn berenvel en 2 handdoeken gekregen, me omgekleed, een douchke genomen en richting bar getrokken. De chocolade zou de bar nooit bereiken. De doos werd mij ter hoogte van de douches vakkundig ontnomen door Andrea die mij beloofde dat de chocolade eerlijk onder de meiden zou verdeeld worden. Ik heb haar maar op haar woord geloofd ;).

In de bar zaten op dat moment 12 vrouwen en zoals ik vreesde geen enkele man. Van de HP meiden waren enkel Sabrina, Corina en Nicole op dat moment in de bar aanwezig. De andere meiden waren de meisjes die van Blue Note waren overgekomen. Ik bestudeerde hen even grondig, maar ai, daar zat niet direct iets voor mij tussen (te oud, niet mooi genoeg, gewoon niet mijn type…). 1 klein Roemeens grietje was wel interessant: lang bruin haar, mooi slank sportief lichaam, interessant gezicht. Uiteindelijk is een kennismaking met haar er jammer genoeg niet van gekomen. Wie weet later.

Gezien de (in mijn ogen) tegenvallende visuele kwaliteit van de Blue Note miesjes, besloot ik mijn pijlen dan maar weer op de HP meiden te richten, maar ook dat viel gisteren tegen. Omwille van uiteenlopende redenen waren gisteren oa Maria, Bianca, Mélanie, Christina, Evelina, Paula, Elena, Denisa… afwezig. Bleef er qua interessants voor mij over: Corina, Jacky en Nicole.

Jacky heeft veelal gepannekoekt en Nicole was enkel beschikbaar als ik net van een kamergang terug kwam :017:. Gevolg: Daar ging mijn voornemen en ik heb toch weer 2 keer met Corina gekamerd :o.

Afgaande op de feedback van enkele collega ijsberen, vermoed ik Corina niet altijd/niet bij iedereen een uitstekende service aflevert, maar persoonlijk ik heb nog nooit over haar te klagen gehad: we hebben gisteren 2 lange kamergangen gemaakt, waarbij er een ideale combinatie was van GFE en PSE. Ik heb gisteren enorm van Corina genoten en na de 2de kamergang was ik fysiek volledig gesloopt. Corina had elk greintje energie uit met lichaam geneukt/gezogen. Daar ging btw ook het voornemen om het qua neuken gisteren rustig aan te doen en om me te sparen voor vrijdag en zaterdag. Ach ja: dat zijn zorgen voor later ;).

Voor en na de kamergangen heeft Corina me voortdurend gezelschap gehouden (er waren dan ook geen andere mannen waar iets aan te verdienen viel). We zijn uiteindelijk van 17u tem 0u30 samen in de club geweest.

Ik heb 2 keer gegeten: snel na mijn binnenkomst heb ik een steak met frietjes gegeten (héél lekker als altijd) en tegen 21u30 heb ik samen met Andrea en Corina nog pizza gegeten die ze besteld hadden (ze wilden eens afwisseling van het eten dat ze elke dag opnieuw in HP voorgeschoteld krijgen). Eerst mochten ze de pizza niet opeten in de club, maar toen ze vertelden dat de pizza eigenlijk voor een klant was en zij mij gewoon gezelschap gingen houden, mocht het plots wel 8).

De sfeer in de club… Ik heb er de voorbije weken al veel over geschreven en ik wou in dit verhaal niet voor de zoveelste keer in herhaling vallen, maar het was gisteren zo extreem, dat ik het wel moet vermelden: Ik heb verschillende uren samen met Corina in de bar doorgebracht. In al die uren heb ik maximum 2 andere mannen samen aanwezig gezien. Nog veel vaker was ik zelfs de enige ijsbeer en was ik omringd door 10 à 15 andere vrouwen. De wanhoop en teleurstelling viel van het merendeel van die vrouwen hun gezicht af te lezen. 2 van de Blue Note meisjes probeerden lange tijd de sfeer er in te houden door de ene na de andere paaldans act weg te geven (1 van beiden deed dat ten andere uitstekend), maar tegen 22u hebben zij het ook opgegeven en werd het doods en stil in HP. Had ik Corina niet gehad om me gezelschap te houden, had ik me ongetwijfeld doorverveeld.

Wat de Blue Note meiden betreft: 1 van hen vertelde me dat ze hoogstwaarschijnlijk niet in HP zullen blijven. Je raadt het al: daarvoor waren er gisteren en maandag (hun eerste dagen in HP) véél te weinig mannen aanwezig. Alle meiden samen hadden op die 2 dagen blijkbaar nog zo goed als geen enkele kamer gemaakt.

Ik laat in het midden of het goed of slecht is als die meiden HP terug zouden verlaten, daarvoor ken ik hen en hun service niet goed genoeg, maar gisteren viel wel heel hard op dat er een kamp HP meiden was en een kamp Blue Note meiden. Beide groepen gingen heel afstandelijk en wantrouwend met elkaar om, hetgeen uiteraard ook niet bevorderlijk was voor de sfeer.

Na mijn 2de kamergang met Corina was het bijna middernacht en vond ik het langzaam maar zeker tijd om de club te verlaten. Veel viel er toch niet te beleven. Corina en ik zijn samen nog een paar colaatjes in de bar gaan drinken en zijn vervolgens naar de kleedkamers getrokken. Daar heb ik me omgekleed, nog uitvoerig afscheid genomen van Corina en om 0u30 ben ik heel tevreden naar huis getrokken. Ik heb met rot geamuseerd dankzij/met Corina, maar overall moet ik zeggen dat het gisteren qua aanwezige mannen en qua sfeer echt wel extreem zwak was. Ik hoop dat Bob dat nog kan omkeren, want zo kan het niet verder. Zelfs Andrea zei gisteren dat ze overweegt de club begin volgend jaar te verlaten, als het niet betert. En dat is dan nog 1 van die meiden die in HP de meeste kamers maakt :-\!

Vandaag is het Weinachtsparty in HP. Hopelijk zullen er vandaag wel voldoende mannen aanwezig zijn en zal de sfeer meevallen. De club en de meiden verdienen het. Allen daarheen zou ik zeggen ;D!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #272 Gepost op: 18 december 2013, 12:26:49 »
Vandaag is het Weinachtsparty in HP. Hopelijk zullen er vandaag wel voldoende mannen aanwezig zijn en zal de sfeer meevallen. De club en de meiden verdienen het. Allen daarheen zou ik zeggen ;D!

We zijn zeer nieuwsgierig naar de berichtgeving over vanavond (Kerstparty) door onze correspondenten Knaktuut, HansDordt en (hopelijk) vele anderen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #273 Gepost op: 19 december 2013, 09:17:49 »
Slecht, maar wel te verwachten nieuws, gezien de kortingskaarten die de laatste tijd uitgedeeld worden:

Per 1 januari wordt de entree 55 euro en is er alleen nog maar vrije entree op de dag dat je jarig bent.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #274 Gepost op: 19 december 2013, 12:35:28 »
Als ik heel eerlijk ben, kon ik eigenlijk niet wachten na de laatste keer (lees: 6 dec) om zo snel mogelijk weer terug te gaan naar de Ratingerweiden langs de rechteroever van de Rijn. Na Rosa en Michelle had ik een laatste véél te korte date met Maria......! Anderhalve week lang de 'Sound of Music' in mijn hoofd: Do, re, mi..... . Niets te na van Michelle, want ook zij heeft mijn enige 'gevoelige' snaar weten te raken. Maar Maria ...............  . Qua optiek zijn er zeker mooiere Panthertjes, maar Maria is absoluut de vrolijkste en heeft een gezonde dosis humor! Kortom, kleine knaktuut heeft deze week meer naar de hemel dan naar de grond gekeken ... :019a

Enfin, eerst nog een vergaderingetje vanochtend (18/12) tot 12:00 uur. Dat vergaderingtje moest natuurlijk weer zo'n 25 minuten uitlopen. Die ambtenaren lullen te veel  :o (oeps, over wie hebben we het?). Ik moest ook nog tanken. En dat tanken moest via en kleine omweg, want in het land van KanariePiet kan je een kwartje per liter goedkoper tanken. Op een volle tank bespaar je zoveel, dat je daarvoor een kwartier gratis kan wippen bij HP  ;D. Racen naar Ratingen......iedereen reed in de weg, zowel personen- als vrachtauto's. Wat doen die weggebruikers op dit tijdtip op de snelweg als ik naar HP moet!!! Om 13:45uur arriveerde ik met mijn DinkyToy op de erotische gronden van Haus Panthera. Ik wist niet wat ik zag, nog precies EEN parkeerplaats voor mijn bolidetje.

Zoals altijd werd ik weer vriendelijk ontvangen, nu door een dame die ik nog niet heb gezien bij HP en een die ik liever tussen de PantheraGirls zou zien..... :ladyred . Evenals bij de Nikolausparty, ook nu weer €25 korting bij een volgend bezoek. Zo kom ik nooit van deze verslaving af  :bonken
Deze keer afgeweken van mijn 'inkom ritueel'. Mijn 'dienstkleding' aangetrokken en zonder douche naar the place to be. Daar trof ik meteen Eddy-V. Water besteld en wat slap ge-oh. Eddy-V, had verwacht wat meer 'aangevallen' te worden door de dames waar wij (Licky Luke, KanariePiet) zo vaak over hebben geschreven. Ik moet bekennen, dat ze mij ook niet de eerste keer 'besprongen'. Er is wat investering nodig. Maar al snel bleek dat Andrea de versnellingspook van Eddy-V had gevonden.......en weg was Eddy-V.

Dames rijkelijk aanwezig. Veel nieuwe gezichten. Schijnbaar veel dames van Blue Note. Ik kan het niet beoordelen. Alhoewel ik ook heb begrepen dat het maar om 7 dames zou gaan, aldus een ervaren bezoeker van Blue Note die mij meedeelde dat hij een traantje had weggepinkt, nadat bekend was geworden dat Blue Note zou worden gesloten.
Ik had me al een voorstelling gemaakt van het verloop van de dag. Het hoeft geen betoog dat Maria zeker in het programma zou zitten. En alles wat lekker is bewaar je voor het laatst. Andrea had ik de vorige keer gemist. Na de adviezen van o.a. Licky Luke, maar ook de recensies op dit forum over deze babe, stond ook zij op mijn 'to do list'! Michelle maakte ook een grote kans. Immers bij Michelle moeten nog wat bouten worden aangedraaid met mijn DOPsleutel. Diegene die de verhalen over Michelle hebben gemist, zullen zich nu afvragen: 'Waar gaat dit over"?
Verder had ik niet echt wensen. Op de website van HP had ik wel de foto's van Elmas in mij opgeslagen. Die zagen er erg goed uit. Dus ook deze dame geprogrammeerd in mijn HPHP (lees: TomTom).
Nadat ik het volledige speelveld in mij had opgenomen, was het tijd voor de douche, deo, after shave en mondspoeling. Gewapend moet dit alles trok ik ten strijde. Loop ik daar zo tegen de  :tietjes van Maria aan. Maria is zo'n 1,70m groot. Met schoentjes komen daar nog 20 cm bij......precies: de juiste dingen op ooghoogte  ;D Probeer dan maar eens te zeggen: "jou bewaar ik voor het laatst". Onze tongen vonden zonder enig probleem hun weg. Mijn bloed werd geheel onttrokken aan mijn hersens.......hartstilstand!!!  :wtf: Vakkundig zoals Maria is, werd haar 'tongelectrode' op een van mijn tepels geplaatst. Er was maar één elektrische schok nodig om mijn hart weer in werking te krijgen......de rest van de dag heeft mijn hart prima gefunctioneerd  :dance2

Geen keus dus....met Maria naar een van de kamers. Tongen, tongen en nog een tongen, knuffelen, strelen, lachen, teasen, ....oh ja en we hebben ook  :pompe :xrated en heerlijk gepraat over wat ons zo bezig houdt.... . Ruim twee uur op kamer geweest, het was te kort.....! 'do re mi fa sol la si dooooooooo  :beer:
Na de date met Maria geheel tegen mijn principes in niet gedoucht. Naar de bar waar ik Eddy-V aantrof die inmiddels HansDordt had getraceerd. HansDordt en ik waren ook voornemens onze verjaardagen (27/12 en 24/01) definitief te regelen bij "Bob" van HP. Kennis gemaakt met andere ijsberen, Hans, Jan en Befke, precieze nicknames zijn mij ontgaan. Kan ook niet anders, want op dat moment was ik nog verminderd toerekeningsvatbaar.

Het was tijd voor een sauna. Berenvel uitgetrokken......geen handdoek  :lol_hitting:....berenvel weer aangetrokken en een handdoek gehaald bij 'die goed uitziende theke'. Dat was dan weer ff meegenomen. Kwartierje sauna, afblussen met ijskoud water......brrrrr. Kleine Knaktuut krimpte onder zijn bestaansniveau. Onder het afdrogen komt daar Elmas langs gewandeld. Ze ziet er niet alleen op de website goed uit, maar ook in het echt! Oneindig lange benen...... Die stond toch op mijn lijstje? Ik zei vrolijk 'hallo sweetie'! Ik heb in mijn leven wel vaker dames gezien waarvan het gezicht op onweer stond, maar Elmas trok een gezicht als of er een hurricane van de categorie 5 op komst was. Een andere dame die dit had meegekregen zei: 'Normal, Sie ist Toerkisch'. Lekker zo, die meiden onder elkaar. Ik liet deze opmerking maar voor wat het was.
Het diner stond inmiddels gereed. Zoals het HP betaamd, was het buffet weer dik in orde!. Geen a la carte tijdens de Weinachtparty, maar dat is wel te verklaren. Ik had de lunch gemist, dus ik was wel toe aan een innerlijke versterking. Eddy-V was in geen velden of wegen te bekennen. Dus ergens alleen in een hoekje netjes mijn bordje leeggegeten.
Het was weer tijd om op de 'Panthers' van de jachtvelden van HP te gaan jagen, maar eerst een goede voorbereiding (douche, deo, enz.).

Ik had Andrea al in mijn vizier. Ik moest alleen nog 'schieten'. Echter, dat was niet nodig! De prooi kwam vanzelf naar mij toe. Andrea wilde schijnbaar een duet met mij zingen, want binnen een paar seconden had zij mijn microfoon al in de hand. Zoenend naar de kleine kino voor de zeer uitgebreidere presales :censored . Aansluitend naar de grote kino. Alles bij elkaar een klein uurtje speelplezier. TOP TOP TOP. Het zou zonde zijn als deze dame ooit de jachtvelden van HP zou verlaten. Met Andrea de afspraak gemaakt om 27 dec een date te hebben in de whirlpool  bad2. HP schijnt er een te hebben....?!
En daar kwam ik Eddy-V tegen die een date had gehad met een dame van Blue Note. Met mondhoeken tot aan aan zijn oren. Ik weet het niet met Eddy-V....!?!

Met HansDordt naar de theke, om te informeren naar de mogelijkheden van onze verjaardagen. In 2014 gaat er een en ander veranderen bij HP. Gratis entree met een verjaardag is alleen nog mogelijk op de (verjaar)dag zelf. Voor HansDordt pakt dat nog goed uit. Voor mij dus niet, ondanks dat het maar één dag verschil is. Over korting kon de theke  :ladyinred geen uitspraak doen. Alleen 'Bob' kan daar iets over zeggen. Deze week een mailtje sturen naar Panthera. Wordt vervolgd!

Tijd voor een laatste PantherGirl! Michelle was nog steeds niet gesignaleerd op de jachtvelden van HP. Het aandraaien van bouten en het vervangen van de distributieriem moet dan maar wachten tot de verjaardag van HansDordt op 27 dec. Niets speciaals meer op mijn 'to do list' hebbende, zag ik een klein opdondertje rondlopen. HansDordt wist mij te vertellen dat het Mariana betrof. Weer zo'n voorbeeld waar de dame er in het echt veel aantrekkelijker uitziet dan op de website van HP. HansDordt die Mariana van binnen en van buiten goed kent, deelde met mij zijn ervaringen met deze dame. Ik moest vooral geen last hebben van 'engtevrees'. Ik knoopte met Mariana een gesprek aan over de organist, die op dat moment zijn 'moeziek' ten gehore bracht. We waren het er snel over eens dat er beter 'plaatjes konden worden gedraaid'. Enfin, na korte presales met Mariana upstairs! Mariana is een seksbeest, die er geen gras over laat groeien. Een prima PZC en inderdaad, je moet geen engtevrees hebben. Over haar service absoluut geen klagen. Persoonlijk zou ik Mariana willen plaatsen in de categorie PSE. Verre van GFE (mijn ding). Het TZ is maar beperkt, zeker als je Maria, Andrea en Michelle als referentie hebt. Voor ijsberen die van een (half)uurtje rampetampen houden, kan ik haar zeker aanbevelen.

De klok stond op half 9. Een tijd waarop het alibi ten einde loopt. In de bar was een paaldansact aan de gang. Er was geen doorkomen aan. Ik wilde nog afscheid nemen van dragă Maria, maar dat zat er helaas niet in. Omgekleed en naar huis. En of de duvel er mee speelt......weer was die 'k*ttunnel in Roermond dicht. Politie, brandweer.......50 min nagelbijten.

Samengevat: een fantastische dag HP. Ik hoop nog lang van HP en de PantheraGirls te kunnen genieten. Ik zie al weer uit naar de verjaardag van HansDordt. Jammer dat Maria dan met vakantie is............ :nofuck
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #275 Gepost op: 19 december 2013, 18:20:08 »
. Met Andrea de afspraak gemaakt om 27 dec een date te hebben in de whirlpool  bad2. HP schijnt er een te hebben....?!
 
Dichtbij de sauna, is er een kamer zonder bed, met een kleine whirpool. Gratis.
Ik heb ook gehoord dat er een grotere kamer met een echte jacuzzi is.  Ik heb deze nooit gezien. Voor prive bezoekers ? Welke prijs? Ik weet het niet.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #276 Gepost op: 19 december 2013, 20:52:09 »
. Met Andrea de afspraak gemaakt om 27 dec een date te hebben in de whirlpool  bad2. HP schijnt er een te hebben....?!
 
Dichtbij de sauna, is er een kamer zonder bed, met een kleine whirpool. Gratis.
Ik heb ook gehoord dat er een grotere kamer met een echte jacuzzi is.  Ik heb deze nooit gezien. Voor prive bezoekers ? Welke prijs? Ik weet het niet.

Ik ben al met Andrea op de kamer met jacuzzi geweest, hetgeen mij zeer goed bevallen is, mede door haar "aankleding" waardoor het allemaal erg romantisch overkwam.

Er is geen meerprijs voor die kamer, echter wel de eis dat er minimaal een uur gekamerd wordt en dus geen half uur, zo vertelde Andrea mij destijds.

Blijkbaar is die kamer erg populair, want tot twee maal toe wilde ze mij verrassen met die kamer en bleek die toen telkens bezet te zijn. Toen heeft ze op een andere kamer maar een mooi sfeertje gemaakt... de schat...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #277 Gepost op: 19 december 2013, 21:35:03 »
. Met Andrea de afspraak gemaakt om 27 dec een date te hebben in de whirlpool  bad2. HP schijnt er een te hebben....?!
 
Dichtbij de sauna, is er een kamer zonder bed, met een kleine whirpool. Gratis.
Ik heb ook gehoord dat er een grotere kamer met een echte jacuzzi is.
Trap op naar boven. Sauna rechts, kamer met jacuzzi links achteraan rechts. Er staat nu een bed waar eerder een massagetafel stond :). Twee keer met Flori gebruik van gemaakt. Alleen gratis te gebruiken bij minimaal 1 uur op kamer.
Gisteren zag ik beneden eem grote kamer, misschien staat daar ook een jacuzzi.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #278 Gepost op: 19 december 2013, 22:49:24 »
. Met Andrea de afspraak gemaakt om 27 dec een date te hebben in de whirlpool  bad2. HP schijnt er een te hebben....?!
 
Dichtbij de sauna, is er een kamer zonder bed, met een kleine whirpool. Gratis.
Ik heb ook gehoord dat er een grotere kamer met een echte jacuzzi is.
Trap op naar boven. Sauna rechts, kamer met jacuzzi links achteraan rechts. Er staat nu een bed waar eerder een massagetafel stond :). Twee keer met Flori gebruik van gemaakt. Alleen gratis te gebruiken bij minimaal 1 uur op kamer.
Gisteren zag ik beneden eem grote kamer, misschien staat daar ook een jacuzzi.
Thanks all!
@Hansdordt, Ik denk dat ik een stuk(je) van jouw verjaardag ga missen........ bad26
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #279 Gepost op: 22 december 2013, 13:08:20 »
Vrijdag 20 en zaterdag 21 december ben ik weer 2 avonden in HP beland, telkens van ongeveer 21u tem 2u, na eerdere bezoekjes op die respectievelijke dagen aan Babylon en PSR. Het zijn met andere woorden 2 heel drukke dagen geweest.

In tegenstelling tot bij mijn vorige bezoeken (met afgelopen dinsdag als absolute dieptepunt) waren er gisteren en eergisteren meer dan voldoende mannen aanwezig en hing er meestal een leuke sfeer in de club. Oef!

Vooral zaterdag klaagden de vrouwen wel steen en been dat er nu wel veel mannen aanwezig waren, maar dat ze niet veel kamerden. Zaterdag hielden de meeste vrouwen het tegen 23u dan ook al voor bekeken, waardoor HP die laatste uren veel weg had van een homoclub. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling hé :017:.

Over de bezoeken zelf ga ik kort zijn. Ik heb de voorbije weken al meer dan genoeg over HP geschreven:

Ik heb geen van beide bezoeken in HP gegeten. Ik moest immers eerder op de dag het eten in Babylon en PSR uitproberen hé 8).

Vrijdag waren onder andere Licky Luke, Laurent74, Aamu en Satanic Surfer aanwezig, mannen waar het 1 voor 1 heel leuk mee praten is.
 
Zaterdag waren er geen mij echt bekende mannen aanwezig, maar ik heb toch regelmatig leuk kunnen praten met enkele Nederlanders en Duitsers.

Ik heb meermaals gerelaxt in de relaxruimte en in de sauna.

Ik heb iets teveel pintjes gedronken.

Ik heb me zowel vrijdag als zaterdag in de bar uitstekend geamuseerd met onder andere Andrea, Maria en Nicole :)).

Ik heb weer enkel met Corina gekamerd :o. Vrijdag 2 keer. Zaterdag 1 keer. In andere clubs kamer ik (gelukkig) nog veelvuldig met andere vrouwen, maar Haus Panthera is precies meer en meer Haus Corina voor mij aan het worden. Ik ben benieuwd waar dat gaat eindigen :017:.

Conclusie: Ik heb 2 uitstekende avonden gehad in HP :)).

Dit jaar keer ik er nog 1 keer terug: op 27/12 voor het verjaardagsfeest van Hansdort en dan zit het er in 2013 onherroepelijk op!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #280 Gepost op: 22 december 2013, 15:13:13 »
Over m'n laatste bezoekje in Haus Panthera kan vanalles gezegd worden. Aankomst rondom 14/15 uur na een avondje Samya voorheen. Ontvangst vriendelijk as ever, eintrittobulus overhandigd en maar ns kijken wat er te beleven viel. Tijdens het omkleden bijna tegen een onbekende dame opgelopen die me vluchtig hallo zei, ok. Douchen en mejuffer weer bijna omver gekegeld tijdens het afdrogen, weer een hallo, oops. In de bar snel collègue Laurent74 de hand gedrukt en op het rauchterras naast de hallo-dame gaan zitten die wat zat te roken in haar uppie. Alras werd duidelijk dat er voor ss weinig opties waren behoudens met deze dame te quatschen. Prima Duitskennis, geen leutergrijpen of offensief gedoe zoals bij enkele andere dames primordiaal is (gelukkig zijn enkele van hen verkast richting elders). Leuk gesprekje ontspinde al snel, doch wegens de kille temperatuur een sofa opgezocht in de Bundesligacorner waar geen voetbal te kijken viel ditmaal, egal. Naturelle dame zonder dadendrang vanaf seconde 1, al dat offensief geanimeer ligt haar niet klaarblijkelijk, en laat dat bij ss z'n preferenties aanleunen. Het geknuffel werd lichtjes opgewaardeerd en na wat gedoe volgden tongzoenen der extraklasse waarbij amandelpoetsen eufemistisch mag klinken. Ze deed me denken aan Alina, en laat dat perfect aansluiten bij hetgene me over haar was verhaald door gerespecteerde Kollegen, ss zat gebeiteld bij Melody en was niet zinnens de lichtjes verdwaasde blikken van de vaste hauscrew daar enigerlei bij te laten storen...Na een potje zoenen voor liefhebbers een sleutelvraag positief onthaald en maar ns gucken of het op de kamer wat zou kunnen worden...

Sessie 1: MELODY: Bulgaarse, mid-20, lange donkere haren, opvallend mooie groene ogen, gelijkenissen met m'n ehemalige favo stoppen daar, A/B-cups naturel, enkele tattoos op schouder en bovenarm, muziekliefhebster van het uiteenlopende genre.
Service: top! TZ CL-level, PZC dito, alle facetten der edele kunst passeerden de revue, uitdagende posities, ultravariantreich lijkt me een understatement. Lecken/Fingern erwünnscht. NMC superdeluxe. Fantastische kamergang die het uur lichtjes overschreed, dit kon men bezwaarlijk een sessie noemen, het was een revelatie en ss was er alras uit dat andere dames het deze dag zwaar zouden krijgen om een herhalingssessie op dezelfde dag te vermijden...

Lekker gegeten, 2 thekedames zoals wel gebruikelijk lijkt de laatste tijd op drukkere dagen, wat over de succesvolle party aanhoord door dames en heren, wat gekeuveld met Laurent en enkele Nederlandstaligen, enkele FC-kollegen aanwezig, doch ook wat chillen in m'n uppie zoals ik het graag heb op een relaxxxte dag. Zowaar een occassioneel pintje gedronken doch na wat recuperatie naast Melody op het terras belandt alwaar er een gezellig gesprek ontspon doch ditmaal werd dit korter gehouden door een tongzoenbattle die voor knikkende knietjes zorgde... Gevolg lijkt me duidelijk, op handen en voeten richting kamer gekropen, kamer 8 ditmaal wat maakte dat het wel een lange wandelroute was die dan ook logischerwijs enkele malen werd onderbroken voor een tongzoenintermezzo dat enkele passerende dames bevreemdde, Ewa vroeg zich af of een sleutel geen goed idee zou zijn, die hebben we al opperde Melody, doch het is een eind wandelen ;D

sessie 2: MELODY: naja: dito met ditmaal exhuberante gekkigheden qua sessioneren die het meerendeel der andere dames doen verbleken tot prutsmutsjes. Wederom highlightservice von feinstem, er mag gewag gemaakt worden van goede luim, verstandhouding en weet ik veel wat. HHG: klaro...Hoogstprioritair lijkt me stellig!! A treat for us sinners en mejuffer zal hopelijk nog lang haar diensten aanbieden...

Behoorlijk uitgeput voor een aantal uren voornamelijk gekletst met bekenden en wat rondhangen zonder enigerlei sessiezin te vertonen, enkel hoogstherhaaldelijk gestoord door een dansmarieke die me "kende" vanuit Samya en het blijkbaar op ss had voorzien als botsbal ofzo, tering...Lichtjes enerverend, maar alla, ss werd gepest, als springkasteel gebruikt en weet ik veel wat nog allemaal, haar tieten dienden gekneed te worden onderwijl, een mens moet wat...doch kameren überhaupt geen optie, excusi...Dat was na het voorgaande sessiegeweld enkel nog mogelijk met Lori die de sessies aan mekaar reeg zoals gebruikelijk, doch zo rondom 01 uur was er geen tegenhouden aan en werden er capriolen gesignaleerd op het gangpad...

Sessie 3: LORI: naja, vollgas service die terughoudendheid als antipode heeft. Een geweldenaarster en dat was ook benodigd ditmaal, op één of andere manier veronderstellen sommigen dat ss een soort van madeliefjespreferentie heeft, wel, eens ze kamerden met favo's van me stellen de meesten die mening binnen no time bij  ;D  Naja, met Lori kan ik niets fout doen, een referentie an sich , en afsluitend kon dit snelle en heftige beuksessietje wel tellen...

Fazit: 3 sessies: 3 maal fantastisch, dan valt er niks te mopperen... Een instantfavoriete die menigeen zal verwonderen...Het lijkt me een 123-tje dat er weinig damesafwisseling zal zitten in de komende avonturen van ss in Haus Panthera, er wordt weer een select damesgroepje gekristalliseerd en voorts zal het me aan m'n kont roesten wat anderen daarover denken...

Peace out!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #281 Gepost op: 23 december 2013, 12:50:21 »

Na dat half uurtje pre-salen heb ik Paula een sleutel laten halen en … ik zou de komende 4 uur de kamer niet meer verlaten :-\ . Pas rond middernacht, na een leuke afsluitende, gezamenlijke douchesessie, zijn we uiteen gegaan.


Ik heb deze dame ook al een tijdje op het oog. Gebaseerd op jouw feedback en van enkele anderen lijkt het mij volledig mijn type van DVP te zijn. Misschien moet ik bij mijn volgende bezoekje aan Panthera toch maar eens de sprong wagen.

Is het eigenlijk mogelijk om met Paula over de prijs van zulke marathonsessies te onderhandelen, of worden er dan gewoon 8 halve uren aangerekend?


Er zijn in bijna alle clubs wel heren die marathonsessies of ganze dagen een dame afhuren. Uiteraard is het slim om dan vooraf prijsafspraken te maken. Houd er rekening mee, niemand gaat 4 uur achter een stuk zitten pompen dus voor de dame veel gemakkelijker dan 8 halve uurtjes. Purr bedrijfsmatig ook handig van de dame om dan korting te geven, geen tussenpauzes waar je een klant moet zoeken etc. Dus voor de dame veel en veel gunstiger.


In de Filipijnen/Thailand huurt iedereen de dame voor een hele nacht of dag, maar dat kost daar ook geen drol. Maar pas op de verliefdheidsgeest, voor je het weet kruipt die uit de fles en dan kost het lange avontuurtje doorgaans veel en veel meer geld dan 8 halve uurtjes. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben, jankverhalen zijn er genoeg en daarvan staan sommige fora hele rubrieken, die je kunt ordenen op datum of alfabet.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

RickDeckard

  • Gast
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #282 Gepost op: 23 december 2013, 15:44:48 »

Na dat half uurtje pre-salen heb ik Paula een sleutel laten halen en … ik zou de komende 4 uur de kamer niet meer verlaten :-\ . Pas rond middernacht, na een leuke afsluitende, gezamenlijke douchesessie, zijn we uiteen gegaan.


Ik heb deze dame ook al een tijdje op het oog. Gebaseerd op jouw feedback en van enkele anderen lijkt het mij volledig mijn type van DVP te zijn. Misschien moet ik bij mijn volgende bezoekje aan Panthera toch maar eens de sprong wagen.

Is het eigenlijk mogelijk om met Paula over de prijs van zulke marathonsessies te onderhandelen, of worden er dan gewoon 8 halve uren aangerekend?


Er zijn in bijna alle clubs wel heren die marathonsessies of ganze dagen een dame afhuren. Uiteraard is het slim om dan vooraf prijsafspraken te maken. Houd er rekening mee, niemand gaat 4 uur achter een stuk zitten pompen dus voor de dame veel gemakkelijker dan 8 halve uurtjes. Purr bedrijfsmatig ook handig van de dame om dan korting te geven, geen tussenpauzes waar je een klant moet zoeken etc. Dus voor de dame veel en veel gunstiger.


In de Filipijnen/Thailand huurt iedereen de dame voor een hele nacht of dag, maar dat kost daar ook geen drol. Maar pas op de verliefdheidsgeest, voor je het weet kruipt die uit de fles en dan kost het lange avontuurtje doorgaans veel en veel meer geld dan 8 halve uurtjes. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben, jankverhalen zijn er genoeg en daarvan staan sommige fora hele rubrieken, die je kunt ordenen op datum of alfabet.


Groet, Foots  O0

Oh, maar ik ben me terdege bewust van de gevaren van verliefdheid. Ik heb die verhalen ook gelezen. Echt schrijnende shit soms die je daar leest.

Hoe kan je het zo ver laten komen vraag ik me dan af? Het gebeurt wel eens dat een dame na een kamergang vraagt om een telefoonnummer of mailadres, maar dat weiger ik categoriek. Zo begint het allemaal waarschijnlijk. Ofwel gaan ze je stalken  ;)

Een kamergang met Paula is er trouwens nooit van gekomen. Te veel andere toppers in Panthera.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #283 Gepost op: 23 december 2013, 16:38:13 »

Na dat half uurtje pre-salen heb ik Paula een sleutel laten halen en … ik zou de komende 4 uur de kamer niet meer verlaten :-\ . Pas rond middernacht, na een leuke afsluitende, gezamenlijke douchesessie, zijn we uiteen gegaan.




Een kamergang met Paula is er trouwens nooit van gekomen. Te veel andere toppers in Panthera.


Ik zie dat je hier al best lang bent en wij zouden het dan ook leuk vinden als we eens iets meer van jou toppers (of floppers, want dat hoort er ook bij) mogen lezen.


Hebben we ook eens een excuus om je gratis naar een saunaclub te sturen, tenslotte is het voor wat, hoort wat.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #284 Gepost op: 28 december 2013, 09:56:45 »
Gisteren voor de laatste keer in 2013 een bezoek gebracht aan HP. Ik was mijn dag om 11u15 begonnen in ACA, maar daar was de line-up zo bedroevend (ik telde in de bar op een bepaald moment 28 mannen voor 2 visueel niet interessante vrouwen :017:) en de sfeer zo mat, dat ik het er na 2 uur al voor bekeken heb gehouden.
 
In HP was er een verjaardagsfeestje voor Hansdordt waarop onder andere Licky Luke, Eagelke en Knaktuut aanwezig waren. Moest het aantal vrouwen in HP net als in ACA tegenvallen, zou ik in HP tenminste voldoende mannelijk gezelschap hebben.
 
Mijn collega ijsberen gaan ongetwijfeld nog mooie verhalen schrijven over het feestje, dus ik ga me beperken tot het volgende:
 
Ik ben in HP aanwezig geweest van ongeveer 14u tem 20u30.
 
HP had serieus wat moeite gedaan voor Hansdordt zijn (vooraf aangekondigde) feestje: 4 flessen champagne, 2 lekkere taarten, chips en andere snacks een leuk optreden van een DVP... Weerom heel mooi van de club :))!
 
Er waren gisteren behoorlijk wat beren aanwezig, maar de line-up viel net als in ACA serieus tegen :o: oa geen Bianca, Maria, Evelina, Paula, Amalia, Christina, Beatrice... (dat deze vakantieperiode maar snel voorbij is!).
 
Ik heb een beetje bijgepraat met mijn collega ijsberen.
 
Ik heb 1 keer gegeten: steak, héél lekker als altijd ;D.
 
Ik heb mij naast de pintjes de champagne uiteraard laten smaken 8).
 
Ik ben, naar ondertussen quasi traditie, weer 2 keer met Corina op kamer geweest :o: 1 keer een uur, 1 keer 2,5 uur. Ik was 2 keer heel tevreden ;D.
 
Ik had na mijn kamergangen met Corina zin in een afsluitende kamersessie met een andere meid, maar die viel er in HP gisteren gewoon niet te vinden :017:. Op Michelle na, heb ik na 20u geen enkele vrije meid gezien die me interesseerde.

Ik heb HP om 20u30 voor de laatste keer met een tevreden gevoel uitgezwaaid en ben doorgereden richting GT.

HP: tot in 2014 ;D!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum