Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464674 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #300 Gepost op: 3 januari 2014, 14:50:00 »


Ik denk eerder dat ze drie koningen op de zesde januari.. desalnietemin zijn ze welkom om de 17de te verschijnen bij mij rentree. Miss een hollandse avond met medeijsberen?? Belgische metgezellen uiteraard ;)
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2014, 14:55:20 door vendezz »
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #301 Gepost op: 3 januari 2014, 15:38:03 »
Ik heb 2013 op 27/12 tot mijn grote tevredenheid in GT afgesloten, maar de eer voor mijn eerste clubbezoek van 2014 was dit jaar weggelegd voor HP.

Ik ben er de voorbije maanden (veel te) vaak geweest en ga de club de komende maanden eens vaker links proberen laten liggen, maar alle super ervaringen van 2013 in gedachten, moest ik er gisteren gewoon nog eens naar toe 8).
 
Op de middag thuis vertrokken en om 13u40 reed ik de parking van HP binnen. Weinige andere wagens, maar wel al 1 andere Belgische nummerplaat: Satanic Surfer was blijkbaar ook aanwezig.
 
Onderweg naar HP heb ik wel een onaangename ervaring gehad: ik had dringend een WC nodig en stopte op parking Wolfskull (voorbij afrit Brüggen, half uurtje van HP). De mannentoiletten waren niet toegankelijk en de vrouwentoiletten, wel… daar heb ik maar 1 woord voor: degoutant :-\! Tot daar de ‘deutsche gründlichkeit’. Ik ben dan maar terug in mijn auto gesprongen, heb op mijn tanden gebeten, heb het gaspedaal iets (veel ::)) dieper ingeduwd en ben doorgereden naar HP.
 
Bon, na een helse rit van 20 minuten (in plaats van de gebruikelijke 30) kwam ik dus aan te HP. Ik snel naar binnen, waar bleek dat de aangekondigde prijsverhoging naar 50€ inkom voor onbepaalde tijd (waarschijnlijk tot er meer meiden terug zijn uit vakantie) is uitgesteld. Ik heb mijn centjes (40€ inkom + 10€ waarborg) afgegeven, heb mijn badjas en handdoeken ontvangen en ben richting toiletten gespurt. 5 minuten later klaarde de hemel op ;D 8) en kon ik overgaan op de orde van de dag: mij omkleden, douchen en hop: naar de bar.

In die bar trof ik heel weinig volk aan. Andrea, Corina en 2 meiden waar ik de naam nog steeds niet van ken. Weinig tot geen mannen. Satanic Surfer was er wel: we hebben elkaar uiteraard de beste wensen voor 2014 overgemaakt 8).
 
Al snel na mijn aankomst in HP zou ik weer met Corina op de kamer belanden ::). Dat zou zich in de loop van de dag nog 3 keer herhalen :o. Het waren weer 4 uitstekende kamergangen, maar nu beginnen we naar mijn gevoel toch echt wel te close te worden. Dat is ook 1 van de redenen, waarom ik HP de komende maanden iets minder frequent ga bezoeken. Tijd om elders terug meer rond te neuken (niet dat ik dat de voorbije maanden btw al niet gedaan heb 8)).

Over de kamergangen met Corina ga ik verder niet veel uitweiden, al moet ik toch vermelden dat Corina me 2 keer heeft klaargereden met een cowgirl. Ik snap nog altijd niet hoe ze dat doet, want daar zijn in mijn lange wandelcarrière nog maar heel weinig vrouwen in geslaagd. Ik heb er in ieder geval niet over geklaagd ;D.
 
Ik heb gisteren maar 1 keer gegeten in HP, lekkere spaghetti, in het gezelschap van Satanic Surfer, waarbij hij me vertelde over zijn exploten van een dag eerder in GT. Servicegewijs was het hem daar niet goed bevallen, maar dat maakte Melody gisteren in haar eentje gelukkig ruimschoot goed ;) :)).

Tussen mijn kamergangen met Corina door heb ik in de bar nog wat gezeverd met oa Andrea en Flori. Andrea probeerde me voortdurend op stang te jagen door te zeggen dat ze vandaag een mini-gangbang ging organiseren met oa Knaktuut, Licky Luke en uiteraard Corina. Wat ging ik toch wel allemaal niet missen als ik vandaag niet zou terugkeren naar HP. Enfin, gangbangs interesseren mij niet zo, dus ik kon makkelijk aan de plagerijen en de verleiding om vandaag terug te keren, weerstaan 8). Ik heb er sowieso ook niet echt nood aan om de naakte degens met Licky Luke en Knaktuut te kruisen  ;) :lol_hitting:.
 
Onze blonde bardame stond gisteren ook weer veel te mooi te wezen achter haar toog :-\. Waarom staan die meiden toch altijd aan de verkeerde kant hé :017:!? Enfin, ik heb gisteren een paar keer leuk met haar kunnen zeveren. Toffe griet, maar ik vergeet haar naam wel altijd...
 
Aanwezige vrouwen, mannen en sfeer: lag gisteren allemaal weer aan de heel lage kant. Naast Andrea, Flori en Corina heb ik Sabrina en Michelle beiden nog gezien (al was dat maar in een flits, ze zaten veelal op kamer te pannekoeken), Ewa (die voor mij jammer genoeg iets te oud is) liep er ook rond en qua interessante vrouwen was het dat zo een beetje.
Ik heb nooit meer dan 4 vrouwen samen in de bar gezien. Qua mannen was het nog poverder gesteld. Er waren gisteren in de bijna 11u dat ik in HP was, héél weinig mannen aanwezig. De sfeer… tja, als er geen volk is, kan er ook niet veel sfeer zijn hé ::).

Voor dagen als gisteren lijkt een inkom van 40€ me dan ook het maximum dat ik zou betalen. Zelfs al kan je in HP 2 keer lekker à la carte eten en zoveel bier drinken als je maar wilt. Vrouwen en sfeer moeten er ook zijn!
 
Ik heb gisteren 1 keer gebruik gemaakt van de sauna en ik ben 1 keer gaan rusten in de relaxruimte. Daar valt verder niet veel over te vertellen. Geen meiden die me daar probeerden te verleiden tot een kamergang of zo. Saai.
 
Na mijn 4de kamergang met Corina was het 0u15 geworden en was de club al volledig leeg gelopen. Ik heb samen met Corina en Andrea nog een colaatje aan de toog gedronken. Wij waren de enige nog aanwezigen. Zelfs de barvrouw viel nergens meer te bekennen.

Om 0u30 ben ik samen met Corina naar de kleedkamers getrokken en rond 0u40, na de nodige knuffels en afscheidszoenen, heb ik HP (voornamelijk dankzij Corina) met een tevreden gevoel verlaten.
 
Nu gaan ze mij er normaal gezien enkele weken niet meer zien. Eerstvolgende bezoek: 24/01 voor het verjaardagsfeestje van Knaktuut. Volgende week gaat het echter eerst nog eens richting Dolce Vita en Sixsens 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #302 Gepost op: 3 januari 2014, 22:24:23 »
Mijn eerste clubbezoek was eveneens HP. Ik hoefde er ook niet zo lang over na te denken om de huiskatjes dit jaar als eerste te bezoeken  :happy . Als mijn basiselftal er is, kan mijn dag niet snel stuk.

Weinig auto's op de parkeerplaats, maar het was nog vroeg. Het is bekend dat op vrijdag in de tweede helft van de middag het walhalla van de huiskatjes wel volloopt. Ook vandaag nog geen €50 entree, maar €40. Vandaag was de mooiste theke weer aanwezig (naam weet ik nog steeds niet), waarvan ik nog altijd vind dat ze aan de verkeerde kant van receptie werkt, maar enfin, je kunt niet alles hebben bij the housecats!

In de kleedkamer trof ik Eddy-V aan. Na het aantrekken van de gebruikelijke dienstkleding begaf ik mij naar de douches. Staande onder de warme waterstralen kwam ik tot de ontdekking dat er geen douchegel voorhanden was....shit. Was ik pas de eerste? Afgedroogd, dan maar eerst een kop koffie en een ouwehoertje met Eddy. Ik verliet de douche richting bar, zie ik daar een rekje met flesjes douchegel.....mmmm, handige plek  :017:. Weer terug en mij toch maar eerst ontdaan van alle organismen die in de katjesresidentie niet gewenst zijn. Aan de bar stond Eddy-V. Koffie besteld, broodje kaas genomen en aan de praat over het net verbouwde YinYang. Volgens Eddy-V best een bezoekje waard.

Evenals tijdens het vorige bezoek toen ik met Eagelke en Licky Luke aan de babbel was, kwam Andrea vandaag ook weer haar trucjes presenteren. Ik dacht, dat gaat me geen tweede keer gebeuren. Ik ben nu in gepreek met Eddy-V! Eerst een been over mijn schoot en al snel volgde een tweede been. Dan is daar het bekende handje van miss A, dat verdwijnt op allerlei plaatsen waar je het liever (en nu denken jullie dat ik 'niet hebt' zou schrijven  :lol_hitting:) wel graag hebt, dus!  ;) Eddy-V stond er bij en keek er naar en besloot zijn heil maar ergens anders te zoeken. Het gesprek over YinYang zouden we later deze middag nog afmaken.
Het kon niet anders dan een andere ruimte op te zoeken. Andrea vroeg nog of ik een voorkeur had, maar dat maakte me niet zo veel uit. En zo kwamen we uit in de kamer met Whirlpool. Was me de vorige keer ook goed bevallen. Het hoeft bij deze dame geen verdere uitleg meer, preales, kamerbezoek en zeker de aftersales zijn ronduit goed. Van Andrea heb je de hele dag plezier. De vorige keer vroeg ik haar te masseren. Dat wilde ze toen niet, maar vandaag vroeg ze er zelf om. Ze had nu ook een flesje Dove oid bij zich. En zo heeft het geschiedt! Aan het eind van de massage had miss A slaperige oogjes. Zichtbaar genoten.....Where do you learn this?...... Het geheim van de smid!  :sign0098: Tijdens de kamergang meldde mijn iPhone inkomende whatsappjes. Die konden alleen maar van één iemand zijn........

Tussen mijn kamergangen met Corina door heb ik in de bar nog wat gezeverd met oa Andrea en Flori. Andrea probeerde me voortdurend op stang te jagen door te zeggen dat ze vandaag een mini-gangbang ging organiseren met oa Knaktuut, Licky Luke en uiteraard Corina. Wat ging ik toch wel allemaal niet missen als ik vandaag niet zou terugkeren naar HP. Enfin, gangbangs interesseren mij niet zo, dus ik kon makkelijk aan de plagerijen en de verleiding om vandaag terug te keren, weerstaan 8). Ik heb er sowieso ook niet echt nood aan om de naakte degens met Licky Luke en Knaktuut te kruisen  ;) :lol_hitting:.
Andrea heeft mij ook over de gangbang verteld, maar legde de klemtoon net even anders. Wij mochten gangbangen zo veel als wij wilden, maar niet met Corina! Dan moesten we maar een andere dame nemen, aldus de heer KanariePiet .....ah ha  :nofuck
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Enfin, Licky Luke was er niet. Die zat thuis zijn degen met zware gewichten omlaag te houden na het lezen van mijn appjes en de voiceberichten van Andrea...... :censored. Die gangbang ging dus gelukkig vanzelf in rook op!

Na de kamergang met Andrea genoten van een saunagang samen met Eddy-V. Daar ongestoord kunnen praten over van alles en nog wat. Later aan de bar het gesprek vervolgd. Mijn basisspeelsters waren niet aanwezig: nog geen Michelle, Maria, Melody. Reservehuiskat Ewa was er wel, maar die moet je toch echt met een lasso vangen. Die maakt wel een paar eurootjes op een dag! Corina stond al de hele dag te flirten, kwam een paar keer wat knuffelen. Maar ja...... . Ik hoopte dat Michelle wat vroeger zou arriveren, maar dat was helaas niet zo. Tijdens het gesprek met Eddy-V en nog een ijsbeer, kwam Flori voor mij staan. Ja, Flori de huiskat van HansDordt. En die ik nog moest 0-meten  ::)
Flori is net zo'n friemelaar als Andrea, op een gegeven moment kan je geen kant meer uit. Eerst maar naar een bankje. Ik wilde toch eerst wat uitgebreidere presales, alvorens ik de teller zou laten lopen. Ik begon HansDorst steeds beter te begrijpen, waarom hij zo weg is van Flori. Hoewel er ook veel negatieve berichten over Flori zijn te lezen. Met Flori naar de kamer, daar kwam al snel de aap uit de mauw toen ik mijn naam noemde. Florie was getipt door Andrea! Die dames roddelen wat af onder elkaar........ Na innig te hebben getongzoend (en dat kan ze als de beste, je vraagt je af wie niet bij HP) kreeg ik een blowjob van hoogstaande kwaliteit. Dat tongetje van deze dame voelt zeer gevoelig aan. En wel zo dat ik mijn professortjes in haar mondje ter dood heb veroordeeld. Het was niet anders. :xrated.

We hadden nog ruim tijd over, nog wat na gekletst over twee verkiezingen van een concollega forum waar HP in 2013 als beste club is uitgeroepen en waar 4 dames van HP nog strijden voor beste dame van 2013. Evelina staat op de tweede plaats (moment van deze kamergang) in deze lijst. Omdat de naam Evelina viel, wist Flori te vertellen dat Evelina niet meer terugkomt naar HP. Dit was nieuw voor mij!
Flori blijkt ook een grote zelfkennis te hebben. Als ze haar dag niet heeft, kan ze heel vervelend tegen klanten zijn, gaf ze zelf aan. Gelukkig had ze vandaag een goede dag  :13:

Ik had mij voorgenomen weer tijdig te vertrekken. En daar heb ik mij deer keer ook aangehouden. Na innig afscheid te hebben genomen van Andrea heb ik nog gezocht naar Michelle voor een paar knuffels. Helaas was ze er nog niet.
 
Nu gaan ze mij er normaal gezien enkele weken niet meer zien. Eerstvolgende bezoek: 24/01 voor het verjaardagsfeestje van Knaktuut. Volgende week gaat het echter eerst nog eens richting Dolce Vita en Sixsens 8)!
"Nu gaan ze mij er normaal gesproken niet meer zien". Dat impliceert, dat je het geen 3 weken gaat volhouden.  ;)
Maar troost je, ik ga "in principe" ook pas weer de 24ste  :wildcat
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #303 Gepost op: 4 januari 2014, 08:48:02 »
Citaat
Andrea heeft mij ook over de gangbang verteld, maar legde de klemtoon net even anders. Wij mochten gangbangen zo veel als wij wilden, maar niet met Corina! Dan moesten we maar een andere dame nemen, aldus de heer KanariePiet .....ah ha 
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Ik ben donderdag bijna 11u in HP geweest en quasi elk moment dat ik in de bar heb doorgebracht en dat Andrea daar ook was, heeft ze zitten zeveren over die gangbang :017:. Daarbij zijn inderdaad verschillende varianten de revue gepasseerd, waarbij oa diegene die ik neergeschreven heb.

Andrea heeft inderdaad ook geprobeerd me op stang te jagen met de variant waarbij ik niet 'mocht' meedoen, maar waarbij jij, Licky Luke en anderen haar en Corina eens goed onder handen zouden nemen. Ik heb nooit(!) gezegd dat Corina niet zou mogen meedoen (zo ne naïeve onnozelaar ben ik nog niet ;) 8)), ik heb wel gezegd dat ik (tegen beter weten in??) niet geloof dat Corina aan een gangbang zou mee doen. Dat is immers helemaal haar ding niet. Ze doet al geen pussy sliden, droogneuken, anaal, FT, MMV... Een trio MVV kan nog net, maar daar trekt ze de grens. En dan zou ze plots gaan gangbangen :017: Ik denk het niet ;) 

Citaat
Enfin, Licky Luke was er niet. Die zat thuis zijn degen met zware gewichten omlaag te houden na het lezen van mijn appjes en de voiceberichten van Andrea...... . Die gangbang ging dus gelukkig vanzelf in rook op!

Onze Licky Luke zat inderdaad op hete kolen. Hij was ook met mij aan het appen en ik voelde kleine Licky Luke's temperatuur door mijn smartphone heen stijgen tot ongekende hoogtes :o. De temperatuur van de zon was er volgens mij niks tegen :o ;).

Citaat
Reservehuiskat Ewa was er wel, maar die moet je toch echt met een lasso vangen.

Dat was donderdag ook zo. Er waren toen maar heel weinig mannen aanwezig, maar Ewa had toch quasi voordurend beet. Er waren natuurlijk ook niet veel andere vrouwelijke opties, dat maakte het haar wel makkelijk 8). Hoe dan ook: ze is al helemaal ingeburgerd in HP. Misschien moet ik me toch maar eens over haar leeftijd proberen zetten :017:.

Citaat
Omdat de naam Evelina viel, wist Flori te vertellen dat Evelina niet meer terugkomt naar HP. Dit was nieuw voor mij!


 :-\ Dit zou heel slecht nieuws zijn. Voor HP, mijzelf en zovele andere rakkers. De laatste keer dat ik met Evelina gekamerd heb, wist ze mij te vertellen dat ze na haar vakantie nog 1 keer voor een paar maanden naar HP zou terugkeren, vooraleer definitief te stoppen als DVP. Maar ze zou zeker nog terugkeren. We zullen moeten afwachten en zien wat de toekomst brengt hé.

Citaat
"Nu gaan ze mij er normaal gesproken niet meer zien". Dat impliceert, dat je het geen 3 weken gaat volhouden. 

Maar troost je, ik ga "in principe" ook pas weer de 24ste 

Hier ga ik geen uitspraken meer over doen ;). Ik heb nog steeds het voornemen om ten vroegste op 24/01 terug te keren naar HP en de club in februari en maart niet te bezoeken (tenzij een bevriende rakker er zijn verjaardag wenst te vieren ;)), maar... soms zijn de wegen van kleine Piet ondoorgrondelijk ::).   
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #304 Gepost op: 4 januari 2014, 11:39:37 »
Yup, zoals collega Kanariepiet al schreef was dit stukje onbenulligheid ook aanwezig op 2/1 in Ratingen. Aankomst rondom 13 uur ofzo peins k, entreeobulus die ditmaal nog 40E bedroeg overhandigd in de vorm van 50 nieuwjaarsbrieven waarvan er 10 werden geretourneerd s'avonds. Doucherennen naar traditie ter opfrissing en maar ns de bar ingeduikeld zonder ongelukken te veroorzaken, enkele moppies en passant gelukkig nieuwjaar gewenst, doch binnen no time zat 'k naast de reden der aanreis te oelewapperen in de sofa alwaar er zich kuise taferelen afspeelden in die zin dat ss na anderhalve minuut de tronie van een cliniclown rondtorstte want haar rode lippenstift sierde traditiegetrouw zo onderhand half m'n smoel en enigszins komiek moet het er wel hebben uitgezien. Zal me voorts ook regelrecht worst ende pindakaas wezen, en haar ook, alhoewel. Uitgebreid potje referentietongzoenen ter verwijlen dus, mijns insziens een gewoonte die aan kracht begint in te boeten, helaas ook in HPanthera. Sigaretje rauchen in m'n uppie aangezien mejuffer haar make-up ging bijwerken onderwijl en yup hoor, bij wederom de bar betreden hing er een ander heerschap aan haar kettingkje, doch van de goedaardige soort leek me stellig. ss schuifelde voorbij, doch een ietwat verdwaasd guckende Melody kwam me maar ras gezelschap houden alvorens andere aanwezigen me zouden dwingen tot grapjes maken of trucjes utihalen met m'n onderhand kolderieke tronie...Haar nieuwe lippenglosslaag maar meteen ook naar de filistijnen geholpen, yup, mijns insziens dienen stammies de orde te handhaven voor zoverre als mogelijk...

Na al die gekkigheid naar de kamer alwaar zich ook een bubbelbad bevond, moest ze toch ook ns proberen dixit haarzelve. Oops, ss was verplicht een uur te kameren, wat een straf...

sessie 1&2: MELODY: uitgesponnen sessies met overweldige tevredenheidsquote, ademt in haar eentje meer lust uit dan het verzamelde damesgild van de dag ervoor in een bungalowcomplex gevuld met seminitwits die geen clue leken te hebben waarop het clubgebeuren in Duitsland gestoeld zou horen te zijn volgens weldenkenden naar m'n bescheiden mening. TZ der überklasse, PZC dito, lecken/fingern, inventiviteit, droogneuken, pussysliden, interessante probeersels en spanningsbogen opbouwen enzo, noem het voor mijn part referentieklasse, ik heb stellig de indruk dat we op dezelfde golflengte zitten en enigerlei gute chemie lijkt me niet uit te sluiten. Het bubbelen was een leuke extra, sessie 2 voltrok zich dan weer in de kleine kinoruimte alwaar er werd gefreestyled dat het een lust had...NMC top, inventief, generlei afstand werd getolereerd, closeness dabei zeg maar. Wat een contrast en tegelijkertijd verademing tov wat me gister aan geklooi in de fickfabrik ten deel viel, en wel ter uitbreiding bijna consistent aldaar het laatste jaar...Geen vergelijk mogelijk...Tussendoor had mejuffer het druk zoals betaamt, dames als zij zijn een zeldzaam goed...

Voorts was het eten lekker te noemen as Always, barbediening vriendelijk, rauchterrasje gemoedelijk om effe te chillen of te kletsen met de onderwijl gearriveerde Michelle, voorts wat kletsen met Kanariepiet tussen z'n marathonboekingen met Corina door. Nog enkele eerstbezoekers gesproken die zich toch ietwat bedroefd afvroegen waar de ooit zo geroemde public action naartoe was, en die mening kan ik deels onderschrijven, behoudens dan voor m'n eigen strapatsen deze dag. Al maandenlang haal ik het herhaaldelijk aan, wisselende herenline-up heeft z'n neveneffecten en die worden alsmaar duidelijk. Sabrina arriveerde ook, en was drukbezet, ook Ewa en Michelle kamerden driftig, wat kletsknuffelen met Andrea die Laurent miste  ;), voorts hield ss het rond 21 uur voor bekeken aangezien het toch niet beter meer ging worden, en er voorts in alle eerlijkheid ook zéér weinig te beleven viel...

Fazit: 10-tal dames, corresponderend aantal heren, eten lekker, 40E eintritt, 2 exquise sessies met Melody, vervaarlijk teruglopende public action, het overgrote meerendeel der sleuteldeals voltrok zich zonder tongzoenen, volgens mij een indirect gevolg van de toenemende anspruchslosheid van een gedeelte der bezoekers en het niet consumeren van heertjes die er aanwezig tekenden de laatste maanden en wil wilden tongzoenen maar niet kameren, ik noem geen namen, maar er mogen zich gerust enkele heertjes aangesproken voelen die dan nog ns illusionair denken een meerwaarde daar te zijn, ik hoop stellig dat deze semiprofiteurs snel hun vaste stekkies in LR&PHG&GT opwaarderen en aldaar verder excelleren waarin ze goed menen te zijn...Een Duitse schrijver verhaalde over deze dag in matige bewoordingen en schreef zo ongeveer wat ik schrijf...Voor mezelve was de juiste dame daar, en die performde allround boven wensniveau, ss zal niet versagen en blijven ijveren in woord en daad voor mogelijks improvement...

Fazit 2: thx Melody, peace out!

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #305 Gepost op: 4 januari 2014, 13:34:35 »
Citaat
Enfin, Licky Luke was er niet. Die zat thuis zijn degen met zware gewichten omlaag te houden na het lezen van mijn appjes en de voiceberichten van Andrea...... . Die gangbang ging dus gelukkig vanzelf in rook op!

Onze Licky Luke zat inderdaad op hete kolen. Hij was ook met mij aan het appen en ik voelde kleine Licky Luke's temperatuur door mijn smartphone heen stijgen tot ongekende hoogtes :o. De temperatuur van de zon was er volgens mij niks tegen :o ;).

Ik heb je reactie met plezier gelezen, kreeg echter wel een heel speciaal gevoel als ik las dat jij mijn kleine Licky Luke's temperatuur voelt stijgen...

Enige tijd geleden fantaseerde je ook al over Knaktuut en ik samen op één hotelkamer en iets meer recent fantaseerden Knaktuut en jij over een kamergang van mij met Eagelke...

Ik vind dat persoonlijk toch wel erg verontrustende gedachten...

 :17: :lol_hitting: :17:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #306 Gepost op: 4 januari 2014, 14:03:21 »
Citaat
Enfin, Licky Luke was er niet. Die zat thuis zijn degen met zware gewichten omlaag te houden na het lezen van mijn appjes en de voiceberichten van Andrea...... . Die gangbang ging dus gelukkig vanzelf in rook op!

Onze Licky Luke zat inderdaad op hete kolen. Hij was ook met mij aan het appen en ik voelde kleine Licky Luke's temperatuur door mijn smartphone heen stijgen tot ongekende hoogtes :o. De temperatuur van de zon was er volgens mij niks tegen :o ;).

Ik heb je reactie met plezier gelezen, kreeg echter wel een heel speciaal gevoel als ik las dat jij mijn kleine Licky Luke's temperatuur voelt stijgen...

Enige tijd geleden fantaseerde je ook al over Knaktuut en ik samen op één hotelkamer en iets meer recent fantaseerden Knaktuut en jij over een kamergang van mij met Eagelke...

Ik vind dat persoonlijk toch wel erg verontrustende gedachten...

 :17: :lol_hitting: :17:

Thrust me: wat mij en mijn verontrustende gedachten betreft, ken je tot op heden enkel het topje van de ijsberg. En ik vermoed dat je de rest echt niet wil kennen ;).

Toch ook nog even opmerken dat jij een 'speciaal' gevoel krijgt, bij de wetenschap dat ik je kleine 'Licky Luke' aanvoelde. Misschien ook eens bij jezelf te rade gaan wat betreft verontrustende gedachten en gevoelens! :-\ :019a :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #307 Gepost op: 4 januari 2014, 22:52:11 »
Er waren toen maar heel weinig mannen aanwezig, maar Ewa had toch quasi voordurend beet. Er waren natuurlijk ook niet veel andere vrouwelijke opties, dat maakte het haar wel makkelijk 8). Hoe dan ook: ze is al helemaal ingeburgerd in HP. Misschien moet ik me toch maar eens over haar leeftijd proberen zetten :017:.
Het is dat je nu haar leeftijd weet. Je zou het haar toch niet geven. Maar ja, ik zie dat natuurlijk als 54 jarige anders. Heb me al vaker vergist met de leeftijd bij Poolse milfs. Hoe ze het doen weet ik niet maar ze blijven forever young ;)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #308 Gepost op: 4 januari 2014, 23:27:39 »
Er waren toen maar heel weinig mannen aanwezig, maar Ewa had toch quasi voordurend beet. Er waren natuurlijk ook niet veel andere vrouwelijke opties, dat maakte het haar wel makkelijk 8). Hoe dan ook: ze is al helemaal ingeburgerd in HP. Misschien moet ik me toch maar eens over haar leeftijd proberen zetten :017:.
Het is dat je nu haar leeftijd weet. Je zou het haar toch niet geven. Maar ja, ik zie dat natuurlijk als 54 jarige anders. Heb me al vaker vergist met de leeftijd bij Poolse milfs. Hoe ze het doen weet ik niet maar ze blijven forever young ;)

Ik zou haar echt geen 38 jaar gegeven hebben nee :o. Vandaar dat het mij misschien nog wel kan lukken om me over haar leeftijd te zetten. Het is in ieder geval een hele mooie, Poolse dame!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #309 Gepost op: 5 januari 2014, 12:31:22 »
Jippiejajee, een eerder krap Zeitfenster gister kwam om het hoekje piepen, dik halfuurtje kachelen richting Ratingen ditmaal, yup, why not? Aankomst rondom 17 u ofzoiets, parkeerplaats vol, dus maar op een belendende spot de motor stilgelegd, en ras 40 reservewielen bijengezocht ter obulusoverhandiging aan de balie alwaar de ontvangst vriendelijk was as ever. ss vroeg maar ns om een rondleiding, doch die kon k schudden dixit de blonde thekedame  ;D... Hoppa doucherennen en ondertussen een boel Freiercafékollegen de hand geschud en frohes Neujahr enzo, yup...Nou we daar toch mee begonnen waren dapper doorgezet in de redelijk volle bar waar onze Mod Laurent74 zat te blinken in aangename Franstalige compagnie waaronder collègues Bou, Rasé en nog enkele voorheen onbekenden waaronder Manureva, leuk hen te ontmoeten. Ook enkele nette Hollanders da, voorts vooral veel Duitsers ditmaal... Enkelen mopperden al dat dit geboefte de rangen kwam versterken, want die zou beslist wel weer met Lori gaan knuffelen, nope heren, ditmaal werd ss al ras na binnenkomst geschaakt door Melody die er al -tig sessies had opzitten met collègues, en naar ik weinig tot m'n verrassing werd meedegedeeld tot hunner tevredenheid dunkt me stellig...Yup, geen half werk dit mokkel, laat dat duidelijk zijn...Ze was ietwat verbaasd dat ze de laatste tijd wordt ondersteboven gesleutelvraagd door heren die haar de eerste week(jes) lieten links liggen, nou staan diezelfde leute aan te schuiven  ;D, ss gniffelde lichtjes en voorts had de doorvertelposse al haar werk gedaan dunkt me stellig...Naja, haar service spreekt voor zich, en  ss voorziet zoals al effe aangekondigd behoorlijk veel werk op de plank voor haar, en terecht...

MELODY dus : traditiegetrouw weer n transformatie van ss naar semiclown aangezien mejuffer er plezier in schept om haar lippenstift tegen m'n amandelen aan te drukken enzo, wat whiskey erbij, tsjonge toch, generlei kans om haar te weerstaan, ook niet zo erg hoor...Uitgesponnen sessie der überklasse viel me voorts ten deel tot het voor haar Feireabend was rondom 20 uur, yup, zo gaat dat somtijds als de violen gelijkgestemd zijn...Een zeldzame parel die me vanaf binnenkomst ten deel viel, ik vrees dat 'k nog wel enkele malen met haar ergens zal belanden...

Sfeer was ditmaal in vergelijk met donderdag uitgelaten en hoogstamusant, veel dansende dames met vooral Brianna&Lori excellerend, voorts enkele nieuwe dames waaronder de ravenzswartharige Amy die erg ravissant mag worden ingeschat. Prima Duitskennis, sinds vrijdag in HP en jammerlijk genoeg was ss gesloopt na het freestylen met melodische meisje, wie weet is ze er binnen enkele weken nog als ss nog ns afzakt richting Ratingen...

Line-up was ook in numbers behoorlijk aangetrokken ivm donderdag: Andrea/Flori/Sabrina/Lori/Melody/Amy/Michelle/Carina/Mariana/Ewa/Brianna/Rosa/Laura/Anja/ en nog enkelen onbekend of vergeten...De Blue Note dames zijn wat mij betreft een verrijking voor de club, niet enkel qua sfeerbrengen of excellerend kameren met ééntje vooralsnog, doch ook qua exotisme, gemütlichkeit en frisse wind enzo...Als de "vaste" dames uit verlof terugkeren voorziet ss een zéér goede line-up waar geen luciferhoutje tegen in te brengen zal vallen lijkt me stellig...

Eten was lekker, barbediening der thekedames voortreffelijk, ze worden wat vrolijker gemutst, heater op het rauchterras deed het weer, ss quatschte voorts een eind weg met de talrijke bekenden, knuffelde een minipotje met moppies die dat nodig achtten, voorts was Lori helaas dauergebucht tot middernacht en had ze later andere (dans-) prioriteiten, zo is het leven in clubs... no prob...

Hoogsttevreden terugblikkend op een leuke halve dag clubben blikt ss terug, verheugd over de weer opwaarderende public action (ditmaal wat anspruchsvoller publiek en tengevolge werd er wel getongzoend en angeblasen somtijds), vooralsnog blijft HP in de regio prioritair voor mezelve, enkele parels aanwezig, meer behoeft dit easy pushoverjochie niet...

Peace out!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #310 Gepost op: 5 januari 2014, 12:48:00 »
Zo zie je hoe snel het kan verkeren hé. Donderdag weinig mannen, vrouwen en sfeer. Gisteren alles dik in orde. Toch jammer dat ik me zo zelden kan vrijmaken op een zaterdag...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #311 Gepost op: 5 januari 2014, 14:24:27 »
het overgrote meerendeel der sleuteldeals voltrok zich zonder tongzoenen, volgens mij een indirect gevolg van de toenemende anspruchslosheid van een gedeelte der bezoekers en het niet consumeren van heertjes die er aanwezig tekenden de laatste maanden en wil wilden tongzoenen maar niet kameren, ik noem geen namen, maar er mogen zich gerust enkele heertjes aangesproken voelen die dan nog ns illusionair denken een meerwaarde daar te zijn, ik hoop stellig dat deze semiprofiteurs snel hun vaste stekkies in LR&PHG&GT opwaarderen en aldaar verder excelleren waarin ze goed menen te zijn...Een Duitse schrijver verhaalde over deze dag in matige bewoordingen en schreef zo ongeveer wat ik schrijf...Voor mezelve was de juiste dame daar, en die performde allround boven wensniveau, ss zal niet versagen en blijven ijveren in woord en daad voor mogelijks improvement...

Ik heb deze ervaring nog niet, maar ik mag hopen dat deze heertjes de boel niet komen verzieken bij HP en dat deze profiteurs blijven waar ze thuis horen. :banghead:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #312 Gepost op: 5 januari 2014, 15:43:32 »
het overgrote meerendeel der sleuteldeals voltrok zich zonder tongzoenen, volgens mij een indirect gevolg van de toenemende anspruchslosheid van een gedeelte der bezoekers en het niet consumeren van heertjes die er aanwezig tekenden de laatste maanden en wil wilden tongzoenen maar niet kameren, ik noem geen namen, maar er mogen zich gerust enkele heertjes aangesproken voelen die dan nog ns illusionair denken een meerwaarde daar te zijn, ik hoop stellig dat deze semiprofiteurs snel hun vaste stekkies in LR&PHG&GT opwaarderen en aldaar verder excelleren waarin ze goed menen te zijn...Een Duitse schrijver verhaalde over deze dag in matige bewoordingen en schreef zo ongeveer wat ik schrijf...Voor mezelve was de juiste dame daar, en die performde allround boven wensniveau, ss zal niet versagen en blijven ijveren in woord en daad voor mogelijks improvement...

Ik heb deze ervaring nog niet, maar ik mag hopen dat deze heertjes de boel niet komen verzieken bij HP en dat deze profiteurs blijven waar ze thuis horen. :banghead:


Ik heb deze ervaring dus duidelijk wel en hoewel sommige op andere fora Satanic Surfer maar afgedaan wordt als een knorrige zeurpiet, kan ik helaas slechts onderschrijven dat ik dit gedrag met eigen ogen heb gezien en deze werd zelfs met de nodige trots in duidelijke niet mis te verstane (NL) taal gepreekt. Men kwam er slechts zuipen, wel deftig aan dames friemelen en tongen, maar kameren zou men wel elders doen  :017: .


Ik heb er tegen deze persoon niets van gezegd, want dan ben je natuurlijk de kwaaie. Maar later sprak ik Bob en ik kan jullie verzekeren dat Bob dit zeer goed in de gaten heeft en ook de dames zijn hiervan op de hoogte. Vandaar misschien enige terughoudendheid bij de dames van HP somtijds. De heren zullen vanzelf door Bob op hun gedrag worden aangesproken en bij herhaling wacht hun een Hausverbot.


Groet, Foots  C:-)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #313 Gepost op: 5 januari 2014, 15:47:34 »
Zo zie je hoe snel het kan verkeren hé. Donderdag weinig mannen, vrouwen en sfeer. Gisteren alles dik in orde. Toch jammer dat ik me zo zelden kan vrijmaken op een zaterdag...


De sterk wisselende sfeer maakt dat voor een "rustige"dag HP voor mij geen succes word. Ik ga er daarom op voorkeur naar toe wanneer het feest is. Ik gedij het beste in een wat drukkere gezellige sfeer  :cheer: :pica :pica22 .




Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #314 Gepost op: 5 januari 2014, 22:14:56 »
Jippiejajee, een eerder krap Zeitfenster gister kwam om het hoekje piepen, dik halfuurtje kachelen richting Ratingen ditmaal, yup, why not?

Als ik je recensies goed lees is hier sprake van een verhoogde bezoek frequentie?
Zo stoot je KanariePiet nog van zijn troon af...
(die komt ook nog maar voor één dame, begint er bij jou ook op te lijken)

Line-up was ook in numbers behoorlijk aangetrokken ivm donderdag: Andrea/Flori/Sabrina/Lori/Melody/Amy/Michelle/Carina/Mariana/Ewa/Brianna/Rosa/Laura/Anja/ en nog enkelen onbekend of vergeten...

Rosa weer aanwezig? Daar werd van aangegeven dat ze definitief naar een andere club was vertrokken. Dat levert weer een blije Knaktuut (die nu nog meer moeite met kiezen heeft...)

By the way: Maria ook gespot? Niet snel te missen, die lieverd...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...