Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464676 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #315 Gepost op: 5 januari 2014, 22:35:37 »
Euhm beste Lucky Luke, ik vrees dat u niet zo goed leest, HP is onderhand al anderhalf jaar m'n geliefkoosde club, en voor één dame gaan is fél overdreven, laten we stellen dat er donderdag nou niet erg veel opties waren sowieso (en ter uitbreiding niet voor mezelve), dus dat leest u idd verkeerd. Dat ik momenteel nogal gaarne met een specifieke dame kamer lijkt me nogal wiedes, de reden der aanreis eventueel als u wilt,doch verre van exclusief, en daar doe ik voorts niet al te geheimzinnig over, doch had bijvoorbeeld gaarne met andere voor mezelf prima opties gekamerd, maar als ze er wegens uiteenlopende redenen niet (beschikbaar) zijn lijkt het me plausibel dat 'k bij 1 dame blijf hangen.

Aangaande Rosa, is onderhand een andere Rosa (dus niet die kleine Bulgaarse, eerder een forsere latina), dus die verwarring is onterecht...

Aangaande Maria; neen, zij was er nog niet maar zou dixit haarzelve een drietal weekjes vrij nemen, dus rond 10/1 lijkt me plausibel als terugkomstindicatie ongeveer...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #316 Gepost op: 5 januari 2014, 23:01:10 »
Euhm beste Lucky Luke, ik vrees dat u niet zo goed leest, HP is onderhand al anderhalf jaar m'n geliefkoosde club, en voor één dame gaan is fél overdreven, laten we stellen dat er donderdag nou niet erg veel opties waren sowieso (en ter uitbreiding niet voor mezelve), dus dat leest u idd verkeerd. Dat ik momenteel nogal gaarne met een specifieke dame kamer lijkt me nogal wiedes, de reden der aanreis eventueel als u wilt,doch verre van exclusief, en daar doe ik voorts niet al te geheimzinnig over, doch had bijvoorbeeld gaarne met andere voor mezelf prima opties gekamerd, maar als ze er wegens uiteenlopende redenen niet (beschikbaar) zijn lijkt het me plausibel dat 'k bij 1 dame blijf hangen.

Aangaande Rosa, is onderhand een andere Rosa (dus niet die kleine Bulgaarse, eerder een forsere latina), dus die verwarring is onterecht...

Aangaande Maria; neen, zij was er nog niet maar zou dixit haarzelve een drietal weekjes vrij nemen, dus rond 10/1 lijkt me plausibel als terugkomstindicatie ongeveer...

Mijn dank voor de verheldering van mijn slordige constatering en opheldering van mijn vraagstelling omtrent de dames Rosa en Maria. Goed om te horen dat deze Rosa met een geheel ander postuur geschapen is dan de Rosa welke we dus zullen gaan missen in het Haus...

Overigens, de naam is Licky Luke, met L-i-c-k-y (zoals de Cock met c-o-c-k)... maar dat terzijde.

Hopende U in het jaar 2014 eens bij Panthera op een (gratis) biertje of andere favoriete versnapering te mogen trakteren, groet ik U.

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #317 Gepost op: 6 januari 2014, 20:32:32 »
...

Line-up was ook in numbers behoorlijk aangetrokken ivm donderdag: Andrea/Flori/Sabrina/Lori/Melody/Amy/Michelle/Carina/Mariana/Ewa/Brianna/Rosa/Laura/Anja/ en nog enkelen onbekend of vergeten..
elena.ro
gabriela.ro
marina.ru
claudia.bg
 
 

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #318 Gepost op: 6 januari 2014, 21:30:42 »
Excusi Licky Luke... ik heb de vervelende gewoonte (wegens tikfouten) om zelden berichten te nachecken alvorens ze na één volzin uit m'n koker te laten stuiteren... gelukkig duw k soms op de spatsiebalk per ongeluk, anders zou men me nog verwijten geen alinea's te

gebruiken...

grutzi, ss

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
smart tour 002/2014 Panthera
« Reactie #319 Gepost op: 7 januari 2014, 22:40:42 »
Ce Samedi 04 Janvier
Apres le LR la veille,
nous voici au Panthera dés 11H comme d’hab.

J’arrive en même temps que TIO,
pour faire l’inventaire du line up qui est assez soft.
 Mais il y a de quoi s’amuser aussi bien du coté des filles que du coté punter,
vu que nous serons rejoint par Fracky, Mikado, Manureva, Bou et Satanic surfer

2 sessions avec :

GABRIELLA.RO  :021:
Présente depuis la mi décembre, cette grande roumaine est toujours flanquée a coté de son amie grassouillette.
Je me laisserais tenté histoire de voir se qui ce cache la dessous. Malheureusement il n’y a rien a voir, pas de feeling en chambre trop chatouilleuse ont ne peux rien lui faire.

HELENA.RO  t4517
Cela fait déjà quelques sessions avec cette jolie roumaine atypique.
J’aime sa douceur et son enthousiasme en chambre dommage quelle ne parle pas anglais. Elle reste a coup sûr, un coup sûr.
 un peu comme en bourse il y a des placements à risque et d’autre sécurisé. Helena ne vous fera pas perdre votre capital boursier, jusque quelques cl

départ 21H
N’ayant plus de victime en vue , Je me décide a laisser mes compagnons pour rejoindre ma seconde résidence au sixsens.

« Laatst bewerkt op: 19 januari 2014, 14:47:58 door raze495 »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #320 Gepost op: 8 januari 2014, 12:24:51 »
Gisteren toch weer in HP beland en 50€ inkom moeten betalen. Voor zover de theke wist, zou het definitief zijn. Over een mogelijk happy hour wist ze niks.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #321 Gepost op: 12 januari 2014, 17:53:26 »
Hoppa, aankomst in Ratingen gister rondom 14 uur ofzo, ontvangst vriendelijk as ever en geprobeerd ditmaal geen gewonden te veroorzaken bij het doucherennen ter opfrissing, mission accomplished. Voor een zaterdag redelijk rustig qua dames en heren allesbeschouwd, een 15-tal dames met enkele Bulgaarsen die wieder da zijn, voorts één nieuwelinge (Natascha, zie thread). Line-up niet impressionant gezien het ontbreken van enkele dames zoals bv Lori/Laura/Brianna/Anja/Diana om maar enkelen te noemen, wel wieder da: Maria. Voorts 2 donkere dames ditmaal en een ietwat luidruchtige latina, exotische toets dus aanwezig voor de liefhebbers. Entree dus 50 Ocken zoals aangekondigd, mal gucken of het de test kan doorstaan de komende tijden.

Eten wederom exquis naar m'n aanvoelen, enkele Nederlandse bekenden die er hun eerstbezoek volbrachten refereerden aan het beste eten dat ze in clubs voorgeschoteld kregen, lijkt me overdreven maar toch op hetzelfde level als psr&magnum te plaatsen qua portiekwaliteit. Barbediening uitermate vlot&vriendelijk. Sauberheit goed, sauna prima van temperatuur, rauchterras helaas frisjes met niet functionerende heaters dus knuffelkrawaten konden bonuspuntjes scoren.

Veel Nederlandstaligen, enkele bekenden, enkele voorheen onbekenden zoals Hansdordt, gezellig. Enkele FC-kollegen, zoals traditioneel zocht ss naar de mix tussen lamlendig nietsnutten en wat kletsmajoren tussendoor, en sessies ertussen om de lijfelijke contacten op peil te houden. Zo geschiedde en wel chronologisch gezien als volgt:

MELODY: yup, mejuffer heeft het druk, erg druk blijkbaar, zo betaamt het ook. Eerst nog een vriendelijke Duitser moeten laten voorgaan, doch gelukkig was ss daarna weer clownfähig na het voorspel op het terras. Met kolderieke tronie richting sofa geschuifeld, onderwijl het stille hoongelach trotserend met een domme oogopslag, mir so etwas von egal... Yup: fenomenale sessie zoals onderhand wel quasi gegarandeerd lijkt met haar, uitgesponnen sessie rondom 15.30 u, halfuurtje om het af te leren rondom 19.15 u alvorens mejuffer huiswaarts diende te keren; HHG lijkt me eerder prioritair als understatement, mal gucken hoe het gaat de volgende keer...

NATASCHA: thread is aangemaakt, veel meer herhalingsdrang dien k niet te vertonen...

EWA: Poolse clubveterane aus Blue Note, een dame met ervaring. Al tijdens enkele voorafgaande bezoekjes met haar kortelings gedag gezegd, ditmaal doorheen de dag ietwat uitgebreider en na middernacht in belendende stoelen belandt, even later in een knusse sofa in de Bundesligacorner, even later met gummi gesignaleerd in dezelfde sofa in de Fussbalecke, even later met gummi gesignaleerd op de vloer in de corner, yup, comfortabel is anders doch een handdoekje en een badjas behoedden ons beiden voor overmatige blauwe plekken na het eerder alternatieve locatiegestengel... Yup, somtijds gaat het zo.

Voorts nog gezellig wat geknuffeld met Michelle, leuk toch. Me goed vermaakt met bekenden, een notoire turboterrorist weer ns getroffen tot jolijt enzo.

Fazit: in de regio blijft Panthera derzeit prioritair voor ss...Bij heraantreden van zo voor de vuist weg: Lori/Veronica/Jessica/etcetera wordt het behoorlijk lastig selecteren wegens plausibele redenen.

Peace out!

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
smart tour 006/2014 Panthera
« Reactie #322 Gepost op: 14 januari 2014, 16:57:24 »
Ce vendredi 10 Janvier

En provenance du sixsens
où je n’avais pas trouvé beaucoup de cibles.
Arrivé à 22H beaucoup d’ours et surtout des oursonnes
déjà revenues de vacance 
(Tina et Melanie) et
une nouvelle blonde avec un gros cul mais un joli visage (
Natasha).

Je partirais en chambre une seul fois vu l’heure tardive.
HELENA.RO :bonken

Je deviens de plus en plus accros a cette fille.
Un charme fou , une douceur de folie et surtout
(plus ont la connais) une vicieuse de première.
Une fois qu’elle est partie au cunni, il n’y a plus de limite. 

Départ 02H


Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Donderdag 16/01/2014
« Reactie #323 Gepost op: 17 januari 2014, 17:59:06 »
Introduction.

Après deux semaines d’absence, c’est le retour au Panthera en compagnie de quelques “rakkers” : Razé, Le Seigneur Des Anus (et son chauffeur) ainsi que Marc63.
Je remercie au passage FMB qui m’a très gentiment donné sa réduction de 25 euros.

J’avais gardé un bon souvenir de ma visite précédente et surtout des moments en chambres passés avec Melody et Michelle. Un peu moins avec Corina dont je trouve le service trop moyen, surtout si l’on compare aux deux autres.

Forces en présence.

Il y a aujourd’hui pas mal de filles, dont quelques nouvelles. Toujours en nombre suffisant pour occuper les clients présents.
Mais certaines ne sont toujours pas rentrées de vacances. Comme Veronica, la douce Bulgare,  ou encore Délia, l’électron libre.
 
Un jour de semaine.

Le jeudi est un jour différent du vendredi ou samedi : il y a plus de clients en journée (ou est-ce une impression?) alors que le soir, on a une paix royale. Les clients rentrent à la maison en fin d’après-midi après une dure journée de labeur.
A partir de 19-20h00, nous étions  très peu nombreux en salle. De plus, certaines filles qui ne travaillent qu’en soirée (comme Michelle) viennent encore renforcer les effectifs. Le ratio est par conséquent très favorable. Sans doute trop et certaines filles s’ennuient ostensiblement.

A propos des filles :


J’ai commencé ma journée avec Maria qui devait “me montrer quelque chose” et m’a amené à l’étage. Première expérience dans un recoin du couloir avec un lit, séparé du couloir par un simple rideau. Avec Maria, on passe toujours un bon moment car elle est  toujours de bonne humeur, souriante et agréable. Voilà une demi-heure vite passée avec une valeur sûre.
Récidive probable mais dans une vraie chambre.

En fin d’après-midi, alors que nous sirotions notre bière avec Marc63 au bar, Michelle est apparue. Elle est venue me dire bonjour et se frotter à moi. Inutile d’essayer de résister, c’est impossible.
Cette fille a tout : un physique magnifique (selon mes critères), le sourire, la gentillesse avec le client et un excellent service.
En plus avec elle, il est hors de question de terminer la session après 25 minutes. Elle insiste toujours  pour faire un petit massage ou pour discuter quelques minutes. Le petit plus qui fait la différence et qui fidélise le client.

En fin de soirée, j’avais encore quelques forces pour une chambre avec Elena. Une bonne demi-heure. Sans grande passion mais elle fait correctement son travail. Elle ne fait pas partie 
des mes priorités mais à l’occasion, pourquoi pas. 

Horeca

Les plats proposés sont bons (comme toujours) et en quantité suffisante (cela n’a pas toujours été le cas).
Par ailleurs, le frigo près du Kino en “self service”, rempli de bouteilles de bières est une idée lumineuse pour les gens, comme moi, qui ont souvent soifs. Par contre, je m’interroge sur le choix de bouteilles de 500 ml?

Pour conclure

Vers  23h00, il était temps d’abandonner, à contre coeur, Marc63 et Razé, encore occupés au bar, et de reprendre la route.

A la semaine prochaine...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #324 Gepost op: 18 januari 2014, 09:33:21 »
Gisterenavond, na een bezoek aan GT, ook nog in HP beland. De line-up was uitstekend. Waren oa aanwezig: Ewa, Melanie, Natasja, Nicole, Melody, Shila, Andrea, Corina, Evelina, Tina, Flori, Michelle, Maria...

Oa Christina, Bianca, Denisa en Paula zijn momenteel nog afwezig.

Het was gisteren gezellig druk in HP. Er hing 's avonds een heel leuke sfeer.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #325 Gepost op: 18 januari 2014, 09:43:47 »
En naar de kamer geweest met....Ewa.....of.....toch weer Corina?
Een uitgebreid verslag volgt nog?  :sex

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #326 Gepost op: 18 januari 2014, 09:49:26 »
Het is weer Corina geworden ::). Maar ik heb het deze keer wel kunnen beperken tot 1 sessie van 2 uurtjes ;)

Een uitgebreid verslag volgt mogelijk later nog. Eerst moet ik nog de tijd vinden om mijn bezoek aan GT neer te pennen! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #327 Gepost op: 18 januari 2014, 09:51:33 »
Ewa zag er btw wel weer heel lekker uit. Je zou haar toch echt geen 39 geven hé!  :-\
Kan natuurlijk ook zijn omdat ik al wat pintjes gedronken had, toen ik Ewa gisteren zag ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #328 Gepost op: 18 januari 2014, 10:26:13 »
Het is weer Corina geworden ::). Maar ik heb het deze keer wel kunnen beperken tot 1 sessie van 2 uurtjes ;)

Ach gut... je bent maar 2 uurtjes in Panthera geweest?  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #329 Gepost op: 18 januari 2014, 10:55:41 »
Het is weer Corina geworden ::). Maar ik heb het deze keer wel kunnen beperken tot 1 sessie van 2 uurtjes ;)

Ach gut... je bent maar 2 uurtjes in Panthera geweest?  :lol_hitting:

 :lol_hitting: Toch niet: dik 5 uurtjes. Maar Corina moest ook een uurtje presalen en een uurtje aftersalen he ;)

En ik moest toch ook een beetje aandacht aan Vendezz schenken  :)) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum