Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464674 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #405 Gepost op: 20 februari 2014, 20:16:49 »
'n dienstmededeling ter info:

* vanaf 1 maart zal de beschikbaarheid der maaltijden uitgebreid worden in tijd: vanaf 12 tot 24 uur kunnen de gebruikelijke à la carte opties worden besteld en aldus is zowel voor de early birds als voor de nachtbrakers een gunstiger gevolg mogelijk...

*  vanaf einde maart kunnen rokers en ook andere leute die gaarne buiten een uiltje knappen op het terras zich vergenoegen met een afgesloten rookruimte die de momentane ietwat winderige en somtijds frisse tot koude omstandigheden tot de vergetelheid doen behoren. Handig zat en ook voor de dames een verademing lijkt me stellig...

Peace out!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #406 Gepost op: 22 februari 2014, 20:57:51 »
Eind van de werkweek. Tijd voor ontspanning. 's Ochtends nog gewerkt om deze vorm van ontspannen te kunnen (blijven) betalen :035:
Met Licky Luke naar Ratingen en rond kwart over één liepen we de illusie van de hauskätze binnen. Theke Sabine vroeg of we weer 'geburtstag' hadden. Voor mij is elk bezoekje aan HP een verjaardagsfeest. Gelukkig word ik niet van elk bezoek een jaartje ouder.
Hoe dan ook, ik vind het een prima clubje.
Het was er al gezellig druk voor het tijdstip van de dag. Daria had weer zoals gewoonlijk het hoogste woord en vroeg waar de pralines waren. Vrouwen, het blijven rare wezens. De ene keer krijg je het verwijt dat je ze vetmest en de andere keer willen ze weer pralines :-\. Ik begrijp 'mijn vrouwen' thuis al niet en in een club al helemaal niet.
Melanie was weer aanwezig. Het werken in van Goch lijkt van korte duur te zijn geweest. Grote afwezige was weer Denisa. Vorige week vrijdag was ze ook al niet aanwezig. Ik heb van nog geen andere rakker verontrustende berichten gehoord, maar haar afwezigheid valt mij wel op.

Snel een sneetje brood gesmeerd met kaas en een kop koffie, want de lunch was er bij in geschoten. Over deze club niets dan goeds uit mijn mond, maar die lunch blijft een ondergeschoven kind. LL en ik konden toch een aardig tijdje aan de bar een serieus gesprek voeren, ware het niet dat LL ook in gesprek raakte met Sabrina en opeens verdween naar een ander plekje in HP.
Zelf had ik een saunagang in gedachten. Dat zeurderige griepje dat er maar niet uitkomt met een constante vervelende hoest hebben mij veel energie gekost de afgelopen 2 weken.
Op het moment dat ik naar de sauna wilde lopen zag ik Maria. Die had ik nog niet gezien en moest natuurlijk even goedendag worden geknuffeld. Van knuffelen, kwam gezellig praten, daarna iets meer dan praten en uiteindelijk naar een kamer. Ik had Maria aangegeven dat ik moest worden afgekoeld. Ik had het warm en vroeg Maria om een koele kamer. We liepen naar boven en kwamen uit bij de kamer met whirlpool bad2. Echter, de whirlpool hebben we niet gebruikt. Twee uurtjes met een van mijn M&M's. Het waren weer twee hele fijne uurtjes. Maria van ongekende klasse GFE was weer top!
Later bleek dat LL niet meteen met Sabrina naar een kamer is gegaan, maar eerst ergens in een hoekje van HP heeft liggen spelen. Toen het moment daar was kozen LL en Sabrina voor de kamer met whirlpool. Die was echter bezet. Op zich geen probleem, maar toen LL hoorde dat wij de whirlpool niet hadden gebruikt, krabte hij zich achter de oren  :017:

In de bar trof ik Vendezz en Hasta la Pasta aan. Ik ben slecht in het onthouden van gezichten, ik zou Hasta la Pasta zo voorbij zij gelopen. Maar nu zal zijn face wel blijven hangen. Mijn eerste weisswein besteld, die ik spontaan kreeg aangeboden van stapmaat Vendezz. Gezondheid kerel! HlaP had inmiddels een van de dames aan zich gebonden. Met Vendezz lekker ge-oh't tot dat LL weer eens kwam opdagen van zijn date met Sabrina.

Zelf had ik nog maar één date op het programma staan en dat was met Michelle. Rond 5 uur kwam Michelle binnen. Ik stond met de rug naar de ingang. Mijn ogen werden verblind door haar handen. Mijn feestje was weer compleet. Helaas maar voor even. Michelle had een 'termin' met een klant buiten de saunaclub om. Jammer, maar de dames komen daar nou eenmaal om geld te verdienen. De klant meldde zich keurig op tijd. En daar ging Michelle. Ik kreeg nog als boodschap mee: 'ich will nicht dass du fremd gehst!'  :o
Om de tijd wat sneller te kunnen slijten, heb ik mij een salade gegeten.

Op de Nikolausparty zag ik Michelle voor het eerst. Mijn recensie over haar destijds begon als volgt: "In mijn ooghoek zag ik steeds een goeduitziende blonde dame langs wandelen. Haar blikken brandden een onherstelbaar beschadiging op het netvlies van mijn oogkassen. De dame in kwestie heette Michelle, de enige Duitse in Panthera. Michelle van een optiek waar menige student zijn studie voor zou willen stoppen. Mijn schoonvader zaliger die WOII aan den lijve heeft meegemaakt, zou mij dit niet vergeven."
Inmiddels heb ik al een aantal dates met deze Duitse schoonheid gehad. Michelle blijft je verrassen! Geen kamergang is hetzelfde! De GOSP uitgedrukt in de eenheid M, heeft ze afgelopen vrijdag overtroffen. Het zit hem niet alleen in haar uitstekende service. De totale illusie maakt een date met Michelle wel heel bijzonder. Bij het verlaten van de kamer deed Michelle mij een aantrekkelijk aanbod voor mijn volgend bezoek op 14 maart. Hoewel ik er formeel nog over na moet denken, weet ik eigenlijk het antwoord al  :pica
Elke keer na mijn date met Michelle is er eigenlijk geen sprake van 'einde date'. Ook nu weer heeft ze gezellig bij mij (ons) gezeten. Gegeten, gekeuveld, geknuffeld (und viel mehr).

Mijn alibi liep al af om 9 uur. Tijdens mijn date met Michelle heb ik mijn alibi telefonisch verlengd. Altijd een risico en dat moet ik natuurlijk niet elke keer doen. En zo werd het half 11, anderhalf uur later dan gepland, eer ik de illusie van de hauskätze weer gedag moest zeggen.

Licky Luke kwam nog even nababbelen in de kleedkamer. Prima kerel.
Op de terugweg naar huis moest ik dwars door Roermond rijden, omdat de tunnels in de A73 voor onderhoud waren gesloten. Reden voor de politie om maar eens een alcoholcontrole te houden juist voorbij Roermond.  :wtf: Met 3 wijn en 1 mojito blies ik mijn schone adem in het apparaat om vervolgens de mededeling te krijgen dat het "in orde" was.  :great:
Over billenknijpen gesproken............ .
Het was weer een prima dagje bij mijn huiskatjes!


Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #407 Gepost op: 23 februari 2014, 12:16:09 »
Haus Panthera, vrijdag 21-02-2014
Het voelt onderhand als thuiskomen…

…zeker als je begint met een begroeting zoals die van Sabine, inclusief omhelzing, knuffel en drie kusjes… Daar wordt je toch meteen al warm van?

Rond 13:15 uur aangekomen, tegelijkertijd met Knaktuut (waarschijnlijk omdat we de hele weg achter elkaar gereden hebben?). Warm welkom met overdracht van de nodige Euro’s en vrijkaart (lucky bastard Knaktuut) en in tegenovergestelde richting de badjassen en handdoeken. Deze keer geen snoepgoed of gebak meegenomen omdat sommige dames, waaronder Ilaria, beginnen te klagen dat ze te vet worden gemest… nou ja…

Omkleden, toilet, douchen en naar de bar, waar Knaktuut al weer als eerste was. Maria stond achter de bar om voor Knaktuut koffie te maken, lekker bakkie gedaan en eens rondgekeken. De parkeerplaats was behoorlijk vol maar toch viel het gastenaantal binnen redelijk te noemen. Sabrina kwam langslopen, meteen even goedendag gezegd en mijn hand om haar middel geslagen bij het goedendag-zoenen. Mejuffer dacht dat ze dan wellicht het beste even bij me kon blijven staan en omdat ze hoog op mijn todo lijstje stond vond ik dat best wel een goed idee. Eigenlijk wil ik na aankomst eerst even wat acclimatiseren aan de nieuwe omgeving, maar nu vond ik dit welkom ook wel lekker. Met de gedachte dat Sabrina verderop de dag waarschijnlijk ongrijpbaar zou zijn in verband met de nog te arriveren pannekoekers, wilde ik haar nu dan maar even niet laten gaan.

Gelukkig had ik Knaktuut ’s-morgens op zijn werk bezocht en daar al wat serieuze gesprekken met hem gehad voordat we naar Panthera zijn vertrokken, dus wat mij betreft kon ik het huidige gesprek wel onderbreken om me wat meer met Sabrina bezig te houden. En omdat het niet netjes is om met volle mond te praten verstomde mijn gesprek met Knaktuut al gauw… waarop het me een leuk idee leek om mijn “gesprek” met Sabrina op een kamer voort te zetten. Bijvoorbeeld de jacuzzi kamer. Maar misschien eerst nog even een bankje doen met Sabrina? Die vond het prima en zo verhuisden we naar een bankje bij de voetbal-TV, waar het allemaal wat meer afgezonderd en knusser was dan aan de bar. Achteraf gezien hadden we eerst de sleutel van de jacuzzi kamer moeten gaan halen, want toen we dat na een half uurtje zoenen (heerlijk met Sabrina!) wilden doen bleek die voor 2 uur gereserveerd te zijn! Door … Knaktuut en Maria! Aldus met Sabrina naar een andere kamer en echte GFE sessie beleefd met veel zoenen, strelen, likken, elkaar diep in de ogen kijken… Deze lieve dame stond al lang op mijn lijstje, eindelijk was het er dan van gekomen en het was top! Herhalingsgevaar 100%. Tevens een prima aftersales met steeds een stralende glimlach.

Na terugkeer in de bar ontmoette ik o.a. Knaktuut in gezelschap van Vendezz en Hasta la Pasta. Ook noglangnietuitgewandeld verwelkomd en Cupido. Leuk om weer een nieuwe “collega” te leren kennen. Nicole was weer hersteld van haar griepje en geheel springlevend, ik werd weer heerlijk verwelkomd met de nodige zoentjes.

Iemand gaf aan dat Christina er maar chagrijnig bij zat, maar dat geloofde ik niet. Haar gezicht staat wel eens wat somberder als ze zich ontspant, heb ik ook wel eens. Dan vraagt iemand me plotseling of ik boos ben terwijl ik gewoon wat in gedachten verzonken zit. Het bewijs: Christina kwam naast mij aan de bar een drankje halen en ik kriebelde wat over de achterkant van haar benen. Er kwam geen protest, sterker nog, ze draaide zich om, ik kreeg wat zoentjes en ze gooide haar arm om me heen. Even klater kriebelde ze lekker over mijn borst en nog iets later onder mijn badjas. Omdat ik op korte termijn geen kamerplannen had kwam mijn eten net op tijd, voordat het daar onder mijn badjas uit de hand (van Christina) was gelopen… Ik heb me dus maar met mijn bordje aan een tafeltje gezet om te eten, maar had ik tussen mooi bewezen dat Christina niet chagrijnig was.

Ik werd ook door Elena met wat kusjes en voornamelijk een stralende glimlach verwelkomd, en er kwamen weer mooie herinneringen bij me op van onze eerste kamergang vorige vrijdag. Echter, ook voor haar had ik vanavond geen specifieke plannen…

Een leuk gesprek aangeknoopt waarbij het me opviel dat Knaktuut zich ergens over aan het verkneukelen was. Bovendien viel het me op dat ik Maria niet zag, die was toch net terug van een sessie met Knaktuut? Meestal blijft die dan wel wat kletsen bij hem… Echter toen kwam de aap uit de mouw… Ik had al een vermoeden dat het verkneukelen ging over de jacuzzi kamer die Knaktuut en Maria voor mijn neus hadden weggekaapt, maar op zich heb ik daar geen problemen mee. Ik weet dat ze beiden van die kamer en de daarin gelegen jacuzzi kunnen genieten dus ik gun ze dat spetter-spatter-plezier wel… WARE HET NIET DAT ZE IN DIE TWEE UUR HELEMAAL GEEN GEBRUIK VAN DE JACUZZI HADDEN GEMAAKT! Nou vraag ik je, wat is dat nou weer voor stunt? Toen ik Knaktuut met verbaasde blik aankeek schoot hij in de lach en gaf hij lachend de schuld aan Maria, die de sleutel had gehaald en daarmee dus ook de kamer had uitgekozen. En op dat moment kwam die olijke dame net binnen van een sigaretje roken, waarbij ze probeerde mijn blik te ontwijken hetgeen natuurlijk niet lukte… Ze kwam uiterst schuldbewust (maar ook lachend) naar me toe en ik probeerde zo serieus mogelijk te blijven om haar wat verwijten naar het mooie koppie te slingeren, maar ook dat lukte niet lang… waarop ik me met mijn verwijten weer op Knaktuut wilde richten maar die bleef maar naar Maria wijzen… prima tactiek kerel, zo sta ik dus geheel machteloos, chapeau!

Relaas van het verhaal: Maria had die kamer gekozen omdat Knaktuut een koele kamer wilde hebben en Maria wist dat de jacuzzikamer een raam had ter verkoeling. Eigenlijk een slecht argument want de kamer waar ik met Sabrina was geweest had ook een raam. Sabrina had zelfs nog gevraagd om dat dicht te doen toen ze het koud kreeg… Ik heb Knaktuut dus aangegeven dat er meerdere kamers met raam-ter-verkoeling zijn en dat ie anders net zoals Satanic Surfer laatst ook nog op het dak kon gaan spelen, dat zou gegarandeerd erg verkoelend zijn… Enfin, er werd nog lange tijd gegrapt over de kamerkeuzes en we vroegen ons op een gegeven moment af hoe de kamers in het privé gedeelte van Panthera er uit zagen. Ik wist dat er minstens één kamer met jacuzzi was, die ligt op de begane grond tegenover de inkom en daar had de stripper op mijn verjaardag zich omgekleed. Prachtige kamer met alle voorzieningen, echter alleen toegankelijk voor privé reserveringen en niet vanuit de club.  Maria legde uit dat er nog een andere kamer met jacuzzi was, echter die lag ook in het privé gedeelte. Omdat er in het clubgedeelte dus maar één zulke kamer is suggereerde ik dat je die dan ook maar het beste zo snel mogelijk kunt halen als je een kamer wilt waarbij je van een jacuzzi gebruik wilt maken, waarbij ik erg de nadruk legde op dat laatste gedeelte van de zin en daarbij specifiek naar Knaktuut en Maria keek. Deze laatste barste weer in lachen uit en rende snel weg, naar ik aannam om zich ergens diep te gaan schamen. Echter, wat bleek, kort daarna kwam ze met een triomfantelijke blik op haar schone toetje terug en hield een sleutel omhoog: juist ja, die!

Afijn, om een lange sessie kort te maken: Met Maria naar de jacuzzi kamer en genoten van een heerlijke GFE sessie van bijna 3 uur… inclusief de jacuzzi (zoals het hoort als je die kamer boekt, Knaktuut!). Maria is, zoals al vaker gezegd, wat mij betreft een dame met niet alleen een heerlijk lichaam maar ook een prachtig karakter. Die combinatie levert een veel intensere GFE dan anders omdat je langzaam maar zeker vertrouwd met elkaar raakt. Ze is oprecht geïnteresseerd in wat je fijn vindt en wil zelf ook van zo’n kamergang genieten, ze laat ook zelf goed merken wat ze graag heeft en wat haar interesseert. Kortom, ze laat waardering en respect blijken en krijgt dat uiteraard ook van mij terug. Daardoor wordt elke volgende sessie met haar telkens weer een stuk mooier… aldus ondergetekende, de romanticus zelve…

Na lange tijd weer terug in de bar gekomen zag ik dat Knaktuut en Michelle nog niet van hun kamer terug waren. Vendezz was al weer verdwenen (die vond dat ie te lang moest wachten totdat Knaktuut en ik terug waren, terwijl hij zelf al twee kamergangen achter de rug had). Volgens mij was noglangnietuitgewandeld ook al verdwenen, echter Cupido en Hasta la Pasta zijn echte die hards en zaten gezellig op twee naastgelegen bankjes te keuvelen. Soms viel er in hun gesprek een stilte aan de kant van Hasta la Pasta, maar die werd veroorzaakt door Shila die bovenop hem zat en hem weer heerlijk verwende… Nog wat met deze collegaberen gekletst en van drank voorzien door Shila, de lieverd. Het valt mij styeeds weer op hoe vaak de dames bereid zijn om een drankje voor je te halen, vrijwel altijd “guten apetit” wensen als ze zien dat je aan het eten bent, enzovoorts. Dat maakt dat ik vind dat er in Panthera zo’n prettige sfeer hangt!

Inmiddels had ik mijn tweede maaltijd besteld (salade, prima!) en daar kwamen Knaktuut en Michelle van de kamer, de eerste weer zoals gewoonlijk met rode oortjes, dus ik hoefde niet te vragen hoe het was geweest… Knaktuut moest helaas zijn vertrek aankondigen want zijn (verlengde) alibi liep nu toch echt op zijn einde. Nog even met hem nagekletst in de kleedkamer en toen afscheid genomen. Terug in de bar zag ik Michelle zo gauw niet, later bleek dat ze buiten een sigaretje rookte, maar daar was het mij te koud. Wat later stond ik met Nicolle aan de bar te knuffelen (en zo) en toen kwam Michelle naar binnen en gaf aan dat ze nou net mij aan het zoeken was geweest… ik was echter op weg terug van de kleedkamer na het afscheid van Knaktuut “vertraagd” door o.a. Maria en wat collega dames die allemaal wat te vertellen hadden (en zo) en waar ik natuurlijk de nodige aandacht moest geven… ik ben tenslotte netjes opgevoed…

Ik stond intussen aan de bar met Nicolle, die me flink begon op te vrijen, hoewel ze wist dat ik vanavond niet meer op kamer zou gaan. “Macht nichts, nächtses mal” reageerde ze telkens, en ging vrolijk door met zoenen en kriebelen,. Wat een lekker ding is ze toch, echt een van mijn favorieten daar.. Krijg het weer warm als ik aan haar denk… Ik heb haar toen maar een cocktail besteld en daarna ook eentje voor Maria. De vriendelijke blonde theke wilde unbedingt dat ik deze cocktail zou proeven en maakte een gratis minicocktail voor me, kijk dat is nou weer zo’n geweldige service van Panthera!

Op een gegeven moment wilden Nicole en Maria buiten gaan roken maat wat bleek: alle dames-badjassen waren in gebruik! Toen er weer eentje beschikbaar kwam nam Maria die en bood ik mijn badjas aan Nicolle aan, in ruil voor een handdoek uiteraard. Hilariteit alom toen ik daar kort in adamskostuum stond bij het wisselen van mijn badjas voor een handdoek, zeker toen er net twee dames binnenkwamen en er dus weer twee dames-badjassen beschikbaar waren. Dus mijn badjas weer terug gekregen, Nicole in haar badjas geholpen en gezellig buiten gekletst terwijl de dames hun broodnodige portie nicotine tot zich namen.

Inmiddels waren ook Carlitos en Seth gearriveerd en zaten ook buiten met elk een dame. Zie voor details hun eigen recensie(s), al weet ik niet onder welke nick ze deze publiceren (Seth wilde volgens mij voortaan Fabian worden genoemd en misschien heeft dat Carlitos ook aangezet voor een verse nieuwe nick? Ik hou het allemaal niet meer bij… gelukkig ken ik ze al wat langer van gezicht dus daar kan ik me in ieder geval niet in vergissen).

Binnengekomen werd het spel van de avond weer herhaald: de dames (met name Maria, Nicole) die buiten waren geweest lieten de heren voelen hoe koud hun handen geworden waren… Sommige mannen vonden dat verfrissend, anderen prefereerden duidelijk warme handen…

Later op de avond Mariana nog geholpen met het paaldans-klimmen, met Sunny gekletst die het nog over de verjaardagsfeestjes van Knaktuut en mij had en aangaf dat ie dat wel gezellig had gevonden, met name de redelijk volle dansvloer want zo zag hij het uiteraard graag! Vanavond moest ie het helaas met beduidend minder dans-actie doen. Nog wat geknipoogd met Evelina, die vanavond een stuk minder dan normaal op de voorgrond aanwezig was en een beetje in een wisselvalige bui leek te zitten… wel ups en downs, maar niet op de kamer…

Uiteindelijk nog afscheid genomen van Cupido en Hasta la Pasta, die net terug kwam van een laatste uurtje met Shila, en daarna ook zelf maar afscheid genomen. Nicolle kon ik helaas nergens meer vinden en heb ik ook niet meer gezien toen ik bij de herenkleedkamers op Maria heb gewacht om afscheid te nemen, wat overigens gelukkig wel gelukt is. Uiteindelijk tegen 2:30 uur de club met een wederom zeer tevreden gevoel verlaten!

Nog wat feitenmateriaal: o.a. Jacky en Denisa afwezig, de laatste ook vorige week al toen Jacky er wel was en de nodige toespelingen naar me maakte… Naast de hiervoor genoemde dames nog Melodie kort gezien, Briana, Ewa, Melanie was er ook weer, Corina, Marina, Veronika, Paula, Sunny (massage), en excuses voor al wie ik nog meer vergeten ben..

Volgende week doe ik met o.a. Knaktuut nog een APK doen in Planet Eden, daarna heb ik een (volgens mij zelf) welverdiende vakantie. Panthera, wellicht tot de 14e maart!

« Laatst bewerkt op: 23 februari 2014, 12:21:43 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #408 Gepost op: 23 februari 2014, 15:11:44 »
 Naja, in Ratingen fühlt ss sich wohl, zo regelmatig dient dit geboefte zich aan de inkom aan, en tot nader order kan 'k immer mits overhandiging der Ocken binnenglippen. Ontvangst immer nett en zo, zoals in een dienstmededeling gemeld binnenkort dus een meer uitgebreide etenstijd, doch qua kwaliteit is het vreten immer nog volkomen naar behoren. De in de steigers staande aanpassing van het rookterras zal iedereen verblijdden, de milde winter maakt dat het nu nog redelijk te doen is, doch het zal een verademing zijn voor zowel bezoekers als dames.

Wat valt er nieuws te melden, nou ja, niet veel feitelijk. Enorme fluctuatie qua dames onderhand, bijna telkenmale een 3-tal nieuwe dames, waarvan er doorgaans slechts eentje of geentje van blijft, ook woensdag bijvoorbeeld 2 nieuwe dames, gister waren ze er allebei niet. Gister weer 3 nieuwe dames, noumoe, mal gucken. Eén dame leek goed tot zeer goed dixit enkele bekenden, doch al te veel experimenteerdrift vertoont ss niet meer, en dit wegens 2 uiteenlopende plausibele redenen, namelijk de volgende. 1: Melody die performt op zulk een uitmuntend level dat er geen weg omheen is, why settle for nothing less but the best comes in mind. 2: er zitten toch wel een boel matigere dames tussen, wat gelukzoeksters, wat onervaren moppies, en ss heeft nooit zo de drang gehad om met Mieke en allevrouw te kameren just for the sake of it, ik hou het liever wat selectiever. Een welgerespecteerde ijverige collega kamerde met 4 dames zoals gebruikelijk zowat voor hem, 3 onbekenden, 2 maal was het okidoki doch niet meer/herhalingsbenodigd, eenmaal was ie zeer tevreden doch niet het level van, naja, vul zelf maar in...Wat dat betreft is het voor ss simpel zat derzeit; de reden des aanreis...

MELODY dus: Zoals een collega onderstaand al aanhaalde ook boekbaar op het dakterras bij 4° celcius, doch nou niet voor eenieder gok 'k, alhoewel, anyone knows dat aan het eind van de dag de geldbeugel prioritair is in Pay6, dus alla. Onderhand is het simpel zat, doorheen gans de club gekkigheid, sessies die zich doorheen verschillende vertrekken voltrekken, rauchterras-sofa-dakterras-kino-kamer zoals getaamt, egal. Overweldigende servicekameleon die scharlaken smeuiige dauertongzoenenverslindendheid en headbangblasen combineert, overmatig goede luim vertoont en onderhand ondersteboven wordt geboekt in die zin dat ze vanaf aankomst tot vertrek aan de slag lijkt/is, het weze haar gegund en gelukkig is deze krawaat in de bovenste schuif bij haar beland seit anfang, we get along fine en ondanks dat het nichts besonderes is gaat het z'n gangetje...

Een riedel nieuwe dames dus die zich wel zullen afvragen wat dit jochie toch zit te lummelen tussen de uitgesponnen sessies met dat Bulgaars sessiegeweld, excusi. Onderhand 11 Bulgaarse dames, Nisrina lijkt zich permanent te blijven vestigen in Ratingen wat enkel kan worden onthaald op tevredenheid, voorts een groot damesverloop zoals bovenstaand gemeld, Michelle die een staafje door d'r linkertepel heeft laten kloppen, voorts the same old same old met een grote tweedeling tussen maa-tot donderdag, en vrij- tot zondag die onderhand verworden zijn tot Nederlandstalig gedomineerd clubben. Opmerkelijke terugval der openlijke gekkigheden doorgaans, anblasen een rariteit onderhand, vaak het procedé van wat quatschen en leutergrijpen, hoppa naar een kino voor 5 minuutjes en dan een sleutel ritsen. Het opent de deuren voor meer matiger damesvolk, een stelling die wordt bewezen door de ongeschreven relazen van velen doorgaans, en ter uitbreiding daarvan dient ss zich somtijds de opperste verbazing van enkele dames te laten welgevallen aangaande berichten die door MrIjsberen enzo worden neergeklad doch waarin dames zich niemals in herkennen, naja, dan kan ss enkel maar gniffelend meededelen dat ie zulke heren niet kent en dat ook niemals jammer vind...nominaties galore als incentive, inhoudelijke waarde: naja... zo gaat het in feelgoodland...

Fazit: de reden des aanreis lijkt me onderhand duidelijk, simpel zat. Los daarvan een relaxxxte sfeer als wordt er wel merkelijk meer lichtjes annoying volk gesignaleerd, maar alla, ik hoef er niet mee te kameren bottom line, dus no prob. Het risicogehalte der sessies neemt toe, net als de sessieteller met een briljant... Don't forget what makes us tick!

Peace out!

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 021/2014 Panthera
« Reactie #409 Gepost op: 25 februari 2014, 17:04:22 »
Ce Vendredi 14/02/2014
Me revoici donc pour une sortie bien remplie
Arrivée 12H départ 02H


3 sessions avec:

REBECCA.RO :tietjes Nouvelle venue, cette roumaine 1M75 aux longs cheveux noirs,
possède un atout principal avec sa jolie poitrine 75C.
Son corps est plutôt quelconque ni mince, ni grosse.

Nous avons Longuement parlé dans les sofas avant de partir en chambre
pour une jolie session dans la moyenne du panthera.
Récidive incertaine, mais pas nul.



MORENA.RO :ladyinred Deuxième session avec la belle Morena, elle progresse vers le coté gfe.
Elle donne vraiment un bon service et ce lâche petit à petit.
Espérons qu’elle reste au panthera encore quelques temps
 car elle voudrait essayer d’autre club vers Cologne (eden ou samya)

VERONIKA.BU  t4517
Encore un très beau final avec cette grande et jolie Veronika.
Elle ne change pas, toujours aussi douce, merveilleuse et câline.

Du rêve pleins les yeux, les doigts, les bourses.

Oursonne a recommandé pour les amoureux de gfe mais en douceur.
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2014, 17:21:42 door raze495 »

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Sperma brennt
« Reactie #410 Gepost op: 27 februari 2014, 18:55:33 »
--------------------------------------------------------------------------------

Nach einer gefühlten Ewigkeit führte mich die Geilheit und der Hunger mal wieder nach Ratingen.
Trotz der frühen Uhrzeit war der Parkplatz überraschend gut gefüllt. Das optische Highlight des Tages direkt am Empfang. Das ist ja mal ne Schnuckelige . Da könnte ich glatt schwach werden.
Den Schwachsinn mit den 10 Euro Schlüsselpfand hat leider immer noch nicht abgeschafft. Wobei man damit auch ein gewisses Alleinstellungsmerkmal in der NRW Club Szene hat.

Es ist mir weiterhin ein Rätsel, warum man nicht zumindest im Saunabereich Handtücher platzieren kann. Es ist schon etwas nervig sich immer erst vorne mit Handtüchern versorgen zu müssen.

Dann widmete ich mich erstmal dem Wesentlichem:
LineUp:

Wie nicht anders zu Erwarten sind viele Topacts zu Wochenbeginn nicht anwesend. Die Riege besteht zum größten Teil aus Frauen, die auch im Club schlafen. Geschätzt im Tagesverlauf 12 -15.
Mir bekannt nur noch Evelina und Sunny. Abends kommt noch Ewa. Optisch nach meinem Geschmack insgesamt nicht die erste Liga. Aber allesamt flirtwillig und durchaus charmant.
Sunny verabschiedete sich gegen 19.30 Uhr.

Gäste: Holländer, Belgier und Deutsche. Gegen Mittag ausgeglichenes Verhältnis. Zum Abend hin ruhiger bis sehr ruhig. Gegen 20 Uhr kamen noch einige Gäste, überwiegend Neulinge, da diese eine Clubführung erhielten.

Verpflegung: Hier gilt mein ausdrücklicher Dank dem Koch. Dazu hatte ich abends auch persönlich die Gelegenheit. Es hat ihn sichtlich erfreut.
Ich entschied mich für eine Vorsuppe (eine Tomatensuppe mit Sellerie, Reis und Fleischeinlage), Beilagensalat , und Rindermedallions mit Kartoffelgratin und Bohnen im Speckmantel. Die Suppe war alleine das Kommen wert. Das Fleisch genau richtig durchgebraten. Das war so lecker, dass ich mir den Hauptgang am Abend ein 2. Mal bestellt habe.

Bei Kaltgetränken wie Bier und Wasser gilt Selbstbedienung. Der Kühlschrank ist mit diversen Biersorten gut gefüllt. Das Mineralwasser in Plastikflaschen am Tresen passt nicht ganz zu einem Club dieser Klasse. Mit der Selbstbedienung will man wohl am Wochenende die Wartezeiten am Tresen verkürzen.

Mein Tag:

SABRINA:

Zunächst ein Saunagang, dann ein wenig lesen, ein Bier dazu. So sollte es losgehen. Mit Handtüchern, einer Flasche Pils und einem guten Buch bewaffnet ging es nach oben.

Ich richtete mich im Ruheraum ein und führte noch 2 wichtige Telefonate. Da kamen auf einmal 2 Frauen zu mir in den Ruheraum und wollten mich wohl zu anderen Aktivitäten verleiten. Das waren Sabrina und eine andere (Namen vergessen, kam für mich als Option nicht in Betracht) Eine links , die andere rechts von mir und los ging das Geplänkel. Zu dem Zeitpunkt war ich mir sicher, dass es für eine Nummer noch zu früh ist.

Sabrina begann mich zu küssen, die Ohren, den Hals und den Mund, den ich zunächst noch geschlossen hielt. Beide streichelten mich dazu. Ich muss sagen, das gefiel mir wirklich gut. Mittlerweile hatte mich Sabrina geknackt und die Zungenküsse waren allererster Güte. Das ging eine ganze Weile so. Voller Überzeugung vertröstete ich sie auf später. Die andere merkte wohl, dass mein Interesse an ihr sehr oberflächlich war und verzog sich.

Sabrina wollte jetzt noch ein wenig bei mir entspannen. Zu diesem Zweck zog sich aus, öffnete meinen Bademantel, setzte sich auf und fuhr mit mir Schlitten, dabei tiefe Zungenküsse.  Sie begab sich später nach unten und es folgte ein orales Vorspiel der Extraklasse. Ohne Handeinsatz , mit sehr gefühlvoller Zunge. Mein Ding stand längst prall gefüllt. Ich meinte zu ihr, ich will noch ein wenig ausruhen. Sie antwortete mir, ich auch, ich begleite dich und sie entführte mich in eine der Massagekammern zum Relaxen.

Das Luder, nichts war es mit Relaxen. Die wollte Sex. Die hatte mich reingelegt. Da war ich ja gar nicht drauf vorbereitet.
Leider ging die Nummer sehr unglücklich zu Ende. Nach dem üblichem Spiel küssen , lecken, blasen, ging es wieder zum Schlittenfahren.
Das Mädel hatte meine Säfte zum Brodeln gebracht. Ich bat um Handfinale. Und das Geschah das Unglück. Die erste Ladung schoss noch in hohem Bogen an mir vorbei. Beim Weitspritzen wäre das sicherlich ein Weltrekord gewesen.

Die zweite Ladung hingegen landete direkt in meinem linken Auge. Sehr zur Freude von Sabrina. Die sich köstlich amüsierte. Dann aber ganz SW war und mir den Tipp, gut mit kaltem Wasser auszuspülen.
Meine Fresse, ich wusste gar nicht, dass Wolfsperma so gefährlich ist. Meine Auge brannte ziemlich heftig.

Kurzübersicht Sabrina:

ZK: super
EL: jepp
FO: mitteltief und die Zunge wird gekonnt eingesetzt
Lecken: mir machte es Spaß
Fingern: auch das
GV: nicht zu gekommen

Sicherlich kein Optikschuss, aber sehr sympathisch und sie weiß wie man einen Mann und den Schwanz behandeln muss!
Klare Empfehlung von mir!

Cindy:

Nachdem sich mein Auge langsam wird erholt hatte , wartete ich ab was der Tag noch so bringt. Da sollte noch was kommen. Nach diversen Anbahnungsgesprächen, zumeist von den Frauen ausgehend, Angeboten von gemeinsamen Saunagängen und so weiter, saß ich unten alleine verloren auf eine der Couchen. Da gesellte sich Cindy zu mir.

Das Mädel aus Sofia. Zumindest hat sie mir das vorgelogen. Genauso wie ihr Alter. 23. So richtig Bock hatte ich ja nicht auf sie. Ich blieb zunächst auch ganz reserviert. Das störte sie nicht weiter und sie begann mich abzuschlecken. Sie küsste mir auch auf den Mund und meinte dann: „ Du küsst wohl nicht gerne“ Och doch und ich öffnete meinen Mund. Das ging dann ewig so weiter. Cindy hat den Bogen raus und wickelte mich um den Finger. Ich vertröstete sie zunächst auf später.

Es stellte sich dann heraus das Cindy und ich einen gemeinsamen Bekannten haben. Ein Typ mit einem seltsamen Dialekt.

Am Abend verzogen wir uns dann für weitere Aktivitäten ins Pornokino. Das war mal richtig gut, auch wenn Cindy dort nicht poppen wollte. Dazu suchten wir uns ein Zimmer. Ihr Blickkontakt beim FO ist himmlisch und sie hat eine gute Zungenfertigkeit. Das Gummi wurde mit dem Mund aufgezogen und ich ließ sie zunächst reiten. Gutes variables Tempo. Über Missio und Doggy ging es zum Finale.
Wieder eine Toppnummer mit hohem Unterhaltungswert.

Kurzübersicht Cindy:

ZK: super
EL: jepp
FO: mitteltief und die Zunge wird gekonnt eingesetzt
Lecken: mir machte es Spaß
Fingern: wird eingefordert
GV: Reiter, Missio, Doggy

Eine klasse Nummer. Auch hier meine Empfehlung

Es war ein super Wohlfühltag im Panthera. Das Essen wie gewohnt klasse und ich mag dort auchmal die ruhigen Tage und das lockere Animieren der Mädels.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #411 Gepost op: 3 maart 2014, 23:56:55 »
Ik probeer altijd zo snel mogelijk mijn ervaringen met de lezers te delen, echter het is carnaval in het zuiden.....dan ben je soms met andere dingen bezig :olaaaa

Hoewel het niet echt in mijn agenda stond, ben ik donderdag 27 feb toch maar weer eens naar de huiskatjes geweest. Het was mijn bedoeling om pas weer te gaan op 7 maart. Echter, op 7 maart kan het slechts een kort bezoek worden in verband met werkzaamheden in Amsterdam en het ontbreken van een goed alibi. Dus heb ik maar het zekere voor het onzekere genomen. De 27ste stond in het teken van Weiberfastnacht. Ik heb gezocht naar de juiste vertaling van Weiberfastnacht, maar deze heb ik niet gevonden. Een vertaling zou kunnen zijn: oude wijven bal....?!
Met Vendezz afgesproken en rond 14 uur wandelde ik de illusie van de panthertempel weer binnen. Licky Luke schreef het al in zijn recensie.....het lijkt als thuiskomen. Ik voel het in ieder geval zo.

Deze keer werd ik vriendelijk ontvangen door theke Anetta, de theke waarvan ik al eerder heb gezegd dat ze aan de verkeerde kant van de receptie werkt ::). Inmiddels is men bij Panthera bekend dat ik met mijn Goddelijk afgetraind lichaam een bademantel van het maatje XXL nodig heb. Die kreeg ik dan ook zonder het aan te geven, uitgereikt!
Vendezz was enkele minuten voor mij binnen en ik trof hem in de kleedkamer. Na de gebruikelijke rituelen wilde ik naar de bar lopen. Ik werd echter tegen gehouden door Denisa. Ze zei dat ik even moest wachten. Binnen een minuut was ze terug met een doos Roemeense pralines! Voor mij! Ik was verrast. Denisa is 2 weken met vakantie geweest. Dat verklaart haar afwezigheid van de afgelopen weken.   

In de grote ruimte en aan de bar was het al aardig druk met zowel dames als eisbären. Er was een aanwezigheidslijst verschenen op 'freiercafe' met maar liefst 28 dames. Voor zover ik het heb kunnen overzien klopte deze lijst, alleen Melody was afwezig.
Ik was verrast dat alle dames verkleed waren. Eerder deze week had ik van een bekende bron vernomen dat de dames FKK zouden zijn en de mannen verkleed. Ik heb mijn bron toch maar even in kennis gesteld. Ze was blij met mijn info en kon zich nog aanpassen aan de situatie.

Ik bestelde mij een weißwein. Vendezz die een beter geheugen heeft dan ik kon een aantal voor mij onbekende dames van een naam voorzien. Ilaria zag er betoverend uit als een rode heks en ze was weer prima in haar rol. Scherp van tong, gevat en vooral het zonnetje achter de bar! Maria was als militair verkleed die je streng kon aankijken met opgestuwde borsten op ooghoogte  :-\. Nicole als gesluierd oosters prinsesje, Denisa als ondeugende dame (voor zo ver ze dat al niet zonder dat pakje is) en Jacky als konijntje. En zoveel meer.....te veel om op te noemen. Ik vond het wel wat hebben die verklede dames. Uitdagender dan FKK.

De dames liepen af en aan. Er viel wat te kiezen op het Weiberfastnacht....... . Pas tegen half 4 liet ik mij verleiden door Denisa. Had zo ook Jacky, Evelina, Christina, Maria of Sabrina kunnen zijn. De 'tombola' besliste uiteindelijk voor Denisa. Ik word graag verleid....en als de dame mij uit de tent lokt...dan ga ik overstag. Denisa, een dame die de temperatuur op heel korte tijd naar een kookpunt kan brengen. Het ging zelfs zo snel dat ik voorstelde om naar de Kino te gaan. Aan de bar is wat mij betreft wel een en ander mogelijk, maar er zijn grenzen. Het verblijf in de kino duurde ook niet langer dan 15 minuten. Ook daar joeg Denisa de temperatuur naar een ongekend hoogtepunt. Denisa is een en al porno op de kamer en gaat ongevraagd een stapje verder dan het standaardpakket. Ikzelf zal zelf niet uitgebreid over kamerdetails uitweiden, maar als de lezer de recensies van Wijze Grijze leest over Denisa, dan geeft dat een juist en goed beeld. Pure porno, ze maakt je helemaal kapot  :pompe. Ten aanzien van de service geen enkel minpunt over Denisa. Denisa is echter geen GFE dame. Daarom een korte kamergang. De date met Denisa was ongeveer 45 minuten. Met de heftige presales was mij deze date met Denisa een uur waardig.

Na de date met Denisa zat ik in de kleedkamer even bij te komen en mijn werk emails te lezen. Michelle verwachtte ik pas om 17 uur. Ik was dan ook aangenaam verrast dat ik eerder dan verwacht werd begroet door Michelle. Een innige omhelzing en meerdere natte zoenen vielen ons ten deel. Michelle nog gewoon in haar dagelijkse outfit. Ze zag er ook zonder 'werkoutfit' goed uit. Met de wetenschap dat Michelle in huis was, heb ik mij genesteld aan de bar, waar ik met Vendezz weer toffe ouwehoertjes heb uitgewisseld. :happy

Na een kwartiertje sloot Michelle zich bij ons aan. Michelle was verkleed als Herrin in een herkenbaar lingerie setje :mistress van Licky Luke. Tja, wie denkt er dan nog aan Vendezz!
Sorry kerel! Het hoeft geen betoog dat ik met Michelle met veel plezier en lang op kamer ga. Succes verzekerd! De vorige keer heeft Michelle mij een voorstel gedaan om met haar de hele avond te daten. Ik had geen krap alibi, dus wilde ik die uitdaging wel een keer aangaan. Een ontspannen avond dus. Aan bar heb ik wat gedronken met Michelle en buiten zo nu en dan een sigaret. Er was geen a la carte vandaag. Er stond een zeer uitgebreid Weiberfastnachtbuffet. Het eten is zoals altijd in Panthera van uitstekende kwaliteit. Er was meer dan voldoende en zeer gevarieerd. Samen hielden we het bij salade....een volle maag tijdens de seks zit mij in de weg.

Michelle had ik de regie in handen gegeven. Ik wilde mij deze avond laten verrassen.
Michelle had op haar initiatief de kamer met whirlpool geregeld en zo togen samen naar boven. Een volledig schuimbad werd mij gepresenteerd, waar we samen indoken. In het begin voelde het water heet aan, maar na een paar minuten voelden we ons weer als een vis in het pantherawater. Michelle tegen over je, slechts gescheiden door een berg schuim. Je hart gaat er zo maar sneller van kloppen. Het lijkt een herhaling van zetten, maar toch zijn de dates met Michelle iedere keer weer anders. Sowieso hebben we elkaar altijd weer heel veel te vertellen over ons beider afwisselend leven buiten de panthertjestempel en er valt altijd veel te lachen. Over de stomste dingen liggen we in een deuk. Na het badderen bad26 ging Michelle even van de kamer en kwam als surprise met twee mojito's terug.  :party0036:
Michelle vroeg of ik haar wilde masseren. Zo geschiedde. Haar rug, billen, armen en handen werden door mij vakkundig onder handen genomen. Een Herrin moet je gehoorzamen, want ze was gewapend met Peitsche en handboeien.....dan heb ik toch een beetje angst  :wildcat.
Uiteraard was er ook tijd voor het aangename. PZC en NMC in cowgirl. Topservice van degelijke Duitse kwaliteit. In deze ronde geen FT. Alhoewel ze me met een FT altijd in de zevende hemel mag loodsen.

Na deze kamergang hebben we ons weer te goed gedaan aan het buffet en samen aan de bar zitten smullen. Het was zeer druk in de bar. Op een gegeven moment waren bijna alle dames in de bar aanwezig. Ik werd door Marianna gevraagd om op een bed te gaan liggen midden in bar. Daar zag ik van af. En gelukkig maar, want even later werd een collega eisbär onder toeziend oog van ruim 50 aanwezigen door 2 dames tot een hoogtepunt gebracht. Gratis en applaus, dat dan weer wel.

De eigenaar van Panthera, Bob zat naast mij aan de bar samen met zijn vrouw/vriendin. Dat gaf de gelegenheid om met hem in gesprek te gaan. Hij herinnerde zich die holländer die onlangs hun verjaardag in de panthertjestempel hebben gevierd, alsmede de stripper op de verjaardag van Licky Luke.

Er was een verkiezing voorzien voor de beste carnavalsoutfit van de dames. De dames hadden allen een uniek nummer gekregen en moesten zich presenteren aan de eisbären. Michelle had het gekkengetal nummer 11. Toeval?
Eén voor één liepen de dames vanaf de bar langs de danspaal naar achteren. Elke dame op geheel eigen wijze. Sommigen maakten er een kleine act van! Michelle presenteerde zich met een korte danspaal act. Na de presentatie werden er stembiljetten uitgereikt aan de mannen. Het stemmen kon beginnen. Het was niet geheel duidelijk of er maar één stem per eisbär uitebracht kon worden. Dus waren Vendezz en ik niet te beroerd om een extra biljet in te vullen  ;D. Om mij heen had ik aantal eisbären aangespoord om ook op nummer 11 te stemmen. Wie anders? :whipbeer.

Het was bloedje heet in de bar. De uitslag liet nog even op zich wachten. Dus ik nam snel een douche. Uiteraard wilde ik nog een keer op kamer met mijn toppie Michelle. Het pakje sigaretten van Michelle hadden we inmiddels samen leeg gerookt. En dat voor iemand die al 15 niet meer rookt..... :censored. Ik besloot een pakje cigaretten voor haar te gaan halen. Op dat moment werd echter de uitslag bekend gemaakt. Ik weet niet meer wie de derde prijs heeft gewonnen. Tweede werd Veronica.....en the winner was Michelle! Een cocktail en een cadeaubon van Douglas met een zeer mooi bedrag viel haar ten deel. Ik weet niet of ik nu wordt verdacht van het ronselen van stemmen ::) Ik zie wel. Misschien word ik de komende keer in de boeien geslagen als ik panthertjestempel binnenloop (hangt er natuurlijk vanaf wie mij in de boeien slaat  :laydown).

Na de verkiezing ging ik weer naar de kamer met Michelle. Nu naar de grote koningskamer aan het eind van de gang. Na wat hilariteit over wat we in de bar hadden gezien werd ik op een gegeven moment geboeid en werd ik getrakteerd om een FT. De boeien knelden en gelukkig kon ik ze zelf verwijderen. Daar kreeg ik meteen strafpunten voor  :17:.
Een FT op ultieme wijze, zoals ik dat bij Michelle gewend ben. Vele miljoenen professoren zijn weer tegen haar huig aan hun eind gekomen. Ik moet de dame nog tegen komen die dit beter kan dan Michelle. Ik heb niet voor niets de German Oral Suck Pressure (GOSP) ingevoerd met als meeteenheid 'M'. De meeste dames zullen niet verder komen dan een GOSP van 0,8 M.  :dance2. Na deze sessie hebben we samen nog even op het terras gezeten.

Is er dan helemaal niets negatief te vertellen over Michelle. Negatief zou ik het niet willen noemen, Maar ze mag wat mij betreft nog meer initiatief nemen op de kamer. Knuffelen is beperkt en ook het strelen en kussen van andere gevoelige plekjes (en die hebben mannen nou eenmaal, toch?!) is niet aan haar besteed. Het zou voor mij echt 100% zijn als ze dit in haar pakket zou hebben. Niettemin is ze voor mij pantheragirl nummer 1!

Samenvattend, het was een super geslaagde dag en avond in het domein van de huiskatjes. Een fantastische ervaring om voor langere tijd met één dame op te trekken, eten, drinken, sigaret roken, flauwekullen en seks! Dit ga ik vaker doen.
Over mijn objectiviteit ten aanzien van Michelle mag worden getwijfeld. Elke andere eisbär kan  een andere ervaring hebben, alhoewel ik er zeker van ben dat Michelle tot de top van de club behoort.

Mijn alibi liep af rond 11 uur. Het was inmiddels half 12 en ik moest toch echt naar huis. Ik had heel graag nog langer met Michelle willen vertoeven, maar het zat er niet meer in. Afscheid van Vendezz werd beperkt tot een vluchtig 'dag'. Maar dat begrijpt hij wel!! Halverwege de gang ben ik nog even teruggelopen om nog een natte zoen op te halen..... :-* (om alle misverstanden te voorkomen......bij Michelle)

En zo verliet verliet ik Ratingen in een lichte roes naar het carnaval in Limburg!
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2014, 21:17:31 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #412 Gepost op: 4 maart 2014, 19:44:41 »

Afscheid van Vendezz werd beperkt tot een vluchtig 'dag'. Maar dat begrijpt hij wel!! Halverwege de gang ben ik nog even teruggelopen om nog een natte zoen op te halen..... :-*

En zo verliet verliet ik Ratingen in een lichte roes naar het carnaval in Limburg!


Heb je Vendezz nog gekust  :o  ?

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #413 Gepost op: 4 maart 2014, 21:15:13 »

Afscheid van Vendezz werd beperkt tot een vluchtig 'dag'. Maar dat begrijpt hij wel!! Halverwege de gang ben ik nog even teruggelopen om nog een natte zoen op te halen..... :-*

En zo verliet verliet ik Ratingen in een lichte roes naar het carnaval in Limburg!


Heb je Vendezz nog gekust  :o  ?

Groet, Foots O0

Knap gezien Foots!  :clap: Maar, wat denk je zelf? Jij kent mij toch een beetje  ;D
Inderdaad, ik moet een kleine aanpassing in mijn verhaal doen. Al is het maar om misverstanden te voorkomen ....... :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2014, 21:26:35 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #414 Gepost op: 4 maart 2014, 21:50:54 »
Oh met Michelle ? Nee, dat had ik niet gedacht, want je schreef de regel er voor "meer zat er niet meer in".

Goed, ik zie dat je de tekst al hebt aangepast, maar zowel Vendezz als ik zelf begrepen je al wel  ;) .

Groet, Foots[size=78%] [/size] O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #415 Gepost op: 5 maart 2014, 17:05:40 »

Afscheid van Vendezz werd beperkt tot een vluchtig 'dag'. Maar dat begrijpt hij wel!! Halverwege de gang ben ik nog even teruggelopen om nog een natte zoen op te halen..... :-*

En zo verliet verliet ik Ratingen in een lichte roes naar het carnaval in Limburg!


Heb je Vendezz nog gekust  :o  ?

Groet, Foots O0

tjonge jonge jonge....
ben ik er eens een keertje niet bij, loopt het alweer uit de hand....
ik kan m ook nooit eens alleen laten gaan... ;-)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #416 Gepost op: 5 maart 2014, 20:55:58 »
tjonge jonge jonge....
ben ik er eens een keertje niet bij, loopt het alweer uit de hand....
ik kan m ook nooit eens alleen laten gaan... ;-)
Het wordt tijd dat je terugkomt.........ik kan het niet alleen.....'iedereen' maakt zich zorgen!
:lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #417 Gepost op: 5 maart 2014, 21:44:14 »
Citaat
'iedereen' maakt zich zorgen!

Ik maak mij geen zorgen hoor! ;D ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #418 Gepost op: 6 maart 2014, 10:52:06 »
Nou, gisteren waren het Fabian en ik die zich zorgen maakten. Bij aankomst vertrok de op een na laatste Nederlander Haus Panthera en Michelle troffen we bijna huilend buiten onder het afdak aan. Er was dus echt niemand van de vaste Nederlandse weekend kliek om haar te troosten en het was ook nog een party dag. Ze zag er supergoed uit!

Het was eigenlijk bedroevend, meer dan twintig dames aanwezig, doodse sfeer en voor de rest van de avond misschien maximaal 6 heren. De vaste top 3 van veelverdieners hebben het goed gedaan, voor de andere dames was het huilen met de pet op. Er begint enige onrust onder de dames te ontstaan, of het was nu pas dat ik die opmerkte. Helemaal niet leuk.

Ik heb de hele avond mijn energie "verspilt" aan Christina, Fabian heeft zoals gewoonlijk iedere meid op zijn schoot gehad, met en zonder dwang. Het buffet was heerlijk en ruimschoots, voor iedereen wat wils.

Nadine vond het niet leuk hoe we binnen kwamen, 5 seconden op de bel duwen was haar al iets te lang. Maar dan ook nog als laatste vertrekken viel ook niet in goede aarde. Maar ze zag er weer fantastisch uit!

We laten HP even voor wat het is door de week. Ik wens jullie veel plezier komend weekend en misschien tot ziens.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #419 Gepost op: 6 maart 2014, 11:54:42 »
Michelle troffen we bijna huilend buiten onder het afdak aan. Er was dus echt niemand van de vaste Nederlandse weekend kliek om haar te troosten en het was ook nog een party dag. Ze zag er supergoed uit!
Had ik dat geweten........ ;)

De vaste top 3 van veelverdieners hebben het goed gedaan, voor de andere dames was het huilen met de pet op. Er begint enige onrust onder de dames te ontstaan, of het was nu pas dat ik die opmerkte. Helemaal niet leuk.
Top 3: ik doe een gok: Evelina, Maria, Ewa, Michelle, Denisa?
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke