Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464676 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #420 Gepost op: 6 maart 2014, 12:00:27 »
Was gisteren een party dag?

Ik ben er even helemaal uit, zo te zien...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #421 Gepost op: 6 maart 2014, 12:15:08 »
Was gisteren een party dag?

Ik ben er even helemaal uit, zo te zien...
27/2 Weiberfastnacht, 3/3 Rosenmontag en 5/3 Asschermittwoch.
Uit betrouwbare bron wist ik al dat 3/3 een flop was en ik begrijp nu ook dat woensdag ook geen succes was. 27/2 was het bärendruk!
Het blijkt maar weer dat  do, vr en za de beste dagen zijn in HP.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #422 Gepost op: 8 maart 2014, 10:54:56 »
Ik had gisteren een middag tijd om mijn vrijkaart te verzilveren en heb een leuke middag gehad. Ik was onder de indruk van de club, heb weinig referentiekaders, maar vond eea redelijk ruim opgezet met voldoende ruimte om ergens lekker te gaan zitten. Ik had wat voorwerk gedaan en had de nodige tips gekregen dus zittende aan de bar met een kop koffie kon ik de boel eens rustig overzien. Het zal 's-avonds best drukker zijn maar met een dame of 12-14 die ik zo snel zag was de keuze prima. Uiteindelijk voor de chocoloda bruine Shila gekozen. Ze gaf me een rondleiding en legde de boel nog eens uit. Ze nodigde me uit om ergens rustiger te zitten en daar begon een heerlijk voorwerk. Ik heb knappere dames gezien maar die lippen... Heerlijke zoenlippen en dat hebben we lekker lang gedaan. Ze voelde dat ik er klaar voor was en we hebben een kamer opgezocht waar we vrolijk verder gingen, zoenen, tong erbij, beetje knabbelen, het echte werk zeg maar!
Ik heb haar daarna lekker lang oraal bezig gehouden, zo'n donkere poes is prachtig en ze genoot er ook van. Ik heb daarna een van de betere blowjobs gehad in tijden: niets werd vergeten, van zachtjes likken tot deep throat. Geweldig. Ik gaf aan in 69 klaar te willen komen en dat deed ze heerlijk zc tot bijna het einde waarna ze het met de hand afmaakte.

Kortom een mooie beurt. Klein minpuntje, ze meende het uur vol te hebben gemaakt en dat was niet het geval maar ik heb haar galant het uurtarief betaald, het was immers een erg fijne sessie geweest.

Daarna nog wat gegeten en gedronken en boven wat relaxed. Ik was redelijk happy met de prestatie van Shila en wilde dit goede gevoel niet riskeren door een mindere beurt met een andere dame dus ik ben hierna met een goed gevoel weer in de auto gestapt.

Nogmaals dank voor de kaart, het was een mooie eerste keer en dit smaakt (letterlijk) naar meer!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #423 Gepost op: 8 maart 2014, 12:05:00 »
Als jij het postuur hebt van Asterix, dan moet ik mij Obelix gaan noemen met mijn XXL..... . Dan is het plaatje compleet.
Jammer dat we elkaar mis zijn gelopen. Ik was er pas om half 3. Fijn om te lezen dat het je goed is bevallen de eerste keer in de tempel van de huiskatjes.

Dat van dat betalen herken ik wel. Als je niet meer dan 30 (of 60) minuten op de kamer bent, dan is het helder. Als je (net) over die 30 (of 60) minuten heen gaat, dan vind ik het soms ook moeilijk. De meeste dames in HP doen niet moeilijk als je over het half uur heen gaat. Dan betaal je gewoon de halfuurprijs. Maar er zijn ook dames die heel gemakkelijk naar boven afronden. Als een dame uitstekende en lange presales geeft, dan is het voor mij geen probleem om naar boven af te ronden. De presales (en vaak ook aftersales) hoeven niet te worden betaald, maar het zijn wel de extra's en zeker in Panthera. Daar scoort deze club bijzonder goed mee. Goede pre- en aftersales vind ik ook wel iets waard. De reden waarom ik zo graag in deze club kom.

Ik heb slechts een keer in Panthera meegemaakt dat ik niet heb betaald wat een dame wilde hebben. Dat was bij Rosa. Ik was met Rosa 50 minuten op kamer geweest. Ze rekende anderhalf uur en nog twee extra's waarvan ik er maar 1 had gehad. Die andere extra heeft ze wel op een slinkse wijze geprobeerd, maar ik wilde dat niet. Toen liep ze naar de receptie om te vragen hoe lang we kamer waren. Ze kwam terug met de mededeling dat we toch echt anderhalf uur op kamer waren. Toen ik tegen haar zei, dan loop ik wel even mee naar de receptie, hoefde het niet meer. Ik ben niet kinderachtig met betalen, maar als me zoiets gebeurt, dan hebben ze aan mij een verkeerde.

Rosa is overigens na een afwezigheid van zo'n 2 maanden weer terug in Panthera.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #424 Gepost op: 9 maart 2014, 13:50:24 »
Het was aanvankelijk onzeker, maar er was ineens ruimte (en een alibi) om naar de Huiskatjes af te reizen op vrijdag 7 maart.
Om half 3 geparkeerd op een bijna volle parking. Er waren nog slechts enkele plaatsen voor mijn 'volgelingen'. Nadat de poort tot het domein der illusie was geopend, werd ik weer vriendelijk ontvangen met een paar heerlijke zoenen :o!. Deze keer door Nadine en Sabine......!  bab7. Zo wil je overal ontvangen worden. Na de financiële plichtplegingen en de ontvangst van de XXL-werkkleding op weg naar de kleedkamer om mij voor te bereiden op een leuke dag.

In de kleedkamer trof ik Maria aan die juist terug was van date. Na een douche, deo enz. liep ik richting bar. Althans dat wilde ik! Op de gang werd ik letterlijk overvallen door Denisa die haar tong tot in mijn slokdarm duwde  ::).  :sign0065:

In de bar bestelde ik mij de inmiddels welbekende weisswein. Het was druk voor het tijdstip. Veel dames! Maar ook veel heren. Twee toppers die ik miste, waren Melody en Nicole. Ook weer veel nieuwe gezichten. Elke week verdwijnen dames en komen er weer nieuwe bij. Het is niet bij te houden op dit moment. De 'oude' Panthera crew lijkt zich voorlopig te handhaven. Voor zover mij bekend zijn alleen Amalia, Rosa* en Andrea elders aan het werk.
Met mijn weisswein maar naar buiten. Het was uitstekend weer en het was er goed vertoeven. Laat de lente maar komen. Er was nog een plekje vrij naast Maria. Een uitstekende plek om met Maria een peuk te roken. Het lachebekje van de huiskatjes had weer veel te vertellen. Uiteindelijk groeide ons gesprek uit naar meer. Voordat we een kamer op zochten, vroeg ik aan Maria of ze een drankje wilde. Ze wilde wel een weisswein. Ze vertelde er meteen bij dat ze zeer zelden alcohol drinkt. De laatste keer dat ze één glas alcohol had gedronken was met Kerstmis. Een weisswein bij de huiskatjes kost weliswaar €6,50. maar ik moet er bij vermelden dat het glas tot aan de nok toe wordt gevuld. Zeg maar 2 a 3 glazen wijn. Dus geen prijs! Met twee 'bollen' wijn naar de kamer.
Het werd een sessie in de Koningskamer. Maria is één van M&M's, dus succes is altijd verzekerd. Na anderhalf uur gooiden we de handdoek in de ring.

Terug in de bar trof ik Cupido aan, die inmiddels was gearriveerd. Jaja ik herken hem nu meteen, geen verwarring meer met Peppino. Gezellige kerel. Het zou een bourgondiër kunnen zijn, maar dan moet hij toch echt verhuizen naar het zonnige zuiden. Michelle leek er nog niet te zijn, maar plots spotte ik haar op het terras. Ze was er eerder dan verwacht. Met mijn tweede weisswein naar buiten om mijn beauty nummer 1 van de huiskatjes te begroeten und so mehr.......!

Na eerdere berichtgeving op dit forum over een huilende Michelle die om 20 uur op de party van Aschermittwoch naar huis zou zijn gegaan, wilde ik uiteraard wel weten wat er aan de hand is geweest. Helemaal niets dus.....! Complete onzin. Ik vind het niet gepast om inhoudelijk op een forum hierover verder in detail te treden, maar het is nu de tweede keer dat ik een onzin(scheiss) verhaal hoor, waar ik zelf onderwerp in ben. Ik vraag mij af wat het voor zin heeft om 'scheiss'verhalen de ether in te sturen, wetende dat de dames dit ook lezen.  :98:

Enfin, naar een half uurtje blabla en peukjes vond Michelle (en ik ook) het wel tijd voor 'actie'! Maar eerst wat eten. Michelle had zich al een a la carte menu besteld. Ik bestelde dezelfde maaltijd. Het eten in Panthera is zoals altijd van uitstekende kwaliteit! Tijdens ons diner maakte ik kennis met Toulouse-Lautrec. Die had mij herkend aan de combinatie Michelle en weisswein. Afgaande op zijn nickname zou je een Belg of Fransman verwachten, maar het is een gezellige Nederlander.
Michelle was zelf de BOB, dus een mojito was deze keer niet aan haar besteed. Nadat de inwendige mens was versterkt was de eerstvolgende bestemming, de kamer met whirlpool  bad2, waar wij uiteindelijk 4 uurtjes hebben vertoefd.

Terug in de bar trof ik Cupido en ene Kevin (weet niet of de K er achter moet) aan. Cupido had een slechte sessie gehad met ene voor mij onbekende Larissa. Altijd jammer zo'n slechte ervaring. Inmiddels was Michelle ook weer terug in de bar. De temperatuur was nog prima buiten, dus nestelden we ons buiten op de bank met een peuk. Even later kwam Maria ook naar buiten en ik vroeg haar aan de andere zijde naast mij te komen zitten. En zo zat ik midden tussen mijn M&M's. Maria vertelde dat ze inmiddels al 3 weisswein op had. Een uitzonderlijke prestatie voor haar. Ze voelde het een beetje in de kop. Merkbaar was het niet, alhoewel ze constant aan het woord was....... :ecomcity:
Rechts van ons zaten nog een paar andere dames op de bank. Ik ving de naam Rosa op. Ik moest toch eerst goed kijken of ze het wel echt was. Het herkenbare spleetje (zeg maar spleet) tussen haar voortanden, verraadde haar identiteit. Terug in Panthera met lang haar! Ze herkende mij niet gelukkig, want ik zat in een comfortabele positie tussen mijn M&M's.

Michelle en ik besloten nog maar een keer te gaan kameren. En zo geschiedde. Op weg naar boven zag ik Peppino op de dansvloer samen met zijn favorietje Shila.
Het werd een 'korte' kamergang van één uurtje, maar wel een hele heftige!  :xrated
Het was inmiddels middernacht toen ik van Michelle innig afscheid nam. Ik besloot nog wat te blijven en ging wat drinken aan de bar. In de bar was inmiddels een groot feest losgebarsten als gevolg van wereldvrouwendag. In Roemenie schijnt vrouwendag uitbundig te worden gevierd. Alle dames op de dansvloer! Big Party!

Opeens voelde ik een hand in mijn kruis. En wie stond daar voor mij: Rosa. Ze gaf aan dat ze weer terug is sinds vandaag. De volgende zin die ze uitkraamde: 'gehen wir auf Zimmer'. Nou 'nein' dus!  :banghead: Dame met een goede service, maar een gewiekste voor je portemonnee. De enige dame waar ik problemen mee heb gehad ten aanzien van de vergoeding.

Mijn zin was een beetje over en ik besloot naar huis te gaan. Ik keek terug op een hele leuke dag bij de huiskatjes. De crew van Haus Panthera en mijn M&M's hebben mij weer heerlijk in de watten gelegd. Complimenten!
Vrijdag de 14e weer naar HP met Licky Luke. Én ik neem introducee mee. Iemand die voor de eerste keer in aanraking komt met P6. Zo iemand moet natuurlijk zorgvuldig worden begeleid. Michelle en Maria nemen deze taak graag op zich en hebben een introductieprogramma voor hem samengesteld......!  :sex

En zo was de illusie weer ten einde!
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2014, 14:14:58 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
zaterdag 8 maart
« Reactie #425 Gepost op: 9 maart 2014, 14:30:30 »
Na een maand afwezigheid, ben ik naar Panthera geweest.
Veel bekende dames waren er niet :  Veronika (op vakantie), Nicole, Michelle, Melody, Diana  , Mariana, Sabrina
maar Milena,Maria, Elena, Jacky, Corina, Marina, Denisa, Christina, Shila, Paula waren aanwezig en ook veel onbekende dames.

Drie keer gekamerd met Larissa.ro, Rosa.bg en Cindy.bg.


Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #426 Gepost op: 9 maart 2014, 14:48:39 »
Aangaande Knaktuuts terechte commentaar op onzinrecensies van heer (heren) die zich van flucturerende nicknames voorzien zoals MrIjsbeer/GertJan/Seth/Fabian/weet ik veel want het boeit me weinig want het is toch allemaal nonsensshite gestoeld op wie weet vrijkaartengewin met of zonder beschadigdende dames-non-info: inderdaad dat is zo, enkele dames deelden me al herhaaldelijk mee dat ze zich helemaal niet herkenden in versies die in fora aangaande hen verschenen en het is uiteraard laakbaar en af te keuren in elke hoedenigheid mijns insziens...

Voorts is het uiteraard bij de buren al lang een ergerlijke trend met helaas een grotesk vervormingsgedrag en doorvertel- of tracht collega's te beschadigen-trend, dus vergis u niet in heren waar u nu nog erg lovend over bent, bekijk het als een milde waarschuwing op/voor wieltjes...Een ervaringsdeskundige aangaande zulke shite meldt dit...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #427 Gepost op: 9 maart 2014, 15:13:26 »
Misschien is het slechts een pleister op de wond, maar van onzinrecensies word de onrectvaardige rechter nou niet bepaald enthousiast. Deze doorgaans vergeetachtige persoon heeft een adequate database aangelegd om schijnschrijvers vast te leggen, voor het geval dat zijn warrige hoofd per ongeluk een verkeerde zou belonen.


Helaas heeft de onrechtvaardige rechter geen adequate midellen voor clubroddelaars of forumnicknaam aanwijzers. Wel hebben we als enige forum een vertaalknop voor de rakkers, maar deze dient eveneens voor dames om de recensies in hun eigen taal te kunnen omzetten.


Wij van Relaxxxboard proberen dit soort rariteiten aan te pakken en naast onze maatregelen die we reeds hebben, kun je me ALTIJD mailen voor goede ideeen of om dit soort misstanden te melden.
Onze hobbie is leuk en dat moet het voor alle goedwilleden ook blijven en dat doen we niet alleen correctief, maar soms stuur ik ook wel eens een preventief mailtje als ik zie dat sommige dingen uit de hand gaan lopen.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #428 Gepost op: 10 maart 2014, 07:32:22 »

Na eerdere berichtgeving op dit forum over een huilende Michelle die om 20 uur op de party van Aschermittwoch naar huis zou zijn gegaan, wilde ik uiteraard wel weten wat er aan de hand is geweest. Helemaal niets dus.....! Complete onzin. Ik vind het niet gepast om inhoudelijk op een forum hierover verder in detail te treden, maar het is nu de tweede keer dat ik een onzin(scheiss) verhaal hoor, waar ik zelf onderwerp in ben. Ik vraag mij af wat het voor zin heeft om 'scheiss'verhalen de ether in te sturen, wetende dat de dames dit ook lezen.  :98:

Beste Knaktuut, de zogenaamde "berichtgeving" betreffende Michelle was niet serieus bedoeld, ik dacht dat je het wel begrepen had, gezien je smiley in je reactie. Aangezien jij heel veel met Michelle naar de kamer gaat en ze lovend over je sprak die dag. En dat ze zo vroeg vertrokken was, is omdat er gewoon niks te doen was. That's all.

Dus geen onzin verhaal, maar alleen een verkeerd begrepen (grappig bedoelde) opmerking over jou van een dame die je graag mag.



Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #429 Gepost op: 10 maart 2014, 08:59:30 »
Helaas kan een grap op papier of op het forum geschreven soms net verkeerd gelezen of begrepen worden. Misschien volgende keer iets meer de grap-notificatie aanvinken  :lol_hitting:


Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #430 Gepost op: 12 maart 2014, 22:32:46 »
Ow, een eerder krap Zeitfenster en deze vervroegde lenteprik indachtig stond er enige zaadlozing voorgeschreven volgens m'n groene vingerstuintiptijdschrift, laat nou een tuin niet bepaald voorhanden zijn desbetreffend, naja, wat te doen... Aankomst rondom 14/15 uur, uitermate rustig gister, een 5-tal heren en een 10-tal dames, later liep dit aantal bezoekers ietwat op, doch bleef toch beneden de maat, damesline-up liep op tot een 15-tal, een poging tot opsomming met alvast premature excuses wegens vergetelheid of ingeslopen foutje: Larissa, Luciana, Christina, Tina, Natasha, Cindy, Corina, Paula, Shila, Sunny, Evelina, Denisa, enkele onbekenden, en Melody die na haar vakantsie weer was opgedoken en wel in vol ornaat voorzien van enkele neue tattoos die de voorbode zijn van nog een rits inkt, owkidoki...Bijna desolaat aandoende bar bij binnenkomst, Luciana kwam me alras entertainen en dit giechelmoppie kan men niet van slechte luim verdenken doch ondanks het leuke gekwek kon ze me niet uit m'n comfortzone manouvreren gezien de aanstaande binnentrippeltocht van een Bulgaarse geweldenaarster die uiteraard lag te stengelen boven dunkt me. Yup, wat chillen tot ze de bar binnencaprioleerde en hop, geregeld...

Veul serviceinfo kan 'k niet meededelen aangaande Melody,de term overstijgendin alle facetten, zwisschensales na de sessie in de kino ohne happy end,drankje dabei, mejuffer werd effe gesommeerd naar de entree en een andere aanwezige heer had aan de entree verzocht om haar te sommeren blijkbaar, nou, de aap kwam een kwartiertje later muilen op het terras lichtjes op de koord en ss liet uiteraard de dame richting gast trippelen met milde luim, logisch, exclusieven zijn non-existant dunkt me stellig. Dit wel met de semi-garantie dat mejuffer snel terug zou zijn (ken uw stammies) en ss vond dit allemaal prima want wat relaxen en een bordje opsmikkelen kan makkelijk zat tussendoor. Eten overigens voortreffelijk ditmaal, menu werd op aanvraag lichtjes aangepast, no prob, erg gezellig en geapprecieerd uiteraard. En hoppa, menutje opgepeuzeld en m'n favomoppie kwam alweder wat zoenen enzo, hoppa, quatschen in de tuin enzo en toen aldaar de grond te heet onder de voeten werd maar ns een sleutel gesommeerd en naar boven gestrompeld in onsamenhangende tred met hindernissen en tijdsverlies dabei; oops... Kamer uiteindelijk niet benut, ergens op de vloer vlakbij de kamer leek om onverklaarbare redenen gerieflijker en aldus is er sprake van lichtjes gehavende knietjes bij participanten doch gelouterde zieltjes dabei, eigenlijk heeft dit nog weinig met P6 te maken somtijds, maar alla, we get along fine en voorts hou ik het superlatievenlaatje maar gesloten want anders krijgt ze nog capsones  ;D... Een fantastische dag dus met m'n geprefereerde dame in bloedvorm, ss weer ns z'n lamentabele zelf en voorts is er sprake van symbiose sinds date1, en bij date elvendutzend immer noch da, tja... veel trouwer dan dit geboefte vindt men ze niet...

Zo liep het naar negenen en voorts was 'k wel uitgepierd en voorts toe aan opschieten richting afspraak elders, dus het voor bekeken gehouden en toevalligwijs stond in de hal een melodisch meisje te wachten op d'r lift, en aldus werd er nog wat onbetamelijk entreeruimtegedrag gesignaleerd en voorts nog pinguïnplaatjes een ijsbeergekkigheden, het moet toch allemaal niet veel gekker meer worden...Mejuffer stond erop dat er zich ooit nog ns een herhaling van dit soort strapatsen zou voordoen, ss deelt die stelling en voorziet een verderzetting der fabelhafte verstandhouding als het belieft...

Fazit: 1 dame volstond, maar dan wel eentje die kan tellen. Overmatig uitgesponnen allroundsales en een aimabele tussenstop richting andere heren die uiteraard ook hun rechten hebben. Eten prima en voorts sneu voor de dames dat het zo rustig was...

Peace out!

Wijze grijze

  • Gast
Limburgers in Haus Panthera, Ratingen
« Reactie #431 Gepost op: 16 maart 2014, 13:13:55 »
Om enigszins balans te kunnen geven aan een Sjengeninvasie afgelopen Vrijdag bij de pantertjes, besloot ik er maar wat Oostelijke Mijnstreek Koempeltegenwicht tegenaan te gooien door me er ook heen te begeven. De pantertjes moesten per slot van rekening niet gaan denken dat alle gezellige Limburgers alleen maar uit het westen van de provincie komen. Licky Luke was er, Knaktuut had nog een Maastrichtse introducé als versterking meegebracht en Vendezz komt ook uit die richting.
 Verder troffen we er ook nog Minime aan, die z’n sporen in Haus Panthera ook al ruimschoots verdiend heeft.
 
 Ofschoon ik pas tegen 13:15 arriveerde, toonde de club een beeld alsof hij nog net aan het ontwaken was. Bij de receptie werd ik door de Theke al met mijn voornaam begroet en, oh toeval, Denisa kwam ook net binnengelopen in haar verleidelijke Evakostuum. Kreun! Mijn voornemen om de dag te beginnen door eerst eens iets te eten, werd meteen al zwaar op de proef gesteld.
 
 Na het douchen begaf ik me naar de bar en bestelde meteen mijn eerste menu. Een lekker stuk pangasiafilet. Vis is alleen op vrijdag verkrijgbaar en is vaak later op de dag niet meer voorradig. Ik raakte in gesprek met supervriendelijke Maria. Wat een moordwijf. Ofschoon we beiden van elkaar begrijpen dat we elkaar niet snel tussen de lakens zullen aantreffen, is het gewoon een op en top vriendelijke meid die steeds goede zin en positivisme uitstraalt. Heel vaak gedurende de dag hebben we met elkaar gekletst en toen ik ’s avonds als allerlaatste de club verliet, kwam Maria ook nog even kletsen en kreeg ik een afscheidskus en goede wensen mee naar huis. Respect voor deze topgastvrouw.
 
 Op een gegeven moment zagen we het Thekemeisje achter de bar naar iets zoeken en toen ze een taartschep opduikelde wisten we: “Der Tortenexpress aus Limburg ist angekommen”. Even later stond er een schaal met vlaai op tafel en uit alle hoeken en gaten kwamen meiden aangesneld om er een stuk van op de kop te tikken. Net een karkas dat tussen een roedel leeuwen geworpen wordt. Ook Denisa had een bordje bemachtigd en kwam bij me zitten. Zij had een stuk kersenvlaai op haar bordje en dit werd gebruikt om de rooie gelei om mijn mond te smeren en het er dan vanaf te likken. Ze gebruikte hiervoor altijd hele kleine stukjes, zodat het lekker lang duurde. Nog nooit heeft vlaai me zo goed gesmaakt. Tussendoor werd Wijze Stijve ook regelmatig geplaagd en z’n vreugdetranen werden wellustig uitgepolijst. Shit, wat een foltering. Licky Luke was ook binnengekomen en verbaasde zich dat er in plaats van z’n vlaai alleen maar een bord kruimels op de tafel stond. En ondertussen duurde en duurde het wachten op m’n eten bizar lang. Andere gasten hadden hun gerecht al lang gekregen, alleen het mijne kwam maar niet. Ik stond echt op het punt om op nuchtere maag met Denisa naar de kamer te gaan, toen de kokkin naar me toe kwam om zich te verontschuldigen. Als compensatie voor het wachten ging ze extra haar best doen op de groenten die bij het menu hoorden. En, ere wie ere toe komt, ik kreeg niet zomaar opgewarmde diepvriesgroenten, maar een lekkere mix van gegrilde paprika, aubergine en courgette.
 
 Nadat ik gegeten had, was het tijd voor een toetje. Niet een kleintje, maar een groot dessert in de vorm van, uiteraard, Denisa. Dit toetje moest eerst iets discreter in de kino voorgeproefd worden. Aangezien Denisa inmiddels al m’n zwakke punten kent en die ook zonder schroom weet te bespelen, duurde het niet lang voordat ik alleen nog maar kon stamelen: “Schlüssel!”. Perfect een kamer met een fauteuil. Dus: Beginnen met een blaasconcert in G-majeur. En daarna in crescendo afdalen naar de ballen en eindigen in fortissimo naar nog lager gelegen regionen. Haar vingertjes bewogen ondertussen allegro over al m’n intieme en zeer intieme plekjes. Aansluitend knielde Denisa op het bed, stak haar kontje parmantig omhoog en instrueerde me om m’n hevig gezwollen dirigentenstok in haar grotje te verzinken. Dat was precies wat ik nodig had en wilder dan anders liet ik me helemaal gaan. En Denisa deed mee. Dat resulteerde uiteraard in een oerorgasme en lichtelijk gebroken kwam ik na een half uurtje van de kamer. Oempf. Wat een eerste sessie. Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Voorlopig was ik wel even gesloopt en ik trok me terug op het rokersterras met m’n krantje. Het was niet echt koud en regelmatig kwamen er meiden en andere gasten naar buiten. Zo arriveerde ook Knaktuut in de late middag. Hij had een introducé meegebracht die vandaag zijn ontmaagding in het clubcircuit ging beleven. En dan meteen voor de panters gegooid worden? Nou, welkom bij de club. Uiteraard moest er meteen bijgekletst worden en als extra Nederlander aan tafel stelde zich ook ineens Minime aan me voor. Ik kende hem nog niet eerder, maar, bij nader inzien, was het me inderdaad al opgevallen dat hij hier ook al vaker geweest was. Minime kende menige meid bij naam en serviceniveau. Bovendien viel hem ook de nodige aandacht van de meiden ten deel.
 
 Ook Licky Luke had zich inmiddels van z’n kamerverplichtingen gekweten en kwam erbij zitten. Toevallig kwam er net een batterij Roemeentjes naar buiten en zowel Licky Luke als ondergetekende kreeg er eentje op z’n schoot. Nu toonde ik meer interesse voor het Roemeentje op Licky Luke z’n schoot en omgekeerd. Dus de dames verwisselden van plaats en ik had een heerlijk klein kruimeltje op me zitten. Julia
 
 Naam : Julia
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits (summier)
 Leeftijd : 19
 Haarkleur/-lengte : Donkerrood geverfd, tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : skinny, 45 Kg, maat 32, B-cups (leuke stevige wiptietjes)
 Service: TZ, PZC/ NMC/ 69
 Voordelen: Leuk klein wipneusje en een lekker klein spits tongetje. Een plaatje van een tiener
 Nadelen: Communicatief niet vaardig. Moet uit de tent gelokt worden. Geen eigeninitiatief
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 40,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 
 Julia was naar buiten gekomen, gekleed in een roze kaboutermaat badjasje, afgezet met zo’n wit bontrandje. Zo schattig. Daarbij nog haar parmantige neusje en haar nieuwsgierige, constant verbaasd rond kijkende ogen. Ik was verkocht en Wijze Stijve ook. Ze was dus echt het “Nesthäkchen” van de groep. Net enkele weken hier en prille 19 jaartjes jong. Zo puur. Ze sprak geen moderne talen en voortdurend hadden we de assistentie van een Roemeens collegaatje nodig voor vertaalhulp. Julia zoende zo lekker aanhankelijk buiten, met een heel klein spits nieuwsgierig tongetje. Heerlijk onderzoekend en aftastend en niet op een profi-manier. Gewoon ongecompliceerd tienergeil. Ik kon door haar badjas niet veel van haar lichaam zien, dus ik stelde voor maar naar binnen te gaan. Daar bleek ze een heerlijk jong lolitalichaam te hebben: zeer slanke taille, lekkere stevige naturelle B-cups met mooie roze tepeltjes en een maat 32. Jammie en kayippeeyayee. Haar handjes hield ze echter steeds zedig boven de badjas en als ik haar al aanspoorde om te zien waar haar grenzen lagen, dan was het steeds maar voor even. Dat beloofde niet echt een succes te worden, tenzij….?
 
 Ik stelde Julia, als volgende plaats delict, de kino voor. Aangezien ze zich daar onbespied voelde, durfden haar handjes daar inderdaad aan wat serieuzer activiteiten te beginnen. Ik was verkocht en, nadat Julia’s kleine tongetje zich ook over Wijze Stijve had ontfermd. was het pleit beslecht. En op de kamer bleek hoe nieuw ze in het vak is. Niet door enige tekortkomingen tijdens de matrassensport, maar door haar gedrag tijdens mijn favoriete standje 69. Wat kronkelde ze heerlijk over m’n tong. Wat ging ze lekker tekeer over mijn beste stuk. Wat ging haar ademhaling tekeer. Wat werd ze ineens nog malser en hevig nat. En wat krampten haar kontspiertjes en poesje lekker tijdens haar orgasme. Ze revancheerde zich daarna door zo’n hartstocht tijdens het neuken en zo passievol tongzoenen dat ik me weer 18 voelde. Wat een lekkertje. En zo snoezig, die ongelovige blik in Julia’s ogen te zien toen ik best wel een heftig orgasme eruit liet spuiten. Ze schrok er zelfs een beetje van. Een meisje “um tse klauwe”. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
 
 Later op de avond pikte Julia bijvoorbeeld m’n signalen om eventueel nogmaals te gaan kameren helemaal niet meer op. Na een rondje zoenen op de bank ging ze ineens weer terug naar haar collega’s om daar vervolgens bij te blijven klitten. Jammer dan.
 
 Verder trof ik ook nog een oude bekende: Maria uit de Pauschalclub in Bochum. Gisteren ontmoette ik haar weer. Ze herkende me meteen.
 
 Hier werkt ze nu onder de naam Lucia. Er staan (nog) geen foto's van haar op de Pantherawebsite
 Onder haar eigen topic heb ik daarom dus nog een leuk erotisch fotootje uit het PC-Bochum archief bijgeplaatst. Zie http://relaxxxboard.com/index.php?to...46725#msg46725
 
 Lucia is nog een even grote babbelkont als voorheen. Moeilijk om er een woord tussen te krijgen. Lucia bleef wel meermaals gedurende de dag proberen om me tot een kamergang over te halen. Wat dat betreft is ze wel een volhoudertje. Maar ja, resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor het heden. Er loopt hier teveel concurrerend ander lekkers rond.
 
 Lucia ondergaat nu een algehele (hoognodige) gebitsrestauratie en draagt een beugel. Hierdoor mist ze momenteel bovendien alle kiezen in de bovenkaak.
 
 In de loop van de avond was ook Vendezz eindelijk gearriveerd. Terwijl we als groepje gezellig buiten zaten te kletsen begon het natuurlijk weer te jeuken; en alsof Denisa het aanvoelde: ik zat buiten en op een gegeven moment staat ze met haar kleine kontje tegen de deur aan te schuren en met haar vinger verleidelijk in haar mond te wrijven. Denisa kwam nooit naar buiten, want ze is een van de weinige meiden in dit circuit die niet rookt. Ikzelf ook niet, dus dat treft. Deze combinatie maakt het zoenen met haar nog eens extra lekker en fris. Wat kon ik anders doen dan aan haar lokroep gevolg te geven en Wijze Stijve willoos te volgen? Denisa had me eerder gespot toen ik met Julia naar de kamer was geweest en probeerde me subtiel uit te horen. Dat deed ze met verhoormethoden waar ik onmogelijk weerstand aan kan bieden. Een voorbeeld: ze knielde voor me, begon me langzaam te likken en m’n ballen tergend te kriebelen, terwijl ze me strak in de ogen keek en vroeg: “Enne…, kan ze dit net zo goed?” En terwijl ze m’n kontgaatje rimde: “Enne…., doet ze dit soms ook?” Wat een marteling, zo wil ik wel, door welke secret service dan ook, verhoord worden. Geen enkele informatie is dan meer veilig bij mij. Dus mochten de Sjengen ooit m’n pincode willen weten, that’s the way to get it. Denisa’s behandeling overtrof echter toch weer de zeker ook lekkere sessie met het tienertje Julia. Vandaar scoort ze weer een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Heel laat ’s avonds werd het eigenlijk heel rustig in de club. Totdat er op een gegeven moment blijkbaar de Izmir-express een paar tapijtknopers voor de deur had afgezet. Bij gebrek aan gasten hadden de dames tot op dat moment veel plezier onder elkaar en vierden hun eigen feestje op muziek uit de Balkan. De DJ meende echter de muziek aan de nieuwe gasten te moeten aanpassen die dit gebruikten om er hun versie van de sirtaki op te gaan dansen en de meiden overal te begraaien. Dit kwam de sfeer niet ten goede. Ik had de hele tijd met Denisa op een bank gezeten en we hadden het schouwspel bekeken, want ze doet niet mee aan dat publieke gedans. Het constante gefriemel had echter wel weer nodige lusten in me opgewekt. “Denk je dat me nog een 4e keer kunt laten finishen?” Het was inmiddels al 01:30, dus Denisa trok me mee naar de kleine kino en pijpte Wijze Stijve binnen no time op oorlogssterkte. Een triomfantelijke glimlach verscheen op haar mond en we trokken naar boven. En ofschoon ik merkte dat Denisa inmiddels toch wel moe was, haalde ze nogmaals al haar vaardigheden uit de kast en bezorgde me een ongekend heftig 4e orgasme van deze dag. Het meest memorabele van deze sessie was om haar staand van achteren te pakken terwijl ze met gespreide beentjes met haar handen tegen een spiegelwand aanleunde. Kan niet anders resulteren dan weer in een Wijze Grijze sexapproval™: 10,0/10
 
 Tegen 02:20 kwam ik beneden en ik kon nog net afscheid nemen van de sjenggang. Mijn voornemen om de dag af te ronden met een uitstapje naar de Vulkaan heb ik dan ook maar laten varen. Ik dronk nog 2 glazen cola om m’n vochtbalans weer op peil te brengen en ging me douchen. Grappig om te zien dat dan achter elkaar meiden komen langslopen, een grote plastic zak achter zich aan slepend met dekens om te gaan slapen. Ik verliet de club uiteindelijk tegen 02:45 als laatste.
 
 Gisteren, één dag later, voel ik me lichamelijk meer gesloopt dan na een dagje onbeperkte sex in Pauschalclub Bochum. Met dank aan en chapeau voor Denisa.
 
 Wijze Grijze sexapproval™ voor Panthera vandaag: 8,0/10
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #432 Gepost op: 16 maart 2014, 15:08:37 »
Even billenknijpen was het wel! Met een introducee naar het domein van de huiskatjes. Een zeer close iemand en een die nog nooit een P6 ervaring heeft meegemaakt. Zoiets kan positief maar even zo goed negatief uitvallen. Als welkomstgeschenk had ik mijn introducee de entree betaald. Ik had nog twee kortingskaarten van de Nikolaus- en Weinachtsparty. Dus kostte onze gezamenlijke entree 'slechts' €50.
De introducee kreeg de eerste schok te incasseren bij theke Sabine.......: een naakte Jacky:o. Voor ons vrij normaal, maar voor mijn introducee toch even slikken........ . Gewapend met de gebruikelijke attributen naar de kleedkamer. Enige nervositeit was zeker te bespeuren. Uiteraard veel vragen over hoe een en ander functioneert in een saunaclub. Op mijn advies had hij zich grondig ingelezen op de diverse fora. Heel veilig achter de pc. Maar in het echt is het toch even iets anders  :17:.

We liepen de bar in. Tja, toeval of niet. Ik liep zo in de armen van Michelle. Mijn introducee keek zijn ogen uit. FKK dag in HP. Dames met niets of nauwelijks iets aan het lijf. Bekomen van zijn eerste indruk, was de introducee wel toe aan een peuk. Licky Luke was al sinds begin van de middag in Panthera, maar die was nergens te bekennen. Die bleek met Maria op kamer te zijn. Het was zonnig, een prima temperatuur, goed uit te houden op het terras. Buiten trof ik Wijze Grijze en even later sloot ook Vendezz aan. En zo werd het een gezellig onderonsje. Mijn introducee hoorde alle goede (en minder goede) adviezen nog steeds enigszins nerveus aan. Hij zag hoe de presales bij Panthera worden vorm gegeven door onder ander Wijze Grijze en Knaktuut himself met beauty Michelle  :laydown.
Na anderhalf uur vond ik het tijd voor wat inspanning en vroeg Michelle om een kamer op te zoeken. Zimmer 6 werd het. Op de kamer bleek dat we een drankje vergeten waren. Dus ik terug naar Nadine om twee Mojito's op te halen. Schijnbaar waren voor de mojito's niet alle ingrediënten aanwezig, dus liet ik 2 verrassingscocktails maken. Intussen liep ik nog even naar mijn locker, waar ik Maria en Licky Luke tegenkwam. Veel tijd had ik niet om te kletsen, want de cocktails wachtten. 20 Minuten later kon de pret dan eindelijk beginnen. Na een tijdje stoeien hebben we samen gedoucht in de douche tegenover de kamer :douchen. Wel zo gemakkelijk.

Het was tijd voor de inwendige mens. In de bar trof ik mijn introducee aan, die zich had vermaakt met Diana. Het was een goede sessie, echter de spanning zat in de weg. 'Als er een schaap oven de dam is........... .' Het komt wel goed met mijn introducee! We bestelden met ons drieën een menu en gingen naar buiten voor een nicotineshot. Vendezz en Wijze Grijze hadden een gesprek met een Spaanse dame, ik dacht Rebecca?! Het viel me op dat Vendezz en Wijze Grijze vloeiend Spaans spreken.

Nadine kwam naar buiten om de gereedheid van onze maaltijd aan te kondigen, waarbij ik werd vermeld met de naam 'Teddy'! Wie zou dat nou hebben verzonnen?
Enfin, het hoeft geen betoog dat het eten in de tempel van de huiskatjes altijd ruim voldoende is en van uitstekende kwaliteit.

Na een nicotineshot op het terras was het weer tijd voor wat 'leuks'. De kamer met whirlpool  bad2 was beschikbaar! We togen naar boven met twee cocktails.
En zo werd het weer een lange sessie met Michelle!  :littleangelx

En voor ene Ulli!!: Ja, ze was weer onbereikbaar voor je!  :nofuck   Bedankt voor je (dreig)mail!

Na alle forse inspanningen was een douche op zijn plaats. Michelle, die eerder terug was in bar, had mijn aanwezige stapmaten wijs gemaakt dat ik totaal uitgeput naar huis was gegaan. En zo was er weer viel Spaß bij mijn wederzien.
Rond middernacht kwam er een groep niet west Europeanen binnen. Ik schat een 6 tal personen, die de sfeer behoorlijk beïnvloedden. Enkele dames liepen al naar buiten om deze 'heren' te ontwijken. En toen deze 'heren' naar het terras liepen, gingen de dames weer naar binnen.
Ik lag/zat met Michelle in een van de zetels en we schouwden het aan. Rond 1 uur werd Michelle opgehaald en moest ik afscheid nemen van mijn illusie. Ik keek terug op een top avond!  :039: Althans tot dit moment......... .

Met Maria, Nicole, Vendezz, Licky Luke, Introducee en Wijze Grijze nog slap geouwehoerd.
Het was triest om te zien wat er met sommige dames werd uitgehaald door de niet west Europese 'heren'. De dames werden als onwaardig uitschot behandeld. Dan jeuken mijn handen. Ik had al een paar keer de deur naar het terras gesloten, maar telkens werd de deur door de 'heren' open gezet. Maria was het goed zat en gooide de deur met brute kracht dicht en deed hem op slot. Maria en boos, dat is niet mogelijk zou je denken.....?! Evelina werd een fles bier tussen haar borsten geduwd, waarna een van de 'heren' de borsten naar elkaar toe duwden. Het duurde niet lang voordat de eerste volle fles bier over de grond rolde en de vloer drijfnat van het bier was. De 'heren' waren dronken. Een 'heer' kon nog amper op zijn benen staan. Aan de gezichten van de dames bij deze 'heren' kon men aflezen dat ze helemaal niet zo blij (meer) waren. Een respectloos tafereel wat zich op dit late uur afspeelde. De sfeer in Panthera was in één uur tijd helemaal verziekt door dit stelletje eikels.

Voor mij het moment om naar huis te gaan.
Mijn introducee heeft zich uiteindelijk prima vermaakt en gaat vaker mee in de toekomst.
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2014, 15:46:21 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #433 Gepost op: 16 maart 2014, 17:31:06 »
Au mann, pflichtbezoek en dus feesjes elders in Elsdorf&Wambel links laten liggen en op semiatuomatische piloot het weinig pittoreske Ratingen aangedaan alwaar de ontvangst vriendelijk was as ever en er in ruil voor 50 kippevleugels ook een uilskuiken binnenraakt. Nou ben 'k doorgaans een doucheholler pur sang, doch een bulderlachend moppie doorstreepte die opfrispret door me onheus te begroeten moest het een businessmeeting betreffen; alla, ongedoucht dus maar ns een potje barmuilen en enkele bekenden groeten onderwijl alvorens mejuffer een appartmentzimmer ging klaren wat me dus ruimte gaf ter douchehollen als een bezetene en die lippengloss van m'n rotsmoel verwijderen en voorts quatschen met enkele FC-kollegen ter verwijlen. Opvallend veel Duitse bekannten ditmaal, toll. Damesline-up was ok, opvallend meer dames dan doordeweeks, een trend die zich helaas al effe aan het doorzetten is, sneu maar alla. Ras kwam m'n favomoppie weer ns een laag lippenstift minutieus over m'n kanis verspreidden en de welkomstzoentjes van enkele andere dames werden aldus ondergekleurd, oopsie. Rauchterras betaamt als 2 verstokte rokers aan Luft toe zijn, en daar was sprake van gute laune met een boel bekannten die ss noopten tot snelle schlüsselfrage en nog snellere ejaculatiedrift dunkt me stellig  ::), excusi maar uitgesponnen pre-, zwisschen-, after- en allroundsales horen d'r nou eenmaal bij. Overmatig murwgezoend maar ns richting bovenverdieping gesukkeld alwaar we de trap een tijdje té lang als leuke tussenhalte bekeken, moet toch ns minderen met die gekkigheden eigenlijk  :017:, egal. Egal, enkele verdiepingen als getuigen van gekkigheden en ergens lag een matras dus dat scheelde aanzienlijk, naja, sessie 1 met Melody zoals betaamt dus, fabelhaft en inventief...

Keurig funds overhandigd nadien uiteraard en mejuffer straight into the arms of bekannten geduwd, een mens moet wat. Eten bijvoorbeeld, zéér lekker, jammerlijk gespeend van de prima sausjes van doordeweeks ditmaal, doch dat is gemekker in de kantlijn. Overmatig Duits kwebbelen (ook wel ns leuk niet op Hollanderdag terecht te komen :-P) met een rits heerschappen en tussendoor wat met enkele relatief nieuwe meisjes keuvelen, ss waar weer ns knuffelpaal van dienst wegens onverklaarbare redenen, doch keurig van inborst de sessieboot afgehouden tot laters eventueel want prioriteiten mussen dabei sein, en wat dat betreft een herhalingsgedoe met een lichtjes deviante tante die na traditionele terras- en ditmaal sofagekkigheden in een kamer potdorie dit gespuis trakteerde op wat men an sich referenzpaysexen mag noemen naar m'n bescheiden mening. Opvallend en jammerlijk dat enkele dames zich beklaagd hadden bij de verantwoordelijke wegens in hun ogen onbetamelijke presalegedoe van haar, voor de goeie orde: daar was niks onbetamelijks bij en bleef keurig, keuriger zelfs dan wat voor anderhalf jaar de "norm" was in HP, dus dat geneuzel van enkele dames voorspelt weinig goeds, en bevestigt de eerder geponeerde transitiemodus waarin HP zich bevind sinds geruime tijd. Gelukkig zijn de verantwoordelijken niet gek en werd dit kordaat afgedaan als onrechtmatig gelal der dames, doch erg amused was 'k er niet mee, en anderen ook niet overigens. Dit in de zijlijn, want voorts mag men onderhand wel stellen dat incontournable gelinkt mag worden aan Melody die van sessie 2 ook een behoorlijk feesje maakte...

Afscheid in overtreffende trap en wat banbliksems van heren dat ze sich verabschiedete, excusi. Voorts mental date van 03.00 tot 03.07, dolletjes... Een tweede menuutje binnengecaprioleerd in gezelschap van enkele regular dames en enkele bekannten, een erg aimabele Nederlandse samstagstammi getroffen en bijgekletst, gezellig en zo ging het allemaal z'n gangetje. Met Julia doorheen de dag al wat gekkigheden uitgehaald van de koosjere variante en nadat ze weer ns een zoveelste sigaretje halvelings kwam oproken wat langer in een kino terechtgekomen alwaar massage mogelijk is...Sleutelvraag na acceptabele taferelen volgde, mal gucken of dit jong moppie kon bekoren...

Julia, 19 lentes jong, sinds 2 weken in HP, voorheen werkzaam in privatclubs in Bonn/Köln/Troisdorf etc;, spreekt amper Duits, redelijk Engels en voorts een ietwat nerveus ogen meisje die duidelijk wat issues heeft maar alla, dat hebben we allemaal wel op een of ander level... Tongzoenen degelijk zonder meer, vaak ietwat tongpunt en fast, mits bijstelling of initiefname van de slomere en diepere variante duidelijk nog in de pamperfase want ademnood of vluchtreflexen sluipen nog door de tandenrij, egal, degelijk dus. PZC dito, generlei saai ofzo, maar inventiviteite en diepgang ontberend, basic dus en aufbaufähig. Lecken/Fingern möglich, wordt ook bepaald vochtig, participeert gerne, is voorts niet kietelachtig enzo, maar laat zich niet uit de reserves lokken. NMC: onervaren en ritme ontberend, doch niet van gebrek aan inzet te bejegenen, doggy opgericht bekken en dus aufbaufähig, doch ook enigszins normaal, ze is nog jong. Allesbeschouwd een standaard clubservicelevel en dus ook als dusdanig in te schatten sessie waarbij er geen gekkigheden naar boven of beneden dienen te worden aangehaald. Coulante afrekening na overschrijding van een tijdslimiet wat mezelve niet verdroot en haar ook niet, tchuss und hoppa...Leuk moppie met basic service die als aufbaufähig in te schatten valt. Herhalingsgevaar: hmmm, mal gucken, misschien...

Zo, 3 sessies en tengevolge uiteraard een behoorlijk gesloopte ss die na nog wat niksnutten in overtreffende trap en wat gekeuvel met enkele heren en dames het hazenpad koos richting le plat pays...Manchmal ist dass Leben einfach, mental date keurig volbracht ter nader order à Bruxelles en voorts geen reden tot geneuzel of gemekker behoudens de immer teruglopende public assets die vervagen, sneu...

Peace out!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #434 Gepost op: 16 maart 2014, 21:28:44 »
Ik las zonet het relaas van WG en ik raakte eerlijk gezegd niet helemaal wijs uit zijn puntentelling. Na 4 kamers met 3 x een 10 en 1 maal een 9 dacht ik hoe kan het dan voor de club maar een 8 zijn, terwijl het eten en het gezelschap ook dik in orde was.


De laatste alinea van Knaktuut verklaarde veel, jammer blijkt ook bij het clubben te horen voor sommige dan. Wel fijn dat de introducee niet gelijk hierop is afgehaakt, want dit soort dingen kunnen wij feestvierders eigenlijk missen als kiespijn.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.