Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464671 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #435 Gepost op: 16 maart 2014, 21:44:52 »
 Goed geobserveerd Foots.
 
 Mijn optimale clubbelevenis zouden de kamersessies in Panthera zijn in combinatie met de sfeer, de actie en de fun tijdens het nieuwjaarsfeest 2012/2013 destijds in McSex.
 
 Herinner je je dat nog? Dat was toch legendarisch, nietwaar? Zo’n sfeer heb ik daarna zelden meer meegemaakt.
 
 Nu begrijp je misschien ook mijn hoge waarderingen voor PC-Bochum. Dit komt alleen door de goede kamersessies, want sfeer is er nul komma nul. (Tenzij er meerdere Nederlanders zijn)

Offline ratje_ratje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #436 Gepost op: 22 maart 2014, 23:54:33 »
vrijdag 21-3.  14.30uur

Dankzij een vrijkaartje van Relaxxxboard, richting Ratingen.
Van te voren al contact gehad met knaktuut, die wilde die dag er ook naar toe.

Mijn 1e x hier , dus van te voren uiteraard geprobeerd mijn huiswerk zo goed mogelijk te maken.
Dit valt uiteraard niet mee, om aan de hand van alleen maar foto`s, een goede indruk te krijgen van de club.
Zelf maar gaan kijken, is in mijn ogen de enige optie...

Bij binnenkomst de freikarte overhandigd bij de receptie, de nummertjes werden gechekt en aansluitend de overhandiging van badjas, handdoek en sleutel.
Met de daar bij behorende instructies.

Omgekleed en op naar de douche.
Tijdens het douchen zag ik al wat beweging op de gang, en een paar ogen om het hoekje kijken.
Het welkomstcomité , in de vorm van Larissa, Roem. 24 jr. en gezegend met een heel strak kontje. Altijd leuk die FKK dagen, er valt weinig te verbergen voor de dames.
Leek me wel leuk om met haar te starten, maar knaktuut nog niet ontmoet, dus eerst deze maar even opzoeken.
Rondkijkend in de zaal naar een persoon, die aan de omschrijvingen moest voldoen...
Niemand die daarvoor in aanmerking kwam, wel veel mooie strakke dames....
Bij de rookplek buiten, kijkend naar een bel witte wijn,,, geen twijfel mogelijk ,knaktuut.
Even een korte kennismaking, want de natuur roept alweer, in de vorm van Larissa.

Even met Larissa mee, nou ja even...
Rondleiding door het pand , om alles goedkeurend te aanschouwen .
Mooie nette club, met dito voorzieningen en een geniale indeling.

Vaak zitten clubs op een industrie terrein, met de daarbij horende hal/pand.
Met de moeilijkheid om daar iets moois van te maken.

Bij Panthera zijn ze daar heel goed in geslaagd, nogmaals geniale indeling.
Dansvloer niet groot, wel een mogelijkheid om het groter te maken, indien nodig.
kino/ruimtes voor de presales, indien mogelijk meer. Plekje voor de gokkasten en tafel/bankjes voor rustig een hapje te eten. mooie trap met balustrade .
boven relaxruimte, kamers en de sauna.

Met Larissa de sauna in, lekker temperatuurtje, en Larissa stookt het vuurtje nog even op, Door mij vol op de bek te vliegen.
Gade geslagen door een ijsbeer die na ons in de sauna kwam. Sorry daarvoor....
Genoeg opgewarmt, en zij haalt de sleutel, ik op de balustrade leunend, genietend van het uitzicht. Samen naar de kamer, lange gang met genoeg kamers, denk ik.

Op de kamer, doorgegaan waar we in de sauna zijn geëindigd.
Over en weer div. orale verwenningen, waarna ze ondertussen in mijn oor fluisterde wat de mogelijkheden waren bij haar. anaal, ft, nmc, etc.
Maar gewoon verder gegaan, om te ontdekken dat we al 2 uur bezig zijn..
ai, daar gaat mijn intentie, dit is geen partytreff/pauschal...
ja eigen schuld, moet ik ook maar duidelijker zijn.. Zonder morren mijn leergeld betaald, nog wat aftersales en douchen maar weer.

Bakje koffie gehaald, en even gaan roken.
Buiten zit knaktuut en in gezelschap van ?  laten we hier maar geen prijsvraag van maken,
want de winnaar staat al vast, en die ging naar boven met, jawel, Michelle.
Inderdaad hele mooie dame, en meer kan ik er niet over zeggen, omdat ze de hele avond bezet was door ???
Ik ben haar binnen het pand een paar keer tegen gekomen, en dat waren oeh, aah.. momenten.
oeh, als ik haar tegen kwam.... aah, gevolgd door knaktuut.

Binnen bij de bar kennis gemaakt met Maria, leuke spontane meid, heel leuk in omgang,
spontane kreetjes als ze erachter komt, dat je een hollander bent.
Lekker gepresaled met haar, haar woordenschat nederlands kwam hier goed van pas...
Vooral op de kamer, in het nederlands, kussen, piipen, beffen, neuken...
En uiteraard nog wat nieuwe woordjes toegevoegd....
Zuid-nl zal hier niet blij mee zijn, want zij spreekt het beter uit.. Graag Gedaan.   :sorry:

Hapje eten...
Daar is menigeen het wel met mij eens, dat dit in orde is.
Daar kan een nl restaurant nog wat van leren, goed, lekker, toppie.
rond 23.00 nog eens een keer lekkere snaai hapjes.... 100 punten.

Natuurlijk, mijn partytreff/pauschal afkomst niet verloochenen.
Ondanks mijn intenties.... :shakekontje
Rebecca 1/2 uur, Corina die mij opzocht in de relax ruimte 1/2 uur, nog even gedanst met Larissa aansluitend 1/2 uur, om rond 22.30 met  shila te beginnen te presalen.

Shila, leuke voorbereiding in de kino, die oraal bij haar, wel weet te waarderen, tussendoor even roken, eten opgehaald door haar, eten presales tegelijk, weer wat drinken van haar... lieve meid..
Op de kamer zijn wij alleen oraal bezig geweest, zij bij mij, ik bij haar...
waarna zij er op stond om te gaan voor 69.
Dat heeft ze geweten.........
het viel me op, door wisselend klitje/ tong naar binnen, ze steeds krampachtiger begon te bewegen.
met mijn vinger haar sluitspieren stimuleren, werd het nog een graadje erger.
in combinatie, klitje overgaand van tong naar binnen, en bij meer druk op de sluitspier kwam er steeds meer geluid uit...
Waar ligt de grens.... vinger top goed nat gemaakt, om iets verder te gaan..
1 cm. verder dus, icm tong naar binnen.... omg van haar....
weer wat likjes over haar klitje, en we gaan voor 2 cm.
tong diep naar binnen, vinger 2 cm door de sluitspier.  vinger binnen in haar iets gebogen, om met mijn vingertop, via haar vliesje, mijn eigen tong te kunnen voelen.
het pijpen stopt.... omg,omg,omg van haar, om vervolgens zichzelf te verbijten op mijn kuit.
De tand afdrukken staan er nu nog in....
Dit regelmatig onderbroken/herhaald, want ondertussen moet wel de pzc doorgaan...wissel werking hè.
door pijpen/handvaardigheid van haar klaargekomen, om met de slot woorden te komen....
you dangerous man..... hopend dat dit een compliment was.... muilend richting douche..
de laatste douchegang dit keer.

nog 1 keer richting bar, 1.00 uur ondertussen. de getroffene dames bedankt, nog een keer helder op bekkend met Shila, omkleden, en om bij de receptie nog een keer te horen, dat mijn hele muil vol met lippenstift zit...

maar bij deze... iedereen die getroffen is door mijn acties of toedoen....
en personen in dit verhaal, berust uiteraard op pure toevalligheden...
uhm, bedankt of sorry....

gr. ratje

« Laatst bewerkt op: 23 maart 2014, 01:36:39 door ratje_ratje »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #437 Gepost op: 23 maart 2014, 11:37:58 »
Eigenlijk wilde ik een weekje overslaan. Echter, ik werd door mijn 'steun en toeverlaat', die mijn agenda beheert er op gewezen dat ik de komende twee weken niet kan 'thuiswerken' als gevolg van een aantal geplande afspraken op vrijdag!  :banghead: Dus was het gisteren 'noodgedwongen' weer 'thuiswerken' in de tempel van de hauskätze.

Om klokslag 12 uur reed ik een nagenoeg lege parkeerplaats op. Er stonden welgeteld 4 auto's. Ik werd weer ontvangen door de altijd vriendelijke Sabine met drie heerlijke zoenen. Ze vroeg of Licky Luke auch noch kommt? 'Leider nicht, aber er wird bald wieder Panthera besuchen. Vijftig eurootjes en de borg voor de sleutel afgetikt. Daarvoor ontving ik mijn doppel-XL werkkleding en zwei handtücher.

Tijdens het inchecken was er een klant voor een privébezoek. Ik wist dat dat mogelijk was, maar niet hoe dat bij HP in zijn werk ging. Bij de receptie zijn twee ontvangstruimten waar de klant 'anoniem' kan wachten op de dame. De klant rekent vooraf af voor het gebruik van de privékamer. Als de dame er is, gaan dame en klant naar een van de kamers die zijn te bereiken via een trap bij de receptie. De diensten van de dame worden op de kamer zelf afgerekend.

Enfin, met mijn ijsberenvel en handdoeken naar de kleedruimte, berenvel aangetrokken en naar de douche. In de douche trof ik Paula aan die zich aan het 'rasieren' was. Een preciesiewerk zo vlak langs die schaamlipjes af. :o Ik mocht de douchegel van Paula gebruiken, die van betere kwaliteit is dan de standaard douchegel. Na de douche nog wat geurtjes opgedaan en was het tijd om de strijd aan te gaan. :bud

Zoals het aantal auto's op de parkeerplaats al deed vermoeden, waren er nog maar weinig heren aanwezig. Dames waren er al ruim voldoende. Van de bekende dames waren aanwezig Evelina, Julia, Rebecca, Natascha, Melodie, Evelina, Marina en Christina. Totaal aan dames ongeveer 15. Melodie was jarig :birthday:. De bar stond vol met pralines! Ik kon Melodie pas laat in de middag feliciteren, omdat ze veel op kamer was. Langzaam druppelden er meer dames binnen, waaronder, Maria, Jacky, Sabrina, Nicole, Corina, Anja, Denisa, Elena, Mariana en Shila. Ik zal er zeker nog over de kop hebben gezien. Bekende afwezigen waren Ewa, Melanie en Veronika. Rosa die twee weken geleden na een afwezigheid van enkele maanden weer haar opwachting heeft gemaakt was er, evenals vorige week, niet. Verder waren er weer veel nieuwe gezichten.

Over het algemeen is er een basic lunch in HP, doch deze keer was de lunch uitgebreider dan anders. Er waren meerdere soorten beleg en een gevarieerdere keuze aan brood(jes). Na een kop koffie en wat broodjes was het tijd voor een peuk op het terras. Het was regenachtig, dus een lang verblijf werd het niet. Tijd om de tandjes te poetsen. Op weg naar de kleedruimte trof ik Maria in de doucheruimte. Van deze dame eerst maar even een paar dikke pakkerds in ontvangst genomen. Tenslotte is het een van mijn M&M's.

In de bar trof ik een bekende Duitser die er ook elke vrijdag is en waarvan ik de naam nog steeds niet weet. Tijdens mijn gesprek met hem had ik een aantal keren oogcontact met Christina. Vendezz had mij enkele tips gegeven van dames waarmee ik nog niet gekamerd heb bij de Panthertjes, waaronder Christina. Ook van Eddy-V had ik goede berichten gehoord over Christina.
Zelf hoefde ik niet veel energie te steken om in contact te komen. Christina kwam met een vriendin bij mij staan, waarvan bleek dat ze daar graag triootjes mee deed. Ik heb al een paar keer een trio gedaan, maar dat is tot op heden niet echt aan mij besteed. Niet dat het nooit meer zal gebeuren. Maar dan alleen met bekende dames, waarvan ik zeker weet dat ze mij liggen. De teller loopt tenslotte 2 maal zo snel. Ik heb er wel een beeld van met welke dames ik een trio zou willen....... ;D, maar of dat ooit werkelijkheid wordt?
Het werd de vriendin van Christina al snel duidelijk dat ik alleen met Christina wilde daten. Christina zoent voortreffelijk en heeft een goed figuur. Met Christina naar het terras om haar beter te leren kennen. De voertaal was Engels. Later besloten we ons af te zonderen in de kleine kino. Christina neemt de tijd voor de presales. Kleine Knaktuut stond al vrij snel in oorlogsmodus. Na een half uurtje hebben we een kamer opgezocht. Een combi van GFE en PSE. Haar zuigkracht zou ik willen waarderen met een GOSP van 0,7 M. Bij het einde stopte ze te vroeg. Dat vond ik jammer. Iets wat bij meerdere dames het geval is. Al bij al was het een goede sessie.

Na deze zweterige kamergang was een douche noodzakelijk. Het was inmiddels half 3. Ik wist dat rond dit tijdstip de nog voor mij onbekende ratje-ratje voor zijn eerste bezoek aan de hauskätze zou arriveren. Hij herkende mij aan mijn doppelXL en mijn glas weißwein die ik inmiddels had besteld. Lang heb ik echter niet met hem kunnen vertellen, want zijn aandacht werd opgeslokt door Larissa.
Op het terras kwam ik in gesprek met een onbekende dame. Deze dame sprak opvallend goed Duits. Ik vroeg aan haar of ze toevallig Duitse was en dat bleek inderdaad zo te zijn. Haar naam was Lea. Het was haar 2e dag bij Panthera na een afwezigheid van 3 jaren in dit werk. Ze heeft voorheen onder andere gewerkt in GT. Het is een komen en gaan op dit moment, ik ben benieuwd hoe lang deze dame blijft. Qua optiek scoort deze dame gemiddeld, maar dat is persoonlijk. Ik werd door een paar dames gewezen op een aantal vlekken op mijn badjas. De innige liefkozingen van Christina waren 'onuitwisbaar' afgedrukt op mijn berenvel.

Ik had een berichtje van Michelle ontvangen of ik al in Ratingen was. Na mijn positieve bevestiging zou ze eerder afreizen. Met die wetenschap besloot ik niet meer te kameren en een saunaatje te nemen. De sauna zat bomvol, er was een aardverschuiving nodig om voor mijn doppelXL ruimte te creëren. Na de sauna, afgeblust met ijskoud water, waardoor kleine knaktuut onder zijn bestaansminimum zakte. Met een douche, geurtje en andere verfrissendheden was ik rond 4 uur weer in de bar. Het was er gezellig druk. Inmiddels veel heren. In een prima verhouding met de aanwezige dames. Naar het terras voor een peuk. Na een aantal minuten verscheen Michelle voor de deur. Prima timing! En zo zat ik met mijn illusie weer heerlijk op de bank te knuffelen. Even later schoof ratje-ratje en Satanic Surfer bij ons aan. Ik had Satanic Surfer al een keer eerder ontmoet in HP, maar toen kwam het niet tot een gesprek.

Michelle had honger (in een maaltijd voor alle duidelijkheid!) en dus bestelden we ons wat van de menukaart. Het eten was weer prima verzorgd en van uitstekende kwaliteit. Melodie had Satanic Surfer geschaard aan de bar. Of was het andersom? Echter, dit intiem contact werd wreed verstoord door een 'happy birthday' voor 27 jarige Melodie. Taarten werden geserveerd en Melodie kwam rond met champagne.
Na het roken van een sigaret op het terras was het toch echt tijd voor een date met mijn illusie. Gewapend met massageolie en een goed humeur togen we naar een van de kamers. Ik had een drukke week achter de rug met veel stress. De massage van Michelle kwam was dan ook zeer welkom. Michelle is niet alleen top onder de 'lakens'. De massage van Michelle mag er ook zijn en een die je voelt. Ik heb het al eerder gememoreerd, de pijngrens wordt herhaaldelijk overschreden. Achteraf voelt het heerlijk aan.
De meeste tijd ging op aan heerlijke verwennerij met als hoogtepunt een FT  :xrated van ongekende kwaliteit en tot de laatste druppel. Michelle is nog altijd de nummer 1 qua service! Hoe subjectief het ook is!

Na deze eerste kamergang met Michelle besloot ik een douche even uit te stellen. Op het terras werd ik aangesproken door Chirstina én haar vriendin. Dat vriendinnetje spreekt overigens geen Engels of Duits. Christina moest constant vertalen. Op een gegeven moment vroeg Christina aan mij, waarom ik iets tegen haar vriendin had?????. Ik was even verbaasd! Zouden ze weer op een trio uit zijn geweest? De muziek van DJ Sunny stond zoals gewoonlijk te hard. Peppino was ook gearriveerd. Niet mee gesproken, want die lag met een dame in een van de zetels te presalen.

Na een uurtje besloten we (Michelle et moi) nog maar eens te gaan kameren. Hoewel het niet in het verschiet lag werd het toch de kamer met whirlpool  bad2. We hebben vrij lang in de bad gezeten. Michelle had deze keer veel spraakwater. Erg verrassend weer en soms met open mond geluisterd naar wat er zich allemaal achter het mooiste snoetje van de hauskätze afspeelt. Op bed hebben we de rollen omgedraaid en heb ik Michelle gemasseerd. Met een prachtig uitzicht op haar strakke billen :kissass. Immer Spaß met Michelle. Ze moest nog flink aan de bak, want het duurde lang alvorens ik weer tot een hoogtepunt kwam. Mijn stress van deze week zal toch zijn weerslag hebben gehad op mijn prestaties. Maar Michelle zou Michelle niet zijn om dat toch voor elkaar te krijgen. Toppie!

Om kwart over 11 sloten we af en hebben we in elkaars armen nagenoten op het terras. Van de kou hadden we geen last onder haar dekentje. Michelle was overduidelijk moe, maar speelt haar rol perfect en wilde mij de aftersales niet ontnemen. Rond middernacht kwam aan deze panthervrijdag een einde. Na het omkleden heb ik mijn consumpties afgerekend bij Sabine en Bob. Ook Michelle verscheen weer in dagelijkse kledij bij de theke. Een tweede afscheid volgde om aansluitend weer terug te keren in de gewone wereld.

Illusion......Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #438 Gepost op: 23 maart 2014, 13:10:13 »
Ze vroeg of Licky Luke auch noch kommt? 'Leider nicht, aber er wird bald wieder Panthera besuchen.

Tja... ondergetekende zat tegelijkertijd op hete kolen en zwart zaad, geen goede combi...
Gelukkig is er nog een gratis alternatief voor clubbezoeken, echter vind ik dat toch weer wat minder gezellig, zo alleentjes...   ;) ;D :lol_hitting:

« Laatst bewerkt op: 23 maart 2014, 15:08:13 door licky luke »
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #439 Gepost op: 23 maart 2014, 13:11:14 »
Eigenlijk wilde ik een weekje overslaan.


Ja, haha! Goeie...
Ofwel: Illusion......Plopp!  :lol_hitting:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 025/2014 Panthera
« Reactie #440 Gepost op: 25 maart 2014, 00:04:36 »
Ce Samedi 01/03/2014

Je suis rejoint quasi a l’ouverture par Mesrine
qui fête sa première ici, suivi par Manureva.

Nous passerons la plus part des intersessions à refaire le monde.
Line up très allégé malheureusement
Arrivée 11H départ Minuits
2 sessions avec:


HELENA.RO :character0029: Elle est pour moi, la fille qui peut sauver une journée très calme.
J’étais au bar avec Mesrine et Manureva et elle est venue nous rejoindre.
Après un petit ¼ d’heure de caresses, sans rien lui dire, j’ai attrapé son sac
et je l’ai embarquer à l’étage sur le lit derrière les rideaux.
une session plein de folies

VALENTINA.ALL :clap: Repérée depuis son arrivée, ou du moins repéré son opulente poitrine 90D,
je laisserais Manureva prendre les devants.
Je préfère que ce soit la fille qui vienne à moi plutôt que l’inverse.
Ce fut donc le cas lorsqu’elle eut fini sa session avec,
elle est venue me rejoindre au bar avant de partir en chambre.
Fille très sensuelle, ce n’est pas ma meilleur session,
mais c’est certain elle aime le sex.

Tout y est passé
A refaire sans hésitation

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 029/2014 Panthera
« Reactie #441 Gepost op: 25 maart 2014, 17:42:44 »
Ce Vendredi 14/03/2014

Retour à la casa, cela faisait déjà 15j que je n’étais plus venu
et quelques nouvelles devais passer les test d’aptitude.
Toujours aussi bien accueilli par Nicole, Maria, Mariana,…….
je passerais une longue partie de la soirée avec Paula sans aller en chambre
mais en lui promettant celle-ci dès mon prochain passage.
Arrivée 12H départ 03H

3 sessions avec:

LUCIA.BU :039:
Nouvelle venue, cette fille a la longue chevelure brune et assez fofolle.
Pour l’a reconnaitre elle procède un appareil dentaire,
mais qui ne posa aucun problème lors de la fellation
qu’elle maitrise bien sans être sublime.

A mettre plus dans le style GND, elle est charmante mais sans plus.
donc à faire pour le plaisir de tester.

LARISSA.RO :039:
Nouvelle venue, faisant partie d’un petit groupe de 4 venants de l’eden.
Ses yeux et sa crinière rousse mon attiré dans ses bras,
il faut dire qu’elle chasse assez souvent mais gentiment.
Ses problème d’acné juvénile ayant déjà été relaté,
je me passerais de commentaire.
Fille sympa mais pas eu de feeling avec elle, fellation correct.
Elle fait un peu de tout mais rien d’inoubliable.


MILENA.COL :swim WAW, qu’elle session de feu, heure trente de bonheur.
Cela commencera par 30’ de sociale time dans les sofas près de l’écran foot.
Elle me suçais déjà la bas et je ne tenais plus,
nous sommes donc montés en chambre.

Arrivé à l’étage je l’ai léchée sur le rebord en métal surplombant les slots.
Mais elle a peur de vide, nous sommes donc passé au fauteuil de l’étage
près des chambre,
re-fellations et cunni.
Ensuite nous sommes partis dans les couloirs vers la king size
où elle m’a encore sucer le long du mur.

Arrivé en chambre elle est montée sur un des fauteuil,
pour que je puisse lui léché le fions (oh que c’est vulgaire)
et recommencer un cunni aqueux.

Après un petit tour sur le lit pour quelques positions,
 nous avons fini contre la fenêtre grande ouverte,

dans un râle commun de folie.



Voilà donc une très belle journée, ayant aperçu au passage deux collègues,
:49: Licky luke et Knaktuut  :49:
aussi en très bonne compagnie.


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Smart tour 029/2014 Panthera
« Reactie #442 Gepost op: 25 maart 2014, 18:05:38 »
:49: Licky luke et Knaktuut  :49:
aussi en très bonne compagnie.

C'est un vrai plaisir si vous êtes là Panthera  :pica :dance2
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vice-leroy

  • forever king
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • I am the Vice le Roy of the kingdom of s.e.x.
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #443 Gepost op: 28 maart 2014, 15:46:41 »
Little trip to Ratigen Panthera Park with friends this thursday

Half the line-up is different than last time i went there (less than 2 months ago)
lot of roumanish/slavic type of girls, a little bit of th rest (3 polish girls, including Ewa - and i have to admit that polish girls have always some kind of classy vibe, not like most girls)

20somthing girls for few men, not sure it was the day most of them worked a lot

Always lot of fun with Illarya the barmaid

I went with Maria, and later with Lucia - two good sex sessions, lot of sport

And the food was good, and the company of friends was great - as always

Cheers  :king:
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2014, 16:09:27 door vice-leroy »
"come to my kingdom, thou who are free of mind"

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #444 Gepost op: 30 maart 2014, 13:09:31 »
Au mann, file richting Dortmund, file richting België, pfff, effe bellen naar Ratingen en na positieve anwesendheitsrespons een kwartiertje later de parking opgedraaid en daar wat geslalomd totdat daar de fun vanaf was en dus keurig binnen de geijkte markeringen de motor stilgelegd, yup, wat een keurige burger toch die ss. 50 bananenschillen ter entreeoverhandiging plus 10 bananen zelf, die 'k keurig geflambeerd terugkreeg bij vertrek. Douchehollen ter reiniging en dan maar ns de bar intuimelen en daar waren verhip nog aan toe wel wat bekenden. Een viertal Franstaligen doorheen de dag waaronder onze dansende Mod Laurent74 en Bou, toujours un plaisir de rencontrer des collègues, ook ne dis pas à personne dacht 'k maar dat hou k' liever stil. Qua verzorging viel r niks te mopperen, barbediening vlot, eten lekker al ben 'k door overmatige kamerdrift ditmaal slechts aan 1 menuutje toegekomen, erg lekker btway...

Qua dames weinig nieuws te meldeen behoudens dat er weer wat nieuwe dames waren, en enkelen (helaas) ook weer snel weg waaronder naar verluidt ook een fijne Poolse die me nog fris voorstaat uit Samya voorheen, jammer. Voorts te melden dat Veronika wieder da is, voorts een nieuwe latina die s'avonds werd rondgeleid, doch die zal ss al hebben geschrapt uit haar lijstje toen ze over me en Melody struikelde toen we op het gangpad lagen richting naja, waar eigenlijk  ;D? Het ging er dus weer ietwat gekkig aan toe metm'n favootje, banbliksems werden gelukkig gecounterd door het welbehagenschild dat over "ons" heenhangt, maar alla, de tijden van de common public action zijn toch ingestort, enkel gekken doen nog hun best dat op orde te houden; egal.

Melody dus s'namiddags, nadat ze met eerwaarde Kollege Moravia al vunzigheden had liggen uit te halen, incontournable zoals voorheen, presales van een andere planeet, topservice op de kamer, maar ns tezamen douchen nadien en voorts valt daar weinig meer over te zeggen.

Christina : Roemeense, al -tig maanden in HP, mal gucken, ze is/was altijd vriendelijk ondanks non-kameren... TZ in de bar, geen andere gekkigheid, kamergang. Service is goede clubstandaard zonder meer, TZ goed, PZC dito, NMC dito, Lecken mögich maar laat zich niet uit de reserves lokken. Tevredenstellende service, herhalingsgevaar is klein, somtijds gaat het zo, niets te mekkeren, niets om van ondersteboven te vallen, leuk meisje...

Melody s'avonds: presales van een andere planeet, service ergens en nergens tegelijkertijd doorheen -tig gedeeltes van de club, pfff. Aftersales tot aan sluitingstijd in een sofaatje, pfff, omkleden en ook dan kwam deze spring in 't veld nog  langsgetrippeld, naja, zo geraak 'k nooit niet thuis  ::). Genial comes in mind.

Wat plaudereien met Michelle op het terras tot er allerhande kindertheorieën werden opgediept, ss koos snel het hazepad  :111:. Amusante dag met bekenden, line-up was ok zonder meer,té veel poppambitie ditmaal die er inhakte en lichtjes kaputtgefickt de vertrekken verlaten na de zoveelste tongzoenbattle met de reden der aanreis die er in haar slaapplunje uitzag om op te vreten, maar dit wegens plausibele redenen nagelaten want m'n dieetregime prevaleert uiteraard.

Don't forget what makes us tick! Peace out!

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #445 Gepost op: 30 maart 2014, 21:21:07 »
Haus Panthera, zaterdag 29 maart

Na het verlaten van de “lustparty” in Babylon begaf ik mij op weg naar Haus Panthera. Zoals al geschreven in het topic van Babylon had ik sterke behoefte aan een knuffelsex sessie en mijn sterke voorkeur ging uit naar Nicole, waarvan ik dus maar hoopte dat ze in Panthera zou zijn…

Aldaar aangekomen waren er voldoende parkeerplaatsen, dus van een zelfde drukte als in Babylon zou waarschijnlijk geen sprake zijn. Het was inmiddels ergens rond 22:30 uur en normaal zou ik op een dergelijk laat tijdstip niet meer naar een club gaan, omdat ik simpelweg van alle faciliteiten van de club wil genieten en daar de nodige tijd in wil steken. Maar zoals gezegd waren de motieven vanavond anders en had ik de entree in combinatie met de korte resterende tijd tot sluitingstijd er wel voor over…

Binnengekomen en omgekleed, snel gedoucht en naar de bar gegaan. Onderweg kwam ik Shila met haar klant tegen, waarbij ze even de tijd nam om met met een paar dikke zoenen te begroeten. Ik zag Nicole nergens en ook Maria niet. Deze laatste bleek, zo hoorde ik later, momenteel op vakantie te zijn. Eens kijken of Nicole misschien buiten s voor een sigaretje en ja hoor, mevrouw kwam net naar binnen toen ik naar de deur liep. Ze zag me, vloog me om m’n nek en bedeelde me met de nodige knuffels en zoenen. Kijk, zo had (en heb) ik het graag, en met name vanavond. We hebben wat gedronken, zij heeft wat gegeten, en na een half uurtje zijn we naar boven gegaan om op een kamer verder van elkaar te genieten.  :happy :cochon 

 :douchen Na twee uur heerlijk intiem samen zijn konden we helaas niet samen douchen omdat de deur van de doucheruimte op de eerste verdieping op slot was (water besparing?). Dus zijn we maar beneden gaan douchen, helaas ieder apart. Omdat mijn vermoeidheid verder toesloeg dacht ik erover om afscheid te gaannemen van Nicole en huiswaarts te rijden, het was immers alweer na enen en de club zou om 2:00 uur gaan sluiten. Echter, op weg naar de bar liep ik achter Elena die weer grapjes maakte en me met haar immer vrolijke smile uitnodigde om met haar en haar vriendin (naam onbekend) mee te gaan naar de sauna. Nog even in een sauna relaxen leek me wel wat, zeker met leuk gezelschap, dus ik ging met de dames mee de trap op. Bij de sauna aangekomen bleek deze nagenoeg vol te zitten met dames, waartussen ik een zitplaats mocht zoeken. Eens rondkijkende telde ik maar liefst zes vrouwen, waaronder o.a. Paula, die lagen uit te rusten en/of relaxen. In de bar moet men zich waarschijnlijk afgevraagd hebben waar al die vrouwen waren…

Eén na één verlieten de dames de sauna om zich klaar te maken voor bedtijd en uiteindelijk bleef ik als laatste achter. Echt warm was het er niet meer, enerzijds doordat de dames de deur elke keer lang open lieten staan maar volgens mij werd er ook al niet meer echt gestookt (nog een bezuiniging?). Aldus ben ik ook maar opgestaan en wilde me beneden gaan douchen ter afsluiting. Onderweg kwam ik Nicole tegen (in schattig pyjama outfit) die naar mij op zoek was geweest om afscheid te nemen, de lieverd… Even nog lekker gezoend voor het slapen gaan en toen afscheid genomen… dacht ik. Beneden was de bar nagenoeg leeg, op Razé, een andere ijsbeer en een dame achter de gokkast na. Nog even bijgekletst met Razé, die het wel grappig vond dat ik hem vanuit Babylon gevolgd was. Daarna gedoucht en op weg naar de lockers kwam ik wederom Nicole tegen.. met een grote teddybeer! Een erg lief gezicht, zo’n mooie dame die een grote teddybeer mee naar bed neemt… ik had best met dat beestje willen ruilen hoor… Als laatste nog maar eens lekker nachtzoentjes uitgewisseld en toen omgekleed en uiterst tevreden huiswaarts gereden…  :steeringwheel:

P.S. Omdat ook Haus Panthera geen wifi beschikbaar stelt kon ik ook daar nog steeds niet mijn collega ijsberen op het forum een update over het verloop van de avond geven, helaas…

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #446 Gepost op: 30 maart 2014, 23:35:21 »
Wat een romanticus is onze Licky


[attachimg=1]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #447 Gepost op: 31 maart 2014, 00:02:50 »
Helaas was ik die Teddy Bear niet.........
Maar 8-4 ben ik weer de 'Teddy' van Michelle. Zo lang wachten nog.........zucht O:-)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #448 Gepost op: 31 maart 2014, 00:27:22 »
Speciaal voor Knaktuut:


[attachimg=1]


Slaap zacht !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #449 Gepost op: 4 april 2014, 14:58:12 »
Ficken, Fressen, Derbysieg. Mein Motto für einen Dienstag im März.
Da wollte der Wolf sich mal wieder an die Panther rantrauen.
Also ab nach Ratingen. Die zuckersüße Empfangsdame bereitete mir schonmal einen netten Empfang. Der Vorteil beim Panthera ist, man kann sich häufig an dem Anblick erfreuen. Weil man für jedes Handtuch ja nach vorne muss.

Das Ganze steigerte sich als 2 junge Frauen kurz nach mir den Raum betraten und sich vorstellen wollten.
Die eine mit dunklem Teint, die andere blond. Genau was für mich.

Zum Ambiente und zur Verpflegung gibt’s nur eins zu sagen. TOPP!! War das wieder lecker!

Ich hatte dann zunächst das Vergnügen mich eine Stunde auf der Dachterrasse mit einem netten Südländer über das Gewerbe und Motive auszutauschen

Da ich dann aber doch recht geil auf Jacky war, ging es nach unten. Wie das so ist, ein anderer Gast war auch spitz und hatte síe in Beschlag genommen.

Ganz bedröppelt setzte ich mich auf eine Couch. Das wiederum nahm Luziana zum Anlass einen Frontalangriff zu starten.

Name: Luziana
Herkunft: Rumänien
Alter: 24
KF34
A-B Titten

Angeblich seit 6 Wochen im Panthera, komisch das sie hier noch keine Erwähnung gefunden hat. Sehr charmant verfolgte sie konsequent ihr Ziel, mich um den Finger zu wickeln, zumal sie unten rum nackig war und auf mir rumrutschte.
Dann sah ich sie. Eines der beiden neuen Mädels betrat den Raum. Liziana vertröstet, ab unter die Dusche und ran an die Maus.

Name: Samira

Leider stellte sich im Gespräch raus, dass sie in Köln aufgewachsen ist. Der Wolf und kölsche Weiber. Das funktioniert selten. Die sind von daheim nichts Gutes gewohnt und zu brav.

Ihre exotisches Aussehen und ihre leicht drallen Formen machten mich aber trotzdem geil. Couchaction ist wohl noch nicht ihr Ding.
Ich erklärte ihr den kürzesten Weg zum Schlüssel holen.

Auf dem Zimmer begann es erstmal mit einer ordentlichen Reinigung mit einem Feuchttuch. Da wurde der Schwanz auf Hochglanz poliert.
Ich bat um ein Feuchttuch und reinigte damit ihre Muschi.
Ordnung muss sein.

Die zaghaften Zungenküsse entschuldigte sie mit zusitzender Nase.
Das Franze und das Eierlecken beherrscht sie.
Ich revanchiere mich entsprechend und sie wird patschnass. Aber nicht von meiner Spucke.
Nachdem ich bzw. sie fertig ist, wird erstmal mit einem Feuchttuch die nasse Muschi gereinigt.
Das Poppen ist auch recht engagiert.

ZK: zaghaft , Begründung; ich habe die Nase zusitzen
EL: sehr schön gefühlvoll
FO: gut und variabel
Lecken: lässt sie sich
Fingern; Kitzler massiert
GV: Missio
Wiederholung: Abwarten wie sie andere sehen. Das Potential hat sie wohl.

Maria:

Nach einem vorzüglichem Mahl ging es schnell zur Runde 2.
Ein wirklich hübsches Gesicht mit strahlenden Augen. Aber keine skinny Figur.
Charmant und mit entsprechender Couchaction wird der Juniorpartner auf Vordermann gebracht.
Das Zimmer ist dann soweit auch. Alles dabei was ich so mag, wobei das franze für mich nicht so dolle ist.
Aber ich wollte jetzt auch ausgiebig poppen. Und dazu ist Maria bestens geeignet.



ZK: jawoll und wie
EL: nur oberflächlich
FO: ganz gut
Lecken: schöne wohlschmeckende Pussy
Fingern; jepp
GV: MIssio, Reiter, Doggy
Wiederholung: Das FO hat mich zwar nicht so umgehauen, aber eine Wiederholung wird es geben.


Jacky:

Rechtzeitig vor der Derbytime gab es dann nochmal einen Hochgenuss in Form der attraktiven Jacky.
Sie trug einen raffinierten Einteiler mit blanken Brüsten. Das sah mal lecker aus. Jacky ist für mich eine der Topp- Mädels im Panthera.
Und Kompliment wie sich ihre Figur zum Vorteil verändert hat. Obwohl bestimmt fast ein Jahr nicht mehr gebucht, konnte sie sich noch gut an mich erinnern. Ok wundert mich auch nicht.
Den Rest spare ich mir weil schonmal gebucht und beschrieben.

ZK: tief und nass
EL: ja mit geilem Blickkontakt
FO: variabel, angenehmer Druck
Lecken: sehr lecker
Fingern; n.g.
GV: Missio, Reiter, Doggy
Wiederholung: Für mich immer wieder ein Hochgenuss


Dann war Derbytime angesagt. Dabei stellte ich fest, Fußball gucken im Puff ist doof. Natascha wollte mich davon abhalten und hielt mir ihre Bälle ins Gesicht und meinte ich solle damit spielen.
Mit dem Sieg hat es dann zwar nicht ganz geklappt, aber bei 10 verletzten Spielern muss man auch mal mit einem hochverdienten Punkt zufrieden sein.

Wie immer ein netter Tag im Panthera, auch wenn das LineUp von der Optik her schon besser war