Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464676 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #450 Gepost op: 6 april 2014, 14:10:47 »
Het was de bedoeling om afgelopen vrijdag met Licky Luke en KanariePiet een bezoekje te brengen aan Sixsens. Ik heb nog een vrijkaart van Sixsens, waarvan de geldigheidsduur het einde nadert. Voor aankomende dinsdag stonden de Panthertjes op het programma met Licky Luke. Echter, Licky Luke en KanariePiet konden zich om moverende redenen afgelopen vrijdag niet vrij maken. Dus was het besluit snel genomen om niet naar Sixsens te gaan, maar naar de jachtvelden van de huiskatjes. Niets te na van Sixsens, prima club, maar de gezellige sfeer bij de hauskätze geeft toch de doorslag.  :dance2
Via Hookers had ik contact met een voor mij nog onbekende GolfPik, waarmee ik een principe afspraak had om elkaar te treffen bij de Panthertjes afgelopen vrijdag. Deze afspraak was me geheel ontgaan. Gelukkig kon ik door deze wijziging de afspraak met GolfPik alsnog nakomen.

Rond 14 uur gearriveerd in Ratingen en me gemeld bij Sabine voor de gebruikelijke rituelen. "lange nicht gesehen?" "Kommt dein Freund auch noch (lees: Licky Luke)?". Slechts één vrijdag overgeslagen.....en het lijkt schijnbaar of je een eeuwigheid niet bent geweest!!!!  :017:
Na het omkleden, meteen naar de douche! De heilige maagd Maria kwam voorbij de douches gewandeld, had mij geschoten en kwam weer terug. Zoennuh! bab7. Ik vroeg hoe het met haar ging en dat het mij was opgevallen dat haar foto's van de website waren gehaald. Óf ik heb het verkeerd verstaan óf ze heeft mij een poets willen bakken. Ik begreep uit haar woorden dat ze Panthera zou verlaten..... . Shit dacht ik.  :sign0065: Geen Maria meer in Panthera. Dat kanniewaar zijn! Gelukkig heb ik me ingehouden op 'live from Panthera' en me beperkt met de tekst dat er een topper Panthera gaat verlaten. Ik wilde eerst het fijne er van weten alvorens ik van alles de ether in zou gooien.

Met een alom bekende weißwein en peuk koos ik voor een stehtisch op het terras! De temperatuur was prima. Voelde aan boven de 20 graden. Op het terras trof ik de eerste bekende: Satanic Surfer. Een lang gesprek werd het echter niet, omdat hij geheel op eigen SS-wijze allerlei Melodie(kes) aan het zingen was.

Als snel stond de stehtisch vol met 'vriendinnen' van de hauskätze. Maria, Christina, Sabrina, Natascha, Nicole én Ilaria. Het was een moment 'mit viel spaß'. Veel slap ge-oh! Maria met mijn zwarte leesbril op. Paste goed bij haar zwarte krullenkoppie, best wel erotisch. Maria vertelde dat haar foto's op de website worden vernieuwd en dat ze voorlopig nog gewoon een huiskatje blijft. Gelukkig.....dus mijn eerdere opmerking op 'live from Panthera' kan de prullenbak in!! Van 15 april tot 5 mei is Maria met Urlaub!
Nicole kon het niet laten om mij voor de zoveelste keer 'bad boy' te noemen en Chirstina stuurde al snel aan op een kamergang (had schijnbaar nog goede herinneringen aan de laatste keer). Maar kleine Knaktuut had nog geen goesting.
Niet veel later maakte ik kennis van GolfPik. Gezellige kerel, bourgondiër en net als ik....een Goddelijk afgetraind Lichaam (doppelXL). En weer volgde er een gezellig onderonsje, waarbij  Maria en Nicole zich weer aansloten. GolfPik had hij al aangegeven dat een date met Maria zeker tot de mogelijkheden zou behoren. Een ideaal moment om dat te bezegelen. Het was inmiddels als rond 4 uur. GolfPik ging zich amuseren met Maria. Voor mij zat er een voorgerecht niet meer in, wetende dat süße Michelle elk moment zou arriveren.

Inmiddels had ik de derde bel wijn voor mijn neus staan. Ik kan heel wat hebben wat alcohol betreft, maar deze keer had ik weinig gegeten en dat was enigszins merkbaar.
Dan is daar toch weer dat heerlijke moment om 'meine süße' in mijn armen te sluiten. Ze zag er weer beeldschoon uit. Dan komt de goesting vanzelf!!!   :laydown
Eerst maar wat eten, was ik wel aan toe. We bestelden ons het menu van de dag. Vraag me niet waar de maaltijd uit bestond? Ik was op dat moment verminderd toerekeningsvatbaar. Nog niet eerder de mogelijkheid van 'het menu van de dag' gezien, maar het was zeer smakelijk en zoals altijd goed verzorgd.
Eerst nog een peukie roken. Het viel op dat Evelina en Jacky schitterden van afwezigheid. Evelina is van de website gehaald. Met de geruchten dat Evelina Panthera zou verlaten, zouden haar afwezigheid hiermee kunnen bevestigen.
Het was tijd voor de eerste kamergang, goesting te over. Het lijkt eentonig te worden, maar een uurtje in de whirlpool bad2 badderen is toch wel mijn ding. Ik kreeg van Michelle nog een weißwein aangeboden. De Überasschung die ik had meegenomen voor Michelle werd zeer gewaardeerd. Twee en een half uur op kamer geweest. Het was weer top! De FT's van Michelle hebben een verslavende werking.

In de bar trof ik GolfPik en Satanic Surfer, beiden weer vrij man. Wat ervaringen uitgewisseld. GolfPik had een uitstekende kamergang met Maria achter de rug. Een mislukte kamergang met Maria is mijns inziens ondenkbaar, zeker als je van GFE houdt. Ineens spotte ik daar Evelina en Jacky?! Voor mij reden om met Evelina een gesprekje aan te knopen. Ze wist niet dat haar foto's van de website waren gehaald. Ook Evelina is geenszins voornemens om het domein van de huiskatjes te verlaten.
Het was gezellig druk in de bar en op het terras. Veel gespreksstof, viel Spaß en slap ge-oh, waarbij de woorden 'arschloch' en 'käsekopf' regelmatig vielen. En natuurlijk de aankomende 'Weltmeisterschaft'. Er wordt al uitgekeken naar de match 'Holland-Deutschland'. Wie er gaat winnen is wel duidelijk. Michelle durfde een weddenschap niet aan. Als Deutschland wint betaal ik haar en als 'Holland' wint betaalt zij mij!!! Het was te proberen....!

In de bar op weg naar mijn tweede kamergang met Michelle kwamen we Maria tegen. Een medebeer stelde een trio voor met mijn M&M's. Oeps.......ik val niet snel stil, maar daar had ik even geen antwoord op. Slechts een paar keer in mijn leven een trio gedaan, maar die brachten nooit wat ik er van verwachtte. Zoals ik eerder al eens in mijn verslagen heb geschreven, als ik ooit nog een trio :trio zou willen doen dan is het juist met Maria en Michelle. De kans diende zich nu spontaan aan, maar ik durfde het niet aan. Ik wimpelde het af.....dom achteraf! Misschien toch een stukje verlegenheid dat in mij schuilt of voelde ik mij overvallen met die vraag? Op weg naar boven had ik er al spijt van.....  :banghead:.
Het mocht de pret overigens niet drukken. Ook de tweede kamergang met Michelle was er weer eentje waar ik altijd lang naar uit zie en ontzettend van heb genoten. Wat een süße!! Na deze kamergang hebben we samen nog een uurtje op het terras zitten keuvelen. Rond middernacht ging Michelle naar huis en moest ik afscheid nemen....! Ik kon weer terugkijken op een paar heerlijke uurtjes met deze Duitse schone.
In de bar heb ik nog een half uurtje gekletst met GolfPik die ook terug keek een prima dagje bij de Panthertjes. Mijn alibi dwong mij rond half 1 te vertrekken en daar geef ik dan maar gewillig gehoor aan.
Peter1966 en ser waren ook aanwezig bleek later uit 'live from Panthera'. Helaas zijn we elkaar misgelopen. Zo groot is Panthera toch niet?!

Bij het uitchecken moest ik 4 Weißwein afrekenen. Dat vond ik vreemd. Ik had zelf slechts drie Weißwein besteld. De vierde Weißwein had ik van Michelle gekregen (Heb ik later nog gecheckt bij Michelle), maar volgens Sabine was het correct. Voor die € 6,50 heb ik er maar geen probleem van gemaakt. Het bedrag is slechts een fractie van de totale uitgaven bij de Panthertjes. Maar wel iets om in de gaten te houden bij volgende bezoeken.

En zo kwam ook aan deze Illusion weer een einde......Plopp!
« Laatst bewerkt op: 6 april 2014, 15:24:47 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #451 Gepost op: 6 april 2014, 21:57:18 »
Au mann, behoorlijk lastig om iets zinnigs te schrijven over m'n bezoekje vrijdag in Ratingen, nieuwe damesinfo kan ik u niet meededelen aangezien er enkel met een Bulgaarse geweldenaarster werd gekino-d, doch wel keurig éénmaal in elke kino, evenwicht betaamt. Maar snel ns wat algemeenheden doormekaarhusselen ter lamentabele info dan maar: ontvangst vriendelijk as ever, 50 lentebriesjes +10 windstoten die me frontaal weer in m'n poten werden gestompt bij vertrek. Eten smaakte goed denk 'k, door driftige kameren en socializen en relaxxxen in m'n uppie domweg vergeten een tweede maal te bestellen, oops. Social time was weer ns een allegaartje van talen met enkele Nederlandstalige bekenden en onbekenden waaronder Knaktuut en een non-schrijvende week-endstammie die me zeer bevalt ter gespreksbuddy, voorts enkele Franstaligen om mee te rigoleren en ook enkele Teutonen, naja, het was me weer een quatscherei van jewelste somtijds, doch dit geboefte staat ook gesteld op rust, dus regelmatig wat afzonderen betaamt.

Line-up steady te noemen, wederom enkele nieuwkomers waaronder een moppie van de Kaapverdische Eilanden enzo, voorts een nieuwe Duitse en enkele nieuwe Roemeensen waarvan 2 me wel bevielen, doch de ene afviel wegens apathische houding die aanschurkte aan desinteresse en de andere leek niet geneigd om een gesprekje aan te knopen met dit gespuis, owkidoki dan. Voorts de traditionele line-up met een evenwichtige Roemeens-Bulgaarsbalans, wat kletsen met enkele dames, fuck you-groetjes die me werden ingefluisterd, naja, same old same old. De reden des aanreis was ook aanwezig tot m'n algeheel welbehagen en mejuffer vond er niet beter op dan me gezelschap te houden op het terras in haar eigen stijl zeg maar, en dat bemoeilijkt keuvelen met wijndrinkenden aanzienlijk gezien het moeilijk articuleren is als een tong de vullingen der kiezen ondersteboven haalt en voorts amandelen poetst en voorts smeuiiger is dan het lekkerste toetje schuim, dus alla, veel respijt werd me somtijds niet gegund. Ook het roken der sigaretjes werd bemoeilijkt hierdoor, allesbeschouwd een nog niet zo verkeerd plan eigenlijk, minder longschade, minder kans op onzin uitkramen en voorts kilojoules verbranden wegens overmatige tonginzet enzo, een nobele bezigheid die niet verveelt ditaangaand. Nadat het weer ns al te dol werd qua presaleprocedure het terras verlaten en in een kino beland alwaar er weinig lovenswaardige probeersels van ss werden gesignaleerd en excellerende trucjes van Melody, opposites attract denk ik dan maar. Gelukkig ligt in tegenstelling tot anderen de lat der kwaliteit niet zo hoog bij deze anfänger in dit clubgebeuren, en mag ik dus gewagen van voor mijn normen astronomisch performantielevel van een dame die simpelweg incontournable is seit anfang en daar valt voorts weinig meer over te melden. Als toetje douchen met komischerwijze 2 franstalige collègues en m'n favootje, naja, on doit apprécier ça...

Het verdere verloop der dag bestond dus vooral uit socializen en ietwat drinken/eten, weer kracht opdoen, zoals voorheen gezegd een an sich zeer plausibele kameroptie moeten laten links liggen wegens bad vibes, naja, dan komt dit hondstrouwe jochie al ras terug in excellentiezekerheidsmodus en tengevolge werd er na wat semikolderiek geneuzel met uiteenlopende heren en dames een vervolg gebreid aan het alchemiesymbiosetelraam ofzoiets. Keurig in de voorheen ontweken kino ditmaal en zo geschiedde. Zo rondom éénen was er geen beweging meer te krijgen in minimedewerkertje en er zat niet veel meer op dan wat uit te bollen op het terras, doch dat soort uitbollen beviel toch bovenmatig en aldus liep de grote wijzer nog een rondje alvorens 'k haar keurig afleverde aan de umkleide na vestimentaire gekkigheden die eigenlijk niet betamen maar alla, who cares  ;D

Fazit: 1 mädel reichte voor dit anspruchslose jochie, leuke dag met enkele gelijkgezinden, meer tongzoenactiviteiten dan eigenlijk strikt toegelaten is, eten owkidoki, barbediening leuk, weer enkele relatief nieuwere dames nicht da, weer enkele nieuwe dames, the story continues...ss vertrok hoogsttevreden richting heimat met in z'n rugzakje een pinguïn, good vibes en sweet melodymemories...Don't forget what makes us tick!

Peace out!

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #452 Gepost op: 7 april 2014, 19:22:26 »
First visit for me in HP yesterday on Sunday  :-P

I arrived at 11h05, i was warmly welcomed by the theke : 1st time  :mistress ?
Birthday sesame worked very well (J+3) thanks very much Panthera, you rock :111:

A friendly milf panthera girl explained to me everything (restaurant, beers, sauna, terrasse, 40 euros half an hour etc), nice club  :great:

I started the day with a good breakfast and coffee, i was in good company with all the romanian panthera girls  :trio

I decided then to get some rest in a couch but wild panthera girls quickly moved on my side  :sex only solution to calm them down straight away was to go with one of them  :040:

I chose a "baby" panthera girl : Christina  :dance:
In the couch she started to kiss a lot, i was so much excited that i had difficulties to calm down, i had to walk towards the room with my dick pointing upstairs, all panthera girls laughed at me  :-[

In the room, it was of course very good even excellent, panthera service trademark : lot of french kisses and caresses, good blowjob and good sexe, what else  :king: ?

I deserved then some peace downstairs and enjoyed the famous excellent meals served in Panthera : delicious  :-P

And in the afternoon, i only wanted to enjoy the bundesliga with a few beers and left quite early,  i was happy to see the mother of dragons here in Panthera : Ewa  :))

Excellent visit in Panthera, i was happy to know this club now, i could pay a visit sometimes when i will be in the area, why not  :111:

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #453 Gepost op: 9 april 2014, 11:55:29 »
Net zag ik een kleine banner aan de rechterkant met reclame voor Haus Panthera, entree voor maar € 40. Ik neem aan dat dit niet meer klopt.
I like to  :dance: and have  :06:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #454 Gepost op: 9 april 2014, 12:09:11 »
Net zag ik een kleine banner aan de rechterkant met reclame voor Haus Panthera, entree voor maar € 40. Ik neem aan dat dit niet meer klopt.

Dat klopt inderdaad niet meer. Entree is nu 50€.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #455 Gepost op: 9 april 2014, 12:18:18 »
Net zag ik een kleine banner aan de rechterkant met reclame voor Haus Panthera, entree voor maar € 40. Ik neem aan dat dit niet meer klopt.

Dat klopt inderdaad niet meer. Entree is nu 50€.

In de banner staat ook nog het mooie toetje van Morena, die er helaas al langere tijd niet meer werkt...

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #456 Gepost op: 10 april 2014, 12:42:52 »
Der Graue und das Panthera. Ein Kombination, die in den letzten Wochen wieder perfekt harmoniert.

Hiermal in Kurzform meine Eindrücke.

-   Top Verpflegung
-   3 mal sehr geil gepoppt (Nicole, Denisa und Liana)
-   25 überwiegend charmante Frauen
-   nette Eisbären zum Quatschen getroffen
-   gut sauniert


Wem das nicht reicht, kann jetzt weiterlesen.

Ich wurde begeistert von Simone empfangen und herzlich begrüßt. Es ist schon eine Weile her, dass wir uns gesehen haben. Ich blieb dann einige Minuten für Smalltalk vorne.
25 Frauen sollten es sein. Darunter auch Maria, Jacky, Ewelina, Sabrina und Shila. Also sichere Bänke dabei. Gepoppt habe ich dann aber doch andere.

Luciana hat sich aus dem Kreis potentieller Kandidatinnen verabschiedet. Meine Nicht-Buchung ihrer Person bei meinem letzten Besuch hat sie wohl nicht verkraftet. Sie äußerte darüber im Kreise ihrer Kolleginnen lautstark ihren Unmut. Derartige Nebensächlichkeiten können meine Laune nicht trüben und ich unterhielt mich mit der wirklich attraktiven Bianca. Im Babylon als Michelle gelistet und seit 5 Tagen im Panthera. Sehr hübsches Mädel. Allerdings sagte mein Bauchgefühl, lass erstmal lieber. Ihre Englischkenntnisse sind sehr gut und ein wenig Sprachtraining kann nicht schaden.
Dann stellte ich fest,  ohne Smartphone im Club ist auch käse. Ich konnte nichts im Forum nachlesen. Also einen renommierten Kollegen angerufen und er hat mir dann vorgelesen. Merci.

Beim Essen (Rinderhüftsteak) kam ich mit einem netten Eisbären ins Gespräch, der sich auch in der Clubwelt auskennt. Lustigerweise ein ehemaliger Freude39 Stammi.
Dann wollte aber endlich zur Tat schreiten und wurde mit dem Panthera Phänomen konfrontiert. Alle Frauen waren verschwunden (bis auf 2) Manchmal kommt es mir so vor, als ob die im Kollektiv Pause machen.

NICOLE:

Da stand sie vor mir und machte mir den Hof und das auf sehr charmante Art.  Ihre Frage, warum ich nicht gepoppt hatte, beantwortete ich mich meiner Schüchternheit. Das wollte sie aber nicht so recht glauben. Und zog mich in den Nebenraum mit der großen Liegefläche.  Dort wollte sie mir was zeigen.  Hoppla, kann die küssen. Da gibt es auch nichts dran auszusetzen. Schüchtern wie ich bin befreite ich sie erstmal von ihren lästigen Dessous. Ihre formschönen, vorwitzigen C-Cups laden förmlich zum Saugen ein. Apropos saugen. Das machte sie dann auch bei mir.
Nach einem sehr kurzweiligem Couchprogramm geht es aufs Zimmer. Auch hier perfekte Küsse und ein eine sehr gute Clubnummer.
Das mit dem Schüchtern hat sie mir dann doch nicht geglaubt.

ZK: super
EL: sehr schöne und ausgiebig
FO: variabel mit Zungeneinsatz
Lecken: ja
Fingern: ja
GV: Missio, Reiter
Wiederholung: sehr gerne


DENISA:

Nach der Nummer geduscht, ein Bier geholt und zum Relaxen auf die Couch gesetzt.  Von wegen relaxen. Denisa hatte mich schon den ganzen Tag als potentielles Opfer auserkoren und mir schon mit heißem Blickkontakt signalisiert. „Babe ich will deine Geldscheine“ Obwohl ihr sagt, dass ich gerade vom Zimmer komme, blieb sie und meinte: „Das ist kein Problem für mich.“ Und schon erforschte ihre Zunge meine Mandelgegend. Meine Fresse, geht die ran. Sie nimmt meine Hand führt sie zwischen ihre die Beine ins den Slip und ich sollte mal ihre kleine Muschi befummeln. Das Luder hatte mich am Haken.
Hand unter den Bademantel und weiter Austausch von Speichelflüssigkeit.  Auf ihre Bitte hin ins PK, wo sie mir den Bademantel runterreißt, sich vor mich kniet und den Wolf bis zum Anschlag versenkt.
Sie nimmt meine Hand und soll ich dir Kopf führen. Ich bin zunächst etwas perplex, weil ich ihr eine derartige Performance nicht zugetraut habe. Es kommt aber noch besser. Ich soll ein Bein auf angewinkelt auf die Couch stellen, damit sie mit der Zunge besser rankommt.  Dann holt sie einen Schlüssel und gehe nochmals fix eiskalt duschen, damit ich diesen Vulkan richtig genießen kann.
Auf dem Zimmer stehend geknutscht, sie zieht ihren Slip aus und verwendet diesen dann als Haarband. 
Sie erweist sich als perfekt Gespielin, belastbar und kreativ ist sie. Sie wirft mich aufs Bett und dann sag ich nicht mehr……...
Auch im After-sales ist Denisa perfekt. Wild knutschend ist der Gang zum Spind ein wahres Vergnügen.

ZK: Perfekt
EL: Perfekte Zungenvirtuosin und sehr weiträumig
FO: DT, geiler Kehlenfick
Lecken: ja
Fingern: n.g.
GV: Missio, Doggy
Wiederholung: must have, geile kleine Pornosau, meine beste Nummer im Panthera


LIANA oder LILIANA:

Name: LIANA oder LILIANA
Alter: 20
Herkunft: Mischung aus Kapverden und Portugal (seit 6 Jahren in Deutschland)
Dunkle Haut
Größe:  ca. 160 cm
Frauliche Figur
B-C Cups

Eigentlich war mir nach der Nummer mit Denisa fertig. Eigentlich…… da war doch noch eine junge Frau, die  ich beim Handtuchholen vorne angetroffen habe und die mich dort gleich mit Küssen auf den Mund begrüßt hat.  Sie sieht exotisch aus. Genau mein Beuteschema. Während ich auf mein 2. Essen warte, geselle ich mich zu ihr um mal Kontakt aufzunehmen.
Laut eigener Angabe 10 Tage im Panthera und auch ihr erster Club. Der vielversprechende Smalltalk endet später auf der Couch. Küssen kann sie und das verdammt gut. Weitergehende Couchaction oder gar der Gang ins PK sind noch nicht ihr Ding.
Das Zimmer selbst war trotz verbesserungswürdigem FO super. Wenn sie sich bei jedem Gast so gehen lässt, dann ist sie abends platt.
Ihre Großraummuschi bietet viel Platz für diverse Fingerspiele. Vorsicht ist beim Lecken geboten. Es besteht die Gefahr, im Saft zu ertrinken. Poppen lässt sie sich auch gerne.

ZK: Perfekt
EL: noch ausbaufähig
FO: noch ausbaufähig
Lecken: genießt sie
Fingern: mehr als nur einer
Fingeranal: stimuliert sehr angenehm
Bietet auch Massagen an
GV: Missio
Wiederholung: Toller Newbie mit Potential, gerne wieder


Für mich ist das Konzept und die Art der Umsetzung im Panthera zur Zeit absolut stimmig. Die Verpflegung top, die Mädels, die sich da länger anwesend, sind alle serviceorientiert.  Zwar gibt es im Panthera keine Hochglanzmodells wie in Velbert. Nur was habe ich von der schönsten Hülle……..

« Laatst bewerkt op: 11 april 2014, 11:08:33 door grauerwolf »

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 034/2014 Panthera
« Reactie #457 Gepost op: 14 april 2014, 16:54:25 »
Ce Jeudi 27/03/2014
Après ma déception d’hier au sixsens, j’apprends que le duo de tordu vise le roy et why not me seront au panthera et messrine m’invite à les rejoindre.
Nous serons également rejoint par marc63.

Arrivée 11H départ 01H

1 session avec:


RIA.PO :cheer:   Depuis mon arrivée, je me disais bien que je la connaissais
mais impossible de me rappeler dans quelle club.
Je suis donc partis a sa rencontre pour enfin nous rappeler
de notre rencontre l’année passée au samya.
Ria est passée par le freude et commence une petite visite de diffèrent club.
Après un long social time nous sommes partis en chambre,
ce fut sensuelle, humide et assez sympa.

Fille très naturel à la mode polonaise.
À refaire si elle reste au panthera malheureusement
plus vue lors de mes autre passages.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 036/2014 Panthera
« Reactie #458 Gepost op: 14 april 2014, 19:20:55 »

Ce Samedi 29/03/2014
Arrivée 22H, très bonne ambiance, quelque fille danse
et surtout je suis assaillis de kiss dès mon arrivée,
j’aime être a la maison, départ 03H

   
2 sessions avec:


HELENA.RO 000008 Nous partirons directement en chambre pour faire de petit câlin,
comme deux amoureux.
Elle reste pour moi la fille avec qui j’aime prendre du temps
et partager de la douceur.


LUZIANA.RO :019a   Petit test de la soirée, il est proche des 2H30
et elle vient ce blottir contre moi pour me demander une session,
il est vrais qu’elle a un jolie corps mais elle est trop « garce » à mon gout.
 Le coté optikfick marche, une fois encore.
Nous sommes partis dans les fauteuils du kino,
pour une superbe fellations,
mais niveau sex elle était en mode « chieuse ».

Donc pas de récidive possible


Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 037/2014 Panthera
« Reactie #459 Gepost op: 15 april 2014, 15:30:01 »
Ce Mercredi 02/04/2014

Arrivée 12H, départ 01H

Journée des retrouvailles


2 sessions avec:CHRISTINA.RO :bud   
Retrouvaille avec cette petite roumaine fort sympathique,
dommage qu’elle traine avec LUZIANA et LARISSA
qui ne sont vraiment pas dans le top des session au panthera.

Christina, elle est assez énergétique et sportive en chambre.
La session est courte mais intense.


NICOLE.RO  :diva
Presque deux mois, que nous ne sommes plus monter ensemble.
et pour finir la nuit, rien de mieux que nicole.
Session ultra gfe, avec une fille qui est devenue

quasi une amie depuis tout ce temps.   
« Laatst bewerkt op: 15 april 2014, 18:02:09 door raze495 »

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 038/2014 Panthera
« Reactie #460 Gepost op: 15 april 2014, 15:47:24 »

Ce Mardi 08/04/2014


Arrivée 11H, départ 17H

Journée très calme, quasi aucune nouvelles
et quelques anciennes partie en vacances,
en fin d’après-midi
je migrerais vers le samya pour rejoindre
le duo vice le roy et why not me

2 sessions avec:


MARINA.RUS :xrated Cela faisais déjà quelques mois que je n’étais plus revenu
dans ses bras et surtout dans sa bouche !
car Marina c’est la douceur d’une fellation mémorable
et elle est vraiment participative et adore que l’on s’occupe d’elle.
ce fut encore une heure trente de bonheur.


MILENA.COL :character0029: Ma petite colombienne est déjà revenue au club, après un bref retour à la cassa.
Cette fois si non partirons directement en chambre pour faire des câlins.

Mais ceux-ci ont vite été écourter lorsque la belle passa en mode chienne en chaleur, mon dieu je me suis laissé manger avec délectations.

Offline sunny

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #461 Gepost op: 17 april 2014, 16:42:39 »
Unsere Osterparties stehen vor der Tür:

Oster-Samstag erstmals im Panthera: Dabbel Band!
Oster-Sonntag Acoustic Live mit Stephen T.!

An allen Ostertagen erwarten Euch über 25 heisse Panthera-Bunnies ;-)

 :laughingchick :tietjes :showtits1 :showtits :movingtits

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #462 Gepost op: 20 april 2014, 11:28:42 »
Hopsakee, paaseitjes opgeraapt, druivesuiker binnengesmikkeld en dan maar klavierteisteren, excuus voor het ietwat onsamenhangende allooi van dit schrijfsel, doch what's new? Enkele bezoekjes in HP jongstleden, 50 paaseitjes ter entreeobulus, ontvangst vriendelijk, barpersoneel gezellig en actief, wegens feestdag jongstleden donderdag geen muziekaanbod die naam waardig, jammer doch te begrijpen gezien de eventuele gevolgen. Naar ik begreep ook vrijdag geen partygedoe, hopelijk gecompenseerd gister en vandaag...
Aangezien ss niet al z'n eitjes in één Bulgaars mandje legt (wel de meeste maar alla, what's new?) gekamerd met enkele andere dames de voorbije weken as well:

BIANCA: 20, Roemeense, 1m68, middellang sluik donker haar, mooie glimlach, prima engelskennis, voorheen in Babylon aanwezig, sinds enkele weekjes in HP, heeft sinds enkele dagen ook een Roemeense onderdeurtje dabei als "bevriende" collega, Andra... Melkwitte huid, B-cups natuur (mooi), normaal figuur, geen tijdsdruk whatsoever tijdens babbels, aftersales goed op orde...Serviceskills zijn ok te noemen zonder uitschieters naar boven of beneden: ietwat tentatief en een babbelkous somtijds, voor haar jonge leeftijd al behoorlijk profi. TZ: degelijk zonder meer. PZC: ietwat monotoon, lichte handinzet, ok zonder meer maar niets al te dolletjes. Lecken/Fingern: yup, doch laat zich generlei uit de reserves manouvreren. NMC: ok, ontbeert ritme en variatie. Fazit: middelmatige service van een mooi meisje zonder meer, herhalingsgevaar eerder als laag in te schatten...Voor fans van handjesvasthouden een prima optie...

DENISA: een oude bekende, alweer veelst te lang geleden dat we überhaupt nog aan kameren toe kwamen. Geen spatje veranderd tijdens het jaar dat ze onderhand al aanwezig tekent, was donderdag nog tot 18 uur aanwezig alvorens naar de heimat te kachelen...Komt ras weer terug, een weekje frei, het weze haar zeer gegund...Presales en aftersales zoals steeds ietwat speels en frivool, saaiig is ze allesbeschouwd niet, verre van. In de kino geland en daar vollgas service zoals geanticipeerd...Eerder een halfuur meisje, en dat lijkt haar het beste te bevallen ook schat ik in...Service: TZ goed tot zeer goed, PZC goed tot zeer goed, NMC: goed...Kan men zich geen buil aan vangen, bovengemiddelde clubservice ohne frage...Herhalingsgevaar: optioneel zo op z'n tijd; no alarms and no surprises, deugdelijk zonder twijfel.

Voorts wederom opvallend veel damesverloop, -tig nieuwe dames eigenlijk, tijdens een doordeweeks bezoekje 5  :o nieuwe dames die een kijkje kwamen nemen, tijdens m'n verblijf donderdag waren er daar alweer 3 van weg en weer 4 nieuwe erbij waaronder een bekend ex-Aca/freudegezicht. Voorts enkele dames die servicelacunes leken bij zich te dragen, weinig optioneel dus voor dit gespuis die zich keurig liet onderdompelen grotendeels in m'n favoriete Bulgaarse servicegeweldwoelwater dat luistert naar de melodie. Kan dus niet objectief oordelen over de kwaliteit van het gros der nieuwe dames, hetgeen me somtijds ten ore kwam van bekannten voorspelt weinig lovenswaardigs, dus ik vrees dat ik weinig heb gemist...

Sneu dat het donderdag rustig was (té rustig eigenlijk), vooral voor de dames dan. Naar ik begreep vrijdag wel vol, dat compenseert. Egal, gaat mij geen moer aan uiteraard, kan me de ietwat bedrukte stemming bij enkele dames wel voorstellen...

MELODY: yup, Bulgaars geweld uit de Traumliga, heb al tot vervelens toe haar bewierrookt, dus geen nood om in een herhaling der zetten te belanden. Allroundsales van een andere planeet, "service" dito, een tornado van welbehagen, ze leeft leenliefde, ze ademt passie en is naast incontournable voor dit jochie dat stilaan ook voor een rist anderen gezien haar status van compleet dauergebucht...Excellentielabel was na meeting1 overhandigd, wordt enkel maar aangedikt en exponentieel uitvergroot. Don't forget what makes us tick!

Fazit: door 1 dame gedomineerde verblijfjes doorgaans, de "reden des aanreis" zoals ik dan placht te zeggen, klaro, en dit wegens plausibele redenen. Gekamerd met enkele andere dames, doch logischerwijs van een ander level, net als het grote damesverloop dat toch z'n effecten heeft...Heb er zelf weinig mee of aan, doch zo is het leven...ss vertoeft gaarne in HP, immer nog een stuk beter qua damesdienstverlening dan elders, an sich ook geen wonder dunkt me stellig, doch geen vergelijk meer met "oude tijden aldaar", those days are gone... ss fühlt sich wohl in Ratingen, opzekers wanneer één specifiek dametje da ist, daar hoef ik geen paasdoekjes om te winden, binnenkort dus weer ns de reden des aanreis zoals betaamt...

Peace out!

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #463 Gepost op: 20 april 2014, 12:11:05 »
  wegens feestdag jongstleden donderdag geen muziekaanbod die naam waardig, jammer doch te begrijpen gezien de eventuele gevolgen. Naar ik begreep ook vrijdag geen partygedoe, hopelijk gecompenseerd gister en vandaag...
 

Uiteraard. Geen muziek vrijdag. Tanzverbot  :-\
Dus, niet geweldig voor de Manele Fans  :035:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #464 Gepost op: 20 april 2014, 19:46:29 »
Op Karfreitag naar de Panthertjes geweest. Iets over enen op een volle parkeerplaats gearriveerd. Nog 2 plaatsen vrij. Zo vroeg al een volle parkeerplaats?! Ik werd door een voor mij nieuwe, doch vriendelijke Theke ontvangen. Na alle formaliteiten te hebben afgerond, heb ik gedoucht en mijn werkkleding aangetrokken.
In de bar trof ik meteen een aantal bekende rakkers: Laurent74, vice-leroy, MiniMi, Raze495, d'n Laaf en MichelJ. Peppino niet gezien, maar ik kan hem hebben gemist. Er was een ruime bezetting aan dames. Van de bekenden waren aanwezig Rebecca, Sabrina, Nicole, Veronika, Corina, Paula, Shila, Sunny, Ewa, Elena en Michelle. Kennis gemaakt met Bianca (ex Michelle Babylon). Over deze dame is al veel geschreven. Goed uitziende dame en is een vrolijk type. Rosa was ook weer eens aanwezig. Dat ging niet ongemerkt aan mij voorbij. Rosa stuurde zoals gewoonlijk meteen aan op een kamergang. Verder veel andere dames, waarvan ik de namen (nog) niet heb (kunnen) onthouden. De line-up was zeker goed te noemen voor een paasweekend.

In de bar ontving ik mijn eerste Weisswein van Ilaria. Altijd vrolijk en heel veel spraakwater! Op het terras bijgekletst met MiniMi. In afwachting van Michelle had ik mij voorgenomen om geen 'voorgerecht' te nemen, maar eens lekker van de sauna te genieten en te rusten in de relaxruimte. Daar was ik wel aan toe na een stressweek. Doch dat plan werd wreed verstoord. Michelle die normaal haar opwachting maakt tegen 5 uur, stond geheel onverwacht om 2 uur voor mijn neus......! Überraschung! Met mijn Süsse eerst gezellig op het terras bijgekletst en 'zo'! Ze had nog niet gegeten. Voor mij het moment om toch nog een sauna te nemen. MiniMi zou in die tussentijd op haar passen. Nou heb ik met dat oppassen slechte ervaringen opgedaan met vriend Licky Luke. Maar enfin, met eten kan niet veel misgaan.
De sauna deed me goed en even later zat ik weer bij Michelle die haar laatste hapjes naar binnen werkte. In de bar trof ik Laurent74, vice-leroy en nog andere Frans sprekenden. Na wat slap ouwehoeren kwam Michelle aan met een aantal handdoeken en een sleutel. Had ik zin in een kamer dan?  :pica

Zonder morren liep ik mee naar boven. Er was geen badschuim. Gelukkig heb ik die meestal zelf bij. Dus dat probleem kon snel worden opgelost. Na een uurtje whirlpool werd ik gesommeerd om aan een verplichte condoomtest deel te nemen. Michelle had andere condooms aangeschaft. Flinterdun en beter 'afrolbaar', zei ze. :017: Ik moet mijn naam "knaktuut" natuurlijk hoog houden als dè keuringsinstantie van condooms. Als de 'tuut' niet 'knakt' onder zware druk en extreme omstandigheden én het lijkt of de 'tuut' niet om 'knaktuutje' zit, pas dan wordt het keurmerk 'knaktuut ' afgegeven. Na behoorlijk wat tests te hebben uitgevoerd, van boven, van onder, ondersteboven, hangend, van opzij, alsmede een kleur, sterkte, stroef-/gladheids- en doorlatendheidstest, kon ik niet anders dan mijn keurmerk afgeven. Enigszins onder dwang (Peitsche), dat wel! De smaaktest heeft Michelle zelf uitgevoerd. In alle condooms heb ik mijn keurmerk gegraveerd om er zeker van te zijn dat namaak uit lagelonenlanden meteen kan worden herkend.

Na deze intensieve testinspanning was het tijd voor een kalfsmedaillon van de pantherakaart. Zoals gewoonlijk altijd prima verzorgd en goed van smaak. Rosa kwam weer eens proberen, helaas zonder resultaat. Met Licky Luke ge-appt die zijn laatste uurtjes doorbracht met Crystal in Sixsens. LL kon aan mijn appjes geen touw meer vastknopen nadat Michelle haar vingeroefeningen op mijn iphone had uitgeprobeerd. Na dit alles met Michelle voor een 2e ronde naar de kamer. Alhoewel ik op dit moment nog steeds 'na geniet' van haar massages, die ellebogen in je rug laten toch zijn sporen na, lopen de meningen ten aanzien van de service van Michelle uiteen. Michelle blijft voor mij de topper in HP, beauty, adrem, immer viel Spaß en een topservice! Alleen met beffen en knuffelen/strelen heeft Michelle helaas minder op, dat vind ik wel jammer. Ondanks dat ik graag nog een 3e keer met Michelle op kamer was gegaan, ging ze deze keer om moverende redenen al om 10 uur naar huis. Scheisse!

Het lag dan ook in de lijn der verwachting dat ik vroeg huiswaarts zou keren. Echter op het terras kwam ik met d'n Laaf en MichelJ in gesprek. De tijd vloog en zonder het in de gaten te hebben was het ineens half 12. Op het moment dat ik wilde vertrekken kwam Rebecca bij mij staan aan de bar. Ik heb Rebecca wel al vaker langs zien huppelen, maar mee gesproken nog niet. Ze valt op door haar vrolijkheid, zoals ik dat ook ken bij Maria. Van het een kwam het ander en ik besloot er nog maar een kamergang van een half uur aan vast te knopen. De service van Rebecca is gemiddeld. Maar wat kan je in een half uur. Zoveel zegt het dus ook niet. Op zich was haar PZC goed, dus liet ik het aankomen op een FT. Echter, zoals bij zowat alle dames stopte ook Rebecca te vroeg. Daarmee wordt het hoogtepunt toch om zeep geholpen.
Wat FT betreft blijft Michelle de absolute nummer 1 in NordRheinWestfalen.

Na deze kamergang nog even gekletst met de Franse vrienden van Laurent74. Rosa gunde me geen blik waardig. Ze begon zelfs haar afkeuring over mij uit te spreken tegen andere rakkers. Rosa zou meer aan klantenbinding moeten doen en niet aan Eurojagen. Dat zou een heel verschil maken. Na afscheid genomen te hebben van Laurent74, vice-leroy, MiniMi, d'n Laaf en MichelJ heb ik het hazenpad gekozen. Omgekleed en 4 weisswein afgerekend bij de Theke.
Ik keek weer terug op een heerlijk dagje bij de Panthertjes! Top! En zoals MiniMi al memoreerde: Panthera staat weer helemaal op de kaart!

Illusion Plopp!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke