Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464676 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #555 Gepost op: 24 november 2014, 18:42:39 »
Eerst en vooral thx aan HP en Relaxxxboard voor de vrijkaart.
Zoals afgesproken met Licky Luke,om 13h bij "oma" om te overnachten,dan richting HP.
Ik mocht mee met LL, op voorwaarde dat ik bleef tot sluitingstijd,wat ik dan maar aanvaarde,strenge straf,
maar soit. ;DDe vrijkaart afgegeven en ons tenue ontvangen,LL kreeg weer kussen,ik niet,
ik weet niet hoeveel keer ge er moet geweest zijn om die te ontvangen. :017:
Gelukkig zijn er andere dames binnen die dat wel doen,maar dan tegen vergoeding.Na de douche,koffietje,de eerste dames kwamen al ff polsen,eerst Knaktuut gaan groeten en praatje
doen.Na een paar uur,nog geen Rebecca gespot :017: kwam de loense Celine even polsen
of er geen gage te verdienen viel.
Daar ik nogal kwetsbaar was moest ze niet al te veel moeite doen om me mee te lokken,nog ff in de zeteltjes binnen elkaar aftasten of er geen verboden wapens verborgen zaten en op kamer,altijd eerste keer 30 min.
Celine gaf me een goede service,de FT echter was een fiasco,enfin de grootste druk was toch weg.
Na de afrekening, naar de bar liep ik recht in de armen van Rebecca,blij weerzien na een lange tijd.
Ik zei,moet ge nu komen,ben juist van kamer,geen probleem,dan eten we wel samen,toch?Toch maar mosselen genomen,voor-hoofd en nagerecht,viel toch niet tegen.
Terrasje op,waar Wijze Grijze me werd voorgesteld,later ook Tjeppah.
Dan maar met Rebecca een eerste jacuzzikamer opgezocht,was weer van een hoog level,ik heb ze graag,anderen niet,np
smaken moeten verschillen,nu hoeven we niet te vechten om een dame. :lol_hitting:
Rebecca had,ook door gebrek aan mannen,niet te veel werk,dus bleef ze maar bij mij op
terras,beetje haar opa in het oog houden dat die ook niet verloren loopt met al die dames
in de buurt.
Ben dan na een tijdje een tweede portie mosselen gaan halen,beetje in dezelde materie blijven.
Nog een jacuzzisessie gedaan met Rebecca,bij kaarslicht en het klikte weer.
Na deze sessie zitten leuteren mrt Knaktuut,Michelle,Tjeppah en Shila,WZ en LL.Wie wat,waar en met wie gedaan heeft weet ik niet en wil het ook niet weten. :sex
Toen enkel LL en mij nog overbleven zijn we maar de bar gaan verkennen,waar Rebecca toeren deed, die enkel haar eigen is,denk ik.
Sorry LL,ik heb geprobeerd om die stoppeltjes weg te likken.
Afgesloten in kino met Rebecca,LL en zijn nieuwe vlam,die van 4 ballen hield,dat zeggen de dames toch,ik heb niet gevoeld,eerlijk.
Als laatste weer HP verlaten,iemand was nog vermist, die zal wel ergens opgedoken zijn wellicht en op naar "oma" om een paar uur te slapen.
Ik wilde nog zeggen dat Rebecca me gewassen heeft in de douche,alvorens haar pyama
aan te trekken en me uit te kussen,het is een schatje. :kissass
Thx,HP, relaxxxboard,dames en heren voor een heerlijke dag in Ratingen,cu soon. :039:
« Laatst bewerkt op: 24 november 2014, 19:37:33 door oudebelg »
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #556 Gepost op: 24 november 2014, 19:41:55 »
 :017: = : 017 :
 :sex  = : sex


 ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #557 Gepost op: 27 november 2014, 21:53:06 »
Als ik die foto's zie van die jacuzzikamers,die Licky Luke postte,
komt me dat bekend voor.Zou ik nu al alzheimer hebben of zou
dat kunnen,ben het vergeten. :017:
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #558 Gepost op: 28 november 2014, 01:40:06 »
Als ik die foto's zie van die jacuzzikamers,die Licky Luke postte,
komt me dat bekend voor.Zou ik nu al alzheimer hebben of zou
dat kunnen,ben het vergeten. :017:

Je krijgt al Altzheimer van deze whirlpoolkamer?...... (ik heb er mogen vertoeven...een aanrader!) dan wil je niet weten als je hersens er ook nog eens tot de laatste druppel worden uitgezogen.... .
Tja...ik ben dan een week kwijt.... :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #559 Gepost op: 7 december 2014, 11:51:10 »
Na 6 weken afwezigheid, heb ik twee keer HP bezocht :
Vrijdag met FMB - SS en twee maten van Frankrijk.
Rustige dag. Weinig klanten. Aantal dames was voldoende.
Eerste goede kamer met Elena.  Daarna, een nieuwe Bulgaarse, Maya. Uitstekend.

Zaterdag richting Ratingen voor de  Party met mijn vriend BOU. Noo75 ook aanwezig met twee Parijzenaars. SS ook.
We krijgen een korting van 15 E voor een volgende bezoek.
Ratio was heel slecht. Veel beren. Weinig dames in het begin van de dag. Een paar dames komen rond 18u00 aan. Het was een teleurstelling.
Twee Kamers met Maja en Veronika.

Wat mij betreft, geen Party meer in Panthera. Te druk en niets speciaals.



Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #560 Gepost op: 7 december 2014, 13:52:50 »
Afgelopen donderdag voor een paar uurtjes de Panthertjes bezocht. Aankomst om kwart over 7. Nog 3 vrije parkeerplaatsen. Niet slecht voor een donderdag. Echter, in de bar waren slechts een handjevol rakkers te bekennen.
Ik heb nog getwijfeld om woensdag 10 december naar de X-masparty te gaan van Freiercafe, maar de keus om nu te gaan bleek een juiste keuze te zijn geweest. Ik hoorde later op de avond dat zich voor de X-masparty van Freiercafe al ruim 90 rakkers hebben aangemeld. Dat wordt volle bak a.s. woensdag. Het aantal lockers zal niet voldoende zijn. Om aan de vraag te kunnen voldoen komt een batterij aan dames, meest Noord/Zuid-Amerikaanse en Spaanse, van Sky Wuppertal over naar Panthera. Ik zei nog tegen Ewa, dat het wachten wordt op een vrije kamer. "Ficken kann man überall" was haar antwoord. Waarbij ze meteen vermeldde dat seks op het terras niet meer is toegestaan in verband met vlekken.  :17:

Tijdens het omkleden kwam Michelle juist van de kamer met een Vlaamse klant. Toeval of niet, de eerste knuffel was binnen. Ze zag er weer zeer patent uit! Ik kreeg een nog verrassing! Enigszins verbaasd was ik wel. Precies een jaar geleden kamerde ik voor de eerste keer met haar! :great:

Ik was de hele dag onderweg geweest, eerst wat bestellen van de kaart. Een RedBull voor Michelle en een belleke vino voor ondergetekende! Het eten smaakte weer prima, zoals dat bij Panthera doorgaans te verwachten is. Aan de bar trof ik de Vlaming, die op basis van de recensies een uitstekende kamer had gehad met Michelle. Helaas is deze Vlaming alleen een lezer. Schrijven is niet aan hem besteed.

Michelle had vanaf half 9 uur de grote whirlpoolkamer achter de receptie gereserveerd.
Na wat peukjes, bijkletsen, tegen elkaar aanhangen en zo meer was het al snel half 9. De whirlpool gevuld en zoals gewoonlijk had ik er weer veel te veel badschuim in gedaan. Gezellig met een vino, erotisch (soms ook serieus) kletsen, waarbij ze regelmatig mijn pistool en kogels wist te vinden. Te veel schuim voor een blaasconcert in bad. Na zo'n 3 kwartier badderen op bed beland, waar we als snel heftig tongzoenden. Die ogen......., ja ze speelt het spel perfect. Twee blaasconcerten, waarvan een in 69 met een hemels uitzicht op die strakke billen (en meer) en een duivelse massage. Die clitpiercing blijft maar verwarren met beffen. Maar ik zou dat ding niet willen missen.  (GOSP => 1 M)  ;D
Tegen middernacht verlieten we de kamer en hebben we nog een half uurtje zitten keuvelen op het terras.
Panthera was inmiddels zo goed als leeg. Nog een 10-tal dames en 2 rakkers. Bij het verlaten van Panthera stond nog slechts 1 auto op de parkeerplaats: mijn boodschappenwagentje......

Illusion Plopp

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Friends + Nice chicks => Today was a good day
« Reactie #561 Gepost op: 7 december 2014, 20:44:09 »
Last month, I won a free entrance for Panthera, thanks Relaxxx!

Yesterday was the W Week-end.  ;D I took the train, heading to Düsseldorf Flughafen and then the taxi. I arrived at 12h30. When I entered, the Theke gave me a 15€ discount, that was nice.

Once in polar bear uniform, I entered in the main area. A bit disapointing, some girls were as old as my mom.  :-\ So I just read the newspaper like I didnt gave a shit.

A bit later arrived L74 with a dude from Belgium and Satanic surfer. Good fun talking to them. We ordered "à la carte", delicious food.

I was speaking with L74 when Nicole.ro came to us. Last time in Panthera (1year ago), she didn't want to go in the room with me cause' "You are too young".  :17:



But yesterday, she was in a better mood, so we sat in the sofas. She came on me and kissed me. I played a bit with her body and instantly, my friend woke up.  :sex

Once in the room, we kissed and cuddled quite a long time. She really likes to take her time, that's a good point to me. After a moment, she began a blowjob, a good one, really sensual, she licked all the areas she could.  ;D Then I came over her for a passionate missionary, then we swap and she came over me, in cow-girl, and I finished in this position.

Nice girl, amazing body, but something I can't explain will prevent me from booking her again. No real feeling, but still a good service.

During the afternoon, two friends from Paris arrived, so good time with friends.

Later on, I noticed two girls having D cup. But they were booked all day long. One of them was Lena.de, every time she appeared to be alone, she was actually waiting the keys or already booked by one of her regular dude.

Then came "DJ chemisette", aka Sunny. At the beginning, the playlist wasn't that good but he then played some manele. And some girls plus L74 danced, featuring his magic-hand technique. ;)

I played hide and seek with Lena almost for 3 hours. I sadly had to find another girl, as it was almost midnight. I was sitting with whynot, a french dude, looking at the two girls in the main area. I was so blasé to wait for her, I choose Elena.ro, almost randomly.

Well it was a good choice. I was talking with anto212 near the showers when she appeared. I said: "Hey you, I want you".

Ok, not exactly this way but she convinced me quickly with really deep french kisses.  8)

We went together to "Appartment 1". These rooms were new to me, really nice as there is showers, for water games  with chicks.  :douchen

I like cuddles and DFK, so we cuddled and kissed each other. Really passionated girl, she was in love.  :happy

During the BJ, she did some deepthroat. As my dick is really large, it was hard for her but that was really appreaciated.  8)

That was followed by two-positions sex time, again really passionated sex. Some chat to end this half-an-hour full pleasure.  :ecomcity:

I will probably go again with her next time.

To sum up, nice club, well designed, fun staff, really "GFE-style" girls, but a lot of mens during the party. Next time, I'll go on a normal Saturday, there is so much girls I want to know there.  ;)
« Laatst bewerkt op: 7 december 2014, 20:50:07 door Noo75 »

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Friends + Nice chicks => Today was a good day
« Reactie #562 Gepost op: 7 december 2014, 21:02:37 »


Later on, I noticed two girls having D cup. But they were booked all day long. One of them was Lena.de, every time she appeared to be alone, she was actually waiting the keys or already booked by one of her regular dude.


 



Then came "DJ chemisette", aka Sunny. At the beginning, the playlist wasn't that good but he then played some manele. And some girls plus L74 danced, featuring his magic-hand technique. ;)
 

 :iagree:

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #563 Gepost op: 14 december 2014, 17:31:25 »
Over bezoekjes onlangs in HPanthera heeft Laurent 74 eigenlijk alles redelijk correct samengevat, opvallend weinig animo en enthousiasme bij de Nikolausparty, een tegenvaller voor het gros der aanwezigen, en dat waren voor de goede orde een heleboel heerschappen, onderbezetting qua dames, veel kan ik daar voorts niet aan toevoegen, sessies in opgestarte damesdraadjes van vorige week terug te vinden...

Over de party van Freiercafe van jongstleden woensdag kan ´k wel wat uitgebreider berichten lijkt me aangezien er weinig rakkers aanwezig waren leek me ( op Rivera na dan). Aankomst rondom 12u en vriendelijk ontvangen door de leiding van Fcafe met een glaasje sekt, gezien de entreerabatt 35E te betalen, tombola-nummer gekregen doch helaas pindakaas tijdens de ettelijke verlosungen naast de prijzen gegrepen. Als ik me niet vergis in totaliteit een 10-tal vrijkaarten en evenveel halfuurtjes ficken op kosten van FC, een bepaald kwistige en genereuze daad van club en forum wat toch in de bloemetjes mag worden gezet...Proficiat uiteraard aan de gelukkigen van dienst. Ondanks de aankondiging van enorme drukte die dag qua FC-leden opvallend veel Nederlandstaligen, sommigen hadden zich speciaal ingeschreven bij FC voor die Rabatt, ook nog enkele stamgasten van Hollandschen of Belgischen bloede die het niet konden laten die dag langs te komen blijkbaar, egal voorts, het was wel bepaald retedruk te noemen tengevolge.

Waren er minpuntjes? Yup, enkele kleine zoals de zoals wel vaker de laatste tijd iets té luide muziek (vooral s´namiddags), voorts was het buffet somtijds geplunderd, doch dat werd wel telkenmale aangevuld ras nadien, ss had blijkbaar last van slechte vreettiming doch kon toch een bordje lasagna opscheppen en dat smaakte voorts prima.

Waren er pluspuntjes? Opzekers, 15E entreekorting uiteraard fijn meegenomen, een heleboel bekannten en voorheen onbekende Duitsers gesproken, kwebbelen bij de vleet, erg gezellig. Versgebakken wafels en Glühwein, een 4-tal thekedames die zich de beentjes vanonder de kont holden om iedereen snel van drankjes te voorzien, live-muziek met saxofonist etc., traditionele gasten op de FC-party en ook nu weer felgesmaakt. Leuk dat de dames in jurkjes rondliepen doorgaans, erg gezellig...

Loser van de dag: een Hollander die nadat ie voorheen een dame affreus had behandeld en haar significant té weinig had wensen te betalen, en dat ondanks tegenspraak ook naliet om haar correct te verlonen die haar nogmaals ter kameren aansprak met de flauwe smoes dat het om een misverstand ging... Triest aangezien hij ondermeer mezelve (als nochtans quasi nobele onbekende van hem) erover aansprak, dus laat staan wat ie z´n "vriendjes" vertelde.. Betreffende dame wimpelde hem keurig af, het siert haar dat ze zo keurig bleef..Wat een oetlul voorts, geen respect of tact whatsoever, hem ook keurig meedegedeeld dat ik hem ongaarne nog wens te spreken bij toevallige simultane aanwezigheid, zulk een stumperds bevolken helaas té vaak clubs en sleuren ze door hun gedrag deels in de afgrond..

Opmerkelijkst feitje van de dag: de aanwezigheid van een manager van LR die er voor de derde maal op korte tijd aanwezig tekende, in gezelschap van een securitymedewerker van LR overigens, vreemd maar alla, het is een vrije wereld.

Sinterklaaspartygangster van de week: Dhr Banana Ricardo en z´n compagnon Den Laef die aanwezig tekenden op hun 5-e sint en piet-party op 7 dagen wat ss verleidde tot de gevleugelde zinsnede: " sneu dat jullie in die andere 2 clubs die week Hausverbot hadden, anders was het een perfect score geweest" R Banana moest er hartelijk mee lachen en zag de humor ervan in, voorts zopen ze er zoals traditioneel niet naast...

Sessie 1: Katharina: Tsjechishe nieuwelinge uit PSR (eerste dag da) die ss om onduidelijke redenen nog herkende, sla me dood hoe en waarom, ik hield het bij naast elkaar zitten op een attractie in Fantasialand in maart dit jaar, zij was het daar niet geheel mee eens, doch ook niet oneens, nog hangende dus... Degelijke sessie zonder om nou van ondersteboven te vallen, volgens sommigen zou dat 8,5/10 zijn ongeveer, of Neun, afhankelijk van waar de vrijkaart komt, ss houdt het bij een potentiele toegevoegde waarde in HP als ze blijft, mal gucken...Herhalingsgevaar gering...Leuke sessie voorts met degelijk TZ, PZC, droogneuken en NMC...

Sessie 2: Maya, ex-LRdame die er buiten werd gebonjourd nadat ze gespot werd door (zie boven), zoals Laurent al beschreef een bovengemiddelde servicedame die zeer klangericht te werk gaat, deze dame is al behoorlijk drukgeboekt en zal hopelijk uitgroeien tot een vaste waarde in HP, prima aanwinst...Herhalingsgevaar aanwezig op sporadische basis lijkt me, doch laat dat niets afdoen aan haar serviceskills en attitude voorts, quq looks niet geheel m´n ding, that´s all...

Voorts wat rongehangen met m´n favo die het druk had, en haar in de klauwen van bekende Franse collègue geduwd en wat voor Google-translator gespeeld onderwijl...Voorts een boel pintjes en alcoholloze natjes ter balansbewaring, erg gezellig met -tig Kollegen die quasi unaniem getuigden over een prima feest waarvoor dus nogmaals dank aan Freiercafe en HP voor de gastvrijheid...Rondom 23 uur de toko verlaten richting elsewhere, een geslaagd feestje met 2 goede sessies zonder nou meteen tot instant favo´s te kunnen toetreden, dat is voor de goeie orde niet van toepassing...

Ow, nog bijna vergeten: een 35-tal dames aanwezig, 0 dames uit Sky  ;), slechts 1 dame "nieuw" die dag (Katharina), voorts op Nicole na alle vaste (weekdag-)dames aanwezig...
Peace out!
« Laatst bewerkt op: 14 december 2014, 17:40:42 door satanic surfer »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #564 Gepost op: 14 december 2014, 18:03:45 »
Na de eerste 2 regels heb ik het wel gehad met ss  ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #565 Gepost op: 14 december 2014, 18:09:16 »
Iemand een idee van de openingsdagen/tijden tijdens de kerst- en nieuwjaarsperiode ?

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Admin graag wijzigen Natalie
« Reactie #566 Gepost op: 14 december 2014, 21:43:50 »
Admin graag wijzigen.Roemeense Natalie werkt niet meer in Haus Panthera maar in priveclub Royal in Wuppertall. Natalie heet daar Maria.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #567 Gepost op: 15 december 2014, 00:26:28 »
Iemand een idee van de openingsdagen/tijden tijdens de kerst- en nieuwjaarsperiode ?
Ik heb jouw vraag doorgeleid naar een mij welbekende dame. Als ik antwoord heb, dan meld ik dat hier!

Gr
j. alias knaktuut
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #568 Gepost op: 15 december 2014, 08:57:29 »
Iemand een idee van de openingsdagen/tijden tijdens de kerst- en nieuwjaarsperiode ?
Ik heb jouw vraag doorgeleid naar een mij welbekende dame. Als ik antwoord heb, dan meld ik dat hier!

Gr
j. alias knaktuut
Volgens een mij welbekende dame is HP open op 24en25/12,
ook 31/12 en 01/01/15,openingsuren onbekend. ;) :039:
grt oudebelg
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #569 Gepost op: 15 december 2014, 09:09:55 »
Iemand een idee van de openingsdagen/tijden tijdens de kerst- en nieuwjaarsperiode ?
Ik heb jouw vraag doorgeleid naar een mij welbekende dame. Als ik antwoord heb, dan meld ik dat hier!

Gr
j. alias knaktuut
Volgens een mij welbekende dame is HP open op 24en25/12,
ook 31/12 en 01/01/15,openingsuren onbekend. ;) :039:
grt oudebelg

Helemaal correct! Heb inmiddels een reactie ontvangen.
Panthera is gesloten met beide Kerstdagen, Oudjaarsdag en Nieuwjaarsdag, met nog de toevoeging dat er op deze dagen geen Privatzimmer mogelijk zijn in tegenstelling tot vorig jaar. Dan heb ik toch geen alibi ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke