Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 464676 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #570 Gepost op: 15 december 2014, 12:55:07 »
Bedankt voor jullie antwoord maar nu weet ik het nog niet. Oudebelg schrijft dat ze open zijn en Knak....dat ze gesloten zijn.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #571 Gepost op: 15 december 2014, 13:07:45 »
Bedankt voor jullie antwoord maar nu weet ik het nog niet. Oudebelg schrijft dat ze open zijn en Knak....dat ze gesloten zijn.

Je kunt natuurlijk ook even met Haus Panthera bellen... dan weet je het zeker...

Haus Panthera
Robert-Zapp-Str. 2A
40880 Ratingen

Telefoon: 00 49 2102-7006336
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #572 Gepost op: 15 december 2014, 14:12:00 »
Bedankt voor jullie antwoord maar nu weet ik het nog niet. Oudebelg schrijft dat ze open zijn en Knak....dat ze gesloten zijn.
Kijk, of ze nu gesloten zijn of niet, ze zijn open  ;D
Oops, je bedoelt Haus Panthera zelf, ik dacht dat je het over de spleetjes had  :017: :111:


Ik schat in dat Knaktuut het woordje gesloten mag vervangen door open, aangezien hij in dezelfde zin vermeldt dat er wel die dagen geen privatzimmermogelijkheden zijn, en die toevoeging was niet nodig als ze gesloten zijn....


Dank je wel sm voor de verduidelijking.
Graag gedaan  :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #573 Gepost op: 15 december 2014, 15:18:10 »
Bedankt voor jullie antwoord maar nu weet ik het nog niet. Oudebelg schrijft dat ze open zijn en Knak....dat ze gesloten zijn.
Kijk, of ze nu gesloten zijn of niet, ze zijn open  ;D
Oops, je bedoelt Haus Panthera zelf, ik dacht dat je het over de spleetjes had  :017: :111:


Ik schat in dat Knaktuut het woordje gesloten mag vervangen door open, aangezien hij in dezelfde zin vermeldt dat er wel die dagen geen privatzimmermogelijkheden zijn, en die toevoeging was niet nodig als ze gesloten zijn....


Dank je wel sm voor de verduidelijking.
Graag gedaan  :pica

Nee Knaktuut heeft het bij het rechte eind!
Haus Panthera is gesloten met de Kerstdagen, Oudjaarsdag en Nieuwjaarsdag. Hieronder de tekst die ik van de jullie welbekende dame heb ontvangen (copy/paste):

Am 25.12 am 26.12 am 31.12 und 01.01. Ist panthera komplett geschlossen...
....Kein privat wie letztes jahr. Komplett zu.


Vorig jaar was Panthera ook gesloten als saunaclub, maar waren er wel Privatzimmer mogelijk. Die optie is er dit jaar ook niet.


Dank je wel knaktuut voor de verduidelijking.

Graag gedaan ;)

p.s. Niet alleen Panthera is dicht, ook de spleetjes, althans voor mij (ons) dan :p
« Laatst bewerkt op: 15 december 2014, 15:27:03 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #574 Gepost op: 15 december 2014, 16:10:15 »
En ik wou verwarring zaaien  ;D :017:
Bedankt, Knaktuut, voord e verduidelijking, U bent geweldig.
Dus de kamers zijn dicht want de club is dicht .... dat is dan wel erg duidelijk .....  ;) :dance2
Vorig jaar was er dus die optie wel, begrijp ik, en dat was de verwarring.


Nogmaals, de vennootschap dankt U  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #575 Gepost op: 15 december 2014, 17:56:51 »
En ik wou verwarring zaaien  ;D :017:
Bedankt, Knaktuut, voord e verduidelijking, U bent geweldig.
Dus de kamers zijn dicht want de club is dicht .... dat is dan wel erg duidelijk .....  ;) :dance2
Vorig jaar was er dus die optie wel, begrijp ik, en dat was de verwarring.


Nogmaals, de vennootschap dankt U  :111:

ook van mijn kant dank ik u knaktuut we drinken er 1 op zaterdag  :039:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #576 Gepost op: 20 december 2014, 03:04:14 »
Ik dacht het - in het verlengde van de mij welbekende dame - bij het rechte eind te hebben. Toch is er ook in haar berichtje een fout geslopen. Dat foutje heeft ze op de kamer gisteren hersteld.

Panthera gesloten op:
24/12
25/12
31/12
01/01

In mijn eerder bericht was Panthera open op 24 december, maar dan is Panthera gesloten. Op 2e Kerstdag is Panthera gewoon open.

Excuses van M  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #577 Gepost op: 20 december 2014, 03:05:24 »
Iedereen gratis ft nu ? ;)
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #578 Gepost op: 22 december 2014, 00:45:57 »
Afgelopen vrijdag mijn stamclub maar weer eens aangedaan. De weg er naar toe in stromende regen. Files en soms stapvoets rijden op de autoweg. Om kwart over twee geparkeerd. De parkeerplaats was al goed gevuld en dat was binnen ook goed te merken. Een goed gevuld Panthera met on(bekende) ijsberen en (on)bekende panthertjes. De panthertjes liepen als gewoonlijk gesierd met een kettinkje, riempje of een lapje stof weer onbeschermd in de wei. Als prooi gespot: Elena, Sabrina, Celine, Laura, Diana, Michelle, Shila, Rebecca, Melodie, Bambi, Ewa, Lena, Natasha, Luciana, Marina, Paula, Sunny en Milena.
Kennis gemaakt met een Duitser die ik ken van FC: Winnetou Kowalski.

Afgesproken met een aantal bekende ijsberen. Ook met een onbekende ijsbeer die zijn komst had aangekondigd via Hookers. Rond 6 uur was iedereen wel gearriveerd. Het was mijn bedoeling om het vandaag rustig aan te doen, mede vanwege het feit dat de volgende dag een bezoek aan Living Room op de planning stond. Ik ken mezelf.....daar komt zelden wat van terecht. Een kamer met Michelle zal niet ontbreken en plan ik het liefst als laatste. Diana en Ewa staan al heel wat bezoekjes op mijn lijstje, maar op een of andere wijze loop ik ze altijd mis. Zo ook weer vandaag. Van beide dames lees en hoor ik alleen maar goede dingen. Geen nood, in 2015 nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Geheel tegen mijn voornemens in, de eerste kamer met Michelle. Geplaagd door een 'klein' handicapje, was de service anders dan normaal, maar niet minder. Ineens blijken er ook andere sappige kunstjes in het pakket te zitten....... . Vanzelfsprekend badderen, echter back to basics in de whirlpoolkamer bij de sauna. Als je de whirlpoolkamer bij de receptie eenmaal hebt beleefd, dan is de kamer bij de sauna geen optie meer. Bovendien waren de 2 schemerlampen verschwunden en was het 'sfeerlicht' in de kamer 'kud'. Het werd dan ook kamer van korte duur.

Na de kamer stond menu 4 van de kaart op het programma: Hähnchenbrust im Cornflakes-Mantel gebacken mit Pommes Frites und Salatgarnitur. Wie immer, prima verzorgd en smakelijk.

Melodie, waar ik lang geleden mee heb gekamerd liep ik op gang tegen het blote lijf. Altijd vriendelijk, goed gemutst en veel spraakwater. Van die ene keer met Melodie is mij bij gebleven, dat ze van stevig aanpakken houdt, maar ook ontzettend gfe kan zijn. Na een douche heb ik mij naast haar genesteld op het terras, waar we al snel verwikkeld raakten in een stevige zoenpartij. Melodie wilde nog wel een stapje verder gaan op het terras. Iets waar ik geen moeite mee heb, maar deze keer zaten er wel veel bevriende ijsberen mee te gluren. Op naar de Koningskamer, waar het avontuur eindigde met een uitstekende blowjob en FT. GOSP = 0,8M. Met Melodie nog ruim een kwartier gequatscht, waar ik ook een andere kant van Melodie heb mogen leren kennen.

Op het terras me weer aangesloten bij de mannen, waar het komen en gaan was van de kamer. De tot nu toe onbekende ijsbeer van Hookers kamerde er stevig op los. Die heeft de panthera-smaak goed te pakken. Ik denk dat dit niet zijn laatste bezoek zal zijn.
De derde en laatste kamer was volgens planning met Michelle en nu in de whirlpoolkamer achter de receptie. Een kamer die ik iedereen kan aanraden. Twee uurtjes spelen in de ballenbak met ondanks haar tijdelijke beperkingen een prima kamer! Rond middernacht verlieten we de kamer.
Op het terras speelde Bambi een hoofdrol met twee Duitsers. Ik had met Bambi doorlopend oogcontact. In het geheugen staat nog openbare actie van deze dame in mijn geheugen gegrift ergens in juli of augustus. Een kamer met Bambi heb ik achterwege gelaten, al was het met moeite. De volgende dag stond nog een een bezoek aan Living Room op het programma.........maar aan de beurt komt ze een keer (lees: ze krijgt een beurt)

Illusion Plopp!

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #579 Gepost op: 22 december 2014, 16:56:26 »
Na 4h regen,files en ongevallen om 13h15 aangekomen bij"oma",geboekt via
www.Licky Luke.com,waarvoor dank.Daar oma niet in buurt was,de eerste sleutel
van de dag geregeld met haar zoon.In Panthera aangekomen bleek ik nog de eerste
te zijn van de verwachte clubvrienden.Welkom geheten door de theke,weer geen kusje
kwam Elena ook aan de receptie,man wat een tieten heeft dat meisje toch.FF kleren
verwisseld,douche en naar de bar.Ik had wel Elena in mijn gedachten,maar Rebecca
kuste me direct welkom en daarmee was ik al al geboekt.Ik zag dat er iets was met
haar,wat ze ontkende,maar later heeft ze het toch verteld. ::)Een voor een druppelden
de rakkers binnen,leuk toch,dan maar een eerste jacuzzitje gedaan met Rebecca en
het terras liep al gauw leeg.Paar keer gegeten en gezellig met de mannen en dames
gedold,nog een paar keer op kamer moeten gaan met mijn gekke meid en de tijd vloog
weer. :happy :happyOm 3h15 vertrokken naar oma en na wat slaap en ontbijt op naar
mijn volgende hotel in Kaarst dicht bij LR,daarover later meer. :cry
Weer een geslaagde dag in HP,dankzij de rakkers en de meiden,waarvoor dank.
Tot de volgende keer bij de Pantertjes. :039:
you only live once

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #580 Gepost op: 22 december 2014, 17:14:49 »
Iedereen gratis ft nu ? ;)

ik denk niet iedereen vendezz een gratis ft die zal ze wel aan haar vasten klanten geven die meer als 95 uur per jaar met haar kameren en dan blijven er echt niet veel over zie het als een fles wijn die een aannemer aan zijn klanten geef  :cheer:

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #581 Gepost op: 27 december 2014, 10:37:09 »
2e Kerstdag zat i me wat te vervelen . Als verstokte vrijgezel heb je maar 1 verplichte kerstdag gelukkig. Dat alleen al is een goede reden om vrijgezel te blijven. Het Krokodilletje is naar haar fam in de provincie. Dus besloot ik na een paar maanden van afwezigheid maar weer eens naar de Panthera tegaan. Beetje bang was ik wel of er wel wat lekkere poesjes aanwezig zouden zijn. Even na gevraagd bij een zekere K en die  wist het ook niet. Wel dat zijn M er  wel zou zijn en er altijd wel iets leuks  meer rond zou lopen.
Inderdaad M was er. Ik heb even een praatje met haar aangeknoopt.  Over haar piercings onder andere.  Maar helaas kon ik haar niet tot een kamergang verleiden.  Ze moet mij niet, ik snap er niks van. Maar gelukkig  liepen er nog een aantal rond die  het wel zagen zitten. Ik zat op een bankje , er kwam een meisje een poging wagen en vroeg of ze even mocht blazen. Dan ben ik zo verkocht.  Na wat pijpwerk in de bar maar naar een kamer gegaan  en het daar verder af gemaakt.

Ik denk dat de dames er een soort systeem hebben wat wij mannen graag hebben. Want een tijdje later  gebeurt bijna het zelfde met een ander meisje. pijpen op het bankje en neuken op de kamer. Ze vroeg of ik een condoom wilde, natuurlijk, doe je het dan ook zonder?”NEE”, ja dus zeg ik, soms antwoord ze.

Tijd voor een pauze,waarbij het me opviel dat de club niet zo netjes is als ik gewend was. Overal lege glazen en flessen. Handdoeken  en slippers liggen op de vloer, Trap niet gestofzuigd , gaten in de lakens, wasbakjes niet door gespoeld, sauna die 2x uit stond , kortom een slordige indruk. Ik denk ook dat de dames van een uur of 20:00 tot  21:30 ergens een kerstborreltje hadden zonder  mannen.

Ik had een mooie wat oudere grote vrouw gezien die ik nog wel wilde. Maar ook zij was naar de borrel denk ik. Net toen ik had besloten om  naar huis te gaan  kwam ze weer de bar binnen. Ik knipoogde naar haar en zij antwoorden meteen door haar tong  vol in mijn bek te stoppen. Wat kan zij haar tong goed gebruiken en niet alleen tijdens het zoenen.  Ze maakte het wachten meer dan waard.

Offline hasta la pasta

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #582 Gepost op: 2 januari 2015, 21:45:20 »
Ik had de wandelfestiviteiten rond oud en nieuw links laten liggen en besloot van de week dat ik het nieuwe wandeljaar in mijn cluppie en in mijn uppie in Panthera wilde inluiden. Zonder enige verwachting qua bezetting stuurde ik de voiture vandaag daarom naar Ratingen.

Ondanks dat ik al een hele tijd niet meer rook, ben ik vaak in de rookruimte buiten te vinden in Panthera, omdat je hier eigenlijk altijd heel gemakkelijk aan de praat raakt met Jan en alleman. Zo begon in de dag met een kop koffie ook vandaag dus. Ik ben naast een dame gaan zitten die ik in de 1,5 jaar dat ik in de club kom nog niet gezien had. Na een minuut of wat kroop ze tegen me aan, ze had het namelijk aan het kippenvel te zien zichtbaar niet warm. De vraag hoe ze heette werd niet beantwoord dus ik had zo iets dat ze nieuw zou zijn. Maar eens proberen of er wat kusje te halen zijn. Na wat voorzichtig geplaag en wederzijdse uitdagingen hing opeens een tong achter in mijn amandelen. Het nieuwe wandeljaar was nu echt begonnen.

Een kamergang kon niet uitblijven en na heel innig zoenen op de bank beneden toch nog maar een keer gevraagd met wie ik het genoegen had. Nu kreeg ik wel antwoord, haar naam was dus Melodie. Er ging een lichtje branden en inmiddels weet ik dus ook dat ik met een eerste klas Service Kanon te maken had. Het gebeurt niet al te vaak dat iemand op de kamer binnen no time mijn kop helemaal op hol krijgt, Jezus Christus, wat een geile bedoeling is het geworden. Werkelijk alles was helemaal super. Na het seksen hadden we nog een kwartier over,  ze bood me een massage aan, die heb ik afgeslagen en we hebben de tijd knuffelend en kletsend uitgezeten. WAUW . . .

Er was een overschot aan mannen binnen, mij kon het absoluut niet meer deren. Ik heb enkele nieuwe dames gezien, verder waren in ieder geval aanwezig Rebecca, Shila, Ewa, Celine en Melodie. Er werd aan alle gasten een glaasje lekkere Sekt uitgeschonken, dat hakte bij mij na de eerste kamergang er redelijk in. Na de nodige sauna gangen heb ik een bord erg lekkere Pasta gegeten. Ik kreeg hierbij gezelschap van Celine. Voor de derde maal op rij ben ik met haar op kamer geweest. Ik heb met haar elke keer weer ontzettend veel lol op de kamer.

Na de tweede kamergang ging het licht bij mij een beetje uit en besloot ik mijn biezen te pakken en terug te gaan naar huis na een verblijf van 6 uur in de club. Bij het verlaten kreeg ik als altijd de onvermijdelijke vraag of alles naar wens was geweest met bijna de verontschuldiging dat het zo rustig was. Tja poneerde ik het laatste, het is vakantietijd, dat ik ook belangrijk en gelukkig kon ik melden dat ik me onwijs geamuseerd had en er over drie weken weer ben op het feestje van Knaktuut en OudeBelg. Ik heb er nu al zin in . . .
Pluk de dag of een bloemetje

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #583 Gepost op: 11 januari 2015, 13:06:51 »
Vrijdag heb ik voor de eerste keer in 2015 en voor de eerste keer in zo'n 7 maanden HP nog eens bezocht. Het bezoek is geen voltreffer geworden...
 
Ik wil positief afsluiten, dus ik zal beginnen met het negatieve: ik heb van 17u tem 0u30 in HP rondgehangen en op geen enkel moment hing er een toffe sfeer in de club. De weinige aanwezige mannen hingen lusteloos aan de bar of zaten buiten in de zeteltjes. De weinige meiden (waaronder wel een paar toppertjes à la Sabrina, Nicole, Shila en Melody zaten) zaten elders onderling te keuvelen.

De bardames : ik heb ze al vriendelijker en leuker gekend in HP. De bediening is wel oké, maar een leuke praatje aan de bar zat er niet echt in :017:.
 
Tot daar het negatieve. Waar blijft HP hoog scoren?

Bier in flessen à volonté. Al moet ik zeggen dat er vrijdag schrikwekkend veel alcoholvrije bieren in de firgo stonden. Soms was het echt zoeken naar een gewoon pintje. Zouden ze geweten hebben dat ik langs kwam!?
 
Je kan 2 keer lekker eten, wat ik dan ook gedaan heb. De kok presteert nog steeds bovengemiddeld.
 
En uiteraard: het serviceniveau van de dames! Ik heb de 'toppers' bewust links laten liggen en heb gekamerd met Ina en Celine. Een heel goede en een uitstekende ervaring. 2 keer zalig klaargekomen ;D.
 
Ziet HP me dit jaar nog vaak terug? Ik weet het echt niet. Ik ben qua sfeer tegenwoordig clubs à la Samya, YY en LR gewoon en dan is een bezoek aan HP echt een cultuurschok. Het is niet normaal als je op een vrijdagavond om 20u in een saunaclub aan de bar zit, rondkijkt en slechts 3 verveelde mannen en 2 kwetterende vrouwen ziet...
 
Enifn. Ik heb me al bij al wel geamuseerd en ik ben 2 keer zalig klaargekomen en daar doen we het uiteindelijk toch voor. Dus... HP, waarschijnlijk toch tot binnen enkele maanden 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #584 Gepost op: 11 januari 2015, 15:16:18 »
Vrijdag heb ik voor de eerste keer in 2015 en voor de eerste keer in zo'n 7 maanden HP nog eens bezocht. Het bezoek is geen voltreffer geworden...
 
Ik wil positief afsluiten, dus ik zal beginnen met het negatieve: ik heb van 17u tem 0u30 in HP rondgehangen en op geen enkel moment hing er een toffe sfeer in de club. De weinige aanwezige mannen hingen lusteloos aan de bar of zaten buiten in de zeteltjes. De weinige meiden (waaronder wel een paar toppertjes à la Sabrina, Nicole, Shila en Melody zaten) zaten elders onderling te keuvelen.

De bardames : ik heb ze al vriendelijker en leuker gekend in HP. De bediening is wel oké, maar een leuke praatje aan de bar zat er niet echt in :017:.
 
Tot daar het negatieve. Waar blijft HP hoog scoren?

Bier in flessen à volonté. Al moet ik zeggen dat er vrijdag schrikwekkend veel alcoholvrije bieren in de firgo stonden. Soms was het echt zoeken naar een gewoon pintje. Zouden ze geweten hebben dat ik langs kwam!?
 
Je kan 2 keer lekker eten, wat ik dan ook gedaan heb. De kok presteert nog steeds bovengemiddeld.
 
En uiteraard: het serviceniveau van de dames! Ik heb de 'toppers' bewust links laten liggen en heb gekamerd met Ina en Celine. Een heel goede en een uitstekende ervaring. 2 keer zalig klaargekomen ;D.
 
Ziet HP me dit jaar nog vaak terug? Ik weet het echt niet. Ik ben qua sfeer tegenwoordig clubs à la Samya, YY en LR gewoon en dan is een bezoek aan HP echt een cultuurschok. Het is niet normaal als je op een vrijdagavond om 20u in een saunaclub aan de bar zit, rondkijkt en slechts 3 verveelde mannen en 2 kwetterende vrouwen ziet...
 
Enifn. Ik heb me al bij al wel geamuseerd en ik ben 2 keer zalig klaargekomen en daar doen we het uiteindelijk toch voor. Dus... HP, waarschijnlijk toch tot binnen enkele maanden 8).

is dit wel een goed meet punt zo aan het begin van het jaar we weten toch allemaal dat het overal minder is kwa bezetting zelfs bij mijn op de vulkaan  :17: